Dus de change is in de SEA server al gekomen.
Ben er zelf niet zo blij mee, eerst vertellen ze dat Mediah castle binnenkort weg gaat wat al shit voor ons is en nu dit. Bijna iedereen zit momenteel in de second guild dus payout is fucked voor 2 weeks. Blijkbaar is er ook een rule dat je geen payout kan geven als je geen 30 normal members hebt dus ookal zit ik in de main guild payout krijgen gaat een probleem worden. Toch weer ~1bil over 2 weken. Daarbij komt dat niemand in een siege guild nu siege gaat doen want niemand die weken zonder nodewars wilt gaan.
Also er gaat een ''Hero'' function komen die de mercenary role zou moeten vervangen. Met andere woorden je hoeft niet meer uit je guild te gaan om voor een andere guild in siege te helpen als ik het goed heb. Als je participate als hero en je wint krijg je 450mil ofzo en zelfs met een loss krijg je een hoop geld. Dus wat gaat er gebeuren? Iedereen gaat naar kleine guild voor SMH nu, doet veel nodewars en als er een siege ergens is gaat daar gewoon als Hero heen. Het hele probleem gaat dus alleen maar erger worden verwacht ik.
gg kakao
Ben benieuwd naar de patch notes van ons dadelijk.
(edit) Ik snap niet waarom ze het gewoon niet mogelijk maken voor siege guilds om ook Nodewars te doen als ze een castle hebben. Van mij part lock je ze in alleen t3 of t4 nodes, maar iig geef die mogelijkheid zodat we niet iedere week op siege zitten te wachten en dan geen PvP krijgen.
[
Voor 11% gewijzigd door
LunaTempesta op 30-01-2019 11:47
]