Geen Windows Power saving settings, die kloksnelheid cpu aanpast?
Deze kunnen het zo aanpassen.
Hoe gaat het met de DK?bangkirai schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:55:
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
[ Voor 15% gewijzigd door PaRaDoX4 op 02-03-2017 15:44 ]
Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle
Beetje gezellig daar?PaRaDoX4 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:11:
LVL 30 DK nu...... ik weet het nog niet. Ik ga eerst eens verder met die sorc en dan kijk ik wel verder. Vindt het een veel te langzame class nu.
heb me trouwens aangesloten bij Semper_Vigil.
Nope, allemaal op maximale settings.bangkirai schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:55:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
je bent welkom, kwam ook don_gio weer tegen
Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle
Leuke stats, ik heb nu een T6 en T7 mount, nu nog levelen en hopen op een 8Neles7 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 16:10:
https://www.blackdesertonline.com/news/view/338 leuk om 1 jaar tussen EU en NA te zien.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Jammer genoeg blijven pirates/sausans toch echt de beste $$PaRaDoX4 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 22:08:
Als ik eenmaal een hogere gear score heb zodat ik kan grinden in valencia, dan is mijn inkomen wat hoger en kan ik aan boss gear beginnen.
sausan´s is zo vaak contested dat ik wss meer verdien in valencia......dr34m3dd schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 10:25:
[...]
Jammer genoeg blijven pirates/sausans toch echt de beste $$
Black Desert moet je niet vergelijken met een WoW. Waar WoW je handje vast houd doet BDO dit totaal niet. Die quests die je saai vindt zijn allemaal optioneel en (op de awakening quests <50 na) niet perse nodig. (wel handig voor CP)Yintha schreef op maandag 6 maart 2017 @ 18:41:
Hallo Tweakers!
Nu heb ik deze game al ruim een maand in bezit maar nog niet gespeeld, ik was het na 30 minuten al zat.. maar toch ben ik op zoek naar een nieuwe MMO na jarenlang WoW gespeeld te hebben.
Enkele vragen, wat moet ik me voorstellen bij endgame content in deze game? zowel PVE als PVP.
De early game queste waren vrij saai, komt er later wat meer diepgang in de game?
Er is momenteel geen tweakers guild, iedereen zit ergens anders, maar dat is ook te verwachten van een spel waar je zoveel verschillende speelstijlen hebt.
LOL EU: InXzitoWeTrust
De tweakers guild is helaas overleden, De grootste Nederlandstalige-guild is Semper Vigil. Je bent daar meer dan welkom. Verder zitten er verschillende tweakers verspreid over aardig wat guilds waar je allemaal welkom bent. Aanbod genoeg.arienvanhelden schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:22:
Hoi Tweakers,
Wist niet dat er tweakers zijn die actief BDO spelen, leuk om te horen!
Ben zelf deze week weer terug gekomen naar 1 jaar break. Had toen destijds een lvl 51 Musa maar die bleek nogal underpowered en werd ook niet gefixed dus ik moest maar wachten op de awakening etc. Had het toen wel even gehad.
Maar ben nu weer terug alleen niet van plan om Musa verder te spelen maar ik probeer nu de Ninja en die is wel echt leuk om te spelen! Lvl 21 nu.
Is er ook een tweakers guild?
[ Voor 25% gewijzigd door PaRaDoX4 op 08-03-2017 11:46 ]
Ken je de oude methode toen er nog geen bid systeem was op de marketplace?PaRaDoX4 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 11:36:
[...]
Ik heb enorme moeite om aan hard en sharp stones te komen op het moment. Ben al weken bezig maar worden constant voor mijn neus weg gesniped. Dus ik dacht, dan maar zelf zoeken. Dus ben nu al weken aan het gatheren maar het wilt maar niet lukken.
Ik maak tegenwoordig alleen nog media wood, brass en steel crates. Dus die dingen gather ik maar. komen ze ook nog van pas.
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Kzarka - Mainhandarienvanhelden schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 12:35:
Kzarkha nog steeds een van de beste weapons?
Wat voor jacht ben jij dan aan het bouwen, compleet met zwembad en jetski's?Ricmaniac schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:21:
Ben nu precies op de helft van het bouwen van me sailboat. Godver wat duurt dat lang zeg. ik heb zo'n 15 workers in epheria. helaas geen genoeg contribution om er nog veel meer te hebben. anders zou het een stuk sneller gaan maarja ik ben nog wel een 3 weken bezig denk ik
Ja zoiets4th schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:28:
[...]
Wat voor jacht ben jij dan aan het bouwen, compleet met zwembad en jetski's?
Je bent niet de enige! http://www.nu.nl/opmerkel...stammen-in-schijndel.htmlRicmaniac schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:36:
[...]
Moet nog tergens veel hout hakken (gewoon normale logs) de rest is allemaal opzich geregeld.
Mwah ligt eraan wat je wilt doen. Wil je mee in endgame pvp ben je wel ff bezig. Maar plezier hebben ingame kan je ook zonder hoge gear etc.Foxhound83 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 16:31:
Hoe toegankelijk is het spel op dit moment voor newbies?
[ Voor 5% gewijzigd door LunaTempesta op 11-03-2017 22:18 ]
YupLunaTempesta schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 22:17:
HEUYYY won siege war
[afbeelding]
Cannon team power heh @Sabrac
Tijdje niet gespeeld? Je krijgt elke dag X bedrag op basis van je family fame (P knop), dat kan met dagen aardig aantikken. Ik krijg iets van 700k per dagSantee schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:26:
Ok geen idee waar dit vandaan kwam, maar er zat 38 mil aan housing geld in mijn mailbox?Geen idee wat ik nu moet halen though, ik ben level 14 female Ninja aan het spelen, +15 wapen halen?
Ja heb al sinsa Juni niet gespeeld denk ik, ik krijg denk ik 250k per dag, wist niet eens dat ik in een familie zit xDSinergyX schreef op zondag 12 maart 2017 @ 02:55:
[...]
Tijdje niet gespeeld? Je krijgt elke dag X bedrag op basis van je family fame (P knop), dat kan met dagen aardig aantikken. Ik krijg iets van 700k per dag
Had nog wat andere armor liggen, is nu +8 ofzo. Heb wel een gele earring piece uit een box gekregen die blijkbaar 70mil op marketplace is, not bad. Valt mij trouwens vies tegen hoeveel items te koop zijn? Als ik een goed Yuria zwaard wil.. is gewoon niet te vindenSinergyX schreef op zondag 12 maart 2017 @ 10:37:
Meet jezelf een leuk +12-+15 setje aan, al je geld op 1 tri-pri te gooien is overkill.
Ja ik heb nog een yuria +15 lvl 54 nuSantee schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 09:51:
Nou ik heb een Yuria PRI kunnen vinden. Probeerde eerst zelf mijn Yuria +13 te maken, maar echt 16 fails gehad, nu moet ik hem ook nog 8x repairen a la 90k+ veel praten of 330k marketplace p.s. Dure hobby, dus maar besloten gear vanaf nu gewoon te kopen.
Blade was niet de goedkoopste, maar dan heb ik er ten minste een voor tot level 56 I hope.
Doe ik ook, ik verkooop alles wat ik binnenhaal, vervolgens koop ik op de AH wat goedkoop +9 armor en flink wapen, genoeg om de 50 aan te tikken.Santee schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 11:44:
Ben pas level 40.5, maar heb zoveel items gekregen die ik niet gebruik nog, gewoon verkocht
Speciale crafts (en gold bank) in steden en nodes mag je enkel doen als je nr.1 rating hebt voor je decoration, doe daar geen moeite voor.Santee schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 14:13:
Grote vraag hier over workers, ik heb nu een hele hoop nodes in de begin steden aan elkaar geknoopt en wat workers gehaald + residences om de workers te houden, alleen voor veel dingen zijn ze niet geschikt in de stad (iets van gold worken in een bank ofzo?). Ik wil ze eigenlijk gewoon op het land laten werken etc, moet ik dan specifiek naar die node om daar de worker te huren en zijn de workers die ik heb gehaald in die stadjes nu nutteloos?
Wat ik nu zou doen als nieuwe speler. (je was toch net begonnen? dus weinig CP)Santee schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 14:13:
Grote vraag hier over workers, ik heb nu een hele hoop nodes in de begin steden aan elkaar geknoopt en wat workers gehaald + residences om de workers te houden, alleen voor veel dingen zijn ze niet geschikt in de stad (iets van gold worken in een bank ofzo?). Ik wil ze eigenlijk gewoon op het land laten werken etc, moet ik dan specifiek naar die node om daar de worker te huren en zijn de workers die ik heb gehaald in die stadjes nu nutteloos?
[ Voor 5% gewijzigd door PaRaDoX4 op 15-03-2017 07:48 ]
Dat ziet er uit als heel veel speel uren en tijdLunaTempesta schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 00:09:
hehehehe
86 fs eindelijk tet zarka![]()
[afbeelding]
Sinds early access yep c:arienvanhelden schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:37:
[...]
Dat ziet er uit als heel veel speel uren en tijd
Haha ja was wel een beetje gekkenwerk. Volgensmij was ik van 72% ofzo naar 100% gegaan van vrijdag eind middag tot zondag ochtend.Sabrac schreef op maandag 20 maart 2017 @ 08:53:
Gekkenwerk, doe mijn tamer ook even wil je?
Zondag zelf mijn eerste TET pogingen begonnen, gefaald... terug naar TRI gekregen... en nu wacht ik tot volgende week.
Totdat ik m'n accesoires op orde heb, ga ik nog niet 'all out'. Heb nog iets van 500-600m nodig voor de accesoires en dan kan ik alles op een TET dandelion /kzarka zetten.
Zucht exact de rede dat dit spel onmogelijk is. Bepaalde mensen kunnen/willen 80 uur per week grindenLunaTempesta schreef op maandag 20 maart 2017 @ 12:27:
[...]
Haha ja was wel een beetje gekkenwerk. Volgensmij was ik van 72% ofzo naar 100% gegaan van vrijdag eind middag tot zondag ochtend.![]()
Denk dat ik weer ff klaar ben met hardcore grinding haha. ff mn 100 aura's van kutum en zarka halen voor wat money en dan zie ik wel weer. Wil miss nog een TRI RCE maken ooit. Suc6 met jou accessories iig, shit dingen soms!
TET is IV, PEN is VSantee schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 13:20:
[...]
Zucht exact de rede dat dit spel onmogelijk is. Bepaalde mensen kunnen/willen 80 uur per week grinden
Tja ik kloot maar wat rond en hoop ooit eens een world te boss te kunnen gaan doen. Ben nu level 54 geworden net en moet nog heel wat gear verzamelen. Ben nu aan het sparen voor mijn awakening en een Liverto II/III. Is "TET" trouwens V?
[ Voor 17% gewijzigd door arienvanhelden op 22-03-2017 16:25 ]
Als je al goede gear hebt gaat alles makkelijker en sneller. Ik werk zelf vaak 4 dagen per week maar als ik thuis ben probeer ik zoveel mogelijk grind time t doen haha. Nu speel ik het spel ook al sinds release dus ik weet de meeste ins en outs wel voor Grinding. Mijn eerste lvl 60 duurde veeeeel langer.Santee schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 13:20:
[...]
Zucht exact de rede dat dit spel onmogelijk is. Bepaalde mensen kunnen/willen 80 uur per week grinden
Tja ik kloot maar wat rond en hoop ooit eens een world te boss te kunnen gaan doen. Ben nu level 54 geworden net en moet nog heel wat gear verzamelen. Ben nu aan het sparen voor mijn awakening en een Liverto II/III. Is "TET" trouwens V?
Je kan hem altijd weer verkopen. Maak je natuurlijk wat verlies maar ik zou altijd voor Tri gaan. Duo en Tri verschil is best groot.Santee schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 19:56:
Bijna 100mil nu, zou ik doorsparen tot liverto II voor ~170mi of ~270 mil voor Liverto III?
[ Voor 33% gewijzigd door Sabrac op 27-03-2017 09:52 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Sabrac op 28-03-2017 08:40 ]
Uplay: Red--Death
[ Voor 9% gewijzigd door PaRaDoX4 op 18-04-2017 10:54 ]
Alleen helaas niet te koppelen aan een bestaand account4th schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:07:
Vanaf 24-05 ook verkrijgbaar op Steam:
http://store.steampowered...2660/Black_Desert_Online/
[ Voor 35% gewijzigd door Pelkie op 10-05-2017 14:20 ]
2x Extraction Crystal in je boog zetten scheelt veel!Luukwa schreef op maandag 15 mei 2017 @ 10:05:
Momenteel level 52 ranger.. wat een ding! Alleen wat mana problemen..
Ik ben nu full ultimate grunil +15 aan het buyen, wil alleen niet echt vlotten.
Scheelt dat zoveel ja? Ze geven maar +1 mana...Kleaudzak schreef op maandag 15 mei 2017 @ 11:08:
[...]
2x Extraction Crystal in je boog zetten scheelt veel!
Zeker! Shotgun en wotw schieten meerdere pijlen = meer mana regen!Luukwa schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 14:41:
[...]
Scheelt dat zoveel ja? Ze geven maar +1 mana...
Ik heb nu alleen nog geen PRI of DUO bow, ik loop volgens mij met een +15 krea.Kleaudzak schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 16:44:
[...]
Zeker! Shotgun en wotw schieten meerdere pijlen = meer mana regen!
[ Voor 20% gewijzigd door 4th op 24-05-2017 10:49 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Luukwa op 26-05-2017 16:27 ]
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Valt mee, gewoon tijdens de afwas een pre-order openzetten voor de gloves, heb je er zo 10 aan het einde van je afwas beurt.rsnubje schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 19:28:
Dan heb je nog snel zo'n +15 gemaakt van die glove, vind ik.
Ik ben ook nog erg nieuw in deze game hoor.. speel het nu 2 weken denk ik.rsnubje schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 21:42:
Damn, valt wel mee. Zie je maar weer, ben nog erg noob in deze game. Ik koop alles eigenlijk, omdat dat enhancen gewoon nog vaag is voor me.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq