Problemen bij NazTel? Winkel gesloten?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanf
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-10-2024
Hallo, zit in hetzelfde schuitje, nexus 5x besteld gisterenmiddag. Heb wel de annuleringsmail gekregen, maar nog geen centen.

Aangezien ik van België ben heb ik wel met PayPal betaald. Heb er al een "dispute" geopend maar nog niets gehoord. Iemand enige ervaring met het terugvorderen van je geld via PayPal? Zijn ze daar normaal vrij correct in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 12:42
lanf schreef op woensdag 23 december 2015 @ 23:20:
Hallo, zit in hetzelfde schuitje, nexus 5x besteld gisterenmiddag. Heb wel de annuleringsmail gekregen, maar nog geen centen.

Aangezien ik van België ben heb ik wel met PayPal betaald. Heb er al een "dispute" geopend maar nog niets gehoord. Iemand enige ervaring met het terugvorderen van je geld via PayPal? Zijn ze daar normaal vrij correct in?
Als jij bij je dispute neergezet hebt van wel geld betaald maar niets ontvangen, en je kan dit ook bewijzen dan kan jij gewoon verwachten dat jij je geld terug krijgt.

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:51
Ik wens hier iedereen het allerbeste, als ondernemer doet het veel pijn om dit te lezen.

Mijn laatste bestelling bij deze firma was op 26 oktober voor 3 iPad Mini's. Per-ongeluk had de firma 2 verkeerde iPad's opgestuurd, omwisselen ging zeer snel en correct. Tevens ook in het verleden besteld, NazTel destijds correct gehandeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• w1ll14m
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-03 08:20
Het internet domein is inmiddels in quarantine gezet (verwijderd dus?). Ik denk dat het zo wel moeilijker zal gaan worden contact te krijgen met NazTel. Weet iemand hoe een fiod raid verloopt?

whois naztel.nl
Domain name: naztel.nl
Status: in quarantine

[ Voor 15% gewijzigd door w1ll14m op 24-12-2015 00:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Failliet of niet. Ik wil in ieder gegaan MIJN geld terug!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

jos99 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 22:42:
@Harrysittard, dank voor je foto's en bericht. Fijn dat je voor ons op de uitkijk blijft staan :)
Hoe laat waren ze in de winkel? Vind ik wel interessant omdat ik rond half drie belde om te informeren over een telefoon die ik ook heb besteld, normaal te woord gestaan. Als ze voor die tijd al binnen waren, kan er mogelijk bij de FIOD worden geklaagd. Die hadden de website gelijk stil moeten leggen, en mensen aan de telefoon moeten (laten) informeren.
Tijdstip Foto's: 13.15 uur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 19:57
w1ll14m schreef op donderdag 24 december 2015 @ 00:18:
Het internet domein is inmiddels in quarantine gezet (verwijderd dus?). Ik denk dat het zo wel moeilijker zal gaan worden contact te krijgen met NazTel. Weet iemand hoe een fiod raid verloopt?

whois naztel.nl
Domain name: naztel.nl
Status: in quarantine
Ligt eraan waarom de fiod een inval doet. Over het algemeen bij economische delicten zoals belasting ontduiking. Zal niet de eerste ondernemer zijn die vergeet btw en andere premies te betalen.

Ziet er wel naar uit dat het bedrijf direct stopt te bestaan maar het zou de fiod ook niet sieren als ze met deze gang van zaken zoveel mensen duperen. Is er een faillissement uitgesproken, zodat er een curator is bijvoorbeeld?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ik kan me niet voorstellen dat het gaat om premies en BTW op zichzelf. Je kan er een jaar over doen om niet te betalen voordat ze een inval doen. Eerst komen er sommaties en dan pas de belastingdeurwaarder.

Nee, dit is juist een aanwijzing dat het om BTW-carroussel moet gaan of witwaspraktijken.

[ Voor 4% gewijzigd door PcDealer op 24-12-2015 09:16 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• SeveS
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 12:14
Hier nog een gedupeerde :(

Het ergste nog is dat ik in de ochtend van de 22e nog wel reactie per mail van de klantenservice heb ontvangen, maar daarin dus nog niets aangegeven werd over problemen. De factuur was wel verstuurd, maar daarna heb ik geen mail met bevestiging ter bestelling ontvangen.

Omdat ik zeker wilde weten of ik beter thuis kon gaan werken om de telefoon te kunnen ontvangen, besloot ik toch even te bellen. Toen ik als 10e in de wachtrij terecht kwam, kreeg ik argwaan. Nadat je het wist te schoppen tot de eerste in de rij kwam je naderhand weer doodleuk achteraan. Ik besloot nog een keer hier te kijken, aangezien de reviews eerder toch positief leken, en kwam zo dus ook op dit topic terecht.

Ik heb geen annuleringsmail ontvangen en omdat het bedrijf op geen enkele manier bereikbaar is ook maar besloten aangifte te doen. De hoop om mijn geld nog ooit terug te zien wordt steeds kleiner, ook aangezien de website nu helemaal niet meer bereikbaar is.

• Gemma58
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-10-2017
Plaats 15/12/15 een bestelling en betaal via Ideal. De emails tot en met 'Uw bestelling wordt verzonden' verlopen normaal. Volgende dag wordt pakket bezorgd. Blijkt de telefoon er niet meer in te zitten!!! Aan 1 kant van de verpakking was de tape met een scherp mes doorgesneden. Ik neem direct contact op met Naztel.nl, vervolgens met PostNL en doe aangifte bij de Politie. Van Naztel.nl krijg ik dezelfde avond een email met het bericht dat ik binnen enkele dagen een andere telefoon zal ontvangen. Toen ik 21/12/12 nog steeds niet had vernomen, ben ik gaan bellen. Dat ging niet makkelijk, erg veel wachtenden en wanneer je bijna aan de beurt was, werd je weer achter in de wachtrij geplaatst. Uiteindelijk een medewerker gesproken: toestel is op korte termijn niet te leveren, moest de verpakking en de overblijfselen terugsturen en na ontvangst krijg ik mijn geld terug. Dat doe ik. Tot mijn verbazing krijg ik via de PostNL-app bericht dat op 23/12/15 niemand op het bezorgadres (= de winkel) wordt aangetroffen. Ik kijk op de website, die is inmiddels 'under construction', telefonisch zijn ze niet te bereiken en niet veel later is de site compleet uit de lucht. Elders lees ik op internet dat er een inval gedaan zou zijn door de FIOD. Ik heb betaald via Ideal (niet via de creditcard: STOM!), de verzending was niet verzekerd (de handtekening was alleen voor ontvangst) en de Politie heeft (tot op dit moment) onvoldoende aanknopingspunten om iemand op te sporen. Ik hou er rekening mee dat dit me weleens veel geld kan kosten.

• WildOne
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 16:38
Inmiddels een mail van sisow:

Geachte heer,

Aansluitend op onze mail van 23 december jl. kunnen wij u mededelen dat de Belastingdienst ( FIOD) beslag heeft gelegd op alle gelden van NazTel.

Op dit moment kan Sisow helaas niets voor u betekenen. Wij betreuren ten zeerste de gang van zaken.
Mochten er nieuwe ontwikkelingen zijn zullen wij u berichten.

• seb6000
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23-12-2024
Ik ga ook aangifte doen en rechtsbijstand inschakelen.
5 x Iphone6..

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
WildOne schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:08:
Inmiddels een mail van sisow:

Geachte heer,

Aansluitend op onze mail van 23 december jl. kunnen wij u mededelen dat de Belastingdienst ( FIOD) beslag heeft gelegd op alle gelden van NazTel.

Op dit moment kan Sisow helaas niets voor u betekenen. Wij betreuren ten zeerste de gang van zaken.
dat is wel balen, NazTel kan dan ook weinig doen behalve afwachten en hopen dat ze nog kunnen terugbetalen. Ik weet niet 100% zeker hoe de FIOD het aanpakt, maar het is zeker wat intensiever dan een simpele beslag legging.
seb6000 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:09:
Ik ga ook aangifte doen en rechtsbijstand inschakelen.
5 x Iphone6..
Goed zo? Ik snap dat mensen boos zijn, en aangifte doen kan zeker handig zijn. Echter rechtsbijstand gaat je net zoals de politie het volgende zeggen: "Afwachten". Natuurlijk is het belangrijk dat je hier op tijd bij bent, maar verwacht er in dit stadium niet teveel van.

[ Voor 24% gewijzigd door corset op 24-12-2015 10:11 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Hoi allen,

Ik krijg net een mail binnen van Sisow.
Deze bevestigd de inval van Fiod, ziet er niet al te rooskleurig uit..

Geachte heer ,

Met vriendelijke groet,

aanwezig van maandag t/m donderdag

Beschrijving: Beschrijving: Description: Description: cid:734173508@29082011-2140

Binnen Parallelweg 14
5701 PH Helmond

W: http://www.sisow.nl/
W: http://www.sisow-eservices.nl/
T: +31 (0) 85 2 734 734

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2015 10:20 ]

• Chest3r
  • Laatst online: 10-09 18:50
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:14:
Hoi allen,

Ik krijg net een mail binnen van Sisow.
Deze bevestigd de inval van Fiod, ziet er niet al te rooskleurig uit..

Geachte heer ,

Met vriendelijke groet,
Senior Compliance Officer

aanwezig van maandag t/m donderdag

Beschrijving: Beschrijving: Description: Description: cid:734173508@29082011-2140

Binnen Parallelweg 14
5701 PH Helmond

W: http://www.sisow.nl/
W: http://www.sisow-eservices.nl/
Best persoonlijke gegevens weghalen :P

Verwijderd

Chest3r schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:17:
[...]

Best persoonlijke gegevens weghalen :P
done

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Hm, lekker dan. Ik heb afgelopen maandag een tablet besteld, zelfde verhaal als de meesten hier: annuleringsmail, geen geld terug, geen telefoon of mail en nu dus blijkbaar dat FIOD-verhaal.

Zojuist ook maar aangifte gedaan en melding gemaakt bij Sisow en de rechtsbijstand. Heb ik in ieder geval een paper trail.

Nomen nescio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NicoF
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:27
Net de FIOD gesproken (zijn erg goed bereikbaar overigens).
Zoals ik eerder heb aangegeven, ik had mijn telefoon retour gezonden.
De vriendelijke dame aan de telefoon had contact opgenomen met de rechercheur die deze zaak in behandeling heeft.
De FIOD heeft de winkel NIET gesloten. Ze hebben alleen beslag gelegd op de huidige voorraad.
Dit verhaal maakt het erg moeilijk. Want mijn toestel zat nieuw in de doos; dus als zij dit bij de voorraad hebben gelegd heb ik dus een probleem.
Echter kan ik niets navragen bij Naztel omdat ze niet bereikbaar zijn. Wel erg vreemd want FIOD geeft dus aan dat zij de winkel niet gesloten hebben. Dit betekend eigen keuze van de winkelier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Tja, als het inderdaad een of ander witwas- of caroussel-opzetje was, snap ik wel dat ie z'n toko niet meer openmaakt. Bovendien, wat wil je nog met je winkel als er geen voorraad is?

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat we met z'n allen naar ons geld kunnen fluiten. :( Nu maar hopen dat mijn rechtsbijstand z'n geld waard is.
seb6000 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:29:
Heeft iemand idee hoe je in de rij komt te staan bij de curator?
Voor zover ik weet, moet er eerst een faillissement uitgesproken worden voordat er een curator in het spel komt. Dus voorlopig is het nog even afwachten.

[ Voor 33% gewijzigd door Bra-Jo op 24-12-2015 10:32 ]

Nomen nescio

• seb6000
  • Laatst online: 23-12-2024
Heeft iemand idee hoe je in de rij komt te staan bij de curator?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Schuldeisers van een failliet bedrijf kunnen hun vordering die is ontstaan
voor het uitspreken van het faillissement, onderbouwd met relevante stukken,
indienen bij de curator.
Maar in 99% van de gevallen ben je je geld kwijt.

Ik zeg niet dat dit hier het geval is, maar ik zie het wel vaker.

Paar maanden handel drijven zonder BTW of enige belasting af te dragen.
Genieten van andermans geld en wachten tot de belastingdienst het zaakje komt sluiten.

Als consument/klant vis je natuurlijk altijd achter het net omdat de belasting o.a. preferente schuldeiser is: http://www.z24.nl/onderne...issement-wie-gaat-er-voor

[ Voor 22% gewijzigd door Viper® op 24-12-2015 10:34 ]

• vicebossanova
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07-06 09:50
Net deze mail ontvangen. 1000 piek door de plee. Gelukkig dat december geen dure maand in....

"Aansluitend op onze mail van 23 december jl. kunnen wij u mededelen dat de Belastingdienst ( FIOD) beslag heeft gelegd op alle gelden van NazTel.

Mochten er nieuwe ontwikkelingen zijn zullen wij u berichten."

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Maar niemand kan aangeven waarom de FIOD een inval heeft gedaan...?

• hvandrie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-01 14:50
Idem hier, ook Sisow mail ontvangen.
Als ik zo de meldingen hier lees en mag geloven gaat het om 10-duizenden dan wel 100 duizenden EUR's wat er even aan omzet bij Naztel omgaat in enkele dagen.

Verwijderd

Hier ook een gedupeerde!

afgelopen zaterdag een Samsung s6 edge besteld al snel netjes een factuur en een order bevestiging ontvangen. Mijn bestelling zou dan na verwachting dinsdag worden bezorgd.. Maandag geen code gekregen via post nl en dinsdag ook geen bestelling ontvangen! klanten service is telefonisch niet te bereiken ook niet via de mail!! Ook geen annuleringsmail ontvangen of geld terug gekregen. Via verschillende pagina's en forums er achter moeten komen dat ik mijn product en geld hoog waarschijnlijk kwijt ben. ik zit hier echt mee en baal als een sterker!!

Zelf koop ik haast nooit wat van het internet! Maar al die prachtige reviews en de prijs waren verleidelijk. Het keurmerk maakte het plaatje helemaal compleet!! Heb me les wel geleerd en neem voor de volgende keer al deze wijze tips die hier werden gegeven mee ;( ;( :'(

Wel de zelfde avond nog aangifte gedaan en een klacht ingediend bij thuiswinkelwaarborg! Wat zou ik nog meer kunnen doen??

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2015 10:49 ]

• corset
PcDealer schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:40:
Maar niemand kan aangeven waarom de FIOD een inval heeft gedaan...?
Nee, FIOD gaat niet even luid verkondigen wat er aan de hand is, en de winkeleigenaar ook niet. Volgens mij mogen ze dat niet eens.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Men had ook kunnen doorvragen en zeggen dat het niet wordt medegedeeld. Nu is het slechts speculeren.

• corset
PcDealer schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:48:
Men had ook kunnen doorvragen en zeggen dat het niet wordt medegedeeld. Nu is het slechts speculeren.
Ik zou zeggen, bel de Fiod. Niemand hier hoeft dit te doen, aangezien de meeste mensen hier weten dat ze er niks over mogen zeggen (tijdens lopend onderzoek).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NicoF
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:27
Heeft weinig nut om door te vragen. Feit dat de FIOD niet de winkel heeft gesloten zegt mij genoeg. Webwinkel en fysieke shop zijn dicht. Zal vast niet zijn omdat ze op kerstvakantie zijn ;).
Als ze goed hadden willen doen hadden ze op zijn minst er voor gezorgd dat mails beantwoord zouden worden.
PcDealer schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:48:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroen11
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-09 12:00
2x Samsung S6 besteld en met iDeal betaald voor zakelijk gebruik, afgelopen maandag. Niet geleverd natuurlijk.

Lijkt over nagedacht: een tijd lang prijzen bieden die laag genoeg zijn om voor ze te kiezen (misschien mogelijk gemaakt door niet afdragen BTW), maar niet zo laag dat je argwaan krijgt. De telefoons worden gewoon geleverd, service is prima. In kado- en geld uitgeefmaand december resulterend in hoge ratings op Tweakers en elders. En dan trappen er heel veel mensen in, waaronder ikzelf. En de aanbieders zien in een paar dagen een reservoir van een paar ton op de rekening ontstaan.

Dat ze nu tegen de lamp zijn gelopen is misschien wel goed nieuws. Dan zullen ze niet zo makkelijk met de noorderzon vertrekken en kan na de inval geld niet meer worden weggesluisd. En er zal allicht een zaak tegen ze gestart worden, met meer dan alleen financiele gevolgen voor de uitbaters. Als niets of niet alles terugkomt biedt dat hopelijk nog wat genoegdoening.

Van ervaringsdeskundige een keer verhaal gehoord dat zo'n FIOD inval met veel machtsvertoon gepaard gaat. Mitrailleurs, iedereen handen van z'n toetsenbord af en op z'n plek blijven, staken communicatie buitenwereld, alle administratie en computers in beslag genomen. Was wel bij een groter bedrijf dan dit.

Hopelijk zie ik er nog wat van terug, en volgende keer weer gewoon bij een langer goed te boek staande partij kopen. Ik wil wel met name de mensen die lang gespaard hebben voor zo'n telefoon sterkte wensen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Zelf maar gebeld. Onderzoek loopt, meerdere mensen hebben reeds geïnformeerd. Er worden geen mededelingen gedaan. Zo: is dat ook weer helder.
jeroen11 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:59:
2x Samsung S6 besteld en met iDeal betaald voor zakelijk gebruik, afgelopen maandag. Niet geleverd natuurlijk.

Lijkt over nagedacht: een tijd lang prijzen bieden die laag genoeg zijn om voor ze te kiezen (misschien mogelijk gemaakt door niet afdragen BTW), maar niet zo laag dat je argwaan krijgt. De telefoons worden gewoon geleverd, service is prima. In kado- en geld uitgeefmaand december resulterend in hoge ratings op Tweakers en elders. En dan trappen er heel veel mensen in, waaronder ikzelf. En de aanbieders zien in een paar dagen een reservoir van een paar ton op de rekening ontstaan.
Ik vertrouwde het al gelijk niet. Ze waren een stuk goedkoper dan andere aanbieders en ik wist wel wat de inkoopprijzen waren voor mij.

[ Voor 75% gewijzigd door PcDealer op 24-12-2015 11:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Kan HarrieSittard geen live verslag doen ? Desnoods zet die een live webcam op.
Kunnen mensen volgen wat er precies gebeurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nóg een gedupeerde. Ten eerste vind ik het fijn dat hier een plek voor is om dit te bespreken met elkaar.
Ik had maandag 21/12/2015 een iphone 6S besteld. Door de goede reviews en de "vandaag bestellen, morgen in huis" regel heeft het mij overgehaald om hier te bestellen, dit zal ik dus ook never nooit meer doen :) .

De status van mijn order:
- Ik heb, na betaling via iDeal, een factuur ontvangen per e-mail
- Ik heb geen telefoon ontvangen
- Ik heb geen annuleringse-mail ontvangen
- Ik heb geen geld terug ontvangen

Ik heb nog altijd goede hoop op mijn geld terug, gezien ik hier en daar lees dat mensen hun geld ook terug hebben ontvangen.

Vraagje, hebben mensen vandaag nog geld terug ontvangen?

• corset
PcDealer schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:04:
Zelf maar gebeld. Onderzoek loopt, meerdere mensen hebben reeds geïnformeerd. Er worden geen mededelingen gedaan. Zo: is dat ook weer helder.
Dus.. wat mensen je hier al zeggen? maar toch leek het je handiger om maar even te gaan bellen.. |:(

Google had je ook al hetzelfde kunnen melden.

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

corset schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:16:
[...]

Dus.. wat mensen je hier al zeggen? maar toch leek het je handiger om maar even te gaan bellen.. |:(

Google had je ook al hetzelfde kunnen melden.
Ja maar nu staat hij mogelijk wel in het systeem als iemand die gebeld is en dus eventueel bekend staat als schuldeiser.

een papertrail achterlaten van hier tot tokio kan je alleen maar helpen in deze situatie.

[ Voor 10% gewijzigd door garriej op 24-12-2015 11:27 ]

• corset
garriej schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:27:
[...]

Ja maar nu staat hij mogelijk wel in het systeem als iemand die gebeld is en dus eventueel bekend staat als schuldeiser.

een papertrail achterlaten van hier tot tokio kan je alleen maar helpen in deze situatie.
Ik twijfel er redelijk aan of hij ook een schuldeiser is :) Maar goed, we gaan zwaar off topic.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

corset schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:16:
[...]

Waarom doe je zo aanvallend? Niemand heeft het standpunt van de FIOD aangegeven, slechts gespeculeerd. En Google geeft het standpunt niet weer van de belastingdienst. Wijs eens aan waar dan?

Als ik een schuldeiser was, dan had de mijnheer aan de telefoon graag mijn gegevens genoteerd. Wilde hij al gelijk doen. Vriendelijke en behulpzame man.

[ Voor 15% gewijzigd door PcDealer op 24-12-2015 11:37 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Even een update over de situatie in de zaak:

- 8.30 uur - diverse brieven in de brievenbus (op de mat in de winkel).
- 11.30 uur - brieven zijn weggehaald. Nu liggen er twee briefjes wegens niet thuis van Tnt post ivm. Levering pakketten. En een handgeschreven brief die gericht is aan de eigenaar (voornaam).

In verband met mijn eigen veiligheid maak ik verder geen foto's meer. Deze hebben toch geen toegevoegde waarde meer.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2015 11:49 ]

• SeveS
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 12:14
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:37:
Even een update over de situatie in de zaak:

- 8.30 uur - diverse brieven in de brievenbus (op de mat in de winkel).
- 11.30 uur - brieven zijn weggehaald. Nu liggen er twee briefjes wegens niet thuis van Tnt post ivm. Levering pakketten. En een handgeschreven brief die gericht is aan de eigenaar (voornaam).
Typisch dat de brieven wel zijn opgehaald, lijkt er dus op dat er nog iemand in het pand is (of het nog bezoekt)

• corset
SeveS schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:46:
[...]

Typisch dat de brieven wel zijn opgehaald, lijkt er dus op dat er nog iemand in het pand is (of het nog bezoekt)
Klopt, alleen kunnen ze niks doen! FIOD heeft beslag gelegd op de voorraad, zo simpel is het. Dan ga je de winkel niet openen. De klanten hebben een mail gehad.

Ze kunnen niet veel anders, dus hoe typisch het ook is, voor de medewerkers zitten de handen ook gebonden.

Verwijderd

Mijn factuur klopt zelf ook niet :? 19-12-15 besteld en betaald op factuur staat 20-12-15 en verval datum 20-12-2015.. heb hier niet veel verstand van maar volgens mij klopt dit niet?!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Wanneer zou het verzonden worden?

Verwijderd

corset schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:49:
[...]
De klanten hebben een mail gehad.
[...]
Met wie doel je op klanten, ik heb geen e-mail gezien hierover? :)

• parff
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-07 07:55
Dat mensen zulke bedragen met iDeal betalen kan ik echt niet begrijpen.

Altijd met creditcard betalen (of desnoods PayPal). Voordelen: Product niet geleverd, hop geld gelijk terug. Product kapot geleverd, en winkel wil niet mee werken, geld terug. Product gaat kapot, winkel legt schuld bij jou neer, gewoon creditcard maatschappij bellen.

Voordelen iDeal: geen. Misschien halve minuut sneller klaar met bestellen?

• corset
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 12:01:
[...]

Met wie doel je op klanten, ik heb geen e-mail gezien hierover? :)
Ah excuses :) ik begreep dat de mensen die besteld hadden allemaal mail/brief hadden gehad. Dat is dan wel slordig, niet zo moeilijk om een massa mail de deur uit te gooien lijkt me.

Verwijderd

Als het goed is maandag ;(

• pascaldv
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 21:04
Eveneens een gedupeerde.

Zondag avond 20-12 een Huawei P8 Lite (verjaardag&kerst kadotje zus...) besteld.
Betaald met iDeal en bevestiging ontvangen, alleen geen Track&Trace meer gehad.
Gelukkig "maar" 204 euro, maar zeker niet fijn.

Nu dus net er achter gekomen wat er aan de hand is.
Contact gehad met klachten@sisow.nl maar mijn betaling van zondag is al doorgevoerd helaas ...

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

parff schreef op donderdag 24 december 2015 @ 12:03:
Dat mensen zulke bedragen met iDeal betalen kan ik echt niet begrijpen.

Altijd met creditcard betalen (of desnoods PayPal). Voordelen: Product niet geleverd, hop geld gelijk terug. Product kapot geleverd, en winkel wil niet mee werken, geld terug. Product gaat kapot, winkel legt schuld bij jou neer, gewoon creditcard maatschappij bellen.

Voordelen iDeal: geen. Misschien halve minuut sneller klaar met bestellen?
Mwah ik vind iDeal juist vaak trager als met CC bestellen. Bank selecteren, inloggen, wachten op een code(of zelf helemaal met readers bij sommige banken) bedrag bevestigen etc.

Creditcard: Gegevens invullen: Klaar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Viper® schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:33:
[...]

Maar in 99% van de gevallen ben je je geld kwijt.

Ik zeg niet dat dit hier het geval is, maar ik zie het wel vaker.

Paar maanden handel drijven zonder BTW of enige belasting af te dragen.
Genieten van andermans geld en wachten tot de belastingdienst het zaakje komt sluiten.

Als consument/klant vis je natuurlijk altijd achter het net omdat de belasting o.a. preferente schuldeiser is: http://www.z24.nl/onderne...issement-wie-gaat-er-voor
Als dit zo is, waarom hebben ze dan een deel van het geld terugbetaald? Het lijkt erop dat het geld dat ze nog niet op hun eigen rekening hadden (en dus nog niet door FIOD geblokkeerd was) door de betaalprovider hebben laten terugstorten. Dat doe je toch niet als je mensen aan het scammen bent lijkt me?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@ Reinier,

Dat geld is waarschijnlijk niet terug gestort door Naztel maar door stichting Sisow op last van de Fiod. Ze hebben al het betalingsverkeer geblokkeerd. Dus het geld wat nog bij Sisow stond is terug gestort. Het lijkt hier duidelijk te gaan om een zogeheten piramide spel wat sommige banken een aantal jaren terug hebben gedaan. Op rekening producten bestellen bij leveranciers, deze vervolgens met een klein verlies verkopen. goede recensies creëren. Vervolgens gigantisch veel traffic generen, met de kerst cashen en het geld wegsluiten en verdwijnen. Het is te hopen dat de FIOD er op tijd bij was. Want als consument sluit je achteraan in de rij van schuldeisers aan.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2015 13:46 ]

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:04
garriej schreef op donderdag 24 december 2015 @ 12:33:
[...]

Mwah ik vind iDeal juist vaak trager als met CC bestellen. Bank selecteren, inloggen, wachten op een code(of zelf helemaal met readers bij sommige banken) bedrag bevestigen etc.

Creditcard: Gegevens invullen: Klaar!
Hoe vaak lees je wel niet dat CC gegevens gestolen zijn? Ik zou persoonlijk zulke bedragen alleen met Paypal betalen, m'n CC gegevens ergens achter laten doe ik niet graag...

Verwijderd

ik vraag me af, of Sisow toch verantwoordelijk is voor het (niet) leveren van de bestelling

we hoeven toch niets weten van verhoudingen tussen Sisow en NazTel?

ik maak mijn geld over naar Sisow en ze moeten dus
- leveren
- of terugbetalen
- of failliet gaan

ze sturen graag een excuusbriefje met "kan Sisow helaas niets voor u betekenen" maar is het ook écht zo?
je bent toch niet voor niets een betalingsbemiddelaar?
als ik direct naar NazTel zou mijn betaling gedaan hebben, dan ben ik inderdaad mijn geld kwijt, omdat NazTels faillissement lijkt me gewoon een questie van tijd

maar ik maakte mijn geld over naar Sisows rekening, en die is er nog wel
op ideal.nl kon ik helaas nergens vinden wie en waarvoor verantwoordelijk is met zo'n 'stichting derdegelden' constructie, weet iemand het misschien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:54:
ik vraag me af, of Sisow toch verantwoordelijk is voor het (niet) leveren van de bestelling

we hoeven toch niets weten van verhoudingen tussen Sisow en NazTel?

ik maak mijn geld over naar Sisow en ze moeten dus
- leveren
- of terugbetalen
- of failliet gaan

ze sturen graag een excuusbriefje met "kan Sisow helaas niets voor u betekenen" maar is het ook écht zo?
je bent toch niet voor niets een betalingsbemiddelaar?
als ik direct naar NazTel zou mijn betaling gedaan hebben, dan ben ik inderdaad mijn geld kwijt, omdat NazTels faillissement lijkt me gewoon een questie van tijd

maar ik maakte mijn geld over naar Sisows rekening, en die is er nog wel
op ideal.nl kon ik helaas nergens vinden wie en waarvoor verantwoordelijk is met zo'n 'stichting derdegelden' constructie, weet iemand het misschien?
Misschien, maar is dit niet net zo als met PostNL die wijzen naar de verkoper als iets niet geleverd is. Jij heb een overeenkomst met NazTel, niet met Sisow. Dat NazTel ervoor heeft gekozen om die dienst te gebruiken, dat maakt volgens mij niet uit.

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 12-09 19:57
Die thuiswinkel toestand is toch ook een fopclub van jewelste, wat heb je hier nu aan:
https://www.thuiswinkel.o...een-contact-met-naztel-nl

Goh, echt, alle klanten die er bestelden omdat ze nog een thuiswinkel toestand hadden krijgen ook geen contact meer - doh.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Verwijderd

ik sta nog even stil bij de gedachte dat al dat geld die wij, de gedupeerden, niet terugkrijgen, gaat na onvermijdelijk faillissement van NazTel rechtstreeks naar de BD - als er echt sprake is van BTW caroussel, ze hebben toch al een behoorlijk bedrag aan vorderingen, en volgens de wet staat BD altijd de eerste in de rij

dit soort praktijken horen misschien wel bij Putins Rusland maar hier?... maar ja..

wat denkt men eigenlijk aan een collective rechtzaak, tegen BD bijvoorbeeld?
het was toch een lekker draaiende winkel, met Thuiswinkel waarborg en honderden positive reacties overal, geen sprake van verlies en tekorten, hij zou nooit op zijn eigen failliet gaan
BTW caroussel of niet, waarom zou het MIJ moeten boeien?
waarom moet dan IK, goede burger, door iets dat BD/FIOD op zijn eigen wijze doet, schade lijden?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2015 14:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Naar aanleiding van uw mail graag het volgende. Tot onze spijt lukt het Thuiswinkel.org ook niet om in contact te komen met Naztel.

Wanneer u bij ons aangesloten webwinkel failliet gaat of in surseance van betaling verkeert kan Thuiswinkel er niet voor zorgen dat u uw geld terug krijgt. Vooralsnog is dat nog niet zeker en proberen wij ook op alle mogelijke manieren in contact te komen met Naztel. Zodra wij contact hebben laten wij u dat weten.

Ons advies is om ook aangifte te doen bij de politie, dat kan via www.politie.nl en een melding bij de Autoriteit Consument&Markt (ACM), dat kan via www.consuwijzer.nl

Van een consument kregen wij onderstaand bericht doorgestuurd, dit bericht ontving de consument op 22 december jl.:

Beste Thuiswinkel medewerker,

Volgens stichting Sisow is er een inval geweest van de fiod bij NazTel.nl B.V. De fiod heeft al het betalingsverkeer vanuit NazTel geblokkeerd. Waarom ben ik daar wel van op de hoogte en u als waarborg niet?

Het is toch erg zorgwekkend dat een organisatie die zich uitgeeft als waarborg niet op de hoogte is van het ontduiken of ontlopen van belastingverplichtingen door een aangesloten organisatie.

Ik vind het dan ook schokkend dat uw organisatie zich uitgeeft als waarborg maar als het fout gaat met een aangesloten organisatie direct uw handen in onschuld wast. Mede dankzij uw waarborg zijn mensen in zee gegaan met deze organisatie. Nu blijkt dat uw waarborg niks waarborgt en eerder gezien kan worden als misleiding.

Ik hoop dat u als organisatie uw verantwoordelijkheidsgevoel voor de ontstane situatie gaat nemen. Vele gedupeerde moeten naasten teleur gaan stellen tijdens de kerst.

Ook hoop ik van harte dat jullie eens grondig onderzoek zullen doen naar de accreditatie van waarborgen. Het lijkt er in het bovengenoemde geval op dat hier sprake is van een piramide spel.

Met vriendelijke groet,

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:12:
ik sta nog even stil bij de gedachte dat al dat geld die wij, de gedupeerden, niet terugkrijgen, gaat na onvermijdelijk faillissement van NazTel rechtstreeks naar de BD - als er echt sprake is van BTW caroussel, ze hebben toch al een behoorlijk bedrag aan vorderingen, en volgens de wet staat BD altijd de eerste in de rij

dit soort praktijken horen misschien wel bij Putins Rusland maar hier?... maar ja..
Ach het belastinggeld is van ons allemaal, in een soort van twisted way krijg je het dus wel terug. Misschien wel in de vorm van asfalt, of als je werkloos wordt :+

• Viper®
  • Niet online
Wanneer u bij ons aangesloten webwinkel failliet gaat of in surseance van betaling verkeert kan Thuiswinkel er niet voor zorgen dat u uw geld terug krijgt
Ik lees:
Wij bieden 0,0 meerwaarde maar poggen toch graag met ons logo en geven u een veilig gevoel tijdens het winkelen. Maar niets is minder waar. Wij wensen u veel success en gaan u uiteraard totaal niet ondersteunen
_O-

Verwijderd

garriej schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:18:
[...]

Ach het belastinggeld is van ons allemaal, in een soort van twisted way krijg je het dus wel terug. Misschien wel in de vorm van asfalt, of als je werkloos wordt :+
nou de Joden zeggen in dit soort situaties iets van 'dank je God dat je met mijn geld tevreden bent' (dus: alleen het geld ben je kwijt, niet je naasten of je gezondheid enz.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4Reload
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 14:29
Afgelopen weekend in Limburg op vakantie geweest en op de terug weg maandag langs geweest bij Naztel om twee telefoons te kopen. Vertrouwde het niet om via internet/ideal te doen en omdat ik toch in Limburg was was het maar 10 km omrijden. Maandagochtend in de winkel geweest en de Samsung S5 Neo Gold was op voorraad en meteen gekocht, de zwarte versie was niet (meer) op voorraad, gekke huis zoals de eigenaar vertelde. De eigenaar vertelde dat de nieuwe voorraad die middag rond 14.00 zou komen en dat daar wellicht ook de zwarte versie bij zat. Na nog wat gewinkel in Sittard rond die tijd terug geweest en wat inderdaad nieuwe voorraad alleen geen zwarte. Die zou dat wel de volgende dag komen want ze kregen elke dag nieuwe voorraad.

Vanwege de twijfel over de zaak besloten om terug naar huis te gaan en daar wel verder te kijken, had er geen vertrouwen in dat betalen in de winkel goed zou gaan met leveren zo rond de kerst.

Al met al dus geluk gehad, wel viel het mij en mijn vrouw op dat ze heel zenuwachtig waren en de voorraad indicatie op de website niet klopte. Bij heel veel stond: "Op voorraad, 1 -3 werkdagen". Dit betekende dus dat ze het niet zelf op voorraad hadden want dat was de tekst "Op voorraad, levering in 24 uur". Het vreemde verder was dus dat ze elke dag nieuwe voorraad kregen maar totaal niet wisten wat erbij zou zitten (je zou toch verwachten dat je precies kan aangeven wat je wanneer binnenkrijgt), vandaar ook dat de prijzen per dag konden verschillen. De zaak zelf stelde niks voor, balie en een 100 tal hoesjes en dummies... De medewerkers zelf zaten achter een deur met 1 iemand achter de laptop die de bestellingen behandelde...

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Dat is de 21ste. Klopt niet veel van...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:28
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:12:

wat denkt men eigenlijk aan een collective rechtzaak, tegen BD bijvoorbeeld?
het was toch een lekker draaiende winkel, met Thuiswinkel waarborg en honderden positive reacties overal, geen sprake van verlies en tekorten, hij zou nooit op zijn eigen failliet gaan
BTW caroussel of niet, waarom zou het MIJ moeten boeien?
waarom moet dan IK, goede burger, door iets dat BD/FIOD op zijn eigen wijze doet, schade lijden?
Toch jammer dat je je niet meer informeert voordat je wat rond bazuint. Enig idee waarom de BD de eerste schuldeiser is in Nederland?

Zodra een bedrijf omvalt is namelijk de Nederlandse staat(UWV) degene die ervoor zorgt dat de laatste lonen van de werknemers uitbetaalt kunnen worden, het sociale vangnet.
Dus vertel goede burger, als je werkgever failliet gaat: wil je dan nog je laatste loon ontvangen en premies waar je recht op hebt ontvangen of boeit het je dan ook niet ;)

Verwijderd

Miki schreef op donderdag 24 december 2015 @ 15:07:
[...]

Toch jammer dat je je niet meer informeert voordat je wat rond bazuint. Enig idee waarom de BD de eerste schuldeiser is in Nederland?

Zodra een bedrijf omvalt is namelijk de Nederlandse staat(UWV) degene die ervoor zorgt dat de laatste lonen van de werknemers uitbetaalt kunnen worden, het sociale vangnet.
Dus vertel goede burger, als je werkgever failliet gaat: wil je dan nog je laatste loon ontvangen en premies waar je recht op hebt ontvangen of boeit het je dan ook niet ;)
vangnet? niets van gehoord... ben gelukkig al jaren mijn eigen werkgever

hier is sprake van een behoorlijk goed draaiende toko die goede reputatie had, met die Thuiswinkel keurmerk en hier op tweakers pricewatch nogal gewardeerd (4.5 van 5)

en die in één klap door acties van de overheidsdienst is gesloten
BTW fraude mag inderdaad niet, maar waarom onschuldige burgers moeten dan de dupe zijn?

ik vermoed ook (in het kader van conspiracy theorie ontwikkeling) dat het wel een tip van Apple kan zijn, die niet zo blij was dat door grijse import losse nieuwe iPhones zo goedkoop kunnen worden verkocht

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Weet je wat het is.... Er staan er nog een paar in de pricewatch waar (ik althans) dezelfde bedenkingen heb als bij naztel. Ik ga geen namen noemen, maar als je elke telefoon tientjes goedkoper als de rest kan aanbieden klopt het gewoon niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:28
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 15:38:
[...]

vangnet? niets van gehoord... ben gelukkig al jaren mijn eigen werkgever

hier is sprake van een behoorlijk goed draaiende toko die goede reputatie had, met die Thuiswinkel keurmerk en hier op tweakers pricewatch nogal gewardeerd (4.5 van 5)

BTW fraude mag inderdaad niet, maar waarom onschuldige burgers moeten dan de dupe zijn?

ik vermoed ook (in het kader van conspiracy theorie ontwikkeling) dat het wel een tip van Apple kan zijn, die niet zo blij was dat door grijse import losse nieuwe iPhones zo goedkoop kunnen worden verkocht
Waarom zou de belastingdienst zomaar op een willekeurige dag een goed lopende toko opdoeken? Als de BD hier geen enkele juridische gedragen aanleiding voor zou hebben, dan hadden ze hier nooit aan begonnen. Immers zou dan de schadeloosstelling bij de rechter ongekend zijn.

De tip hoeft dus niet eens van Apple zelf te komen maar van andere winkels die zien dat hun concurrent Naztel telefoons verkoopt voor onmogelijke prijzen. Net starten en ruim onder je concurrenten zittenen dat een paar maanden lang is moeilijk uit te leggen.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Grijze import is gewoon toegestaan. Vrijhandel binnen Europa. De betreffende heffingen moeten echter wel altijd voldaan worden in de gehele keten. Dat geldt voor belastingen, maar ook voor thuiskopieheffing bijvoorbeeld.

• tayfunyaman
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-01-2016
Is er al een update?

Mensen die hun geld terug hebben? Een mail,mededeling,uitleg van situatie etc.?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:08
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 15:38:
BTW fraude, ofwel de belastingdienst oplichten: daardoor wordt het HELE nederlandse volk opgelicht: de belastingdienst is wel een onderdeel van onze financieele huishouding. Ofwel, met BTW fraude zijn OOK onschuldige burgers de dupe.

En als je als bedrijf niet in staat bent je bedrijfsvoering te doen binnen de nederlandse wetgeving, dan heb je hier in Nederlands als bedrijf wat mij betreft niets te zoeken.

Verwijderd

Hier de zoveelste gedupeerde. Maandag een nexus 5x besteld en met ideal betaald, dinsdag de mail ontvangen waarin staat dat de bestelling geannuleerd is, maar het geld is nog niet terug gestort.
Ik heb nog nooit iets soortgelijks meegemaakt, en kan bijna niet geloven dat ik dat geld echt kwijt ben. Inmiddels heb ik een klacht ingediend bij sisow en thuiswinkel.org want tja, je moet toch wat...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier toevallig welke betalingsmogelijkheden NazTel aanbood? In de voorwaarde van thuiswinkelwaarborg om gecertificeerd te worden staat dat de webwinkel de mogelijkheid moet bieden 50% vooraf te kunnen voldoen. Deze mogelijkheid heb ik nergens gezien. Tevens vind ik het dubieus dat thuiswinkelwaarborg alle informatie omtrent NazTel direct van de site heeft verwijderd waaronder het certificaat. Wanneer de winkel niet aan deze gestelde voorwaarde zou hebben voldaan is thuiswinkelwaarborg verantwoordelijk voor misleiding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• parff
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-07 07:55
EvolutionX schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:53:
[...]

Hoe vaak lees je wel niet dat CC gegevens gestolen zijn? Ik zou persoonlijk zulke bedragen alleen met Paypal betalen, m'n CC gegevens ergens achter laten doe ik niet graag...
Dus? Je geld krijg in dit geval ook terug.

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:52
wittereus schreef op donderdag 24 december 2015 @ 15:47:
Weet je wat het is.... Er staan er nog een paar in de pricewatch waar (ik althans) dezelfde bedenkingen heb als bij naztel. Ik ga geen namen noemen, maar als je elke telefoon tientjes goedkoper als de rest kan aanbieden klopt het gewoon niet.
Mijn gedachte. Bovendien staat daar ook bij "webwinkel minder dan 1 jaar actief". Ik weet genoeg.

Heel triest voor iedereen hier, ik had er ook bijna besteld omdat ik al ca een halfjaar de recensies volg, en dacht, dit lijkt toch wel betrouwbaar... goede les geleerd op kosten van alle gedupeerden hier.

Volgende week met cc bij Apple zelf bestellen, beter 100e teveel dan het schip in voor het 6- of 8- voddige...

Overigens, wel slim van FIOD om een inval vlak voor kerst (veel bestellingen) te doen. Ze willen wel bewust op veel geld beslag kunnen leggen, en straffen zo de consument ipv de misdadiger.

• stylezzz
  • Nu online
Ik kan me niet voorstellen dat de fiod erop uit is om zoveel mogelijk consumenten te duperen. Het is wel erg zuur om zo vlak voor de kerst de boel stil te leggen, zeker omdat het vaak om grote uitgaves gaat die onder de kerstboom hadden moeten liggen.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FlorianPW
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-08 15:01
Jongens volgens mij is er weinig kans dat we allemaal ons geld terug krijgen. Als we deze kans willen vergroten denk ik dat we samen iets moeten ondernemen. De eerste stap is denk ik een FB pagina waar we allemaal lid van worden om zo stap voor stap actie te ondernemen. Als er mismanagment aangetoond kan worden dan zijn de eigenaren van deze BV persoonlijk aansprakelijk en kunnen we het prive op de eigenaar verhalen. join allemaal de groep <snip> . Samen staan we sterker!!!

[ Voor 6% gewijzigd door zeef op 28-12-2015 20:31 . Reden: geen werving ]

• FlorianPW
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-08 15:01
:(

[ Voor 99% gewijzigd door FlorianPW op 24-12-2015 21:35 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:32:
Weet iemand hier toevallig welke betalingsmogelijkheden NazTel aanbood? In de voorwaarde van thuiswinkelwaarborg om gecertificeerd te worden staat dat de webwinkel de mogelijkheid moet bieden 50% vooraf te kunnen voldoen. Deze mogelijkheid heb ik nergens gezien. Tevens vind ik het dubieus dat thuiswinkelwaarborg alle informatie omtrent NazTel direct van de site heeft verwijderd waaronder het certificaat. Wanneer de winkel niet aan deze gestelde voorwaarde zou hebben voldaan is thuiswinkelwaarborg verantwoordelijk voor misleiding
In Thuiswinkel heb ik me eens verdiept, ik kan je vertellen die doen niets voor je. De ondernemer betaald voor het certificaat en ook nog eens per periode om het logo te mogen voeren. Het is alleen om potentiële klanten vertrouwen te geven. Net voor het mis gaat is Thuiswinkel gevlogen met certificaat en logo. Dit is gewoon een bedrijf dat alleen maar aan verrijking over de rug van de ondernemer doet.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:32:
Weet iemand hier toevallig welke betalingsmogelijkheden NazTel aanbood?
http://web.archive.org/we...47/https://www.naztel.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Wow, mazzel gehad hier... 21e is m'n Galaxy S5 verzonden :o Wilde t eigenlijk retour sturen omdat ik toch n S6 wilde maar dat gaat dus niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Ik heb de 20ste nog een iPhone 6s besteld en deze is geleverd. Geluk gehad?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerjanT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 06:55
Erhnam schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 09:17:
Ik heb de 20ste nog een iPhone 6s besteld en deze is geleverd. Geluk gehad?
Op z'n minst bijzonder. Ik heb de 19e een bestelling gedaan, deze is niet verstuurd, wel het geld kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

GerjanT schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 10:06:
[...]

Op z'n minst bijzonder. Ik heb de 19e een bestelling gedaan, deze is niet verstuurd, wel het geld kwijt.
Telefoon was dezelfde dag nog verstuurd. Enorm geluk gehad als ik alle berichten zo lees. Sterkte en succes met de afhandeling!

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

dcl! schreef op donderdag 24 december 2015 @ 19:03:
[...]

Overigens, wel slim van FIOD om een inval vlak voor kerst (veel bestellingen) te doen. Ze willen wel bewust op veel geld beslag kunnen leggen, en straffen zo de consument ipv de misdadiger.
Of juist voordat de vogel eventueel gevlogen is...

De 21ste is inderdaad het omslagpunt, zie ook de reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viperpegasus
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-07-2019
Hier ook nog een gedupeerde en probeer nu aangifte te doen maar heeft iemand meer gegevens die we op de aangifte kunnen invullen? namen? adres? etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:55

Esumontere

Floep, banaan.

viperpegasus schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:04:
Hier ook nog een gedupeerde en probeer nu aangifte te doen maar heeft iemand meer gegevens die we op de aangifte kunnen invullen? namen? adres? etc?
Staan op je factuur ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmagico187
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23-02-2024
Hier nog een gedupeerde....iphone 6 besteld nog voor dit allemaal aan de hand was. Had een verkeerde iphone gekregen, dus terug gestuurd middels de retour processen. Krijg totaal geen response op e-mail, telefonisch wel contact gehad, en was mij aangegeven dat juiste iphone geleverdt zou worden. Enkele bericht wat ik kreeg was de annulering mail met aangegeven dat geld gecrediteerd ging worden. Tot op heden, geen iphone / geen geld. Ik maak me ernstig zorgen en sta op het punt om aangifte te doen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viperpegasus
helaas kan ik daarop niets lezen.... dus als u ze voor mij heeft graag! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

viperpegasus schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:26:
[...]

helaas kan ik daarop niets lezen.... dus als u ze voor mij heeft graag! :P
Naztel gegevens:

http://web.archive.org/we...47/https://www.naztel.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmagico187
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23-02-2024
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/16lwpqu.jpg

Helpt dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 13:40

Greyfox

MSX rulez

Inmiddels aangifte gedaan

MSX 2 rulez more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viperpegasus
@elmagico187; dank, dank! aangifte is onderweg... houdt iemand de faillissement's verkoop in de gaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste, blijkbaar zijn er vele Naztel gedupeerden. Op welke manier kunnen we gezamenlijk een klacht neerleggen? Ook ik heb iPhone besteld én betaald en niet ontvangen. Naztel is niet meer te bereiken.
:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een klacht ingediend bij

- via Sisow
- via thuiswinkel.org
- via consuwijzer.nl - zij geven aan dat ze in actie komen indien vele consumenten klachten indienen over hetzelfde bedrijf / toestand. Misschien kunnen we alvast hier massaal onze klachten indienen?

- als Belg klacht indienen bij de NL politie is precies nog niet zo eenvoudig.. Andere gedupeerde Belgen die hier ervaring mee hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BAS80
  • Laatst online: 19-05 17:20
https://www.politie.nl/aa...n/internetoplichting.html
https://www.politie.nl/aa...-internetoplichting/stap1

Aangifte internetoplichting in NL (ook vanuit buitenland, vanuit je luie stoel achter de pc) ;)
Aan te raden is ook om aangifte te doen in je eigen woonplaats/omgeving ofwel land als je hier niet woonachtig bent.

Veel sux6

[ Voor 4% gewijzigd door BAS80 op 28-12-2015 12:52 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je BAS80, ik ga ook aangifte doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAS80, wat doe ik dan met het BSN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:52:
BAS80, wat doe ik dan met het BSN?
Is het niet handiger om aangifte te doen in België, in dit geval? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Laatst online: 19-05 17:20
ehhh je Belgische bsn/ Sofinummer invullen?
:P

Edit
Rijksregisternummer, heet dat geloof ik bij jullie....

[ Voor 40% gewijzigd door BAS80 op 28-12-2015 12:56 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee hoor had ik al geprobeerd, gaat niet met BE rijksregisternummer. ga hier dan alvast maar aangifte doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Ik heb inmiddels ook een klacht ingediend via ConsuWijzer.nl, en ik heb een case aangemeld bij de rechtsbijstand. Benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mij is het als Belgische wel gelukt, zonder BSN in te vullen, vak open laten. Ik heb de volledige procedure doorlopen en aangifte nummer ontvangen.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2015 13:13 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste