Valandin schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:34:
Verder snap ik nog niet heel veel van het spel. Ik probeer me te verdiepen in de features, nodes, workers etc. maar het is nog best veel.. En dat is maar goed! Steep learning curve is altijd wel fijn. Als je alles uiteindelijk snapt dan speelt het wel beter. Ik ben ook best een alt-o-holic dus het soepel switchen naar andere characters is ook fijn.
Ik heb me vanaf start snel verdiept in al die features, hoewel er soms nog veel 'onbekende zaken' zij (wanneer precies een quest wel/niet triggert), merk ik na die enorme curve eigenlijk een punt van .. 'goh, valt dan ook best mee, eigenlijk gewoon wat tegen'.
Het gros van de complexe elementen komen altijd op dezelde basis, farm, grind of wacht met een mooi vleugje RNG. Zo heb ik bv 55 energy verpatst aan een goede worker krijgen, puur RNG, maar ook 100+ energy aan node-investement, maar vervolgens RNG afwachten of ik daadwerkelijk iets ervoor terug krijg.
De 30% AH provisie is niet bepaald motiverend om crafting via AH te gaan doen (mats inkopen, craften en verkopen), zelfs break-even spelen is behoorlijk pittig, gezien het gros gewoon standaard de 'max' knop indrukt. Ik denk dat als ik al die tijd die ik heb gecraft had gestoken in mobs grinden, had ik 5-6 zoveel geld.