Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 06:32
Kleaudzak schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 11:22:
Shroud en Snub, welke guild zitten jullie nu? Huidige beetje saai.

Ben ook weer begonnen, maar heb nog shitty gear van mn roulettes :P

Archer lvl 60, 48%
Ranger staat nu alleen maar te cooken en scrolls op te slaan :P
Viololation momenteel.
Helaas geen alliance meer dus pvp inactive.
Hou erg is de status van je roulettes? :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
Dus de change is in de SEA server al gekomen.
Ben er zelf niet zo blij mee, eerst vertellen ze dat Mediah castle binnenkort weg gaat wat al shit voor ons is en nu dit. Bijna iedereen zit momenteel in de second guild dus payout is fucked voor 2 weeks. Blijkbaar is er ook een rule dat je geen payout kan geven als je geen 30 normal members hebt dus ookal zit ik in de main guild payout krijgen gaat een probleem worden. Toch weer ~1bil over 2 weken. Daarbij komt dat niemand in een siege guild nu siege gaat doen want niemand die weken zonder nodewars wilt gaan.

Also er gaat een ''Hero'' function komen die de mercenary role zou moeten vervangen. Met andere woorden je hoeft niet meer uit je guild te gaan om voor een andere guild in siege te helpen als ik het goed heb. Als je participate als hero en je wint krijg je 450mil ofzo en zelfs met een loss krijg je een hoop geld. Dus wat gaat er gebeuren? Iedereen gaat naar kleine guild voor SMH nu, doet veel nodewars en als er een siege ergens is gaat daar gewoon als Hero heen. Het hele probleem gaat dus alleen maar erger worden verwacht ik.

gg kakao

Ben benieuwd naar de patch notes van ons dadelijk.

(edit) Ik snap niet waarom ze het gewoon niet mogelijk maken voor siege guilds om ook Nodewars te doen als ze een castle hebben. Van mij part lock je ze in alleen t3 of t4 nodes, maar iig geef die mogelijkheid zodat we niet iedere week op siege zitten te wachten en dan geen PvP krijgen.

[ Voor 11% gewijzigd door LunaTempesta op 30-01-2019 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09-2024
shroudster schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 11:26:
[...]

Viololation momenteel.
Helaas geen alliance meer dus pvp inactive.
Hou erg is de status van je roulettes? :X
Zit op werk dus dan maar zo:
duo giath
tri dim tree
capotia ring
ring of power
pen bhegs
tri ogre
tri kutum
tet dandy
tet kzarka
tet basi
tri muskan
2x grana

Dus valt reuze mee, maar nog wel weer wat stappen te gaan voordat ik op softcap zit T_T.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 09:12

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

LunaTempesta schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 11:44:
(edit) Ik snap niet waarom ze het gewoon niet mogelijk maken voor siege guilds om ook Nodewars te doen als ze een castle hebben. Van mij part lock je ze in alleen t3 of t4 nodes, maar iig geef die mogelijkheid zodat we niet iedere week op siege zitten te wachten en dan geen PvP krijgen.
Precies dat laatste dacht ik ook aan. Gewoon guilds met een castle limiteren tot T3 of T4.

Uplay: Red--Death

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
Nou nog een TET erbij haha, bheg naar TET op 51 fs xd 1st try

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Ik ben net begonnen met Black Desert en mijn Dark Knight is op dit moment level 51. Veel dingen snap ik nog niet helemaal, zoals bijvoorbeeld het node netwerk wat ik aan het aanleggen ben, wat is daar nu precies mijn voordeel?

Verder heb ik deze week een keer 100 miljoen gekregen in een nacht, toen ik gewoon AFK was, maar ik kan dus helemaal niet meer terugvinden waar die vandaan kwam.

Ik begreep dat er meer unlocked op het moment dat je level 56 wordt, maar zo ver ben ik nog niet.

Geld verdienen is op dit moment een beetje een probleem, ik zit tegen de 70 miljoen aan en het schiet niet echt op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LunaTempesta
@sorted.bits je gaat pas echt wat geld verdienen als je 56+ bent. Dan kan je bijvoorbeeld helms post in mediah farmen wat redelijke cash is voor een beginner. Dus lvl rustig door en up je gear met wat je kan vinden. ff verdiepen in de gear die voor beginners cheap is. Er zijn een aantal plekken en quests die armor of accessories geven en je redelijke boost geven. Calpheon dropt bij catfish mansha treant en orcs volgensmij een non upgradable armor set wat gelijk staat aan +12 gear ofzo. Verder is er een quest line voor een abyssal weapon (dacht dat dat de naam was) die redelijk goed is. Durf zo niet alles precies te zeggen dus ff Google helpt miss beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieHS
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21-08-2024
sorted.bits schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 20:19:
Ik ben net begonnen met Black Desert en mijn Dark Knight is op dit moment level 51. Veel dingen snap ik nog niet helemaal, zoals bijvoorbeeld het node netwerk wat ik aan het aanleggen ben, wat is daar nu precies mijn voordeel?

Verder heb ik deze week een keer 100 miljoen gekregen in een nacht, toen ik gewoon AFK was, maar ik kan dus helemaal niet meer terugvinden waar die vandaan kwam.

Ik begreep dat er meer unlocked op het moment dat je level 56 wordt, maar zo ver ben ik nog niet.

Geld verdienen is op dit moment een beetje een probleem, ik zit tegen de 70 miljoen aan en het schiet niet echt op.
Kijk eens op de volgende sites:
https://www.blackdesertfoundry.com/list-of-guides/
https://grumpygreen.cricket/

Vooral op de eerste link zijn heel veel nuttige guides over hoe op te starten te vinden, met een duidelijke uitleg en plaatjes.

Daarnaast is BDO een spel van de lange adem en dingen eerst goed uitzoeken wanneer je eraan begint.

Dat 100 miljoen item is waarschijnlijk een daily reward van BDO uit een accessory box. Deze rewards zie je als tweede scherm wanneer je inlogt met een character.

Ik hoop dat je hier wat leesvoer hebt waar je wat mee kunt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kleaudzak
Dit weekend:

Giath Duo > Tri
Kutum Tri > Tet
Urugon +7 > +14

Goals:
Urugon Tet
Tri Cresc
Tri Tung Earring
lvl 62 earring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Leuke doelen, succes en grats met de behaalde upgrades :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
4th schreef op maandag 4 februari 2019 @ 11:27:
Leuke doelen, succes en grats met de behaalde upgrades :)
Ja wat een gedoe weer omhoog te kruipen na een PEN roulette en allemaal Acc opgeblazen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Ouch, dat is iets wat ik nooit zal doen, roulette, de drop ervan is teveel, beter 1 voor 1 items uppen :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shroudster
Helaas, nieuwe marketplace komt er toch sneller dan verwacht/gehoopt.
https://community.blackde...-shop-items-value.383807/
Bartalli adventure daarintegen is wel leuk met de free AP/DP en deel 9 of 10 krijgt een 100 FS als reward dus kom maar door want die zijn op bij mij :P
Guide 1 t/m 8
https://docs.google.com/d...T17WTve3O7GSIH1B4/preview
Guide deel 9 + 10
https://docs.google.com/d...nuHzmY7BUN78MdQbU/preview
Have fun, zitten wel wat grappige dingen tussen maar ook wel wat onzin/rng based quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
shroudster schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 00:11:
Helaas, nieuwe marketplace komt er toch sneller dan verwacht/gehoopt.
https://community.blackde...-shop-items-value.383807/
Bartalli adventure daarintegen is wel leuk met de free AP/DP en deel 9 of 10 krijgt een 100 FS als reward dus kom maar door want die zijn op bij mij :P
Guide 1 t/m 8
https://docs.google.com/d...T17WTve3O7GSIH1B4/preview
Guide deel 9 + 10
https://docs.google.com/d...nuHzmY7BUN78MdQbU/preview
Have fun, zitten wel wat grappige dingen tussen maar ook wel wat onzin/rng based quests.
Grappig dat ze alleen de pearlshop items meer waard maken en niks aan de droprates doen om de inflatie tegen te gaan. De whales gaan een leuke income week hebben bij release...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Het nog even afwachten wat de drops uberhaupt doen @matrix14 .
De scrolls worden ook meer waard en op SEA servers zijn de Basilisk belts bijv. 140m, Ogre ~200 en Tungrad acc's rond de 240m. Crescents geen idee, maar die zullen vast ook niet omlaag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
rsnubje schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:52:
Het nog even afwachten wat de drops uberhaupt doen @matrix14 .
De scrolls worden ook meer waard en op SEA servers zijn de Basilisk belts bijv. 140m, Ogre ~200 en Tungrad acc's rond de 240m. Crescents geen idee, maar die zullen vast ook niet omlaag zijn.
Ja okee, maar de spots waar je puur op trashloot afhankelijk bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Dat zijn gelukkig niet heel veel spots. Caphra's worden ook een stuk meer waard, dus bijv Mirumok, wat voornamelijk trash is, wordt ook meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
Ben toch enigszins blij dat ik de 235 AP met tet kut heb aangetikt voor deze update ;p. Ben benieuwd hoe deze update voor de nieuwe players zal bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ik denk dat het even wennen wordt, maar uiteindelijk zal het vast wel goed komen. Denk vooral in het begin dat de markt even moet settlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
rsnubje schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 11:43:
Ik denk dat het even wennen wordt, maar uiteindelijk zal het vast wel goed komen. Denk vooral in het begin dat de markt even moet settlen.
Sowieso want iedereen heeft lekker lopen hoarden.

Wacht maar even met die ogre ring registreren totdat de market value 2x zo hoog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
Kleaudzak schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:38:
[...]

Sowieso want iedereen heeft lekker lopen hoarden.

Wacht maar even met die ogre ring registreren totdat de market value 2x zo hoog is.
Mwah dacht leuk zit op 9,3 Bil Vell moet wel lukken.
Nou niet dus afgelopen 2 weken enkel 10-12,5B pre-orders terwijl daarvoor 8+ sporadisch voorkwam. |:(
Vraag is vooral wat gaan bepaalde prijzen doen in verhouding tot elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kleaudzak
shroudster schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 13:25:
[...]

Mwah dacht leuk zit op 9,3 Bil Vell moet wel lukken.
Nou niet dus afgelopen 2 weken enkel 10-12,5B pre-orders terwijl daarvoor 8+ sporadisch voorkwam. |:(
Vraag is vooral wat gaan bepaalde prijzen doen in verhouding tot elkaar.
Ja omdat Vell 12,5B nog altijd minder is dan wat de nieuwe MP prijs gaat worden (denk ik!).

Heb mn tri cresc ook weer terug! Heb een duo gesniped en toen met een Yona Frag Cresc gesmashed op 44 stacks. Succes 8)

Zit weer op 235/237 kutum. Tijd voor manshaums/mirumok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
Kleaudzak schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:12:
[...]

Ja omdat Vell 12,5B nog altijd minder is dan wat de nieuwe MP prijs gaat worden (denk ik!).

Heb mn tri cresc ook weer terug! Heb een duo gesniped en toen met een Yona Frag Cresc gesmashed op 44 stacks. Succes 8)

Lekker!
Ik dacht zelf dat de nieuwe MP ondanks vrijer en meer items gelist kunnen worden wel nog bepaalde limieten had? Iirc dat items maar maximaal tot 2x huidige max prijs kunnen stijgen. (iets met ogre die voor 180 mil en tungrad belt/neck die voor 250 gaan in SA/KR wat verdomd veel overeenkomt met een factor 2x max prijs :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
shroudster schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:23:
[...]

Lekker!
Ik dacht zelf dat de nieuwe MP ondanks vrijer en meer items gelist kunnen worden wel nog bepaalde limieten had? Iirc dat items maar maximaal tot 2x huidige max prijs kunnen stijgen. (iets met ogre die voor 180 mil en tungrad belt/neck die voor 250 gaan in SA/KR wat verdomd veel overeenkomt met een factor 2x max prijs :P )
Limiet klopt dacht ik, maar die factor 2x verschilt per item geloof ik dan weer. :+
We zullen zien, ik hoard nog even door nu en een paar weken na nieuwe MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
Kleaudzak schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:27:
[...]

Limiet klopt dacht ik, maar die factor 2x verschilt per item geloof ik dan weer. :+
We zullen zien, ik hoard nog even door nu en een paar weken na nieuwe MP.
Aah, ach als een Vell 5B normal price wordt maar op buy blijft prima :+
Hoop vooral dat iemand nog dom genoeg is om een tungrad tri belt te listen :9~ (mooie bestemming voor die 100 FS die eraan komt)
Ben wel benieuwd of ze wat stuff gaan fixen inzage Maehwa. Of ik loop zelf zwaar te kloten maar laatste keer hystria meerdere deaths uit het niks door block en bij Garmoth was het gisteren ook ineens poef dood van 3k hp naar niks tijdens een statue fase. Vooral die laatste is nogal balen want dat koste een jin viper ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Kleaudzak schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:12:
[...]

Hit me up als je keer een party zoekt. Shroud en ik zijn er baiscally continu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
rsnubje schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:48:
[...]

Hit me up als je keer een party zoekt. Shroud en ik zijn er baiscally continu
Vanaf vrijdag to zondag is mn vriendin het huis uit. Heb wel pri armors :X behalve pen bhegs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Als je maar niet dood gaat :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Vandaag eindelijk zover, crate turnin :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/uuefMKY.png

Benieuwd wat dit gaat doen voor mijn trade lvl, zit nu op M9 60%

edit:
Was 16,5B rijker en op M13 67% gekomen :)

[ Voor 13% gewijzigd door 4th op 17-02-2019 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Shit, das een hoop geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
O-) Gelukkig kan ik met het geld weer crystals kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Kleaudzak schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:34:
[...]

O-) Gelukkig kan ik met het geld weer crystals kopen.
Haha, ja gelukkig wel. Oh well, oefening baart kunst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shroudster
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jESnINH.png
Yes! vierde poging succes met 125 FS :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Lekkere belt, zit hier nog met tri basi.

Eerste indruk van de nieuwe marketplace:
Ziet er beter uit. UI duidelijker, geld/items erin stoppen en daar mee spelen op de market. Ook goede manier van materials (en silver) van ene warehouse naar andere te krijgen.Op moment 25B+ erin zitten met 3 preorders van pen items. Warehouses hebben nog maar een 2-5M in stock dus hele wealth rank is ook nietszeggend geworden :P

Helaas kun je wel minder snipen en notifications heb ik ook nog niet gevonden.Ook worden meeste materials opgekocht met de preorder (max 1k/500) en moet je pre order prijzen nog bijstellen later.

• shroudster
4th schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 10:42:
Lekkere belt, zit hier nog met tri basi.

Eerste indruk van de nieuwe marketplace:
Ziet er beter uit. UI duidelijker, geld/items erin stoppen en daar mee spelen op de market. Ook goede manier van materials (en silver) van ene warehouse naar andere te krijgen.Op moment 25B+ erin zitten met 3 preorders van pen items. Warehouses hebben nog maar een 2-5M in stock dus hele wealth rank is ook nietszeggend geworden :P

Helaas kun je wel minder snipen en notifications heb ik ook nog niet gevonden.Ook worden meeste materials opgekocht met de preorder (max 1k/500) en moet je pre order prijzen nog bijstellen later.
Lekker bezig. (musa zit hier nu op 269 AP en maehwa 277 *O* )
Had zelf ook mazzel dat de eerste was met een maximale order op een tri valtarra belt en paar uur later fulfilled.
Market zelf heb ik wel nog twijfels over.
35% tax op special deals maakt party grinden wel echt zwaar onrendabel. (gisteren valtarra belt drop bij miru ipv 28mil nu nog maar 18mil)
Ben eigenlijk vooral benieuwd wat voor trigger er is waardoor prijzen uiteindelijk gaan stijgen, puur aantal items listed/PO, tijdsinterval of andere wijze want op deze moment blijft gear maximaal qua order staan en stijgt deze niet/amper. Zeker bij items die zeldzaam zijn ben ik bang dat het gevalletje undervalued gaat worden hierdoor omdat ze niet gelist worden dus geen stijging krijgen. Om maar nog te zwijgen over de kans op bepaalde items als er al 100+ orders op staan en er hooguit 5-10 per week listed worden |:( 8)7

• 4th

4th

Er was ook sprake dat er een mobile app voor market uitkwam zodat je je preorder opnieuw in kon stellen en spullen in/verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Al die random shit die ze toevoegen tegenwoordig gaat nergens over. Adventure quests voor uiteindelijk 1 ap/dp? Onnodige filler content. P2W zit weer een stapje hoger met de huidige costume prices en hoeveelheid dat je kan verkopen. Nieuwe marketplace heeft alles weer helemaal overhoop gegooid (al zal die wss voor een hoop mensen nu wel fijn zijn omdat je daadwerkelijk kans maakt om iets duurs te kopen.)

Ben er klaar meer. 3 jaar gespeeld sinds release. Account afgelopen week de deur uit gegooid na de 10de TET ogre fail. Eerste TET ogre klik in 2017 gedaan en nu nog geen :+. 65+ bil uitgegeven en dan gisteren of eergisteren tet ogre voor 22bil op marketplace buy phase. 8)7 jaja lekker. Nog wat centjes gekregen voor mijn account en verder met iets anders. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
LunaTempesta schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 08:47:
Al die random shit die ze toevoegen tegenwoordig gaat nergens over. Adventure quests voor uiteindelijk 1 ap/dp? Onnodige filler content. P2W zit weer een stapje hoger met de huidige costume prices en hoeveelheid dat je kan verkopen. Nieuwe marketplace heeft alles weer helemaal overhoop gegooid (al zal die wss voor een hoop mensen nu wel fijn zijn omdat je daadwerkelijk kans maakt om iets duurs te kopen.)

Ben er klaar meer. 3 jaar gespeeld sinds release. Account afgelopen week de deur uit gegooid na de 10de TET ogre fail. Eerste TET ogre klik in 2017 gedaan en nu nog geen :+. 65+ bil uitgegeven en dan gisteren of eergisteren tet ogre voor 22bil op marketplace buy phase. 8)7 jaja lekker. Nog wat centjes gekregen voor mijn account en verder met iets anders. ;w
Ja ik ben het ook niet eens met de huidige koers, je merkt echt dat ze er wat nutteloze content tegen aan smijten. Als er komende maanden geen grote PVE content wordt aangekondigd ben ik er snel klaar mee. Dreighan is gewoon een grote faal geweest en heeft totaal geen game changing content toegevoegd zoals kamasylvia dat deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Moet zeggen na dat ik het nu 2 jaar speel, feb 2017 begonnen, dat het voor mij wel de goede kant op gaat. Zit te spelen met het geld van de crates op de market en 2 pens in preorder staan. Zelf nooit accessoires gemaakt maar allemaal gekocht, bossgear tot duo gedaan en hogere van market gesniped. Mis nu 1 ap op neck (tet serap ipv tri ogre) en 2 tet armors (tri dt en bhegs) voor de "softcap". Ben altijd meer van het pve gedeelte geweest dus een extra (lange) pve questline heb ik geen problemen mee. Drieghan was wel een faal, had gehoopt dat er ook de manos gear bij zou zitten maar na weekendje spelen was Drieghan ook klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ieder z'n ding. Ik heb totaal geen moeite met de nieuwe MP. Ja het kost wat meer geld, maar als je nu special drops krijgt, heb je ook meer geld, al is group content momenteel wel een beetje dood door geen special deals.Met de dark rifts krijg ik sowieso al iets meer geld dan gebruikelijk en de duurdere items op MP vind ik dan ook niet echt een issue. Sowieso fijn dat je nu gewoon mem frags kunt kopen voor 2m ea terwijl er meer dan genoeg gelist staan.

P2W raakt me niet of nauwelijks. Ik kan fijn mn costumes kopen voor pen attempts en dat iemand besluit om 35 outfits te kopen voor geld moet ie lekker zelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Dat gaf ik ook aan. Nieuwe marketplace is voor een hoop mensen wel fijn. Alleen gooit het alles ineens om. Na de laatste 3 maanden alleen maar ogre na ogre geklikt te hebben heb ik niet echt cash om iets anders te doen haha. Daarbij komt dat ik geen afk stuff in bdo doe. Mijn computer gaat uit als ik weg ben dus ik mis daar ook al een deel passive income. Als ik na werk thuis ben heb ik geen zin om 5 uur diehard te grinden voor wat redelijke income.

Aangezien ik in Resilience heb gezeten (een van de oprichters) heb ik altijd voor de pvp gespeeld. Ik merk gewoon dat de enige manier om nu nog echt progress te maken is door rng carried te zijn (de hoeveel mensen bij ons die tet ogre hebben ge 1 shot is belachelijk hoog) door p2w te doen (2 lui in de guild die makkelijk 2k per maand hebben uitgegeven en zo full pen armors/weps hebben) of door te no-lifen en grind till u drop. Dat laatste probeerde je maar na 1 maand money whoring en dan in 1 dag alles poof zien gaan op ogres hahaha ouch! Niet leuk. En dan ga je tegen het spel opkijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Begrijpelijke situatie, zie er zo meer stoppen of pauze nemen na opblazen van items. Ook de reden dat ik het niet doe en spaar/snipe en ondertussen nu preorder. Blijft grote klap om je tijd en moeite in paar seconden in rook op te zien gaan.

• Kleaudzak
Heb al mn gear weer opgeblazen en ben ook weer gestopt :) Ik kan dit spel gewoon niet casual spelen en word er elke keer ingezogen omdat ik redelijk competitief te blijven...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 4th

4th

Hier zojuist een 10,2B uitgegeven voor een tet crescent, als ik er nog een voor minder dan 10B kan krijgen doe ik het, anders gaat het resterende naar pen dandy.

Edit: en de 2de voor de preorder van 9,8B ontvangen :)

[ Voor 15% gewijzigd door 4th op 28-02-2019 13:37 ]

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Nice! Wel lekker makkelijk, als je het geld hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 20:22
Lekker bezig 4th. Ik doe het iets rustiger aan. Speel zo af en toe BDO wanneer ik zin heb en ben nu druk bezig om black stones, en mem frags te verzamelen voor boss gear te upgraden.

Gisteren in 120 mem frags mijn dande van +0 naar DUO gekregen dat was niet geheel onaardig :)

Momenteel heb ik:
TRI Kzarka
TRI Bhegs
Duo Dande
+12 kutum (Had ik eerder als dande via guildie die box kreeg en niet nodig had, leve cheap po :D Alleen ding heeft mij al 4x 40 stack opgeleverd handig voor toekomst maar vervelend op dat moment)
+0 Urogon Shoes en +0 Giath Helmet in storage voor toekomst

Dim tree nog en dan heb ik de boss gear binnen waarna ik na het upgraden kan gaan kijken voor accessories.

Niet slecht voor een casual f2p speler al zeg ik het zelf :P

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Gaat lekker Neles! 120 mems om duo te krijgen vanaf base is niet slecht :)
Dim tree moet nu ook nog wel te kopen zijn aangezien iedereen een mooie boss box gehad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
rsnubje schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:04:
Gaat lekker Neles! 120 mems om duo te krijgen vanaf base is niet slecht :)
Dim tree moet nu ook nog wel te kopen zijn aangezien iedereen een mooie boss box gehad heeft.
Valt tegen. Er staan er nu 5 te koop terwijl de meeste boss items door event 30+ zitten. Dim tree lijkt schaars. Ach even sparen dan moet dat wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Dim Tree blijft lastige, veel night vendor spammen met alle alts

edit:
Neles7 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 18:28:
[...]

Valt tegen. Er staan er nu 5 te koop terwijl de meeste boss items door event 30+ zitten. Dim tree lijkt schaars. Ach even sparen dan moet dat wel lukken.
Nu 5x DT op de markt @Neles7 voor 253-256M

[ Voor 72% gewijzigd door 4th op 02-03-2019 09:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Heb afgelopen 12 uur echt een te gekke RNG gehad! Vannacht Tet basi geklikt en vanmiddag een Tet cres! Dat schiet wel lekker op :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/m2RtRr3.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Patience will be rewarded, zeggen ze wel eens. Al sinds oktober mee bezig, maar eindelijk heb ik een Pen Dande, na 25 kliks!!

Ik had 20 outfits opgespaard en de deadline was mijn verjaardag aankomende zaterdag, en aangezien ik het gehaald heb, heb ik gisteravond maar geklikt om teleurstelling op mn verjaardag te voorkomen.
7 kliks in crons, na de 2e klik plopt ie Pen :o So worth it tho.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fv5J8Du.png

Zo ziet mn gear eruit na een Pen klik en lvl 1 caphra erop. Next goal: Tet ogre en alle armors lvl 4 caphra en als het lukt, een vell.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EdUrfYK.png

[ Voor 6% gewijzigd door rsnubje op 08-03-2019 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Is het gebruikelijk dat de game op willekeurige momenten afsluit, zonder melding als je Windows 7 gebruikt?

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Lijkt me niet, maar win7 is in BDO sowieso niet supported. Daarnaast kan ik nog wel meer redenen bedenken om niet op win7 te blijven, maar dat terzijde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

rsnubje schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 10:25:
Lijkt me niet, maar win7 is in BDO sowieso niet supported. Daarnaast kan ik nog wel meer redenen bedenken om niet op win7 te blijven, maar dat terzijde :P
System Requirements - Windows 7 or higher
https://blackdesert.zende...61169-System-Requirements

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ja en nee. De coherent UI van bdo werkt voornamelijk met win10 en wordt door bdo voor zover ik weet niet echt ondersteund in win7. En de halve game werkt hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:26
De game is gratis te spelen via Steam voor een paar dagen (en uiteraard weer €5).

Ik heb weer eventjes gespeeld. Ik klik wat in de rondte, snap er geen bal van, maar de mobs vallen dood en overal verschijnen popups en teksten in mijn scherm die snel weer verdwijnen. Het zal wel. Ik volg de quest markers terwijl ik honderden mobs in elkaar stamp en zie wel hoelang dit leuk blijft :D

Geen gebruiksvriendelijke introductie en UI wat mij betreft, je wordt ook direct in het diepe gegooid met de tientallen menu's die je kan openen met allemaal functies.. die zouden beter stap voor stap (als het zover is) ingevoerd kunnen worden.

Nu snap ik blijkbaar dat je skills met bepaalde toetsencombinaties kan uitvoeren, maar je ook de keuze hebt deze aan je toetsen (bijv. 1 t/m 0) te binden.. wat is daar de afweging in en wat doen jullie?

[ Voor 36% gewijzigd door Divak op 21-03-2019 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ik moest wel even glimlachen om je post :P

BDO is in het begin behoorlijk intimiderent en vaag inderdaad, maar je went er wel aan. Veel meldingen kun je ook gewoon uit zetten.

Overigens kun je volgens mij de game gratis krijgen als je in shadow arena een aantal kills maakt. Daar heb je verder niks voor nodig.

Wat betreft skills. Ik gebruik voor het meeste gewoon de toetsencombinatie, eigenlijk niet heel moeilijk als je het eenmaal geleerd hebt, en voor een aantal skills is het handiger om in de hotbar te zetten. Een paar daarvan zijn bevoorbeeld de zogenaamde Rabam skills van lvl 56 en 58. Dat gaat makkelijker dan via Shift-X of Shift-Z, die er soms voor zorgen dat je per ongelijk rage absorbeert of probeert te transferen terwijl je dat niet wilt. Verder staan er bij mij voornamelijk elixirs in en een Flow van een skill die je kunt quickslotten, daardoor hoef je niet eerst de voorgaande skill te doen en kun je meteen de flow gebruiken, omdat die bijvoorbeeld een leuke self-buff heeft en de main skill niet.

Welke class heb je gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:26
Ik had blijkbaar al een account met een Dark Knight op level 15... maar toen ik ergens random in de wereld stond en geen idee had hoe het ook alweer werkte ben ik een Witch gestart om weer vanaf level 1 te starten.

Dan zal ik inderdaad de toetsencombinaties moeten leren, dat zijn er wel heel veel als ik zo steeds meer skillpunten verzamel. Het wordt ook helemaal niet uitgelegd, ik begon met LMB voor een aanval maar inmiddels dat er allerlei andere moves zijn vrijgekomen die ik per ongeluk ontdek. Gelukkig is er wel een goede interface met video's om het rustig door te lopen, en er zijn genoeg mobs om op te testen.

Ik lees wel dat de game een enorme AFK-simulator is en eigenlijk een tweede leven, ook lees ik veel verhalen over geld moeten uitgeven en 20 uur per dag te spelen om erbij te horen.. maar eerlijk gezegd wil ik gewoon van de game genieten en leuke functies proberen (ik zag al dat je zelfs een huis kan kopen of paard kan fokken, enz.). Ik hoef niet het beste van het beste, maar ik wil ook niet 50 uur grinden voor basis-functionaliteiten.. van wat ik nu mee krijg kan dat gewoon prima, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ja, in principe kun je de game zo casual spelen als je zelf wilt. Wel is het handig om bijvoorbeeld als je weg bent, eventueel een alt char te vissen te zetten voor wat exta inkomen. Veel inventory slots zijn dan wel handig overigens. Voordeel van afk fishing is met name als je wat beter erin wordt, je best wat geld binnen krijgt via relic shards, of als je ze compleet maakt als je er 5 hebt, memory fragments voor evt boss weapon repairs.

Ik speel zelf elke dag een uurtje of 2-3 en in het weekend wat langer. Dat is opzich prima te doen om uiteindelijk nog redelijk mee te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
Divak schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 13:20:
[...]

Ik had blijkbaar al een account met een Dark Knight op level 15... maar toen ik ergens random in de wereld stond en geen idee had hoe het ook alweer werkte ben ik een Witch gestart om weer vanaf level 1 te starten.

Dan zal ik inderdaad de toetsencombinaties moeten leren, dat zijn er wel heel veel als ik zo steeds meer skillpunten verzamel. Het wordt ook helemaal niet uitgelegd, ik begon met LMB voor een aanval maar inmiddels dat er allerlei andere moves zijn vrijgekomen die ik per ongeluk ontdek. Gelukkig is er wel een goede interface met video's om het rustig door te lopen, en er zijn genoeg mobs om op te testen.

Ik lees wel dat de game een enorme AFK-simulator is en eigenlijk een tweede leven, ook lees ik veel verhalen over geld moeten uitgeven en 20 uur per dag te spelen om erbij te horen.. maar eerlijk gezegd wil ik gewoon van de game genieten en leuke functies proberen (ik zag al dat je zelfs een huis kan kopen of paard kan fokken, enz.). Ik hoef niet het beste van het beste, maar ik wil ook niet 50 uur grinden voor basis-functionaliteiten.. van wat ik nu mee krijg kan dat gewoon prima, toch?
Dat standpunt houd enkel stand als je bij de top wilt horen imo. Ik zit nu tegen de 200ap grens aan als volledig f2p speler. Ik speel als ik zin heb wat soms 1 uur is soms 4-5 uur, en soms enkel inloggen om even de dagelijkse login gehad te hebben.

Dus om het simpel te houden als je wilt kun je prima vooruit zonder geld uit te geven. Het duurt alleen iets langer :)

EDIT:
Wat een gevloek op dei rot dande maar hij is tri. duo naar tri was 2.5-3x zo duur als +0 naar duo maar de aanhouder wint. 200ap gehaald jammer genoeg die ring event gemist dus maar ff een cheap duo MoS voor 26m op de kop getikt.

]Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/NVKSz9j/Archer-200ap.png

[ Voor 8% gewijzigd door Neles7 op 24-03-2019 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Begint al ergens op te lijken :) Hopelijk doe je nu wel het earring event!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Vanavond kan ik de duo Earring opeisen of moet zijn dat rng mij nog een tri geeft. Event loopt nog tot en met morgen? Dan zou ik een dag kunnen uitstellen en hopen op rng voor een tri. Al zal een duo Earring/belt/neck al een (kleine) upgrade zijn tegenover mijn huidige Gear.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Het event loopt tot morgen inderdaad, 6 dagen. Je hebt ook 6 earringen nodig om een duo te halen, dus je moet 6 questjes doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Nog mensen hier een TRI accesory gehad van het event, of nog steeds niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:06
ik had de earring op de allerlaatste mogelijke klik naar tri. Verder niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Jammer, ik ook alleen de basi. Hopelijk krijg je nog een ogre :)

Ben momenteel ook aan het sparen voor een Tet Ogre. Momenteel 3.5/10b.
Als ik een 100+ stack had gehad, had ik waarschijnlijk zelf nog een poging gewaagd.

[ Voor 23% gewijzigd door rsnubje op 04-04-2019 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Geen Earring of Belt naar tri gekregen :( hopelijk neck wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Had zelf de laatste dag de earring, de rest alles ingeruild voor een duo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
RNG heeft mij vandaag een TRI Ogre gegunt :) 216ap atm helemaal happy ^^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Congrats man! Mij en shroud ook overigens. Best nog wat actieve guildies die hem ook kregen. Das wel lekker. Sowieso ging zondag helemaal nergens over. 3 Tet basi's in onze guild, 2 tussen 60-70 fs en de ander op 49 fs... Wtf?

Ik heb zelf voor de veilige route gekozen en gisteravond een Tet Ogre gekocht.
Veilige route, dat, en de andere reden is vooral dat ik geen goede failstack heb ervoor :+
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EnuL5wQ.png

[ Voor 11% gewijzigd door rsnubje op 09-04-2019 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Ik mag vandaag 6de poging doen voor de tri ogre na eerst door wat helms te ploegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Succes, hoop dat je hem krijgt man! Of als je de duo zelf gaat enhancen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Dat laatste gaat niet gebeuren, heb laatst bijv. dus 3300 memfrags verkocht en een tet basi gekocht ervan. Overigens heb ik al een tet serap dus zit wel goed. Enige wat nog tet moet worden is mijn DT en earrings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ben wel blij met de opgeruimde MP moet ik zeggen. Veel minder scrollen doordat alle nutteloze blue/yellow items weg zijn nu. Wel weer jammer dat sommige items nu opnieuw in prijs moeten stijgen, of voor sommigen een mooie kans natuurlijk.

Ben overigens ook niet zo rauwig om SA, want imo bracht dat veel te veel items in de game waardoor die niks meer waard waren, dat nog even naast Dark Rifts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

BDO Vakantie atm #gonefishing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Haha, hier tijdens werk sowieso. Vorige week vakantie gehad en lekker zitten grinden. Veel gains gehaald, dat wel.

Voor:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WDxT4vm.png

Na:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/m4kZ0sz.png

[ Voor 34% gewijzigd door rsnubje op 29-04-2019 11:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Neles7
Niet eens extra ap erbij en zeggen dat je gains maakt :+

Kan helaas niet afk vissen tijdens het werk maar desondanks is al het extra inkomen welkom :) Recent een kostuum van de MP gehaald en dat is toch wel merkbaar tijdens het grinden, gear overleeft het een stuk langer. Tijdens het weekend ook even lv60 gehaald nu ff de SP omhoog halen dat ik de skills ook kan gaan gebruiken. En dan casual werken aan lv61 en mems/stones verzamalen voor TRI Boss gear. Zien we daarna wel of we TET attempts zelf willen doen of gaan sparen, voorlopig nog (verre) toekomst muziek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Hahaha, ja op een gegeven moment ben je blij als er IETS in je stats omhoog gaat :P

Afgelopen weekend was voor alts wel een goed moment om te lvlen inderdaad.
Persoonlijk zou ik tot tri zelf doen, maar tet eigenlijk gewoon kopen als het qua geld verdienen een beetje redelijk gaat voor je.

Toch wel grappig hoe dat gaat. Op een gegeven moment ben je full tri boss gear en dan denk je, ja pffft, full tet klinkt en lijkt belachelijk om te halen. Dan ben je het uiteindelijk en denk je, meer dan softcap? Ben je gek? Yet here I am :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Blijft mooi hoe lang je kleine stapjes maakt die toch een enorme impact blijken hebben. En in mijn geval gewoon mijn main levelen alts tot lv60 is voor nu nog iets te belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Mijn alts zitten voornamelijk rond lvl 56. Een paar 58 en 60 omdat ik die leuk vond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

rsnubje schreef op maandag 29 april 2019 @ 14:07:
Mijn alts zitten voornamelijk rond lvl 56. Een paar 58 en 60 omdat ik die leuk vond.
Voor mij precies hetzelfde.
Witch 62, Sorc 61 (was eerst main), Wizard, Lahn en Ranger 60 later. De rest zit op 56 of 58 voor de extra rewards bij launch.

Heb zelf ook alles naar duo gebracht en de rest van de market afgehaald. Ondertussen mijn stack van 3,3k memfrags verkocht voor destijds een tet basi te kopen toen die laag stond. Nu sparen om pen items van de markt te kopen. Huidige timetable met crates zit op 1 per 3-4 maanden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Klinkt als een langdurig project, maar het is in ieder geval consistent.
Ik ben eigenlijk van plan om niet meer 1 dan pen armor van de market te kopen. Heb wel enigszins moeite om meer dan 10B te sparen in 1x. Maar dat ligt meer aan mijn geduld. Gemiddeld doe ik nu zo'n 1B per week.

Zaterdag nacht had ik nog een leuke meevaller. Attempt nummero 3. Das heel wat anders dan de 25 attempts op mijn Dande. Momenteel spaar ik voor ~10 pen attempts op bhegs of dim tree. Mogelijk dim tree omdat pen bhegs vrij goedkoop en verkrijgbaar zijn.
[Video: https://i.imgur.com/Cz9cB51.gifv]

Inmiddels ook lvl 1 muskan boots trouwens, dus 331dp ipv 330.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZlpyQLx.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik kom door dit topic dit spel nu voor het eerst tegen, maar wat een uitgebreide character customization zeg. Dat heb ik eigenlijk nog in geen enkele andere game, of elders, gezien. Mooi hoor.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ja, is best wel mooi want je er allemaal mee kunt doen :) Je ziet wel dat sommigen er heel ver in gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Op mijn eigen tempo de game spelen en progressie maken bevalt goed.

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/DslfC/79350b7a1a.png

Nu sparen voor mem frags en stones voor uru naar DUO/TRI te tillen en daarna heb ~1B voor accesories klaarliggen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Neles7 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 23:32:
Op mijn eigen tempo de game spelen en progressie maken bevalt goed.

[Afbeelding]

Nu sparen voor mem frags en stones voor uru naar DUO/TRI te tillen en daarna heb ~1B voor accesories klaarliggen :)
Kijk! Dat betekend gewoon dat je plezier hebt, in je eigen tempo spelen. Zie het maar al te vaak dat mensen snel bij willen komen met de rest, softcap willen halen etc. en vervolgens een quit roulette doen omdat alles niet zo snel gaat als dat ze hadden gehoopt.

Ziet er naar uit dat je weet wat je wilt upgraden, das sowieso ook altijd handig _/-\o_ Ik probeerde te zoeken wat je progress tot nu toe is, maar kon geen oudere screenshots vinden van iig dit jaar. Gaat wel lekker tho. Keep it up!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
@rsnubje progressie kort samengevat: na lange break terug begonnen dit jaar. Musa aan de kant gegooid voor Archer (bow classes liggen mij meer). Inmiddels lv60 bereikt en 61 is slowly wip. Gear was grunil duo met roaring magical chest. Boss Gear was toen nog toekomst muziek. Door events/dark rits/central market is dat rustig gegroeid tot bovenstaande.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Lekker hoor :)

Ik speelde van zeg november tot maart Musa, daarvoor altijd sorc, maar doordat mijn progressie stil viel en ik een beetje tegen de limieten van Sorc aanliep bij veel spots (doordat ze niet overal goed in is) ben ik geswapt naar Musa. In maart-april nog een week of 2-3 Sorc weer geprobeerd nadat ik weer gear upgrades had, maar dat viel dusdanig tegen dat ik nu alsnog weer op Musa beland ben. Met de huidige limiet van reroll coupons (voor mn pen dande sowieso) weet ik ook niet of ik nog terug ga. Tenzij de nieuwe grindspot Sycraia echt super gaat met sorc en absoluut niet met musa.

On the other hand, zodra Sycraia uit is, is er misschien meer ruimte om Hystria te doen, zodat ik mijn laatste compass piece kan halen :) Heb er nu 2, 1 van Aakman en 1 van Vodkan, dus de Elten ontbreekt nog, maar gezien de hoeveelheid bullshit en duels in Hystria vermijd ik dat en ben ik voornamelijk in Aakman bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Ben wel benieuwd naar de nieuwe area. Hopelijk is het on par met desert spots. Beetje jammer dat tot ~235ap je voor max efficiëntie vast zit aan gahaz/fogans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ja, das helaas waar. Nieuwe area zijn volgens mij sowieso 3 spots. 170, 230? en 280 AP. De potty cavern(170ap) gaf volgens mij 2.1k trash waarde.

[EDIT] Zelf even wat geprobeerd met een musa

[ Voor 32% gewijzigd door rsnubje op 16-05-2019 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Vorige week ook wat rondgelopen op de 230/240 area, best redelijke xp voor lvl 62 (main spot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Hoe is het eigenlijk met de exp waardes voor de 170ap zone? Met de 530% exp scrolls bezig om te grinden richting 61 en momenteel haal ik zo'n 10% per 100min bij nagas (doordeweekse dag geen Bell). Ga het zelf nog wel testen maar benieuwd of anderen al ervaring hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Over de 170 spot nog niet zoveel gehoord. De 280 area schijnt ook wel decent te zijn. Niet zo goed als mirumok, maar wel stukken beter dan hystria in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

https://www.blackdesertonline.com/shai

preregistration bonus items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Dream donkey when :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Haha, zag hem vanmorgen voorbij komen. Spot on denk ik :D

Overigens: https://www.invenglobal.c...-note-2019-update-roadmap

Zit behoorlijk wat leuks tussen.
Sowieso een Polly alternatief voor Gahaz, lijkt me een goed idee.
310AP/DP area zal ook wel grotendeels group content zijn, ben benieuwd. Als het een soort van nieuwe Gyffins is kan het wel wat worden, mits ze group loot enzo fixen. Ben ook vooral benieuwd wat zo'n area moet gaan droppen aan special drops.

Ook heb je nog de nieuwe Erosion earrings (als ze zo gaan heten). Opzich met mn huidige semi evasion build moet dat wel lukken. Is flink wat extra AP en wat accuracy. Hopelijk buffen ze daarnaast nog wel de andere drops van Stars end want nu is het niks waard.

[ Voor 90% gewijzigd door rsnubje op 11-06-2019 12:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Bah, moet deze maand nog crates verkopen voor tet ogre upgrade te kopen (zit nog op tet serap), levert toch weer 19ap via ap bracket op en de normale +6ap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Das wel fors ja :) In welke bracket kom je daarmee? Is dat 269?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Dat is dat 264 non awakened en 266 awakened als ik bdoplanner moet geloven.

AP
261~267 (264)
Awakening AP
261~272 (266)
Black Spirit's Rage
10%
DP
296
Max HP
600
Max MP(EP)/WP/SP
100
Max Stamina
300
Weight Limit
80LT

Bonuses
Bonus AP
101
Bonus Awakening AP
122
Damage Reduction Rate
13%

Edit: daarna dus nog even paar AP meer scoren voor de 269 >:)

[ Voor 9% gewijzigd door 4th op 12-06-2019 13:18 ]

Pagina: 1 ... 38 ... 45 Laatste

Let op:

Het is niet toegestaan om hier guest passes aan te vragen.

Zoek je een guestpass zet je nickname dan op deze lijst, Tweakers die een guestpass willen weggeven kunnen deze dan via een PM verstrekken.