Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Rusky schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 18:50:
maakt het nog uit op welke server je zit en in welke stad met dat marketplace snipen??
zolang je het geld in desbetreffende stad hebt ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 11:14
ok blijf ik lekker in heidel spotten ... heb daar nog 226.818.434 silver

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Meeste spelers leggen ook 90% van hun savings in 1 bank zodat ze daar een alt langs de market hebben staan om snel te naartoe te switchen om op iets te bieden. Verspreid geld hebben liggen is alleen leuk voor als je een market maid hebt om snel food of beer te kopen tijdens het grinden.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
ik ben aan het vissen en via de marketplace maid hou ik de pearl items in de gaten ....
lijkt mij de beste methode ... maar geen idee?

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Zeker voor de pearl items ja, zelf doe ik dat ook tijdens processing, serie aan ene kant en beetje marketplace met notifications in de gaten houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
ff vraagje .. net stond er een brown guide hawk te koop .. ik bieden .. deed niks ... iets daarna stond buy ...
ik gelijk op buy klikken ... maar deed ook niks.
doe ik wat verkeerd of had ik gewoon pech? (doe dit voor het eerst vandaar)

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Heb zelf gemerkt dat market maid iets trager is dat fysiek bij market staan, anders dan dat wil je altijd de "bid" winnen, iets met buy van market afplukken is zeer zeldzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
ok ... dus je kan beter bij de marketplace staan ... vissen en maid gaat dus niet helemaal perfect?

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

perfect zal het nooit zijn ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
4th schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 14:42:
Heb zelf gemerkt dat market maid iets trager is dat fysiek bij market staan, anders dan dat wil je altijd de "bid" winnen, iets met buy van market afplukken is zeer zeldzaam.
Voor mijn gevoel is het juist andersom haha.
Maakt uiteindelijk niet uit want er zit wss 500 man als het niet meer is op buy the rammen bij pearl items. Zit er gewoon net eentje tussen die een snellere response naar de server heeft ofzo.

8)7 Na week in week uit Vell finally drop. Tijd om zondag beter te besteden.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7pZ6g8D.png

[ Voor 11% gewijzigd door LunaTempesta op 07-10-2018 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

LunaTempesta schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 12:46:
[...]

8)7 Na week in week uit Vell finally drop. Tijd om zondag beter te besteden.

[Afbeelding]
Proficiat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 21:32

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Congratz man!

Hier ook een kleine improvement bij mn fairy.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BwQhDvA.png

Uplay: Red--Death

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LunaTempesta
rsnubje schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 19:49:
...

...
Lekker! 2 belangrijkste skills IV of V.
Heb inmiddels 6 T3 fairies geleveled tot 30 maar nooit hoger dan een t2 skill gehad haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Das wel minder, maar ik had uberhaupt nooit hoger dan T2 gehad, deze heb ik zelf gelevelt, dus opzich wel blij dat ie ook meteen decent skills heeft.

Ook weer eens een nodewar gehad, is echt al ruim een half jaar geleden.
We zitten nu in een alliance met een paar guilds en gingen vanavond voor een T1 node. Helaas was er 1 guild die retarded was en in de andere die won, zaten er 2 met een pure black stone... Dat was eigenlijk wel jammer. Gelukkig wel, itt de vorige keer dat ik nodewars deed, kon ik me nu wel goed verdedigen en toch nog leuke kills kunnen pakken :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XCNmomH.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LunaTempesta
Haha ja pure blackstones kan je weinig tegen doen voor 30 min straight. Vooral de AP one is OP af. Heb er ooit 1 gehad toen raakte je de buff nog kwijt als je dood zou gaan. Al kon ik toen wel met 1 shift + f warriors & hun block doden haha. Fun stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
rsnubje schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 19:49:
Congratz man!

[Afbeelding]
Is het zo dat je geluk moet hebben met die fairy's? Ik heb er nu 1tje van tier 1 (een Faint)
heb nog 6 wings. als je deze inlevert kan je dan een hogere tier krijgen?

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Rusky schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:34:
[...]

Is het zo dat je geluk moet hebben met die fairy's? Ik heb er nu 1tje van tier 1 (een Faint)
heb nog 6 wings. als je deze inlevert kan je dan een hogere tier krijgen?
Ja, in principe kun je elke tier krijgen. Tot nu toe heb ik nooit hoger gekregen dan glimmering, dus heb ik hem zelf maar gelevelt naar radiant. Als je geen haast hebt, kun je ook wat petals opsparen en alles onder glimmering of brilliant inruilen voor honey wine.

[ Voor 12% gewijzigd door rsnubje op 08-10-2018 09:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rusky
rsnubje schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:38:
[...]

Ja, in principe kun je elke tier krijgen. Tot nu toe heb ik nooit hoger gekregen dan glimmering, dus heb ik hem zelf maar gelevelt naar radiant. Als je geen haast hebt, kun je ook wat petals opsparen en alles onder glimmering of brilliant inruilen voor honey wine.
ok en hoe level je dan naar radiant? moet ik dan bv nu me fairy levelen tm 10 .. en dan kan je een tier hoger komen?

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Je kunt hem 'sprouten'. Dit doe je ook met honey wine die je krijgt van fairies die je niet wilt bijvoorbeeld, of met wine uit de pearl shop. Dan heb je er van T3->T4 25 nodig, ofwel 3300 pearls. T2 naar T3 kost niet zo heel veel. Er zijn in ieder geval verschillende manieren om aan die wine te komen. Je zou ze kunnen snipen van de marketplace, maar naar T4 heb je er wel echt veel nodig, al kan ik me voorstellen dan 30 euro aan pearls wel wat aan de hoge kant is voor een T4tje.

Fairy levelen met Rosar is trouwens 1 van de betere methodes.

Hier wat meer info over fairies. Hierin staat overigens dat je nog niet kunt upgraden in NA/EU, maar dat kan inmiddels wel. Moet hij inderdaad max lvl voor zijn.
http://dulfy.net/2018/04/...rt-fairy-companion-guide/

[ Voor 14% gewijzigd door rsnubje op 08-10-2018 10:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LunaTempesta
Rusky schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:50:
[...]

ok en hoe level je dan naar radiant? moet ik dan bv nu me fairy levelen tm 10 .. en dan kan je een tier hoger komen?
Je kan het besten blijven traden tot je een t3 krijgt denk ik voordat je er geld of resources in gaat steken. Een t1 leert gewoon te weinig skills, niet aan beginnen. T3 kan nog goed bruikbaar zijn als je met wat RNG 2 goeie skills rolled. En dan kan je die makkelijker upgraden. Tho een fairy is echt een van de laatste dingen waar je aan moet beginnen. Alleen de max weight increase is echt usefull voor processing en what not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

He autopot is super handig xD Hoef ik zelf niet meer zo op te letten. Maar inderdaad, tenzij je geld aan bomen hebt groeien voor de pearl methode, zou ik er verder naast regelmatig petals inleveren en hopen op een goeie, nog niet teveel mee doen. Net als dat een alchemy stone of destruction van een goede variant of een Vell meer voor end game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 22:30
Ik merk al dat er al heel veel nieuwe dingen zijn toegevoegd in BDO :D. Heb verder nog helemaal niets gedaan met de fairy oid. Ben uberhaupt nog niet in kamasylvia geweest (als dit tenminste de plek is waar de content zit). Ben op dit moment nog bezig met het questen in de desert. Heb net gisteren een kameel gekregen en ben met een quest bezig waar je een stone moet kopen en dan moet je 250 of 500 mobs killen.

Had ook al 2 items met de night vendor, maar de kosten waren te hoog voor mij (2x 300m). Het was een earring en een dande wapen (niet voor mijn mage class).

Ik kon mijn herinneren dat 200m voor een item al behoorlijk voldoende was, maar dat lijkt nu niet meer zo te zijn. Is dit gewijzigd? Dat de prijzen stukken hoger zijn dan de oorspronkelijke prijs van een item?
Of is het nog steeds geluk dat je een item voor 120m kan kopen?

[ Voor 3% gewijzigd door Diigii op 08-10-2018 13:16 ]

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

De prijzen verschillen. Je kunt ook bheg gloves krijgen van de NV voor minder dan 100M als je geluk hebt. Enkel Dandelion/Kutum/Nouver is vaak 200-400m. Als je het echt wilt, is het het vaak wel waard, maar dan voornamelijk voor dande. Dim tree armor en urugon boots wil je eigenlijk ongeacht de prijs kopen, al zou ik meer dan 240m waarschijnlijk skippen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rusky
haha net via de marketplace een weeping willow set kunnen bemachtigen ... achteraf toch best snel na 3 dagen proberen.

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

https://www.blackdesertonline.com/news/view/1916

Fishing is aangepast, benieuwd wat het in de praktijk gaat veranderen (prijzen per vis omhoog maar minder kans op vangen van..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

En je invent is veel sneller vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
vang ik daarom nu zoveel trash?

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ja, want nu is de trash groen en net genoeg waard om te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

8h fishing in Grana (+5 maple float/+10 balenos rod):
8 miho
10 spotted barbel
16 diamond minnow
2 yellowhead catfish
6 arowana
5 lenok
4 cherry salmon
21 stumpy bullhead
19 goby minnow
19 sweetfish
5 relics
10 keys

inventory 33% minder vol met vinkje om niet alle rotzooi te bewaren. Is er nog wel witte vis? :P Had voorheen alleen goby minnow als witte maar die is groen geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Not too shabby. Zal eind van de dag eens kijken wat ik gevist heb in Tarif. Voor de patch had ik sowieso bijna elke nacht wel tegen de 8 relics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
hebben jullie eigenlijks meerdere alts voor diverse activiteiten? bv 1tje om te koken / 1tje om te vissen ed.
Ik zit er namelijk over te denken om dat wel te doen. Ben nu eigenlijks best veel heen en weer aan het rijden.
En zo ja .. tot welk level ga je dan?

[ Voor 8% gewijzigd door Rusky op 11-10-2018 10:25 ]

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Eigenlijk had ik voor fishing een alt moeten hebben, maar aan de andere kant heb ik weinig zin om voor meerdere chars een hoop inventory slot expansions te kopen, dus vis ik op mijn main char.

Voor cooking en processing heb ik wel verschillende alts. Meeste van mn alts zijn 56 voor de combat fame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
ik heb alleen mijn main en een alt voor de fun ...
die alt kan ik eventueel voor de cooking doen en dan 1tje aanmaken voor het vissen.
Ik heb totaal 7 slots ... dus dan nog 4 over. Waar gebruik jij die dan allemaal voor?

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:43
Rusky schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:25:
hebben jullie eigenlijks meerdere alts voor diverse activiteiten? bv 1tje om te koken / 1tje om te vissen ed.
Ik zit er namelijk over te denken om dat wel te doen. Ben nu eigenlijks best veel heen en weer aan het rijden.
En zo ja .. tot welk level ga je dan?
Zoals @rsnubje zegt, 56 is wel beste. Ik heb mn witch naar 56 gekregen enkel en alleen met cooking en farming, maar achteraf toen lifeskills geen energie meer kostte, had ik het beter op minder characters moeten zetten. Ik heb zelfs een dedicated processing character :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Rusky schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:43:
ik heb alleen mijn main en een alt voor de fun ...
die alt kan ik eventueel voor de cooking doen en dan 1tje aanmaken voor het vissen.
Ik heb totaal 7 slots ... dus dan nog 4 over. Waar gebruik jij die dan allemaal voor?
Ik bedoelde inventory slot expansions, heb ik even aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
ok maar als je onder level 50 blijft heb je geen last van pvp wanneer je vist buiten de steden (waar meer vis zit). Of is dat niet erg? moet wel zeggen nu met mijn main heb ik nooit last hiervan gehad.

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Ben begonnen met character waar ik alles op deed, levellen, lifeskills, deze had al inventory en is later mijn lifeskill alt geworden. Deze heeft M23 Fishing, Guru3 Processing, M18 Cooking, M7 trading en heb een andere (nieuwe) main waarop ik verder ben gaan levellen (beide overigens 61)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
Ik heb een fishing/cooking alt alleen die in velia staat constant. Is wel chill voor als je ineens lastminute weg moet even char switchen en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Iemand nog adv. cooking utensils? :+
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5wVzFqq.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
dat is ook wel een goed idee. ben met cooking en fishing al aardig op weg met me main.
heeft ook al aardig wat inventory slots.
alleen dan jammer dat ik daarvoor net een weeping willow gekocht heb (via marketplace wel).
deze is ook al level 56.
kan ik me ook weer ff inlezen welke char ik nu wil om straks goed te kunnen pvp'en.(heb nu een witch)

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
matrix14 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:57:
Ik heb een fishing/cooking alt alleen die in velia staat constant. Is wel chill voor als je ineens lastminute weg moet even char switchen en klaar.
Mijne staan allemaal in Velia, huisje bij de AH, vlakbij de night-vendor, bij het water en 3 tuintjes, denk dat mijn witch zelfs na aankomst in Velia nooit meer weg is gegaan.

Heb alleen geen premium meer, dus overal slots te weinig. Misschien over paar maanden pak ik het weer eens een keertje op :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

6 Relics en 9 keys en een full invent voor ~8 uur vissen.

[ Voor 20% gewijzigd door rsnubje op 11-10-2018 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
2 relics en 4 silver keys met 8 uur vissen (en een full inventory.
dit is wel met me alt die ik aan het levelen ben voor visser (nu amateur 9)

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Master 16 hier, dus klein verschil :P Ook met +10 Bal rod en +7 maple float.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
hier ook wel met een +8 balenos en +1 silver fishing clothes.
moet ergens beginnen ...
alleen dat enhancement van die clothes viel me best wel tegen. een +2 gaat niet zomaar lukken

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Mwa, eigenlijk valt dat wel mee. +1 op 3-5fs, +2 op ~20fs en de meeste +3 heb ik rond 30 fs gedaan. +4 begin ik dan weer niet aan, dat wordt te duur met voldoende +3 maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
ik kreeg dat niet voor elkaar +2 op 25 failstacks

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Je maakt gewoon een hoop +1 clothes en dan hopen dat je een +2 krijgt :P Soms al binnen een paar pogingen, maar met een beetje pech heb je er meer dan 10 nodig. Gelukkig niet zo duur.

[ Voor 6% gewijzigd door rsnubje op 12-10-2018 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
zit te zoeken wat die fish level +2 precies inhoud. Ik vind alleen maar de levels van amateur / professional ed.
waar is die andere levelling te vinden?

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Fishing +2 of +3 is puur voor je skill bonus, zoals Movement speed +2, of Crit +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Ik heb nog nooit fishing gedaan buiten de golden koi / octopus event om haha. Heb z'n hekel aan lifeskills. T'is dat ik al mn contribution in crates heb zitten. Maar meer wil ik ook niet doen. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 06:32
Rusky schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:26:
zit te zoeken wat die fish level +2 precies inhoud. Ik vind alleen maar de levels van amateur / professional ed.
waar is die andere levelling te vinden?
https://imgur.com/a/cba7nzB
Daadwerkelijke lifeskill hoogte heeft beetje invloed op hoeveelheid rare fish/relics/succesvol autocatch.
De rank 0-5 van fishing speed is voor voor hoeveel bites/tijd die nodig heeft per catch. Maximale auto-fish tijd is 3min per catch uitgaande dat er geen junk voorbij komt met +5 speed. Minder dan die +5 speed scheelt aanzienlijk in de hoeveelheid vis die je vangt in x aantal tijd.
Dacht ook dat die speed standaard al op +3 staat oid? (als je in een guild zit met die perks) Met een +2 fishing outfit is die zo permanent +5 te krijgen ipv food moeten gebruiken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
nu al 3 keer een alt proberen te maken .. maar kom niet in de tutorial terecht. Nu blijft hij ook zeggen dat ik eerst de tutorial af moet maken. Maar hoe dan?
Op inet niks van te vinden, of hele oude posts???

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Blijkbaar is BDO RU alles kwijt nadat publisher geen verlenging kreeg omdat PA dat zelf wilde gaan doen. Serverwipe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
4th schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 15:01:
Blijkbaar is BDO RU alles kwijt nadat publisher geen verlenging kreeg omdat PA dat zelf wilde gaan doen. Serverwipe..
Hoorde het van @rsnubje.
Wel vaag verhaal aan de andere kant pay2win was daar echt doorgeslagen.
Zelf ook beetje last van op het moment met de pen jacht maar daarna heel lang koest houden O-)
Ben vooral ontdaan door de fishing changes full inventory in 6 uur oid maar geen drol meer waard en ga echt niet 3-4x per dag kunnen legen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Ben zelf ook andere income aan het zoeken, nachtje vissen (7-8u) was toch elke keer 6-7M, nu nog 4-5M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Vind het vissen wel humor, was toch veruit makkelijkste afk inkomen, zakt nu naar normaler niveau, iedereen boos :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
4th schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 18:00:
Ben zelf ook andere income aan het zoeken, nachtje vissen (7-8u) was toch elke keer 6-7M, nu nog 4-5M
Hier helaas wat hardere smak qua inkomsten.
Voorheen Grana > Shakatu was ongeveer 15-20mil per trade trip (2 per dag)
Nu mag ik blij zijn als met 1 trip er al 5 mil mee te verdienen is.
Moet nog wel gaan kijken of andere fishing rod mogelijk interessanter wordt als ze legendary fish gaan toevoegen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Deed zelf Grana naar Alti in de ochtend, overdag processing in Grana en in ochtend tripje vis inleveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Weer gratis items te krijgen komende tijd:

Maintenance:

Reasons:

Halloween Escapade event will start.
Lauren's Family Gift event will start.
Halloween themed in-game background will be added.

Ending Events:

Patrigio’s Discreet Discount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Mooi :P
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WLecrQg.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
Ga ik net 2 dagen weg krijgen we laurens family gift event.... rip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ach, 2 dagen valt nog wel te overzien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Remote login ftw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Met BDO kan je inmiddels nooit meer op vakantie ofzo want je mist altijd wel een event of iets. Beetje irritant imo. Teveel collectible events and random shit die je moet doen. Krijg je weer gekloot met inventory space, moet je weer dingen gaan processen. Of zit je weer met het probleem dat je meer krijgt als je veel farmed. Nee van mij mogen die events wel minder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:36
Tijd geleden dat ik een update heb gepost. Speel nog altijd even en ben vooral het spel en de wereld nog aan het ontdekken als dat ik die hard in de grind modus of wat dan ook schiet.

Slow but steady progress dus:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ntksjtq.png

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ziet er al goed uit. Hoe bevalt Musa tot nu toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Bevalt mij zeer goed. Leuke class imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Volgens mij heb ik een verrotte Dande gekocht. Zit nu op 91-91-105 fs en nog niet 1x tet gehad... Lekker dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Verborgen gebreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Probably. Maar door gaan tot ie een keer Tet gaat. Anders heb ik iig genoeg stacks voor meer pens/tet accs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
Ik kan erover mee praten (al dan op kleinere schaal) Armor aan het proberen naar DUO te brengen, Gloves en Boots eerste poging (18-20fs) maar de helm wil niet lukken. Soms ging mijn enchant item met +4 fs al naar +15 (Lol) maar heb nu 2x +29 valks en +31 fs op alt over voor TRI attempts. Helm maar PRI gelaten alle stones die ik had zijn op en dat vervloekte ding wil niet omhoog :+

EDIT:
De aanhouder wint :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZDftW8Z.png

[ Voor 9% gewijzigd door Neles7 op 20-10-2018 21:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LunaTempesta
Als je een paar mil in je Awakening Weapon gooit met een upgrade stone kan je hem yellow grade maken. Geeft iets betere stats. Nu is eerst ook je accessories een beetje upgraden. Probeer bijvoorbeeld Red Coral rings op DUO of TRI te kopen van de marketplace. Die zullen je een redelijke boost geven. Shultz belt en Shultz necklace zijn goede cheap alternatives voor de respectieve slots. Maar je kan natuurlijk ook je current accessories upgraden als je bepaalde spots veel grinded aangezien de upgrade mats voor deze accessories gewoon droppen. Al is de long term use hier iets lager van. Gelukkig speel je musa dus grinding zal je wel goed liggen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

3 codes die te claimen zijn op de website:
BDO2DK9
BDOP8H1
BDOH6F3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
4th schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:14:
3 codes die te claimen zijn op de website:
BDO2DK9
BDOP8H1
BDOH6F3
https://www.reddit.com/r/...itch_con_first_gift_code/ (volgen er vast meer dit weekend)
eerste code : 3x lauren box
tweede code: special tittle (archer related dacht ik)
derde : streamer box; (1x lauren, 10 cron, 10 mem frags oid)

https://www.reddit.com/r/.../?st=JNRUECR5&sh=13b2563b
vierde code : bell
vijfde code : shakatu box
zesde : tbd

[ Voor 15% gewijzigd door shroudster op 27-10-2018 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
ff op een rijtje gezet
shroudster schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:52:
[...]
eerste code : BDOH6F3 -> 3x lauren box
tweede code: BDOP8H1 -> special tittle (archer related dacht ik)
derde : BDO2DK9 -> streamer box; (1x lauren, 10 cron, 10 mem frags oid)

vierde code : BDO4U36 -> bell
vijfde code : BDOV54M - > shakatu box
zesde : BDONXP6 -> advice of valk's van 35-45

[ Voor 3% gewijzigd door Rusky op 29-10-2018 13:56 ]

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
Hier is nummer zes nog : BDONXP6, advice of valk's van 35-45.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

BDO5GJC t8 paard
BDO2N3X streamer (?) gift box
BDO6U8N Shakatu box (aka memfrags)

[ Voor 76% gewijzigd door 4th op 29-10-2018 06:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:35
Zijn er hier ook mensen die de Beta op de xbox one gaan spelen?

kreeg mailtje dat het binnenkort live gaat, dus ben wel benieuwd of er meer met de xbox aan de slag gaan?

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Moet je nog iets speciaals doen met de code?
This code is invalid. Please input the code correctly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
SinergyX schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:29:
Moet je nog iets speciaals doen met de code?
This code is invalid. Please input the code correctly.
ja, dat heb ik ook. misschien verlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
huntedjohan schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:30:
[...]

ja, dat heb ik ook. misschien verlopen?
24 hours from the moment the codes become available

Blijkbaar, ach ja, speelde toch al niet meer :P
huntedjohan schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:20:
Zijn er hier ook mensen die de Beta op de xbox one gaan spelen?

kreeg mailtje dat het binnenkort live gaat, dus ben wel benieuwd of er meer met de xbox aan de slag gaan?
8 november was het toch? Ik zal even kijken hoe het eruit ziet, maar verder niet spelen. Tera op de console bevalt me aardig, al is de kans voor beide games om je account te migreren zeer klein is. Weinig zin op de Xbox opnieuw te beginnen tov PC versie, net als bij Tera.

[ Voor 51% gewijzigd door SinergyX op 30-10-2018 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
SinergyX schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:33:
[...]

24 hours from the moment the codes become available

Blijkbaar, ach ja, speelde toch al niet meer :P

[...]

8 november was het toch? Ik zal even kijken hoe het eruit ziet, maar verder niet spelen. Tera op de console bevalt me aardig, al is de kans voor beide games om je account te migreren zeer klein is. Weinig zin op de Xbox opnieuw te beginnen tov PC versie, net als bij Tera.
klopt. de 8e. Ik wil het iig gaan proberen. vermaak me nu nog te goed met neverwinter online, maar ben benieuwd hoe BDO zich ontwikkeld heeft. op de de beta gespeeld en trial ooit, maar kon me toen niet boeien. benieuwd hoe het er nu voor staat.

Tera vond ik bij launch tegenvallen qua performance dus na lvl 30 maar even aan de kant gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:50
Ik heb nu een Dark Night op 56, Na awkening beetje rond gespeeld met new Skills;
weet nog niet of ik de nieuwe ranged opeens leuk vindt,
genoeg twijfel op dit moment om eens na te denken of andere class.
Ik speel:
* Puur PvE,
* Weinig skills/ combo; DK is al lastig genoeg imo.
* Niet veel anders na Awekening
* Tanky (aantal potion dat ik er nu door jaag vind ik minder fijn aan de class)

Opties die ik overweeg (melee) Mystic, Lhan (ranged) Witch

Zie ik class over het hoofd die beter is om te overwegen ?

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Teunis schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 20:18:
Ik heb nu een Dark Night op 56, Na awkening beetje rond gespeeld met new Skills;
weet nog niet of ik de nieuwe ranged opeens leuk vindt,
genoeg twijfel op dit moment om eens na te denken of andere class.
Ik speel:
* Puur PvE,
* Weinig skills/ combo; DK is al lastig genoeg imo.
* Niet veel anders na Awekening
* Tanky (aantal potion dat ik er nu door jaag vind ik minder fijn aan de class)

Opties die ik overweeg (melee) Mystic, Lhan (ranged) Witch

Zie ik class over het hoofd die beter is om te overwegen ?
Witch awakened is met wat AP continue W+F spammen tijdens het pve grinden, imo beste farm class
Mystic kreeg ik pijn van in pink om steeds de shift in te drukken, niet echt awakend gespeeld.
Lahn was bij launch een fijne verfrissing na vele uren Witch te hebben gespeeld.

Zie alleen maar female classes genoemd, is dat een vereiste? :)

edit: Sorc kan misschien ook leuk zijn voor pve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
4th schreef op woensdag 7 november 2018 @ 09:19:
[...]
Zie alleen maar female classes genoemd, is dat een vereiste? :)

edit: Sorc kan misschien ook leuk zijn voor pve
op mijn DK had veel van de shift+E, shift+Q all gehotkeyed, maar als dat te veel worden is dat ook geen optie meer.

Female:
Nee, maar moet wel verdacht goede class zijn om male te gaan spelen :P
Aan de andere kant voor wat ik zoek is warrior of muza misschien meer mijn ding

Sorc:
Van wat ik van video's begreep is sorc 1 van de moeilijkste play styles.
(Als 3 guides sorc alle 5 sterren geven qua moeilijkheid dan snap je dat ik mijn vraag tekens heb bij sorc)

Ik zie dit als leuke hack/slash game en zit niet echt te wachten om lastige combos te leren,
vaak eindig ik met button smashing in de hoop dat iets dood neer valt voor dat ik dat doe ;) .

[ Voor 35% gewijzigd door Teunis op 07-11-2018 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
man man man
Begin je net met je guild aan Sea Monster Hunting omdat er mensen zijn die belachelijke payouts krijgen.
Wordt het vandaag ineens generfed hahaha, just my luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
LunaTempesta schreef op woensdag 7 november 2018 @ 17:24:
man man man
Begin je net met je guild aan Sea Monster Hunting omdat er mensen zijn die belachelijke payouts krijgen.
Wordt het vandaag ineens generfed hahaha, just my luck.
About time though :P
Ach beter dan onze NW waar wij gisteren in meededen, letterlijk insta melted door whale pot heen :( :? :'(
Zelfs onze alliance witch met 270 AP kon amper/geen kills maken tegen wie we moesten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Phew ja. De gear bij sommige ''PVE'' guilds is echt mental geworden door o.a seahunting.
Hebben bij onze non mandatory Nodewars ook wel eens zo iets van ''wtf'' ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Time for eva build :P
Wat ik nodig heb, en dat valt allemaal best mee:
- Tet of pen Heve
- Tet Muskans
- Rhik Talisman

En dat het beste na een pen dande.
Dan zit ik rond 635 total evasion. Van wat ik hoor is dat meer dan genoeg om tanky a.f. te zijn tegen de gebruikelijke softcapper.

Zelfs als ze acc offhand zouden gebruiken en zelfs icm accruacy earrings bijv, is hun output waarschijnlijk zo erg verlaagd dat het toch niet veel doet.

[ Voor 21% gewijzigd door rsnubje op 08-11-2018 08:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kleaudzak
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09-2024
Van het weekend had ik meet-up met paar former guild members uit Zweden, eentje uit middelburg :)

Snachts na een borrel pen-roulette gedaan. Faal Giath, Faal Muskan, Succes op Bhegs haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Valt nog mee met de losses dan :D Gratz! Welke stack?

[ Voor 13% gewijzigd door rsnubje op 08-11-2018 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09-2024
rsnubje schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:50:
Valt nog mee met de losses dan :D Gratz! Welke stack?
110 FS :) Echt vet lucky.. maar bhegs is wel kak. Liever een wapen, maar ach cant complain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Zoiets ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Bhegs is best lekker voor armor TBH. Vooral nu dat Accuracy weer meer gaat doen aangezien iedereen PEN heve shit gaat cronnen met extra Evasion. Als je veel PVP doet tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
De witch bevalt goed.
Waarschijnlijk zodra ik 56 ben gaat het kriebelen om weer wat nieuws te proberen,
Al valt 1-56 best mee met wat gear, is mijn vraag toch
Is er een Test sever, zodat je na awakening classes kan proberen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Teunis schreef op zondag 11 november 2018 @ 23:13:
Is er een Test sever, zodat je na awakening classes kan proberen ?
Dat heet decent accessoires en gear fixen zodat je binnen een dag of 2 een lvl 56 kan maken :P
Maar nee, die is er helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
rsnubje schreef op maandag 12 november 2018 @ 08:55:
[...]

Dat heet decent accessoires en gear fixen zodat je binnen een dag of 2 een lvl 56 kan maken :P
Maar nee, die is er helaas niet.
Jammer wil een beetje fisco DK voorkomen dat je na awakening zo iets heb van :r dit is helemaal niks
of juist andersom waar ik het nu niks vind (en dus niet speel) maar <3 na awakening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Teunis schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:30:
[...]

Jammer wil een beetje fisco DK voorkomen dat je na awakening zo iets heb van :r dit is helemaal niks
of juist andersom waar ik het nu niks vind (en dus niet speel) maar <3 na awakening
Enige wat je kunt doen is gameplayvideo's van andere opzoeken van awakening. Anders is het gewoon doorlevellen naar de 58 en kijken hoe de skills bevallen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Alvast als voorbereiding op patch morgen hier een overzicht van wat je nodig gaat hebben ;)

https://docs.google.com/s...6SNEkg/edit#gid=580905541

Pagina: 1 ... 36 ... 45 Laatste

Let op:

Het is niet toegestaan om hier guest passes aan te vragen.

Zoek je een guestpass zet je nickname dan op deze lijst, Tweakers die een guestpass willen weggeven kunnen deze dan via een PM verstrekken.