Sja. Een Armor & Weapon stone is effectief al 600-700k per dag. (Als je geen tax meerekent. Je verkoopt ze uiteindelijk toch niet).. Dus wat het meest efficient is..bronce schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 13:22:
[...]
Ik weet alleen niet hoe het zit met CP hoeveel XP je per CP nodig hebt of dat exponentieel toeneemt. In Calpheon kun je trouwens voor 100 CP een seal krijgen die armor en weapon stone geeft. Alleen denk ik dat je ze later efficienter kunt aankomen en de CP beter voor andere dingen kunt gebruiken die inkomen geven.
Verder heb ik voor nu zat production nodes (2x Iron, 2x Copper, 3x Potato, 2x Wheat) en heb ik op dit moment ook niet heel veel zin om me er verder in te verdiepen. Ik ben nu gewoon énorm bier aan het brouwen.
Wat jwgoverg dus zei. Je kan bij een NPC voor 100CP een item krijgen die je 1x per dag kan gebruiken, dan moet je met een NPC praten en dan krijg je een weapon & armor stone. Welke NPC dit precies is weet ik zo niet. Er is ook een armor only en een weapon only item (Velia / Heidel) voor minder CP. Maar ook daar weet ik niet zo van welke NPC's.Kleaudzak schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 13:21:
[...]
Sorry, wat is de daily black weapon item?
[ Voor 24% gewijzigd door Valandin op 16-03-2016 13:33 ]