Nah dat is het niet, het zit bij conversation ofzo beetje vage shit voor mij, maar ik ga is even een guide doorlezen.
Conversations heb je aan het begin nog weinig nodig, het is een soort van mini-game waarmee je quests en andere shop items kan vrijspelen. Als je een gele tekst krijg dat je nog niet met hun mag praten, kijk even rond op de radar of je ? marks ziet, meestal unlock je via andere NPC's die NPC weer.Mike-n88 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:46:
Nah dat is het niet, het zit bij conversation ofzo beetje vage shit voor mij, maar ik ga is even een guide doorlezen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bonus exp event begonnen tot 23:00, nu misschien maar eindelijk is even wat levelen na de hele dag Gatheren en craften haha
Verwijderd
Dit spel ziet er wel erg gaaf uit en de mogelijkheden om je tijd te vullen zijn wel veel diverser dan de standaard mmo's die veelal alleen maar "queue up" systemen zijn geworden en imo weinig meer met een mmo te maken hebben.
Zoiets als dit lijkt mij wel leuk
Ben benieuwd hoe die pvp er uit gaat zien.. ga het eerst nog wat volgen op twitch voordat ik een besluit neem om dit te kopen of niet. Weet iemand hier hoe het zit met expansions? moet je die dan constant aanschaffen om relevante gear/gebieden te hebben of doen ze dat anders?
Zoiets als dit lijkt mij wel leuk
Ben benieuwd hoe die pvp er uit gaat zien.. ga het eerst nog wat volgen op twitch voordat ik een besluit neem om dit te kopen of niet. Weet iemand hier hoe het zit met expansions? moet je die dan constant aanschaffen om relevante gear/gebieden te hebben of doen ze dat anders?
Ik miste het bericht, hoeveel exp bonus heb je nu?Ricmaniac schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 19:09:
Bonus exp event begonnen tot 23:00, nu misschien maar eindelijk is even wat levelen na de hele dag Gatheren en craften haha
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
verhalen gaan +15 %,het staat alleen nergensSinergyX schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 20:29:
[...]
Ik miste het bericht, hoeveel exp bonus heb je nu?
https://www.blackdesertonline.com/news/view/67
Dus.... dat wordt voor de officiële release dus weer laterDear Players,
We will perform a maintenance as follows.
Date: Thursday, 03.03.2016
Duration: 6h Server Down: Server Up:
Global 08:00 UTC 14:00 UTC
West Coast (NA) 00:00 PST 06:00 PST
East Coast (NA) 03:00 EST 09:00 EST
Central (EU) 09:00 CET 15:00 CET
Reason:
Stabilization of servers
Roll out client patch
Several bug fixes
Cash shop integration
Resolving issues from failed claiming procedures on first day
Resolving issues from channel misallocation on first day
Note: Our team will do its very best to work within the given timeframes; it may occur that the timeframes may be extended. In that case we will update this announcement accordingly.
Wtf... 9:00 tot 15:00 onze tijd, hoe de fuck bedenken ze dan maintenance te doenRyatzu schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 20:58:
[...]
Dus.... dat wordt voor de officiële release dus weer later![]()
Daum zit toch in Amsterdam?Ricmaniac schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:40:
[...]
Wtf... 9:00 tot 15:00 onze tijd, hoe de fuck bedenken ze dan maintenance te doen
Denk dat dan pas alle devs binnen zijn XD
Hey als ik crates maak in heidel met iron.. waar kan ik dan heen gaan voor beste profit met traden ? gewoon veila? of is het beter om verder te gaan
Na héél lang wachten komt morgen eindelijk dus BDO uit!
Hoop dat dit de geslaagde versie van ArcheAge wordt..
Helaas geen pre-orders gedaan en hem net pas gekocht. Ik heb mezelf toch minimaal verdiept in de game tot nu, expres om niet te hard te hypen. Ik weet natuurlijk wél wat de features zijn etc.
Toch ben ik benieuwd hoe casual friendly deze game is. ArcheAge heb ik ~60-70 uur per week gespeeld en dat moest ook wel om aan de top van de game te blijven. Toen ik even een tijdje minder gespeeld had en er net een nieuwe patch langs kwam kon ik ineens niets meer en voelde het alsof ik overnieuw kon beginnen.
Nu ben ik uit die fase van mijn leven en heb ik maximaal 10 - 14 uur per week om te gamen, nu ben ik ook geen hardcore gamer meer en hoef ik ook niet in de top van het spel te zitten. Maar kan ik met casual gameplay nog wel relevant zijn in de game? Bijv. toch endgame halen en meedoen aan sieges, genoeg hebben om een eigen huis te hebben..
Helaas geen pre-orders gedaan en hem net pas gekocht. Ik heb mezelf toch minimaal verdiept in de game tot nu, expres om niet te hard te hypen. Ik weet natuurlijk wél wat de features zijn etc.
Toch ben ik benieuwd hoe casual friendly deze game is. ArcheAge heb ik ~60-70 uur per week gespeeld en dat moest ook wel om aan de top van de game te blijven. Toen ik even een tijdje minder gespeeld had en er net een nieuwe patch langs kwam kon ik ineens niets meer en voelde het alsof ik overnieuw kon beginnen.
Nu ben ik uit die fase van mijn leven en heb ik maximaal 10 - 14 uur per week om te gamen, nu ben ik ook geen hardcore gamer meer en hoef ik ook niet in de top van het spel te zitten. Maar kan ik met casual gameplay nog wel relevant zijn in de game? Bijv. toch endgame halen en meedoen aan sieges, genoeg hebben om een eigen huis te hebben..
Er kan heel veel tijd in de game gaan zitten.. zo was me doel vandaag (al vanaf 9 uur vannochtend gaan spelen) om veel te levelen.. uiteindelijk maar 3 levels gedaan en iets van 7 uur bezig geweest met craften enzo. Bovenaan zal je met veel dingen nooit staan als je maar 10-14 uur per week gaat spelen. Maar buiten dat kan je genoeg doen als casual. Learning curve vind ik best grootValandin schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 22:53:
Na héél lang wachten komt morgen eindelijk dus BDO uit!
Uitleg van kungen gezien mbt vanilla wow. Zit op het randje om de game te kopen. Heeft iemand nog een guest key over?
hmm ik heb nu een worker maar geen idee hoe ik hem aan het werk krijg
heb wel hier en daar een node volgens mij.
Ja heb een node tussen velia en finto farm. Aangezien dit geel is de worker komt uit velia
voorbeeld. dit is wat ik als eerste had toen ik eindelijk beetje snapte hoe het werkteMike-n88 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 23:37:
hmm ik heb nu een worker maar geen idee hoe ik hem aan het werk krijgheb wel hier en daar een node volgens mij.
Dan links onderaan wat ik omcirkelt heb is een mine waar ik 2 workers laat werken waarvan ik de lodging in heidel heb. dus die lopen tussen de mine en heidel in te minen voor me.
http://i.imgur.com/1UG8x0q.png
Ohh hmmmm oké zal dat morgen ook maar is proberen, eerst nu slapen.Ricmaniac schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 00:38:
[...]
voorbeeld. dit is wat ik als eerste had toen ik eindelijk beetje snapte hoe het werktevan boven zie je veila. al die dingetjes die rood zijn is een traderoute die volledig is hoe ik hem germaakt had tussen veila en heidel.
Dan links onderaan wat ik omcirkelt heb is een mine waar ik 2 workers laat werken waarvan ik de lodging in heidel heb. dus die lopen tussen de mine en heidel in te minen voor me.
http://i.imgur.com/1UG8x0q.png
een node alleen is ook niet genoeg. je moet naast die node ook IN de node weer contributie punten besteden om je worker dat bepaalde resource te laten farmen.Mike-n88 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 00:53:
[...]
Ohh hmmmm oké zal dat morgen ook maar is proberen, eerst nu slapen.
beetje vaag uitgelegd ik ga het proberen beter uit te leggen.
als je een node waar gewerkt kan worden aan klikt dan komen er vaak 1 of 2 extra "nodes" of "ballonetjes" tevoorschijn. als je daar je con points in besteet kan je een worker sturen om de bijhorende resource te farmen
Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle
Verwijderd
Heeft iemand nog toevallig een guest pass over?
Ik zou deze game graag willen uitproberen alvorens deze te kopen.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Verwijderd
Daar sluit ik mij wel op aan. Sowieso kon ik hem niet kopen want geen cc en die direct e-banking.com dinges ondersteunt de Rabobank niet.Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 08:56:
Heeft iemand nog toevallig een guest pass over?
Alvast bedankt
Iemand nog een guest pass over?
Zou het graag eerst willen proberen alvorens het aan te schaffen
Zou het graag eerst willen proberen alvorens het aan te schaffen
De preorder kon ik kopen met PayPal.Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:10:
[...]
Daar sluit ik mij wel op aan. Sowieso kon ik hem niet kopen want geen cc en die direct e-banking.com dinges ondersteunt de Rabobank niet.
Je kunt daar een account aanmaken en er geld op storten.
https://www.blackdesertonline.com/news/view/67Dear Players,
We have extended our maintenance by 2 hours.
Date: Thursday, 03.03.2016
Duration: 6h Server Down: Server Up:
Global 08:00 UTC 14:00 16:00 UTC
West Coast (NA) 00:00 PST 06:00 08:00 PST
East Coast (NA) 03:00 EST 09:00 11:00 EST
Central (EU) 09:00 CET 15:00 17:00 CET
Reason:
Stabilization of servers
Roll out client patch
Several bug fixes
Cash shop integration
Resolving issues from failed claiming procedures on first day
Resolving issues from channel misallocation on first day
Please note that the server order has changed, so your characters may not be immediately visible. Please ensure you are checking the correct server.
Note: Our team will do its very best to work within the given timeframes; it may occur that the timeframes may be extended. In that case we will update this announcement accordingly.
Fantastische launch!
mehhh.. 'We have extended our maintenance by 2 hours."
* oh wat rhyatzu zei dus
* oh wat rhyatzu zei dus
[ Voor 9% gewijzigd door nookeh op 03-03-2016 14:04 ]
Dit is echt triest... goed ikzelf heb al wat dagen gespeeld dus opzich niet zo last van maar voor de mensen is die vrij hebben genomen omdat ja: eerste dag enzo vind ik dit echt triest.. kan je echt niet maken op launch day
Dat klopt, het was bij Blade & Soul precies hetzelfde. Maintenance op het midden van de dag...Als je iets niet moet doen, dan is het maintenance doen gedurende de dag. Gewoon hetzelfde doen als World of Wacraft. Om 3 uur 's morgens beginnen, en als het dan erg uitloopt, dan is de maintenance nog klaar voor 12 uur.
Blade & Soul had deze praktijken ook. In NA hebben ze tenminste normale tijden, maar EU moet gelijk weer gek doen.
Er zijn al verschillende posts op de officiële forums. De developers willen vaak wel goed luisteren, dus laten we het hopen.
Blade & Soul had deze praktijken ook. In NA hebben ze tenminste normale tijden, maar EU moet gelijk weer gek doen.
Er zijn al verschillende posts op de officiële forums. De developers willen vaak wel goed luisteren, dus laten we het hopen.
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Gezien de drukte die er gisteren al was, weet ik niet of je nu beter af bent met 2 uur extra downtime of gigantisch lag/queue's (ok die kunnen nog komen), als het eenmaal live gaat.Ricmaniac schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:04:
Dit is echt triest... goed ikzelf heb al wat dagen gespeeld dus opzich niet zo last van maar voor de mensen is die vrij hebben genomen omdat ja: eerste dag enzo vind ik dit echt triest.. kan je echt niet maken op launch day
1 groot hekelpunt waar ze nu echt iets aan moeten doen, de altijd online-afk mensen. Om je workers (en je energy regen) maximaal te houden, moet je dus online zijn. Blijkbaar kan je gewoon afk blijven ingame zonder auto-uitlog te krijgen, dat het me niet zal verbazen dat in sommige channels er een grote groep mensen zijn die helemaal niet ingame 'actief' zijn.
Zo zag ik de eerste botjes al bij de potato-crops No way dat je skilled 3 kan halen, dat is dus lvl33, met gemiddeld ~2% per keer, 3300% / 2 = 1650 'energy'. Gezien je elke 3 minuten 1 energy krijgt, heb je al ruim 82 uur 'ingame' nodig om genoeg energy te hebben.
Iemand al een idee hoe je de guest passes kan claimen?
Ik zie nu dat ze op mijn account wel op "available" staan, maar verder niets.
Ik hoop dat ze dan vanavond om 6 uur te gebruiken zijn. Er werd aangegeven dat ze vanaf de officiële release gingen werken. Dus maar even afwachten. Want ik heb al een paar mensen die graag een Guest Pass willenAudiowaste schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:51:
Iemand al een idee hoe je de guest passes kan claimen?
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Zeker waar, ik ben ook amper offline geweest. sta meestal te auto vissen als k weg ben.SinergyX schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:33:
[...]
Zo zag ik de eerste botjes al bij de potato-crops No way dat je skilled 3 kan halen, dat is dus lvl33, met gemiddeld ~2% per keer, 3300% / 2 = 1650 'energy'. Gezien je elke 3 minuten 1 energy krijgt, heb je al ruim 82 uur 'ingame' nodig om genoeg energy te hebben.
Als je er gebruik van kan maken waarom niet.
Ja ik twijfelde ook of er bots waren ja, maar ik zelf ben apprentice 8 met gatheren wat k ook niet slecht vind. Als je gaat slapen in je residence regen je wel veel sneller die energy. ongeveer 30 minuten slapen denk k voor +- 40 energy, dus kan best dat ze iets doen als gatheren > slapen > gatheren > slapen. dan kan je het wel halen hoor maarja dan heb je verder bijna niks gedaan in game.
Oh ik doe het ook veelal, met name om mijn 20 workers (jaja, eigen bedrijfjeRicmaniac schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 15:22:
[...]
Zeker waar, ik ben ook amper offline geweest. sta meestal te auto vissen als k weg ben.
Als je er gebruik van kan maken waarom niet.
Ja ik twijfelde ook of er bots waren ja, maar ik zelf ben apprentice 8 met gatheren wat k ook niet slecht vind. Als je gaat slapen in je residence regen je wel veel sneller die energy. ongeveer 30 minuten slapen denk k voor +- 40 energy, dus kan best dat ze iets doen als gatheren > slapen > gatheren > slapen. dan kan je het wel halen hoor maarja dan heb je verder bijna niks gedaan in game.
Maak nu zo'n 100 beer per dag, maar gaan ook allemaal weer op, rest op de AH.
Ondertussen alleen zondag even gespeeld en daarna geen tijd meer gehad. Vanavond hopelijk wel, want ik moet nog altijd ontzettend veel uitzoeken.
Ohh nog steeds down, net weer van school en werk zie ik dat er nog steeds maintenance is.
Achja dan maar wat huishoudelijke dingen in de tussentijd doen.
Achja dan maar wat huishoudelijke dingen in de tussentijd doen.
Komt mooi uit dat ze dit op de donderdag plannen.
Dan ben ik toch hele dag aan het werk en op school. Loopt niet iedereen op me vooruit.
Dan ben ik toch hele dag aan het werk en op school. Loopt niet iedereen op me vooruit.
Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle
Afgelopen zondagavond waren de eerste mensen al lvl50PaRaDoX4 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 16:45:
Komt mooi uit dat ze dit op de donderdag plannen.
Ja, je kan best snel levelen. Maar ik moet zeggen dat ik het helemaal niet erg vindt dat ik nog lage level ben. Naast het levelen vermaak ik mij prima met Fishing en Trading. Maar ik ben van plan dit weekend verder te levelen. En daarnaast doe ik ook veel quests. Ik neem aan dat degene die zo snel levelen niet veel quests hebben gedaan, maar gegrind hebben tot 50.
Quest tip, je kan bovenin je quest-lijst aangeven welke quests je wel/niet zichtbaar wil hebben, zo kan je bv alle fishing uitzetten, mocht je verder niets met fishing willen doen. Ik werd beetje moe van al die 'craft dit en craft dat' quests.Diigii schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 16:54:
Ja, je kan best snel levelen. Maar ik moet zeggen dat ik het helemaal niet erg vindt dat ik nog lage level ben. Naast het levelen vermaak ik mij prima met Fishing en Trading. Maar ik ben van plan dit weekend verder te levelen. En daarnaast doe ik ook veel quests. Ik neem aan dat degene die zo snel levelen niet veel quests hebben gedaan, maar gegrind hebben tot 50.
Alleen zijn alts blijkbaar wat minder interessant, lees nu bij diverse quests (om bv zelf ingots te maken), moet je bv gathering én processing op een bepaald lvl hebben, voor hoogste catfood is het bv weer fishing en cooking, mijn idee om dus per character specifiek te worden (gathering/processing/cooking op 3 aparte characters) lijkt vooralsnog niet zo'n goed idee. Of dat is toch veranderd, ander heb ik nog een lange grind-weg te gaan.
Vind trouwens het verplaatsen van goederen uit 1 stad naar de andere wel belachelijk duur, 80 iron ores kost 14000 silver van Heidel naar Olvia

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 03-03-2016 17:01 ]
oke 17:00 we zouden weer moeten kunnen.. helaas als k op play druk: Unexpected error (-100)
nóg een extra uur.. volgende de website...
[ Voor 37% gewijzigd door nookeh op 03-03-2016 17:05 ]
Heeft er iemand nog een guest key over? Ik zou deze game graag willen proberen of hij kan draaien op mijn pc. Zijn er al benchmarks?
Het is toch ook te gek voor worden. Echt niet te geloven. Ik ben dan wel bijna klaar met werken, maar voor de mensen die met smak zitten te wachten hebben lekker de hele dag verprutst. En zoals ik met meer dingen zeg, het zal meer mensen afschrikken dan dat je mensen naar zo'n game toetrekt. Als ze de release al zo "soepel" verloopt, hoe zal het straks dan wel niet gaan.nookeh schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 17:05:
nóg een extra uur.. volgende de website...
Maar goed dat zo'n game niet op Steam te verkrijgen is, anders waren er heel wat mensen die de game hadden geannuleerd
[ Voor 10% gewijzigd door Diigii op 03-03-2016 17:14 ]
Risico van het vak, de kans is nog groot dat je straks nog tegen een leuke queue staat aan te kijken ook, die denk ik niet bizar snel zal gaan. De servers konden de 2 bèta's ook aardig netjes aan, buiten de queue's natuurlijk, hopelijk hebben ze hierop ingespeeld en nog wat serverkracht toegevoegd.Diigii schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 17:13:
Het is toch ook te gek voor worden. Echt niet te geloven. Ik ben dan wel bijna klaar met werken, maar voor de mensen die met smak zitten te wachten hebben lekker de hele dag verprutst. En zoals ik met meer dingen zeg, het zal meer mensen afschrikken dan dat je mensen naar zo'n game toetrekt. Als ze de release al zo "soepel" verloopt, hoe zal het straks dan wel niet gaan.
Maar goed dat zo'n game niet op Steam te verkrijgen is, anders waren er heel wat mensen die de game hadden geannuleerd. En nu maar hopen dat als het straks allemaal werkt, dat de servers de populatie aankunnen.
Maar dat is nog niet alles, de store gaat nu ook live, zat zal de nodige drama geven (zoals de preorder items die tot 24h konden duren), hoewel de spawn goed is aangepast (bijna instant respawn) zal het begin gebied weer bizar druk zijn.
Andere kant, B&S heeft net z'n warlock class gekregen, diverse zullen de tijd daar nog wel even doden
Black Desert Online @BDO_News 1 min.1 minuut geleden
We are live!
We are live!
Ik zit al weer te vissen
enige keer dat ik met professions boven aan de ranking lijst kan staan hahah
2 stuks 7 dagen keys.
https://www.blackdesertonline.com/shop/code
Code 1 : 337F-5C3C-C51D-40E0-8116
Code 2 : 047B-BF3D-F029-4485-B0C5
graag aangeven wanneer je ze hebt gebruikt aub.
Edit: codes verbruikt.
https://www.blackdesertonline.com/shop/code
Code 1 : 337F-5C3C-C51D-40E0-8116
Code 2 : 047B-BF3D-F029-4485-B0C5
graag aangeven wanneer je ze hebt gebruikt aub.
Edit: codes verbruikt.
[ Voor 6% gewijzigd door Bajo op 03-03-2016 18:46 ]
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
7 days guest pass: 4500-ECDA-F537-4882-8F75
Graag aangeven als gebruikt
EDIT: Used
EDIT: Used
[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 03-03-2016 18:28 ]
Gebruikt, thanks!Ricmaniac schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 18:26:
7 days guest pass: 4500-ECDA-F537-4882-8F75
Ik kan inloggen maar last van enorme lagg (op de server). Maar even de Client herstarten.
Helaas heeft niet gewerkt. Alle servers op Alustin zitten zo'n beetje vol. Begint al lekker.
Helaas heeft niet gewerkt. Alle servers op Alustin zitten zo'n beetje vol. Begint al lekker.
[ Voor 35% gewijzigd door Diigii op 03-03-2016 18:36 ]
Ik houd me ook aanbevolen voor een GP ;-) Ben erg benieuwd naar de game
Bedankt:)MRCL schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 19:15:
7 days guest pass:Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Ja ik ben er, ben je toevallig in de stad Velia?
Verwijderd
ik sta ergens te vissen momenteel. ik zal er even naartoe lopen. Moet wel eerst mn dochter in bed steken.
Mn characternaam is pirarara pirader (pirader is de family name)
Mn characternaam is pirarara pirader (pirader is de family name)
Traveler's Package of Explorer's Package.....
wat denken jullie.. Is het die paard en fluitje waard ?
wat denken jullie.. Is het die paard en fluitje waard ?
Legion 7i i9 3080 32gb
Ik /w AudiowasteRyatzu schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 19:34:
Kan iemand mij een invite geven tot de tweakers guild? Naam Ryatzu
Waar vul ik die quest key ergens in? Ik zie ook niet waar ik de game kan downloaden op de website?
Juist ik heb ergens anders een node toegevoegd dicht bij velia en ik heb een huis in velia en opeens kon m`n worker aardappels fixen. ik vin helemaal mooi.
Ik kan op dit moment nog niet vinden hoe ik mensen kan inviten voor de guild, in de tussentijd kunnen jullie mij wel als friend adden: Audiowaste
Verwijderd
Hier nog een 7 dagen guest code, graag even een berichtje wanneer je hem hebt gebruikt:
24F9-F2AF-2955-4437-8861
Edit: used
24F9-F2AF-2955-4437-8861
Edit: used
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2016 20:28 ]
Gebruikt, heel erg bedankt!Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 20:25:
Hier nog een 7 dagen guest code, graag even een berichtje wanneer je hem hebt gebruikt:
24F9-F2AF-2955-4437-8861
Niets...
waar kun je die guest pass invullen eigenlijk?
*edit sorry gevonden.
Als iemand nog een key heeft houdt ik me aanbevolen
Wil graag weten of mijn pc het trekt voor ik het spel koop
*edit sorry gevonden.
Als iemand nog een key heeft houdt ik me aanbevolen
Wil graag weten of mijn pc het trekt voor ik het spel koop
[ Voor 67% gewijzigd door Rudolf op 03-03-2016 20:36 ]
Thanks! Nu nog een server kiezen....dacht eerst aan Jordine maar zie dat Tweakers op Alustin actief is.Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 20:26:
veel plezier!
@Rudolf: De link: https://www.blackdesertonline.com/shop/code
Niets...
Heeft iemand nog een key voor mij, wil het spel heel graag uitproberen :)!
op het bdo forum is er een speciaal topic voor. Ik was binnen 5 minuten voorzien.Tyronica schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 20:39:
Heeft iemand nog een key voor mij, wil het spel heel graag uitproberen :)!
Klopt, ik probeer daar een key te krijgen maar weinig geluk nogRudolf schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 20:42:
[...]
op het bdo forum is er een speciaal topic voor. Ik was binnen 5 minuten voorzien.
ik heb nog een request open staan op reddit. Mocht ik die krijgen dan stuur ik 'm wel door naar jeRudolf schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 20:42:
[...]
op het bdo forum is er een speciaal topic voor. Ik was binnen 5 minuten voorzien.
Ik wil op zich ook wel de Tweakers guild joinen, maar jullie zitten allemaal in die overvolle channel altijd?
Zit momenteel in Calpheon A1 was iets minder druk
Zit momenteel in Calpheon A1 was iets minder druk
Mocht iemand dus nog een key hebben hou ik mij aanbevolen :)!
Iemand enig idee hoe ik de horse flute kan gebruiken?
Nee dat probleem heb ik nu dus ook XD kan hem niet equipenAudiowaste schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 21:08:
Iemand enig idee hoe ik de horse flute kan gebruiken?
Ik heb de horse flute in mijn pearl inventory, maar krijg de melding "item is not usable" ...
hoe dan ?Audiowaste schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 21:15:
Oh never mind ik heb het al gevonden.
Ik weet niet of je je horse al hebt en je embleem connect met de stable keeper.
Maar als je bij de stable keeper bent, zou je daar als het goed is je horse moeten zien.
Dan kun je er heel simpel opstappen met "R"
Maar als je bij de stable keeper bent, zou je daar als het goed is je horse moeten zien.
Ja ik snap wel hoe ik moet paard rijdenAudiowaste schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 21:20:
Ik weet niet of je je horse al hebt en je embleem connect met de stable keeper.
Links boven heb je een paart teken. Als je horde flute hebt kan je daar links op klikken. Is je paard binnen 300 meter komt ie an lopen
Ik zit nu in alustin veila a1, waar moet ik wezen om de guild te joinen?|
Daarnaast heb ik jou (@PaRaDoX4) toegevoegd als vriend aangezien jij de leader bent.
Daarnaast heb ik jou (@PaRaDoX4) toegevoegd als vriend aangezien jij de leader bent.
Ik ben al gestart op de Jordine server voordat ik een guild zocht
Zal nieuw character aanmaken op Alustin, was gelukkig toch nog maar level 11

Lijkt me een toffe game, als iemand nog een guest key heeft? Dat zou geweldig zijn!
Kom dan gezellig op Alustin, geloof dat wij daar allemaal zitten.LordJarne schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:20:
Ik ben al gestart op de Jordine server voordat ik een guild zocht![]()
ligt dit nu aan mij of is de UI nogal cluttered?
precies overal blokken tekst en weet ik wat nog
UI kan je zelf aanpassen en verschuiven als ik me niet vergis.yosh1 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 23:19:
ligt dit nu aan mij of is de UI nogal cluttered?precies overal blokken tekst en weet ik wat nog
EDIT: Heb nieuw character aangemaakt op Alustin, naam is Inos Anakim (bekende reuzennaam opgezocht en gebruikt als ingame name voor mijn Berserker hehe)
Als er iemand tijd heeft, graag een invite voor de guild
[ Voor 27% gewijzigd door Zenbai op 04-03-2016 00:13 ]
Ik weet niet of Audiowaste nog online is. Maar je kan als we online zijn ons altijd vinden op de ts.LordJarne schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 23:21:
[...]
UI kan je zelf aanpassen en verschuiven als ik me niet vergis.
EDIT: Heb nieuw character aangemaakt op Alustin, naam is Inos Anakim (bekende reuzennaam opgezocht en gebruikt als ingame name voor mijn Berserker hehe)
Als er iemand tijd heeft, graag een invite voor de guild
Ik vroeg me af hea of je workers langer over een job doen als je offline bent?
Want dat gevoel kreeg ik net toen ik even inlogde
Bijna allemaalAudiowaste schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:59:
[...]
Kom dan gezellig op Alustin, geloof dat wij daar allemaal zitten.
Moet zalig zijn als uw irl vrienden mmo's spelenRicmaniac schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 01:07:
[...]
Bijna allemaalik zit op Jordine met groep van 12 irl vrienden lol
Let op: