Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 06:32
Nou moet zeggen dat Dreighan wel flink tegenvalt.
De spots zijn alles behalve interessant loot wise en die nieuwe gems zijn geen verbetering maar eerder een trade-off qua stats ipv een upgrade.
Best jammer maar ik zie er zowel geen goede als minder goede mensen echter grinden in de huidige staat als je maar 1/3 verdiend qua exp/gold vergeleken met low level spots zoals naga's/fogans/gahaz.
Misschien maar is in Manos gathering verdiepen maar gatheren doe ik eigenlijk niet zoveel dus heeft geen haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

shroudster schreef op zondag 18 november 2018 @ 13:41:
Nou moet zeggen dat Dreighan wel flink tegenvalt.
De spots zijn alles behalve interessant loot wise en die nieuwe gems zijn geen verbetering maar eerder een trade-off qua stats ipv een upgrade.
Best jammer maar ik zie er zowel geen goede als minder goede mensen echter grinden in de huidige staat als je maar 1/3 verdiend qua exp/gold vergeleken met low level spots zoals naga's/fogans/gahaz.
Misschien maar is in Manos gathering verdiepen maar gatheren doe ik eigenlijk niet zoveel dus heeft geen haast.
Manos is niet geïmplementeerd, de grote lifeskill update die KR kreeg met Drieghan is losgetrokken voor EU :(

Drieghan quests zelf + energy verzamelen was middagje werk, moet nog 1 energy van de beasts, verder alles binnen dacht ik, nu totaal 559 max O-)

[ Voor 9% gewijzigd door 4th op 19-11-2018 13:25 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:42

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Dang, dacht dat ik goed bezig was met 481 energy.

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Kan er max 570 krijgen, met 42 titles nog 1 extra (700 reward)

[ Voor 8% gewijzigd door 4th op 20-11-2018 15:00 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Mensen nog gains behaald afgelopen weekend?
Ik heb mijn Musa naar lvl 60 getilt. Moet zeggen, grind best wel lekker. Goed voor de afwisseling.
Verbaasde me er ook over dat hij bij Manshaums op lvl59 met tri weaps (245 awk nouver AP) al vrij goed er doorheen kwam.

Nu dus proberen tet weaps te krijgen voor musa maar een eerste tet attempt leverde helaas helemaal niks op, net als vorige 30 pogingen :( Begint nu wel vervelend te worden, heb inmiddels al zo'n 8 stacks die rond of over 100fs zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaxourne
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online
Afgelopen weekend begonnen met de game. Zo overwhelming is alles, snap er nog niet veel van maar ik denk (uit video's begrepen) dat het een unieke MMO betreft.

Heb nu een 51 Sorc en gisteren heb ik het Travelers package aangeschaft.

Waar kan ik nu het beste levelen? Iedereen geeft 80AP locatie's aan maar daar ga ik alsmaar dood. Heb zelf nu 80AP.

Ook uitgevonden hoe AFK te fishen, echter haal ik alleen maar fish van 5k per stuk bij de trade manager uit het water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Flaxourne schreef op woensdag 28 november 2018 @ 14:08:
Heb nu een 51 Sorc en gisteren heb ik het Travelers package aangeschaft.

Waar kan ik nu het beste levelen? Iedereen geeft 80AP locatie's aan maar daar ga ik alsmaar dood. Heb zelf nu 80AP.
Sorc, tough choice, maar als je haar eenmaal wat onder de knie hebt, een leuke class.

DP is ook belangrijk natuurlijk om goed te kunnen grinden op de wat hogere spots. Catfish is nog lange tijd prima te doen, maar anders zou hexe sanctuary ook prima moeten kunnen. Ook nog eens kans op leuke drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

https://community.blackde...esta-2018-gm-note.342693/

Archer!

2. Global Release!

On Dec. 1st, pre-registration for Archer begins and you can test him out in the Black Desert Online Global Lab. On Dec. 5th comes early customization. Then on Dec. 12th, adventurers from around the world can start playing Archer.

Vergeet niet om nog voor 1 loyalty een character slot op te pikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
4th schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 16:31:

Archer!

2. Global Release!

On Dec. 1st, pre-registration for Archer begins and you can test him out in the Black Desert Online Global Lab. On Dec. 5th comes early customization. Then on Dec. 12th, adventurers from around the world can start playing Archer.

Vergeet niet om nog voor 1 loyalty een character slot op te pikken ;)
Benieuwd, zag er wel iets te smooth uit qua hoe makkelijk alles doodging tijdens twitchcon pre-view.
Vooral interessant/leuk dat je exp aan een andere character kan koppelen dat die dus niet stilstaat tijdens een uitstapje archer voor een maand/paar weken. :9
Heb nog een Dandelion en Kzarka box in storage staan is kijken of die nog ga benutten voor een Archer of gewoon lekker list wanneer de pre-orders hoog zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Dandy kan even duren voor je die kan verkopen, pas bij release awakening ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Nieuwe gear combo aan het proberen. Vrij degelijk imo.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rrwGBgQ.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4QofH0b.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Ziet er goed uit, ben zelf meer bezig geweest met energy, zit nu op 567, nog 4 te halen, 2 via hystria mobs, 1 van gyfin en 1 van mirumok dan is alles binnen. 31 titles te gaan voor de 700 wat ook extra energy is maar dan is het wel even op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Dang, hard aan het werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaxourne
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online
Toch maar een striker geleveled. Nu level 56.
Hoe verdienen jullie het meeste geld? Met Grinden of echt een skill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Hier voornamelijk met grinden. Processing is een kleine bijverdienste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Er is geen lifeskill wat in een uur hetzelfde oplevert als een uur mobs killen voor loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
4th schreef op woensdag 5 december 2018 @ 13:06:
Er is geen lifeskill wat in een uur hetzelfde oplevert als een uur mobs killen voor loot.
Mwah niet helemaal waar en afhankelijk van events vooral.(golden daggers maakt het niet eens uit waar je grind)
Beste constante inkomsten per uur zijn voor mij tot dusver de koi/golden octo's geweest met water festival en summer water park. :9
Voor level 56 afhankelijk van gear zou ik vooral grinden wat je kan qua gear. (Sausans/Manes/Hexes zijn wel leuk als je gear het trekt)
Anders sta ik gerust open voor suggesties van grindspots die meer dan 20mil/uur doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Correctie dan:

Er is geen lifeskill (zonder event) wat in een uur hetzelfde oplevert als een uur mobs killen voor loot.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• shroudster
;)
In ander nieuws, de RNG goden besloten eindelijk mee te werken na 25 attempts o.i.d..
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pTzSB4t.jpg
Rustig op 262 AP en straks 263 als volgende caphras enhancement haal :9~ :+

[ Voor 23% gewijzigd door shroudster op 05-12-2018 21:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Proficiat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

All kinds of fun new stuff :)

Eindelijk mijn paard naar courser.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dX2hzxQ.png

2 offhands van Musa naar Tet, back to back :)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8HW9VJ8.png

En een Offin tett gesniped op base.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7I1EGER.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
:Y) Pff @rsnubje, en ik maar de lucker zijn volgens jou

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

rsnubje schreef op zondag 9 december 2018 @ 15:43:

En een Offin tett gesniped op base.
[Afbeelding]
Dat is geen Tet maar een Pri :P

en natuurlijk ook proficiat, mooie toevoegingen!

Zal mijn tri bheg en duo dt ook eens naar tet moeten doen maar zoek het niet om te enchanten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Wat een kut woordgrap :+ Tet is een ongoing project bij gebrek aan sharps. Mn Bhegs moeten ook weer naar tet na 2 gefaalde pen attempts. Mn Akum gloves werken prima, maar met die Offin ben ik bang dat ik accuracy tekort kom op mn Musa, maar ik weet niet of ik uberhaupt zoveel nodig heb voor Manshaums bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Heeft er al iemand de nieuwe archer class geprobeerd?

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Gister even gedaan, je hebt meteen een awakening wapen en die skill werkt best lekker. W LMB en Shift LMB is enige wat je op low lvl nodig hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Spatie, die heb je vooral nodig :P Ik krijg anders echt niks dood op lvl 55.

[ Voor 38% gewijzigd door rsnubje op 15-12-2018 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-08 12:04
Hi allemaal,

Jarenlang heb ik WoW gespeeld. Het is denk ik maar is tijd voor wat anders. Dadelijk ben ik 2 weken vrij van werk dus ik dacht aan Black Desert. Is het makkelijk op te pakken en is het leuk? En wat zijn de grootste verschillen met bijvoorbeeld WoW?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Riqy
Ik kan je het spel zeker aanraden, basis beginselen zijn redelijk makkelijk op te pakken denk ik, volg de ingame tutorial en dan kom je denk ik een heel eind.

Het grote verschil zit em in BDO vooral in de diepgang van alles, waardoor je ECHT moeite moet doen om bepaalde zaken te halen/bereiken.

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:06
Grappig, eigenlijk nooit gezocht naar een BDO topic hier.
Inmiddels bijna een jaar aan het spelen zelf (bijna 5000 uur.... )
Ik speel een ninja, lv62 en merk sinds ik lv 62 ben geworden dat de lol er wel een beetje af is.

Inmiddels 250ap dus bijna softcap maar kan mezelf niet echt meer tot grinden aanzetten momenteel. Waarschijnlijk in 3 weken van lv 61 naar 62 gaan was toch iets te dedicated 8-|

Wel iedere week meerdere nodewars, dat is wel leuk! Al domineren we de T1 nodes aardig en staan we nu voor de keuze in T1 te blijven of hoger te gaan. (Ik zit in RUNE als officer)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• shroudster
Holy shit, win een random bid op een tri cres en probeer is tet met 112 FS > succes. *O*
"Oude" tri ring over twijfel verkoop of toch proberen ook succes met een tweede 112FS die nog had liggen :o *O*
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/unW2cYW.png
Nu nog 864 caphras voor lvl 3 caphras op de dandelion zodat ik net in de nieuwe 269 AP bracket terecht kom voor een juicy 15 AP erbij O-)
Wel goed blut nu maar sparen voor bieden Vell's heart en al het extra geld in caphras pompen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

shroudster schreef op zondag 9 december 2018 @ 19:36:
:Y) Pff @rsnubje, en ik maar de lucker zijn volgens jou
Ehm, yes? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

hahahaha, lekker, hier zaterdag nog de 62 aangetikt op de Witch, was het doel voor deze maand. Nu kijken naar gear upgrates, 2 tets te gaan voor softcap, DT en Bhegs, heb alleen hekel aan zelf upgraden. Kan ook crateverkoop doen en tet/pen preorderen.Als ik alles verkoop zit ik op 18B, moet toch wel iets leuks mee te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Voor 18B kun je prima een pen dande pre orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Wat kun je eigenlijk precies met die Caphras? Ben sinds 3-4 maanden weer eens ingelogd, heb die wijziging even niet meegekregen...

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Een 100% safe upgrade van tri naar tet of tet naar pen of verder verbeteren van je pen. Nadeel over enige tijd wordt heel caphras herzien. Ikzelf bewaar ze nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
4th schreef op maandag 17 december 2018 @ 09:15:
hahahaha, lekker, hier zaterdag nog de 62 aangetikt op de Witch, was het doel voor deze maand. Nu kijken naar gear upgrates, 2 tets te gaan voor softcap, DT en Bhegs, heb alleen hekel aan zelf upgraden. Kan ook crateverkoop doen en tet/pen preorderen.Als ik alles verkoop zit ik op 18B, moet toch wel iets leuks mee te doen zijn.
Damm ook lekker bezig geweest.
Wat voor crates maak je/heb je gestacked? Zelf tijdje terug naar gekeken maar zag er amper rendabel uit terwijl ik mats zat heb voor vanalles en trade ook al lekker hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

shroudster schreef op maandag 17 december 2018 @ 18:50:
[...]

Damm ook lekker bezig geweest.
Wat voor crates maak je/heb je gestacked? Zelf tijdje terug naar gekeken maar zag er amper rendabel uit terwijl ik mats zat heb voor vanalles en trade ook al lekker hoog.
Steel, Brass, Bronze, Calpheon en Serendia, net waar ik mijn workers mee aan de gang kan houden zodat ze blijven bouwen in Grana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
4th schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 08:01:
[...]

Steel, Brass, Bronze, Calpheon en Serendia, net waar ik mijn workers mee aan de gang kan houden zodat ze blijven bouwen in Grana.
En waar verkoop je die dan? Port Ratt of ergens in de woestijn?

My iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Vermoedelijk Valencia met trade buff uit de desert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Klopt, Valencia is de plek om ze te verkopen, is af en toe tijdens serie op andere scherm even een lvl49 character met volgeladen paard in min of 40 van Grana naar Valencia laten lopen :)

Ondertussen heb ik alleen een stal die niet groot genoeg is, heb 23 paarden nodig (waar ik er ook nog paar voor moet kopen) om alle crates op te slaan. Wanneer ik ze ga verkopen is het alle alts daarheen en tijdelijk iedereen een paard geven :)

Stacken zelf met main gaat met 105 crates per keer, ongeveer min of 7 of vol te laden, al met al een uurtje volledig van warehouse Grana naar stable Valencia.

Straks met manos processing wordt het echt mass producing. Nu is de bottleneck de mats die ik zelf process of van de markt koop (voor acceptabele prijs).

interessante patchnotes:
https://www.blackdesertonline.com/news/view/2156
Guild Missions zijn gewijzigd, renown score verwijderd.

[ Voor 68% gewijzigd door 4th op 19-12-2018 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ja, Guild missions is een interessante. Renown weet ik zo net nog niet. Ik had er geen last van en iedereen die erover loopt te mekkeren snapt nauwelijks wat het doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Guild missions is bij ons in ieder geval groot succes lijkt het, members vragen continue om nieuwe quests en de guildpoints gaan hard :) Hoeven nu alleen nog de 15 en 20 punten skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Riqy schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 23:57:
Heeft er al iemand de nieuwe archer class geprobeerd?
Ondertussen zelf ook een archer, dit was voor mij hetgeen dat nog miste in de game.
Wat een geweldige class *O* *O*

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

4th schreef op maandag 24 december 2018 @ 09:56:
Guild missions is bij ons in ieder geval groot succes lijkt het, members vragen continue om nieuwe quests en de guildpoints gaan hard :) Hoeven nu alleen nog de 15 en 20 punten skills.
Veel fijner om te doen nu ook :) En ik moet zelf weer wat activity krijgen omdat ik net guild geswapped ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Special Christmas NV:
234M uitgegeven, 5k energy.
29 frags, 69 small en 5 big boxes.
Uit de 5 big al genoeg voor winst, pri tun neck en narc ear :)
Verder veel scrolls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ik heb werkelijk waar maar 1 30m box gekregen... 2 Jins uit de kleine boxes, maar niks wat ik nog kon gebruiken.

Gister mn Musa's offin naar tet geklikt. Was wel een beetje een yolo actie omdat ik het beu was dat ik verder niks kreeg van wat ik echt wilde. AP loopt nu wel mooi gelijk. 8)

Wel zit ik erover na te denken om de Offin te swappen met de Kzarka van mn sorc, omdat die meer met pre-awk doet, maar dan moet ik gaan compenseren voor accuracy loss.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kuw6K9C.png

[ Voor 19% gewijzigd door rsnubje op 26-12-2018 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:20
Riqy schreef op maandag 24 december 2018 @ 15:50:
[...]

Ondertussen zelf ook een archer, dit was voor mij hetgeen dat nog miste in de game.
Wat een geweldige class *O* *O*
Heb je ergens een gear guide gevonden of iets? Kan haast niets op internet erover vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Heb eerst de spullen overgezet van mijn vorige char, daar had ik taritas 3piece en grunil op

My iRacing

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shroudster
Koste wat moeite maar het is gelukt.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/egODjmF.png
Helaas had de tri tungrad earring geen zin om tet te worden met een 135 FS maar gelukkig nog wel een duo tungrad belt kunnen snipen en die ging wel tri met een 77 fs :+
Veel moeite voor +1 AP maar holy die laatste grote AP bracket jump was het wel waard. (+15 hidden AP erbij)
Nu net bezig met wat mirumuk grind opstarten wat afhankelijk van de opzet in 2 of 3 man party goed gaat met +- 1800 trash per uur en binnenkort hystria maar proberen.
Volgende upgrade tja, vell's heart of een tet ogre maar die gaan prijzig worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Hier ook wat leuke zaken van de markt afgeplukt, Tri Dim Tree, Luanwolf outfit en een +0 Offin Tett Crossbow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Hier Leebur gloves gesniped vannacht, verder niks eigenlijk. Nog wat leuks uit de Wish box? Urugons hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Had zelf de Giath helm.. free money en title ;)

Ondertussen sinds gisteren 19:00 kan ik niet langer verbonden zijn dan een paar minuten met de servers van BDO.

ticket naar support gestuurd maar enige manier om te spelen is op moment via een VPN..

--Hi,

While I was connected to the game on 19:00 on 01-01-19 I had a lag/disconnect at 19:03-19:05 but stayed in the game. I had to kill the proces to quit, no menu/chat was responding, players and npcs where not visible nor on minimap. Every time after I now connect chat works for a few mins, npc's interaction is slow and after few mins everything stops working, no interaction with npcs possible, chat input not showing up and players aswell as myself disappear.

I'm connected to ISP KPN in the Netherlands via fiber optic. Reset all my networking appliances and flushed dns as mentioned in topic:
https://community.blackde...or-switch-servers.202178/

In another topic (https://community.blackde...ard-stops-working.147150/) I found that using a VPN might be an option. I have a paid one (IVPN) but that gets disconnected after a few mins due to the anti cheat program and is not working. I downloaded a free one (tunnelbear) and that one allows me to play (for both vpn locations ofcourse picked site in the Netherlands).

Enjoyed playing the game without major issues for 2 years almost. Could this issue be resolved or if not specifications to work with my paid VPN be provided so I can continue to play without have to buy a second VPN ;)

With kind regards,
Tom Aarts

ps. Also tried it with other system (laptop) from same internet connection but with same issue of disconnect
--

Iemand anders ook last met KPN glasvezel?

[ Voor 94% gewijzigd door 4th op 02-01-2019 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ik heb geen KPN en gelukkig ook nog nooit last van gehad :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
Hmm tijdelijke spot wel KPN maar geen glas, tot op heden nog geen issues gehad.
VPN klinkt ook herkenbaar de ene werkt wel de andere niet. NordVPN tijd gehad in Duitsland maar was hit or miss na elke patch of het bleef werken, stopte met werken of weer ging werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Interessant nieuws item over BDO in 2019:

https://www.blackdesertonline.com/news/view/2221

"Revealing Enhancement Success Rates

So, the first step we will be taking on January 16th, 2019, will be to reveal the Enhancement success rates."

"Central Market

The coming of the new Central Market was mentioned a couple of times before and will be released soon."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
4th schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:16:
Interessant nieuws item over BDO in 2019:

https://www.blackdesertonline.com/news/view/2221

"Revealing Enhancement Success Rates

So, the first step we will be taking on January 16th, 2019, will be to reveal the Enhancement success rates."

"Central Market

The coming of the new Central Market was mentioned a couple of times before and will be released soon."
Wilde gisteren tet serap klikken maar toen ik dit zag dacht ik, eerst maar even wachten op het % volgende week :9

momenteel veel RNG luck om me heen, 1 guildmember klikt gisteren een pen en tet earring en een andere tet ogre, tet layten en tet crescent.. 8)7 en ik failstack gewoon lekker verder met yellow accessoiries 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ben wel benieuwd naar de money per hour van de nieuwe crescent spot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
Vanochtend had ik nog DUO basi en nu heb ik 2x TRI haha. Verkopen en proberen TRI crescent te snipen?

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/abd9a2ec91075d1e586fdccef9e7eedb.png

[ Voor 4% gewijzigd door matrix14 op 10-01-2019 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

matrix14 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 10:51:
Vanochtend had ik nog DUO basi en nu heb ik 2x TRI haha. Verkopen en proberen TRI crescent te snipen?

[Afbeelding]
Nice! Gefeliciteerd! Hoe is dat zo gekomen?

Ik zou inderdaad de backup verkopen, of je moet ambities hebben voor een TET Basi met een 90+ stack.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matrix14
rsnubje schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 11:24:
[...]

Nice! Gefeliciteerd! Hoe is dat zo gekomen?

Ik zou inderdaad de backup verkopen, of je moet ambities hebben voor een TET Basi met een 90+ stack.
Had 3 belts van yona en 1 gekocht. 22 fs PRI - 32 fs DUO - 50 fs tri. Dus die was al lekker gewoon en toen dacht ik yolo gewoon die backup ook haha. Zit alleen te twijfelen of ik de crescent zelf nu nog voor de nieuwe marketplace ga proberen te enchancen. Zou ook giga veel geld in memory frags kunnen stoppen en gaan TETen. Keuzes keuzes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ik denk dat het het makkelijkst is om van het geld van die tri basi een tri crescent te kopen. Zeker nu crescents 'hot' zijn, zal het vermoedelijk niet al te moeilijk zijn om er 1 te snipen, of lekker een pre-order zetten van ~1.6/1.7b.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matrix14
Ja denk dat ik gewoon even een preorder ga zetten. Geen gezeur haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Gister de awakening questline gedaan van de Archer, echter krijg je hiermee nog steeds maar 1 skill erbij terwijl ik volgens mij nog wel een paar lvl 56 awakening skills mis (blijven greyed out).
Iemand hier een idee hoe dat zit?

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Riqy schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 08:44:
Gister de awakening questline gedaan van de Archer, echter krijg je hiermee nog steeds maar 1 skill erbij terwijl ik volgens mij nog wel een paar lvl 56 awakening skills mis (blijven greyed out).
Iemand hier een idee hoe dat zit?
Je kon pre awakening al awakening skills gebruiken (nieuw voor BDO classes) maar heb zelf op 58 awakening gedaan dus kan niet inschatten hoe het daarvoor was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Dat wist ik inderdaad, maar een aantal awakening skills komen alsnog vrij op 56, echter zijn die nog greyed out.
Awakening quest geeft er volgens mij maar eentje vrij...

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
matrix14 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 10:51:

[Afbeelding]
TET serap poggers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
Ja I know... was een rage enchant na 2x PEN attempt ben er niet echt trots op haha 120+ fs stack weg. Maar aan andere kant ik kan TRI ogre nu even uitstellen.

Nou rsnubje dat preorder gaat hem niet worden haha! Huidige preorders zitten op 2b-2,2b en dat ga ik er niet voor betalen. Ik ga volgende week donderdag op box dag ringen inslaan :+ als ik hem dan nog niet gesniped heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

matrix14 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 16:22:
[...]

Ja I know... was een rage enchant na 2x PEN attempt ben er niet echt trots op haha 120+ fs stack weg. Maar aan andere kant ik kan TRI ogre nu even uitstellen.

Nou rsnubje dat preorder gaat hem niet worden haha! Huidige preorders zitten op 2b-2,2b en dat ga ik er niet voor betalen. Ik ga volgende week donderdag op box dag ringen inslaan :+ als ik hem dan nog niet gesniped heb.
Mwa, dat varieert zo erg, zou gewoon 1.8 ofzo neerzetten en de rest van de tijd proberen te snipen.

@shroudster heeft ook nog een upgrade die hij moet laten zien.

[ Voor 5% gewijzigd door rsnubje op 11-01-2019 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Ik heb ook een tet serap maar meer omdat ik al 8x tet ogre heb gefailed lmao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
Pffff dat is pijnlijk... gelukkig ben ik daar nog lang niet haha eerst m'n gear maar TET krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
LunaTempesta schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 16:56:
Ik heb ook een tet serap maar meer omdat ik al 8x tet ogre heb gefailed lmao
Ogre werkt ook niet gewoon laytenn's one tappen :+ (kost wel een 136 fs)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NvKhiYC.png
Viola één van de gevaarlijkste vissers van Valencia 3 >:)
Ben de laatste tijd eigenlijk vooral verbaasd of het gezeik/gegrief of anderszijds respectloze gedrag op hogere grindspots. (manshaums, mirumuk en hystria)
Geen duels niks gewoon direct killen wanneer je gewoon met je rotation bezig bent en al hp mist....
Ook hoog gehalte desync, heb iemand in CC voor mij stilstaan en verlies in 1 sec 75% hp, hoop dat ze snel met die fps fix komen voor animaties want dat wordt gewoon kapot abused in hoog lvl pvp :X (1 fps toggles voor teleports of mensen waar gewoon niks op land zelfs niet wanneer ze knocked zijn etc)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matrix14
Sick hoor!

Net mijn eerste poging om een t8 courser te snipen en ja hoor ik heb hem! :D Bless my spam fingers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
shroudster schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 17:44:
[...]

Ogre werkt ook niet gewoon laytenn's one tappen :+ (kost wel een 136 fs)
[Afbeelding]
Viola één van de gevaarlijkste vissers van Valencia 3 >:)
Ben de laatste tijd eigenlijk vooral verbaasd of het gezeik/gegrief of anderszijds respectloze gedrag op hogere grindspots. (manshaums, mirumuk en hystria)
Geen duels niks gewoon direct killen wanneer je gewoon met je rotation bezig bent en al hp mist....
Ook hoog gehalte desync, heb iemand in CC voor mij stilstaan en verlies in 1 sec 75% hp, hoop dat ze snel met die fps fix komen voor animaties want dat wordt gewoon kapot abused in hoog lvl pvp :X (1 fps toggles voor teleports of mensen waar gewoon niks op land zelfs niet wanneer ze knocked zijn etc)
Haha fuck off rng slut! Ik heb toevallig afgelopen week allemaal laytens geprobeerd. Direct 2x pri fail, duo fail en money gone. Heb 50bil in ogres zitten 8 tet fails en over 30 tri fails gok ik zo. Helemaal gehad met die kut upgrade. Laatst een maand geraged en niet gespeeld vanwege die shit upgrade Hahaha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matrix14
LOL heb net b2b TET gedaan wat een rng heb ik deze week niet normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
matrix14 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 11:11:
LOL heb net b2b TET gedaan wat een rng heb ik deze week niet normaal
:D _/-\o_
Welke heb je back to back gemaakt?
Klinkt ook als tijd voor een gear post :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matrix14
shroudster schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 11:20:
[...]

:D _/-\o_
Welke heb je back to back gemaakt?
Klinkt ook als tijd voor een gear post :9
Dande en Kzarka beiden pas 2nd TET attempt haha. Dande ging op 80 fs en de kzarka op 59 fs

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/8843a081939691d86f503c93e712192b.png

[ Voor 9% gewijzigd door matrix14 op 12-01-2019 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
matrix14 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 11:25:
[...]

Dande en Kzarka beiden pas 2nd TET attempt haha. Dande ging op 80 fs en de kzarka op 59 fs

[Afbeelding]
Gaat lekker zo!
Ook al de rare boss pieces te pakken , nu de weg naar softcap doorzetten :9
Merk je eigenlijk al dat archer wel erg sterk is in PVE grinds?
Zie sommige high end streams en onwerkelijke hoeveelheden binnenharken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
Ja ik vind hem PVE zeer sterk, je bent niet zo snel als andere classes mobiliteit. Maar je range maakt dat goed en ik vind hem dikke dmg doen vergeleken met m'n musa op zelfde GS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Ziet er goed uit hoor! Armors naar TET nu en je bent bijna PVP ready voor average standards! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matrix14
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/dedd05f098f0290e758aa7057369d613.png

De luck streak blijft doorgaan... Eerste try met 4 ringen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
matrix14 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 11:52:
Ja ik vind hem PVE zeer sterk, je bent niet zo snel als andere classes mobiliteit. Maar je range maakt dat goed en ik vind hem dikke dmg doen vergeleken met m'n musa op zelfde GS.
Ik merk wel dat je voordeel kan halen uit die dodge en evasion moves, enemies raken je gewoon veel minder snel. Heb wel het gevoel dat Awakening skills in verhouding minder massive damage doen als bij andere classes, omdat je ook grotendeels nog pre-awakening gebruikt. Echter zijn die ook wel behoorlijk sterk.

My iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

@matrix14 lekker bezig man!

Gister ook nog een leuke upgrade kunnen maken. Dit maakt mn evasion kitje zo goed als af en kan ik nu gaan sparen voor pen dande en overal caphra's in.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4mXCfNF.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Als ninja hou ik mn hart vast voor deze patch... :|

Ben erg benieuwd naar hoe het gaat spelen zonder de cc en sa op mm meest gebruikte moves.

Wellicht toch mn DK alt maar eens opzoeken weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ik denk dat ninja vooral wat meer gestraft kan worden voor foutjes, waar dat nu eigenlijk bijna niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
zo te zien hebben ze nog niets veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
Weten mensen hier iets qua high end guilds die niet aan ongeveer elke war meedoen/guilds swappen voor maximale nodes?
Alliance is helaas opgeheven doordat een deel van de core van mijn huidige guild een break neemt van actief BDO spelen. (niet dat de opkomst voor NW denderend was maar we gingen wel :P )
Nuttige info , 274 AP maehwa met wel iets aan NW ervaring maar geen siege ervaring,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Hoe bedoel je precies? Wil je een active NW/Siege guild? Of een PvP guild die 2-3x per week ofzo een NW doet?

Veel Siege guilds zijn er niet zoals je denk ik wel weet. VoS / Millennium / Desync zijn een beetje de instap siege guilds. Ik weet niet precies welke guild Balenos & Serendia gaan maar die zou je ook kunnen proberen. Blitzkrieg is altijd wel chill geweest, volgensmij zijn die inmiddels ook international en niet alleen meer Duits. Sov / Enemy / Resi zijn dan een beetje de 3 castle holding siege guilds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
LunaTempesta schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:16:
Hoe bedoel je precies? Wil je een active NW/Siege guild? Of een PvP guild die 2-3x per week ofzo een NW doet?

Veel Siege guilds zijn er niet zoals je denk ik wel weet. VoS / Millennium / Desync zijn een beetje de instap siege guilds. Ik weet niet precies welke guild Balenos & Serendia gaan maar die zou je ook kunnen proberen. Blitzkrieg is altijd wel chill geweest, volgensmij zijn die inmiddels ook international en niet alleen meer Duits. Sov / Enemy / Resi zijn dan een beetje de 3 castle holding siege guilds.
Active is prima maar dus niet 3x NW de week + siege. Bij voorkeur gewoon 1 avond vol NW/Siege met leuke kans op winnen dan is het denk ik ook goed te combineren met afstuderen irl. :7
Eigenlijk vooral dat guild hoppen wat veel gebeurd is iets wat voor mij een no go is en hopelijk snel gefixed wordt. >:)
Van Sovereign / Enemy / Resilience weet jij of er daar 1 van is die niet guild swapt om toch aan NW mee te doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LunaTempesta
shroudster schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 18:21:
[...]

Active is prima maar dus niet 3x NW de week + siege. Bij voorkeur gewoon 1 avond vol NW/Siege met leuke kans op winnen dan is het denk ik ook goed te combineren met afstuderen irl. :7
Eigenlijk vooral dat guild hoppen wat veel gebeurd is iets wat voor mij een no go is en hopelijk snel gefixed wordt. >:)
Van Sovereign / Enemy / Resilience weet jij of er daar 1 van is die niet guild swapt om toch aan NW mee te doen?
Zowel Sov en Enemy swappen guilds. Weet niet zeker of het mandatory bij hun is tho. Ik heb het idee dat Enemy spelers in de main (castle) guild houd die valencia willen grinden. In Resi switched we eigenlijk allemaal naar de 2nd guild voor mandatory nodewar (1 mandatory in de week naast siege). De rest van de dagen doen we ook wel nodewars maar die zijn non mandatory. Een siege guild is sowieso een beetje moelijk dan want als je geen castle hebt moet je 2 nodes winnen om voor siege te kunnen plaatsen iirc (?).

Er zijn genoeg small scale pvp guilds maar ik heb geen idee hoe die kwa activity voor nodewars zijn. Kamasilve en Paranoia komen zo in mij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
LunaTempesta schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 20:49:
[...]

Zowel Sov en Enemy swappen guilds. Weet niet zeker of het mandatory bij hun is tho. Ik heb het idee dat Enemy spelers in de main (castle) guild houd die valencia willen grinden. In Resi switched we eigenlijk allemaal naar de 2nd guild voor mandatory nodewar (1 mandatory in de week naast siege). De rest van de dagen doen we ook wel nodewars maar die zijn non mandatory. Een siege guild is sowieso een beetje moelijk dan want als je geen castle hebt moet je 2 nodes winnen om voor siege te kunnen plaatsen iirc (?).

Er zijn genoeg small scale pvp guilds maar ik heb geen idee hoe die kwa activity voor nodewars zijn. Kamasilve en Paranoia komen zo in mij op.
Hmm interessant.
Aan de ene kant snap ik het wel want NW + siege levert goed geld op aan de andere kant stukje principe. Het klopt natuurlijk niet dat hele guild hoppen als je al een territory hebt.
Wat levert dat eigenlijk op bij jullie in de week of hoe zijn jullie payouts geregeld?
Verder wat zou bij Resilience een arena trial inhouden gezien Maehwa momenteel best wel in shitty spot zit pvp wise. (mompelt iets over strikers die insta gib met clones kunnen zonder softcap |:( )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LunaTempesta
shroudster schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 12:09:
[...]

Hmm interessant.
Aan de ene kant snap ik het wel want NW + siege levert goed geld op aan de andere kant stukje principe. Het klopt natuurlijk niet dat hele guild hoppen als je al een territory hebt.
Wat levert dat eigenlijk op bij jullie in de week of hoe zijn jullie payouts geregeld?
Verder wat zou bij Resilience een arena trial inhouden gezien Maehwa momenteel best wel in shitty spot zit pvp wise. (mompelt iets over strikers die insta gib met clones kunnen zonder softcap |:( )
Vanaf week 5 (als castle payout maxed is) zit je op ongeveer 400mil (t8) volgensmij. Maar nu gaat blijkbaar Mediah castle verdwijnen in een komende update dus de vraag is hoelang we hier nog van profiteren.
Onze 2nd guild werd eigenlijk gebruikt voor Seamonster hunting payouts, dus nodewars e.d leverde daar eigenlijk niks op. T10 payout kwam bij ons in de SMH guild neer op 750mil. Dus dat was voor mensen de alles deden ~1+ bil a week. Het probleem is dat je als PVP/Siege guild geen zin hebt om de hele week tot aan siege geen PvP/Nodes te doen. Als ze het nou mogelijk maken om in je siege guild (als je territory hebt) ook NW's te doen is dat hele probleem direct weg. Mensen willen aan de ene kant ook niet switchen omdat ze profijt willen maken van de castle drop bonus natuurlijk.

Onze trials zijn vaak ~3-5 matches tegen verschillende classes. Mocht dat goed gaan krijg je een 2 week trial period in de guild zodat we ook large scale in de gate kunnen houden. Ik durf niet te zeggen hoe we momenteel met spots zijn en idd wat je al aangeeft is Meahwa niet direct een class die er voor sieges uitspringt nu. Dan zit je meer op een cannon team/hunting role. We hebben 2 shitters in cannon team die we eigenlijk willen vervangen maar zijn al long term member dus beetje moeilijk om de boot te geven :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LunaTempesta
Even terugkomen op dat guild hoppen van siege guilds. Misschien heb je ''geluk'' Shroudster. Test lab heeft momenteel een guild apprentice iets. Eerste 2 weken na invite heb je deze status en kan je geen pay out krijgen.

Ik vraag me een beetje af wat de achterliggende gedachtes achter deze ideeën zijn. Seamonster hunting nerfen? Eerst was er al een payout nerf geweest, nu 2 weken terug een drop rate nerf voor de 100k SMH items. Blijkbaar doen teveel mensen nog aan SMH'ting.

Ohhh wacht ik weet het al. Nieuwe p2w items.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/13QIHrU.png

Idiote Koreanen en hun P2W gameplay. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matrix14
Twee nieuwe upgrades :) TET dim en TET kutum. Begint ergens op te lijken nu haha

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/ab2181259983814eae9ce8e5a349e625.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Nice @matrix14 ! Wellicht nog even die 11 AP ring of power quest doen voor nog meer AP :D

De laatste tijd heb ik zelf niet zoveel zin meer omdat ik qua upgrades nagenoeg stil sta. Bezig met pen dande attempts en over ongeveer een week heb ik een duo ogre van shakatu seals en ik ga ik die tri en als dat lukt, tet proberen.

In de tussentijd mn sorc in de ijskast gezet en ben ik nu bezig met mn Musa. Goed voor de afwisseling. Bij Mirumok grind het wel lekker moet ik zeggen. Sowieso een goede verandering tov altijd Gahaz.

Ondanks weinig upgrades heb ik wel een complete evasion set kunnen maken. Kan nog ietsje beter, maar op dit moment de investering niet waard. Bijv tri naar tet centaur belt of een echte evasion offhand, ik gebruik nu tet rosar.

Op dit moment ziet dat er zo uit op mn musa.
Acc beetje aan de lage kant, maar ik werk nog aan een Kzarka voor pvp.
Alleen jammer dat evasion voor sommige classes niet zo goed werkt, bijv striker clones en archer...
https://bdoplanner.com/AsmograngGroupSeleth
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AdQCemj.png

Voor grinding heb ik deze setup momenteel.
https://bdoplanner.com/HasrahPatienceSpell

[ Voor 4% gewijzigd door rsnubje op 30-01-2019 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
@rsnubje Dat is die ring die ik aan heb haha! Ben nu lvl 60 55% dus binnenkort capatio ring. Ik kan nu voor tungrad earings gaan sparen terwijl ik de overige 3 gear stukken nog TET. Nouver doe ik daarna

Wel grappig die build man, ben je 1vs1 sterk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

matrix14 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 10:17:
@rsnubje Dat is die ring die ik aan heb haha! Ben nu lvl 60 55% dus binnenkort capatio ring. Ik kan nu voor tungrad earings gaan sparen terwijl ik de overige 3 gear stukken nog TET. Nouver doe ik daarna

Wel grappig die build man, ben je 1vs1 sterk?
Oh shit, ik dacht dat dat zo'n royal ring was met 7 AP. Dan heb ik niks gezegd.

Ik heb op de Musa alleen nog maar kunnen testen tegen een sorc, striker en maehwa, waarvan de striker 243 Nouver AP, Maehwa 274 Nouver AP en de sorc weet ik niet precies. Het was nog niet optimaal omdat ik itt mn sorc geen extra evasion buff heb ala 15%.

Desnondanks komt het erop neer, dat als ik genoeg hp pots heb en ik blijf bewegen, de striker me zelfs met clones niet dood krijgt, hooguit met z'n ult of E buff. Doet wel alsnog veel dmg omdat de clones geen acc nodig hebben.

De Maehwa(@shroudster btw) doet bij lange na niet voldoende dmg om me dood te krijgen. Vanwege mn lacking acc op dit moment lukt het wel om de striker te killen, maar Shroudster niet of nauwelijks. Overigens met E buff krijgen beide me dood, maar het kost wat effort. Helaas ook op sorc niet genoeg eva in NW, al overleef je wel net wat meer dan gemiddeld.

Voordeel van Kutum gebruiken is toch wel de 40 extra evasion en toch wat output houden. Nu dus sparen voor een Tet Kzarka en hopelijk kan ik dan ook voldoende dmg terug doen op sterkere targets.

Verder blijf ik outfits snipen voor pen attempts en caphras sparen om uiteindelijk al mn gear minimaal lvl 4 te krijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door rsnubje op 30-01-2019 10:31 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
LunaTempesta schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 00:44:
Even terugkomen op dat guild hoppen van siege guilds. Misschien heb je ''geluk'' Shroudster. Test lab heeft momenteel een guild apprentice iets. Eerste 2 weken na invite heb je deze status en kan je geen pay out krijgen.

Ik vraag me een beetje af wat de achterliggende gedachtes achter deze ideeën zijn. Seamonster hunting nerfen? Eerst was er al een payout nerf geweest, nu 2 weken terug een drop rate nerf voor de 100k SMH items. Blijkbaar doen teveel mensen nog aan SMH'ting.

Ohhh wacht ik weet het al. Nieuwe p2w items.

[Afbeelding]

Idiote Koreanen en hun P2W gameplay. 8)7
Oeh dat ziet er best leuk uit.
Wel jammer dat ze het direct slopen met een P2W component. |:(
Dacht zelf meer aan wanneer een member een guild joined dat die een halve tot hele week nog niet mee kan doen aan siege/NW. Besides als mensen echt iets willen winnen regelen ze wel een alliance met een mercenary groep van een guild en tadaa alsnog rigged sieges/NW :P
Heel dat Seamonster hunting hebben ze bijna een jaar te laat aangepakt en die whales vanaf het begin zijn toch al lang en breed binnen 8)7
Ben wel benieuwd hoe lang tot ze wat aan Maehwa gaan doen, de toolkit is underwhelming en de overlevingskans nog slechter in pvp tegen zo'n beetje alles. (menig fight het idee dat evengoed toetsenbord los kan laten gezien ik toch enkel op de grond lig en zelf niks landt)
Het is of een delete met halve combo unbuffed of met maxed out buffs na 10 sec pas iemand ze halve health wegmeppen :'( (ongeveer in verhouding 10/90 dat ze tegenkom)
Zelf ook wel een beetje op de Musa hype aan het meegaan , had nog een tet dande liggen dus met 265 awk manshaums farmen gaat prima :+ (bijna 3k thrash/uur zonder kamasylve blessing of lootscroll)
Anderszijds is het ook wel triest op mijn Maehwa mag ik van geluk spreken wanneer ik de 2,5k trash/uur aantik terwijl AP toch flink stuk beter is met een pen dande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09-2024
Shroud en Snub, welke guild zitten jullie nu? Huidige beetje saai.

Ben ook weer begonnen, maar heb nog shitty gear van mn roulettes :P

Archer lvl 60, 48%
Ranger staat nu alleen maar te cooken en scrolls op te slaan :P
Pagina: 1 ... 37 ... 45 Laatste

Let op:

Het is niet toegestaan om hier guest passes aan te vragen.

Zoek je een guestpass zet je nickname dan op deze lijst, Tweakers die een guestpass willen weggeven kunnen deze dan via een PM verstrekken.