Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
Xzito schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 17:54:
[...]
Zelf zit in midlife crisis in BDO weet niet welke class ik moet spelen. ben nu aan het horde voor de nieuwe class denk dat ik mijn laatste tamer gear verkoop + kuno + en warrior en alles in de dark knight stop.
Nooit doen IMO.
Wat als Dark Knight niet leuk is? Zit je dan met kut gear opnieuw. Suc6.
Ik ben gedeeltelijk rerolled naar witch, maar ik heb al mijn Valkyrie gear nog. Ookal zou die TET dande lekker wat geld gegeven hebben. Met de 'balance' vandaag misschien weer ff wat valk pvp proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022
Xzito schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 17:54:
[...]

Verschil valt reuze mee tussen 58/60 (Source ik was een 58 tamer (rinzia) en die uit mijn guild was lvl 60.

Ik 210 AP 204 AWA en 275 DP. hij 198 AP 194 AWA en 275 dp ongeveer. mijn gear was iets beter echter waren we op het niv van wie de eerste CC lande won elk gevecht.
Zodra het niv van rond de 200 AP bereikt wordt zal je 80% 1 combo ration dooden als tamer.

je ziet tamers zoals Lemon, Akabona en meer nu ook met defensive offhands runnen soms ook jewerly en meer tank stats omdat rond de 180AP+ voldoende is voor de beste combo's en met 350+ DP gewoon je veel meer kan overleven.

Zelf zit in midlife crisis in BDO weet niet welke class ik moet spelen. ben nu aan het horde voor de nieuwe class denk dat ik mijn laatste tamer gear verkoop + kuno + en warrior en alles in de dark knight stop.
Ben momenteel nu 57 (186/188/283) en heb echt het gevoel dat ik slechts een fractie van de damage doe als hun, maar dat kan ook door m'n te lage accuracy komen.

Daarnaast bedoelde ik ook geen 1v1 power :) die heeft de tamer zeker wel, maar in nodewars, de 'power' om het te overleven en toch anderen te killen. Daar zit m'n grootste probleem, een keer in een stun of andere cc terecht komen en ik ben er geweest. Dat terwijl je de hogere mensen gewoon rond ziet huppelen alsof het niets is, met 40-50 DP minder.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LunaTempesta
Leuk berichtje van OSEF guild op guestbook gehad.

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/8524d113e34d18f3667ce0eafb3fdf9d.png

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Ok, ik ga het pakket aanschaffen. Alleen twijfel ik tussen het Travelers pack en de Explorer pack. Zijn die paarden pay to win? Of wat ken je met zoveel paarden?
En dit pets zijn toch puur cosmetics?

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:41

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

kevinl schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 11:51:
Ok, ik ga het pakket aanschaffen. Alleen twijfel ik tussen het Travelers pack en de Explorer pack. Zijn die paarden pay to win? Of wat ken je met zoveel paarden?
En dit pets zijn toch puur cosmetics?
Paarden kan je ook in game kopen met ingame geld en vangen + breeden voor hogere tiers.
Een goed paard is wel erg fijn.

Pets zijn heel erg handig omdat die voor je kunnen looten en dan kan jij gewoon rustig lekker door hakken.
een pet pakt 1 ding op per 8 seconden ofzo dacht ik dus het is gewoon fijn om 4 pets te hebben.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• LunaTempesta
Tier 1 (laagste) lvl 10 pets is 1x per 4 seconden.
Echt grinden op hogere levels zonder pets gaat niet imo. Anders ben je alleen maar drops aan t oppakken.

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Dus dat gedeelte is imho wel een beetje pay to win vwb de pets.

Ik verwacht zeker dat ik een hele avond kwijt ben met de customization van me char. Dat had ik destijds al met Aion. Dat zal met BDO niet anders zijn.

Zou wel gaaf zijn als ieder zijn char zou posten hier.

Jammer dat de lootpet niet instant oppakt zoals bij Aion. Maar daarentegen is het wel goed at er een lootpet is. Want die mis ik wel in een spel zoals Path of Exile.

Ik ga het pakket vanavond aanschaffen.
Any tips waar ik op moet letten bij registratie? Zoals server waar de guild zit en zo?

[ Voor 12% gewijzigd door kevinl op 16-02-2017 12:13 ]

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

• Mike-n88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-05 11:20
kevinl schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 12:08:

Ik verwacht zeker dat ik een hele avond kwijt ben met de customization van me char. Dat had ik destijds al met Aion. Dat zal met BDO niet anders zijn.

Jammer dat de lootpet niet instant oppakt zoals bij Aion. Maar daarentegen is het wel goed at er een lootpet is. Want die mis ik wel in een spel zoals Path of Exile.
Als je het spel al een tijdje speelt krijg je soms ook pets.
Zo heb ik nooit geïnvesteerd in pets maar heb ik in totaal 1 hawk, een kat en 3 penguins waarbij ik van 2 tier 1 een tier 3 heb gemaakt. Dus in feite heb ik nu 3 pet's die ik gebruik en 1 pet de extra penguin die in mijn warehouse zit te wachten.

Daarnaast hebben pet's ook unieke eigenschappen zoals:
  • Vinden van een (boss) sterker monster
  • Vinden van resources
  • Het versnellen van een bepaald proces (penguin: afk fishing time korter)
Plus dat ze een bonus geven voor een bepaalde lifeskill.
Dus ze zijn het over het algemeen wel waard om ze te gebruiken ondanks het 'dure' voedsel dat ze eten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

kevinl schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 12:08:

Ik ga het pakket vanavond aanschaffen.
Any tips waar ik op moet letten bij registratie? Zoals server waar de guild zit en zo?
Nee er is nog maar 1 server dus je kan niet de fout in gaan. zolang je maar op EU zit.
In die server zitten wel meerdere channels maar daar kan je gewoon ten aller tijden tussen switchen met je characters heeft verder geen effect.

met character creation kan je inderdaad erg lang bezig zijn :D gelukkig heb je in game items waarmee je je character appearance weer helemaal kan veranderen mocht je dat willen.

Pay to win term ben ik het alleen helemaal niet mee eens. Pay to win zou betekenen dat jij sterker bent dan iemand anders doordat je geld neer legt. dat is gewoon niet het geval. hoogstens haal je sommige dingen wat sneller maar pay to win zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Hoi, vanuit onze D3 clan zijn we zondag met een aantal aan BDO begonnen en bevalt best goed, heb zelf ondertussen een 51 sorceress en een 2x maewha, andere hangen ergens rond de 30-40 met enkeling in de 20. Is er een vriendelijke BDO guild die ons als groepje kan inlijven, ik weet niet precies wat max leden aantal is en of ze meestal al ver vol zijn maar denk dat het gezelliger wordt als we een ander guild joinen dan als we zelf een opstarten met 6 personen ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:58
4th schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 23:01:
Hoi, vanuit onze D3 clan zijn we zondag met een aantal aan BDO begonnen en bevalt best goed, heb zelf ondertussen een 51 sorceress en een 2x maewha, andere hangen ergens rond de 30-40 met enkeling in de 20. Is er een vriendelijke BDO guild die ons als groepje kan inlijven, ik weet niet precies wat max leden aantal is en of ze meestal al ver vol zijn maar denk dat het gezelliger wordt als we een ander guild joinen dan als we zelf een opstarten met 6 personen ;)
Grappig meer bekenden op BDO :) Ikzelf zit nu een paar weken bij LIC (al paar keer hier voorbij gekomen) en dat bevalt prima :) Wellicht iets voor jullie ^^

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-n88
Vandaag met onze guild de grote zee op met onze guildboot om een paar zee monsters te killen.
Na een tijdje varen kwamen we onze eerste hekaru tegen, deze hebben we naar 6 a 7 minuten neer gehaald maar helaas totaal geen loot. We dachten misschien pech te hebben dus op naar de volgende. Weer een hekaru halverwege kregen we een pirateship op ons in een storm alles daarvan afgeslacht en weer verder met de hekaru. Uiteindelijk ook deze hekaru dood en je raad het al alweer geen loot. Dit motiveert niet echt om deze monsters te gaan hunten als ze niks droppen.

Ondanks dat we totaal geen loot hadden was het wel fun om te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Neles7 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 23:27:
[...]

Grappig meer bekenden op BDO :) Ikzelf zit nu een paar weken bij LIC (al paar keer hier voorbij gekomen) en dat bevalt prima :) Wellicht iets voor jullie ^^
LIC? O-)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Is een guild op Balenos 2, 26 man, ricmaniac (en blijkbaar Neles) van tweakers zitten hierin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Vanavond weer een poging tot Siege war doen. Serendia is laatste weekend al een puinhoop dus daar kunnen wij ook wel bij.

:+ NVM Ember heeft de territory weggegeven aan een shit guild. ZERGED :+

[ Voor 24% gewijzigd door LunaTempesta op 18-02-2017 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Het levelen van nieuwe classes gaat toch echt zoo ontzettend lekker nu als je al wat gear voor ze kan kopen enzo :P nu een musa aan het levelen, binnen een half uur van 35 naar 43 gegaan en ff 4 miljoen verdient ongeveer. heb 55ap en 120dp op hem, daarmee blaas je er op dit level gewoon door heen. nu moet ik me AP wel iets omhoog krikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Mike-n88 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 23:52:
Vandaag met onze guild de grote zee op met onze guildboot om een paar zee monsters te killen.
Na een tijdje varen kwamen we onze eerste hekaru tegen, deze hebben we naar 6 a 7 minuten neer gehaald maar helaas totaal geen loot. We dachten misschien pech te hebben dus op naar de volgende. Weer een hekaru halverwege kregen we een pirateship op ons in een storm alles daarvan afgeslacht en weer verder met de hekaru. Uiteindelijk ook deze hekaru dood en je raad het al alweer geen loot. Dit motiveert niet echt om deze monsters te gaan hunten als ze niks droppen.

Ondanks dat we totaal geen loot hadden was het wel fun om te doen. :)
Weet je zeker dat jullie geen loot kregen ? want wij hebben tot nu toe van elke kill gewoon loot gekregen maar dat komt auitomatisch in je Schip inventory. je ziet niet dat je het loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Nou Sabrac t'is gelukt
400mil later ~100 hard/100 sharp stones.

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/931b75fc0caf292a582476555f40cb9d.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
LunaTempesta schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 09:30:
Vanavond weer een poging tot Siege war doen. Serendia is laatste weekend al een puinhoop dus daar kunnen wij ook wel bij.

:+ NVM Ember heeft de territory weggegeven aan een shit guild. ZERGED :+
De siege wars is dat op vaste tijdstippen en dagen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Bieren89 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 21:01:
[...]

De siege wars is dat op vaste tijdstippen en dagen ?
zaterdag altijd siege war (de grote oorlog) andere dagen zijn node wars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:00
LunaTempesta schreef op zondag 19 februari 2017 @ 21:28:
[...]

zaterdag altijd siege war (de grote oorlog) andere dagen zijn node wars.
En zijn die op verschillende tijden? Of altijd de zelfde tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vandaag me Musa even geleveld naar 52 en ik denk dat ik een slechte keus had gemaakt aan me ninja :P ben nu bij helms aan het grinden en voeld met Musa veel leuker dan met me ninja achteraf gezien. Maar om nou te wisselen van main character voelt ook zo kut omdat ik wel iets van 40 euro in me ninja heb zitten + dat ik in de leaderboards sta met sailing hahah :P

Ik denk dat ik ga proberen een ticket aan te maken met beetje slijmen of ze me outfit kunnen omwisselen. kans is heel klein dat ze dat doen maarja.. Nee heb je, ja kun je krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-n88
Ricmaniac schreef op zondag 19 februari 2017 @ 14:32:
[...]

Weet je zeker dat jullie geen loot kregen ? want wij hebben tot nu toe van elke kill gewoon loot gekregen maar dat komt auitomatisch in je Schip inventory. je ziet niet dat je het loot.
Ja, kregen niks maar het is al gefixt. We hadden meer dan 8 lvls verschil binnen de party wardoor we geen loot kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Mike-n88 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 23:31:
[...]

Ja, kregen niks maar het is al gefixt. We hadden meer dan 8 lvls verschil binnen de party wardoor we geen loot kregen.
oh dan hebben wij echt geluk gehad haha, wisten niet eens dat dat zo was :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
Vandaag met mijn musa van 52 naar 55 gegaan lekkere party met EssenceSky :)

Aan het eind alvast een +15 green awakening wapen gekocht, prima start dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Neles7 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 00:12:

Aan het eind alvast een +15 green awakening wapen gekocht, prima start dacht ik zo.
Zag je gaan ja, ging best lekker.
Dat deed ik ook ja, alleen je krijgt wel een blauwe awakening weapon van de Black spirit als je die awakening quest hebt gedaan he.. maar die gewoon verkopen voor 9 mill ofzo en dan gewoon groene kopen deed ik ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Topicstarter
Update mijn return to black desert.

Ik kom erachter dat ik enorme over productie heb van ores..... Ik ben dus massaal ores en ingot crates aan het maken. En met masaal heb ik het over 4 workers volledig op de crates. Verder gaan de wood crates nu ook lekker. Echter doe ik het maken plywood nu ook via workers. De tijd die ik nodig heb om logs te veranderen in plywood is me teveel.
Dan level ik liever een van mijn alt's.

Mijn sorc is nu lvl 49 met +17 bares en +15 acc offhand + full pri grunil....
Ik zit nog te kijken of het slim is dit verder te enhancen of gewoon met bossgear te beginnen.

Ik denk dat ik gewoon verder ga sparen en gewoon enhanced bossgear van de market af koop.

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Ricmaniac schreef op maandag 20 februari 2017 @ 00:40:
[...]

Zag je gaan ja, ging best lekker.
Dat deed ik ook ja, alleen je krijgt wel een blauwe awakening weapon van de Black spirit als je die awakening quest hebt gedaan he.. maar die gewoon verkopen voor 9 mill ofzo en dan gewoon groene kopen deed ik ook :P
Weet dat ik een blauwe krijg maar dan moet ik hem zelf enchanten en deze is al zover :P gewoon +7 maken en dan op marketplace droppen was ook mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

PaRaDoX4 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 08:00:
Update mijn return to black desert.

Ik kom erachter dat ik enorme over productie heb van ores..... Ik ben dus massaal ores en ingot crates aan het maken. En met masaal heb ik het over 4 workers volledig op de crates. Verder gaan de wood crates nu ook lekker. Echter doe ik het maken plywood nu ook via workers. De tijd die ik nodig heb om logs te veranderen in plywood is me teveel.

Mijn sorc is nu lvl 49 met +17 bares en +15 acc offhand + full pri grunil....
Ik zit nog te kijken of het slim is dit verder te enhancen of gewoon met bossgear te beginnen.

Ik denk dat ik gewoon verder ga sparen en gewoon enhanced bossgear van de market af koop.
Had ik toen ook gedaan met mijn return ja met die crates. maar toen gingen de black stone powders ineens best wel hard :P

Pro tip: als je het weg gaat brengen met trading kan je alle kratten in 1 keer doen van dezelfde soort.
Met zo'n standaard tradecart kan je 21 crates erin doen voordat die vol zit. maar wat je kan doen is er 21 in je cart zetten. dan een paar van je warehouse naar je inventory, dan loop je naar cart en pak je alles daaruit ook naar je inventory en dan alles in 1 klap in je cart. dat herhaal je x aantal keer tot je alles in je cart heb en dan kan je er gewoon nog mee rijden. gaat wel ietsje langzamer maar werkt prima. Zo had ik in 1 klap 120 sunflower crates van Heidel naar Calpheon gereden.

Kreeg dit maniertje alleen ook pas te horen nadat ik echt al 50keer heen en weer was gegaan XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Topicstarter
Ricmaniac schreef op maandag 20 februari 2017 @ 10:06:
[...]

Had ik toen ook gedaan met mijn return ja met die crates. maar toen gingen de black stone powders ineens best wel hard :P

Pro tip: als je het weg gaat brengen met trading kan je alle kratten in 1 keer doen van dezelfde soort.
Met zo'n standaard tradecart kan je 21 crates erin doen voordat die vol zit. maar wat je kan doen is er 21 in je cart zetten. dan een paar van je warehouse naar je inventory, dan loop je naar cart en pak je alles daaruit ook naar je inventory en dan alles in 1 klap in je cart. dat herhaal je x aantal keer tot je alles in je cart heb en dan kan je er gewoon nog mee rijden. gaat wel ietsje langzamer maar werkt prima. Zo had ik in 1 klap 120 sunflower crates van Heidel naar Calpheon gereden.

Kreeg dit maniertje alleen ook pas te horen nadat ik echt al 50keer heen en weer was gegaan XD
De ore crates komen van heidel en altinova (altinova heeft maar 2 mineral workshops) die gaan met warehouse transport naar calph waar ik een noblewagon heb staan. Dus dat loopt wel. Ik ben rond aan het kijken naar wat allemaal goed verkoopt op de marketplace.

Tot nu toe verdien ik mijn silver dmv
-afk vissen als ik niet speel (goed voor ~1-2 mil)
-Wood crates (goed voor ~2mil)
-ore crates (nog geen idee)
-Bier (hou 200 als backup voor mezelf wat ik verder produceer gaat op de marketplace)(wisselt tussen 300 tot 1100 bier per ~week)
-Grunil Gear (volledig op de marketplace)

kom er wel achter dat ik op deze manier erg snel door mijn black powder heen ga. Ik ben nog opzoek naar een goede manier om dit bij te houden. Enige blackpowder income wat ik nu heb is het grinden van crystals die ik niet nodig heb.
heb nog een flinke backup dus nog geen probleem voor nu (2000 stuks)

Ik speel vanaf dag -3 (founder edition) en heb altijd al workers op verschillende dingen staan. Maar nooit wat gedaan met al die resources. Kan dus wat dingen proberen zonder dat het problemen veroorzaakt.

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
LunaTempesta schreef op zondag 19 februari 2017 @ 17:20:
Nou Sabrac t'is gelukt
400mil later ~100 hard/100 sharp stones.

[afbeelding]
Grats man :) dikke gear
PaRaDoX4 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 08:00:
Echter doe ik het maken plywood nu ook via workers. De tijd die ik nodig heb om logs te veranderen in plywood is me teveel.
Je kan dit ook afk doen ipv vissen, tijd vs geld gezien levert je dat meer op. momenteel lever je nu ruim 60 % van je winst in door het via workers te doen.
PaRaDoX4 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 10:42:
[...]
kom er wel achter dat ik op deze manier erg snel door mijn black powder heen ga. Ik ben nog opzoek naar een goede manier om dit bij te houden. Enige blackpowder income wat ik nu heb is het grinden van crystals die ik niet nodig heb.
heb nog een flinke backup dus nog geen probleem voor nu (2000 stuks)
Abandoned Iron Mine, te zuiden van altinova. Als je daar de elites killed, krijg je heel veel crystals. Dat een uurtje doen (inclusief channel hop etc) heb je zo 1500 blackstone powder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:56
Sabrac schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:35:

Abandoned Iron Mine, te zuiden van altinova. Als je daar de elites killed, krijg je heel veel crystals. Dat een uurtje doen (inclusief channel hop etc) heb je zo 1500 blackstone powder.
Waar ik pas gisteren achterkwam, dat je dus die cyrstals naar blackstone powder kan vermalen... ik heb er tientallen weggegooid :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Elite farms door heel mediah heen is over het algemeen altijd wel een goede money making geweest. Alleen zijn meer een meer mensen het gaan doen, dus op drukke tijdstippen is altijd alles dood :c
*edit*

andere mensen last van d/c's?
Wordt sinds gisteren iedere 10 minuten bijna eruit gegooid door server connection lost :'(

[ Voor 25% gewijzigd door LunaTempesta op 20-02-2017 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Neles7 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 00:12:

Zo, dat is redelijke jump, hier is het ongeveer half level per dag vanaf de 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
4th schreef op maandag 20 februari 2017 @ 16:36:
[...]

Essence is veel sterker dus we kunnen harder farmen. Leeg channel in sausans en ik kan die beste man amper volgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

4th schreef op maandag 20 februari 2017 @ 16:36:
[...]

Wat zijn je stats? want ik ben gisteren met 110/160 ofzo gewoon solo in 2 uurtjes~ van 50/52 gegaan met me musa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Ricmaniac schreef op maandag 20 februari 2017 @ 18:17:
[...]

Wat zijn je stats? want ik ben gisteren met 110/160 ofzo gewoon solo in 2 uurtjes~ van 50/52 gegaan met me musa
89/87 nog maar, net iets meer dan een week aan het spelen dus nog niet de funds om de goede aankopen te doen/maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

4th schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 08:56:
[...]

89/87 nog maar, net iets meer dan een week aan het spelen dus nog niet de funds om de goede aankopen te doen/maken ;)
oke daar zou ik wel op focussen :P wij release players gingen in principe pas naar Mediah gebied (rechts van heidel) als je zo'n 100/100 had =p nog knap dat je dan zo hoog ben gekomen in een week haha

Naja het scheelt natuurlijk dat je in die Olvia channels kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/owjAPul.jpg

Dus kunnen als ik het goed begrijp vanaf vanmiddag een Dark Knight aanmaken (nog niet spelen) :) en iedereen krijgt een gratis character slot coupon

[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 22-02-2017 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ricmaniac schreef op maandag 20 februari 2017 @ 18:17:
[...]

Ik vind trouwens de stats relatief tot de class wel bijzonder scheef lopen, de snelheid waarmee ik met meahwa met 'slechts' 108 AP kon killen in vergelijking met mijn sorc met 116AP of tamer met 119AP, om mijn witch met 104AP maar helemaal niet te noemen.

Goed, heb je ook nog berg 'hidden AP', snap nog steeds niet waarom ze dat niet gewoon neerzetten, maar meeste wapens die ik heb zijn allemaal AP+acc of dergelijke, dat daar ook weinig verschil in zou moeten zitten.

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 22-02-2017 12:00 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
SinergyX schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:57:
[...]

Ik vind trouwens de stats relatief tot de class wel bijzonder scheef lopen, de snelheid waarmee ik met meahwa met 'slechts' 108 AP kon killen in vergelijking met mijn sorc met 116AP of tamer met 119AP, om mijn witch met 104AP maar helemaal niet te noemen.

Goed, heb je ook nog berg 'hidden AP', snap nog steeds niet waarom ze dat niet gewoon neerzetten, maar meeste wapens die ik heb zijn allemaal AP+acc of dergelijke, dat daar ook weinig verschil in zou moeten zitten.
De verhouding loopt helemaal scheef zodra je awakenings erbij neemt.

Tamer / Sorc / Rangers / Musa / Witch & Wizards zijn dan echt monsters in het clearen van grote groepen monsters. Ik kon met m'n tamer met 150 AP sneller clearen dan een Maewha met 180 AP.
En als extra bonus, ik had geen enkele potion nodig, omdat de moves HP en mana restore hebben _/-\o_

Geloof dat qua mob clear speed op de awakenings de Valks en de Maewha het langzaamst zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Sabrac op 22-02-2017 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Sowieso is AP niet het hele plaatje.
Valk kan best wel snel zijn, maar je moet er wat handigheid in krijgen. Valk awakening is denk ik een van de meer skilled classes als je het goed en snel wilt spelen.

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/a990e6150fae7844aa6a7b8635307609.png

Valanyr is onze valkyrie, en staat altijd samen met mij in de top kills met node wars. En grind Pila-Ku net zo snel als meest andere classes.

Je moet echt wat tijd in classes stoppen om de skills (en awakening vooral) goed door te krijgen. Die 2 uurtjes grinden om 55 te halen, pre-awakening is niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Maar dat is PVP, ik kijk puur naar PVE en de snelheid waarmee mobs neergaan, AoE of ST.

Daar de gear van mijn chars redelijk zelf niveau is, zet ik ze naast elkaar in de snelheid en overleven tegen dezelfde groepen mobs, ook tegen elites of summons.

Andere kant, ik ga tot lvl56, doe m'n awakening en vind het weer best, op naar de volgende :P

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 22-02-2017 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ja dark knight kan je nu aanmaken. ga daar maar eens de tijd voor nemen aangezien we hem toch nog niet kunnen spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
  • Laatst online: 11-09-2024
Zit op werk and cant access game :(

Kan iemand mij vertellen of er nog wat leuks tussen de nieuwe attendance rewards zit? (Boss armor gief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Kleaudzak schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:48:
Zit op werk and cant access game :(

Kan iemand mij vertellen of er nog wat leuks tussen de nieuwe attendance rewards zit? (Boss armor gief)
Nog geen verandering in rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
SinergyX schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:06:
Andere kant, ik ga tot lvl56, doe m'n awakening en vind het weer best, op naar de volgende :P
Ja maar dat bedoel ik :P :+
Speel wat langer voordat je oordeelt over hoe snel een class farmed imo. Het is meer dan alleen de gear. Bepaalde classes hebben veel skills met 9x~ hits, andere classes zitten met skills met 6x hits maar weer 100% damage extra etc. En dan nog niet gesproken over hoe je de class speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
LunaTempesta schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 16:06:
[...]

Ja maar dat bedoel ik :P :+
Speel wat langer voordat je oordeelt over hoe snel een class farmed imo. Het is meer dan alleen de gear. Bepaalde classes hebben veel skills met 9x~ hits, andere classes zitten met skills met 6x hits maar weer 100% damage extra etc. En dan nog niet gesproken over hoe je de class speelt.
56 is een breakpunt tot waar de oude class gaat, ik neem awakening ook helemaal niet mee in de vergelijking, puur het 52-55 gebied. En dat zal allemaal wel in een dagje te halen zijn, mijn geval zeker niet met max uurtje mobs meppen.

Ik pak alle classes op gelijke punten, gelijke gear, gelijke mobs, dat ze op 57+ anders zijn, doet niets af aan het punt dat ze op 52-55 een andere balans hebben, waar pre-awakening de classes op gebaseerd waren (en valkyr nog steeds onderaan blijft).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LunaTempesta
Ik blijf erbij dat het dan nog steeds niks betekend.

*edit*
AYYY - blijven doorgaan!

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/1bb1d724702caea129e8b0a045da0446.png

[ Voor 52% gewijzigd door LunaTempesta op 22-02-2017 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Klopt, AP zegt maar een deel van het verhaal, genoeg accuracy hebben en de gebruikte abilities kan een wereld van verschil maken.

Ongeacht hoeveel AP je hebt, pila ku jail zal je toch echt wat Acc moeten stacken wil je de mobs goed kunnen raken en snel willen clearen, of de acc dan op je items zit of op je abilities , dat maakt dan weinig uit. zelfs de serendia meal food buff kan al een heel verschil maken.
LunaTempesta schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 16:40:
Ik blijf erbij dat het dan nog steeds niks betekend.

*edit*
AYYY - blijven doorgaan!

[afbeelding]
Die duo Witch vloekt een beetje met de rest van je gear :P

[ Voor 30% gewijzigd door Sabrac op 22-02-2017 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Sabrac schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 18:00:

Die duo Witch vloekt een beetje met de rest van je gear :P
:P Ik weet het haha. TRI red coral nog steeds niet gelukt en met de huidige prijs wacht ik mooi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
Gisteren eindelijk lv56 bereikt op mijn Musa. Vanavond de awakening quest maar eens doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 11:26
Ik zit nu beetje met het probleem dat na een uur grinden mijn offhand en awakening weapon al zo goed als kapot zijn. Waardoor ik dus moet gaan repairen. En ik grind nu in de desert bijvoorbeeld desert foghans omdat daar weinig competitie heb en goede xp. Hoe doen andere mensen dat? Want naar valencia city om te repairen schiet ook niet op. Ik wil eigenlijk geen branding stones e.d. kopen want ik vind echt alles overpriced in de cash shop en heb alleen pets en weight/inventory gekocht. Dat is 60 euro en vind ik meer dan genoeg, Want moet na mijn gratis value pack ook elke maand een value pack kopen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Je hebt in de buurt van de fogans een villa die je kan huren voor 5 mil per week. Hier kan je ook repareren en goederen verkopen/omzetten naar gold bars. Als je heel veel grind is dit een alternatief.

Zelf grind ik nooit langer dan een uur, als ik al grind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
bronce schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:27:
Ik zit nu beetje met het probleem dat na een uur grinden mijn offhand en awakening weapon al zo goed als kapot zijn. Waardoor ik dus moet gaan repairen. En ik grind nu in de desert bijvoorbeeld desert foghans omdat daar weinig competitie heb en goede xp. Hoe doen andere mensen dat? Want naar valencia city om te repairen schiet ook niet op. Ik wil eigenlijk geen branding stones e.d. kopen want ik vind echt alles overpriced in de cash shop en heb alleen pets en weight/inventory gekocht. Dat is 60 euro en vind ik meer dan genoeg, Want moet na mijn gratis value pack ook elke maand een value pack kopen etc.
Ben je ranger? Ranger is gewoon verrot in terms of durability loss. Sneller dan andere classes.
Heb je je main gear branded? Zo niet paar euro neerleggen en doen. Scheelt een gele hoop. Maids ook. Ff storage maid en weapons erin gooien. Switchen naar alt in Valencia. Repair en terug sturen. Duur maar snel.

*edit* oh als je niet wilt uitgeven werkt alleen de villa ja. Helaas.

[ Voor 3% gewijzigd door LunaTempesta op 24-02-2017 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
LunaTempesta schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:00:
[...]

Ben je ranger? Ranger is gewoon verrot in terms of durability loss. Sneller dan andere classes.
Heb je je main gear branded? Zo niet paar euro neerleggen en doen. Scheelt een gele hoop. Maids ook. Ff storage maid en weapons erin gooien. Switchen naar alt in Valencia. Repair en terug sturen. Duur maar snel.

*edit* oh als je niet wilt uitgeven werkt alleen de villa ja. Helaas.
Ik ben een zerker 8), als ik grind is het wel non-stop killen. Probleem is wil nog wel uitgeven maar blijf een beetje bezig want heb 3 tier1 pets (blijkbaar veel gratis pets weggegeven toen ik gestopt was dus allemaal gemist) en die looten niet snel genoeg. Nu mis ik veel loot waardoor ik geld misloop (wat hard nodig is om van PRI naar DUO ultimate armor te gaan). Dus ik denk dat ik voor nu de villa ga huren bij foghans dan kan ik daardoor gewoon blijven en elke avond 2 uurtjes grinden ofzo. Want ben daar gister toch van 50%-58% (ben 56) gegaan met een uurtje grinden. (had ik eerder moeten doen toen ik nog op olivia servers kon). Met pets, maids en branding stones ga ik zo weer over de 60 euro heen, en heb mezelf voorgenomen max 30 euro aan microtransacties in games per maand uit te geven. Alhoewel de cashshop prijzen alles behalve micro zijn, wat ik zelf het grootste minpunt van het spel vind.

Branden doe ik liever niet want heb een TRI green awakening weapon (gekocht) dus die wordt toch wel vervangen op den duur. En mijn offhand is +15 en was eigenlijk aan het sparen voor een TRI maar dat gaat hem nu niet worden met DK release. En het enchanten wil zelf niet lukken. Eer gister bijvoorbeeld offhand geprobeerd vanaf 18 failstacks en dan toch 4x fail. Dus hoop toch binnekort een DUO of TRI te kunnen snipen. Qua durability is de offhand vooral het probleem want als de durability low wordt op awakening gaat ik over op spin2win en dat gaat snel zat met een TRI liverto (ook gekocht :9).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik ga dit weekend me Musa even verder levelen naar 56 en kijken hoe die awakening mij bevalt. dan hak ik de knoop door of dat me main character word in plaats van Ninja. Het levelen naar 56 toe bevalt me in ieder geval wel beter met Musa dan Ninja :P Wel spijtig dat ik me Haaienpak op me ninja heb gekocht. zou die heel graag naar me Musa willen hebben dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Ricmaniac schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:07:
Ik ga dit weekend me Musa even verder levelen naar 56 en kijken hoe die awakening mij bevalt. dan hak ik de knoop door of dat me main character word in plaats van Ninja. Het levelen naar 56 toe bevalt me in ieder geval wel beter met Musa dan Ninja :P Wel spijtig dat ik me Haaienpak op me ninja heb gekocht. zou die heel graag naar me Musa willen hebben dan.
Ik persoonlijk vind de awakening van Musa wel echt gaaf. Toegegeven heb hem pas gisteren behaald, maar eerste indruk was goed :) Lekkere aoe en imo zieke combo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

LOL wij ons voorbereiden op de siege van vandaag... Zijn wij de enige die een toren af hebben in deze node hahaha! winnen we by default zometeen :P
editL: Yup.. gewonnen :P

Pff en Lunar een guildie succeed net een Giath helmet TET.

[ Voor 23% gewijzigd door Ricmaniac op 24-02-2017 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Haha Semper_Vigil was op de T2 node waar wij net voor vochten :P

Kregen heel leuk een whisper of we samen tegen Divinity wilde vechten die er ook was (95 man guild) - maar toen was divinity al 50% down door ons :+

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/817506e4d99cf122666fbf5b4e637c0a.png

*hmm 430 mil sharp alchemy stone of protection net gesniped.*
Zijn er maar 30 van gepost sinds begin van game, denk dat ik erg lucky was.

[ Voor 83% gewijzigd door LunaTempesta op 24-02-2017 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
LunaTempesta schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 20:40:

Kregen heel leuk een whisper of we samen tegen Divinity wilde vechten die er ook was (95 man guild) - maar toen was divinity al 50% down door ons :+

[afbeelding]

Nice :)

Semper is wel een leuke guild, maar heel erg sterke PvP'ers zitten er niet (geloof een enkeling rondom de 500 ap/dp), dus had zoiets wel verwacht :)
Wij konden destijds met onze 15 man hun met 30 man bezig houden (niet winnen, maar verloren ook niet) maar dat kwam grotendeels door onze lvl 60 ranger :P
Enige waar ik destijds moeite mee had in een 1v1 was Laura, maar die heb ik al een tijdje niet gezien (en dat is al zo lang geleden, we zaten toen net op 400 ap/dp oid).

Moet zeggen dat ik nodewars wel mis, misschien binnenkort toch maar wat serieuzer op zoek naar een guild.

[ Voor 10% gewijzigd door Sabrac op 24-02-2017 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
LunaTempesta schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 20:40:

[afbeelding]

Haha lol Don_Giovanni ben ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
bronce schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 00:23:
[...]

Haha lol Don_Giovanni ben ik :+
Haha mooi hoor :+ kreeg als grapjes dat ik in de verkeerde guild zat omdat ik Giovanni heet haha. (ik was ElenaTempesta).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Zo, vanochtend wat geluk gehad qua bidding, eindelijk een TRI red coral earring en een DUO red coral earring.
Beetje duur, maar ach, heb nu iig geen accuracy problemen (of minder) meer in PvP.

Budget is nu wel naar slechts 250m gezakt, maar dat is zo weer op te lossen, heb nog genoeg crates die verkocht moeten worden :P

Daarnaast heb ik nog aardig wat crescent rings klaar liggen, dus een DUO poging daar gaat er zeker aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nu bezig met die level 55 combat guide van de Black spirit. dan als ik daarmee klaar ben ben ik wel level 56. en dan gaan we is kijken hoe die Musa awakening is en of die bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Ricmaniac schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:18:
Nu bezig met die level 55 combat guide van de Black spirit. dan als ik daarmee klaar ben ben ik wel level 56. en dan gaan we is kijken hoe die Musa awakening is en of die bevalt.
Spin 2 win & Michael Jackson moonwalk :+ Sums up blader.
Sabrac schreef op zondag 26 februari 2017 @ 14:19:
Zo, vanochtend wat geluk gehad qua bidding, eindelijk een TRI red coral earring en een DUO red coral earring.
Beetje duur, maar ach, heb nu iig geen accuracy problemen (of minder) meer in PvP.

Budget is nu wel naar slechts 250m gezakt, maar dat is zo weer op te lossen, heb nog genoeg crates die verkocht moeten worden :P

Daarnaast heb ik nog aardig wat crescent rings klaar liggen, dus een DUO poging daar gaat er zeker aankomen.
gz! Ik ben cursed met red coral earrings.
Al heb ik deze week alle posts gemist ivm werk. Misschien maar xtje piratjes grinden en route to lvl 60 witch en dan wat earrings sparen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

56 geworden. nu kijken of ik voor het slapen gaan me awakening nog kan fixen. betwijfel het alleen of het daar voor nog lukt :P

Done! :) thanks to Neles me awakening quest klaar. nu even oefenen :)

[ Voor 22% gewijzigd door Ricmaniac op 26-02-2017 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Heb mn sorc nu ook awakened, stuk leuker dan meahwa. Nu nog wat skills heen en weer gooien, kan ik altijd met scythe meppen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gisteren nog even wat groepjes gegrind om even te kijken wat die allemaal kan maar holy shit wat vind ik Musa dik zeg. Al die aanvallen hebben zo'n vet vuur effect. Ik heb direct maar de DUO liverto van me ninja verkocht en DUO liverto voor Musa gekocht haha. ik zal me ninja niet gauw meer spelen. waarschijnlijk alleen als er een boss spawnt en me musa ver weg is.

Nu even een GM van BDO pijpen om te kijken of ze mijn recent gekochte outfit en permanent horse flute willen over zetten :P wat ik betwijfel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Ricmaniac schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:26:
Gisteren nog even wat groepjes gegrind om even te kijken wat die allemaal kan maar holy shit wat vind ik Musa dik zeg. Al die aanvallen hebben zo'n vet vuur effect. Ik heb direct maar de DUO liverto van me ninja verkocht en DUO liverto voor Musa gekocht haha. ik zal me ninja niet gauw meer spelen. waarschijnlijk alleen als er een boss spawnt en me musa ver weg is.

Nu even een GM van BDO pijpen om te kijken of ze mijn recent gekochte outfit en permanent horse flute willen over zetten :P wat ik betwijfel
Zei toch dat Musa dik was :+ maar succes met het over zetten van die items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Musa kan als een gek van pack naar pack vliegen en alles snel killen, zeker een goede PvE farming class :)
Hoe goed ze in PvP zijn kan ik echter niet zeggen. Alhoewel met genoeg AP en accuracy wil alles wel dood natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik had eerst nog verwacht dat Musa en Maehwa dicht bij elkaar zouden zitten met awakening, maar zag bij wat sausans meppen toch een behoorlijk verschil. Grootste irritatie bij maehwa is die direction-attack, die meahwa niet heeft en je stuk minder mobiel bent, of je moet continue terug naar blade switchen.

Zag later bij sausans nog een 59 Witch.. kolere wat een AoE komt daaruit zeg, daar gaan groepen gewoon met bosjes tegelijk neer :P

Ach, ben happy met mn 56, kan ik weer verder met life-skillen, 110mil armer wordt je niet vrolijk van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Neles7 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:56:
[...]

Zei toch dat Musa dik was :+ maar succes met het over zetten van die items.
Wat is de beste offhand (buiten boss gear) voor musa?
ik kom er zelf niet echt uit. twijfel tussen volledig AP of ap/dp mix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Ricmaniac schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:10:
[...]

Wat is de beste offhand (buiten boss gear) voor musa?
ik kom er zelf niet echt uit. twijfel tussen volledig AP of ap/dp mix
Ik gebruik zelf nog een ap/dp offhand (die van black spirit quest). Mede omdat mijn grunil nog maar +12 is kan ik die extra DP voor mijn gevoel gebruiken. AP is voor mij nog niet echt een issue op elrics/sausans.

Ik zou denken als je DP genoeg is je voor een White Horn Bow wilt gaan vanwege de hoge AP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Neles7 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 17:55:
[...]

Ik gebruik zelf nog een ap/dp offhand (die van black spirit quest). Mede omdat mijn grunil nog maar +12 is kan ik die extra DP voor mijn gevoel gebruiken. AP is voor mij nog niet echt een issue op elrics/sausans.

Ik zou denken als je DP genoeg is je voor een White Horn Bow wilt gaan vanwege de hoge AP.
ja heb de notice aangezet voor die :P zit nu op 120ap 241DP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Ricmaniac schreef op maandag 27 februari 2017 @ 18:05:
[...]

ja heb de notice aangezet voor die :P zit nu op 120ap 241DP
Had meer Ap verwacht valt me tegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Zo.. net als test een awakened scroll solo geprobeerd... dat is ook 1x en niet weer. Denk dat ik er ruim 3-4 minuten mee heb lopen vechten voordat het neer was. De resterende scrolls ga ik toch maar met een party doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Sabrac schreef op maandag 27 februari 2017 @ 20:30:
Zo.. net als test een awakened scroll solo geprobeerd... dat is ook 1x en niet weer. Denk dat ik er ruim 3-4 minuten mee heb lopen vechten voordat het neer was. De resterende scrolls ga ik toch maar met een party doen :P
Dat klinkt toch niet zo erg 3-4min? Ja het duurt even maar beetje uitdaging is leuk imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Neles7 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 21:32:
[...]

Dat klinkt toch niet zo erg 3-4min? Ja het duurt even maar beetje uitdaging is leuk imo.
Is zeker niet heel erg. Maar ook niet iets wat ik mezelf constant zie doen. Voor uitdaging heb ik altijd deRBF of de arena :)

Maar was voornamelijk benieuwd of het te doen was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Gister ook nog even een leuke farm gevonden samen met Bangki, van 53,65 naar 54,15, hopelijk dit weekend ver richting de 56 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

4th schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 08:49:
Gister ook nog even een leuke farm gevonden samen met Bangki, van 53,65 naar 54,15, hopelijk dit weekend ver richting de 56 :)
Dit weekend red je 56 makkelijk dan joh ;p gewoon grinden bij sausans.
Als je Level 55 rond 55/60% moet je de black spirit Guide doen van Combat lvl55 als je klaar bent met die quest ben je ongetwijfeld 56. ik was door het doen van die quest van 55 60% naar 90% gegaan en toen door het inleveren gelijk naar 56 10%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Die awakened scrolls zijn ook gewoon stom.
Ik doe ze om de 2 weken met een vaste groep mensen, en iedere keer als we awakened tree spirit doen worden we allemaal ge-1-shot als we niet oppassen. Hit harder dan de world boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
4th schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 08:49:
Ik wil je best helpen als het nodig is, kan alleen niet meer op olivia dus moet je even naar balenos 2 komen. In het weekend is over dei 100% exp buff dus dan is het geen issue ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Neles7 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:14:
[...]

Ik wil je best helpen als het nodig is, kan alleen niet meer op olivia dus moet je even naar balenos 2 komen. In het weekend is over dei 100% exp buff dus dan is het geen issue ^^
thx, had al begrepen dat ik beter in mediah kan gaan farmen voor de money en repairloot welke ik ook hard nodig heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
4th schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:16:
[...]

thx, had al begrepen dat ik beter in mediah kan gaan farmen voor de money en repairloot welke ik ook hard nodig heb :P
Wat is je AP/DP momenteel? Voor geld is elrics ook een prima plek niet teveel concurrentie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Neles7 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:42:
[...]

Wat is je AP/DP momenteel? Voor geld is elrics ook een prima plek niet teveel concurrentie :)
Zit op 103/101, grunils: armor en helm op +10, boots op +9, gloves op +8, yuria amulet op +12, offhand op +11

Ben vooral cash aan het sparen voor wat betere items te kopen ipv zelf te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zojuist DUO: ultimate white horn bow kunnen kopen.

140/221 nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Ricmaniac schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:56:
Zojuist DUO: ultimate white horn bow kunnen kopen.

140/221 nu
En wat was de prijs? 300M?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
60-70mil denk ik aangezien het geen boss armor item is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
4th schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:19:
[...]

Zit op 103/101, grunils: armor en helm op +10, boots op +9, gloves op +8, yuria amulet op +12, offhand op +11

Ben vooral cash aan het sparen voor wat betere items te kopen ipv zelf te upgraden.
Bewaar ~20M voor een +15 awakening wapen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
wow.. de nieuwe launcher is uh.... niet mooi (persoonlijke mening ofc). Zo veel informatie op het scherm, terwijl je alleen maar wilt inloggen =/ beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Neles7 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:18:
[...]

Bewaar ~20M voor een +15 awakening wapen iig.
Thx, zal ik doen, heb nu iets van 30M in silver en nog eens een 28-35M in gold ingots van quest rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

4th schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:57:
[...]

En wat was de prijs? 300M?
67 mill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Sabrac schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:19:
wow.. de nieuwe launcher is uh.... niet mooi (persoonlijke mening ofc). Zo veel informatie op het scherm, terwijl je alleen maar wilt inloggen =/ beetje jammer
Lijkt een beetje battle.net veel info om niks. Login --> Play --> Done :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Maintenance met 1u verlengt, was al wel een ~700mb patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Is normaal :) woensdag moet je altijd maar inplannen als een 'Vandaag ga ik wat anders doen dag' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat een kut timing voor dark knight though :P net nu Horizon Zero Dawn uit is gekomen haha.

Maar dat word wel even een DK voor de 29ste naar 55 brengen want dan krijg je totaal 20 mill aan ingots

[ Voor 38% gewijzigd door Ricmaniac op 02-03-2017 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik merk de laatste tijd dat vanuit het niets mijn framerate compleet in elkaar zakt. Zit meestal ~40-45, maar als ik 2x wissel tussen characters of ben in de stad geweest, is waar ik eerder 40-45 haalde opeens nog maar ~15-20fps.

Temps zijn identiek, CPU/GPU gebruik nog hetzelfde, geheugen meer dan genoeg over, restart van de client en alles lijkt weer in orde. Snap alleen nog steeds niet waar dat nu vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Er was een tijdje geleden wel een reddit post over fps drops als je de marketplace search gebruikte. Zorgde ervoor dat de search actief bleef.

Misschien heb je heel veel CoherentUI processes running? Die zijn ook vaak een boosdoener

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nee, die check ik continue, kill ik altijd meteen. Vorige keer trok die ~40% van CPU, blijft irritant dat als je weer half uurtje wil gaan meppen, je eerst alles opnieuw moet opstarten.

Pagina: 1 ... 29 ... 45 Laatste

Let op:

Het is niet toegestaan om hier guest passes aan te vragen.

Zoek je een guestpass zet je nickname dan op deze lijst, Tweakers die een guestpass willen weggeven kunnen deze dan via een PM verstrekken.