Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
lijkt mij de beste methode ... maar geen idee?
ik gelijk op buy klikken ... maar deed ook niks.
doe ik wat verkeerd of had ik gewoon pech? (doe dit voor het eerst vandaar)
Voor mijn gevoel is het juist andersom haha.4th schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 14:42:
Heb zelf gemerkt dat market maid iets trager is dat fysiek bij market staan, anders dan dat wil je altijd de "bid" winnen, iets met buy van market afplukken is zeer zeldzaam.
Maakt uiteindelijk niet uit want er zit wss 500 man als het niet meer is op buy the rammen bij pearl items. Zit er gewoon net eentje tussen die een snellere response naar de server heeft ofzo.

[ Voor 11% gewijzigd door LunaTempesta op 07-10-2018 18:07 ]
Proficiat!LunaTempesta schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 12:46:
[...]
Na week in week uit Vell finally drop. Tijd om zondag beter te besteden.
[Afbeelding]
Hier ook een kleine improvement bij mn fairy.

Uplay: Red--Death
Lekker! 2 belangrijkste skills IV of V.rsnubje schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 19:49:
...
...
Heb inmiddels 6 T3 fairies geleveled tot 30 maar nooit hoger dan een t2 skill gehad haha.
Ook weer eens een nodewar gehad, is echt al ruim een half jaar geleden.
We zitten nu in een alliance met een paar guilds en gingen vanavond voor een T1 node. Helaas was er 1 guild die retarded was en in de andere die won, zaten er 2 met een pure black stone... Dat was eigenlijk wel jammer. Gelukkig wel, itt de vorige keer dat ik nodewars deed, kon ik me nu wel goed verdedigen en toch nog leuke kills kunnen pakken

Is het zo dat je geluk moet hebben met die fairy's? Ik heb er nu 1tje van tier 1 (een Faint)rsnubje schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 19:49:
Congratz man!
[Afbeelding]
heb nog 6 wings. als je deze inlevert kan je dan een hogere tier krijgen?
Ja, in principe kun je elke tier krijgen. Tot nu toe heb ik nooit hoger gekregen dan glimmering, dus heb ik hem zelf maar gelevelt naar radiant. Als je geen haast hebt, kun je ook wat petals opsparen en alles onder glimmering of brilliant inruilen voor honey wine.Rusky schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:34:
[...]
Is het zo dat je geluk moet hebben met die fairy's? Ik heb er nu 1tje van tier 1 (een Faint)
heb nog 6 wings. als je deze inlevert kan je dan een hogere tier krijgen?
[ Voor 12% gewijzigd door rsnubje op 08-10-2018 09:40 ]
ok en hoe level je dan naar radiant? moet ik dan bv nu me fairy levelen tm 10 .. en dan kan je een tier hoger komen?rsnubje schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:38:
[...]
Ja, in principe kun je elke tier krijgen. Tot nu toe heb ik nooit hoger gekregen dan glimmering, dus heb ik hem zelf maar gelevelt naar radiant. Als je geen haast hebt, kun je ook wat petals opsparen en alles onder glimmering of brilliant inruilen voor honey wine.
Fairy levelen met Rosar is trouwens 1 van de betere methodes.
Hier wat meer info over fairies. Hierin staat overigens dat je nog niet kunt upgraden in NA/EU, maar dat kan inmiddels wel. Moet hij inderdaad max lvl voor zijn.
http://dulfy.net/2018/04/...rt-fairy-companion-guide/
[ Voor 14% gewijzigd door rsnubje op 08-10-2018 10:09 ]
Je kan het besten blijven traden tot je een t3 krijgt denk ik voordat je er geld of resources in gaat steken. Een t1 leert gewoon te weinig skills, niet aan beginnen. T3 kan nog goed bruikbaar zijn als je met wat RNG 2 goeie skills rolled. En dan kan je die makkelijker upgraden. Tho een fairy is echt een van de laatste dingen waar je aan moet beginnen. Alleen de max weight increase is echt usefull voor processing en what not.Rusky schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:50:
[...]
ok en hoe level je dan naar radiant? moet ik dan bv nu me fairy levelen tm 10 .. en dan kan je een tier hoger komen?
Had ook al 2 items met de night vendor, maar de kosten waren te hoog voor mij (2x 300m). Het was een earring en een dande wapen (niet voor mijn mage class).
Ik kon mijn herinneren dat 200m voor een item al behoorlijk voldoende was, maar dat lijkt nu niet meer zo te zijn. Is dit gewijzigd? Dat de prijzen stukken hoger zijn dan de oorspronkelijke prijs van een item?
Of is het nog steeds geluk dat je een item voor 120m kan kopen?
[ Voor 3% gewijzigd door Diigii op 08-10-2018 13:16 ]
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Fishing is aangepast, benieuwd wat het in de praktijk gaat veranderen (prijzen per vis omhoog maar minder kans op vangen van..)
8 miho
10 spotted barbel
16 diamond minnow
2 yellowhead catfish
6 arowana
5 lenok
4 cherry salmon
21 stumpy bullhead
19 goby minnow
19 sweetfish
5 relics
10 keys
inventory 33% minder vol met vinkje om niet alle rotzooi te bewaren. Is er nog wel witte vis?
Ik zit er namelijk over te denken om dat wel te doen. Ben nu eigenlijks best veel heen en weer aan het rijden.
En zo ja .. tot welk level ga je dan?
[ Voor 8% gewijzigd door Rusky op 11-10-2018 10:25 ]
Voor cooking en processing heb ik wel verschillende alts. Meeste van mn alts zijn 56 voor de combat fame.
die alt kan ik eventueel voor de cooking doen en dan 1tje aanmaken voor het vissen.
Ik heb totaal 7 slots ... dus dan nog 4 over. Waar gebruik jij die dan allemaal voor?
Zoals @rsnubje zegt, 56 is wel beste. Ik heb mn witch naar 56 gekregen enkel en alleen met cooking en farming, maar achteraf toen lifeskills geen energie meer kostte, had ik het beter op minder characters moeten zetten. Ik heb zelfs een dedicated processing characterRusky schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:25:
hebben jullie eigenlijks meerdere alts voor diverse activiteiten? bv 1tje om te koken / 1tje om te vissen ed.
Ik zit er namelijk over te denken om dat wel te doen. Ben nu eigenlijks best veel heen en weer aan het rijden.
En zo ja .. tot welk level ga je dan?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik bedoelde inventory slot expansions, heb ik even aangepast.Rusky schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:43:
ik heb alleen mijn main en een alt voor de fun ...
die alt kan ik eventueel voor de cooking doen en dan 1tje aanmaken voor het vissen.
Ik heb totaal 7 slots ... dus dan nog 4 over. Waar gebruik jij die dan allemaal voor?

heeft ook al aardig wat inventory slots.
alleen dan jammer dat ik daarvoor net een weeping willow gekocht heb (via marketplace wel).
deze is ook al level 56.
kan ik me ook weer ff inlezen welke char ik nu wil om straks goed te kunnen pvp'en.(heb nu een witch)
Mijne staan allemaal in Velia, huisje bij de AH, vlakbij de night-vendor, bij het water en 3 tuintjes, denk dat mijn witch zelfs na aankomst in Velia nooit meer weg is gegaan.matrix14 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:57:
Ik heb een fishing/cooking alt alleen die in velia staat constant. Is wel chill voor als je ineens lastminute weg moet even char switchen en klaar.
Heb alleen geen premium meer, dus overal slots te weinig. Misschien over paar maanden pak ik het weer eens een keertje op
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 20% gewijzigd door rsnubje op 11-10-2018 18:50 ]
dit is wel met me alt die ik aan het levelen ben voor visser (nu amateur 9)
moet ergens beginnen ...
alleen dat enhancement van die clothes viel me best wel tegen. een +2 gaat niet zomaar lukken
[ Voor 6% gewijzigd door rsnubje op 12-10-2018 10:18 ]
waar is die andere levelling te vinden?
https://imgur.com/a/cba7nzBRusky schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:26:
zit te zoeken wat die fish level +2 precies inhoud. Ik vind alleen maar de levels van amateur / professional ed.
waar is die andere levelling te vinden?
Daadwerkelijke lifeskill hoogte heeft beetje invloed op hoeveelheid rare fish/relics/succesvol autocatch.
De rank 0-5 van fishing speed is voor voor hoeveel bites/tijd die nodig heeft per catch. Maximale auto-fish tijd is 3min per catch uitgaande dat er geen junk voorbij komt met +5 speed. Minder dan die +5 speed scheelt aanzienlijk in de hoeveelheid vis die je vangt in x aantal tijd.
Dacht ook dat die speed standaard al op +3 staat oid? (als je in een guild zit met die perks) Met een +2 fishing outfit is die zo permanent +5 te krijgen ipv food moeten gebruiken etc.
Op inet niks van te vinden, of hele oude posts???
Hoorde het van @rsnubje.4th schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 15:01:
Blijkbaar is BDO RU alles kwijt nadat publisher geen verlenging kreeg omdat PA dat zelf wilde gaan doen. Serverwipe..
Wel vaag verhaal aan de andere kant pay2win was daar echt doorgeslagen.
Zelf ook beetje last van op het moment met de pen jacht maar daarna heel lang koest houden

Ben vooral ontdaan door de fishing changes full inventory in 6 uur oid maar geen drol meer waard en ga echt niet 3-4x per dag kunnen legen.
Hier helaas wat hardere smak qua inkomsten.4th schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 18:00:
Ben zelf ook andere income aan het zoeken, nachtje vissen (7-8u) was toch elke keer 6-7M, nu nog 4-5M
Voorheen Grana > Shakatu was ongeveer 15-20mil per trade trip (2 per dag)
Nu mag ik blij zijn als met 1 trip er al 5 mil mee te verdienen is.
Moet nog wel gaan kijken of andere fishing rod mogelijk interessanter wordt als ze legendary fish gaan toevoegen.
Maintenance:
Reasons:
Halloween Escapade event will start.
Lauren's Family Gift event will start.
Halloween themed in-game background will be added.
Ending Events:
Patrigio’s Discreet Discount
Slow but steady progress dus:

EDIT:
De aanhouder wint

[ Voor 9% gewijzigd door Neles7 op 20-10-2018 21:41 ]
BDO2DK9
BDOP8H1
BDOH6F3
https://www.reddit.com/r/...itch_con_first_gift_code/ (volgen er vast meer dit weekend)4th schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:14:
3 codes die te claimen zijn op de website:
BDO2DK9
BDOP8H1
BDOH6F3
eerste code : 3x lauren box
tweede code: special tittle (archer related dacht ik)
derde : streamer box; (1x lauren, 10 cron, 10 mem frags oid)
https://www.reddit.com/r/.../?st=JNRUECR5&sh=13b2563b
vierde code : bell
vijfde code : shakatu box
zesde : tbd
[ Voor 15% gewijzigd door shroudster op 27-10-2018 23:47 ]
shroudster schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:52:
[...]
eerste code : BDOH6F3 -> 3x lauren box
tweede code: BDOP8H1 -> special tittle (archer related dacht ik)
derde : BDO2DK9 -> streamer box; (1x lauren, 10 cron, 10 mem frags oid)
vierde code : BDO4U36 -> bell
vijfde code : BDOV54M - > shakatu box
zesde : BDONXP6 -> advice of valk's van 35-45
[ Voor 3% gewijzigd door Rusky op 29-10-2018 13:56 ]
Hier is nummer zes nog : BDONXP6, advice of valk's van 35-45.
BDO2N3X streamer (?) gift box
BDO6U8N Shakatu box (aka memfrags)
[ Voor 76% gewijzigd door 4th op 29-10-2018 06:47 ]
kreeg mailtje dat het binnenkort live gaat, dus ben wel benieuwd of er meer met de xbox aan de slag gaan?
This code is invalid. Please input the code correctly.
ja, dat heb ik ook. misschien verlopen?SinergyX schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:29:
Moet je nog iets speciaals doen met de code?
This code is invalid. Please input the code correctly.
24 hours from the moment the codes become availablehuntedjohan schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:30:
[...]
ja, dat heb ik ook. misschien verlopen?
Blijkbaar, ach ja, speelde toch al niet meer
8 november was het toch? Ik zal even kijken hoe het eruit ziet, maar verder niet spelen. Tera op de console bevalt me aardig, al is de kans voor beide games om je account te migreren zeer klein is. Weinig zin op de Xbox opnieuw te beginnen tov PC versie, net als bij Tera.huntedjohan schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:20:
Zijn er hier ook mensen die de Beta op de xbox one gaan spelen?
kreeg mailtje dat het binnenkort live gaat, dus ben wel benieuwd of er meer met de xbox aan de slag gaan?
[ Voor 51% gewijzigd door SinergyX op 30-10-2018 13:40 ]
klopt. de 8e. Ik wil het iig gaan proberen. vermaak me nu nog te goed met neverwinter online, maar ben benieuwd hoe BDO zich ontwikkeld heeft. op de de beta gespeeld en trial ooit, maar kon me toen niet boeien. benieuwd hoe het er nu voor staat.SinergyX schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:33:
[...]
24 hours from the moment the codes become available
Blijkbaar, ach ja, speelde toch al niet meer
[...]
8 november was het toch? Ik zal even kijken hoe het eruit ziet, maar verder niet spelen. Tera op de console bevalt me aardig, al is de kans voor beide games om je account te migreren zeer klein is. Weinig zin op de Xbox opnieuw te beginnen tov PC versie, net als bij Tera.
Tera vond ik bij launch tegenvallen qua performance dus na lvl 30 maar even aan de kant gelegd.
weet nog niet of ik de nieuwe ranged opeens leuk vindt,
genoeg twijfel op dit moment om eens na te denken of andere class.
Ik speel:
* Puur PvE,
* Weinig skills/ combo; DK is al lastig genoeg imo.
* Niet veel anders na Awekening
* Tanky (aantal potion dat ik er nu door jaag vind ik minder fijn aan de class)
Opties die ik overweeg (melee) Mystic, Lhan (ranged) Witch
Zie ik class over het hoofd die beter is om te overwegen ?
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Witch awakened is met wat AP continue W+F spammen tijdens het pve grinden, imo beste farm classTeunis schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 20:18:
Ik heb nu een Dark Night op 56, Na awkening beetje rond gespeeld met new Skills;
weet nog niet of ik de nieuwe ranged opeens leuk vindt,
genoeg twijfel op dit moment om eens na te denken of andere class.
Ik speel:
* Puur PvE,
* Weinig skills/ combo; DK is al lastig genoeg imo.
* Niet veel anders na Awekening
* Tanky (aantal potion dat ik er nu door jaag vind ik minder fijn aan de class)
Opties die ik overweeg (melee) Mystic, Lhan (ranged) Witch
Zie ik class over het hoofd die beter is om te overwegen ?
Mystic kreeg ik pijn van in pink om steeds de shift in te drukken, niet echt awakend gespeeld.
Lahn was bij launch een fijne verfrissing na vele uren Witch te hebben gespeeld.
Zie alleen maar female classes genoemd, is dat een vereiste?
edit: Sorc kan misschien ook leuk zijn voor pve
op mijn DK had veel van de shift+E, shift+Q all gehotkeyed, maar als dat te veel worden is dat ook geen optie meer.4th schreef op woensdag 7 november 2018 @ 09:19:
[...]
Zie alleen maar female classes genoemd, is dat een vereiste?
edit: Sorc kan misschien ook leuk zijn voor pve
Female:
Nee, maar moet wel verdacht goede class zijn om male te gaan spelen
Aan de andere kant voor wat ik zoek is warrior of muza misschien meer mijn ding
Sorc:
Van wat ik van video's begreep is sorc 1 van de moeilijkste play styles.
(Als 3 guides sorc alle 5 sterren geven qua moeilijkheid dan snap je dat ik mijn vraag tekens heb bij sorc)
Ik zie dit als leuke hack/slash game en zit niet echt te wachten om lastige combos te leren,
vaak eindig ik met button smashing in de hoop dat iets dood neer valt voor dat ik dat doe
[ Voor 35% gewijzigd door Teunis op 07-11-2018 10:17 ]
Begin je net met je guild aan Sea Monster Hunting omdat er mensen zijn die belachelijke payouts krijgen.
Wordt het vandaag ineens generfed hahaha, just my luck.
About time thoughLunaTempesta schreef op woensdag 7 november 2018 @ 17:24:
man man man
Begin je net met je guild aan Sea Monster Hunting omdat er mensen zijn die belachelijke payouts krijgen.
Wordt het vandaag ineens generfed hahaha, just my luck.
Ach beter dan onze NW waar wij gisteren in meededen, letterlijk insta melted door whale pot heen
Zelfs onze alliance witch met 270 AP kon amper/geen kills maken tegen wie we moesten......
Hebben bij onze non mandatory Nodewars ook wel eens zo iets van ''wtf'' ???
Wat ik nodig heb, en dat valt allemaal best mee:
- Tet of pen Heve
- Tet Muskans
- Rhik Talisman
En dat het beste na een pen dande.
Dan zit ik rond 635 total evasion. Van wat ik hoor is dat meer dan genoeg om tanky a.f. te zijn tegen de gebruikelijke softcapper.
Zelfs als ze acc offhand zouden gebruiken en zelfs icm accruacy earrings bijv, is hun output waarschijnlijk zo erg verlaagd dat het toch niet veel doet.
[ Voor 21% gewijzigd door rsnubje op 08-11-2018 08:59 ]
Snachts na een borrel pen-roulette gedaan. Faal Giath, Faal Muskan, Succes op Bhegs haha.
[ Voor 13% gewijzigd door rsnubje op 08-11-2018 10:55 ]
110 FSrsnubje schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:50:
Valt nog mee met de losses danGratz! Welke stack?
Waarschijnlijk zodra ik 56 ben gaat het kriebelen om weer wat nieuws te proberen,
Al valt 1-56 best mee met wat gear, is mijn vraag toch
Is er een Test sever, zodat je na awakening classes kan proberen ?
Dat heet decent accessoires en gear fixen zodat je binnen een dag of 2 een lvl 56 kan makenTeunis schreef op zondag 11 november 2018 @ 23:13:
Is er een Test sever, zodat je na awakening classes kan proberen ?
Maar nee, die is er helaas niet.
Jammer wil een beetje fisco DK voorkomen dat je na awakening zo iets heb vanrsnubje schreef op maandag 12 november 2018 @ 08:55:
[...]
Dat heet decent accessoires en gear fixen zodat je binnen een dag of 2 een lvl 56 kan maken
Maar nee, die is er helaas niet.

of juist andersom waar ik het nu niks vind (en dus niet speel) maar

Enige wat je kunt doen is gameplayvideo's van andere opzoeken van awakening. Anders is het gewoon doorlevellen naar de 58 en kijken hoe de skills bevallenTeunis schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:30:
[...]
Jammer wil een beetje fisco DK voorkomen dat je na awakening zo iets heb vandit is helemaal niks
of juist andersom waar ik het nu niks vind (en dus niet speel) maarna awakening
https://docs.google.com/s...6SNEkg/edit#gid=580905541