Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-10 09:21

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Mijn eerste TET accessoire :o
87 fs.
Tet Crescent. Zo super blij mee!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TaRvM5E.png

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-10 07:53
Sinds eergister heb ik last van wanneer ik AFK vis, deze na een willekeurige tijd stopt. Me hengel is nog heel. En me invetaris kan nog een hoop bij. Vanochtend zag ik dat hij maar 3x gevist had en toen al stopte.
Weet iemand hier een oplossing voor? Zag op inet wel verschillende mensen die hier last van hebben maar geen oplossing.
Heel erg irritant vind ik dit. lastig om anders aan je vis te komen en me vis skills te levelen.

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Moet zeggen dat ik hier nog geen last van heb gehad. Mijn invent is elke keer bijna vol na een nachtje vissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-10 18:25

4th

Had vanacht eenzelfde situatie, leek op disconnect met server zonder dat client wordt afgesloten. Wat er optreedt eerste paar minuten na 10 wanneer wekelijkse maintenance begint. Dit was van 2 tot 9 dat hij in deze staat hing. Game moest worden afgesloten en opnieuw worden gestart voor een reactie.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

@shroudster Jij bent ook die-hard fisher. Herkenbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-10 12:27
4th schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:37:
Had vanacht eenzelfde situatie, leek op disconnect met server zonder dat client wordt afgesloten. Wat er optreedt eerste paar minuten na 10 wanneer wekelijkse maintenance begint. Dit was van 2 tot 9 dat hij in deze staat hing. Game moest worden afgesloten en opnieuw worden gestart voor een reactie.
Toevallig vannacht hetzelfde gehad.
Dacht eerst dat lag aan het feit dat er een usb-hub tijdens slaapstand afgekoppeld werd maar dat was dus niet de oorzaak hmmm :|
Trouwens wel lang geleden dat zoiets weer gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

En jullie hebben allemaal Ziggo? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

KPN glasvezel, lijkt meer server related, guildie had vanochtend zelfde

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
ik heb inderdaad ook ziggo.
ben nu uit de stad wezen vissen (deed) eerst in Velia ... maar nu ging hij wel aan 1 stuk door.
las op inet dat het kwam dat iemand met je liep te dollen ofzow ...

mijn pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

https://www.blackdesertonline.com/news/view/1764

veel events met goede items komende tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ja, ik zag het. Nice! :) Hopelijk houden we er nog wat leuks aan over.

Al dat P2W gezeik ga ik me maar even niet teveel van aantrekken. Als iemand graag 5k opblaast voor een Pen item moet ie lekker zelf weten.

[ Voor 13% gewijzigd door rsnubje op 29-08-2018 16:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Precies mijn gedachte. En de kans dat die je ook nog eens toevallig tegenkomt is ook niet groot en zijn genoeg andere channels om op te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Precies dat :P Grote kans dat ze in RBF zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 16:14
Wel mooi dat het topic nog steeds actief is. Ben namelijk ook weer van plan om verder te gaan. Een tijdje geleden de Steam versie gekocht, en daarna gestopt omdat ik Bless Online wou proberen. Helaas is dit een flop geworden. Enkele weken geleden kwam de nieuwe WoW-expansion uit, dus die had ik ook geprobeerd. Maar toch blijft het keer op keer hetzelfde, dus dat was ook mijn laatste gekochte expansion :P.

Daarom maar is verder met Black Desert. Ben nog niet van plan om guild te joinen, tenzij het een social guild is, omdat ik de vorige keer bijna niet kon meekomen met het krijgen van gear. En met de guild events ging het vaak mis.

Maar altijd BDO al een mooie en andere game gevonden. Dus binnenkort maar weer is beginnen :P.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ik zit momenteel ook in een lifeskill guild zonder reqs, dus je bent altijd welkom. Mij boeit het verder niet zo qua pvp, enkel spots verdedigen. Zolang ik nog aan het gearen bent, blijf ik lekker rustig in dit soort guilds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
rsnubje schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:04:
Ik zit momenteel ook in een lifeskill guild zonder reqs, dus je bent altijd welkom. Mij boeit het verder niet zo qua pvp, enkel spots verdedigen.
Cool! Wanneer ik begin dan laat ik het hier weten! :D
rsnubje schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:04:Zolang ik nog aan het gearen bent, blijf ik lekker rustig in dit soort guilds.
Ja, zo denk ik er ook over. Zolang ik nog geen fatsoenlijke gear heb ga ik dat ook nog niet doen. En ik moet nog best veel quests doen, dus nog meer dan genoeg te doen.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

• Rusky
heb ff vraagje over contribution points, heb er momenteel 107 en nog maar 2 over.
heb op inet gelezen dat je met bier brouwen en een nieuwe alt snel nieuwe kunt krijgen.
Bier brouwen doe ik al een tijdje en krijg je af en toe eentje voor (maar niet 1 per 5 Dish With Poorly Prepared Ingredients) zoals staat beschreven?
Ook ben ik sinds gisteravond een alt aan het levelen. doe daar gewoon alle quests weer mee. maar heb nu tm level 15 1 point voor gekregen?
Valt mij een beetje tegen eigenlijks. Op inet staat dat dit de snelste manieren zijn. Doe ik wat verkeerd? of ben ik te ongeduldig?

mijn pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Beste kun je met 1 character blijven koken, hoe hoger het lvl (tot ongeveer artisan) hoe meer extra items.
De side dishes kun je inleveren voor contribution xp.

Drieghan soort van announced, speelbaar op beurs in september:
https://community.blackde...yable-at-egx-2018.290162/

Hopelijk oktober launch

[ Voor 58% gewijzigd door 4th op 06-09-2018 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
heb nu cooking level professional 4 ... alleen het potato en wheat farming gaat niet zo snel als ik wil.
Al laat ik wel af en toe me pc aan (vind ik wel een nadeel). Zag liever dat je offline maar 50% ofzo farmde ...

[ Voor 13% gewijzigd door Rusky op 07-09-2018 07:30 ]

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

potato en wheat kan opzich vrij snel gaan als je meerdere farms hebt. Je hebt er ook in Heidel nog.

• 4th

4th

7,5 uur voor normale wekelijkse patch, voorbereiding voor een drieghan release?

[ Voor 11% gewijzigd door 4th op 12-09-2018 15:44 ]

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Helaas :(

• 4th

4th

Oh had hem nog niet vandaag verwacht maar meer op serverkant onderhoud als prep

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Dat zou wel nice zijn :) Al iemand goed opweg met z'n Caprahs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Heb er een stuk of 50, probeer ze van de markt af te plukken en daily fogans uurtje wanneer ik tijd heb. Jij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Elke dag 1,5 uur Gahaz, levert vrijwel niks op, misschien 1-2 en dan de quest nog, maar in het weekend doe ik 2 lange gather sessies. Das het voordeel van 461 energy :) Momenteel 123 stones en 131 dust, puur van grinding en gathering.

Manshaums gaat in het weekend ook wel aardig, zo'n 16 stones in 2 uur met 1 uur lootscroll (wel kama buff) en dan nog zo'n 48 dust de laatste keer.

[ Voor 24% gewijzigd door rsnubje op 13-09-2018 19:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-10 18:44
Na 1 jaar op lvl 61 gezeten te hebben vandaag eindelijk 62 gehaald :')
Moet wel zeggen dat 't een stuk makkelijker is geworden recent met de EXP boosts.
En mooi de lvl 62 earring erbij aangezien ik nog geen 2x TRI tungrad had. Nou als er ooit nog castle siege is zonder 5 snipe forts te moeten vechten kan ik wat meer plezier hebben met mijn current gear :+

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/269927187031916554/490951636638892052/unknown.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Mooi gedaan, ben zelf voor xp change tot 22% gekomen, na de xp change zit ik nu op 45% naar de 62. Persoonlijk doel is voor eind van jaar 62 dus nog paar grinduurtjes te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Nette gear meneer :D

Voor de EXP changes zat ik net rond 34% ofzo. Momenteel richting 67% aan het werken. Met ~10-15% per week, moet dit niet heel lang meer gaan duren en dan kan ik mijn gear ook weer uitbreiden met een mooie earring. Ook al naar een PEN Dande toe aan het werken, met een 97 fs op dit moment.

Goal is dan ook binnen een maand 62 halen en voor kerst een PEN Dande zou heel mooi zijn.

@LunaTempesta Is dat een leuke guild trouwens, waar je nu in zit?

[ Voor 20% gewijzigd door rsnubje op 17-09-2018 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16
Ik heb de game alweer weken niet meer aangeraakt, de focus op PVP en 'farmspots' werden mij gewoon te groot, je kon nergens komen of je werd weer compleet neergemaaid door een PEN geared persoon die vond dat hij meer recht had op een spot.

En zeker met zulke gear kon je gewoon een compleet gebied op respawn krijgen, waarop ik toch het idee kreeg: waarom doe ik dit nog :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
SinergyX schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:18:
Ik heb de game alweer weken niet meer aangeraakt, de focus op PVP en 'farmspots' werden mij gewoon te groot, je kon nergens komen of je werd weer compleet neergemaaid door een PEN geared persoon die vond dat hij meer recht had op een spot.

En zeker met zulke gear kon je gewoon een compleet gebied op respawn krijgen, waarop ik toch het idee kreeg: waarom doe ik dit nog :P
Waar grind je dan in de eerste plaats?
Verder zullen level spots zeer weinig door pen volk gefarmed worden ;)
@rsnubje en ik merken juist de afgelopen tijd dat er steeds meer spot griefers zijn. (Gahaz in dit geval)
Geen duel for spot, geen communicatie maar wel maximaal je route willen jatten.
Gisteren zelfs een guild war tot 100-19 laten raken hierdoor, Gewoon triest dat er zoveel volk het speelt omwille van anderen dwars te zitten ipv beetje normale farm spot rules te honoreren. (iets met hoeveel farmen denken ze zelf te bereiken na 10x dood te zijn gegaan?)
Hell ergste dieptepunt was zelfs iemand die zijn guild was geleaved/disbanded zodat hij door kon gaan met karmabomben 8)7
Mede door dit soort knuppels is het makkelijke motto "griefers get graves" nu eerder een realiteit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Waarom niet? Beetje rondmeppen voor de lol, bevalt me wel en story quests moeten ook afgemaakt worden. En gezien de snelheid waarmee ik werd neergemept, dat moet aanzienlijk hoge gear zijn geweest. Dus nog uurtje bezig geweest karmabommen, dat is toch het stukje humor wat ik kan vinden in PVP, mensen die een stukje 'claimen', heb je aan mij de verkeerde.

M'n afk PC is weer bijna klaar, dan kan ik gewoon weer 24/7 cooken :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
SinergyX schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:38:
Waarom niet? Beetje rondmeppen voor de lol, bevalt me wel en story quests moeten ook afgemaakt worden. En gezien de snelheid waarmee ik werd neergemept, dat moet aanzienlijk hoge gear zijn geweest. Dus nog uurtje bezig geweest karmabommen, dat is toch het stukje humor wat ik kan vinden in PVP, mensen die een stukje 'claimen', heb je aan mij de verkeerde.

M'n afk PC is weer bijna klaar, dan kan ik gewoon weer 24/7 cooken :)
Klinkt meer als dat je zelf ook onderdeel bent van het probleem.
Maarja welke spots is dat dan en wat voor gear heb je zelf?
Met een "e" buff en meer dan 200 AP dan melt alles nagenoeg instant in pvp ongeacht je DP. (nog bepaalde FOTM classes daargelaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
shroudster schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:41:
[...]

Klinkt meer als dat je zelf ook onderdeel bent van het probleem.
Maarja welke spots is dat dan en wat voor gear heb je zelf?
Met een "e" buff en meer dan 200 AP dan melt alles nagenoeg instant in pvp ongeacht je DP. (nog bepaalde FOTM classes daargelaten)
Welk probleem? Als ik half uurtje mobs sta te meppen waar niemand is, komt iemand anders en die 'claimt' die mobs, welk onderdeel ben ik daar van? Heb een quest voor 500 mobs, ben ik gewoon rustig mee bezig (rond Sand Grain basaar dacht ik), tot m'n energy weer vol is en ga ik weer verder met lifeskills.

Gros van m'n gear is max DUO, kan er de mobs mee killen dus vind ik genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Mag wel gezegd worden dat Nagas, Fogans en Crescent toch wel de hotspot zijn voor gekloot mbt pvp en spot claims. Sowieso omdat je er vrij weinig tegen kan doen zonder red te worden of continu rond te lopen als bandit. Die spots mijd ik dan ook.

Ik vind wel dat iemand die sterker is en de spot kan verdedigen, hem ook mag hebben wat mij betreft. Dan swap ik wel channels. Heeft dan niet echt zin om hem te gaan lopen karma bomben. Als ik iets een lage streek vind, is het dat wel. Gelukkig zijn de meesten gewoon meteen weg op het moment dat je een guild war er tegenaan gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
SinergyX schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:50:
[...]

Welk probleem? Als ik half uurtje mobs sta te meppen waar niemand is, komt iemand anders en die 'claimt' die mobs, welk onderdeel ben ik daar van? Heb een quest voor 500 mobs, ben ik gewoon rustig mee bezig (rond Sand Grain basaar dacht ik), tot m'n energy weer vol is en ga ik weer verder met lifeskills.

Gros van m'n gear is max DUO, kan er de mobs mee killen dus vind ik genoeg.
Klinkt als Naga's wat ook gewoon een shit spot is imho. (juist ivm desert PVP)
Stap 1 is altijd duel for spot , gewoon een fair fight voor een plek is niks mis mee.
Wij krijgen ook vaak zat van dat volk dat wij al dik 60min bezig zijn en dan beweert iemand doodleuk dat die er al 30min was terwijl we hem letterlijk aan zagen komen van boven :+
Wie is er eerder boeit niet in BDO, wie kan er voor knokken en behouden waar je denkt recht op te hebben eerder. Met full duo zal dat niet zo snel gaan maar om dan zelf te gaan karmabomben is ook niet de oplossing.
Tip kijk voor andere spots waar ook marni stones te vullen zijn met grinden dat zijn momenteel de betere spots voor exp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LunaTempesta
4th schreef op maandag 17 september 2018 @ 09:03:
Mooi gedaan, ben zelf voor xp change tot 22% gekomen, na de xp change zit ik nu op 45% naar de 62. Persoonlijk doel is voor eind van jaar 62 dus nog paar grinduurtjes te gaan ;)
Ja ik had wel 2x een lvl 61. Mijn witch en een kuno ook. Allebei zaten ze rond de 20% voor de exp change. Met een aantal guildies daily 2 uurtjes gyfin gedaan, en in het weekend extra knallen met 4+ uurtjes. Ging redelijk vlot. 1 uur gyfin in het weekend met exp boosters geeft je 1% ongeveer. Voor het eind van het jaar moet goed lukken. Ronoras geeft met marni stones bv ook veel exp. Of fogan of gahaz als je een snelle class bent is redelijk.
rsnubje schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:15:
Nette gear meneer :D

Voor de EXP changes zat ik net rond 34% ofzo. Momenteel richting 67% aan het werken. Met ~10-15% per week, moet dit niet heel lang meer gaan duren en dan kan ik mijn gear ook weer uitbreiden met een mooie earring. Ook al naar een PEN Dande toe aan het werken, met een 97 fs op dit moment.

Goal is dan ook binnen een maand 62 halen en voor kerst een PEN Dande zou heel mooi zijn.

@LunaTempesta Is dat een leuke guild trouwens, waar je nu in zit?
Ja 10-15% per week is een mooi doel. Als je eenmaal 80% hebt denk je "damn im close". Ik heb afgelopen weekend 15% gedaan van vrijdag avond op zondag.
Ben zelf ook rond de 97 begonnen met PEN uiteindelijk 12th attempt gekregen met 145 fs iirc. Redelijk netjes. Wel frustrerend als je nauwelijks artisan gebruikt haha.

Ik heb Resilience samen de een deel van het huidige officer team en guild leader gemaakt. Dus zit er al sinds het begin in. Altijd in siege guilds gezeten maar zelfs 1+ jaar geleden gingen die om de 3 maanden dood. Dus waren we er zelf maar een begonnen. Inmiddels nog steeds volle bak terwijl guilds als Venari / Oldskool / Leviathan / Sovereign / ShadowElite of dood zijn gegaan of door verschillende "reforms" zijn gegaan. Hebben redelijk wat Nederlanders inmiddels ook en Sabrac (weet niet of die hier nog af en toe kijkt) heeft ook een tijdje met ons gespeeld. Maar is wat meer casual gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Las in de guild guest book van Enemy dat die ook geen fluit meer waard zijn. @shroudster en ik zitten stiekem toch wel een beetje aan NW/Siege guilds te denken als we eenmaal tevreden zijn met onze gear en ik zag resilience toevallig voorbij komen afgelopen weekend.

Overigens kreeg ik deze net tijdens de dagelijkse grind :o
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FPo8dWK.png

[ Voor 18% gewijzigd door rsnubje op 17-09-2018 21:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LunaTempesta
Beetje moeilijke situatie momenteel. Zoals je ziet zitten alle 3 de Castle sieges guilds al 5+ weken in hun Castle. Enemy wilt niet uit valencia vanwege de 50% drop daar. Calpheon heeft sovereign hetzelfde. En wij krijgen zo drieghan drop rate increase als je mediah hebt. Daarbij komt dat enemy altijd de sterkste was alleen nu een hele hoop insane geared core is verloren. Maar nog steeds sterk. Sovereign heeft de guild opgevuld met een hoop ex venari en left overs van andere siege guilds. Resilience is altijd een beetje de underdog geweest die de meeste shit krijgt haha. Maar alleen een Castle aanvallen is gewoon enorm moeilijk dus geen een siege guild gaat nu echt die stap aan. 3 weken terug hadden wij ARW (ex venari) war (ex sov) leviathan en nog 2(?) andere kleine/oudere siege guilds tegen ons. Hebben toen 3 uur lang verdedigt tegen z'n 160+ man. Dat was leuk. Maar dat gebeurt haast niet meer. En zelfs hun met 60man meer lukte het niet om het kasteel te winnen.

De vraag is dus wil je in een siege guild echt voor Castle sieges? Want als je pvp wilt kan je net zogoed in een hardcore node war guild gaan die 3-4x per week een node war doet. Krijg je soms meer pvp alleen miss iets smaller scale en iets lager niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Niet zozeer hardcore pvp, eerder 1-2x per week node war of siege. Puur voor pvp experience. Dat het dan ook nog wat oplevert is dan mooi meegenomen. We hebben de gear om het te backen als het ware, nu de skill nog.

[ Voor 18% gewijzigd door rsnubje op 17-09-2018 22:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LunaTempesta
Ik zou zeggen stuur een keer een berichtje naar mij op discord LunaTempesta#8201 en dan kijken we verder ivm gear, class e.d. Bepaalde classes zijn momenteel niet echt nodig en andere (zoals mystic, valk, wiz/witch) zijn bijna altijd goed om te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09-2024
Hi allen!

Na een 3 maanden break begint het toch weer te kriebelen.

Zit met ranger op softcap behalve blue TRI earrings.
Is het nog mogelijk om met dit redelijk competitief te zijn of zit iedereen al op PEN weapons en tet acc?

Ranger voelde echt niet meer hetzelfde aan door de combat changes, zit wel te denken aan reroll richting Ninja of Valk.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Nah, zelfs softcap is nog niet echt veel voorkomend op grindspots. Nodewars wellicht wat meer.
Ranger is nog steeds onwijs annoying om tegen te vechten vanwege de cc lock die je kunt doen.

Ninja is wel heel sterk op dit moment. Lijkt me dan de betere van de 2 keuzes.

• LunaTempesta
Ranger ninja en valk zijn alle 3 1combo classes. Alle 3 kunnen ze makkelijk met een grab engage winnen. Ninja heeft meer survivability. Valk is tanky en 1shot ult voor large scale. Ranger heeft mobility en ranged, q spam en shotgun spam ez.

Zou ranger niet opofferen voor een van de andere 2 classes. Daarbij komt dat ranger een heerlijke grind class is solo. Valk helemaal niet.

• Sabrac
  • Laatst online: 05-09-2022
LunaTempesta schreef op maandag 17 september 2018 @ 21:16:
Hebben redelijk wat Nederlanders inmiddels ook en Sabrac (weet niet of die hier nog af en toe kijkt) heeft ook een tijdje met ons gespeeld. Maar is wat meer casual gegaan.
Heel zelden dat ik hier nog kijk. Mijn interesse in BDO is gewoon erg laag, te veel te doen IRL , waardoor ik niet veel tijd in het spel kan steken. Die interesse komt vanzelf wel terug (of niet).

Zodra ik wat vaker met zekerheid avonden vrij kan maken voor nodewars en sieges, dan zal ik zeker weer bij Resilience aankloppen. Alhoewel het een siege guild was, heb je toch wel meer een 'community' gevoel, tenminste... vorig jaar wel. Ondertussen zijn de meeste mensen met wie ik toen omging gestopt of naar een andere guild gegaan, dus hoe gezellig het nu is, valt nog te bezien ^^.

De laatste paar dagen druk bezig om JIN vipers te maken... wat een rot dingen zijn dat om te maken.
Tot nu toe 20 pogingen gedaan, waarvan 1 JIN, 4 BON en 15 WON..

40 mil per craft t.o.v. 12.7 mil per WON of 20m per BON... zit ik al op 525m verlies.. ik had beter een JIN kunnen pre-orderen voor 300-400m ^^

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Kleaudzak
  • Laatst online: 11-09-2024
LunaTempesta schreef op woensdag 19 september 2018 @ 10:33:
Ranger ninja en valk zijn alle 3 1combo classes. Alle 3 kunnen ze makkelijk met een grab engage winnen. Ninja heeft meer survivability. Valk is tanky en 1shot ult voor large scale. Ranger heeft mobility en ranged, q spam en shotgun spam ez.

Zou ranger niet opofferen voor een van de andere 2 classes. Daarbij komt dat ranger een heerlijke grind class is solo. Valk helemaal niet.
Ranger heeft wel split dmg |:(
+ Voor grind nog steeds veel mana pots nodig. Tenzij je een extra boog hebt met +2 extraction.

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

@LunaTempesta
Huidige gear :P Soon to be 62 dus.
https://bdoplanner.com/FrostyLemaStrider

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/78vyFqs.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LunaTempesta
@rsnubje nice! +4 ap of zelfs iets meer als je 62 krijgt dus. Prima voor sorc! Onlangs nog een sorc bij ons weggegaan dus wie weet c:
Welke class is @shroudster?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

+5 AP met de lvl62 earring ;) Shroudster is Maehwa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shroudster
LunaTempesta schreef op donderdag 20 september 2018 @ 15:52:
@rsnubje nice! +4 ap of zelfs iets meer als je 62 krijgt dus. Prima voor sorc! Onlangs nog een sorc bij ons weggegaan dus wie weet c:
Welke class is @shroudster?
Stats hier zo'n beetje gelijk.
Maehwa :
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MvqqWMc.png
Hopelijk voor het einde van het jaar een pen dande O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Vers van de pers, Drieghan komt op 14 november!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

rsnubje schreef op zondag 23 september 2018 @ 18:01:
Vers van de pers, Drieghan komt op 14 november!
Source?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Kakao zei dat in een stream, op EGX ofzo.

https://community.blackde...han-14th-november.299464/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Kijk, datum om naartoe te werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Precies :D En we komen al in de buurt van onze eerste goal.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/67YHTJg.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
Ben nu een witch met level 55 30%. zit hier en daar wat te lezen over dat awekening. Aangezien dit me eerste is. Ze hebben het erover dat je 120+ skillpoints nodig hebt voor je awekening. Maar moet je deze voor die tijd vrij hebben? of kan dat ook naderhand? dat je zeg maar later je normale skills veranderd om punten vrij te krijgen?

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Rusky schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:15:
Ben nu een witch met level 55 30%. zit hier en daar wat te lezen over dat awekening. Aangezien dit me eerste is. Ze hebben het erover dat je 120+ skillpoints nodig hebt voor je awekening. Maar moet je deze voor die tijd vrij hebben? of kan dat ook naderhand? dat je zeg maar later je normale skills veranderd om punten vrij te krijgen?
Tot lvl 56 kun je al je skills rerollen zoals je wilt, op lvl 56 zelf krijg je nog een armstrong skill guide waarmee je na 56 nog wat skills kunt aanpassen, mocht dat nodig zijn. Voor de rest kun je gewoon skillpoints blijven sparen na lvl 56.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Rusky schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:15:
Krijgt tot ongeveer lvl 58~59 genoeg skillpoints voor meeste main awakened skills. Niet te veel zorgen maken en gewoon de awakened skills pakken die je kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
ok ... dan ga ik gewoon lekker door met levelen. Ben nu bezig met die Combat Guide.
en dat leveld best lekker. Gister maar half uurtje gespeeld en weer 10% erbij.
Dus hopelijk zaterdagavond ff een paar uurtjes en ik ben er.

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Rusky schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 08:56:
ok ... dan ga ik gewoon lekker door met levelen. Ben nu bezig met die Combat Guide.
en dat leveld best lekker. Gister maar half uurtje gespeeld en weer 10% erbij.
Dus hopelijk zaterdagavond ff een paar uurtjes en ik ben er.
Pik ook meteen de daily combat bonussen mee als je dat nog niet hebt gedaan, via Y (rewards) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
die bonussen ken ik niet ... zal eens ff kijken. nooit gezien eigenlijks

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Let wel op dat als je die afk combat training doet, je geen skillpoints krijgt, tenzij je dat boek ervoor ook koopt. Je gaat daar later wel last van krijgen als je het niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
Hi,

Ik zit sinds kort een beetje naar een leuke MMORPG te kijken en BDO komt eigenlijk altijd wel weer naar voren. Is dit ook een beetje 'solo' te spelen? Ik vind vooral PVM leuk en doe eigenlijk nooit PVP.
Is er ook een bepaalde class 'makkelijk' om mee te beginnen? Musha lijkt mij tof bijvoorbeeld. Maehwa lijkt dezelfde class te zijn maar dan vrouwelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rusky
Hee .. welkom ... ik zat met het zelfde "probleem" als jou. vind de PVE en het craften en alle andere dingen eromheen wel leuk van BDO. is zeer uitgebreid.
Ik speel ook altijd solo (geen zin om me vast te pinnen aan vaste tijden). ik ben nu level 55 (60%) met een witch. Dit schijnt de makkelijkste te zijn om mee te beginnen. heb tot nu toe id alles makkelijk alleen kunnen doen.
Ook een voordeel vond ik dat je niet aan maandelijkse kosten vast zit. Heb nooit nog een value pack gekocht, die heb ik tot nu toe nog zat gekregen.

(voor de rest: ik heb gister inderdaad weer een half uurtje gespeeld met een paar boosts erbij en nu 20% erbij)

[ Voor 9% gewijzigd door Rusky op 28-09-2018 11:16 ]

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
Hmm wat ik wel heel veel lees is dat het pay2win is. Wat ik alleen niet lees is of dat voor PVP heel erg geld of ook voor PvE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Aschtra schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:44:
Hmm wat ik wel heel veel lees is dat het pay2win is. Wat ik alleen niet lees is of dat voor PVP heel erg geld of ook voor PvE
Het geld aspect zit vooral in upgraden tot de beste gear (pvp) voor veel geld en dan heb je een kans dat het lukt, er zit geen zekerheid aan vast. Voor pve zitten er met geld wat quality of life zaken bij maar ook zonder kun je je goed vermaken. Ben zelf ook voornamelijk pve speler (met value pack voor de extra zaken). Met ingame geld koop ik goede items van de marketplace en zit ik boven de gemiddelde speler qua gear. Er zijn meerdere wegen naar endgame content, zeker met de vele beroepen die je (tegelijk) kunt doen.

Als pve speler is het slim om in begin met iedereen te praten en overal knowledge van te krijgen voor energy, daarbij ook veel questen om veel contribution points te krijgen. Deze kun je later veel geld mee verdienen als je iets van trading, cooking, alchemy of andere zaken maakt om geld mee te verdienen. En natuurlijk verdien je nog het meeste geld met het killen van monsters en items looten.

[ Voor 20% gewijzigd door 4th op 28-09-2018 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
p2w zit vooral idd in het gear aspect. Maybe als je hardcore PvE wilt en je iedere storage max slots wilt hebben en dat soort dingen. Maar dit kan je ook krijgen door wat tijd in energy/knowledge te steken.

Weet niet wie er hier bekend is met ''Contash'' haha deze gast schijnt dus accounts met PENs en dergelijk te kopen om aan zijn eigen account ingame te proberen te verkopen. Gaat in een week naar verschillende guilds toe om hun payout te krijgen (en betaald ze met irl money daarvoor). Dit is nog niet eens de p2w die iedereen nu kan doen met cronstones en costume melting. Wat overigens super expensive is, ~200 euro voor 1 pen attempt.

Maarja dan kan je dus dit soort gear krijgen:
Afbeeldingslocatie: https://images-ext-2.discordapp.net/external/MsdVol6Kwe7VJJuekSL-c4sedXPm_XV9DUmcIRQjfIM/https/i.gyazo.com/0a7030b001c312deeb416e86506e720d.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Woohooo, lvl 62 :)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RmOnDg1.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rusky
en ik was blij dat ik level 56 was ... (en awakened)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZIkzIcD.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Rusky op 29-09-2018 17:59 ]

mijn pc

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Je moet ergens beginnen he :)

• 4th

4th

Je loopt al met dandy, zeker niet slecht

• Rusky
4th schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:36:
Je loopt al met dandy, zeker niet slecht
die had ik toevallig ergens in een storage nog. hoe ik er aan kom? geen idee
alleen de durability is erg omlaag gegaan met enhancement. en heb geen memory fragmants meer

[ Voor 16% gewijzigd door Rusky op 29-09-2018 20:40 ]

mijn pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:28
Recent bdo ook weer eens opgepakt na een jaar (of langer) niet gespeeld te hebben.

Huidige gear:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/92eIG5r.png

Ik heb momenteel ~165M te besteden, aanraders om dit aan te besteden?
Is er ook ergens een goede guide voor gear/game progressie? Zien wel voor hoelang het weer leuk is :)

[ Voor 8% gewijzigd door Neles7 op 30-09-2018 23:26 ]

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Neles7 schreef op zondag 30 september 2018 @ 23:24:
Recent bdo ook weer eens opgepakt na een jaar (of langer) niet gespeeld te hebben.

Huidige gear:
[Afbeelding]

Ik heb momenteel ~165M te besteden, aanraders om dit aan te besteden?
Is er ook ergens een goede guide voor gear/game progressie? Zien wel voor hoelang het weer leuk is :)
Denk een +15 grunil settje en/of pri wapens, welk lvl ben je? De accessoires verbeter je wel door wat helms/iron mine mobs te killen voor asula.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Zou zoals 4th zegt inderdaad beginnen met je grunil naar minstens +15 te upgraden. Kopen of enhancen, moet je zelf weten, maar via special deals valt er wel redelijk goedkope +14/+15 gear te kopen.

Full asula set is vervolgens ook aan te raden en als er geld of een failstack overblijft kun je gaan voor een (16fs voor pri) pri main, of (~20fs voor duo) duo awekening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
@4th @rsnubje Thanks voor de input. Momenteel is mijn char lv56. Ik zal vanavond eens kijken naar wat gear kost op marketplace. Heb ook nog een paar van die stones die gegarandeerd upgrade geven als ik er genoeg heb.

Even snel die Asula set opgezocht en lijkt niet heel moeilijk bij elkaar te grinden zijn, dus wellicht dat we die zelf verzamelen levert ook wat inkomen en exp op :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
Speel nu twee maanden actief heb toch al aardig wat dingen bij elkaar kunnen krijgen :) Sinds gister m'n laatste tri grunil piece vervangen voor tri muskans. Helaas nog geen urugons kunnen krijgen dus dan maar even muskans tot ik hem heb. Nu memory frags farmen voor TET kutum en ondertussen maar proberen duo basi en TRI seraphs te maken denk ik ;p

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/531a2c209534c67739462393af417116.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Das al ernstig nette gear :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Inderdaad, dat is hele nette gear! Ik heb nu iets van 500 uur in de game zitten, maar ik kom nog geneens in de buurt :P.

Ben enkele dagen geleden weer begonnen met spelen. Heb nu een Duo Ultimate Grunil Set TRI Yuria Staff, TRI Lord Godr Awakening Weapon en een Duo Steel off-hand. Verder heb ik nog wat "slechte" accessoires (PRI blue coral earrings en dat soort items).

Hebben jullie nog guides hoe je redelijk snel goede gear kan krijgen? Ik probeer eigenlijk van alles en nog wat te doen. Gatheren voor o.a. stones, questen voor contribution points en natuurlijk ook af en toe grinden. Je kan zoveel doen dat het wel lastig is om te focussen wat nu echt belangrijk is (voor mij betere gear krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hoe is trouwens de hele UI/graphics overhaul? Ik zie wel trailers op YouTube langskomen, maar veelal op systemen die ver boven die van mij zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matrix14
Ik heb pas 15 dagen playtime dus zit nog onder de 500 uur ;p en dat is met al dat afk life skillen er nog bij. Wat ik deed is +0-+15 bossgear op notification zetten en maar hopen dat je de bid wint. Je wilt z.s.m 200+ energypool krijgen en daarmee nightvendor gaan doen om ook aan je bossgear te komen. Je moet echt zelf gaan enchanten wil je snel gearen. TRI gear proberen te krijgen van marketplace gaat gewoon te lang duren.

Jou prio is eerst asula set te gaan grinden daarna zou ik gewoon rustig tot lvl 60 grinden. Gear komt vanzelf naarmate je het spel beter leert kennen.

https://www.blackdesertfo...g-gearfailstacking-guide/

Lees dit eerst even ook, onderaan staat een gearing guide. Ik heb hem niet gevolgd maar geeft wel een idee wat belangrijk is en niet in het begin.

[ Voor 16% gewijzigd door matrix14 op 02-10-2018 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Je hebt je wel goed ingelezen zo te zien voordat je begon met serieus spelen :P
Voor mij duurde 500 gs echt veeeel langer, maar wellicht was het toen nog wat lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Inderdaad, heel erg knap dat je dat onder de 500 uur heb kunnen krijgen.
En thanks voor de guide, lees al gelijk een paar belangrijke dingen!

En de Asula set is ook geen verkeerd idee, de stats zijn erg goed. Ik zal even kijken welke beter zijn, en welke items ik het beste van deze set kan grinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matrix14
rsnubje schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:14:
Je hebt je wel goed ingelezen zo te zien voordat je begon met serieus spelen :P
Voor mij duurde 500 gs echt veeeel langer, maar wellicht was het toen nog wat lastiger.
Ja klopt ;p Ik kan er niet tegen om zonder doel het spel te spelen haha, ben niet zo van het zelf allemaal uitzoeken. Naja ik denk dat de XP update sommige dingen wel makkelijker heeft gemaakt ja.. Ben zelf ook al lvl 60 namelijk dus maakt grinden wel easier.
Diigii schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:17:
Inderdaad, heel erg knap dat je dat onder de 500 uur heb kunnen krijgen.
En thanks voor de guide, lees al gelijk een paar belangrijke dingen!

En de Asula set is ook geen verkeerd idee, de stats zijn erg goed. Ik zal even kijken welke beter zijn, en welke items ik het beste van deze set kan grinden.
Ja 5 piece asula set geeft ook nog eens 20 ACC, ik heb die set gedragen tot ik minstens DUO acces had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Begin is gemaakt :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4DsjE4m.png

Had nog 25stacks dus die gebruikt op awakening en meteen DUO gekregen, helaas is PRI main niet gelukt, dus dat volgt nog. Opzoek naar een pve offhand meteen een PRI kunnen scoren. Voor nu gaan we verder met asula farmen en daarna eens kijken voor armour richting PRI te tillen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Hee, nice :) Gratz on duo!

Gister in aakman mn pure black stone gebruikt en even wat lol gehad met een 200% rage. Dat ziet er dus zo uit:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
rsnubje schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 07:58:
Hee, nice :) Gratz on duo!

Gister in aakman mn pure black stone gebruikt en even wat lol gehad met een 200% rage. Dat ziet er dus zo uit:
[YouTube: Black Desert Online: Sorc 200% absorb + Pure black stone]
Heerlijk, dat schiet mooi op :D. De update van vandaag is trouwens ook super, weet niet of iemand de patch notes had gelezen?

Patrigio’s Discreet Discount -Fall Edition-
- Event Period: 10/3 After Maintenance ~ 10/17 Before Maintenance
- During the event period, the required energy for Patrigio’s Secret Shop has been decreased.
- Required Energy: 50 → 25

Als ik het goed heb kost de Nightvendor nu dus 25 energy i.p.v. 50? De komende dagen maar is proberen om wat goeds te krijgen. (verder patch notes: https://steamstore-a.akam...ments/2447035533291085224)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ja klopt, 2 weken lang :D Jammer genoeg nog geen Offin Tet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

En vandaag weer leuke box van attendance reward, tungrad earring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

4th schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 07:01:
En vandaag weer leuke box van attendance reward, tungrad earring :)
Ja, deze keer was het een leuke :D Een Ogre! Vorige paar keer helaas een Cres ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

rsnubje schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:56:
[...]

Ja, deze keer was het een leuke :D Een Ogre! Vorige paar keer helaas een Cres ring.
Die had ik vorige keer ook ja, minste van de 4 opties maar leuk als je zelf wil upgraden. Misschien over 50 shakatu seals weer een duo tungrad claimen en zelf een poging op tri doen. Eerste tri van market afgeplukt paar maanden terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Lucky :) Morgen heb ik 65 Shak seals, maar eigenlijk geen idee wat ik verder er nog van ga halen, omdat ik de duo's niet nodig heb. Wellicht een tri attempt op de ogre en als dat lukt, tet ogre? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
SinergyX schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:26:
Hoe is trouwens de hele UI/graphics overhaul? Ik zie wel trailers op YouTube langskomen, maar veelal op systemen die ver boven die van mij zitten.
Wil je graag weten hoe het spel grafisch loopt/eruit ziet? Het spel is zeker niet het lichtste spel, maar sinds de Remastered editie is uitgekomen loopt het spel bij mij beter. Het spel liep altijd wel redelijk goed, maar je had regelmatig dat als je bij de Auction House stond, dat de hele interface zorgde voor 10 FPS. Dit heb ik nu niet meer. En over het algemeen loopt het spel nu beter met de grafische veranderingen.

Wel heb je SUPER VEEL BLOOM in BDO met de Remastered Graphics (wel alleen overdag met de zon). Maar verder is het zeker een goede update geweest.
rsnubje schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:52:
Lucky :) Morgen heb ik 65 Shak seals, maar eigenlijk geen idee wat ik verder er nog van ga halen, omdat ik de duo's niet nodig heb. Wellicht een tri attempt op de ogre en als dat lukt, tet ogre? :P
Altijd lastig om te bepalen wat je ermee wil kopen. Ik heb er volgens mij ook nog iets van 80 (+ als returning krijg ik er straks nog wel iets van 20 bij). Destijds zei iemand dat ik gewoon moest gaan sparen voor een DUO Ogre Ring. In principe heb ik verder nog geen gear zoals een Kzarka wapen, of een Dand Staff. Dus ik ben nog aan het bedenken wat ik graag zou willen.

[ Voor 3% gewijzigd door Diigii op 04-10-2018 11:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ik zou gewoon proberen regelmatig bosses te doen, dan met name kzarka en karanda en wellicht heb je hem binnen 10x al. Duo ogre of duo tungrad blijft imo toch 1 van de betere deals.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 4th

4th

vandaag ook weer geluk, een tri basi van de markt gesniped om de duo tungrad te vervangen.

Alles op de duo dt, duo tungrad earring en capotia ring van de market afgeplukt :)

Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/194042455665016832/497744093917741066/unknown.png?width=253&height=398

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Gaat stukken beter dan bij mij, dat snipen van jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Ik zit echt al maanden Value Packs te spammen en is mij nog steeds niet gelukt om er een te kopen.
Bid net voor de grap op een costume en krijg ik de winning bid. Okay.

Overigens de TRI tung belt die ik heb had ik gesniped. Stond ik serieus van te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
maakt het nog uit op welke server je zit en in welke stad met dat marketplace snipen??

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

In principe niet, is allemaal gedeeld.

Pagina: 1 ... 35 ... 45 Laatste

Let op:

Het is niet toegestaan om hier guest passes aan te vragen.

Zoek je een guestpass zet je nickname dan op deze lijst, Tweakers die een guestpass willen weggeven kunnen deze dan via een PM verstrekken.