Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-09 21:31
Kleaudzak schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:43:
Workers! Zojuist uitgevonden dat je Naive Workers geen promotie test kan laten doen..

Dus: ontsla al je naive workers en vervang ze door minimaal groene werkers.

Op lvl 10,20 en 30 komt er een test beschikbaar om mogelijk naar een hoger level te gaan (blauw, geel, etc).
Die test kan je dus ook maar 3x afnemen per worker.
Ben zelf net begonnen, maar dit is in ieder geval alvast een handige tip!
Zit zelf ook te wachten op een guild invite. Had me al gemeld bij Paradox, maar we lopen elkaar heel de tijd mis lijkt het.

Als iemand anders de rechten heeft.

FamilyName: Kyndaron
Charactername: Quindra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:41
Jegorex schreef op maandag 14 maart 2016 @ 15:21:
Naive workers krijg je alleen met quests toch? Ik laat ze werken tot hun energy op is en dan ontsla ik ze.

Bij mij lukt de test altijd bij groene werkers, die worden dan blauw.
Bij een blauwe werker is het tot nu toe nog nooit gelukt.
Nee je krijgt redelijk vaak ook naive workers bij de NPC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57
Jegorex schreef op maandag 14 maart 2016 @ 15:21:
Naive workers krijg je alleen met quests toch? Ik laat ze werken tot hun energy op is en dan ontsla ik ze.

Bij mij lukt de test altijd bij groene werkers, die worden dan blauw.
Bij een blauwe werker is het tot nu toe nog nooit gelukt.
Ik heb er nu 1, maar extra bonus die je krijgt is ook niet bijzonder. Soms is het beter gewoon een alt te maken, volledige energy in een worker stoppen (rerolls) tot je een gele of blauwe tegenkomt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-n88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-05 11:20
PaRaDoX4 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:25:
omdat jullie het vragen zal ik even overdenken wie in aanmerking komt voor een officer functie in de guild. (heeft vooral met online tijd te maken)

je mag natuurlijk altijd jezelf promoten via een dm :9

zodat we meer guild missies kunnen doen.

komt goed
Inderdaad een goeie om een extra officer aan te maken, heb al paar keer gehad dat ik mensen tegen kwam die wilden joinen maar dit kon dus niet. Daarnaast voor guild quests misschien ook wel makkelijk.

Daarnaast heb ik voor 2 blauwe en 3 groene de promo test geprobeerd maar allemaal gefaald. :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Mike-n88 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 15:49:
[...]

Inderdaad een goeie om een extra officer aan te maken, heb al paar keer gehad dat ik mensen tegen kwam die wilden joinen maar dit kon dus niet. Daarnaast voor guild quests misschien ook wel makkelijk.

Daarnaast heb ik voor 2 blauwe en 3 groene de promo test geprobeerd maar allemaal gefaald. :<
Mee eens.
De keus hoe/wat/wie is natuurlijk aan PaRaDoX4.. Je kan er een extra officer bij nemen maar je zou ook gewoon een groep 'core members' kunnen aanmaken, de members die vaak online zijn en wel dingen willen regelen.

Dat die groep Core Members nieuwe tweakers kunnen inviten en guild missions kunnen aftrappen. Zo'n guild mission kost toch maar 30k en de winst is behoorlijk.

Online tijd is natuurlijk wel belangrijk maar dat zou niet doorslaggevend moeten zijn. Ik ben 20/7 online maar dat maakt mij niet per definitie een goede officer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:28
Valandin schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:36:
[...]

Mee eens.
De keus hoe/wat/wie is natuurlijk aan PaRaDoX4.. Je kan er een extra officer bij nemen maar je zou ook gewoon een groep 'core members' kunnen aanmaken, de members die vaak online zijn en wel dingen willen regelen.

Dat die groep Core Members nieuwe tweakers kunnen inviten en guild missions kunnen aftrappen. Zo'n guild mission kost toch maar 30k en de winst is behoorlijk.

Online tijd is natuurlijk wel belangrijk maar dat zou niet doorslaggevend moeten zijn. Ik ben 20/7 online maar dat maakt mij niet per definitie een goede officer.
Dat klopt, ben daar ook mee eens! Ik zorg vanavond eerst dat ik de Tweakers guild kan joinen. Heb een andere guild geleaved dus nu kan ik eindelijk deze guild joinen.

En natuurlijk moet het voor de spelers ook aantrekkelijk zijn om in de guild te blijven nadat je contract is afgelopen. En ik denk dat daar de mensen in charge ook aan moeten werken. Ook zorgen voor genoeg "content" in de guild. En als guild moet je wel vooruitstrevend zijn zoals bij nieuwe patches, PvP, PvE (voor zover dit er is).

Dus voor mijzelf is het ook voornamelijk observeren hoe dit allemaal loopt. Als het mij bevalt zal ik zeker mijn steentje willen bijdragen in zowel de guild als op de website ;).

Heb mijzelf ook al geregistreerd op de website. Hopelijk dat we hier ook iets moois van kunnen maken. Kreeg na het aanmelden mijn registratie gegevens (inclusief password :P). Had van te voren al een nieuw wachtwoord verzonnen die ik nog nergens anders heb gebruikt.

[ Voor 9% gewijzigd door Diigii op 14-03-2016 16:42 ]

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Diigii schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:39:
[...]

En natuurlijk moet het voor de spelers ook aantrekkelijk zijn om in de guild te blijven nadat je contract is afgelopen. En ik denk dat daar de mensen in charge ook aan moeten werken. Ook zorgen voor genoeg "content" in de guild. En als guild moet je wel vooruitstrevend zijn zoals bij nieuwe patches, PvP, PvE (voor zover dit er is).
Sja. Het samenspelen met mede-tweakers is al reden genoeg.. toch O-)

Het wordt wel lastig om vooruitstrevend te zijn bij nieuwe patches, we zijn natuurlijk grotendeels full-time werkende mensen, het gaat er dan niet in om keihard nieuwe patches te rushen. We zijn best een casual guild met een groep semi-hardcore spelers.

Verder moeten we sowieso gewoon door blijven gaan zoals we nu doen, de ervaren members nemen de nieuwe members op sleeptouw. Ik zie wel vaker dat mensen samen aan het farmen zijn.. De eerste stap voor nu zal gewoon meer guild missions doen (2-3 keer per week vast, soms wat spontaan) om de guild bank te spekken en wat meer guild skills te unlocken. Daarna kunnen we ons gaan richten om wat nodes over te nemen o.i.d.

Wanneer een groot deel 50 is kunnen we ons wat meer gaan richten op PvP etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John BD
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 10:21

John BD

Hebbesite.nl

Heb het ook gekocht en je kan het betalen met je digipas voor diegene die ideal gebruiken, gewoon laatste keuze direct bank gebruiken bij het uitchecken.

Ben momenteel de client aan het downen dat duurt nog wel ff, wil uiteraard ook in de guild opgenomen worden zodra ik in het spel zit (en snap wat ik doe hahaha).

[ Voor 0% gewijzigd door John BD op 14-03-2016 17:23 . Reden: uitgeschoten toetsenbord ]

Bezoek mijn blog op www.hebbesite.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Topicstarter
Het grote probleem is dat er 3 guildranks zijn:
Leader
Officer
Member

Ik kan dus geen ranks bijmaken.

Daarbij ken ik jullie nauwelijks op de enkele na die ik kort gesproken heb. Ik ga er van uit dat jullie allemaal eerlijk zijn en ook geen misbruik maken van een evt rang promotie.

Dus idd ik kijk even wat rond en promote een 1 a 2 tweakers zodat er vaker een officer online is. Wie dat wordt weet ik nog niet.

Denk er ook niet te veel van. Het hele officer zijn is nou niet echt een hele grote verantwoordelijkheid.

We gaan het zien.
Ik ben vanavond iig online te vinden ;)

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Wat houd die promotie test precies in voor je workers?

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
jezzer schreef op maandag 14 maart 2016 @ 17:40:
Wat houd die promotie test precies in voor je workers?
24 uur RNG, hij haalt het of niet :P

Maar je krijgt dus een upgrade van de worker, iets hogere stamina, work en movement speed en kan 'rare' passive skills krijgen, al heb ik geen idee wat rare zou moeten zijn.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 22-09 21:31
SinergyX schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:30:
[...]

24 uur RNG, hij haalt het of niet :P

Maar je krijgt dus een upgrade van de worker, iets hogere stamina, work en movement speed en kan 'rare' passive skills krijgen, al heb ik geen idee wat rare zou moeten zijn.
Heeft het niet halen nog negatieve gevolgen? Of blijft dan alles simpelweg zoals het was? Los van het feit dat je worker 24h niks kan doen tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
McPoowl schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:33:
[...]

Heeft het niet halen nog negatieve gevolgen? Of blijft dan alles simpelweg zoals het was? Los van het feit dat je worker 24h niks kan doen tenminste.
Nee, hij gaat daarna gewoon weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
Hmm okee, als ik die Tool tip bekijk lijkt het erop dat wanneer de worker voor de test faalt zijn stats gereset worden? Dus dan is hij weer level 1, niet dat dat erg is maar toch iets wat als negatief ervaren kan worden misschien. Ik ga ze iig testen volgens mij kan ik er 3 van de 6 een test laten doen dus zo gelijk even proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

PaRaDoX4 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 17:23:
Daarbij ken ik jullie nauwelijks op de enkele na die ik kort gesproken heb. Ik ga er van uit dat jullie allemaal eerlijk zijn en ook geen misbruik maken van een evt rang promotie.
Dus, een beetje gaan stamgasten op teamspeak neem ik aan? :P
Als ik speel zal ik proberen er standaard aanwezig te zijn :+

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
Pfff even AFK fishen tijdens walking dead kijken. 5 grunts van 20k per stuk, 6 john dorys van 6240s per stuk en een zooitje sandeels.. Als ik dat uurtje ook nog een relic crystal van 150k had gehad was ik helemaal stom verbaasd geweest maar ik moet zeggen dat de manieren om silver te verdienen zijn echt unbalanced zijn.

Ik vind traden toch echt veel leuker maar dit kan ik daar nooit mee verdienen zo snel volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:47

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Net voor het eerst in Epheria aangekomen, Wat een vette stad is dat zeg, blijf gewoon zulke mooie dingen in deze game tegenkomen waar ik dan ook serieus screenshots van wil maken :P echt dit word voor een deel mijn nieuw thuis basis, al is het voor me schip en vissen :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:55

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Heeft iedereen eigenlijk in de steden de framedrops, of lijkt dit maar door die giga-popups van spelers overal?

Verder loopt het wel soepel, alleen wanneer ik steden of dorpen in wandel heb ik dat gevoel niet meer.

Gisteren met de guild stenen verzameld, werd een iets langere klus dan vooraf gedacht. Wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Laatst online: 11-08 12:57
Tot nu toe heb ik eigenlijk geen last van frame drops gehad. Ik merk wel een verschil tussen high-end mode aan en uit. Als ik het uit zet zit ik continu op de 59fps. Staat het aan dan hangt het tussen de 30 en 49 fps.
Vind het wel knap hoe goed de performance is met zoveel objecten en details in de speelwereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:18
Diigii schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:39:
[...]

Dat klopt, ben daar ook mee eens! Ik zorg vanavond eerst dat ik de Tweakers guild kan joinen. Heb een andere guild geleaved dus nu kan ik eindelijk deze guild joinen.

Persoonlijk denk ik niet dat het alleen van belang is wat je met de guild allemaal doet. Zo hebben we gisteren wel een guild mission gedaan. Maar het is net zo gezellig om een beetje naast elkaar te staan vissen i.c.m. Teamspeak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Audiowaste schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 08:12:
[...]

Persoonlijk denk ik niet dat het alleen van belang is wat je met de guild allemaal doet. Zo hebben we gisteren wel een guild mission gedaan. Maar het is net zo gezellig om een beetje naast elkaar te staan vissen i.c.m. Teamspeak.
Dat is ook zo. Maar daar zal ook wel verschil in zitten van wie wanneer op Teamspeak komt. Zit vaak ook met een paar vrienden op m'n eigen Teamspeak. Maar wie weet kan ik hun ook overhalen voor om de guild te joinen :P

Ik zal vanavond ook op Teamspeak komen. Had gisteren al wel een paar in-game berichten gestuurd. Daarom kom ik wel op Teamspeak zodat ik een invite kan krijgen. Zijn er nog een paar mensen online vanavond die mij kunnen inviten in de guild?

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
jezzer schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 00:57:
Pfff even AFK fishen tijdens walking dead kijken. 5 grunts van 20k per stuk, ...
In mijn guild moesten we gister 6 grunts vangen, we zijn met een stuk of 10 man anderhalf uur bezig geweest :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
Diigii schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 08:58:
[...]

Dat is ook zo. Maar daar zal ook wel verschil in zitten van wie wanneer op Teamspeak komt. Zit vaak ook met een paar vrienden op m'n eigen Teamspeak. Maar wie weet kan ik hun ook overhalen voor om de guild te joinen :P

Ik zal vanavond ook op Teamspeak komen. Had gisteren al wel een paar in-game berichten gestuurd. Daarom kom ik wel op Teamspeak zodat ik een invite kan krijgen. Zijn er nog een paar mensen online vanavond die mij kunnen inviten in de guild?
ik ben er zelf vanavond niet maar je kan altijd Audio proberen en nu ook Faithfull,

heb hem gister gepromoveerd zodat ik wist dat er vanavond iemand online zou zijn. Hij zei zelf: "Daar ben ik helemaal niet goed in!" dus is wellicht niet permanent

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Gisteren moest ik langer dan dat ik verwacht had afk zijn, dus de guildevent gemist :(. In ieder geval wel een inventory vol gevist met blauwe en gele visjes (yeuy voor hotspots), alleen vielen die onder een van de eilanden als nodes.

Naar Luvino (sp?) eiland gezwommen omdat ik geen bootje had, gelukkig is de fatigue wel tegen te gaan met potions. Node geclaimed zodat het aan Velia zat, en daarna terug gezwommen. Duurde ff, maar heb daardoor wel 250k aan vis kunnen verkopen.

Vanavond weer een afk periode (hond moet getrimt worden, dus even naar de trimster waar ik de hond ook als pup gekocht had), maar hopelijk binnenkort wel wat tijd voor guild events :')

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

Heb toch maar ff een pet falcon aangeschaft... hoopte op dit http://oglaf.com/badfalcon/ (NOT SAFE FOR WORK) maar ach.. helaas :+

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Ik ben er vanavond wel Diigii, alleen weet ik nog niet tot hoe laat.
Normaal is de dinsdagavond standaard gameavond met vrienden op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
Mijn cursus is afgezegd, dus ook ik ben online te vinden.

Feest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
PaRaDoX4 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:55:
Mijn cursus is afgezegd, dus ook ik ben online te vinden.

Feest!
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/profile_images/1727675475/denkjeisfissa0_400x400.jpeg

Ik ben vrij omdat er een klusser over de vloer moet komen (Lekkage e.d.)
Ook ik ben online te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-08 10:14
Valandin schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:57:
[...]

[afbeelding]

Ik ben vrij omdat er een klusser over de vloer moet komen (Lekkage e.d.)
Ook ik ben online te vinden!
Hey, dat excuus wilde ik ook gaan gebruiken voor komende vrijdag..
Maar ook ik ben er vanavond met mijn level 15 noobje die er gewoon puur voor de gezelligheid bij is en ondertussen gewoon alles afkijkt en nadoet :+

Mocht ik op de een of andere manier toch iets kunnen helpen voor een guild quest, doe ik graag mee! (ik ben echt ontzettend goed in het omhakken van 100 bomen om er dan pas achter te komen dat ik 1 specifieke soort moest hebben die daar niet stond.. damn you Birch Tree!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 17:07
Gister de 2e guild missie al weer gehad zelfs, lekker hoor. Kwam halverwege online en kon zo nog wel mijn steentje bijdragen :)

Vind het best tof eigenlijk, je doet het voor de guild, maar zelf hou je alle mats etc gewoon van de missie, double profit dus.

Die combat missies zijn wel lastig geloof ik voor low levels had ik gehoord, of kijkt die wel naar de mensen die online zijn in de guild of een gemiddelde van de hele guild?

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
MyKey schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:07:
Gister de 2e guild missie al weer gehad zelfs, lekker hoor. Kwam halverwege online en kon zo nog wel mijn steentje bijdragen :)

Vind het best tof eigenlijk, je doet het voor de guild, maar zelf hou je alle mats etc gewoon van de missie, double profit dus.

Die combat missies zijn wel lastig geloof ik voor low levels had ik gehoord, of kijkt die wel naar de mensen die online zijn in de guild of een gemiddelde van de hele guild?
Zijn volgens mij over het algemeen gewoon level 50-52 enemies voor die quests.
Dus vandaar zijn ze wat lastig voor ons..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
Valandin schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:08:
[...]

Zijn volgens mij over het algemeen gewoon level 50-52 enemies voor die quests.
Dus vandaar zijn ze wat lastig voor ons..
Precies.
Nu zijn we allemaal redelijk casual spelers. Ik ga jullie dan ook niet vragen om tot level 50 te rushen.

Als merendeel rond dat level is kijken we verder.

Ik wil ook even kijken of we een standaard channel kunnen kiezen voor de guild. Dit omdat je met GQuests op de juiste channel moet zitten anders zie je ze niet.

[ Voor 17% gewijzigd door PaRaDoX4 op 15-03-2016 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
MyKey schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:07:
en kon zo nog wel mijn steentje bijdragen :)
Goeie woordgrap :D

Had ik bij een WoW nog het idee dat ik zo snel mogelijk moest levellen, heb ik dat bij BD totaal niet.
Juist nu denk ik dat snel levellen in je nadeel is omdat je dan minder energy en CP hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
Audiowaste schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:30:
[...]

Had ik bij een WoW nog het idee dat ik zo snel mogelijk moest levellen, heb ik dat bij BD totaal niet.
Juist nu denk ik dat snel levellen in je nadeel is omdat je dan minder energy en CP hebt.
Precies dit is waarom ik BD zo lekker vind, geen drang om end level / end game te halen. Juist jezelf echt verbeteren, voornamelijk op punten die je zelf wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Niet online
PaRaDoX4 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:31:
[...]

ik ben er zelf vanavond niet maar je kan altijd Audio proberen en nu ook Faithfull,

heb hem gister gepromoveerd zodat ik wist dat er vanavond iemand online zou zijn. Hij zei zelf: "Daar ben ik helemaal niet goed in!" dus is wellicht niet permanent
Moet je niet al te serieus nemen hoor, zo moeilijk zal het wel niet zijn om mensen te inviten en om een guild missie te starten. ;) Ik ben vanmiddag ook nog even online en ben er vanavond zeker bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09-2024
Vanavond date night met de GF - ben niet online te vinden en baal! Have fun allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
Kleaudzak schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 12:43:
Vanavond date night met de GF - ben niet online te vinden en baal! Have fun allemaal :)
Leuk dat in-game doen dan. Ken nog wel een romantisch restaurantje in Heidel. :9

Zou wel heel erg worden als je zo diep in de game genesteld zou zitten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
PaRaDoX4 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 12:45:
[...]

Leuk dat in-game doen dan. Ken nog wel een romantisch restaurantje in Heidel. :9

Zou wel heel erg worden als je zo diep in de game genesteld zou zitten 8)7
Klinkt als een droom wijfie O-) O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Denk niet dat ik mijn vriendin veel plezier doe met Black Desert.
Ze kan wel rustig een hele dag GTA V spelen, dat vindt dan wel echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Audiowaste schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 12:51:
Denk niet dat ik mijn vriendin veel plezier doe met Black Desert.
Ze kan wel rustig een hele dag GTA V spelen, dat vindt dan wel echt geweldig.
Idem hier. Die van mij heb ik nog wel zo ver gekregen om Uncharted te spelen en Borderlands 2 co-op..
Maar meer dan dat wordt het niet.

Ik was van plan om lekker hard te grinden.. maar nee hoor.. schoonmaken, wassen draaien..
Nu toch maar even wat quests inleveren en dan red orcs farmen.

Nog aan het wachten op de klusser..

[ Voor 3% gewijzigd door Valandin op 15-03-2016 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:47

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Valandin schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 13:12:
[...]

Idem hier. Die van mij heb ik nog wel zo ver gekregen om Uncharted te spelen en Borderlands 2 co-op..
Maar meer dan dat wordt het niet.
Life goals hier :+

nu laatste 2 dagen even bezig geweest met levelen ipv veel andere shit en ben ook gelijk uit de top gatherers :P Maar ook geen zin nu meer om daar zo me best voor te doen, het was mooi geweest een tijdje aan de top haha.

Nu maar gewoon me character soon naar 50 brengen en kijken of we ons wapen naar +15 kunnen krijgen :P

[ Voor 37% gewijzigd door Ricmaniac op 15-03-2016 15:14 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 21:11
Afgelopen zondag lvl 51 geworden goal voor einde van de maand is 52. Gisteren +25 fail rate gehaald op me wapen naar +14 toe.
Moet zeggen sinds mijn wapen +10 is heb ik tussen de 18-24 fail stacks nodig per upgrade begint een beetje duur grapje te worden.

heb nu 32 armor stones gespaard als mijn wapen su6 is kan ik de rest van me armor eens naar +10 maken.

Denk stiekem dat ik de verkeerde class heb gekozen speel nu warrior maar ik mis wel me tamer die ik ook in Korea ook had.

Gisteren een aantal keer 1vs1 doodgegaan in de guildwar ik dacht dat mijn Stats wel goed waren met 1200hp, 121 dp en 83 ap. maar de valk die mijn het laatste had gekilled was zo vriendelijk om zijn stats te vertellen 148 dp 123ap.

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Xzito schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 15:56:
Afgelopen zondag lvl 51 geworden goal voor einde van de maand is 52. Gisteren +25 fail rate gehaald op me wapen naar +14 toe.
Moet zeggen sinds mijn wapen +10 is heb ik tussen de 18-24 fail stacks nodig per upgrade begint een beetje duur grapje te worden.

heb nu 32 armor stones gespaard als mijn wapen su6 is kan ik de rest van me armor eens naar +10 maken.

Denk stiekem dat ik de verkeerde class heb gekozen speel nu warrior maar ik mis wel me tamer die ik ook in Korea ook had.

Gisteren een aantal keer 1vs1 doodgegaan in de guildwar ik dacht dat mijn Stats wel goed waren met 1200hp, 121 dp en 83 ap. maar de valk die mijn het laatste had gekilled was zo vriendelijk om zijn stats te vertellen 148 dp 123ap.
Pfoeee 52!
Ik begrijp nog niet helemaal hoe je hoge fail stacks krijgt.
Als het goed is koop je setjes PRI rings en rings en combine je de PRI ring met de normale ring en kan je zo voor ~60k per failstack een failstack krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje over de grond voor farms. Hoe zit dat met mensen die nu stukken grond hebben en nieuwe mensen die pas beginnen aan het spel en ook grond willen claimen voor hun farm. Is dit dan "instanced" of hebben nieuwe spelers dan pech en zitten dan opgescheept met de slechte spots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 18:21:
Een vraagje over de grond voor farms. Hoe zit dat met mensen die nu stukken grond hebben en nieuwe mensen die pas beginnen aan het spel en ook grond willen claimen voor hun farm. Is dit dan "instanced" of hebben nieuwe spelers dan pech en zitten dan opgescheept met de slechte spots?
Instanced :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09 12:50
Heb zeker interesse in deze game. Ziet er geweldig uit en een mmo zonder race naar het eind level. Alleen als ik zo lees heb je een studie hogere wiskunde nodig om het een beetje te begrijpen. Is niet echt een grab And play spel geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah thxs.. zit nog wat twitch streams te kijken over bdo.. ga het zeer waarschijnlijk ook kopen, maar was even bezorgd :P.. trouwens wanneer komen die siege wars in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
Audiowaste schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:30:
[...]

Ik heb het zelfde idee inderdaad. Bij WoW was je forced om hard naar de level cap te racen. Quests pompen en dan pas begon het spel, dit gevoel heb ik hier totaal niet.

Af en toe pak ik een leveltje, dan zit ik weer een uur in town en bij m'n farm, beetje vissen en trade en dan weer verder levelen :D Gaat prima zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Is er nog iemand online die kan inviten? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Diigii schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 20:45:
Is er nog iemand online die kan inviten? :D
Ja Eldrana is on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Zit in de guild :D. Nu ff guild mission doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Ok, ben ff opnieuw begonnen.
Berserker nu en neem voor alles de tijd nu. Wat meer gelezen over followers dus ik hoop snel te weten hoe dat nu eigenlijk werkt.

De Berserker is geweldig, precies mijn playstyle.
Toen ik zag dat ik een Headbut had en ook nog bleeds was ik direct verkocht :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennie1988
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 07:38
Toevallig officer online ?

char name : Betulah
Familie name :Sophus

Zou graag invite willen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Dennie1988 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 22:00:

Audiowaste en Faithful zijn online.
Heeft iemand een failstacking guide..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
ok, ik blijf maar vissen maar moet questen

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
BDO = Fish simulator?

Heb het serieus nog niet eens uitgeprobeerd.

Ik wil een beetje richting de level 40 en dan rustig rond kijken naar een crafting gedeelte. Dit omdat je rond level 40 zo'n beetje overal heen kunt zonder een probleem te krijgen met mobs.

Moet zeggen dat ik de guildmissie's altijd wel grappig vind. Ik zou nooit in mijn eentje een heel bos rooien maar het is meer de gezelligheid en het samenspel wat het leuk maakt. Ben ook benieuwd wat er gaat gebeuren als we met de guild rond het level 50 gemiddelde zitten :9

----Guild mededeling----

Ik ga mensen uit de tweakers guild gooien als ze langer inactief zijn dan 2 weken. dit om te zorgen dat we geen guildpoints verliezen aan onnodig uitbreiden van capaciteit. ben je er uit gegooid kan je gewoon weer joinen, dat is geen enkel probleem.
-P

[ Voor 21% gewijzigd door PaRaDoX4 op 16-03-2016 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Alles is leuk in BDO. Hoe meer je speelt hoe leuker de game wordt lijkt het wel.
Berserker is pas lvl 13 maar ik wel echt alles ontdekken. Dat follower gebeuren lukt nog niet helemaal maar dat komt wel goed.

Waanzinnige game :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Dennie1988 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 22:00:

De guild zit op het moment alweer vol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Audiowaste schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 08:04:
[...]

De guild zit op het moment alweer vol :D
Zit daar een max op dan ?
Dan wacht ik nog even :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Iusedto schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 08:04:
Alles is leuk in BDO. Hoe meer je speelt hoe leuker de game wordt lijkt het wel.
Berserker is pas lvl 13 maar ik wel echt alles ontdekken. Dat follower gebeuren lukt nog niet helemaal maar dat komt wel goed.

Waanzinnige game :)
Dat gevoel heb ik nog steeds elke dag :P
Je workers e.d. ga je gaandeweg wel begrijpen.. En op het moment dat je alles snapt dan valt het acteraf wel mee.
Iusedto schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 08:27:
[...]

Zit daar een max op dan ?
Dan wacht ik nog even :)
Op dit moment 35.. Maar een guild kan tot maximaal 100, mits de guild uitgebreid wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ik had een Valkyrie tot 18 geleveled maar ik wilde toch even een Berserker proberen.
Tot dat level is dat Valk veruit de "makkelijkste" qua gameplay en survival. DPS is ook veel hoger maar dat maakt me geen bal uit :)
Ik kan nu headbuttend mobs killen en dat is het meest geweldige ooit :)
Ook die waanzinnige grab waarmee een berserker iemand oppakt en hem dan zowat dwars door de grond heen slaat is briljant.
Ben zo verliefd op Berserker, en alhoewel ze nu het minst van alle klassen schijnen te presteren maakt me dat helemaal niets uit. Ik heb zo veel plezier en daar gaat het toch om in een game.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Iusedto schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 08:57:
Ik had een Valkyrie tot 18 geleveled maar ik wilde toch even een Berserker proberen.
Tot dat level is dat Valk veruit de "makkelijkste" qua gameplay en survival. DPS is ook veel hoger maar dat maakt me geen bal uit :)
Ik kan nu headbuttend mobs killen en dat is het meest geweldige ooit :)
Ook die waanzinnige grab waarmee een berserker iemand oppakt en hem dan zowat dwars door de grond heen slaat is briljant.
Ben zo verliefd op Berserker, en alhoewel ze nu het minst van alle klassen schijnen te presteren maakt me dat helemaal niets uit. Ik heb zo veel plezier en daar gaat het toch om in een game.
Dat dus. Mensen klagen vooral over de grabs van Berserker, maar dat is idem voor elke klas. Mijn knockdowns en freezes zullen in PvP ook geen 100% hit rate hebben.

Of valkyrie de makkelijkste is qua gameplay betwijfel ik wel. Tot level 20 heb ik als Wizard alleen maar Shift+Right click hoeven te doen om alles kapot te maken. Nu wordt het wel wat ingewikkelder en moet ik wel skills gaan chainen...

Verder een korte uitleg over failstacks.. Tot zover ben ik er nu bekend mee.. Zal het later wat netter schrijven en bijwerken met meer info zodra ik zelf wat meer ge-enchant heb. M'n wapen is nu +7 iig.

http://www.fumatore.eu/failstacking-hoe-werkt-nou/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Handig stukje informatie , thanks.

En ja, plezier heb ik zeker :)
Als ik zie wat voor skills ik nog meer krijg, word ik nog veel enthousiaster
YouTube: [Black Desert Online] Guide: Berserker / Giant

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Server maintenance weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Werk :P

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
ben blij dat ze dat altijd onder mijn werk tijd doen.

lopen jullie niet zo ver op me vooruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
PaRaDoX4 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:32:
ben blij dat ze dat altijd onder mijn werk tijd doen.

lopen jullie niet zo ver op me vooruit
Ik ben ook aan het werk hoor :P
Maar m'n afk fishing ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
lijkt mij ook leuk om de tweakers guild te joinen. Echter, op welke server spelen jullie?

ik heb al een lv 15 char en zou zonde zijn om opnieuw te moeten beginnen haha.

Hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
Valandin schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:38:
[...]

Ik ben ook aan het werk hoor :P
Maar m'n afk fishing ;w
Zelfde probleem hier :/

Voor het eerst s'ochtends met goede moed dat afk fishing aangezet na mn inventory ff te ruimen voor AL die vissen die ik zou gaan vangen :'(

Vraagje: als je veel vist is het dan ook zo dat je daar beter in wordt en dus kans hebt om betere dingen te vangen of zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
nemesis2212 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:41:
lijkt mij ook leuk om de tweakers guild te joinen. Echter, op welke server spelen jullie?

ik heb al een lv 15 char en zou zonde zijn om opnieuw te moeten beginnen haha.

Hoor het graag!
Openingspost al gelezen? ;) onderaan onder het kopje guild staat het. Ook kan iedereen met dit soort vragen in de spelerslijsten kijken :P

ik zal vanavond de OP eens helemaal bijwerken. ik loop wat achter :9

Server Alustin

Heb net even een simpel rekensommetje gedaan. we zijn nu met 35 man. allemaal 30k per dag. dat is dan 1,050,000 silver per dag kwijt aan salaris. Dit betekent dat ik eigenlijk wil proberen om minimaal 2 missies per dag te doen.
nu heeft niet iedereen van de 35 een contract maar je snapt het punt.
wat zijn jullie gedachtes hierover?

[ Voor 39% gewijzigd door PaRaDoX4 op 16-03-2016 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09 12:08
Een handcraft workshop starten die tot level 4 kan kost flink wat contribution points zeg. In keplan moet ik bijna het hele dorp kopen omdat te mogen doen. Weet dat je daarmee een yuria amulet kan craften met kans op een ultimate yuria amulet. Nog geen idee hoe ik aan alle materials kom maar ik ga het gewoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 21:11
Oranje
bronce schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:48:
Een handcraft workshop starten die tot level 4 kan kost flink wat contribution points zeg. In keplan moet ik bijna het hele dorp kopen omdat te mogen doen. Weet dat je daarmee een yuria amulet kan craften met kans op een ultimate yuria amulet. Nog geen idee hoe ik aan alle materials kom maar ik ga het gewoon proberen.
Over het craften van de Yuria Amulet dat klopt maar dat wordt pas in een later stage van de game gedaan. De reden hiervoor is de repair kosten zijn veel hoger.

Als je een wapen upgrade dat kan hij max durability verliezen. Dan heb je hetzelfde wapen weer nodig of fragement of memories voor het repairen van je gear.

Als je wapen groen is heb je ook een groen item nodig voor het repairen van de durability.
Als je wapen blauw is heb je ook een blauw versie nodig en zo gaat het veder.

Hoe hoger de kwalitiet hoe duurder de repair daarom upgrade iedereen eerst zijn wapen naar +15 en daarna upgrade hij de kwaliteit.

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
PaRaDoX4 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:43:
[...]

Openingspost al gelezen? ;) onderaan onder het kopje guild staat het. Ook kan iedereen met dit soort vragen in de spelerslijsten kijken :P

Server Alustin

Heb net even een simpel rekensommetje gedaan. we zijn nu met 35 man. allemaal 30k per dag. dat is dan 1,050,000 silver per dag kwijt aan salaris. Dit betekent dat ik eigenlijk wil proberen om minimaal 2 missies per dag te doen.
Top ik zit ook op de A server.

family name: Baboons
char name: Fairie

stuur mij maar een invite wanneer mogelijk, lijkt me leuk een nederlandse guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
PaRaDoX4 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:43:
[...]

Server Alustin

Krijg je geld dan als member? 8)7
Nee geintje, ik heb met het gold nog niks gedaan zelf(die moet je zelf innen toch?), 2 guild missies lijkt mij prima. Ik ben redelijk veel online dus voor mij lijkt me dat goed, als ik overdag zo kijk zie ik ook wel vaak 5/6 man online (ook actief in chat) dus wellicht dat er overdag ook al een guild missie gedaan kan worden?

's avonds kan je er makkelijk 2 doen, stel dat je om 7 uur de 1e doet, vaak is zo'n guild missie met een goede groep nog geen half uur. Ben je om 8 uur / half 9 al klaar.

Ik ben in ieder geval voor om 2 missies te doen iedere avond. Dan moeten de mensen in de guild maar een klein beetje hun best doen, je helpt de guild en ook jezelf :>

Ik heb hier nog een map voor als we weer een tree gathering missie krijgen, word toch nog vaak in chat gevraagd waar je het beste kan farmen: http://i.imgur.com/86V17dA.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
nemesis2212 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:55:
[...]

Top ik zit ook op de A server.

family name: Baboons
char name: Fairie

stuur mij maar een invite wanneer mogelijk, lijkt me leuk een nederlandse guild!
Het is aan jou om iemand van de leiding te pakken te krijgen, ik vergeet dit soort dingen namelijk. ik zou zeggen hou Teamspeak een beetje in de gaten.
Als faith ik of Audio online is zijn we meestal daar wel te vinden.

kortom jouw verantwoordelijkheid (kan alleen invites sturen als jij online bent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
BasA1991 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:41:
[...]

Zelfde probleem hier :/

Voor het eerst s'ochtends met goede moed dat afk fishing aangezet na mn inventory ff te ruimen voor AL die vissen die ik zou gaan vangen :'(

Vraagje: als je veel vist is het dan ook zo dat je daar beter in wordt en dus kans hebt om betere dingen te vangen of zoiets?
Yes. dit geld verder voor elke life skill in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
PaRaDoX4 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 11:13:
[...]

Het is aan jou om iemand van de leiding te pakken te krijgen, ik vergeet dit soort dingen namelijk. ik zou zeggen hou Teamspeak een beetje in de gaten.
Als faith ik of Audio online is zijn we meestal daar wel te vinden.

kortom jouw verantwoordelijkheid (kan alleen invites sturen als jij online bent)
prima, thanks! zal vanavond even kijken op teamspeak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
https://www.reddit.com/r/...uide_to_permanent_2_luck/

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3AF6iH8.jpg

Wel handig

[ Voor 18% gewijzigd door Valandin op 16-03-2016 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Begrijp ik het dus goed dat BDO je niet geforceerd uitlogt als je AFK bent ?
Ik kan dus 's ochtends PC aanzetten en char laten vissen terwijl ik naar mijn werk ga ?

Moet trouwens wel snel een nieuwe PC hebben want mijn beestje trekt het niet meer.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Sabrac schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:02:
[...]

Dat verklaard waarom ik de hele tijd al met +1 luck rondliep. Thanks :)
Ik zou wel proberen om permanent je luck op +5 te houden. Je kan luck crystals kopen in Calpheon (100k) en die slotten in je gear. Een luck onderbroek kopen in de cash shop (700 pearl)

Als je nu al 1 luck hebt zou je e.v.t die onderbroek kunnen kopen en dan nog 3 items slotten met die crystals.
Wanneer je meer titles hebt heb je minder crystals nodig.

elke luck is weer 10% drop rate namelijk ;) Als je een paar black stones krijgt heb je het alweer terugverdient.
Iusedto schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:06:
Begrijp ik het dus goed dat BDO je niet geforceerd uitlogt als je AFK bent ?
Ik kan dus 's ochtends PC aanzetten en char laten vissen terwijl ik naar mijn werk ga ?

Moet trouwens wel snel een nieuwe PC hebben want mijn beestje trekt het niet meer.
Dat klopt.. Ik zou wel even teamviewer er op pleuren zodat je af en toe je visjes kan inleveren en verder kan vissen. Of genoeg inventory space hebben en een goede fishing rod.

Verder weer wat vragen van mijn kant
-Krijgen je alts ook online energy regen wanneer je op je main bent ingelogd?
-Zijn de Node levels family shared of per character verschillend?
-Gaan de workers van je alt ook door als je op je main ingelogd bent of maken ze hun taak alleen af?

Ben namelijk van plan m'n alts aan te maken en te levelen voor maximaal bierrrrrr

[ Voor 24% gewijzigd door Valandin op 16-03-2016 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Laatst online: 05-09-2022
Valandin schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:07:
[...]

Ik zou wel proberen om permanent je luck op +5 te houden. Je kan luck crystals kopen in Calpheon (100k) en die slotten in je gear. Een luck onderbroek kopen in de cash shop (700 pearl)

Als je nu al 1 luck hebt zou je e.v.t die onderbroek kunnen kopen en dan nog 3 items slotten met die crystals.
Wanneer je meer titles hebt heb je minder crystals nodig.

elke luck is weer 10% drop rate namelijk ;) Als je een paar black stones krijgt heb je het alweer terugverdient.

[...]

Dat klopt.. Ik zou wel even teamviewer er op pleuren zodat je af en toe je visjes kan inleveren en verder kan vissen. Of genoeg inventory space hebben en een goede fishing rod.

-Gaan de workers van je alt ook door als je op je main ingelogd bent of maken ze hun taak alleen af?

Ben namelijk van plan m'n alts aan te maken en te levelen voor maximaal bierrrrrr
Ben nog niet eens in Calpheon geweest :) Ook de +5 luck boeit me weinig, ben nog steeds aan het rondkloten in de game. (ondertussen al wel professional 2 gathering & 120 contribution points).

wist niet eens dat workers niet gedeeld waren in de family btw, dacht dat alles gedeeld was (op energy etc na).

[EDIT]

Patch kan je ondertussen downloaden, 913 mb groot.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Wow, berserker awakening skills is een handcannon of zoiets .
YouTube: 검은사막 자이언트 각성 무기 영상

Yay oOo oOo <3

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
Valandin schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:07:

- ja, regen gaat gewoon met zoveel energy per minuut, als je ingelogd bent gaat het wel sneller.

- node levels weet ik niet. maar de node connecties zijn family-shared en ik denk eerlijk gezegd de levels ook.

- workers werken hun taak af, als jij zegt dat die taak 14x hout hakken is, gaan deze dus door tot dat is afgelopen. Ik denk dus dat t antwoord op jouw vraag is:
ja ze gaan gewoon door tot hun energy op is of geen opdrachten meer hebben. Of je nu online bent of niet.
maar volgens mij zijn je workers ook family-shared

[ Voor 4% gewijzigd door PaRaDoX4 op 16-03-2016 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
Je nodes en workers zijn gewoon family shared, ook je levels van workers en nodes zijn family shared. God zij dank, anders had ik nooit alt geleveld :D

Enige wat niet shared is, zijn je character levels, grinden/farmen/trade etc, wat ik denk ik aan de ene kant wel jammer vind. Had het wel cool gevonden als alles gewoon shared was behalve je gear en level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
MyKey schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:49:
Je nodes en workers zijn gewoon family shared, ook je levels van workers en nodes zijn family shared. God zij dank, anders had ik nooit alt geleveld :D

Enige wat niet shared is, zijn je character levels, grinden/farmen/trade etc, wat ik denk ik aan de ene kant wel jammer vind. Had het wel cool gevonden als alles gewoon shared was behalve je gear en level.
Gear is niet character gebonden. Je kan dus gewoon je +15 armor op je alt gebruiken. Wat ik wel jammer vind is dat pearl shop items dan wel weer gebonden zijn aan je character...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
MyKey schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:49:

het schijnt dat tijdens development ook het idee was:
dat als je main bijv processing master 5 is
en je een alt begint
dat deze een exp boost krijgt omdat je char leert van het familie lid.
is in cbt1 eruit gehaald omdat dat de game zou breken.

las het ergens op het BDO forum. kan de link zo gauw niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Launcher wordt nu gepatched, 913MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
PaRaDoX4 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:52:
[...]

het schijnt dat tijdens development ook het idee was:
dat als je main bijv processing master 5 is
en je een alt begint
dat deze een exp boost krijgt omdat je char leert van het familie lid.
is in cbt1 eruit gehaald omdat dat de game zou breken.

las het ergens op het BDO forum. kan de link zo gauw niet vinden
Dat lijkt me een redelijk goed idee. Ik zie niet in waarom het niet gewoon shared is, maar dat heb ik bij WoW en andere mmorpgs ook nooit begrepen. Er zal vast een goede reden voor zijn waarom ze het niet doen.
bronce schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:51:
[...]

Gear is niet character gebonden. Je kan dus gewoon je +15 armor op je alt gebruiken. Wat ik wel jammer vind is dat pearl shop items dan wel weer gebonden zijn aan je character...
Snap ik, maar je gear is niet gelijk op je alt als je die aan maakt, dan moet je het wel heen en weer halen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
WimPliers schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:53:
Launcher wordt nu gepatched, 913MB
Alleen nergens patch notes te bekennen op de site/forums. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
Pfft , zit hier op werk en kan niet wachten om naar huis te gaan en weer te beginnen :)
Lange tijd niet zo verslaafd geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Alright. Thanks.

De regen is inderdaad x energy per minuut. maar online zijn geeft je een snellere energy regen.
Wat ik me dus afvraag is, als ik op mijn main ingelogd ben, mijn Alt dan de 'online' regen krijgt of de 'offline' regen. Want ik ben natuurlijk wel ingelogd in het spel, maar niet op de specifieke character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
Valandin schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 13:02:
Alright. Thanks.

De regen is inderdaad x energy per minuut. maar online zijn geeft je een snellere energy regen.
Wat ik me dus afvraag is, als ik op mijn main ingelogd ben, mijn Alt dan de 'online' regen krijgt of de 'offline' regen. Want ik ben natuurlijk wel ingelogd in het spel, maar niet op de specifieke character.
pfoe dat zou ik dan weer niet durven zeggen :P

good question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Kleaudzak schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 13:00:
Pfft , zit hier op werk en kan niet wachten om naar huis te gaan en weer te beginnen :)
Hehe, dat heb ik ook.
Heb gewoon plezier als ik de game speel.
Niets moet en alles mag _/-\o_

Headbutt FTW

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
PaRaDoX4 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 13:03:
[...]

pfoe dat zou ik dan weer niet durven zeggen :P

good question
Denk zelf gewoon de offline regen hoor.
Maargoed, ik ga vanavond 3 alts naar level 5 brengen.Dus dan kom ik er vanzelf achter..
Dan kan ik gewoon al hun energy in node development pompen om m'n farms naar level 10 te krijgen.

Verder, workers en nodes zijn dus family bound. Maar CP is toch wel weer per character verschillend?
Dus ik zou gewoon een mega netwerk aan nodes kunnen maken door gewoon CP te grinden op alts?

[ Voor 3% gewijzigd door Valandin op 16-03-2016 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
Valandin schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 13:06:
[...]

Denk zelf gewoon de offline regen hoor.
Maargoed, ik ga vanavond 3 alts naar level 5 brengen.Dus dan kom ik er vanzelf achter..
Dan kan ik gewoon al hun energy in node development pompen om m'n farms naar level 10 te krijgen.

Verder, workers en nodes zijn dus family bound. Maar CP is toch wel weer per character verschillend?
Dus ik zou gewoon een mega netwerk aan nodes kunnen maken door gewoon CP te grinden op alts?
ook contribution is shared. gelukkig ook. praktisch gezien kan je zo de hele wereld aan elkaar rijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Volgens mij hebben je alts offline regen als je ingelogd bent op een andere character. Ik wissel regelmatig om energy te dumpen in nodes als mijn energy gecapt is en merk dat wanneer mijn main gecapped is mijn alt stuk achter loopt.

Contribution pool is shared. Dus als je 100 CP hebt, dan heb je 100 CP op alle characters. Je kan niet op alle characters dan 100 CP besteden maar alleen samen met alle characters 100 CP uitgeven. Je kan wel met elke character contribution XP krijgen en de pool dus groter maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Dan zou het CP-Technisch dus veel effectiever zijn om gewoon 3 characters naar 30 te levelen?
In Velia/Heidel heb je reteveel quests die dicht op elkaar zitten, en de higher level quests geven ook niet bijzonder veel meer CP.

Ik zou namelijk wel graag snel naar de 200 CP toe gaan zodat ik én mn nodes én m'n buildings én de daily black weapon item kan hebben. Er zijn natuurlijk wel een aantal family shared quests, maar veel ook niet volgens mij.

Dan lijkt dit me een goed plan:

1. Alts naar level 5.
2. Dagelijks energy dumpen in production nodes
3. Main naar level 50 brengen terwijl ik quests doe
4. Alts naar level ~30 levelen terwijl ik alle quests onderweg oppak.

[ Voor 30% gewijzigd door Valandin op 16-03-2016 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
Valandin schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 13:14:
Ik zou namelijk wel graag snel naar de 200 CP toe gaan zodat ik én mn nodes én m'n buildings én de daily black weapon item kan hebben. Er zijn natuurlijk wel een aantal family shared quests, maar veel ook niet volgens mij.
Sorry, wat is de daily black weapon item?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Valandin schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 13:14:
Dan zou het CP-Technisch dus veel effectiever zijn om gewoon 3 characters naar 30 te levelen?
In Velia/Heidel heb je reteveel quests die dicht op elkaar zitten, en de higher level quests geven ook niet bijzonder veel meer CP.

Dan lijkt dit me een goed plan:

1. Alts naar level 5.
2. Dagelijks energy dumpen in production nodes
3. Main naar level 50 brengen terwijl ik quests doe
4. Alts naar level ~30 levelen terwijl ik alle quests onderweg oppak.
Ik weet alleen niet hoe het zit met CP hoeveel XP je per CP nodig hebt of dat exponentieel toeneemt. In Calpheon kun je trouwens voor 100 CP een seal krijgen die armor en weapon stone geeft. Alleen denk ik dat je ze later efficienter kunt aankomen en de CP beter voor andere dingen kunt gebruiken die inkomen geven.
Pagina: 1 ... 9 ... 45 Laatste

Let op:

Het is niet toegestaan om hier guest passes aan te vragen.

Zoek je een guestpass zet je nickname dan op deze lijst, Tweakers die een guestpass willen weggeven kunnen deze dan via een PM verstrekken.