Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 09:12

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Nice! Opzich, na tet ogre wordt het alleen maar makkelijker, want die is het duurst.

Sidenote: ik durf mn gear niet meer te posten, want het voelt bijna als RNG carried :+

[ Voor 35% gewijzigd door rsnubje op 12-06-2019 13:28 ]

Uplay: Red--Death

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kleaudzak
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09-2024
rsnubje schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 13:27:
Nice! Opzich, na tet ogre wordt het alleen maar makkelijker, want die is het duurst.

Sidenote: ik durf mn gear niet meer te posten, want het voelt bijna als RNG carried :+
Je bent ook dedicated :)

Moet zelf zeggen dat ik blij ben dat ik het niet meer speel, was er echt te gevoelig voor.. zat de hele tijd met mn hoofd bij BDO :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Kleaudzak schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 15:31:
[...]

Je bent ook dedicated :)

Moet zelf zeggen dat ik blij ben dat ik het niet meer speel, was er echt te gevoelig voor.. zat de hele tijd met mn hoofd bij BDO :)
Ja... Ik zeg niks :Y

Maar voor de nieuwsgierigen onder ons: (Pen Kzarka gekocht trouwens)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LF7mPyD.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Shai time tonight!

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ik denk dat ik even ga wachten met lvlen van shai. Zal wel lekker druk zijn. Hopelijk hebben we ook een lvl 60 event voor 500m silver :) Is toch zo gedaan met zo'n 530% scroll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
Ben weer begonnen :)

Musa reroll dit keer
240/241/253 kutum :P

Iemand nog een chille guild?

[ Voor 3% gewijzigd door Kleaudzak op 26-06-2019 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ligt eraan hoe chill @Kleaudzak Moeten ze nodewar doen? Ben zelf inmiddels gemoved naar Demetori, maar mn oude, Violation, doet T1 capped nodewars.

Veel plezier op Musa. Ben zelf ook weer terug op Musa. Toch net wat makkelijker in veel gevallen dan Sorc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:57
Kleaudzak schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:10:

Musa reroll dit keer

ik zit in dezelfde guild als 4th. geen idee wat de guild naam nu is haha. maar is wel leuk 1-2 per week nodewar. zelf ben ik niet echt actief maar de nodewars waren de afgelopen maand superleuk.

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:27
Kleaudzak schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:10:

Musa reroll dit keer

Wat minder actief op bdo momenteel maar ik ben tevreden over mijn huidige guild EdgeOfSanity. Engels talig maar ook enkele Nederlandse en Belgische leden. Guild doet van alles wat en hebben mensen van alle (Gear)levels.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Gister nog even gekeken wat een Vell's heart kostte. ongeveer 6,6B, preorder op 5,95B gezet en 2 uur later had ik hem binnen :D

Huidige gear zonder alle crystals:
https://bdoplanner.com/TwisterDeathroneUsed

Dit weekend de crateverkoop en dan die tet ogre scoren :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Je link lijkt niet te werken ;)
Dacht trouwens dat Vell goedkoper was inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Helaas, was al tijdje rond die prijs, maakt niet uit. Hij is binnen en met crates haal ik nog genoeg op voor tet ogre/layt komend weekend.

Alles nu op tet behalve tri tungrad earring en capotia. Tet serap wordt vervangen door tet ogre, +6ap voor 11B.

Link werkt hier overigens nog wel maar heb hem ook op public gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ah, nette gear al :)
Vroeg me wel af, wat is de reden voor siege crystals in de armor? Heb je niet liever special attack evasion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Die heb ik daadwerkelijk ook in de gear zelfs, alleen te snel geklikt met build maken in planner :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Hahaha, dat verklaart het :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:36
Iemand enig idee waar je de ps4 versie kan pre-orderen? Zou vanaf 2 juli moeten kunnen. Maar kan nergens een link vinden.

Gewoon in de store blijkbaar.

Vind 32.39(inc korting). Best veel geld voor een game die op pc 5 euro kost. Of mis ik iets?

[ Voor 34% gewijzigd door loki504 op 03-07-2019 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Op XBOX kost ie ongeveer hetzelfde zie ik. Weet ook niet precies waarom het veel duurder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:36
rsnubje schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 12:03:
Op XBOX kost ie ongeveer hetzelfde zie ik. Weet ook niet precies waarom het veel duurder is.
Ja ik zag het ook. Wou het best voor 5 euro weer proberen op de ps4. Maar vind 30+ toch iets teveel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Early adoption cashen, zal later wel zakken. Nu krijg je als je lvl x haalt ook gratis pakket.

Dit weekend weer goede zaken gedaan, tet ogre is binnen, nu M17,8 trader en aangezien lifeskill book loopt ook even een 16k rough stone gemined voor de cooking utensils, gathering ook van Arti8 naar M1. Lekker serie aan en mindless gatheren is best relaxing :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Afgelopen week wat bezig geweest met knowledge, had nog paar zaken openstaan die ik zonder veel moeite kon afronden, Mirumok, Hystria en Stars end. Zit nu op max 581 energy met 3 items te gaan welke nog niet live zijn in EU/NA en Abyssal Sycaria en alle greater marni stones maar om dat bij elkaar te zoeken, meh, dat zoek ik nog niet :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Hory shiet, das lekker veel energy :D Ik had afgelopen 3 weken vakantie, maar kon me er niet toe zetten om knowledge grind te doen voor improved item drop. Vind 16% wel even goed zo :) Respect!

Komende tijd gaat al het geld in caphras en pen giath zitten. 14 attempts momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

rsnubje schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 12:46:
Hory shiet, das lekker veel energy :D Ik had afgelopen 3 weken vakantie, maar kon me er niet toe zetten om knowledge grind te doen voor improved item drop. Vind 16% wel even goed zo :) Respect!

Komende tijd gaat al het geld in caphras en pen giath zitten. 14 attempts momenteel.
Zit zelf ook nog op 16%, 6689 eco atm.

Heb de Topo, Sea en Academics compleet, de rest moet nog paar items op obscure plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

4th schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 09:59:
[...]
Heb de Topo, Sea en Academics compleet, de rest moet nog paar items op obscure plekken.
Ben zelf net over de 6k heen pas. Mis nog wat cox pirates, omdat die volgens mij alleen op van die aparte eilandjes zitten. Verder moet ik het denk ik vooral hebben van de flora en fauna mobs :P

En als ik ooit zin heb, eens een keertje naar Port Ratt gaan. Staat nog altijd een quest open xD

Afgelopen 3 weken continu Sycraia gegrind, dus daar is alles 'S' :+

@Kleaudzak Hoe bevalt het op Musa? Of ben je inmiddels toch maar wat anders gaan spelen?

[ Voor 16% gewijzigd door rsnubje op 05-08-2019 10:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

rsnubje schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 10:17:
[...]

Ben zelf net over de 6k heen pas. Mis nog wat cox pirates, omdat die volgens mij alleen op van die aparte eilandjes zitten. Verder moet ik het denk ik vooral hebben van de flora en fauna mobs :P

En als ik ooit zin heb, eens een keertje naar Port Ratt gaan. Staat nog altijd een quest open xD

Afgelopen 3 weken continu Sycraia gegrind, dus daar is alles 'S' :+

@Kleaudzak Hoe bevalt het op Musa? Of ben je inmiddels toch maar wat anders gaan spelen?
Moet daar de knowledge in abyssal nog, weet alleen niet of dat lukt met 273ap en 294dp zonder teveel te sterven, had vernomen dat als je daar 1 af probeert te pikken je de hele groep krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ja, komt het wel op neer. Ze zijn iets rapper dan Hystria bijvoorbeeld, dus pullen lukt ook prima daar. Momenteel zit ik rond 3400-3500 met lootscroll afhankelijk van hoe goed het gaat. Maar aangezien ik er geen meer heb, ongeveer 2400-2600 zonder lootscroll, maar ik moet daar nog een goede meting mee doen.

Qua geld verkiezen mensen eigenlijk nog altijd Hystria, zeker ivm risico dat je hier loopt, maar ik weet niet. Ik krijg per dag grinden zo'n 40-50 Black magic crystals en daar maak ik dan weer Jin/bon/won crystals van met Harphia of Vipers(als ik ze gekocht krijg). Met hier en daar een Jin per dag schilt het behoorlijk aan inkomen.

Met 294 dp (urugons) kun je afhankelijk van de class wel voorzichtig wat proberen buiten de main rota's, maar echt aanraden kan ik het niet. Beetje monster dmg reduction foods/elixirs/draughts stacken ;)

Gister voor de lol nog maar eens Stars End gedaan. Wat een verschil in damage van die mobs zeg. In Sycraia ga ik niet voor de lol stil staan zeg maar, maar in Stars end kon ik gewoon een groep mobs op me laten bashen. Dan chug je wat pots en dan komt t wel goed, lol.

Afgelopen 3 weken is dit mn progress: 3 main AP, 8 DP dmv caphras. In totaal zo'n 3k in mainhand ook zoiets in armor pieces.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hGRM6ay.png

[ Voor 14% gewijzigd door rsnubje op 05-08-2019 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
rsnubje schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 10:17:
[...]

Bevalt goed! 62 gehit paar weken terug.

Nu bezig met mirumok circa 2-4 uur per dag. Sparen voor tet acc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Kleaudzak schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 12:08:
[...]

Bevalt goed! 62 gehit paar weken terug.

Nu bezig met mirumok circa 2-4 uur per dag. Sparen voor tet acc.
Nice! Lekker opweg naar 63? Wil er zelf binnenkort ook aan beginnen, momenteel op 49%. Als ik en Shroudster beide over 50% zijn, willen we 530% scrolls even gebruiken om de sprint naar 63 te doen.

[ Voor 24% gewijzigd door rsnubje op 05-08-2019 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
rsnubje schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 12:43:
[...]

Nice! Lekker opweg naar 63? Wil er zelf binnenkort ook aan beginnen, momenteel op 49%. Als ik en Shroudster beide over 50% zijn, willen we 530% scrolls even gebruiken om de sprint naar 63 te doen.
Helemaal niet ver, gaat verrekte sloom. Zit op 2%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Ben zelf ondertussen ook met een archer bezig, dit weekend van 59 naar 60 gehaald en nu verder, de witch heb ik even losgelaten, vond die niet meer zo leuk in NW, de archer geeft weer wat verfrissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ik gebruik archer als boss alt, maar ik snap niet dat mensen die class goed kunnen spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Was hij bij mij eerst ook, samen met wizard, ranger, ninja en lahn bij verschillende bosses. Wilde weer eens wat anders dan de relatieve static playstyle van de witch damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Haha, dat kan ik wel begrijpen. Contrast tussen die 2 zal wel groot zijn. Lahn is momenteel mn Villa slaafje in Valencia, al zou ik daar best eens met veel gear op willen spelen. Mensen zeggen toch wel dat t een leuke class is om mee te spelen en ze is natuurlijk vrij divers qua grindspots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
@rsnubje wat is jouw gedachte betreft 2e Capotia earring?

Ik zou mijn TRI tungrad kunnen verkopen voor 2bil, en forest ronaros rings kunnen kopen voor 500mil.

Daar krijg ik 1.5bil op terug, waarmee ik wat eerder een extra tet acc kan kopen.

Maar ik verlies 500 mil (capotia earring), die ik nooit zal terug krijgen.''

edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

@Kleaudzak Goede vraag. afhankelijk ook van wat je later wilt hebben natuurlijk. Het enhancen ervan komt uiteindelijk neer op een narc en volgens mij kun je die prima tri/tet maken voor hetzelfde geld met een echte narc, alleen met wat meer risico. Puur voor een 2e zou ik dan toch eerder de tri tungrad houden en wanneer je geld en stacks hebt, kun je die meteen naar tet klikken. Ik denk eigenlijk niet dat het het waard is om nu die tax kwijt te zijn, aangezien je hem later toch weer terug zal moeten kopen en idd 500m foetsie.

1,5b is wel redelijk wat geld, zeker als je hiermee eerder een tet cres oid kunt kopen, maar dat hangt natuurlijk ook van je inkomen af. Miru zal wat langer duren dan een paar weken lang goede aakman grinds. Overigens als je op 245/296+ met kutum zit kun je daar ook een poosje heen gaan.

Mocht je trouwens tips voor skills en skill add-ons willen voor musa, laat maar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:12
Kleaudzak schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 10:21:
Maar ik verlies 500 mil (capotia earring), die ik nooit zal terug krijgen.''
Maar tegelijkertijd kan je die ook nooit opblazen met enhancen dus heb je altijd een goede backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
@rsnubje @MisterEagle Check, ik koop alles dus hoef ook geen back-up te hebben. Ik houd die tungrad nog even :).

Blijf voorlopig lekker Mirumok grinden. Ik hoef daar niet te veel na te denken en kan gewoon netflix on 2nd screen kijken. Nog 2,5bil te gaan tot volgende tet cresc, ik probeer elke doordeweekse dag 200mil te grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Nog vakantie zeker ;) Ja met 200m per dag heb je dat zo bij elkaar.
Wat te kijken hebben is ook altijd wel lekker.

[ Voor 26% gewijzigd door rsnubje op 07-08-2019 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
heel herkenbaar, hier ook met een 2e scherm lekker netflix aan.. Komende weken zal t wat minder zijn gezien we een fishing event hebben.

en!!!!! Kakao is toch tot de conclusie gekomen dat Archer wat OP is in PvP..

"we have concluded that this gives Archer too big of an advantage in PvP"
https://www.blackdesertonline.com/news/view/2988

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ik kijk meestal twitch op een 2e scherm. Hoef ik niet zo op te letten verder :P
Overigens, met de Netflix app wordt mn beeld zwart, dus kijken jullie in een browser ofzo?

Die archer nerf zat er inderdaad aan te komen. Prima zo denk ik, al had ik er als musa sowieso wat minder moeite mee, want archer kan daarvan niet zo makkelijk ontsnappen.

[ Voor 34% gewijzigd door rsnubje op 07-08-2019 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
ik gebruik inderdaad een browser ja, merk wel dat m'n fps er iets door zakt (van 140 naar 90 ongeveer) maar dat is ingame niet te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

En toen waren red shards uitverkocht door dit leuke itempje...

Nieuwe neck van ash forest. Kun je maken met 2 red shards van aakman/hystria en 2 black shards uit sycraia, of ipv 2 red shards, een shard van Ash Forest. Per enhance 6 AP / 4 Acc up.

Dus:
Base: 10 AP
Pri: 16 AP
Duo: 22 AP
Tri: 28 AP
Tet: 34 AP
Pen: 40 AP!
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/597182930179194947/608527619469606923/379791136d320190806201417267.png

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/297233258792615937/608629561332072448/i15179208263.png

[ Voor 7% gewijzigd door rsnubje op 07-08-2019 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

rsnubje schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 14:22:
En toen waren red shards uitverkocht door dit leuke itempje...

Nieuwe neck van ash forest. Kun je maken met 2 red shards van aakman/hystria en 2 black shards uit sycraia, of ipv 2 red shards, een shard van Ash Forest. Per enhance 6 AP / 4 Acc up.

Dus:
Base: 10 AP
Pri: 16 AP
Duo: 22 AP
Tri: 28 AP
Tet: 34 AP
Pen: 40 AP!
[Afbeelding]

[Afbeelding]
heb ik net maandje terug een tet ogre gekocht komt dit uit :(

[ Voor 8% gewijzigd door 4th op 08-08-2019 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Eind augustus komt deze game uit op de ps4. Heb hem nu al op de PC. Maar daar draait hij niet helemaal lekker op.

Ik kan nergens vinden of dit een game is wat je moet kopen of dat hij gratis is. Of er een soort van Premium member aanhangt etc. Ik zie alleen dat als je hem preorderd je eerder toegang krijgt (2 dagen)

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

4th schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 08:38:
[...]

heb ik net maandje terug een tet ogre gekocht komt dit uit :(
Ach, is waarschijnlijk toch iets duurder. 34 AP ipv 35 en ik verwacht niet dat 1 van ons snel pen ogre gaat klikken of pen whatever deze heet :P
Oxigeon schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 09:17:
Eind augustus komt deze game uit op de ps4. Heb hem nu al op de PC. Maar daar draait hij niet helemaal lekker op.

Ik kan nergens vinden of dit een game is wat je moet kopen of dat hij gratis is. Of er een soort van Premium member aanhangt etc. Ik zie alleen dat als je hem preorderd je eerder toegang krijgt (2 dagen)
Je koopt hem als het goed is gewoon 1x en dan kun je hem altijd spelen incl alle nieuwe content.

[ Voor 45% gewijzigd door rsnubje op 08-08-2019 09:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Nieuwe Bartali logs, 11-15, voor 3ap 1dp

https://docs.google.com/d...dgxITxlvTXcVs/mobilebasic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ez new brackets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Maar daarmee zal de softcap ook weer omhoog gaan...

Ligt het aan mij of is iedereen in het afgelopen half jaar sowieso onwijs geared geworden?
Ben er tijdens het golden accessoiry event uitgestapt en nu lijkt echt iedereen 261+ ap te zijn en hoog in dp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Mwa heel hoog in dp zou ik niet zeggen hoor. Maar gemiddelde AP is wel wat omhoog ja.

Ik heb nog wat benchmarks gedraaid.
https://www.reddit.com/r/...ryzen_3000_and_some_gpus/

[ Voor 45% gewijzigd door rsnubje op 14-08-2019 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
Zojuist genoeg gegrind om redelijk cheap een tet basi van de market te kopen (5.3bil).
Krijg de 100 fs van bartalli, gooi er 10 valks bij en smash mn tri basi... succes!

Staat nu te koop, komt er zo weer een tet cresc bij :).

Ik skip trouwens nouver helemaal, pvp bijna niet. 261 kutum here I come..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterEagle
Kleaudzak schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:08:
Zojuist genoeg gegrind om redelijk cheap een tet basi van de market te kopen (5.3bil).
Krijg de 100 fs van bartalli, gooi er 10 valks bij en smash mn tri basi... succes!

Staat nu te koop, komt er zo weer een tet cresc bij :).

Ik skip trouwens nouver helemaal, pvp bijna niet. 261 kutum here I come..
ik had gisteren zo'n heerlijke dag wat dit betreft..

kreeg ook de 100fs van bartali en ik wist dat ik 261AP zou worden nadat ik bartali volledig had afgerond en 2 caphra levels in wapens zou stoppen.

In elk geval de 100fs wilde ik gebruiken om mn helm (heve) naar pen te pushen.. 4x geklikt met crons en niets :'(
5e x klikken had ook met crons gemoeten maar dat vergat ik nog.. oeps tri :+ maar wel hogere FS. Toen maar mn tri layten geklikt en die ging tet :o 8)

Nu ben ik na het afronden van bartali en een 3e caphra level op mn wapens 269ap ^^

En vervolgens op een 50 stack ook de helm weer terug naar tet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kleaudzak
MisterEagle schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:24:
[...]
Toen maar mn tri layten geklikt en die ging tet :o 8)

En vervolgens op een 50 stack ook de helm weer terug naar tet
Lekker bezig!

@rsnubje - grind nu Mirumok, circa 50-60mil/u. Wil naar Aakman gaan na wat AP increase.

Wat kan ik daar verwachten aan inkomsten per uur? Gemiddelde grind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Zit je op 261 kutum nu? :P Ligt er ook aan welke rotation je pakt. Pak je main op top dan denk ik zo'n 5k zonder lootscroll. Elite rotation ongeveer in het midden is wat minder trash.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Deve vermoedelijk vrij snel na Manos, dus als je geen gezeik wilt hebben met het verkrijgen van bepaalde dingen, zou ik vast gaan hoarden :) https://docs.google.com/d...hol6GhPXIw-XFa_VFb4M/edit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 06:32
Lekker dan week #2 van de 200% exp en ook nog is 50% droprate increase en dan kan je niet spelen :(
Golden trout event was wel lekker met een easy 1bil maar helaas had de tungrad ring die ik ermee kocht geen zin om mee te werken. :X
Voor de rest maar na de verhuizing weer de dagelijkse grinds wat proberen op te starten en hopen dat outfits weer is verkocht gaan worden dat er met pen attempts doorgegaan kan worden. :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Het is hier maar weer tijd voor een nieuw projectje. Pen Giath wil met 20 attempts en counting nog niet zo lukken, maar we gaan nu tet blackstar proberen. De Pen Kzarka is weg, daarvoor is nu terug, een Tet Tungrad belt en dus een Tri Blackstar.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lUwgDvo.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Nog iets gedaan met de Loggia outfits etc?
Heb zelf even wat duo gear gemaakt. Necklace ging meteen naar Tri :P
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QZDv3AV.png

• 4th

4th

Ben nog 11 dagen op vakantie, kijk binnenkort wat ik moet gaan doen 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Gister zelf ook even een loggia heating stone +7 gemaakt en een pickaxe naar +7 om te wat te proberen, procs voor proccessing lijken redelijk te werken. Met gathering nog niet veel verschil gemerkt tot dusver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
4th schreef op zondag 15 september 2019 @ 14:11:
Gister zelf ook even een loggia heating stone +7 gemaakt en een pickaxe naar +7 om te wat te proberen, procs voor proccessing lijken redelijk te werken. Met gathering nog niet veel verschil gemerkt tot dusver.
Voor cooking scheelt het echt insane.
iets van 17% mass cooking chance en daarmee is beer cooking bijna 2,5x zo efficient geworden per advanced utensil. (van 2500 green beers naar 6000 per utensil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

kreeg er normaal al 3k per 900 uit, zal dus nu wel meer worden, doe alleen niet graag afstand van mijn 1 sec cooking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
4th schreef op zondag 15 september 2019 @ 17:56:
kreeg er normaal al 3k per 900 uit, zal dus nu wel meer worden, doe alleen niet graag afstand van mijn 1 sec cooking ;)
Gewoon met loggia +2 accessoires en de old skool +3 outfit werkt prima. (meal + alch stone + canape die je gok ik ook hebt).
Had wel een stuk meer van de fishing mastery verwacht dat valt echt nog tegen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

17%, wat is je cooking lvl en hoeveel mastery points heb je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
Master 13 cooking en 415 mastery totaal met green loggia gear. (duo/pri)
Geeft 17,7% op mass cooking.
Momenteel leuke afwisseling tussen de grinds door en het afk fishen als neemt de voorraad mats wel rap af haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

shroudster schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 07:32:
Master 13 cooking en 415 mastery totaal met green loggia gear. (duo/pri)
Geeft 17,7% op mass cooking.
Momenteel leuke afwisseling tussen de grinds door en het afk fishen als neemt de voorraad mats wel rap af haha.
thx, zit hier op zelfde ongeveer, moet wel goed komen ;)

Zelf nu vooral bezig met gatheren om dat verder omhoog te krijgen, master 3 is nog niet genoeg om die 600 mastery te krijgen :(

edit:
resultaten met 502 mastery (1sec cooking SE+3)
ipv 900 standaard per pot:
2520, 2574, 2691, 2484, 2718, 2619, tussen de 6,3k tot net over de 7k beers

je lijkt iets minder beer te krijgen (zelfde als met mass processing) maar met deze snelheden van koken is dat te verwaarlozen.

[ Voor 21% gewijzigd door 4th op 21-09-2019 15:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shroudster
4th schreef op woensdag 18 september 2019 @ 10:34:
[...]

thx, zit hier op zelfde ongeveer, moet wel goed komen ;)

Zelf nu vooral bezig met gatheren om dat verder omhoog te krijgen, master 3 is nog niet genoeg om die 600 mastery te krijgen :(

edit:
resultaten met 502 mastery (1sec cooking SE+3)
ipv 900 standaard per pot:
2520, 2574, 2691, 2484, 2718, 2619, tussen de 6,3k tot net over de 7k beers

je lijkt iets minder beer te krijgen (zelfde als met mass processing) maar met deze snelheden van koken is dat te verwaarlozen.
Precies, leuk meegenomen.
Je kan in no time een voorraad maken voor je workers zolang je maar mats hebt haha. (heb nog 700k wheat in Calpheon oid die snel verdampt op deze manier :D )
Voor de rest vooral in het weekend druk bezig geweest met miru 12 tree grind met 530% scrolls.
Damm dat gaat hard, 1,2%-1,5% per uur afhankelijk van hoe goed je groep is.
Heb ongeveer gegrind wat het plan voor een hele week + weekend (10%) was nu in 2 dagen gedaan :+ _/-\o_
28% tot lvl 63 schiet wel op op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

shroudster schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:13:
[...]

Precies, leuk meegenomen.
Je kan in no time een voorraad maken voor je workers zolang je maar mats hebt haha. (heb nog 700k wheat in Calpheon oid die snel verdampt op deze manier :D )
Voor de rest vooral in het weekend druk bezig geweest met miru 12 tree grind met 530% scrolls.
Damm dat gaat hard, 1,2%-1,5% per uur afhankelijk van hoe goed je groep is.
Heb ongeveer gegrind wat het plan voor een hele week + weekend (10%) was nu in 2 dagen gedaan :+ _/-\o_
28% tot lvl 63 schiet wel op op deze manier.
zelf in 1 dag wat serie kijken zo'n 350k grain erdoor gejaagd, ik heb niet genoeg :P

• 4th

4th

Eerste dag manos, pri gathering met 130 black gems, verder een alchemy outfit en riding crop gemaakt, vanavond een hunter outfit craften en meer gem fragments oprapen, daarna een lumbering axe en pickaxe ergens dit weekend.

Nog iemand anders met craften begonnen of gewoon van plan van de markt te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ik wil binnenkort nog even wat gather sessies doen om Tri loggia accessoires te maken, voor mn alchemy. Heb er wel al een blue outfit voor. De Manos riding crop heb ik gister ook nog even gemaakt, die is wel super nice!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shroudster
Hoppa, week van de upgrades.
Afgelopen week tet blackstar en vanochtend bheg's naar pen.
Alleen wel jammer dat er momenteel zoveel pen zarka's op de markt staan en ze hard aan het droppen zijn. (van 19B niet te krijgen nu naar 15B meerdere listed voor meerdere classes)
Meteen maar voor 2 DP waarde aan caphras erin.
Nu hopelijk nog leuk geld sparen + geld van zarka verkoop om een pen kutum te bemachtigen.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/B1ydUj1l.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

rsnubje schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:15:
Ik wil binnenkort nog even wat gather sessies doen om Tri loggia accessoires te maken, voor mn alchemy. Heb er wel al een blue outfit voor. De Manos riding crop heb ik gister ook nog even gemaakt, die is wel super nice!
Alchemy is wel leuk, hier nu met tet loggia accessoires en +3 SE op arti 7 veel extra items gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ik heb gister na veel moeite en 150 gems ofzo, 3 Tri loggia accessoires erbij. Tet ga ik nog maar even niet over nadenken. Daar gather ik te weinig voor denk ik :P Ik heb wel al wat extra items ook gehad, maar nog geen caphra's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

rsnubje schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:57:
Ik heb gister na veel moeite en 150 gems ofzo, 3 Tri loggia accessoires erbij. Tet ga ik nog maar even niet over nadenken. Daar gather ik te weinig voor denk ik :P Ik heb wel al wat extra items ook gehad, maar nog geen caphra's.
Heb zelf via preorders de loggia's tet bij elkaar gehaald. Nu uurtje per dag gatheren om die verder te levellen en verder processen om paar maanden aan mats te verwerken.

Heb via de market ook veel bloods gekocht om alchemy verder te boosten, blood is nu cheap omdat iedereen fragments probeert te verzamelen en met het gatheren bij behr krijg ik de wild grass/weeds makkelijk bij elkaar.

Moet nog wel een lumbering axe gaan upgraden voor wat logs te verzamelen na een 40 adv alc tools :P

edit:
zal snel genoeg zijn, kan dus 57k sinners blood craften en 49k clowns blood.. Heb veel meer tools nodig :D

[ Voor 6% gewijzigd door 4th op 01-10-2019 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Haha dat verklaart. Ik heb afgelopen weekend Master 1 alchemy gehaald en mn workers gezet op advanced utensils maken :) Verder nog wat supreme utensils gehaald van die nutteloze black spirits greed ^^

En damn das een hoop!

[ Voor 5% gewijzigd door rsnubje op 01-10-2019 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

3 gratis pets via suggested quests na vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
4th schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 11:01:
3 gratis pets via suggested quests na vandaag
Pets? Boeiend, doe maar die 101 FS _/-\o_
Of zijn die pets wel exchangeable met bestaande shop pets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Met 1 van de juiste categorieën wel ja.

edit:

voor traders wordt het stukje makkelijker:

Transferring 7,157 crafted trade crates (30LT * 7,157 = 214,710LT i.e. max. mount weight capacity) at once from storage > mount window confirmed from KR live after the change in notes discussed before. In action on this blog at top of the article.

https://ashasleti.tistory.com/986?category=1028952

[ Voor 81% gewijzigd door 4th op 03-10-2019 10:30 . Reden: trader patchnotes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

En nu live :) Wel weer ff wennen aan de nieuwe UI, maar komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

rsnubje schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 14:38:
En nu live :) Wel weer ff wennen aan de nieuwe UI, maar komt wel goed.
Kan nog steeds niet goed overweg met de nieuwe UI, heb old menu voor esc weer aangezet. Daar zie ik in 1 oogopslag het item, hier in menu's moet je meerdere malen klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Mijn oude ESC menu stond nog aan blijkbaar :D Ik heb die vorige ook nooit gebruikt.

Momenteel attempt nummer 32 gedaan voor tet blackstar, maar nog steeds wil ie niet. Vooralsnog besloten eerst te sparen voor pen giath en daarna zien we wel verder. Mocht ik in de tussentijd nog outfits krijgen van de marketplace doe ik nog wel een attempt, maar had voor nu grotendeels crons gekocht via blacksmith en wat raw clicks gedaan. Mocht ik een goede method hebben voor 60+ stacks zou ik dat waarschijnlijk vaker doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
Gisteren BDO weer eens opgestart na een paar maanden rust. Even snel gratis pets gehaald en verder nog niet veel gedaan. Zag dat mijn pre-order op een value pack nog steeds niet voltooid was ondanks dat die al maanden openstaat.

Van wat heb ik gezien zijn er wat veranderingen geweest voor de wat meer gegearde spelers en is er voor mij (21x ap) nog niets veranderd? Als at het geval is binnenkort maar eens kijken voor 61 en upgrades richting 235ap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ik zou sowieso nog even alle bartalli logs langslopen ;) das nog 3 ap en 1 dp, misschien zelfs nog meer voor jou. Je kunt nu ook dmv Yona frags relatief goedkoop accesoires krijgen die gelijk zijn aan tri boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

En als je van het lifeskillen bent is er een heel nieuwe wereld sinds vorige maand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Ah ja das een goede @rsnubje . Yona frags wat over gelezen betreft captoria ring/eaaring toch? @4th Ik gok dat je op de manos update doelt? Al moet ik zeggen dat ik nog niet veel lifeskilling heb gedaan buiten afk vissen

Weten jullie hoe het nu zit met de grindspots? Van wat ik zie is Polly nu ook een goed alternatief voor valencia? Is het daarmee de nieuwe gahaz kwa pvp of valt dat reuze mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Polly is nu precies Gahaz 2.0. Veel geld ,goede exp en S exp en dus ook pvp. Yona is idd voor Capotia.

[ Voor 14% gewijzigd door rsnubje op 15-10-2019 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Dus als ik rusitg wil farmen dan kan ik beter valencia farmen? Al kan ik natuurlijk altijd ff checken of ik een rustig plekje vind bij polly al vrees ik van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Neles7 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:53:
Ah ja das een goede @rsnubje . Yona frags wat over gelezen betreft captoria ring/eaaring toch? @4th Ik gok dat je op de manos update doelt? Al moet ik zeggen dat ik nog niet veel lifeskilling heb gedaan buiten afk vissen

Weten jullie hoe het nu zit met de grindspots? Van wat ik zie is Polly nu ook een goed alternatief voor valencia? Is het daarmee de nieuwe gahaz kwa pvp of valt dat reuze mee?
Dat was inderdaad de manos update.

Polly net als meeste grindplekken zijn met de +50% droprate buff komende 2 weken nog wel wat druk gok ik. Daarna zal het wel weer minderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Thanks beide :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Graag gedaan, als je overigens van sea content houdt, dat komt er ook deze maand nog bij :D

https://www.blackdesertonline.com/news/view/3159

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Staat voor 10 EUR op Steam, zag ik. Er zijn ook packs (travelers, explorers) beschikbaar.
https://store.steampowere...2660/Black_Desert_Online/

De moeite?
Is het nu nog haalbaar om nu in te pikken?

[ Voor 27% gewijzigd door Hurtebise op 19-10-2019 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Hurtebise schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 17:45:
Staat voor 10 EUR op Steam, zag ik. Er zijn ook packs (travelers, explorers) beschikbaar.

De moeite?
Persoonlijk zou ik direct van de blackdesertonline.com website doen i.p.v. steam. Die constructie heeft af en toe nog eens issues bij updates.

Verder m.b.t. de packs, ik had destijds eerst de normale game gehaald en er later een pack bijgedaan als upgrade, was toen de hoogste variant, die heeft beste bang for buck qua inhoud als je wat verder wil met de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Er zijn tegenwoordig ook veel events en bijv quests om snel op degelijke gear te komen zodat je niet enorm achter loopt en gewoon op de meeste spots kunt grinden etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
Hurtebise schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 17:45:

De moeite?
Haal hem via de officiële website en begin gewoon met de pack van 10 euro (Of laat hem giften via Reddit). Als je later behoefte hebt aan extra's kun je deze los kopen.

Verder is het zeker de moeite om te starten de game kun je prima op je eigen tempo spelen.

EDIT:
Prima eerste week weer. Lv61 (yay questing :D) en gratis pets zijn altijd welkom.

Huidige gear:
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/EuTqO/c5328d15a7.png

Zit te twijfelen om mss 2x TRI Witches te kopen gezien deze vrij goedkoop zijn en ik dan op 229AP uitkom. Zit met bartali vast op chapter 7 met manos ruby neck pre-order staat open maar is wat lastig aan te komen lijkt het momenteel.

4th / rsnubje jullie suggesties?

[ Voor 27% gewijzigd door Neles7 op 20-10-2019 22:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

@Neles7 ik zou eigenlijk kijken hoe snel je naar lvl 62 kan komen en dan heb je meteen een capotia en kun je een 2e maken. Lijkt me een 'makkelijkere' upgrade. XP is nu wel redelijk makkelijk te halen denk ik, of je moet een keer een berichtje naar me sturen op discord ofzo en 530%'s poppen terwijl je miru leeched ;) Met deze dp zou je zelfs mee kunnen doen.

Vergeet trouwens niet spirit stone of destruction te gebruiken. Scheelt toch ook weer wat in ervaring en grindspeed.

[ Voor 14% gewijzigd door rsnubje op 21-10-2019 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Dat is ook een goed idee @rsnubje . Heb nog 530% scrolls en blessed message scrolls liggen wat wel goed moet werken kwa exp. Heb ook nog 2 weken die trina knight set wat op 234/235 ap moet komen maar weet niet of dat met kutum of nouver is, ze verdwijnen toch met maintenance dus vanavond eens 1 set openen als test. Als dat met kutum is dan is dat ook weer een goede miru boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

In die set zit een AP offhand, vergelijkbaar met tet nouver. Als je vanavond een set opent heb je ze als het goed is nog 7 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Is dat nog iets voor miru/aakman of is kutum daar veel nuttiger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Voor aakman wil je bij voorkeur rond 300dp zitten met urugons en kutum. Miru is om het even.

[ Voor 12% gewijzigd door rsnubje op 21-10-2019 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Dus maw hoewel ik 2 sets heb gaat het mij niet direct toegang geven tot nieuwe grindspots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Niet voor degene waar je echt wil grinden voor xp/silver nee, zou wel beetje te erg zijn als men met 2 gratis sets direct op hoogste niveau mee kan ;)

[ Voor 42% gewijzigd door 4th op 21-10-2019 14:40 ]

Pagina: 1 ... 39 ... 45 Laatste

Let op:

Het is niet toegestaan om hier guest passes aan te vragen.

Zoek je een guestpass zet je nickname dan op deze lijst, Tweakers die een guestpass willen weggeven kunnen deze dan via een PM verstrekken.