Ja, komt het wel op neer. Ze zijn iets rapper dan Hystria bijvoorbeeld, dus pullen lukt ook prima daar. Momenteel zit ik rond 3400-3500 met lootscroll afhankelijk van hoe goed het gaat. Maar aangezien ik er geen meer heb, ongeveer 2400-2600 zonder lootscroll, maar ik moet daar nog een goede meting mee doen.
Qua geld verkiezen mensen eigenlijk nog altijd Hystria, zeker ivm risico dat je hier loopt, maar ik weet niet. Ik krijg per dag grinden zo'n 40-50 Black magic crystals en daar maak ik dan weer Jin/bon/won crystals van met Harphia of Vipers(als ik ze gekocht krijg). Met hier en daar een Jin per dag schilt het behoorlijk aan inkomen.
Met 294 dp (urugons) kun je afhankelijk van de class wel voorzichtig wat proberen buiten de main rota's, maar echt aanraden kan ik het niet. Beetje monster dmg reduction foods/elixirs/draughts stacken
Gister voor de lol nog maar eens Stars End gedaan. Wat een verschil in damage van die mobs zeg. In Sycraia ga ik niet voor de lol stil staan zeg maar, maar in Stars end kon ik gewoon een groep mobs op me laten bashen. Dan chug je wat pots en dan komt t wel goed, lol.
Afgelopen 3 weken is dit mn progress: 3 main AP, 8 DP dmv caphras. In totaal zo'n 3k in mainhand ook zoiets in armor pieces.
[
Voor 14% gewijzigd door
rsnubje op 05-08-2019 12:03
]