Ricmaniac schreef op maandag 20 februari 2017 @ 10:06:
[...]
Had ik toen ook gedaan met mijn return ja met die crates. maar toen gingen de black stone powders ineens best wel hard
Pro tip: als je het weg gaat brengen met trading kan je alle kratten in 1 keer doen van dezelfde soort.
Met zo'n standaard tradecart kan je 21 crates erin doen voordat die vol zit. maar wat je kan doen is er 21 in je cart zetten. dan een paar van je warehouse naar je inventory, dan loop je naar cart en pak je alles daaruit ook naar je inventory en dan alles in 1 klap in je cart. dat herhaal je x aantal keer tot je alles in je cart heb en dan kan je er gewoon nog mee rijden. gaat wel ietsje langzamer maar werkt prima. Zo had ik in 1 klap 120 sunflower crates van Heidel naar Calpheon gereden.
Kreeg dit maniertje alleen ook pas te horen nadat ik echt al 50keer heen en weer was gegaan XD
De ore crates komen van heidel en altinova (altinova heeft maar 2 mineral workshops) die gaan met warehouse transport naar calph waar ik een noblewagon heb staan. Dus dat loopt wel. Ik ben rond aan het kijken naar wat allemaal goed verkoopt op de marketplace.
Tot nu toe verdien ik mijn silver dmv
-afk vissen als ik niet speel (goed voor ~1-2 mil)
-Wood crates (goed voor ~2mil)
-ore crates (nog geen idee)
-Bier (hou 200 als backup voor mezelf wat ik verder produceer gaat op de marketplace)(wisselt tussen 300 tot 1100 bier per ~week)
-Grunil Gear (volledig op de marketplace)
kom er wel achter dat ik op deze manier erg snel door mijn black powder heen ga. Ik ben nog opzoek naar een goede manier om dit bij te houden. Enige blackpowder income wat ik nu heb is het grinden van crystals die ik niet nodig heb.
heb nog een flinke backup dus nog geen probleem voor nu (2000 stuks)
Ik speel vanaf dag -3 (founder edition) en heb altijd al workers op verschillende dingen staan. Maar nooit wat gedaan met al die resources. Kan dus wat dingen proberen zonder dat het problemen veroorzaakt.
Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle