Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:29

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

LordJarne schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 01:18:
[...]

Moet zalig zijn als uw irl vrienden mmo's spelen
is best fijn ja haha.

Lekker productief avondje gehad :) sta nu over algemeen in top 20 met gathering en top 20 met fishing.
We hebben met de guild nu wat gathering missies gedaan die ons geruime 1 miljoen hebben opgeleverd.
Toen wilde we een trade missie doen en bleek dat we ineens geen genoeg trade skill hadden om die items te vervoeren. Dus nu ben ik en wat andere bezig om trade skill te levelen. gaat best traag man.

Maar opzich wel leuk beetje aanklooien met die nodes en exploren

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenbai
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-06 21:35
Ik ga toch nog een paar guides lezen want ik word toch overweldigd met wat er allemaal te doen is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 14:25

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Heb gisteravond ook maar ff snel gekocht.. Dacht nog even te kunnen spelen voor het slapen maarja.. die 33,5gb kwam maar met 7,5 MBps binnen -_-

Dit weekend zal bestaan uit korte nachtjes :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Topicstarter
Ricmaniac schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 01:23:
[...]

......Dus nu ben ik en wat andere bezig om trade skill te levelen. gaat best traag man.
........
Trading exp staat volgens mij in verband met de hoeveelheid winst die je maakt

Maak je veel winst = veel exp

Je moet even opletten want op Alustin zijn er bijvoorbeeld guilds die de markt manipuleren.
Ze runnen met 8 man het zelfde item naar bijv Heidel. Dan word door vraag en aanbod dat product heel goedkoop in Heidel. Dat koopt de guild leader dan op en brengt dat terug naar de plek waar ze het eerst duur hebben gemaakt.
Of iets dergelijks

Als je 8-10 trade runners achterelkaar tegen komt. Volgen en kijken waar ze heen gaan. Het is me 1x gelukt. Ben je in 1 run zo een paar lvls omhoog.

Zal op jouw server ook wel gedaan worden

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:20
Kan het de starting post worden uitgebreid hoe er contact opgenomen kan worden voor in de guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1ddler
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19-12-2024
2 Vrienden en ik spelen deze game ook op Alustin graag zouden wij, indien mogelijk, ook de guild willen joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiameseDwerg
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Mocht iemand nog een guest pass hebben liggen dan houd ik mij aanbevolen. Mocht het spel mij bevallen dan zal ik mijn guest pass hier delen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cityhunter
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-08-2022
Ik zou ook wel een guestpass willen gebruiken mocht iemand er nog 1tje over hebben. Lang geleden dat ik nog eens een MMO heb gezien die me kan boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
OP bijgewerkt over het joinen van de guild

Wegens tijdgebrek loopt de openingspost een beetje achter. Tweakers die het leuk vinden om een missend stukje te schrijven worden erg op prijs gesteld

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Ik zit op Jordine met een paar vrienden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 23:47
Gister even kunnen spelen tot level 11. Ik vind de combat wel fijn werken, helaas is de controller support echt bizar bagger.. Heb nu maar een toetsenbord + muis op de bank gezet om te spelen. Het gáát wel maar het speelt niet echt fijn. Moet nog steeds ergens een mooi bureau vinden om daar de PC heen te verplaatsen.

Verder snap ik nog niet heel veel van het spel. Ik probeer me te verdiepen in de features, nodes, workers etc. maar het is nog best veel.. En dat is maar goed! Steep learning curve is altijd wel fijn. Als je alles uiteindelijk snapt dan speelt het wel beter. Ik ben ook best een alt-o-holic dus het soepel switchen naar andere characters is ook fijn.

Kijken of ik vanavond de guild in kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Valandin schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:34:
Verder snap ik nog niet heel veel van het spel. Ik probeer me te verdiepen in de features, nodes, workers etc. maar het is nog best veel.. En dat is maar goed! Steep learning curve is altijd wel fijn. Als je alles uiteindelijk snapt dan speelt het wel beter. Ik ben ook best een alt-o-holic dus het soepel switchen naar andere characters is ook fijn.
Ik heb me vanaf start snel verdiept in al die features, hoewel er soms nog veel 'onbekende zaken' zij (wanneer precies een quest wel/niet triggert), merk ik na die enorme curve eigenlijk een punt van .. 'goh, valt dan ook best mee, eigenlijk gewoon wat tegen'.

Het gros van de complexe elementen komen altijd op dezelde basis, farm, grind of wacht met een mooi vleugje RNG. Zo heb ik bv 55 energy verpatst aan een goede worker krijgen, puur RNG, maar ook 100+ energy aan node-investement, maar vervolgens RNG afwachten of ik daadwerkelijk iets ervoor terug krijg.

De 30% AH provisie is niet bepaald motiverend om crafting via AH te gaan doen (mats inkopen, craften en verkopen), zelfs break-even spelen is behoorlijk pittig, gezien het gros gewoon standaard de 'max' knop indrukt. Ik denk dat als ik al die tijd die ik heb gecraft had gestoken in mobs grinden, had ik 5-6 zoveel geld.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 13:04
SinergyX schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:44:
[...]

De 30% AH provisie is niet bepaald motiverend om crafting via AH te gaan doen (mats inkopen, craften en verkopen), zelfs break-even spelen is behoorlijk pittig, gezien het gros gewoon standaard de 'max' knop indrukt. Ik denk dat als ik al die tijd die ik heb gecraft had gestoken in mobs grinden, had ik 5-6 zoveel geld.
Dit zal per tijd verminderen de mats van de AH ik heb zelf zon 433 uur de Koreaanse gespeeld de servers zijn nu nog de nieuw en vraag /aanbod verschild echt gigantish en iedereen wilt product A t/m Z.

Kijk blackstones weapons zijn in laag aanbob en in elke versie van de game vaak duurder dan armor maar er is een run op armor stones en zijn daardoor duurder 50k duurder dan weapons op het momment.

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aceje88
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 25-01-2024
Is er iemand die toevallig een guest pass over heeft? Zou hem graag willen proberen maar heb geen flauw idee of me pc hem draaien kan (al is het op ULQ).

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
Aceje88 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:25:
Is er iemand die toevallig een guest pass over heeft? Zou hem graag willen proberen maar heb geen flauw idee of me pc hem draaien kan (al is het op ULQ).

Alvast bedankt.
zoek dat dan eerst even uit.
zou sonde zijn als je een key gebruikt en de game niet kan runnen. hadden we er iemand anders blij mee kunnen maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aceje88
PaRaDoX4 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:31:
[...]

zoek dat dan eerst even uit.
zou sonde zijn als je een key gebruikt en de game niet kan runnen. hadden we er iemand anders blij mee kunnen maken
Naja volgens de launcher zegt ie dat Medium moet kunnen maar ik heb geen flauw idee hoe het speelt en hoeveel FPS hij gaat draaien en daar kan ik maar op 1 manier achter komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Valandin schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:34:
Gister even kunnen spelen tot level 11. Ik vind de combat wel fijn werken, helaas is de controller support echt bizar bagger.. Heb nu maar een toetsenbord + muis op de bank gezet om te spelen. Het gáát wel maar het speelt niet echt fijn. Moet nog steeds ergens een mooi bureau vinden om daar de PC heen te verplaatsen.

Kijken of ik vanavond de guild in kan :D
Ik heb zelf een soort lapdesk idee gemaakt omdat ik bijv destiny met mouse/keyboard speel.
Mocht je dus een stuk hout hebben liggen zou je dit kunnen maken:
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/34ihksx.jpg
Thread hier:
http://xim4.com/community...N3XNNCcnPz0&topic=32196.0

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Ah shit zeg, dacht ik dat ik ging transfusen ofzo, heb ik blijkbaar per ongeluk me zwaard weg gegooid.
Lekker want nu heb ik geen wapen meer... Hoe kan ik makkelijk aan een nieuwe komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
blacksmith/weapon dealer. zijn bagger maar beter als niets. marketplace atm veel te duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
PaRaDoX4 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:39:
blacksmith/weapon dealer. zijn bagger maar beter als niets. marketplace atm veel te duur
Inmiddels een 'bagger' wapen gevonden, gelukkig maar iets slechter wat ik eerst had. Ben nog niet zo ver in het spel dus dat scheeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoeY
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-08 15:42
Ik hou me aanbevolen voor een 7 day pass. Mocht ik de game kopen dan zal ik uiteraard mijn keys ook hier posten :)

edit: Key is ondertussen binnen _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door YoeY op 04-03-2016 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Xzito schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:24:
[...]

Dit zal per tijd verminderen de mats van de AH ik heb zelf zon 433 uur de Koreaanse gespeeld de servers zijn nu nog de nieuw en vraag /aanbod verschild echt gigantish en iedereen wilt product A t/m Z.

Kijk blackstones weapons zijn in laag aanbob en in elke versie van de game vaak duurder dan armor maar er is een run op armor stones en zijn daardoor duurder 50k duurder dan weapons op het momment.
Natuurlijk zal dat met de tijd verbeteren, maar ik kijk ook naar de basis materials. Wood en ore bv ben je dit moment al 100k kwijt voor een shabby wagon, die bij de NPC zelf maar 100k kost. Het is de moeite niet zelf 250 ore en 250 wood te gaan choppen, workers doen er minimaal 16 uur (ingame, niet offline) over, dat enige nut wat ik nu zie bij de AH is gewoon de materials voor tier 3 (en 4/5 armor). Het geld loopt zo belachelijk hard binnen met grinden dat je continue de AH leeg kan blijven kopen.

Edit, blijkbaar als je offline gaan, stoppen workers dus ook. Ze finishen hun huidige order en gaan pas verder (repeat) als je weer online bent. Tijd om mijn 2de PC kleine upgrade te geven, we gaan naar 24/7 online :P

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 04-03-2016 11:56 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
Even een vraagje. Probeer het op YouTube te vinden en ook in google wat gezocht. Kom alleen vooral uitvoerige filmpjes tegen over de Korean ingame shop, en een redelijke uitvoerige YouTube filmpje over de valkyr items. Helaas kan je alleen de items in de ingame shop zien (op zich logisch natuurlijk) als je daadwerkelijk al in het spel zit en dus hebt gekocht. Maar wil graag vooraf weten wat de vanity options zijn voor ik het spel koop :) Heeft iemand misschien een link gevonden waar je de items kan zien welke te koop zijn in de eu ingame shop ongeveer op dit moment?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand een guest pass om het te proberen?
Ik heb het net ontdekt en zou het graag willen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinneeh
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-04-2024
Hallo!

Ik ben op zoek naar een Guest Pass om dit spel te proberen, als iemand mij een Guest Pass wilt sturen via een PB dan ben ik diegene zeer dankbaar!

Als het bevalt koop ik het spel direct :).

Alvast bedankt mocht iemand zijn Guest Pass aan mij willen spenderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
We gaan het even anders aanpakken: het forum raakt verzadigd met vragen over keys

dus nu hier even invullen en niet meer in dit topic. hebben we keys wordt je gecontacteerd. dit om het topic schoon te houden

ik contacteer een mod voor de mededeling bij het reageren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Wat een geluk, gooi ik eerst me zwaard per ongeluk weg.
Toen maar een goedkope slechte gekocht.
Nu met een quest goblins doden, dropt er een veel beter zwaard dan dat ik eerst had :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
fitznl schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:12:
Even een vraagje. Probeer het op YouTube te vinden en ook in google wat gezocht. Kom alleen vooral uitvoerige filmpjes tegen over de Korean ingame shop, en een redelijke uitvoerige YouTube filmpje over de valkyr items. Helaas kan je alleen de items in de ingame shop zien (op zich logisch natuurlijk) als je daadwerkelijk al in het spel zit en dus hebt gekocht. Maar wil graag vooraf weten wat de vanity options zijn voor ik het spel koop :) Heeft iemand misschien een link gevonden waar je de items kan zien welke te koop zijn in de eu ingame shop ongeveer op dit moment?

Alvast bedankt.
http://dulfy.net/2016/03/...l-shop-offerings-march-3/

Lijkt me zover ik het zie het complete aanbod.

Volgens mij klopt alleen plaatje van de farm wagon niet, afaik is dat een 2 paard versie, niet een 4 paard versie.

En tip van de dag:
Als je een wagon hebt, zit daar standaard al een paard op. Maar je kan ook gewoon 1 van je breeds (of captures) koppelen aan deze wagen, leuke tier3 of zelfs tier5 maakt je wagen nog een stukje sneller :)

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 04-03-2016 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 13:08
PaRaDoX4 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:36:
We gaan het even anders aanpakken: het forum raakt verzadigd met vragen over keys

dus nu hier even invullen en niet meer in dit topic. hebben we keys wordt je gecontacteerd. dit om het topic schoon te houden

Thanks, laten we hopen op wat geluk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-09 23:47
En uiteraard op Teamspeak komen :D Was gisteren best gezellig met Mike-n88 en Paradox.
Overigens wel makkelijker voor mij in verband met inviten, was gisteren meer aan het chatten dan aan het spelen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aceje88
PaRaDoX4 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:36:

Dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Net in 15 minuten grinden gewoon ineens 3 black stones (armor) ... terwijl ik er nu inclusief deze 3 maar 4 heb gehad XD en al geruime 2 dagen played heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:54
Net maar de traveler's package gekocht :p Geen zin om keys te bedelen en vandaag wat vrije tijd om eens even er in te duiken.

Dit betekent dus dat ik er 1 over heb, weet niet of het de bedoeling is of ik die hier nog post maar anders zet een mod hem maar even in dat google doc.

EC56-930C-28E1-46F0-B37D

Gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel
  • Laatst online: 22-07-2024

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Biohazzard21 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:20:
Net maar de traveler's package gekocht :p Geen zin om keys te bedelen en vandaag wat vrije tijd om eens even er in te duiken.

Dit betekent dus dat ik er 1 over heb, weet niet of het de bedoeling is of ik die hier nog post maar anders zet een mod hem maar even in dat google doc.

EC56-930C-28E1-46F0-B37D
Gebruikt voor Restinpieces, ik heb hem doorgestuurd naar hem en heb gelijk het Excelbestand aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:56

On_E

Housemusic

Ik kan in deze MMO, als ik dat zou willen, ook gewoon alleen maar inloggen om dagelijks wat te gaan vissen ofzo, toch? :+

(Als in, dit is geen standaard gear grind MMO...)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Guys, ik ben ook al voorzien! Super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
On_E schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:30:
Ik kan in deze MMO, als ik dat zou willen, ook gewoon alleen maar inloggen om dagelijks wat te gaan vissen ofzo, toch? :+

Klopt, je kan eigenlijk doen waar je zin in hebt.
Als je alleen wat wil vissen, kan dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:56

On_E

Housemusic

Audiowaste schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:31:
[...]

Klopt, je kan eigenlijk doen waar je zin in hebt.
Als je alleen wat wil vissen, kan dat ook.
Had ik het goed onthouden dat het deze was.

Misschien toch de gok maar weer eens wagen voor die 30 euro, al zijn alle MMO's die ik na WoW heb gespeeld (mijn eerste...) op een teleurstelling uitgelopen.

Maar aangezien je hier dus ook gewoon kan gaan vissen of traden zonder raids e.d. te doen, is het misschien wel verfrissend!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
On_E schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:30:

Ja alleen vissen is ook goed, maar uiteraard zullen er vast gebieden zijn waar je wat hoger lvl moet zijn vanwege het gevaar :)

Ik moet zeggen dat ik enorm geniet van de game, momenteel lvl 15 en ontdek nog alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 17:07
Ik zou erg blij worden met een guess pass, mocht iemand er 1 over hebben en niemand hebben om hem te doneren :)

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
Je hebt geen pas nodig om te iets te raden....:D

Als je een guestpass bedoelt: vul het excel bestandje in en wacht in de rij;)

Als herhalen worst was concurreerde ik de Hema uit de markt 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door PaRaDoX4 op 04-03-2016 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
PaRaDoX4 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:26:
Je hebt geen pas nodig om te iets te raden....:D

Als je een guestpass bedoelt: vul het excel bestandje in en wacht in de rij;)

Als herhalen worst was concurreerde ik de Hema uit de markt 8)7
Ben bang dat je het nog vaker zult doen, je post zal sowieso verdwijnen namate er meer pagina's bijkomen. En nieuwe mensen kijken echt niet alles terug. Misschien je eerste pagina. Misschien een tip het ergens 'vast' te zetten?

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
Heb al een mod gecontacteerd zodat het boven de quickreply komt te staan. Maar ze hebben t druk denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
SinergyX schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:47:
[...]

http://dulfy.net/2016/03/...l-shop-offerings-march-3/

Lijkt me zover ik het zie het complete aanbod.

Volgens mij klopt alleen plaatje van de farm wagon niet, afaik is dat een 2 paard versie, niet een 4 paard versie.

En tip van de dag:
Als je een wagon hebt, zit daar standaard al een paard op. Maar je kan ook gewoon 1 van je breeds (of captures) koppelen aan deze wagen, leuke tier3 of zelfs tier5 maakt je wagen nog een stukje sneller :)
Helemaal top, bedankt voor de link. Dus Duffy gaat zich nu ook bezighouden met BDO, leuk om te weten, de spellen die daar behandeld worden gebeurd meestal zorgvuldig en vooral uitvoerig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Ik heb mezelf ook maar even in de excel toegevoegd. Vrij weinig meegekregen over de game, beetje het topic gelurkt, maar aangezien ik zelf wel van het gatheren/traden/etc ben heb ik toch wel interesse gekregen. Vanavond toch nog geen tijd, of pas laat, dus ik heb nog wel wat geduld :D

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-n88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-05 11:20
hmm ik probeer nu een lvl 19 boss (bastard bheg) te nakken, maar het is zo goed als onmogelijk alleen 2/2 x dood gegaan xD

[ Voor 7% gewijzigd door Mike-n88 op 04-03-2016 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
Op het WWW lees ik zowel negatieve als positieve reacties over deze game. Is deze game aan te bevelen aan iemand die vooral PVE georiënteerd is? Met welke MMO is deze game een beetje te vergelijken? Ik heb eigenlijk alle "populaire" MMO's wel gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Mike-n88 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 17:06:
hmm ik probeer nu een lvl 19 boss (bastard bheg) te nakken, maar het is zo goed als onmogelijk alleen 2/2 x dood gegaan xD
Dat is toch die boss met die ketting-wapens? dodge, roll en blijven meppen vanaf de achterkant. Moment dat hij weer gaat meppen, dodge en roll :P Als je achter hem komt, paar keer meppen en vlak voordat hij uithaalt een roll doen naar de zijkant, hij mist, weer 2-3 meppen, repeat. Soms blijft hij even hangen in z'n animatie, dan vol blijven meppen.
SparksNL schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 17:27:
Op het WWW lees ik zowel negatieve als positieve reacties over deze game. Is deze game aan te bevelen aan iemand die vooral PVE georiënteerd is? Met welke MMO is deze game een beetje te vergelijken? Ik heb eigenlijk alle "populaire" MMO's wel gespeeld.
PVE moet je niet denken aan instances, maar aan simpele grind/kill quests, PVE zou wel nog een focus krijgen in latere updates. Verder is het meer sandbox style, je kan vrijwel overal vrij rondlopen, mobs killen en skinnen, craften en verkopen, net zo met vissen of houthakken. Ik zou beetje bij B&S en Tera zetten, minus de BAM's (hoewel je wel summon-scrolls kan maken om bosses te spawnen) en instances.

[ Voor 60% gewijzigd door SinergyX op 04-03-2016 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10-2024
Iemand online die me kan inviten?
Safiraa Sutro is m'n naam
Kan helaas niet op TS momenteel

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonet 2 guest passes verstuurd naar mensen uit de lijst. Deze ook aangevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:54
Launcher aangezet, teruggekomen en 100% en gepatched ook volgens mij. Hij sluit alleen nu gewoon af als ik het spel wil starten.. heeft iemand anders hier ook ervaring mee gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:06
Ricmaniac schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:14:
Net in 15 minuten grinden gewoon ineens 3 black stones (armor) ... terwijl ik er nu inclusief deze 3 maar 4 heb gehad XD en al geruime 2 dagen played heb
Zijn die dingen goed dan ? Ik heb er net 1 gekregen en heb hem verkocht voor 100.000 silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
mprkooij schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 18:30:
[...]

Zijn die dingen goed dan ? Ik heb er net 1 gekregen en heb hem verkocht voor 100.000 silver.
Daarmee kan je je weapon/armor volgens mij mee upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenbai
[...]

Iemand had gevraagd in channel chat of hij ze moest verkopen of bijhouden en de meesten zeiden bijhouden voor later en dan wapens upgraden, maar ja 100K zilver is 100K zilver :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Laatst online: 08-09 08:55
En is dit een aanrader voor MMORPG-spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
Elke mmo is aan te raden voor mmo spelers 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowgman
  • Laatst online: 11-09 23:18
Iemand heeft volgens mij leuk de lijst aan gepast zodat hij/zij wat eerder aan de beurt is, sportief blijven mensen!

Btw op welke server zitten jullie zoal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Tomski1986 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 19:10:
En is dit een aanrader voor MMORPG-spelers?
Ik ben blij dat een Guest pass heb gekregen van iemand, ben erachter gekomen dat dit geen MMORPG voor mij is. Grindfest, niet veel questen zoals gewend, je moet er van houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinneeh
  • Laatst online: 16-04-2024
Ik heb een code gekregen maar kan de sheet niet aanpassen via mijn telefoon. Wil iemand mijn key verkregen op ja zetten? De volgende is aan de beurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowgman
Ik heb het voor je aangepast!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tumtum100
  • Laatst online: 14-09 21:32
Iemand enig idee als je een Node hebt verbonden met je stad en je hebt een worker hoe je hem dan aan het werk zet? Heb deze guide: YouTube: Black Desert Online: Workers, Nodes and Housing Guide volledig gevolgd maar mijn worker blijft op 'Queued: Velia' staan. Of gaat hij automatisch aan het werk?

Edit: Sorry al gevonden moest nog 1 contribution point besteden :D

[ Voor 28% gewijzigd door tumtum100 op 04-03-2016 20:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hyperiax
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-04 15:57
Ik denk kom effe hallo zeggen in dit Topic.

Ingame heet ik Exagon

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Ook ik zal graag willen joinen, family name: Machoman nick: Lugster

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvrmore
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 31-08 14:18
Ik zou ook graag willen joinen. Family name Nvrmore, character name Soundblind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperiax
Ik zou ook wel een invite willen : Family name: Razaki Charname : Exagon

Zou wel handig zijn als wat meer mensen kunnen inviten in de GoT guild (officers) of wordt dit nog niet ondersteund?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zenbai
jbaan schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 21:17:

Zou wel handig zijn als wat meer mensen kunnen inviten in de GoT guild (officers) of wordt dit nog niet ondersteund?
Ben je al tegengekomen in-game, naam is Inos

En ik denk dat de guild nu nog maar een clan is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperiax
BTW als iemand party invite wil whisper tijdens het wachten op guild invite me even in game : Exagon

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakhmet
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01-08 10:21
Voor mij ook graag een invite, familie naam: Yngvarr charname: Waltor

vermaak me prima tot nu toe :)

red een boom - eet een bever

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
jbaan schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 21:17:

Als ik merk dat dat nodig zal ik over een geschikte kandidaat nadenken.
Echter moet ik eerst tot lvl 50 rushen om een guild te starten. Met andere woorden er is nog geen haast dus ook nog niet nodig.

Verder heb ik de huidige leden te weinig gesproken om het vetrouwen te hebben op Audio na.

Kortom komt allemaal goed jongens. Lees de op over het joinen van de guild ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
PaRaDoX4 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 22:05:
[...]Kortom komt allemaal goed jongens. Lees de op over het joinen van de guild ;)
Zit al een hele tijd alleen op TS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperiax
Ik kan Paradox ook ingame niet adden als friend zegt dat de family name niet bestaat..
MRCL schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 22:24:
[...]

Zit al een hele tijd alleen op TS ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Had ik ook, misschien omdat hij niet online is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenbai
MRCL schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 23:20:
Had ik ook, misschien omdat hij niet online is?
Ik denk dat beide spelers online moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij ook graag een invite

Familyname: Meribone
Charname: Rylah

Net begonnen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2016 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag een invite hebben.

Familyname: Rouwette
Charname: Miemie

lvl 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeroicSlayr
  • Laatst online: 27-07 11:29
Heeft iemand toevallig nog een guest pass ergens rondslingeren die die maar al te graag weg geeft aan een arme student? ;p
Excuses heb de sheet gevonden!

Is het mogelijk om BDO ergens alvast te downloaden zonder guest pass/licentie?

[ Voor 33% gewijzigd door HeroicSlayr op 05-03-2016 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowgman
De cliënt is nergens zonder een code te downloaden helaas..
Heb me ook al ziek gezocht ernaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

[...]

is een beetje must have :P je wil je wapens en armor daarmee upgraden, elk item dat je upgrade kan tot +5 in principe zonder problemen, wil je hoger heb je kans dat het failed. en dan verlies je die steen. Dus alles wat je nu vind zou ik of gebruiken of bewaren daar van.

Oja en als je nieuwe gear of weapon vind wat je wil gebruiken kan je bij de blacksmith Blackstone extracten uit je gear en krijg je ze allemaal terug wat je er in hebt gestoken. (wel is na zo'n extract die armor of wapen gesloopt en ben je die kwijt)

[ Voor 20% gewijzigd door Ricmaniac op 05-03-2016 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-n88
Hmm market is om te verkopen niet al te best, had een batch van 30 beer erop gezet voor 910 silver
Uiteindelijk kreeg ik er 17,6k silver voor terug dus een simpele som betekend dat ik per beer 586 silver heb ontvangen al het andere zijn taxes enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Mike-n88 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 10:37:
Hmm market is om te verkopen niet al te best, had een batch van 30 beer erop gezet voor 910 silver
Uiteindelijk kreeg ik er 17,6k silver voor terug dus een simpele som betekend dat ik per beer 586 silver heb ontvangen al het andere zijn taxes enzo...
Volgens mij maakt het ook nog uit of je je geld ophaalt bij dezelfde market place als waar je het hebt opgezet.. had je dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-n88
Ricmaniac schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 10:38:
[...]

Volgens mij maakt het ook nog uit of je je geld ophaalt bij dezelfde market place als waar je het hebt opgezet.. had je dat gedaan?
ja, het was namelijk behoorlijk snel verkocht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Mike-n88 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 10:42:
[...]

ja, het was namelijk behoorlijk snel verkocht :p
Ok, ja ik ben er ook wel degelijk achter dat kopen - verkopen geen manier is hier, je zal bijna altijd verlies maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-n88
Ricmaniac schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 10:50:
[...]

Ok, ja ik ben er ook wel degelijk achter dat kopen - verkopen geen manier is hier, je zal bijna altijd verlies maken.
Klopt maar dit was gewoon worker wheat laten farmen en dan zelf het spul koken. Deels voor mijn workers gebruikt en overschot verkocht.

Heb op zich nu het ideale huis, dicht bij warehouse en zo goed als naast de inn bij Heidel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gtx 970 op 1080p of R9 390 voor deze game? Welke draait beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 11:38:
Gtx 970 op 1080p of R9 390 voor deze game? Welke draait beter?
Beiden zouden de game makkelijk aan moeten kunnen.
Al haal ik zelfs met met GTX 980 Ti vaak max 30 FPS, denk dat het nog aan het spel zelf ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Gtx 970 hier met i7-6700 draai alles op max met 40-60 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Als er mensen zijn die een invite willen, whisper mij even ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Laatst online: 14-09 23:47
Een paar honderd euro verder...
Bureau gekocht en internet in de slaapkamer dmv powerline. (Wat overigens enorm klote werkt helaas)
Maar ik kan eindelijk Black Desert spelen!

Graag zou ik de guild joinen.. Ik ga je even whisperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Even een update met betrekking tot de clan/guild:
Op dit moment zijn we nog een clan nog geen guild, daarvoor moet iemand level 50 zijn (Paradox, schiet eens op) en kost het 100k silver om er een guild van te maken.

Enige restrictie bij een clan is dat er maximaal 15 leden in kunnen. Er is nu nog plaats voor 5, de rest zal helaas nog even moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
Ik doe mijn best ;) ben halverwege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03:47
Heeft iemand toevallig nog een guest-pass? Zou graag de game willen proberen voordat ik hem aanschaf. had eerder nog niet van deze spel gehoord dus heb helaas de beta misgelopen..ieder geval mocht je nog eentje over hebben zou je mij daar enorm blij mee maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Voor het eerst nu aangekomen in Calpheon... holy fuck wat is dat een grote stad heey :O ik ga straks maar weer terug naar heidel maar uiteindenlijk weet k zeker dat k me home basis Calpheon ga maken en alles daarnaar toe verhuis ion principe :D god wat vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Ik twijfel nog enorm, heb het idee dat het grotendeels de hype is... Wat me momenteel opvalt bij de meeste streams op twitch is dat er enorm veel grafische popups zijn, textures binnen een range waarvan ik verwacht zou hebben dat ze al ingeladen zouden zijn, nog ingeladen moeten worden. En de schaduw die vaak lijkt te verspringen. Werkt dit terwijl je aan het spelen bent niet enorm storend?

Ik ben normaal totaal niet van de graphics en het maakt me normaliter allemaal weinig uit, maar dit waren dingen die me dus nu al opvielen omdat het zo 'verspringt' (lastig uit te leggen). Valt me sowieso met name op als iemand wat rond rent.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Laatst online: 14-09 12:47
Same, daarom wachten en kijken of ik ergens een key vandaan kan halen om het te testen. Beta's helaas geen tijd gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-08 10:05
Voor het verhaal moet je het in ieder geval niet doen. Het is een mooi spel maar zoals hierboven gezegd: super veel pop-ins.
Ik weet ook niet wat ik ervan moet vinden. Lijkt mij gewoon een keihard grind fest, al is het grinden wel leuk opzich.
Ik heb nog niks doorgekregen van de hele economie achter het spel, wat het schijnbaar dus het leukst maakt. Ben daar alleen nog niet aan toe gekomen.
Is er al wat end-game PVE content bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 08:56
Ik heb mijn naam ook maar op de lijst gezet. Ik lees zowel positieve als negatieve ervaringen, maar ben toch erg benieuwd naar het combat systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Grumpmeister schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:07:
Ik twijfel nog enorm, heb het idee dat het grotendeels de hype is... Wat me momenteel opvalt bij de meeste streams op twitch is dat er enorm veel grafische popups zijn, textures binnen een range waarvan ik verwacht zou hebben dat ze al ingeladen zouden zijn, nog ingeladen moeten worden. En de schaduw die vaak lijkt te verspringen. Werkt dit terwijl je aan het spelen bent niet enorm storend?

Ik ben normaal totaal niet van de graphics en het maakt me normaliter allemaal weinig uit, maar dit waren dingen die me dus nu al opvielen omdat het zo 'verspringt' (lastig uit te leggen). Valt me sowieso met name op als iemand wat rond rent.
Meer het gevoel dat het dan aan de PC van die streamer ligt, ik merk daar bijna niets van. Enige wat je soms heb is dat de NPC's nog ingeladen moeten worden, maar dat had ik niet toen het rustiger was, gok beetje server lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenbai
sanre4l schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:20:
Voor het verhaal moet je het in ieder geval niet doen. Het is een mooi spel maar zoals hierboven gezegd: super veel pop-ins.
Ik weet ook niet wat ik ervan moet vinden. Lijkt mij gewoon een keihard grind fest, al is het grinden wel leuk opzich.
Ik heb nog niks doorgekregen van de hele economie achter het spel, wat het schijnbaar dus het leukst maakt. Ben daar alleen nog niet aan toe gekomen.
Is er al wat end-game PVE content bekend?
Het is een Aziatische MMO dus grinden zit er wel in natuurlijk, maar het grinden is wel leuk door de fijne combat zoals je zelf zegt.

Ik denk dat ze speciale end-game PVE content gaan toevoegen zoals dungeons/raids op de EU/NA servers maar dat is nog niet voor direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Het grinden ben ik nog niet tegen gekomen. Er zijn genoeg quests ( moet je wel unlocken ) Momenteel is vissen echt een genot voor mij, heerlijk om rustig aan te doen tijdens een serie kijken ofzo. Zojuist een ancient stone ofzo gevonden die rete veel waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyronica
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 04-09 18:36
Heeft iemand nog een guest pass die ik zou kunnen gebruiken?

Thanks!
Pagina: 1 ... 5 ... 45 Laatste

Let op:

Het is niet toegestaan om hier guest passes aan te vragen.

Zoek je een guestpass zet je nickname dan op deze lijst, Tweakers die een guestpass willen weggeven kunnen deze dan via een PM verstrekken.