Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
Hey!

Ik doe momenteel 's nachts fishing bij de veila hotspot en breng de vis dan naar de trader heidel voor ongeveer 1.8m (+- 8 uur) en ergens tussen 0 en 5 relic shards. Dit levert mij dus gemiddeld 4m op per nacht.

Ook heb ik ongeveer 1500lt weight en een processing outfit. Ik heb heel wat copper, iron, coal en timbers opgespaard. Timbers doe ik soms wel als ik korter afk moet maar weight lijkt mij te snel op te vullen voor een periode van 6 tot 8 uur? Profit van ores te smelten lijkt mij dan weer aan de lage kant?

Aangezien ik geen master 2 trading heb en geen crates maak is fishing meer geld per nacht? (Ik heb professional 8 fishing en artisan 2 processing)

LoL: Greenpearlz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09-2024
Greenpearl schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:27:
Hey!

Ik doe momenteel 's nachts fishing bij de veila hotspot en breng de vis dan naar de trader heidel voor ongeveer 1.8m (+- 8 uur) en ergens tussen 0 en 5 relic shards. Dit levert mij dus gemiddeld 4m op per nacht.

Ook heb ik ongeveer 1500lt weight en een processing outfit. Ik heb heel wat copper, iron, coal en timbers opgespaard. Timbers doe ik soms wel als ik korter afk moet maar weight lijkt mij te snel op te vullen voor een periode van 6 tot 8 uur? Profit van ores te smelten lijkt mij dan weer aan de lage kant?

Aangezien ik geen master 2 trading heb en geen crates maak is fishing meer geld per nacht? (Ik heb professional 8 fishing en artisan 2 processing)
- Relic shards bewaren en in parties doen. Levert je meer op door de memory fragments die je krijgt, of je bewaart ze voor het upgraden van boss gear.
- Zelf vis ik ook snachts en process ik niet, puur omdat ik een paar keer per nacht mn inventory zou moeten clearen vanwege weight, daar zit ik niet op te wachten.
- Savonds process ik meestal tussen het koken, sporten en studeren door.

That said, je kan best flink wat ores processen snachts om trash crates te maken. Denk aan 40K trash crates (met buffs) in leveren om jezelf naar trade master 2 te boosten.

[ Voor 6% gewijzigd door Kleaudzak op 29-08-2017 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empl0de
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-09 21:08
Greenpearl schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:27:
Hey!

Ja, het is een afweging - ik vis ook meestal - maar wissel het af om af en toe ook mijn ores etc te processen. En inderdaad na een halve nacht stopt die er mee - das dan jammer. Gezien ik beetje bij beetje wel dichterbij kom om alles in 1 klap in te leveren voor m2. Het levert niet veel op zonder m2 maarja het gaat meer om op m2 te komen in eerste instantie en dan kun je geld verdienen.

Als je serieus overweegt m2 te gaan nemen, is het in lange termijn het wel waard om af en toe die 4-5 mil over te slaan ook al is het niet effectief.

Verder process ik ook vaak op de achtergrond als ik een ander spel aan het doen ben

En zoals Kleaudzak ook al aangaf - ik zou de relics gewoon omzetten in scrolls en 1x in de week een 10x/5x run doen. Levert meer op in silver of je kunt the frags houden voor boss gear (je hebt nooit genoeg memory fragments)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
Bedankt voor de reacties! Ben op dit moment nog niet op het punt dat ik echt klaar ben voor trading volgens mij (217 cp en doe veel liever sausans dan pirates), processing doe ik puur voor profit (als ik paar uurtjes afk moet maak ik maple planks wat volgens mijn schattingen een 1m - 1.2m per uur moet opleveren).

De belangrijkste reden dat ik niet met overnight fishing wil stoppen is inderdaad dat ik meer relics krijg om scrolls mee te doen (tenzij overnight processing veel meer zou opbrengen maar dat lijkt dus niet zo). Zo hoef ik minder tijd te spenderen om ze van de marketplace te snipen.

[ Voor 4% gewijzigd door Greenpearl op 29-08-2017 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empl0de
Ja precies - ik doe het ook meestal alleen als ik te veel mats heb - bedoel heb momenteel ook 60k cedar - moet ik eigenlijk eens verwerken, maar zoals altijd in dit spel ben ik snel afgeleid :P

Momenteel bij Termian waterpark een leuke hotspot trouwens, nog tot morgen maar haal zo'n 5-11mil per nacht op met al die rares en overigens ook termian seals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
empl0de schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 16:03:
Ja precies - ik doe het ook meestal alleen als ik te veel mats heb - bedoel heb momenteel ook 60k cedar - moet ik eigenlijk eens verwerken, maar zoals altijd in dit spel ben ik snel afgeleid :P

Momenteel bij Termian waterpark een leuke hotspot trouwens, nog tot morgen maar haal zo'n 5-11mil per nacht op met al die rares en overigens ook termian seals
Ik heb ook een aantal nachten gefished daar, was zeker mooie cash maar ben ermee gestopt toen ik las dat mensen er een sport van maken om afk fishers te "kidnappen" en ergens ver weg in de oceaan te dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empl0de
Ja, dat is wel vervelend ja - maar ik heb gewoon mijn eigen sailboat er voor gezet om veilig te vissen.

Maar, had ik Velia ook weleens dat ik ergens in de ross sea wakker werd.. vervelend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Vond het wel grappig idee eigenlijk O-)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Voor de Halloween sfeer >:)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3qa1NcS.jpg

[ Voor 127% gewijzigd door 4th op 23-10-2017 11:27 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17-09 16:23
Nog active spelers hier op het forum ? Ik ben sinds gister begonnen en vind het op dit moment wel heerlijk weg spelen. Ben nu level 15 dus de ingewikkelde mechanics komen vast nog wel. De interface en key bindings is nog wel even wennen en zijn soms overweldigend maar na een paar uur redelijk alles te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18
Mocht er nog iemand de game willen spelen, ik heb nog flink wat guest passes.

Ook heb ik nog 3 game passes, die bovenop de guestpass werkt en je krijgt nog wat extra zut als je lvl 30 weet te halen (value pack voor gok 7 dagen, nog wat goodies), gooi maar een DM als je er eentje nodig hebt :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 13:28

Dhrax

Prog Lord

SinergyX schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:35:
Mocht er nog iemand de game willen spelen, ik heb nog flink wat guest passes.

Ook heb ik nog 3 game passes, die bovenop de guestpass werkt en je krijgt nog wat extra zut als je lvl 30 weet te halen (value pack voor gok 7 dagen, nog wat goodies), gooi maar een DM als je er eentje nodig hebt :)
Zou de game wel eens willen proberen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
Dat is een super coole look, @4th :D

En ze hebben recent de originele preorder mensen extra rewards gegeven, voor degene hier die in aanmerking komen ^.^

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de game afgelopen zondag gehaald in de steamsale voor 5 euro. Na lang twijfelen dus eindelijk aangeschaft en ik kan alleen nog maar denken aan spelen. Heb gekozen voor een Dark Knight en ben nu level 21. Ben nog erg zoekende hoe je bepaalde dingen het beste kunt doen zoals ; nu al een huis kopen? etc etc.

Weer een noob er bij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2017 @ 07:53:
Ik heb de game afgelopen zondag gehaald in de steamsale voor 5 euro. Na lang twijfelen dus eindelijk aangeschaft en ik kan alleen nog maar denken aan spelen. Heb gekozen voor een Dark Knight en ben nu level 21. Ben nog erg zoekende hoe je bepaalde dingen het beste kunt doen zoals ; nu al een huis kopen? etc etc.

Weer een noob er bij :)
Huis kopen, nodes gebruiken, allemaal kost dat contribution points (3e balk linksboven).

Als je genoeg contributionpoints heb, gewoon doen :P CP's krijg je door kennis, kennis van mobs, kennis van NPC's, locaties, craftrecipes, etc.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
SinergyX schreef op woensdag 29 november 2017 @ 09:40:
[...]

Huis kopen, nodes gebruiken, allemaal kost dat contribution points (3e balk linksboven).

Als je genoeg contributionpoints heb, gewoon doen :P CP's krijg je door kennis, kennis van mobs, kennis van NPC's, locaties, craftrecipes, etc.
Je krijgt energy door knowledge.

CP krijg je door quests te voltooien of door cooking/alchemy by-product in te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Kleaudzak schreef op woensdag 29 november 2017 @ 13:24:
[...]

Je krijgt energy door knowledge.

CP krijg je door quests te voltooien of door cooking/alchemy by-product in te leveren.
Dom dom, helemaal gelijk. Koffie was nog niet op optimale niveau :$

CP is inderdaad quests en by products.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
SinergyX schreef op woensdag 29 november 2017 @ 13:30:
[...]

Dom dom, helemaal gelijk. Koffie was nog niet op optimale niveau :$

CP is inderdaad quests en by products.
:(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 10:00
Na vanochtend een key te hebben ontvangen van SinergyX (nogmaals dank) Heb ik ook een char aangemaakt, een shadow. Ik ben nu level 8 wat wel heel erg snel gaat vind ik. Ik heb nu net een 3tal quests gedaan.

Probeer alleen nu in game te komen maar dan krijg ik een melding dat er al 2 clients actief zijn...(XIGNCODE...)

Verder laat ik me verassen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
WoKo schreef op woensdag 29 november 2017 @ 18:39:
Na vanochtend een key te hebben ontvangen van SinergyX (nogmaals dank) Heb ik ook een char aangemaakt, een shadow. Ik ben nu level 8 wat wel heel erg snel gaat vind ik. Ik heb nu net een 3tal quests gedaan.

Probeer alleen nu in game te komen maar dan krijg ik een melding dat er al 2 clients actief zijn...(XIGNCODE...)

Verder laat ik me verassen :-)
Check je taakbeheer, kan soms zijn dat er een 'loze' client op de achtergrond blijft hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 10:00
SinergyX schreef op woensdag 29 november 2017 @ 19:15:
[...]

Check je taakbeheer, kan soms zijn dat er een 'loze' client op de achtergrond blijft hangen.
yup, gevonden.

Vind het nog maar een beetje vaag allemaal. Ik volg de quests van dat zwarte ventje. Tussendoor maar wat sites lezen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
WoKo schreef op woensdag 29 november 2017 @ 20:28:
[...]

yup, gevonden.

Vind het nog maar een beetje vaag allemaal. Ik volg de quests van dat zwarte ventje. Tussendoor maar wat sites lezen :-)
Black spirit is beetje rode lijn door de game heen, maar dit is echt geen 'bij je handje houden' MMO. De hele nodes/worker/lifeskills is een complete game an sich :P

Zo heb ik mijn Witch en mijn doel is lvl56 (eerste softcap) te worden door _puur_ lifeskills (farming en cooking), zit al op 53.26 :)

Verwijderd

@WoKo Hier hetzelfde, ik probeer ook nog veel te ontdekken en volg ook veel quests van de Black Spirit. Begin nu met wat side quests in Heidel.

Al moet ik zeggen dat ik nog niet helemaal snap hoe het zit met die storage manager. Ik heb nu items in de warehouse gestopt (Geen idee of dit goed is en of ik mijn spullen nog terug krijg vanavond). Ook heb ik wat gold bars en nog wat triple gold bars ofzo die ik wil verkopen maar weet nu niet waar. Ook niet waar ik nu het beste mijn silvers kan bewaren.. Stel ik mocht een keer dood gaan dan wil ik dat niet kwijt zijn. Sorry voor mijn noobheid.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2017 @ 08:37:
Al moet ik zeggen dat ik nog niet helemaal snap hoe het zit met die storage manager. Ik heb nu items in de warehouse gestopt (Geen idee of dit goed is en of ik mijn spullen nog terug krijg vanavond). Ook heb ik wat gold bars en nog wat triple gold bars ofzo die ik wil verkopen maar weet nu niet waar. Ook niet waar ik nu het beste mijn silvers kan bewaren.. Stel ik mocht een keer dood gaan dan wil ik dat niet kwijt zijn. Sorry voor mijn noobheid.
In de storage manager is alles veilig. Een storage manager werkt alleen lokaal. Je kan dus bij de storage manager in Heidel niet bij de spullen van de storage manager in Velia en omgekeerd. Via de Map kan je zien wat je in storage hebt in de verschillende plaatsen.

De gold bars kan je inwisselen bij de storage manager via de optie Currency Exchange.
Silver kan je ook opslaan bij de storage manager. Op een gegeven moment heb je gewoon teveel en gaat het gewicht een rol spelen en moet je het wel gaan opslaan.

Verwijderd

@Verwijderd Tof! Dan zat mijn gevoel dus wel goed, bedankt voor de bevestiging!

Heb nu alweer om vanavond te spelen. Hoeveel uur hebben jullie er ondertussen al inzitten?

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Heb gisteren avond een striker zitten te power lvlen . Wauw wat is een striker veel fun zeg .

Lvl 33 nu bij de bandit camp . Alsof je een mix van Dragon ball z en street fighter speelt.

Ook eindelijk me eerste row en fish boat binnen op me Tamer .

Mede terug gekomen in de game vanwege die mail die ik kreeg van die rewards . Had de game gepreorderd toen der tijd .

[ Voor 19% gewijzigd door DidierB op 30-11-2017 12:12 ]

• SinergyX
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:06:

Heb nu alweer om vanavond te spelen. Hoeveel uur hebben jullie er ondertussen al inzitten?
Ik heb de 1000 uur achievement al binnen :P

Inmiddels nu 5 characters awakened (meahwa, tamer, sorc, valk en ranger), ik hoef geen 57 of hoger te worden, vind de 'road to' leuker dan na 56 door te gaan meppen. Ook master cooker geworden, mee zit dit weekend ook master processing.

• KnightX
SinergyX schreef op donderdag 30 november 2017 @ 13:26:
[...]

Inmiddels nu 5 characters awakened (meahwa, tamer, sorc, valk en ranger), ik hoef geen 57 of hoger te worden, vind de 'road to' leuker dan na 56 door te gaan meppen. Ook master cooker geworden, mee zit dit weekend ook master processing.
Ik heb geen achievements meer om te behalen qua tijd, tenzij ze er nieuwe toevoegen :(

Ik heb ook nog enkele game passes over als iemand er nog wil.
Aangezien ik best die pets wil, ben ik ook bereid om de 10€ versie te schenken als die personen level 30 bereiken tegen het einde van die 7 day trial (de requirement om die pet te krijgen dus :P ).

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

• DidierB

DidierB

KnightX schreef op donderdag 30 november 2017 @ 13:59:
[...]

Ik heb geen achievements meer om te behalen qua tijd, tenzij ze er nieuwe toevoegen :(

Ik heb ook nog enkele game passes over als iemand er nog wil.
Aangezien ik best die pets wil, ben ik ook bereid om de 10€ versie te schenken als die personen level 30 bereiken tegen het einde van die 7 day trial (de requirement om die pet te krijgen dus :P ).
Kan je niet gewoon 2de account aanmaken daarvoor ? Lvl 30 bereikte ik gister met een striker binnen 3 uur .

• KnightX
DidierB schreef op donderdag 30 november 2017 @ 14:54:
[...]

Kan je niet gewoon 2de account aanmaken daarvoor ? Lvl 30 bereikte ik gister met een striker binnen 3 uur .
Ja, en dat heb ik al gedaan voor eentje. Maar het is wel wat zonde, aangezien ik nooit iets ga doen met die extra accounts. Plus dat is iedere keer 3 uur dat ik niks aan't doen ben met mijn eigen account, en ik heb al niet veel tijd na het werk.

Verwijderd

Ik speel af en toe als ik weer zin heb. Toevallig een paar weken geleden weer eens begonnen na maandenlang niets gedaan te hebben. Mijn hoogste character is lvl 52. Iets van 900 miljoen op de bank....daar moet ik eens iets mee doen. :-)

Ik merk dat de omvang van het spel en de enorme hoeveelheid mogelijkheden een casual speler als mij wel eens teveel wordt. Kwestie van focus en je eigen doelen stellen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2017 15:57 ]

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
SinergyX schreef op donderdag 30 november 2017 @ 13:26:
[...]

Zit nog steeds op die 1k uur te aasen :( - moet vaker afk processing overnight laten aan staan denk ik ha ha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB

DidierB

Toch wel de enige game waar ik het gaaf vind om productie en gathering missies te doen. In Wow vis en mine enzo ik nooit. Doe het in deze game al de hele dag haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sabrac
  • Laatst online: 05-09-2022
LunaTempesta schreef op donderdag 30 november 2017 @ 16:42:
[...]

Zit nog steeds op die 1k uur te aasen :( - moet vaker afk processing overnight laten aan staan denk ik ha ha!
1k heb je toch al lang binnen, dat is 40 dagen playtime :) Denk dat jij de 10k bedoeld. Gezien je meer dan mij speelt en ik op ongeveer 6k zit ^^.

edit:
Ook leuk om te zien dat het Black Desert topic weer een beetje actief is.

EDIT #2

nieuwe class preview voor een class die na de Mystic uitkomt. Deze is net aangekondigd in korea dus ik gok dat het nog wel een paar maanden duurt voordat deze in NA/EU is

[ Voor 58% gewijzigd door Sabrac op 02-12-2017 12:43 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Ja nulletje vergeten :-)

2x lvl 61 was niet genoeg omg aan die 10k te komen heheeee

[ Voor 22% gewijzigd door LunaTempesta op 02-12-2017 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 22:30
Ik zat de afgelopen weken weer te discusseren met welke MMO ik wou beginnen :P. Had heel even The Elder Scrolls Online gedaan, maar het is nu zeker, ik ga weer terug naar Black Desert Online :). Kan niet wachten om weer verder te gaan met m'n Wizard.

Moet zeggen dat ondanks de weinig traditionele aanwezigheid van PvE (dungeons, raids) dat ik heel erg veel plezier had/heb met BDO. Het beste aan BDO vindt ik gewoon dat je heel druk kan zijn met alle skills ondanks dat je een max. level hoeft te zijn. In bijna alle andere MMO's heb ik dit gevoel niet. Daar is het vaak een gedoe om max. level te worden, en dan begint het pas. Tot nu toe heb ik mij ook nog geen enkele keer verveeld omdat er ook zoveel is te doen.

Kan ook niet wachten tot de kerst event. Vindt sneeuw in een game er altijd wel tof uit zien :).

De vorige keer heb ik nog maar het topje van de ijsberg aangeraakt, en ik ben de laatste keer net begonnen met de area rechts van de Eastern Border, dus hier wil ik eerst verder gaan questen. Heb de vorige keer 200m opgespaard, ik wil hier denk ik nog eerst een goed paard voor kopen. Destijds waren de duurdere paarden rond de 200m, dus hopelijk dat het nu nog zo is.

En hopelijk kan ik een redelijk beginnende guild vinden die ook betrokken zijn bij Node wars. Heb wel zin om zoiets mee te maken en actief betrokken bij te zijn. Maar ik wil ook nog meer gear gaan halen. Vanavond maar even kijken welke gear ik ook al weer precies heb.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KnightX
https://www.invenglobal.c...reagan-neater-ui-and-more

Een overzichtje van de updates die op komst zijn :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kleaudzak
Diigii schreef op maandag 4 december 2017 @ 09:46:
Heb de vorige keer 200m opgespaard, ik wil hier denk ik nog eerst een goed paard voor kopen. Destijds waren de duurdere paarden rond de 200m, dus hopelijk dat het nu nog zo is.
Voor 120 mil kan je een prima paard krijgen. Succes met levelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gisteren 7de class awakened gehaald, vind ik toch 10x leuker dan mindless naar 57/58 te grinden en tikt aardig aan op family fame :) Wil de 1,5miljoen daily aantikken, zit nu bijna 1m, dus op naar de volgende class :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
SinergyX schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:49:
Gisteren 7de class awakened gehaald, vind ik toch 10x leuker dan mindless naar 57/58 te grinden en tikt aardig aan op family fame :) Wil de 1,5miljoen daily aantikken, zit nu bijna 1m, dus op naar de volgende class :P
Haha, dat vind ik persoonlijk ook leuker.
13/14 characters die ik heb zijn level 56+.
Uiteindelijk toch mijn main naar 60 geleveled. Hier en daar eens de daily 200% gebruiken en je komt er wel hoor.

En volgende week Woensdag een Mystic starten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
KnightX schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:11:
[...]

Haha, dat vind ik persoonlijk ook leuker.
13/14 characters die ik heb zijn level 56+.
Uiteindelijk toch mijn main naar 60 geleveled. Hier en daar eens de daily 200% gebruiken en je komt er wel hoor.

En volgende week Woensdag een Mystic starten. :P
Ik had meer zoiets, wat kan je nu meer op 60? Voor mn life skills heb ik meer dan genoeg aan 56, scheelt me ook in gear. Plus dat ik de meeste awakenings aardig saai vind, ranger hou ik zelfs zonder awakened wapen, nu alleen mn zerker is wel humor, maar de hele tijd naar zo'n lompe gast te kijken is ook niet echt mijn ding :P

M'n witch gaat ook nog aardig, 53.70 momenteel, puur vanuit farming en cooking, nog geen mob gekilled sinds lvl40 :P

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 06-12-2017 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
SinergyX schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:20:
[...]

Ik had meer zoiets, wat kan je nu meer op 60? Voor mn life skills heb ik meer dan genoeg aan 56, scheelt me ook in gear. Plus dat ik de meeste awakenings aardig saai vind, ranger hou ik zelfs zonder awakened wapen, nu alleen mn zerker is wel humor, maar de hele tijd naar zo'n lompe gast te kijken is ook niet echt mijn ding :P

M'n witch gaat ook nog aardig, 53.70 momenteel, puur vanuit farming en cooking, nog geen mob gekilled sinds lvl40 :P
Ik ben er vooral voor gegaan om toch mijn guildies te kunnen helpen als er geknokt word.
Plus, het is handig om te questen in nieuwe zones ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uuuurgh ik baal zo, ik had een paar dagen gratis +16 vakjes in mijn inventory. Aaaaaaaand its gone.Nu maar naar storemanagers heen en weer hoppen. Heb mijn paard laatst ontvangen en hij was na vijf minuten al dood. way to go me.
Iemand die vrienden wil zijn met deze noob in de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
SinergyX schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:20:
[...]

Ben je wel eens in kamasylve geweest als je alleen maar 56 characters hebt :+

Leveling to 60 is so super easy atm. Zelfs 61 is niks meer in vergelijking met een paar maanden terug. Mijn witch duurde wel even om naar 61 te krijgen, recent een Kuno gelvl'd en 61 was echt zo gedaan.
Onlangs nog iemand in de guild die in 1 week n nieuwe character van 0 naar 60 heeft geleveld. 59-60 kost nu iets van 16-20 uurtjes grinden, minder als je alleen maar in het weekend grind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
LunaTempesta schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 13:23:
[...]

Ben je wel eens in kamasylve geweest als je alleen maar 56 characters hebt :+

Leveling to 60 is so super easy atm. Zelfs 61 is niks meer in vergelijking met een paar maanden terug. Mijn witch duurde wel even om naar 61 te krijgen, recent een Kuno gelvl'd en 61 was echt zo gedaan.
Onlangs nog iemand in de guild die in 1 week n nieuwe character van 0 naar 60 heeft geleveld. 59-60 kost nu iets van 16-20 uurtjes grinden, minder als je alleen maar in het weekend grind.
En dat is het leuke aan deze game, je kan ook volledig inzetten op lifeskills en trading, mindless grinden voor die 0,001% per mob trekt mij niet meer, dan maak ik gewoon weer een alt aan en ga die naar 56 brengen. Ik speel maar ~2 uurtjes per dag en weinig zin dat enkel te besteden aan een paar mobs neer te meppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17-09 16:23
Ik ben level 35 en heb een ultimate weapon. Kan ik de durability alleen recoveren met nog een ander ultimate exemplaar of zijn er andere mogelijkheden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LunaTempesta
gewone groene werkt ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Nog een paar uurtjes maintenance en dan is de nieuwe class eindelijk live. Mystic time :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
KnightX schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:36:
Nog een paar uurtjes maintenance en dan is de nieuwe class eindelijk live. Mystic time :D
Ben benieuwd hoe anders hij is tov striker, was al niet zo'n fan van de female/male logica bij nieuwe classes (zoals afgelopen 2) en vond de awakening van striker toch wat tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 16:29
Is er nog iets van een Tweakers guild? Heb BDO in de zomer best veel gespeeld maar inmiddels al maanden niet aangeraakt omdat ik tijdelijk op kamers ging. Wil het in januari weer gaan oppakken.

• KnightX
SinergyX schreef op woensdag 13 december 2017 @ 16:26:
[...]

Ben benieuwd hoe anders hij is tov striker, was al niet zo'n fan van de female/male logica bij nieuwe classes (zoals afgelopen 2) en vond de awakening van striker toch wat tegenvallen.
Vrij subtiele verschillen tegenover Striker.
Volledig andere awakening wel, voor zo ver ik weet.

• SinergyX
KnightX schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:20:
[...]

Vrij subtiele verschillen tegenover Striker.
Volledig andere awakening wel, voor zo ver ik weet.
Zag al aardig wat hoge lvls langshuppelen, was wel leuk bij mudster boss, 90% was daar striker, die vielen bij bosjes :P

Van het weekend maar even mee gaan beginnen, ben nu hoofdzakelijk bezig geweest story af te maken van Mediah, eindelijk op 1 char hele story afgemaakt (black spirit wordt weer klein :P)

• KnightX
SinergyX schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:39:
[...]

Zag al aardig wat hoge lvls langshuppelen, was wel leuk bij mudster boss, 90% was daar striker, die vielen bij bosjes :P

Van het weekend maar even mee gaan beginnen, ben nu hoofdzakelijk bezig geweest story af te maken van Mediah, eindelijk op 1 char hele story afgemaakt (black spirit wordt weer klein :P)
En daarna door naar Valencia? >:)

• SinergyX
KnightX schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:20:
[...]

En daarna door naar Valencia? >:)
Alleen even om traderoute op te zetten (via zee), daarna weer lekker terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowBigQ
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14-09 20:41
Goedemiddag allemaal :)

Ik ben van plan om vanaf morgen (01-01-2018) een nieuwe game te gaan spelen. Nu zit ik tussen een aantal te twijfelen.

Is Black Desert waard om te spelen voor langere tijd? Bedoel niet enkele maanden maar waarschijnlijk enkele jaren.

Indien het wel waard is om te spelen, dan wil ik graag spel nu kopen omdat die 50% afgeprijsd is.

En is het handig om via Steam te kopen?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtG
  • Laatst online: 09-03-2022
SnowBigQ schreef op zondag 31 december 2017 @ 15:51:
Goedemiddag allemaal :)

Ik ben van plan om vanaf morgen (01-01-2018) een nieuwe game te gaan spelen. Nu zit ik tussen een aantal te twijfelen.
Ik heb het spel ook sinds een paar dagen. Tot nu toe heb ik er 5 uur inzitten en het bevalt me wel maar ik volg alleen nog maar de main quest line. Ik heb nog geen additionele onderdelen van de game bekeken.

Let wel op dit spel is pay to play maar heeft nog steeds een microtransacties voor bijvoorbeeld pets, het is niet mogelijk om een pet via een quest o.i.d. te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtG
Zijn er nog tweakers die actief zijn in dit spel?

Ik zou wel wat tips voor dit spel kunnen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowBigQ
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14-09 20:41
Heb het spel aangeschaft gisteren, en zit inmiddels op level 15 dacht ik. Ook alleen met main quests bezig.

Het spel is niet pay to play. Je hebt geen maandelijkse kosten je koopt het maar een keer en dan speel je gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtG
Oh ja sorry ik bedoelde inderdaad niet dat er een maandelijkse subscriptie nodig was.

Ik ben nu level 26, heb gisteren de 200 % gebruikt en toen ging het heel hard. ik denk dat ik het voorlopig nog wel blijf spelen, ben benieuwd naar de beroepen of hoe het ook heet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Het is beetje freemium principe, je kan alsnog een valuepack (30dagen) kopen, krijg je wat bonus exp, inv/storage slots en hogere payout van de Marketplace, erg handig te hebben als je wat actiever speelt.

Ik speel nog steeds veel, nog 2 classes te gaan en dan heb ik alles op 56 awakened.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
ArtG schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:57:
[...]

Ik heb het spel ook sinds een paar dagen. Tot nu toe heb ik er 5 uur inzitten en het bevalt me wel maar ik volg alleen nog maar de main quest line. Ik heb nog geen additionele onderdelen van de game bekeken.

Let wel op dit spel is pay to play maar heeft nog steeds een microtransacties voor bijvoorbeeld pets, het is niet mogelijk om een pet via een quest o.i.d. te krijgen.
Je krijgt er soms eentje gratis via events, en er is ook ergens een pet reward voor een bepaalde tijd te spelen.
Natuurlijk wel niet zo handig als nieuwe speler, tenzij je enorm veel geluk hebt en start toevallig tijdens zo'n event :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtG
Ok, ik zit erover na te denken om de travelers pack te kopen dat geeft onder andere een pet voor altijd, hij is nu nog in de aanbieding op steam.

Ik had begrepen dat pets voor allerlei zaken ingezet kunnen worden ook als je offline bent klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Pets kunnen maar 3 dingen, je loot oppakken (afhankelijk van tier en level elke xx seconde), ze hebben een special (afhankelijk van soort) die bv nodes, bosses of hostiles markeren en als laatste geven ze je ene kleine buff met bv life exp 3%, luck +1, kleine dingen.

Offline doen ze helemaal niets voor je, zelfs workers kunnen maar beperkt dingen doen als je offline bent (ze maken een job af die je ze geeft, maar starten geen nieuwe meer tot je weer online bent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtG
Ok, goed om te weten, kunnen ze eigenlijk dood gaan ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArieHS
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21-08-2024
Wat handige links:
Allereerste een goede site met heel veel guides:
http://www.blackdesertfoundry.com/list-of-guides/

Hierbij staan een aantal gidsen voor nieuwe spelers.
Lees deze maar eens aandachtig door, hier staat heel veel nuttige informatie in en dat scheelt je veel vragen.
http://www.blackdesertfoundry.com/starterlaunch-guide/

Handige map met heel veel info:
http://www.somethinglovely.net/bdo/

Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
ArtG schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:58:
Ok, goed om te weten, kunnen ze eigenlijk dood gaan ?
Nee, ze stoppen alleen met werken als ze geen 'energy' meer hebben (kan je weer aanvullen met pet food).

Ik heb wel na 2 weken hard werken eindelijk mijn schip af, de Epheria Sailship :D
Afbeeldingslocatie: http://origin.webcdn.theblackdesertonline.net/forum/service_live/monthly_02_2017/2017-02-08_75625575.thumb.JPG.6efd3549f5b597708ef6ce8905879353.JPG

[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 03-01-2018 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieHS
Lekker bezig, daar ga je veel plezier aan beleven.

Ik heb zelf al drie van die Epheria Sailboats gemaakt. Over 10 dagen is mijn eerste Epheria Frigate af. Dan ga ik ook de bijbehorende gear eens maken en upgraden om straks de nieuwe world boss te lijf te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Frigate ga ik later misschien doen, nu eerst die crafted onderdelen maar eens doen, kan voorlopig geen bomen meer zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtG
ArieHS schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:14:
Wat handige links:
Allereerste een goede site met heel veel guides:
http://www.blackdesertfoundry.com/list-of-guides/

Hierbij staan een aantal gidsen voor nieuwe spelers.
Lees deze maar eens aandachtig door, hier staat heel veel nuttige informatie in en dat scheelt je veel vragen.
http://www.blackdesertfoundry.com/starterlaunch-guide/

Handige map met heel veel info:
http://www.somethinglovely.net/bdo/

Succes!
bedankt deze ga ik vanavond even doorlezen

[ Voor 31% gewijzigd door ArtG op 03-01-2018 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nieuwe update is best interessant, ik tik opeens nonstop 144fps aan buiten de stad, of ze hebben framerate unlocked of ik heb opeens nu wel werkende freesync opties :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
SinergyX schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:46:
Frigate ga ik later misschien doen, nu eerst die crafted onderdelen maar eens doen, kan voorlopig geen bomen meer zien :D
Ik heb gisteren juist mijn Frigate afgewerkt. Geen tekort aan logs dankzij mijn vele guild missions, maar de Jade Ingots waren wel een pain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
KnightX schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:25:
[...]

Ik heb gisteren juist mijn Frigate afgewerkt. Geen tekort aan logs dankzij mijn vele guild missions, maar de Jade Ingots waren wel een pain.
Netjes :D ik ga met mn overschot aan logs nog wat Fishing boats maken, toch 2 mil stuk.

Zat ik gisteren nog wat door de marketplace te bladeren, win il zomaar bid op nouver item, had ik ook niet verwacht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieHS
KnightX schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 10:25:
[...]

Dat is mooi! Logs zijn inderdaad goed te doen, heb ook nog 400 timber squares kunnen snipen, dat scheelt behoorlijk wat werk.

Had wat dagen dat ik de frigate designs niet op heb gehaald :/ . Moet not 20 jade ingots snipen, het zelf maken en verdienen met die extra missies (10 stuks met harpooning) was echt een drama. Heb de parts shop voor de blue epheria items nu geactiveerd en ben begonnen met de materialen daarvoor richting epheria te sturen.

Ik twijfel nog wel om eerst groene items op mijn boot te zetten te upgraden, voor het hunten van de seamonsters voor de blauwe items. Aangezien die seamonster looting items ook nog guild items zijn, moet ik een even uitvogelen hoe ik deze op ga slaan zonder dat de items door guildies 'gejat' gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
ArieHS schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:52:
[...]

Dat is mooi! Logs zijn inderdaad goed te doen, heb ook nog 400 timber squares kunnen snipen, dat scheelt behoorlijk wat werk.

Had wat dagen dat ik de frigate designs niet op heb gehaald :/ . Moet not 20 jade ingots snipen, het zelf maken en verdienen met die extra missies (10 stuks met harpooning) was echt een drama. Heb de parts shop voor de blue epheria items nu geactiveerd en ben begonnen met de materialen daarvoor richting epheria te sturen.

Ik twijfel nog wel om eerst groene items op mijn boot te zetten te upgraden, voor het hunten van de seamonsters voor de blauwe items. Aangezien die seamonster looting items ook nog guild items zijn, moet ik een even uitvogelen hoe ik deze op ga slaan zonder dat de items door guildies 'gejat' gaan worden.
Ja, na enkele keren die Epheria quests te doen voor Jade was ik het kompleet beu. Veel te veel RNG bij dat stomme fishing en harpooning. Gemakelijk 3 uur kwijt. Ik heb ze gewoon van de MP gesniped daarna. Ook een paar keer die daily voor de designs vergeten... |:(

Die guild items van sea monsters direct gewoon processen met de andere materialen, het eind resultaat kan je wel gewoon in je warehouse stoppen (Margoria Dark Iron, Tough Flax, etc...) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
SinergyX schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:20:
Nieuwe update is best interessant, ik tik opeens nonstop 144fps aan buiten de stad, of ze hebben framerate unlocked of ik heb opeens nu wel werkende freesync opties :P
Heb wel gemerkt dat ik hogere FPS heb in steden. Normaal bij plekken waar veel mensen staan had ik soms erg lage FPS. Nu lijkt het stukken beter te gaan.

Ben ondertussen ook al weer 1 maand verder (tijd vliegt :P). Helaas kan ik nu niet meer inloggen op de Steam servers, dus het rustig grinden zal wel iets lastiger gaan worden. Ik moet zelf nog een manier vinden om juiste buffs te kopen/maken zodat ik iets langer blijf leven als ik wordt geganked. Ik kwam zaterdag zelfs een player tegen waar ik niets tegen kon doen. Ik was aan het grinden en die persoon zat gewoon lekker rond te lopen. Hij killde mij verder niet (hij deed wel af en toe damage om vervelend te zijn), maar het was best vaag om te zien.

Ben op dit moment nog steeds bezig met het verzamelen van Energy en Contribution points. Nu kom ik in een gebied waar level 58 zijn toch wel goed is. De monsters worden namelijk steeds sterker.

Ik moet ook nog genoeg doen aan mijn gear. Heb nu alle Grunil gear PRI, heb een TRI Ultimate Yuria Staff en een DUO green awakening. Daarnaast heb ik nog een +15 Steel Dagger. Accessoires zijn nog niet heel speciaal. Heb op dit moment allemaal PRI Blue Coral earrings en rings. Als beginneling was mijn grooste fout om gelijk te beginnen met het maken van een PRI Ogre Ring. Helaas was dit mislukt en was ik beide items kwijt :(.

Heb ook nog een Tier 8 paard gekocht 185m :P.

Wil dus level 58 worden, mijn accessoires DUO maken evenals mijn Grunil gear. En de Steel Dagger wil ik nog DUO gaan maken. Daarna maar is kijken of ik mijn Awakening TRI kan maken + Ultimate.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Moet ook eens aan zn sail-boat beginnen maar man man man al dat woodchopping staat mij niet aan :') volgensmij zit er verder ook nog een quest chain aan vast voordat je de boot echt kan maken.

Laatste dagen vooral Gyfin grinding in Kamasylvia met een 5 man party. Beste exp en money /hour in terms of grinding. (~ 30mil/hour met een 22mil increase als je een tungrad belt dropped) - En op lvl 61-62 is dit gewoon de enige manier om nog redelijk exp te krijgen. In het weekend, met 1 uur grinden en 200% active krijg je ongeveer 0.4%. Zonder buffs zit het misschien op de 0.1~% /uur.

Inmiddels 6 man in de guild die lvl 62 zijn en daar echt hardcore gegrind hebben - en makkelijk ~5bil+ gemaakt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Diigii schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:23:
[...]

Heb wel gemerkt dat ik hogere FPS heb in steden. Normaal bij plekken waar veel mensen staan had ik soms erg lage FPS. Nu lijkt het stukken beter te gaan.

Ben ondertussen ook al weer 1 maand verder (tijd vliegt :P). Helaas kan ik nu niet meer inloggen op de Steam servers, dus het rustig grinden zal wel iets lastiger gaan worden. Ik moet zelf nog een manier vinden om juiste buffs te kopen/maken zodat ik iets langer blijf leven als ik wordt geganked. Ik kwam zaterdag zelfs een player tegen waar ik niets tegen kon doen. Ik was aan het grinden en die persoon zat gewoon lekker rond te lopen. Hij killde mij verder niet (hij deed wel af en toe damage om vervelend te zijn), maar het was best vaag om te zien.
Waarschijnlijk een level 60+ met TET gear of hoger. Daar kan je inderdaad als level 58 niks tegen beginnen.
LunaTempesta schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:26:
Moet ook eens aan zn sail-boat beginnen maar man man man al dat woodchopping staat mij niet aan :') volgensmij zit er verder ook nog een quest chain aan vast voordat je de boot echt kan maken.
Enkel een daily in Epheria voor blueprints :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
LunaTempesta schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:26:
Dat is voor de 3 extra designs en de unlock voor de weekly design, beide imho het niet echt waard (buiten dat je wat leuke goodies krijgt, moet je kolere veel reizen).
KnightX schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:13:
[...]

Waarschijnlijk een level 60+ met TET gear of hoger. Daar kan je inderdaad als level 58 niks tegen beginnen.
Ik ga niet eens de moeite meer doen voorbij 57 te komen, laat staan verder dan DUO wapen te hebben. Ik kan meppen wat ik wil meppen, PVP in deze game kan me compleet gestolen worden (iedereen roept skills, 99% is gewoon een simpele gearcheck).

Wel nu een kzark wapen op mijn valk, dus daar nog even mee aankloten, misschien nog een rutum erbij en het is weer leuk geweest, ik ga wel lekker verder met dingen craften en workers bezig houden :P

En komt er iemand die mij afmaakt, ik blijf gewoon steeds terugkomen, ik ben niet de gene die z'n karma verliest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Okay dan dump ik een alt xtje in epheria als ik zin heb haha.

Ben namelijk nog nooit in margoria geweest lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
LunaTempesta schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:52:

Er valt niet veel te zien daar. Een paar mooie eilandjes, en Port Ratt. Maar de access tot het mainland is afgesloten (omdat er nog niks van gemaakt is :P), dus je kan niet verder dan de haven. Wel een coole preview van de stijl waarin Margoria zal worden gemaakt. Heel Aziatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
LunaTempesta schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:52:

Als je ballen hebt, met een fishing boat de oceaan oversteken :P Mij eindelijk gelukt na 5de poging :D

(ja, met epheria ship is het 10x makkelijker, kost je alleen ~60-70% energy van je boot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
SinergyX schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 17:03:
[...]

Als je ballen hebt, met een fishing boat de oceaan oversteken :P Mij eindelijk gelukt na 5de poging :D

(ja, met epheria ship is het 10x makkelijker, kost je alleen ~60-70% energy van je boot).
En als een Nineshark die fishing boat op eet.. prepare for a looooong swim! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
KnightX schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:11:
[...]

En als een Nineshark die fishing boat op eet.. prepare for a looooong swim! ;)
Been there, done that, 4x zelfs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
SinergyX schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:32:
[...]

LOL, ik dacht het al :D
Ik heb er al veel dat zien doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
KnightX schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:46:
[...]

LOL, ik dacht het al :D
Ik heb er al veel dat zien doen.
An sich waren die monsters niet eens zo'n probleem, het zijn die random spam pirate ships die vervolgens nog een tijdje achter je varen (en sneller zijn). En je hebt maar 1x de kans om snel server te wisselen, om vervolgens weer 15 minuten hopen om geen monsters/ships.

Maar het geeft wel wat extra's, die zee is echt megagroot (net als de desert btw), wel mooi dat er zoiets groots in een MMO zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
SinergyX schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:32:
[...]

Haha ja rip. Daar ga ik dus niet aan beginnen. If it doesnt earn money for me there's no reason to do it :+ - Maar wil wel een x aan margoria trading gaan beginnen aangezien ik master 4 trading ben atm.

Meta in PvP is ook weer aan t veranderen. AP wordt weer aantrekkelijk en zit nu met Nouver op 248 AP - helaas zijn tungrad earrings super duur atm (juist door deze AP shift koopt iedereen ze) - en heb ik geen zin om 2bil te dumpen in de hoop een TRI tungrad earring te krijgen. ;w dan maar wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
SinergyX schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:08:
[...]

An sich waren die monsters niet eens zo'n probleem, het zijn die random spam pirate ships die vervolgens nog een tijdje achter je varen (en sneller zijn). En je hebt maar 1x de kans om snel server te wisselen, om vervolgens weer 15 minuten hopen om geen monsters/ships.

Maar het geeft wel wat extra's, die zee is echt megagroot (net als de desert btw), wel mooi dat er zoiets groots in een MMO zit.
Character switchen is ook goed om er vanaf te geraken. Natuurlijk gaat de reis dan wel veeeel langer duren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Wat ben ik blij met de laatste updates van Black Desert Online, en de update is zelfs nog beter dan ik zelf had verwacht.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zOi0V1P.jpg

Nu hebben we de mogelijkheid om gear te mix-matchen. Dus je kan van set 1 de helm en van set 2 de rest van de outfit gebruiken. Nu krijg je netjes alle buffs die erbij komen.

Ook het looten van bosses is sterk verbeterd. Voorheen had je als "noobie" niet zo heel veel kans om loot te krijgen van een boss. Maar als nu 100 mensen met een boss aan het vechten zijn, dan hebben 80 mensen de kans om loot te krijgen (top 80% van de players die het meeste damage doen).

Waar ik het meest blij mee ben is de veranderde drop rate percentage en ranking system van mobs. Nu hoef je niet meer de rank van een mob te resetten, maar je hebt gewoon kans dat je een hogere rang krijgt tijdens het killen van monsters. Heb gisteren kort gegrind bij Sausans en gelijk heb ik al wat S-ranks gekregen. Nu wordt het ook interessant om oude monsters weer op te zoeken en hier de rank van te uppen. Voor een monster rank krijg je nu punten. Je krijgt 10 punten bij S-grade knowlegde, 5 punten voor A+, 2 punten voor A en 1 punt voor B en lager

Vervolgens heb je door alle punten bij elkaar op te tellen de volgende loot increase chance:
Afbeeldingslocatie: https://static.invenglobal.com/upload/image/2018/01/10/i1515655822858781.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik wist niet eens dat de rank een fixed gegeven was, dus altijd leuk meegekregen :P

Vind het General item event wel beetje matig, eerste 3 zijn goed te doen (of al gedaan), maar daarna ~8000 mobs killen voor TRI, neuh dank je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Ja, het was een heel mooie update. Velen zijn blij met de knowledge changes. En in KR hebben ze juist de node bonuses aangepast ook. https://www.invenglobal.c...ved-asula-acc-enhancement
SinergyX schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:57:
Ik wist niet eens dat de rank een fixed gegeven was, dus altijd leuk meegekregen :P

Vind het General item event wel beetje matig, eerste 3 zijn goed te doen (of al gedaan), maar daarna ~8000 mobs killen voor TRI, neuh dank je :P
Het is een beetje de bedoeling om je te motiveren om te grinden, ja :)
Ik ben zelf bezig met die stap van de Marni's stones nu. Ik dacht wel dat die voor TET was, niet voor TRI, maar ik kan mij vergissen. Momenteel geen access tot mijn computer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
KnightX schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:46:

Het is een beetje de bedoeling om je te motiveren om te grinden, ja :)
Ik ben zelf bezig met die stap van de Marni's stones nu. Ik dacht wel dat die voor TET was, niet voor TRI, maar ik kan mij vergissen. Momenteel geen access tot mijn computer :P
Was inderdaad TET, PEN was nog een summon boss van black spirit.

Ik heb al amper de motivatie om naar 57 te gaan, laat staan 2000 bashim te killen, laat helemaal staan 6000 andere mobs :P

En ergens kom je dan in een gebied dat het gros al betere gear heeft, zeker tov Asula is het marginaal, waar de belt dan nog de beste optie is ter vervangen (de rest op 5 set Asula te laten).

Maar die KR patch, dit is nog leuker:
- The Lost Magical Power Asula Accessories can be used as enhancement materials for the Asula’s Crimson Eyes Accessories.

Qua nodes:
When killing a monster, there will be a 10% chance that item drop rate will increase by 5%; the item drop rate stacks for each increase in Node level.
- If your Node Level is 10, you will get a 10% chance of getting 50% increased item drop rate.
- “10%” here means that you will get the item drop rate increase in one in ten monsters.
- This system is not applied on the items you get from party grinding and miscellaneous loot.

Is dat nu echt zo bijzonder? 1 op 10 met 50% increase is dus netto 5% drop, waar dus een S rank en tree of aamalalazuzuao al samen een hogere dropkans hebben. Natuurlijk is het een leuke feature, maar lvl10 is behooooorlijk wat energy dump om dat te halen. Secondair dat je lang niet op dezelfde spot zit en je soms bij dezelfde mobs opeens een overlappende node krijgt waar je in theorie dus in beide moet gaan investeren.

En natuurlijk belangrijk (ook met die S rank), dat werkt dus niet vanuit party grinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
SinergyX schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:31:
[...]

Is dat nu echt zo bijzonder? 1 op 10 met 50% increase is dus netto 5% drop, waar dus een S rank en tree of aamalalazuzuao al samen een hogere dropkans hebben. Natuurlijk is het een leuke feature, maar lvl10 is behooooorlijk wat energy dump om dat te halen. Secondair dat je lang niet op dezelfde spot zit en je soms bij dezelfde mobs opeens een overlappende node krijgt waar je in theorie dus in beide moet gaan investeren.

En natuurlijk belangrijk (ook met die S rank), dat werkt dus niet vanuit party grinding.
Energy van altjes daarin dumpen. Tenzij je ECHT life skill crazy bent ga je die toch niet gebruiken. Of voor de Night Vendor, maar dat is eerder iets voor de progression oriented people. Ik denk niet dat jij achter boss armor jaagt als je zelfs niet naar 57 wil levelen ;)

Al die mobs killen zal je wel naar 57 brengen tho, mocht je toch zin krijgen! :P

[ Voor 4% gewijzigd door KnightX op 12-01-2018 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
KnightX schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:41:

Al die mobs killen zal je wel naar 57 brengen tho, mocht je toch zin krijgen! :P
Ongetwijfeld, met alleen een klein detail, die stones die je moet inleveren, krijg je pas vanaf lvl57 :P

Mijn energydump is amity, ik heb echt geen zin die mini-games te spelen als ik 500 of 1000 amity moet hebben, dus gewoon F5 (greet) spammen bij die NPC, elke greet is 3 energy wat 3 amity geeft :P

Kzarka heb ik dan nog wel, helpt als je wat random wil rondmeppen :P

Ook al boeit mij 57+ totaal niet, heb ik wel bijna elke char redelijk gegeared (~150AP/~190DP), alleen dat samen is denk al 1,5 miljard.. je moet wat te doen hebben :P

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 12-01-2018 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een NL/BE guild. Vooral PvE voor nu, later PvP.
Nu lvl 52 Musa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LunaTempesta
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 08:14:
Ik zoek een NL/BE guild. Vooral PvE voor nu, later PvP.
Nu lvl 52 Musa.
Weet niet hoe Semper_Vigil er momenteel voor staat, maar dat is de eerste NL guild waar ik bij zou aankloppen. Guild leader is 'Thisisparanx' of family name Starvinmarvin. Aardige gast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:52
Die doen errug weinig aan pve, ze zijn eigenlijk alleen met de node wars bezig

Ben zelf uit die guild weggegaan om die reden...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
E
Riqy schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:08:
Die doen errug weinig aan pve, ze zijn eigenlijk alleen met de node wars bezig

Ben zelf uit die guild weggegaan om die reden...
Enige NL guild die ik eigenlijk ken, en spreek af en toe wel eens met de guild leader. Denk dat ik deels schuldig ben aan het feit dat hij meer en meer PvP is gaan doen ha ha!

Maar hij doet vooral T1 nodes, valt nauwelijks onder pvp :+ - Als je softcap bent en lvl 60+ en je wilt siege PvP contact me ha ha! Still looking for witches and wizards 8)

**softcap is is zoiets** (full tri accessories + full tet)

https://gyazo.com/4b1b5ad259ba791134a6fd593177eb82

[ Voor 19% gewijzigd door LunaTempesta op 15-01-2018 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
LunaTempesta schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:52:
E
[...]

Enige NL guild die ik eigenlijk ken, en spreek af en toe wel eens met de guild leader. Denk dat ik deels schuldig ben aan het feit dat hij meer en meer PvP is gaan doen ha ha!

Maar hij doet vooral T1 nodes, valt nauwelijks onder pvp :+ - Als je softcap bent en lvl 60+ en je wilt siege PvP contact me ha ha! Still looking for witches and wizards 8)

**softcap is is zoiets** (full tri accessories + full tet)

https://gyazo.com/4b1b5ad259ba791134a6fd593177eb82
Heel erg nice die gear :P. Als redelijke beginneling kom ik nog geeneens in de buurt :P. Heb op dit moment bijna al mijn Grunil gear DUO (op m'n helm na). Heb een TRI Ultimate Yuria Staff, DUO ultimate green awakening, DUO Steel Dagger, en verder nog niet heel veel speciale gear. Heb bijna een GS van 400.

Vanavond gaat de guild waar ik in zit voor het eerst een Node War doen. Ben erg benieuwd hoe dit gaat lopen, heb er wel zin in :D. Heb dus al wat potions ingeslagen, en voordat de War begint maar even wat andere dingen verzamelen voor canon balls etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LunaTempesta
Diigii schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:59:
[...]

Heel erg nice die gear :P. Als redelijke beginneling kom ik nog geeneens in de buurt :P. Heb op dit moment bijna al mijn Grunil gear DUO (op m'n helm na). Heb een TRI Ultimate Yuria Staff, DUO ultimate green awakening, DUO Steel Dagger, en verder nog niet heel veel speciale gear. Heb bijna een GS van 400.

Vanavond gaat de guild waar ik in zit voor het eerst een Node War doen. Ben erg benieuwd hoe dit gaat lopen, heb er wel zin in :D. Heb dus al wat potions ingeslagen, en voordat de War begint maar even wat andere dingen verzamelen voor canon balls etc.
Speel ook al sinds de beta, en dan voornamelijk voor de end-game pvp dus dan moet dat wel een beetje. Vanaf TRI begint het een verveld spel te worden in terms of upgrading haha. Vooral met dure items en resources. Mits je natuurlijk geluk hebt en dingen 1 shot.

Suc6 met de node war :D - hoop dat je niet zn irritante zerg guild tegen je hebt ofzo die je 2:1 outnumbered. :+ schijnt nog al eens te gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 18:39

MetalPool

Boe!

Ik ben erg benieuwd naar deze game. Maar ik lees vooral veel dat het voor casual gamers amper te doen is. En dat eigenlijk no-lifers een beetje kans hebben om progressie te boeken. Klopt dit? Ik zie dagelijks 20.000 mensen dit spel spelen op steam.....zijn dit dan allemaal no-lifers? Ik ben redelijk casual.....speel elke avond wel wat uurtjes spellen maar ben een beetje WOW moe. Wil een nieuwe MMO graag de kans geven en dit lijkt me toch echt wel een leuk spel.

Kan iemand mij enigszins uitleggen wat er echt leuk is aan deze game?
Voor €10 is het misschien toch wel de moeite waard om het te proberen lijkt me.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Pagina: 1 ... 32 ... 45 Laatste

Let op:

Het is niet toegestaan om hier guest passes aan te vragen.

Zoek je een guestpass zet je nickname dan op deze lijst, Tweakers die een guestpass willen weggeven kunnen deze dan via een PM verstrekken.