Het Grote Subwoofer Topic

Pagina: 1 ... 40 41 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 63 producten

• CPM
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

CPM

Ik doe maar wat, jij dan?

chaoske1 schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 16:00:
We hebben thuis een Yamaha v473 5.1 receiver met Q Accoustics 3020, 3090 (center), 7000 (satellites). Muziek wordt via aparte speakers geregeld.

Ik mis meer & meer het indrukwekkende, opbouwende, warme geluid dat een sub kan geven in films. Vb. Thunderbolts 45-46m, muziek bouwt op t.e.m. de actiescene. Dit klinkt intenser in m'n Poly Voyager Focus 2 koptelefoon van het werk, dan via de speakers...

Woonkamer is 6.4 x 8.4, de helft is eetplaats, de andere helft tv met zetel. (6.4 x 4.2 is dus de tv ruimte)

Budget liefst sub 750€, ideaal rond de 400 à 500 euro. Grootte is momenteel van ondergeschikt belang.

Lange AI conversaties hebben me voorlopig gebracht op:
- SVS PB-1000 Pro (ik vind die prijs voorlopig wat hoog om uit te geven aan een sub, ondanks de lovende reviews)
- Polk Audio HTS 12
- Klipsch R-121SW
- Wharfedale SW-12
- BK xxls400

Vrienden raadden een soundbar (sony bravia theater bar 9) aan omwille van de kwaliteit & eenvoud in de woonkamer, maar ik heb een beter gevoel bij een aparte set-up.

Benieuwd naar jullie ervaring. Thx!
SB-1000 Pro voldoet meer dan prima. En je hebt dan direct EQ tot je beschikking. Voor €660 zijn die wel te krijgen.

Hier tekenen aub ......

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08:42
Stevie07 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 17:02:
[...]

Staat hier al paar jaar naar tevredenheid te spelen.
Een paar dagen in huis en ben erg tevreden deze Yamaha NS-SW300. :)
Nog ff een 2de hands Jamo c910 gehad maar die was puur met muziek niet naar mijn smaak.

• CPM
  • Niet online

CPM

Misschien off topic: wees alert met het kopen en laten verzenden van (SVS) subwoofers via Marktplaats. Iemand in mijn vriendenkring reageerde op een SVS advertentie, ding kon verzonden worden vanaf de Waddeneilanden maar dit bleek later een oplichter te zijn. De prijs was aantrekkelijk, maar toen er een vaag Bunq rekeningnummer werd aangeleverd kwamen er rode vlaggen.
Dus wees gewaarschuwd: is de prijs te mooi om waar te zijn, dan is dat waarschijnlijk ook zo.

Hier tekenen aub ......

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-05 15:23
CPM schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 17:44:
Misschien off topic: wees alert met het kopen en laten verzenden van (SVS) subwoofers via Marktplaats. Iemand in mijn vriendenkring reageerde op een SVS advertentie, ding kon verzonden worden vanaf de Waddeneilanden maar dit bleek later een oplichter te zijn. De prijs was aantrekkelijk, maar toen er een vaag Bunq rekeningnummer werd aangeleverd kwamen er rode vlaggen.
Dus wees gewaarschuwd: is de prijs te mooi om waar te zijn, dan is dat waarschijnlijk ook zo.
Deze heb ik voorbij zien komen en ook contact over gehad. Beste meneer vond hetgeen probleem dat ik langskwam. Kreeg ook een adres van hem. Uiteindelijk vond ik het wel een heel onderneming die kant op te gaan en heb toen gevraagd om mbv kopersbescherming te verzenden. Daarna werd het stil en even later was de advertentie verlopen. Neem aan dat hij meerdere mensen had die interesse hadden in de subwoofer. Prijs gaf wel een indicatie inderdaad.

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

• CPM
  • Niet online

CPM

Exact zoals het bij hem ook ging. In het gesprek zei die persoon ineens "je hebt mijn adres toch" terwijl daar niet over gesproken was. Inderdaad ook zonder kopersbescherming want dan moest ie wachten op zijn geld. Tikkienaam en Bunq kwamen wel overeen maar was een vage buitenlandse naam die je niet zou verwachten op de Waddeneilanden. Google gaf hem ook geen hit op naam oid. Wel bijzonder dat subwoofers nu onderdeel zijn van oplichting. Anderzijds, wie gaat er vanaf het vasteland een subwoofer ophalen vanaf de Waddeneilanden? Gehaaide lui, dat moet ik ze nageven. Maar Google maar eens op Bunq en oplichting dan zie je dat Bunq echt heel veel steken laat vallen.

[ Voor 11% gewijzigd door CPM op 02-05-2026 22:59 ]

Hier tekenen aub ......

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-05 15:23
CPM schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 22:51:
Exact zoals het bij hem ook ging. In het gesprek zei die persoon ineens "je hebt mijn adres toch" terwijl daar niet over gesproken was. Inderdaad ook zonder kopersbescherming want dan moest ie wachten op zijn geld. Tikkienaam en Bunq kwamen wel overeen maar was een vage buitenlandse naam die je niet zou verwachten op de Waddeneilanden. Google gaf hem ook geen hit op naam oid. Wel bijzonder dat subwoofers nu onderdeel zijn van oplichting. Anderzijds, wie gaat er vanaf het vasteland een subwoofer ophalen vanaf de Waddeneilanden? Gehaaide lui, dat moet ik ze nageven. Maar Google maar eens op Bunq en oplichting dan zie je dat Bunq echt heel veel steken laat vallen.
SVS SB-1000

€ 325,00

https://link.marktplaats.nl/m2397699321?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

Komt me bekend voor.

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:53

watercoolertje

Untertitel

Ik had dat ook al een vermoeden, plaatjes komen niet overeen met de beschrijving, hoogglans maar is foto is zwart fineer (mat).

Alleen is de prijs nog niet eens zo laag.

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Pagina: 1 ... 40 41 Laatste