Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 06:32
Kleaudzak schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 11:46:
@rsnubje Ja, zat ook de king of the hill stream te checken :)

Laat maar weten als je ooit nog NW wilt doen; AD heeft wel een arena trial.
Daar word niet zozeer gegekeken naar de wins, maar meer naar je rotations SA/FG etc.
In NW winnen we bijna altijd wel T1, en gaan nu richting T2/T1 uncontested.

Geen kutum omdat ik het niet nodig heb voor PVP, alleen voor Manshaums of Gyffin... dus investeer me geld liever in PVP AP :). Binnenkort 5 bil kapot schieten voor TET cresc :+

Ons thuis kanaal is kama4, daar regelmatig in BA te vinden!
Zal vast interessant zijn om wat meer richting NW te kijken.
Wat zijn de verdere req's in Acces Denied en is het een beetje leuk geregeld daar of toch wel wat hardcore?
Weet jij toevallig ook of er een EU discord variant is voor de Gyffin parties? (tot op heden nog niks gevonden daarvoor)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kleaudzak
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09-2024
shroudster schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 14:17:
[...]
Zal vast interessant zijn om wat meer richting NW te kijken.
Wat zijn de verdere req's in Acces Denied en is het een beetje leuk geregeld daar of toch wel wat hardcore?
Weet jij toevallig ook of er een EU discord variant is voor de Gyffin parties? (tot op heden nog niks gevonden daarvoor)
Semi-hard core. 3 NW/week, minimaal 2 aanwezig.

Minimaal meenemen elke NW:
- Food buffs (3)
- Villa buffs
- Blue Elixirs (At least 2, if possible 3)
- Trina Axe (DUO-TRI) (All classes in case of base race)
- Medkits (+- 20)
- Polished stone (30)
- Perfume of courage (2)
- Whale elixir (5)
- Alchemy stone
- Atleast 3-5 stun traps
- Health pots
- MP/WP/SP pots
- 200K for repairs

Discord voor Kama/Hystria etc:
https://discord.gg/8tejS6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 09:42
Is het de moeite om BDO te beginnen tot Bless Online uitkomt?
Is natuurlijk maar €10 op steam maar is het spel op zich wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 06:32
Kleaudzak schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 14:34:
[...]

Semi-hard core. 3 NW/week, minimaal 2 aanwezig.

Minimaal meenemen elke NW:
- Food buffs (3)
- Villa buffs
- Blue Elixirs (At least 2, if possible 3)
- Trina Axe (DUO-TRI) (All classes in case of base race)
- Medkits (+- 20)
- Polished stone (30)
- Perfume of courage (2)
- Whale elixir (5)
- Alchemy stone
- Atleast 3-5 stun traps
- Health pots
- MP/WP/SP pots
- 200K for repairs

Discord voor Kama/Hystria etc:
https://discord.gg/8tejS6
Thanks voor de info. (nu maar is gaan leren pullen binnenkort :+ )
Ziet er wel redelijk uit en is prima haalbaar tegenwoordig qua funds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 21:32

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

@Valdourian Je kunt 30 dagen trial doen als het goed is. Je zou er rustig aan mee kunnen beginnen. Vraag is natuurlijk of Bless Online leuker is ;)

[ Voor 4% gewijzigd door rsnubje op 01-05-2018 15:55 ]

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 09:42
rsnubje schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 15:55:
@Valdourian Je kunt 30 dagen trial doen als het goed is. Je zou er rustig aan mee kunnen beginnen. Vraag is natuurlijk of Bless Online leuker is ;)
Dat is inderdaad de vraag, is het niet leuker dan kan ik nog altijd bij bdo blijven.
Ben al hele tijd op zoek naar een nieuwe leuke mmo.
Via de site kan ik 7-day trial spelen, maar die 30 dagen die jij noemt vind ik niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Dan was het 7 dagen, was voor mij alweer een tijd geleden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
Valdourian schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 16:17:
[...]

Dat is inderdaad de vraag, is het niet leuker dan kan ik nog altijd bij bdo blijven.
Ben al hele tijd op zoek naar een nieuwe leuke mmo.
Via de site kan ik 7-day trial spelen, maar die 30 dagen die jij noemt vind ik niet :p
Ik zou de 7 dagen trial gewoon proberen, in ieder geval geen geld uitgeven voordat je zeker weet dat je er bij blijft.

Er zijn aardig wat p2convenience/p2win opties die je progressie versnellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18
Ik speel al een tijdje niet meer, enerzijds omdat het lvlen (juist door die stones) iets teveel PVP gehalte kreeg, anderzijds was er maar een handje vol classes waar ik post-awaken nog van kon genieten. Hoewel de context van de game nog steeds leuk was, ging mij het PVP aspect met de dag meer tegenstaan.

Ben benieuwd wat ik binnenkrijg als ik online kom, dacht dat ik 1,3mil fame per maand binnenhaalde :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

1.3m per dag lijkt me. 1.3m per maand is wel heel weinig, kan volgens mij niet eens met 250k minimum per dag ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:01

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Speel het nog wel actief. Ik denk dat je, los van een RNG element welke redelijk extreem is bij het enhancen, niet kan zeggen dat BDO slecht is. De game is enorm uitgebreid en je kan zowel casual als hardcore je er eindeloos mee vermaken ook omdat er geen endgame is.

Verder moet de stijl je liggen. Ben je meer van de themepark mmo's en 'raids' dan is dit niet je game. Houd je van veel vrijheid en doen wat je wil (lifeskills, pvp of pve) dan kan je je hier honderden uren mee vermaken.

Ben gisteren bij de guild Happy Noobs gekomen (whats in the name) en het schijnt een echte lifeskill bende te zijn. We gaan het meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Hier ook nog actief bezig, wel aan het wachten op de caphras stones voor de 100% upgrades voor tet en pen, verder rustig aan het lifeskillen en hier en daar uurtje grinden naar de 62 op de witch, 91% te gaan..

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 22:30
4th schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 09:03:
Hier ook nog actief bezig, wel aan het wachten op de caphras stones voor de 100% upgrades voor tet en pen, verder rustig aan het lifeskillen en hier en daar uurtje grinden naar de 62 op de witch, 91% te gaan..
Dat maakt de game een stuk beter om te spelen, als deze stones er komen. Mijn grootste zorg met Black Desert was het gearen, maar als er een manier komt om gear 100% succesvol te upgraden, dan wil ik misschien wel verder met BDO. Heb ondertussen al even gegoogled op die stones, en je kan er nog "redelijk" wat krijgen per uur. Interessant :)

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Diigii schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:39:
[...]

Dat maakt de game een stuk beter om te spelen, als deze stones er komen. Mijn grootste zorg met Black Desert was het gearen, maar als er een manier komt om gear 100% succesvol te upgraden, dan wil ik misschien wel verder met BDO. Heb ondertussen al even gegoogled op die stones, en je kan er nog "redelijk" wat krijgen per uur. Interessant :)
Vraag is wanneer dat ze komen, mogelijk met Lahn anders later met nieuwe area. Alles lijkt wel uitgesteld te zijn tot na de pvp balance, dus waarschijnlijk augustus ergens Lahn en misschien oktober Drieghan.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ik ben benieuwd. Ben eigenlijk wel toe aan een nieuwe area waar ik wellicht wat meer mee kan dan kama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 22:30
De nieuwe Lahn class komt op 23 mei uit, dus misschien gaat het toch sneller dan 4th had gedacht :P.

Trailer: YouTube: Lahn Teaser Trailer

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Mooi zo, hopelijk Drieghan ook 3 maanden eerder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glowman
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09 06:25
Ik heb dit ook maar weer eens geinstalleerd na een jaartje niet spelen. Ligt het aan mij of is het een stukje doodser geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Valt wel mee denk ik? Vaak genoeg ruzie op goede grind spots :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
:+ :+ :+ game ded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Je bedoeld RIP ranger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
Ik gok dat ze de game gewoon "simpel" willen maken voor xbox release.

Mooi de pc-versie en xbox-versie integreren. Lekker weinig onderhoud en iedereen uitmelken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Someone sounds salty :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
Hee ik ben geen anfield he ;) Die gast was aan het janken zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Haha, dat heb ik niet gezien. Zag wel dat ie aan het streamen was. Ik moet nog even een keer weer naar BA gaan na de patch, maar opzich vond ik het voor sorc wel meevallen, maja die class was al een beetje dood.

Ik zie wel iedereen klagen over ranger, maar tbh, ik vond die skill spam zonder CD sowieso onwijs bs. Dat je gewoon Will of the wind en blasting gust rond kan spammen zonder enige moeite en alles valt gewoon dood neer. Nu klaagt iedereen dat ze niet meer OP zijn en iets niet meer kunnen wat sowieso geen enkele andere class kon(afaik):P

[ Voor 46% gewijzigd door rsnubje op 17-05-2018 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
Ja WoTW was zeker overpowered, blasting gust viel mee imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Happy Lahn Day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Haha, nog eventjes. Ben wel benieuwd naar de speelstijl en sowieso naar de rest van de updates. Hoe worden de "nerfs" hier ervaren? Persoonlijk vind ik dat de meeste mensen zich onwijs aan lopen te stellen en een groot deel veel te lang een OP class heeft gespeeld en nu daar eindelijk iets aan gedaan wordt, vinden ze het niet meer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
Vervelend, met name omdat er geen eind-date of duidelijk eind scenario/goal is. Niet zozeer om de nerfs op mn eigen class.

Wat is precies de bedoeling van deze rebalancing: 1vs1 balance, NW balance?

Wanneer is de laatste patch? Hoe lang moeten we wachten?

Waarom word elke class compleet naar "0" gegimped en werden de OP classes niet gebalanced?

Waarom een stamina nerf die bepaalde classes (ranger/maeha/musa) veel harder raakt dan warrior/wiz/witch?

+Punt is dat ze de 100% skills proberen te balancen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ik moet zeggen dat ik bij striker en mystic zoiets van WTF die +89% dmg?? Deden die dan zo weinig damage?

Bij Musa Maehwa snap ik het ook niet heel goed. Ranger had gewoon increased MP usage moeten krijgen op de spam skills, want dat liep/loopt echt de spuigaten uit imo. Maar als ik een goede ranger, weet de naam ff niet, hystria zie grinden, vind ik dat dat ook nog prima gaat. Tis maar net of je weet wat je doet en hoe je class werkt. Die met de grootste mond hebben het wellicht nooit goed begrepen en zijn nu boos omdat hun braindead class generfed is.

[ Voor 18% gewijzigd door rsnubje op 23-05-2018 15:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

rsnubje schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:48:
Ik moet zeggen dat ik bij striker en mystic zoiets van WTF die +89% dmg?? Deden die dan zo weinig damage?

Bij Musa Maehwa snap ik het ook niet heel goed. Ranger had gewoon increased MP usage moeten krijgen op de spam skills, want dat liep/loopt echt de spuigaten uit imo. Maar als ik een goede ranger, weet de naam ff niet, hystria zie grinden, vind ik dat dat ook nog prima gaat. Tis maar net of je weet wat je doet en hoe je class werkt. Die met de grootste mond hebben het wellicht nooit goed begrepen en zijn nu boos omdat hun braindead class generfed is.
Ze deden niet weinig dmg (voor de algehele wijzigingen) is wat ik er van weet. Verder heb ik nog niet veel last van alle changes. Het is soms even aanpassen en je routine wijzigen maar wel te doen.

Iedereen ook bezig geweest met de Lahn. Vind het vooral een verfrissing van speelstijl als standaard Sorc/Witch/Wiz speler. Een van de weinig melee classes leuke animaties heeft, vloeiender dan ik gewend ben.

edit: ook nog wat gelachen met de siege van afgelopen weekend, met de Lahn het kasteel binnengevlogen en daar hiden op de grond :D

en als "fishingguild" ook nog even een leuke foto:
https://www.reddit.com/r/...nce_at_siege_eu_calpheon/

[ Voor 11% gewijzigd door 4th op 28-05-2018 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Lol nice pic :P

En idd, ik merk wel wat van de changes, maar niet genoeg om het kut te vinden. Grootste verschil is alleen bij mn grim reaper's judgement dat ie alleen tijdens charge nu SA heeft ipv de hele tijd. Alleen, in PvP gebruik ik die toch voornamelijk als mn enemy al op de grond ligt.

Ik heb Lahn tot 55 gegrind in 2 avondjes en toen mn wapens weer verkocht. Had een duo liverto en een duo acc offhand gemaakt. Toch weer 200M cash in de pocket. 30M cash ging erin excl de mats, maar die had ik al.

Toen ik 55 werd ging het nog niet heel vloeiend, maar das een kwestie van de combo's goed uitvoeren denk ik. Uiteraard gaat ze nog wel even naar 56 gelvlt worden.

Nu langzaam aan aan het sparen voor Tet wapens kopen/pre orderen. Helaas valt dat niet zo mee met de huidige hype voor sorc. Als ik einde van de maand ik nog steeds niks heb, ga ik vermoedelijk dankzij het Valks event zelf wat proberen.

[ Voor 3% gewijzigd door rsnubje op 28-05-2018 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Heb toen de striker uit kwam geluk gehad met het snipen van een tet kzarka amu en tet dandy scythe. Nog wel tri kutum maar ben sinds januari meer op mijn witch aan het focussen. Daar nog de tet dandy en kutum voor van de markt plukken.

Toen de eerste mensen bij 100 shak seals kwamen wel een tri tungrad earring gekocht :) Nu alweer bijna 2 maanden aan het sparen en elke tri ogre, tet dandy aad, kutum dagger, bhegs gloves of dim tree op notification voor een snipe. Al met al kan alle tets kopen met het spaargeld maar wil niet onder de 2.375B voor die mogelijk tri ogre ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Haha begrijpelijk. Ik zit nog in twijfel of ik straks over een maand niet gewoon 1-2 duo ogres koop en de gok ga wagen voor tri ogre. Met een 55-60 stack zou het toch moeten lukken zou je denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Sommige doen het met 80 en mislukken, andere lukt het met 45, rng, maar wel een moneysink zoals de auction waarbij iemand dreamhorse kocht voor 30B ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Haha, ja mooi is dat. Ik hoop stiekum dat mijn geld al op gaat aan een tet piece voordat de maand voorbij is. Dan hoef ik dat niet meer perse te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
Ik speel toch veel minder laatste 2 weken - of ja, spelen mag ik het niet noemen.

AFK processing in Calpheon en 2x/week nodewars.

Zit nu op softcap en 5 billion, maar boeiend is de game niet meer voor me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Wanneer ik dat heb level ik nieuw character naar de 58 of 60 :P

Op huidige tempo zit ik aan 10B voordat ik laatste 3 tet's binnen heb, crates komen er te hard bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Vast boss spawn tijden, bossgear on demand :P

https://www.blackdesertonline.com/news/view/1428

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Sorta :P We gaan et wel zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Gister zowaar een TET dim tree weten te maken. De dura van mn backup dande is nu 0 en hij is pri, maar toch nog wat opgeleverd zo :)
Had met dank aan de gezette boss spawns een dande box weten te krijgen, waaruit ik dus een extra dande heb gehaald zodat ik zonder verlies van stats tet attempts kan doen.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pTckClm.png

[ Voor 31% gewijzigd door rsnubje op 08-06-2018 11:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Zo, de Lahn gaat hard, eerste attack speed class waarbij ik het gevoel heb dat ik er bijna net zo hard pve doorga als met mijn Witch. Voor de awakening net de 59 aangetikt en dit weekend er weer 45% bijgedaan. Gister nog geluk gehad met een tri kzarka pendulum snipe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Oooh, nice :) Van wat ik zie gaat Lahn inderdaad hard door de packs heen. Maar voorloopig nog even sleutelen aan mn main voordat ik weer verder ga met een alt :P

Dit weekend was geen slechte, al mn geld bijna op nu, maar wel een aantal upgrades weten te doen:
Duo Ogre -> Tri Ogre :D:D:D
NV 167m Urugons, inmiddels TRI
Bhegs -> 2x JIN Viper (zelf gemaakt <250m)

Voor de TRI Ogre eerst een extra stack gebouwd op mn TRI Kutum, if TET, nice, anders, lekker boeiend, TRI Ogre :) Zelfde dag Kutum weer terug weten te krijgen op TRI, dus yeey!

Nu nog sparen voor een Nouver en stacks voor Tet Urugons etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Proficiat met de Ogre, probeer er al 2 maanden te snipen van de market toen er mensen 100 Shak seals kregen maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Jammer :( Wellicht een poging wagen wanneer je de 50 stack krijgt?
Er begint me wel een trent op te vallen trouwens.
TET Bhegs: 54 fs
TET Dim Tree: 54 fs
TRI Ogre: 54 fs
:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Heb alles naar duo gebracht en ben erna alles van de markt af gaan halen. tet kzarka (amulet/staff) tet dandy scythe, tri dandy aad, tri kutum talisman en dagger. Tet muskan/giath, tri bhegs en helaas gebruik ik nog de selfupgraded duo dim tree :P
Verder ook tri tungrad earring, tri crescent, duo tungrad belt, tri rce lang geleden en tri serap van de markt. Enige preorder was de tri serap half jaart terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Momenteel helaas lastig om een tet dandy te snipen voor sorc :/ Gelukkig zijn de pre order prijzen weer iets aan het zakken. Ik heb eigenlijk alleen mn tet muskans en tet kzarka en de 2 blue corals via mp. Muskans +20m pre order, Kzarka kostte me 2B :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Had hem destijds voor toen de striker uitkwam. Heb ondertussen 3x timer van 14min op telefoon staan voor wanneer er weer iets wordt gepost, nadeel van de hogere gear hebben is dat de items maar af en toe op de market worden geplaatst dus wil je alle mogelijkheden voor snipe aangrijpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Haha, dat is zeker waar. Vervelende is, is net je geld op, komt er een patch en paar dagen later zie je ineens 4 dandy's geregistreerd worden :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Altijd reserve houden voor het item van de market te plukken. Zo ging ik voor de tet dandy nooit onder de 1,5B. Kun je altijd bieden, nu is huidige minimum 2,375B voor de tri ogre maar heb sinds ik in februari de tri tun earring heb gekocht weer genoeg verzameld voor 2 tri ogres :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

1 TET item minder op mijn wishlist :)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pkBjJxV.png

[EDIT] 2 items van mn wensenlijst, TET kutum popte ook net :D
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DGgjfvQ.png

[ Voor 39% gewijzigd door rsnubje op 16-06-2018 15:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Proficiat!

Heb zelf het geluk gehad om een tet kutum dagger van de markt te plukken. Nu nog een tet dandy aad en de wapens zijn allemaal tet.

Heb ook maar wat geld in Lahn gestoken (tri kzarka, tri ult blauwe en tet ult crow noble), speelt ontzettend vloeiend, deed mij denken aan mijn eerst 2 maanden met Sorc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Thanks :) Dandy was min of meer gepland, had een backup en gelukkig popte hij al vroeg. Midnight enhancing, altijd leuk :P Ben je super blij, niemand om het tegen te vertellen want die lag al te slapen.

De Kutum was meer een do or die actie. Ik heb daarvoor geprobeerd een TRI tungrad te maken. Pri en Duo ging instant en ik dacht, achja, we hebben toch een mooie 45 stack gekregen, why the hell not. Magoed, die ging dus wel poef. Toen een grunil tet attempt gedaan die faalde, waardoor ik imo genoeg fs had voor een tet attempt op de kutum. Ik dacht, black spirit heeft al een tri tungrad attempt als offer, dus dit moet kunnen! :) Die ging dus op 51 fs als je mee hebt gerekend :P

Lekker kitje trouwens voor Lahn dan met zulke wapens. Ik zag gister een Lahn met 277AP tegen een lvl62 striker met 264AP, die werd echt vies hard geownd door die Lahn. Naar eigen zeggen geen goede striker vond hij, maar van wat ik zag kon hij ook niet veel er tegen doen.

Gisteravond trouwens nog een Tungrad earring bij Aakman met duo grind :) @shroudster zag er een beetje tegenop om daar te gaan grinden, of uberhaupt nog te grinden, maar toch wel worth geweest :P

Weet trouwens niet of je nog veel speelt, maar lijkt me wel leuk om eens wat samen te doen mocht je dat willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Sure, kan wel wat afwisseling gebruiken van de solo fogan grind naar 62 ;)

Welke ts zitten jullie op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Wij zitten op de tweakers discord :P PC Gaming Central http://join.discordgaming.nl/
Wordt veel gebruikt voor PUBG, maar ook regelmatig andere games.

[ Voor 47% gewijzigd door rsnubje op 19-06-2018 12:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Sorry voor het lachje aan het einde, maar een vriend daagde me uit om tet te doen op een lage failstack, dus zo gezegd, zo gedaan. Gaat dat ding nog tet ook 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Of dan doe je in 30 sec een bid op een tri laytenn, tet nouver noble sword en tet serap en wint er 2 van de 3 O-) _/-\o_

Mijn geluk is komende 2-3 maanden weer op gok ik zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Tri laytenn en nouver? Of 2x necklace, dat zou dan wel weer wat minder zijn imo.
Grats ermee in ieder geval. Nu begint voor mij de journey naar 2x tri tungrad earring, ook zoiets fijns. Of 1, maar voorloopig ben ik nog geen 62.

Gisteren trouwens ff een kleine ruzie met een Lahn. Ik weet niet of het helemaal legit was, maar hoe groot is de kans dat Lahn een near softcap player met villa buff en draught downed in 2 seconden? Ik vond iig dat ie nogal veel damage deed in zo'n korte tijd dat het bijna ongeloofwaardig werd, zeker na wat ik allemaal al gezien heb van Lahn. Dan moet je volgens mij echt rond 280 AP zitten wil je dat doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Serap en Nouver was het, Lahn doet veel damage, denk dat hij gear van main ernaar over heeft gezet.

Dit zou mijn Lahn zijn maar meeste gear zit op Witch
https://bdoplanner.com/TankRoguesMember

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Dat ziet er netjes uit.

Het was meer de snelheid waarop het ging. Dan was ik nog niet eens cc'ed. Maar goed, Lahn is zeg maar een soort Usain Bolt in het land van de kreupelen. Alleen wordt ze wss nog wel generft. Als een nieuwe char niet OP is wordt ie te weinig gespeeld denk ik dan.

[ Voor 14% gewijzigd door rsnubje op 27-06-2018 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

De huidige variant heeft alle patches van KR mee, dus ook de balancing van afgelopen maand. Het zal niet veel gaan wijzigen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Dat vraag ik me af. Op dit moment lijkt ze meer SA te hebben dan nagenoeg elk ander character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
Tot de nieuwe class komt :) Ca$hkao!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Of dan pluk je de dag erop even nog een tet dandy aad van de market 8)7

Nu wel arm, 4,3B uitgegeven in 25h..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Nice, haha :) Gister de Lahn seals ingeleverd en de scrolls gedaan. 173 memes erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Heb zelf voor de Valencia scroll pieces gekozen om te verkopen, hier nog 2200 memfrags in storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Rofl, dat zal nog wel ff gaan ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
ik ben net een beetje begonnen aan dit spel. Man wat is dit spel uitgebreid. Is er ergens een (tweakers) guild die ik kan joinen?

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

De guild waar ik in zit is lifeskill, dus geen requirements, maar daar zitten dan maar 2 tweakers in. Voor de rest engelstalig. Ook kun je evt deze discord joinen waar Shroudster en ik vaak in zitten. http://join.discordgaming.nl/

[ Voor 39% gewijzigd door rsnubje op 04-07-2018 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Kostte 'maar' 10 tet attempts :(
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/f2Gwk8j.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Maakt niet uit, je hebt hem :)

Heb ook preorder staan voor een tet dim voor te hoge prijs. Alles naar tet voor de caphras stones uitkomen voor 100% pen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Haha, dat zou mooi zijn :P Ga je daarvoor? Ik heb er nog niet al teveel over gelezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Zodra alles tet is ga ik sparen en wanneer caphas stones uitkomen deze komen en in de gebieden grinden waar ze droppen. Eerst de wapens naar pen en dan de rest, kosten zouden (uitgerekend in de KR versie) 10-13B per item zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Duur grapje :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
Caphras stones is een joke. Dat gaat eeuwen duren. Als je het geld hebt nu gewoon een pre-order op pen gooien. Als je een lucky f bent, lekker zelf upgraden (vooral als je p2w artisan doet :)). Heb zelf inmiddels 10 pen fails en bijna 150 fs. Hoop em binnenkort toch wel te krijgen. En 5 TET ogre fails dus chinese tri ogre nu met een tet Serap's neck. :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ksVKasw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Nette gear :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Het geld komt wel goed. Huidge inventory aan crates is weer 3,7B erbij en zit weer op de 4.1.
Uiteraard gaat er wat geld op de normale preorder tijdens de caphras bij elkaar krijgen ;)

[ Voor 33% gewijzigd door 4th op 16-07-2018 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

LunaTempesta schreef op zondag 15 juli 2018 @ 15:54:
Caphras stones is een joke. Dat gaat eeuwen duren. Als je het geld hebt nu gewoon een pre-order op pen gooien. Als je een lucky f bent, lekker zelf upgraden (vooral als je p2w artisan doet :)). Heb zelf inmiddels 10 pen fails en bijna 150 fs. Hoop em binnenkort toch wel te krijgen. En 5 TET ogre fails dus chinese tri ogre nu met een tet Serap's neck. :+

[afbeelding]
Trouwens nog een reden waarom je een RCE hebt en geen tungrad? Lijkt me namelijk niet echt nodig als Wiz/Witch, of wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LunaTempesta
rsnubje schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:39:
[...]

Trouwens nog een reden waarom je een RCE hebt en geen tungrad? Lijkt me namelijk niet echt nodig als Wiz/Witch, of wel?
Haha lui-heid. Was de eerste accessory die ik TET kreeg long long ago toen RCE nog gewild was. UIteindelijk niet het geld of de wil gehad te upgraden. Momenteel heb ik een laatste tri TUNGRADE** nodig om de laatste rank van renown te krijgen, maar wacht een beetje op de volgende accessory box aangezien ik geen 130mil prre-order ga plaatsen voor 1x tungrade earing 8)7

*edit*
Overigens heb ik ook een Kuno met FULL tet weapons, waarbij wat extra accuracy nooit misstaat dus dat is een andere reden waarom die TET rce zo long overleeft heeft :D

[ Voor 12% gewijzigd door LunaTempesta op 20-07-2018 02:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Dat verklaart inderdaad wel ea.
Helaas is tri tungrad ook mijn volgende upgrade, beetje duur.

In de tussentijd maar even spelen met een musa. Heb al aardige gear bij elkaar gesprokkeld zo :P
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ifq76sQ.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LunaTempesta
LOL! Nice PEN Yuria hahaha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Kalis :P Van de MP gekocht haha.

[ Voor 60% gewijzigd door rsnubje op 20-07-2018 10:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
Sinds deze week een nieuwe pc en dus BDO weer een kans gegeven! Veel leuker nu ik niet op low hoef te spelen ;p

Maar zijn er nog actieve Nederlandse guilds of een leuke aanrader? Ben een lvl 57 169/175/181 musa. Speel voorlopig op olvia sinds ik een returning player ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

matrix14 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 21:30:
Sinds deze week een nieuwe pc en dus BDO weer een kans gegeven! Veel leuker nu ik niet op low hoef te spelen ;p

Maar zijn er nog actieve Nederlandse guilds of een leuke aanrader? Ben een lvl 57 169/175/181 musa. Speel voorlopig op olvia sinds ik een returning player ben :)
Is geheel Nederlands/Vlaams een vereiste? Anders hebben we een Nederlandse core groep van MaoMaoPrince die standaard op TS zit (met soms een Duitser erbij). Meeste zijn in de avond online (moet even rebound krijgen na de maandlange fishing/afk event :P )

ts3.bbin.co.uk (Black Desert channel)

[ Voor 46% gewijzigd door 4th op 25-07-2018 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
4th schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 08:05:
[...]

Is geheel Nederlands/Vlaams een vereiste? Anders hebben we een Nederlandse core groep van MaoMaoPrince die standaard op TS zit (met soms een Duitser erbij). Meeste zijn in de avond online (moet even rebound krijgen na de maandlange fishing/afk event :P )

ts3.bbin.co.uk (Black Desert channel)
Zal zeker even kijkje komen nemen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matrix14
Heb net voor het eerst kzarka gedaan krijg gelijk de chest :D lucky rng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

wtf, dat is inderdaad lucky, gz!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Wat vinden jullie van de lvl 60 gearset die je nu kunt krijgen? Ik vind het een beetje apart, maar het leverde gisteren wel al een leuke reactie op.

Ik killde gister iemand op mijn spot bij gahaz en die was meteen van: geniet nog maar even van de 7 dagen, noob. De lach was over toen een Tet dandy in zn chat stond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Haha, dat dus, voor vele is het een leuke 7 dagen voor sommigen leuke gearset voor alt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

True, kun je ff goed je alt uitproberen. Helaas is mn enige andere char die 60 is, mn ranger. Werkt voor geen meter meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Is deze week wel een beetje klote voor node-wars en sieges. Basically any high attendance guild zou nu prima mee kunnen in een siege omdat iedereen softcap is. Hadden gisteren een Nodewar tegen Invasion die 60? man ofzo had en wij met 25. Normaal kan je daar als siege guild prima tegen op, nu was het toch oppassen.

Maar idd 1 weekje dan is het weer weg. Beetje gek gedaan om zo iets weg te geven, maar miss krijgen meer mensen nu zin om wat te gearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Kan ik me voorstellen ja. Normaal zit ej dan misschien met 25 man met 500+gs tegenover een meerderheid met 400+. Das dan wel aardig te doen.

Gister nog 2x tet kutum gefaald, maar in return wel een Tri tungrad Earring kunnen maken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Gz met tri tun, die tet kutum komt nog wel keer anders wel van de market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Thanks :) Ja, afgelopen dagen sowieso al 2 voorbij zien komen. Vraag is meer of het nog nuttig is om voor kutum te gaan, op het moment dat ik dichter bij 261 AP kom. Want daar ligt een beetje het omkeer punt met AP bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Dan is het inderaad beter voor nouver, zit zelf op een 235 ofzo met kutum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ik ben er ook nog lang niet hoor, maarja. Soms gaat je progress sneller dan je verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matrix14
Ik ging voor de eerste keer ooit enchancen gebeurt er dit!

10fs grunil armor +15 to pri : 1 try
10 fs grunil helmet +15 to pri : 1 try
10 fs grunil boots +15 to pri : 1 try
15 fs grunil armor pri to duo : 1 try

4x succes achter elkaar haha

geen idee of dit echt lucky was maar vond het wel grappig ;p

[ Voor 11% gewijzigd door matrix14 op 31-07-2018 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Tis zeker niet slecht. Al heb ik ook verschillende keren Pri gehaald op 8fs met grunil en vervolgens duo rond 12fs. Even afgezonderd van de gekke keren dat duo lukt met 0fs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
PRI is over t algemeen redelijk simpel. Zeg maar zn 50% op 20 fs. Dus dat ze allemaal op die 10 fs poppen is best lucky ja. Ken mensen die 5x achter elkaar tet kregen op een 45-50 fs. Dus anything is possible. RNG!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18
Wat keynote informatie over de update eind van de maand.
YouTube: Black Desert Online Remastered: Everything You Need To Know | Presen...

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1 ... 34 ... 45 Laatste

Let op:

Het is niet toegestaan om hier guest passes aan te vragen.

Zoek je een guestpass zet je nickname dan op deze lijst, Tweakers die een guestpass willen weggeven kunnen deze dan via een PM verstrekken.