Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• bangkirai
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 12:54
Geen Windows Power saving settings, die kloksnelheid cpu aanpast?
Deze kunnen het zo aanpassen.

• 4th
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 13:15
quote:
bangkirai schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:55:
Hoe gaat het met de DK?

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx

• PaRaDoX4
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 15-09 14:11

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Topicstarter
LVL 30 DK nu...... ik weet het nog niet. Ik ga eerst eens verder met die sorc en dan kijk ik wel verder. Vindt het een veel te langzame class nu.

heb me trouwens aangesloten bij Semper_Vigil.

PaRaDoX4 wijzigde deze reactie 02-03-2017 15:44 (15%)

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle-

• Kleaudzak
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 18-09 11:36

Kleaudzak

BDO: Kleaudzak (Drakey)

quote:
PaRaDoX4 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:11:
LVL 30 DK nu...... ik weet het nog niet. Ik ga eerst eens verder met die sorc en dan kijk ik wel verder. Vindt het een veel te langzame class nu.

heb me trouwens aangesloten bij Semper_Vigil.
Beetje gezellig daar?

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
bangkirai schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:55:
Nope, allemaal op maximale settings.

Aparte is mijn CPU/GPU gebruik, precies wanneer mijn CPU verbruik inzakt, duikt gelijktijdig mijn GPU gebruik tot bijna 0% en daar komt raar stukje, die GPU clockspeed van 755Mhz.

De temps van mijn 290X zitten ver onder stock door m'n NXT setup (~61 graden max, stock ging die rustig 80+), CPU komt niet eens voorbij de 50 graden.

Zie hier ook details van GPU, temp stable op 58graden, maar de clockspeed gaat juist tegenstrijdig met de usage omhoog/omlaag (midden zie je dip in clockspeed, usage schiet omhoog).
https://tweakers.net/ext/f/OgHo31kXSklUN5tkUEVlnP3P/full.png

Ik heb alles op max profile staan, heb wel gelezen over foute drivers, enige optie is nog die clockblocker (ja, niet verkeerd lezen) te proberen, of die uberhaubt nog werkt onder Win10 of anders kijken wat ik in Wattman nog kan fixen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
quote:
je bent welkom, kwam ook don_gio weer tegen

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle-

• ArtsOfTerror
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 25-08 14:22

ArtsOfTerror

Need more gadgets!

Gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer pirates gegrind. In een uurtje of 5 toch zeker 70mil binnen gehaald, lekker. Nog 5% erbij op lvl 59. 2de lvl 60 moet zo wel te doen zijn. Helaas last minute work call gehad vandaag anders had ik nog ff doorgegaan. Weekend zal wel niet lukken ivm teveel spelers.

PSN: Artwork_NL

• Neles7
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 12:57
https://www.blackdesertonline.com/news/view/338 leuk om 1 jaar tussen EU en NA te zien.

<GOT>Neles#2481 steam PoE

• ArtsOfTerror

ArtsOfTerror

Need more gadgets!

Eindelijk! TRI red coral earring gekregen! WOOOH!
Nog 1 TRI accessory over nou en dat is TRI basi belt!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
Vandaag node war met Semper_vigil voor e node boven olvia. Jammer genoeg net verloren.........

Ik verbaasde me dat ik eigenlijk nog goed mee kon komen in de war. Ondertussen overgestapt naar een liverto amulet en nu full grunil duo.

We komen in de buurt.

Als ik eenmaal een hogere gear score heb zodat ik kan grinden in valencia, dan is mijn inkomen wat hoger en kan ik aan boss gear beginnen.

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
Leuke stats, ik heb nu een T6 en T7 mount, nu nog levelen en hopen op een 8 :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• dr34m3dd
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 14-09 16:18
quote:
PaRaDoX4 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 22:08:
Als ik eenmaal een hogere gear score heb zodat ik kan grinden in valencia, dan is mijn inkomen wat hoger en kan ik aan boss gear beginnen.
Jammer genoeg blijven pirates/sausans toch echt de beste $$

• ArtsOfTerror

ArtsOfTerror

Need more gadgets!

HAHA
Net Pvt.Wiggles gesproken op onze TS. Mooi man. Hebben hem een paar keer eerder gevochten. Vraagt hij aan mij 'Are you that crazy geared witch that 1shot everybody in my guild?' hahahaha.

Vanavond Siege war en wss zijn hun er ook bij, dus willen samen eerst de sterke guild neerhalen aangezien wij niet aan de 80+ man komen.

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
quote:
dr34m3dd schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 10:25:
[...]

Jammer genoeg blijven pirates/sausans toch echt de beste $$
sausan´s is zo vaak contested dat ik wss meer verdien in valencia......

• Yintha
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 19-09 17:43

Yintha

We'll stay gold forever

Hallo Tweakers!

Nu heb ik deze game al ruim een maand in bezit maar nog niet gespeeld, ik was het na 30 minuten al zat.. maar toch ben ik op zoek naar een nieuwe MMO na jarenlang WoW gespeeld te hebben.

Enkele vragen, wat moet ik me voorstellen bij endgame content in deze game? zowel PVE als PVP.

De early game queste waren vrij saai, komt er later wat meer diepgang in de game?

• ArtsOfTerror

ArtsOfTerror

Need more gadgets!

Wat wil je met diepgang?
T'is grinding voor level and money als je PvP doet
Of je verdiepen in de trading/crafting van dit spel :)

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eindelijk 56 met m'n tamer, wat valt die staff toch weer tegen :( damage is an sich wel leuk, maar ik lijk veruit meer damage (en veel minder te krijgen) nog gewoon zonder die staff. Iets wat bij meahwa en zeker bij sorc stuk minder het geval was.

Dus maar weer de volgende naar 56 trappen, alles maar een keertje awakenen :P

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
quote:
Yintha schreef op maandag 6 maart 2017 @ 18:41:
Hallo Tweakers!

Nu heb ik deze game al ruim een maand in bezit maar nog niet gespeeld, ik was het na 30 minuten al zat.. maar toch ben ik op zoek naar een nieuwe MMO na jarenlang WoW gespeeld te hebben.

Enkele vragen, wat moet ik me voorstellen bij endgame content in deze game? zowel PVE als PVP.

De early game queste waren vrij saai, komt er later wat meer diepgang in de game?
Black Desert moet je niet vergelijken met een WoW. Waar WoW je handje vast houd doet BDO dit totaal niet. Die quests die je saai vindt zijn allemaal optioneel en (op de awakening quests <50 na) niet perse nodig. (wel handig voor CP)

Het uiteindelijke doel is voornamelijk sterker worden. mee in de wapenwedloop van de pvp wereld. Als je geen PVP-guru bent of wilt worden, kan je altijd nog proberen een trade emperium op te zetten en op die manier aan je gear te komen.

Er zijn wel PvE dungeons in valencia desert geloof ik, echter moet je daar ook wel pittig sterk voor zijn.

Zoek gewoon een streamer op youtube. Game is best populair dus er is meer dan genoeg info te vinden.

• arienvanhelden
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 19-09 10:06
Hoi Tweakers,

Wist niet dat er tweakers zijn die actief BDO spelen, leuk om te horen!
Ben zelf deze week weer terug gekomen naar 1 jaar break. Had toen destijds een lvl 51 Musa maar die bleek nogal underpowered en werd ook niet gefixed dus ik moest maar wachten op de awakening etc. Had het toen wel even gehad.

Maar ben nu weer terug alleen niet van plan om Musa verder te spelen maar ik probeer nu de Ninja en die is wel echt leuk om te spelen! Lvl 21 nu.

Is er ook een tweakers guild?

• Sabrac
  • Laatst online: 18-09 19:27

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

quote:
Er is momenteel geen tweakers guild, iedereen zit ergens anders, maar dat is ook te verwachten van een spel waar je zoveel verschillende speelstijlen hebt.

Ik weet dat er in LIC en Semper_Vigil een aantal tweakers zitten.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Xzito
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 19-09 15:15
LIC heeft inderdaad wat tweakers in de guild, wij doen ongeveer 1x in de week siege en hebben bijna alle combat guild buff daarnaast ook +2 fishing buff. jah meer heb ik niet te vertellen over de guild haha.

zo me DK is nu 57 en zit op 20% de class is wel sterk maar mis echt een grab voor Pvp, maar je hebt voldoende staggers en knockdowns dus dat zit wel goed. ik merkte wel dat je veel skillpoints voor een fatsoenlijke PVE Build nog hebt zit er nu op 580 voor PVE build met pvp skill erbij super armor en I frames kom ik bijna op 800 points uit. hoop dit weekend eindelijk een Liverto/Kzarka blade te maken/kopen op TRI of een fatsoenlijke offhand TRI kutum of TRI nouver. echter willen de pre orders niet lukken :(.

LOL EU: InXzitoWeTrust

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
quote:
arienvanhelden schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:22:
Hoi Tweakers,

Wist niet dat er tweakers zijn die actief BDO spelen, leuk om te horen!
Ben zelf deze week weer terug gekomen naar 1 jaar break. Had toen destijds een lvl 51 Musa maar die bleek nogal underpowered en werd ook niet gefixed dus ik moest maar wachten op de awakening etc. Had het toen wel even gehad.

Maar ben nu weer terug alleen niet van plan om Musa verder te spelen maar ik probeer nu de Ninja en die is wel echt leuk om te spelen! Lvl 21 nu.

Is er ook een tweakers guild?
De tweakers guild is helaas overleden, De grootste Nederlandstalige-guild is Semper Vigil. Je bent daar meer dan welkom. Verder zitten er verschillende tweakers verspreid over aardig wat guilds waar je allemaal welkom bent. Aanbod genoeg.

Ik heb enorme moeite om aan hard en sharp stones te komen op het moment. Ben al weken bezig maar worden constant voor mijn neus weg gesniped. Dus ik dacht, dan maar zelf zoeken. Dus ben nu al weken aan het gatheren maar het wilt maar niet lukken.
Ik maak tegenwoordig alleen nog media wood, brass en steel crates. Dus die dingen gather ik maar. komen ze ook nog van pas.

Heb nog wel een flinke wood productie over het gehele land maar daar maak ik plywood van en dan op de marketplace voor fast money. Ben nu aan het kijken of ik mijn workers wat beter kan indelen. meer money/cp zeg maar.

PaRaDoX4 wijzigde deze reactie 08-03-2017 11:46 (25%)

• ArtsOfTerror

ArtsOfTerror

Need more gadgets!

quote:
PaRaDoX4 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 11:36:
[...]
Ik heb enorme moeite om aan hard en sharp stones te komen op het moment. Ben al weken bezig maar worden constant voor mijn neus weg gesniped. Dus ik dacht, dan maar zelf zoeken. Dus ben nu al weken aan het gatheren maar het wilt maar niet lukken.
Ik maak tegenwoordig alleen nog media wood, brass en steel crates. Dus die dingen gather ik maar. komen ze ook nog van pas.
Ken je de oude methode toen er nog geen bid systeem was op de marketplace?

Wat je kan doen is op een aantal stones een bid plaatsen, maar op 1 stack doe je naar 30 seconden niet je bid controleren. Wat je wel doet is op de check bid klikken, de maximale aantal stones van die stack selecteren en dan met het purchase screen wachten tot de bid voorbij is. Zodra je de bid van bv de andere stones weg ziet gaan ram je op enter en voila. m.e.w de purchase van de bid phase werkt ook voor de uiteindelijke purchase. Scheelt je weer extra knopjes drukken dus ben je sneller. :+

• 4th
Maintenance:
NPC’s Gratitude Event will begin.
Family Fame Achievement Event will begin.
Unclaimed First Anniversary Cakes in the mail will be removed.

Wat krijgen we ditmaal? :P

• arienvanhelden
Zit inmiddels in Semper Vigil, welkom geheten door zon 25 man.. :P

Momenteel nog geen lvl 56+, maar begin van de week begonnen met lvl 0 op ninja en inmiddels lvl 37, dus levellen gaat wel redelijk snel, helemaal met die EXP bonus voor returning players.

Had nog wat redelijke okay gear van men vorige char dus die kon ik mooi omzetten (Full grunil). Moet alleen nog even een goeie weapon zien the krijgen. Kzarkha nog steeds een van de beste weapons?

• Kleaudzak

Kleaudzak

quote:
arienvanhelden schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 12:35:
Kzarkha nog steeds een van de beste weapons?
Kzarka - Mainhand
Dandellion - Awakening
Kutum/Nouver - Offhand

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 15:58

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ben nu precies op de helft van het bouwen van me sailboat. Godver wat duurt dat lang zeg. ik heb zo'n 15 workers in epheria. helaas geen genoeg contribution om er nog veel meer te hebben. anders zou het een stuk sneller gaan maarja ik ben nog wel een 3 weken bezig denk ik :P

Overwatch, WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha

• 4th
quote:
Ricmaniac schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:21:
Ben nu precies op de helft van het bouwen van me sailboat. Godver wat duurt dat lang zeg. ik heb zo'n 15 workers in epheria. helaas geen genoeg contribution om er nog veel meer te hebben. anders zou het een stuk sneller gaan maarja ik ben nog wel een 3 weken bezig denk ik :P
Wat voor jacht ben jij dan aan het bouwen, compleet met zwembad en jetski's? :P

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 15:58

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

quote:
4th schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:28:
[...]

Wat voor jacht ben jij dan aan het bouwen, compleet met zwembad en jetski's? :P
Ja zoiets

Moet nog tergens veel hout hakken (gewoon normale logs) de rest is allemaal opzich geregeld.

Overwatch, WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha

• Kleaudzak

Kleaudzak

quote:
Ricmaniac schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:36:
[...]

Moet nog tergens veel hout hakken (gewoon normale logs) de rest is allemaal opzich geregeld.
Je bent niet de enige! http://www.nu.nl/opmerkel...stammen-in-schijndel.html

• Foxhound83
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 16:18
Hoe toegankelijk is het spel op dit moment voor newbies?

• ArtsOfTerror

ArtsOfTerror

Need more gadgets!

quote:
Foxhound83 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 16:31:
Hoe toegankelijk is het spel op dit moment voor newbies?
Mwah ligt eraan wat je wilt doen. Wil je mee in endgame pvp ben je wel ff bezig. Maar plezier hebben ingame kan je ook zonder hoge gear etc.

• ArtsOfTerror

ArtsOfTerror

Need more gadgets!

HEUYYY won siege war

Cannon team power heh @Sabrac :+

ArtsOfTerror wijzigde deze reactie 11-03-2017 22:18 (5%)

• Santee
  • Registratie: maart 2010
  • Nu online
Gisteren weer eventjes gespeeld voor het eerst in 8 maanden, 3 nieuwe classes dus even nieuwe aangemaakt, hou wel van deze fact combat in dit spel :) Vraag mij wel af, kan ik gewoon de main quest volgen en snel lvlen en alle side quests negeren? :)

Ryze(n) to power! Hardware.info MSI wedstrijd!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

quote:
ArtsOfTerror schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 22:17:
HEUYYY won siege war

[afbeelding]

Cannon team power heh @Sabrac :+
Yup :) ging erg nice. Die kleine 2v2 / 5v5 fights rondom te cannon voel ik me stukken meer op m'n gemak dan die grote 50 vs 50 battlefields :)

• ArtsOfTerror

ArtsOfTerror

Need more gadgets!

Ja die big-scale fights is niet waar Tamer shined. Toen wij allemaal bij Sfora waren was Lemon met zn buddies random bij Millenium mensen aan het dood maken. 5 v 5 etc kleine gevechten is tamers strong point idd.
Witch en andere big AoE classes is echt frontline node war stuff.

Time to wear the crown with pride for (hopefully) more than 1 week XD

• Santee
  • Nu online
Ok geen idee waar dit vandaan kwam, maar er zat 38 mil aan housing geld in mijn mailbox? :') Geen idee wat ik nu moet halen though, ik ben level 14 female Ninja aan het spelen, +15 wapen halen?

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
Santee schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:26:
Ok geen idee waar dit vandaan kwam, maar er zat 38 mil aan housing geld in mijn mailbox? :') Geen idee wat ik nu moet halen though, ik ben level 14 female Ninja aan het spelen, +15 wapen halen?
Tijdje niet gespeeld? Je krijgt elke dag X bedrag op basis van je family fame (P knop), dat kan met dagen aardig aantikken. Ik krijg iets van 700k per dag :)

• Santee
  • Nu online
quote:
SinergyX schreef op zondag 12 maart 2017 @ 02:55:
[...]

Tijdje niet gespeeld? Je krijgt elke dag X bedrag op basis van je family fame (P knop), dat kan met dagen aardig aantikken. Ik krijg iets van 700k per dag :)
Ja heb al sinsa Juni niet gespeeld denk ik, ik krijg denk ik 250k per dag, wist niet eens dat ik in een familie zit xD
Nog aankoopadvies?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Meet jezelf een leuk +12-+15 setje aan, al je geld op 1 tri-pri te gooien is overkill.

• Santee
  • Nu online
quote:
SinergyX schreef op zondag 12 maart 2017 @ 10:37:
Meet jezelf een leuk +12-+15 setje aan, al je geld op 1 tri-pri te gooien is overkill.
Had nog wat andere armor liggen, is nu +8 ofzo. Heb wel een gele earring piece uit een box gekregen die blijkbaar 70mil op marketplace is, not bad. Valt mij trouwens vies tegen hoeveel items te koop zijn? Als ik een goed Yuria zwaard wil.. is gewoon niet te vinden :P

Ben nu level 35 na 3 uurtjes op deze chat, waarvan 1.5 powerlevelen met alle xp bonus.

• ArtsOfTerror

ArtsOfTerror

Need more gadgets!

Heel veel new players dus alle starting weapons zijn momenteel snel sold out

• Santee
  • Nu online
Nou ik heb een Yuria PRI kunnen vinden. Probeerde eerst zelf mijn Yuria +13 te maken, maar echt 16 fails gehad, nu moet ik hem ook nog 8x repairen a la 90k+ veel praten of 330k marketplace p.s. Dure hobby, dus maar besloten gear vanaf nu gewoon te kopen.
Blade was niet de goedkoopste, maar dan heb ik er ten minste een voor tot level 56 I hope.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• arienvanhelden
quote:
Santee schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 09:51:
Nou ik heb een Yuria PRI kunnen vinden. Probeerde eerst zelf mijn Yuria +13 te maken, maar echt 16 fails gehad, nu moet ik hem ook nog 8x repairen a la 90k+ veel praten of 330k marketplace p.s. Dure hobby, dus maar besloten gear vanaf nu gewoon te kopen.
Blade was niet de goedkoopste, maar dan heb ik er ten minste een voor tot level 56 I hope.
Ja ik heb nog een yuria +15 lvl 54 nu

• Santee
  • Nu online
Ben pas level 40.5, maar heb zoveel items gekregen die ik niet gebruik nog, gewoon verkocht :)

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
Santee schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 11:44:
Ben pas level 40.5, maar heb zoveel items gekregen die ik niet gebruik nog, gewoon verkocht :)
Doe ik ook, ik verkooop alles wat ik binnenhaal, vervolgens koop ik op de AH wat goedkoop +9 armor en flink wapen, genoeg om de 50 aan te tikken.

Moet nog 15 lvls op m'n female ninja (confufmaufnfauihchi?), dan weer een lvl50 erbij. Dan nog 3 te gaan en heb ik elke class op minimaal 50.

• Santee
  • Nu online
Grote vraag hier over workers, ik heb nu een hele hoop nodes in de begin steden aan elkaar geknoopt en wat workers gehaald + residences om de workers te houden, alleen voor veel dingen zijn ze niet geschikt in de stad (iets van gold worken in een bank ofzo?). Ik wil ze eigenlijk gewoon op het land laten werken etc, moet ik dan specifiek naar die node om daar de worker te huren en zijn de workers die ik heb gehaald in die stadjes nu nutteloos?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
Santee schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 14:13:
Grote vraag hier over workers, ik heb nu een hele hoop nodes in de begin steden aan elkaar geknoopt en wat workers gehaald + residences om de workers te houden, alleen voor veel dingen zijn ze niet geschikt in de stad (iets van gold worken in een bank ofzo?). Ik wil ze eigenlijk gewoon op het land laten werken etc, moet ik dan specifiek naar die node om daar de worker te huren en zijn de workers die ik heb gehaald in die stadjes nu nutteloos?
Speciale crafts (en gold bank) in steden en nodes mag je enkel doen als je nr.1 rating hebt voor je decoration, doe daar geen moeite voor.

http://origin.webcdn.theb...255ab28b04a360a48c708.PNG
(negeer die asset station, die kan je niet doen)
Als je een node 'linkt', moet je ook de sub-node van die node hebben om daadwerkelijk ze te laten werken.

Rond Velia heb je aantal farms, die moet je primair als node hebben, vervolgens op die node moet je nog individueel de potato-nodes activeren, dan kan je je workers er laten werken.

• Santee
  • Nu online
Level 50 :) 13 uur speeltijd waarin ook nog een heleboel rondlopen voor items e.d. zat, met al die xp boosts die je krijgt kan je 50 zijn in 8 uur ofzo waarschijnlijk ^^

Ben nu workers aan het werk aan het zetten, heb eindelijk door hoe dit allemaal werkt :)

• ArtsOfTerror

ArtsOfTerror

Need more gadgets!

hehehehe
86 fs eindelijk tet zarka 8)

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
quote:
Santee schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 14:13:
Wat ik nu zou doen als nieuwe speler. (je was toch net begonnen? dus weinig CP)

Ik zou nu focussen op bier productie. Pak Heidel als Base of operations en pak alle cereal nodes rondom heidel (liefste zelfde soort voor in 1x afk processen). Pak ook een level 3 tool workshop zodat je zelf je advanced cooking utensils kan maken ( erg simpel te maken. iron-->melted iron,rough stone--> polished stone en wood-->useable scantling.

Als je bier "kookt"/maakt dan krijg je ook rotzooi erom heen, lever je deze meuk items in bij een npc krijg je cooking exp, geld en CP. Vandaar dat ik zeg dat je beste bier kan gaan maken

+

Bier verkoopt nog altijd best rap.

Als je dan na een tijd genoeg CP door dat koken kun je gaan kijken naar andere dingen.

Edit:
met Cereals bedoel ik:
Potato
corn
wheat
Barley
sweet potato

kies er 1 en begin met afk koken als je bijv rond de ~1000 wheat/barley/etc. zit.

PaRaDoX4 wijzigde deze reactie 15-03-2017 07:48 (5%)

• arienvanhelden
quote:
Dat ziet er uit als heel veel speel uren en tijd

• ArtsOfTerror

ArtsOfTerror

Need more gadgets!

quote:
arienvanhelden schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:37:
[...]

Dat ziet er uit als heel veel speel uren en tijd
Sinds early access yep c:
En een beetje geluk hier en daar met enchanting haha. Maar wel 3 uur per dag op z'n minst als het uit komt hahaha

• 4th
EU server pas later online:

"EU server is currently experiencing an issue that will require additional maintenance"

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
servers back up

snap net dat ze nog steeds 1400 utc aangeven. loopt toch altijd uit,

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ArtsOfTerror

ArtsOfTerror

Need more gadgets!

Gisteren de laatste push gedaan op witch naar lvl 60. Nu een lvl 60 witch en valkyrie met TETs.

Miss even wat crafting and processing doen later. Al denk ik wss dat ik vanzelf weet terug ga grinden haha. Ligt me toch iets meer.

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gekkenwerk, doe mijn tamer ook even wil je? :)

Zondag zelf mijn eerste TET pogingen begonnen, gefaald... terug naar TRI gekregen... en nu wacht ik tot volgende week :).

Totdat ik m'n accesoires op orde heb, ga ik nog niet 'all out'. Heb nog iets van 500-600m nodig voor de accesoires en dan kan ik alles op een TET dandelion /kzarka zetten.

• 4th
Ik hoop dat ik ooit zoveel silver heb om te gaan besteden

• ArtsOfTerror

ArtsOfTerror

Need more gadgets!

quote:
Sabrac schreef op maandag 20 maart 2017 @ 08:53:
Gekkenwerk, doe mijn tamer ook even wil je? :)

Zondag zelf mijn eerste TET pogingen begonnen, gefaald... terug naar TRI gekregen... en nu wacht ik tot volgende week :).

Totdat ik m'n accesoires op orde heb, ga ik nog niet 'all out'. Heb nog iets van 500-600m nodig voor de accesoires en dan kan ik alles op een TET dandelion /kzarka zetten.
Haha ja was wel een beetje gekkenwerk. Volgensmij was ik van 72% ofzo naar 100% gegaan van vrijdag eind middag tot zondag ochtend. :+

Denk dat ik weer ff klaar ben met hardcore grinding haha. ff mn 100 aura's van kutum en zarka halen voor wat money en dan zie ik wel weer. Wil miss nog een TRI RCE maken ooit. Suc6 met jou accessories iig, shit dingen soms!

• Santee
  • Nu online
quote:
ArtsOfTerror schreef op maandag 20 maart 2017 @ 12:27:
[...]

Haha ja was wel een beetje gekkenwerk. Volgensmij was ik van 72% ofzo naar 100% gegaan van vrijdag eind middag tot zondag ochtend. :+

Denk dat ik weer ff klaar ben met hardcore grinding haha. ff mn 100 aura's van kutum en zarka halen voor wat money en dan zie ik wel weer. Wil miss nog een TRI RCE maken ooit. Suc6 met jou accessories iig, shit dingen soms!
Zucht exact de rede dat dit spel onmogelijk is. Bepaalde mensen kunnen/willen 80 uur per week grinden :P
Tja ik kloot maar wat rond en hoop ooit eens een world te boss te kunnen gaan doen. Ben nu level 54 geworden net en moet nog heel wat gear verzamelen. Ben nu aan het sparen voor mijn awakening en een Liverto II/III. Is "TET" trouwens V?

• arienvanhelden
quote:
Santee schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 13:20:
[...]

Zucht exact de rede dat dit spel onmogelijk is. Bepaalde mensen kunnen/willen 80 uur per week grinden :P
Tja ik kloot maar wat rond en hoop ooit eens een world te boss te kunnen gaan doen. Ben nu level 54 geworden net en moet nog heel wat gear verzamelen. Ben nu aan het sparen voor mijn awakening en een Liverto II/III. Is "TET" trouwens V?
TET is IV, PEN is V

PRI, DUO, TRI, TET, PEN

Zit er zelf aan te denken men accessories te kopen en risico op geld verlies toch heel wat te verkleinen.. Naar PRI brengen is niet zo moeilijk met 20fs en 50% kans maar alles daarboven wordt toch wel erg RNG..

arienvanhelden wijzigde deze reactie 22-03-2017 16:25 (17%)

• ArtsOfTerror

ArtsOfTerror

Need more gadgets!

quote:
Santee schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 13:20:
[...]

Als je al goede gear hebt gaat alles makkelijker en sneller. Ik werk zelf vaak 4 dagen per week maar als ik thuis ben probeer ik zoveel mogelijk grind time t doen haha. Nu speel ik het spel ook al sinds release dus ik weet de meeste ins en outs wel voor Grinding. Mijn eerste lvl 60 duurde veeeeel langer.

Zelfde voor upgrades eigenlijk. Mijn eerste tet was eng om te doen. Daarna is het minder en blijf je al je ingame Money er gewoon naartoe gooien haha.

• Santee
  • Nu online
Bijna 100mil nu, zou ik doorsparen tot liverto II voor ~170mi of ~270 mil voor Liverto III?

• ArtsOfTerror

ArtsOfTerror

Need more gadgets!

quote:
Santee schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 19:56:
Bijna 100mil nu, zou ik doorsparen tot liverto II voor ~170mi of ~270 mil voor Liverto III?
Je kan hem altijd weer verkopen. Maak je natuurlijk wat verlies maar ik zou altijd voor Tri gaan. Duo en Tri verschil is best groot.

• Santee
  • Nu online
Thanks! Heb nu rond de 140mil, dus ik kom er wel! :)

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gister zat me niet mee qua enchanten. Wederom na de siege een TET poging gedaan, niet gehaald.
TRI poging mislukt en zelfs DUO mislukt.. 120 durability later en een PRI dandelion met 2 durablity over :(

Heb iig de failstacks...

Nu maar wat geld aan scrolls uitgeven en m'n durability terug te krijgen en TRI weer te halen :D

[EDIT] 20 sharp stones later... is ie weer TRI \o/

Nu maar even mijn resources weer farmen voordat ik weer een poging waag.

Sabrac wijzigde deze reactie 27-03-2017 09:52 (33%)

• ArtsOfTerror

ArtsOfTerror

Need more gadgets!

Ik zal tegen Odz zeggen dat er nog een 27mil incentive moet komen morgen haha.
Hoop dat je TET snel komt!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Haha, is altijd welkom, maar ik ga binnenkort al m'n fluid collectors even gebruiken, dan heb ik vanzelf weer genoeg sharp stones voor nog een poging :D.

Kan ik vervolgens het bloed gebruiken voor Demihuman elixir crates, voor 300k per stuk.. heb ik ook zo m'n verlies van gister goed gemaakt

Sabrac wijzigde deze reactie 28-03-2017 08:40 (31%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ArtsOfTerror

ArtsOfTerror

Need more gadgets!

Wordt je wakker met deze gif in je guilds discord

ripped

• ArtsOfTerror

ArtsOfTerror

Need more gadgets!

Van het ene onmogelijke naar het andere onmogelijke. Eerst 3 weken achter elkaar owner van serendia geweest met mijn guild en nu hebben we mediah castle. Beetje sneaky geweest maarja haha. Volgende week zaterdag zal een druk gevecht worden.

• rsnubje
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 13:46

rsnubje

BDO: Rsnubje

Ben sinds vrijdag ook begonnen met dit spel :) Tot nu toe wel leuk, alleen nog erg zoeken naar hoe wat werkt. Ga vooralsnog voornamelijk PVE doen denk ik. Momenteel LVL42. Leuk dat bonus exp tijdens pasen ;) Iemand nog tips kwa gear als je nog niet zo hoog level bent? Ben trouwens Ranger.

En is er een discord die ik kan joinen?

Uplay: Red--Death

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ArtsOfTerror

ArtsOfTerror

Need more gadgets!

Het weekend is er altijd bonus exp :-)
Aan de ene kant handig als je veel werkt kan je het weekend inhalen. Aan de andere kant, de mensen die al veel spelen lopen alleen maar meer uit dan.

Beginnen met basic gear full grunil set ofzo. Liverto longbow als je wat geld krijgt. Gaan voor de cheap accessories: Shultz belt/Shultz necklace/Red coral rings of Mark of Shadows. Earrings Red Coral Earrings. Rustig het spel verkennen en dan komt t allemaal vanzelf wel.

--

Gisteren hard afgemaakt tijdens siege war :-) Sovereign was iets te sterk.
Dus was maar wat gaan upgraden weer. Nog 1 TET over, offhand.

• rsnubje

rsnubje

Thanks. En de discord? :P

Dit is wat ik nu heb. Nu alweer 47... Nachtje buiten doorgebracht zeg maar.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ArtsOfTerror

ArtsOfTerror

Need more gadgets!

Op page 1 staat voor Discord: Discord Channel: BlackDesertOnline Tweakers
Zit er zelf niet in dus kan je hier ook niet verder mee helpen.

Suc6 met grinden en gear upgrades!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

De discord channel is al sinds december erg stil, denk niet dat je daar heel veel succes zal hebben, maar je kan het altijd proberen natuurlijk.

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
en het is weer zover, ik ben alle zin in deze game verloren.

Ik heb een soort haat liefde relatie met deze game maar uiteindelijk kan ik het niet blijven spelen.
de tijd die ik in deze game moet steken om een beetje competitive te blijven.... plus het te veel RNG en te veel herhalend zijn van BDO. Nu is dat bij vrijwel elke mmo maar ik weet niet......

Heb wel mijn oog laten vallen op een volgende poging in mmo-land, Eind 2017 Ashes of creation. Heeft goeie aspecten van BDO en Archage. Ben benieuwd hoe die gaat uitpakken.

In ieder geval, mij ga je weer een hele tijd niet meer tegen komen hier ;)

PaRaDoX4 wijzigde deze reactie 18-04-2017 10:54 (9%)

• Evilswordfish
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 14-09 11:16
Kheb het gisteren terug gedownload, is ondertussen jaar geleden.. Kleine 150mill aan stuff in mijn mails dus das handig. Verder doen met mijn 51 sorc

bootje bouwen, de oceaan bekijke, stuff craften en verkopen.

De grind is nooit iets voor mij geweest maar de crafting is amazing

• rsnubje

rsnubje

Dat klinkt goed! Zou willen dat ik al zoveel geld had.
Als je een keer zin hebt, zit ik samen met @shroudster op deze discord. https://discord.gg/FWyjgmj

• 4th
Vanaf 24-05 ook verkrijgbaar op Steam:
http://store.steampowered...2660/Black_Desert_Online/

• Pelkie
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 15:19
quote:
Alleen helaas niet te koppelen aan een bestaand account

PRE-EXISTING USERS

The Steam version of Black Desert Online requires the purchase of the game from Steam as well as the creation of a new Black Desert Online account. Pre-existing Black Desert Online accounts created from methods other than Steam will not be able to play via Steam.

Pelkie wijzigde deze reactie 10-05-2017 14:20 (35%)

• 4th
Ach, iedereen van EU zit nog op dezelfde server met dezelfde channels alleen ene in steam andere in launcher van game zelf.

• ArtsOfTerror

ArtsOfTerror

Need more gadgets!

Zullen wel weer wat meer nieuwe spelers komen op deze manier. Maar ga er van uit dat de meeste ook weer snel afhaken door de leer-curve in dit spel in pvp en de tijd die nodig is om te lvlen en gear te krijgen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

T valt opzich wel mee vind ik. Ik speel pas een maand, dus heb nog niet zoveel, maar PvP lijkt me niet zo super.

Dit is nu mn gear, wel chest nu DUO.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: maart 2013
  • Nu online
Momenteel level 52 ranger.. wat een ding! Alleen wat mana problemen..
Ik ben nu full ultimate grunil +15 aan het buyen, wil alleen niet echt vlotten.

Soundcloud!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kleaudzak

Kleaudzak

quote:
Luukwa schreef op maandag 15 mei 2017 @ 10:05:
Momenteel level 52 ranger.. wat een ding! Alleen wat mana problemen..
Ik ben nu full ultimate grunil +15 aan het buyen, wil alleen niet echt vlotten.
2x Extraction Crystal in je boog zetten scheelt veel!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Ik heb ook nog een lvl 53 ranger, maar speel nu voornamelijk sorc.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Luukwa
  • Nu online
quote:
Kleaudzak schreef op maandag 15 mei 2017 @ 11:08:
[...]

2x Extraction Crystal in je boog zetten scheelt veel!
Scheelt dat zoveel ja? Ze geven maar +1 mana...

Soundcloud!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kleaudzak

Kleaudzak

quote:
Luukwa schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 14:41:
[...]

Scheelt dat zoveel ja? Ze geven maar +1 mana...
Zeker! Shotgun en wotw schieten meerdere pijlen = meer mana regen!

• Luukwa
  • Nu online
quote:
Kleaudzak schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 16:44:
[...]

Zeker! Shotgun en wotw schieten meerdere pijlen = meer mana regen!
Ik heb nu alleen nog geen PRI of DUO bow, ik loop volgens mij met een +15 krea.

Soundcloud!

• Luukwa
  • Nu online
Striker release vandaag ;o

Soundcloud!

• 4th
Ben wel benieuwd, heb nu een magic/melee class (sorc) en een wizard (ranged magic), wel zin om een melee te beginnen.

Kleine video:

4th wijzigde deze reactie 24-05-2017 10:49 (20%)

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

En de awakening video, denk dat deze over een week of 3-4 wel in onze versie verschijnt

• rsnubje

rsnubje

Ben benieuwd wat de betere spelers van striker vinden.

• Thisisparanx
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 18-09 17:55
✽Semper_Vigil✽ NL/BE Guild zoekt nieuwe leden !!! Die het te gek zou vinden om mee te doen met ✽Node Wars, Guild PVE Missions en Bosses✽we staan altijd klaar om te helpen, Wij gebruiken TS3. En we zoeken actieve spelers die onze guild zou willen ondersteunen, en een gezellige tijd willen hebben. Bij intresse stuur ingame een bericht naar thisisparanx, angelslayernoir of natrimius

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Luukwa
  • Nu online
Mijn huidige striker, level 52 met rosar wapen en grunil armour.

Luukwa wijzigde deze reactie 26-05-2017 16:27 (8%)

Soundcloud!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Dan heb je nog snel zo'n +15 gemaakt van die glove, vind ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• InF.Inc
  • Laatst online: 12:49

InF.Inc

_Fonz > all.

Ik heb de Starters Pack van hun site gekocht, maar sinds kort zitten ze ook op Steam met BDO. Enig idee of ik mijn nog niet geactiveerd ongebruikte pass/key whatever kan redeemen op Steam?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Luukwa
  • Nu online
quote:
rsnubje schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 19:28:
Dan heb je nog snel zo'n +15 gemaakt van die glove, vind ik.
Valt mee, gewoon tijdens de afwas een pre-order openzetten voor de gloves, heb je er zo 10 aan het einde van je afwas beurt.
Het heeft me totaal 30 black stones gekost, ommenabij.

Soundcloud!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Damn, valt wel mee. Zie je maar weer, ben nog erg noob in deze game. Ik koop alles eigenlijk, omdat dat enhancen gewoon nog vaag is voor me.

• Luukwa
  • Nu online
quote:
rsnubje schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 21:42:
Damn, valt wel mee. Zie je maar weer, ben nog erg noob in deze game. Ik koop alles eigenlijk, omdat dat enhancen gewoon nog vaag is voor me.
Ik ben ook nog erg nieuw in deze game hoor.. speel het nu 2 weken denk ik.
Gewoon met een vriend spelen en vooral veel op reddit en de forums zitten.

Soundcloud!

Pagina: 1 ... 30 31 32 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel XL 2 LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*