Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Topicstarter
Nachtje vissen, en de tijd dat ik op t werk ben.

Met een beetje geluk na vandaag in de fishing skilled range. Het levert geen reet op omdat die vis niet meer vers is maar mijn skill level gaat goed omhoog.

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022
Meeste van waarde wat je uit afk fishing haalt zijn toch de relic shards. De vis is een leuke extra voor de tokens :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
Heb echt maar 1 relicshard opgehaald sinds ik aan dit avontuur ben begonnen. Misschien is weg bij die hotspot dan...

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-n88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-05 11:20
Voor de vissers onder ons, relic shards zijn in grotere getallen te vinden in de nieuwe zee.
Ross sea, Margoria sea, juur sea en ook in vadabin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:35

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ik vind de maintenance tijden wel echt drama van dit spel hoor XD doe dat lekker snachts ;p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
Ricmaniac schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 09:54:
ik vind de maintenance tijden wel echt drama van dit spel hoor XD doe dat lekker snachts ;p
Gelokaliseerd in Amsterdam hea, Die werken ook gewoon van 9 tot 5 :P.

maakt niet uit, ben toch aan t werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

PaRaDoX4 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 09:57:
[...]

Gelokaliseerd in Amsterdam hea,
lol weer wat geleerd.
Maar neem aan dat hun de servers niet lokaal in Amsterdam updaten haha :P zal wel een team in ander land zijn gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
LinkedIn Daum Kakao games:
Kakao Games Europe B.V is the Global publishing arm of Kakao Games Co. Ltd., which is subsidiary of Kakao Corp. and has offered publishing service of many quality games with powerful marketing and operation. Based in the Netherlands, Kakao Games Europe was founded to bring the best of online entertainment with the best service to Western audiences.
Het volledige team zit in Amsterdam. Weet niet hoe ze het dan doen met updates. Toen het nog Daum was was het iig zo dat ook het development team daar zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
PaRaDoX4 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 08:18:
Heb echt maar 1 relicshard opgehaald sinds ik aan dit avontuur ben begonnen. Misschien is weg bij die hotspot dan...
Relic shards vissen doe je onder heidel. Niet in de rivier zelf maar in dat moerasje waar die pelikanen enzo lopen bij finto (?) farm. Daar krijg je er altijd wel 6+ per nacht.

Vannacht nog een dandelion box gekregen toen karanda spawnde. Om half 4 snachts voor een vriend +9 gemaakt en op de marketplace gezet. Kon hij niet eens de bid checken of de item was al weg. Tjongejonge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
LunaTempesta schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:59:
[...]

Relic shards vissen doe je onder heidel. Niet in de rivier zelf maar in dat moerasje waar die pelikanen enzo lopen bij finto (?) farm. Daar krijg je er altijd wel 6+ per nacht.

Vannacht nog een dandelion box gekregen toen karanda spawnde. Om half 4 snachts voor een vriend +9 gemaakt en op de marketplace gezet. Kon hij niet eens de bid checken of de item was al weg. Tjongejonge.
Alle water locaties hebben dezelfde relic shard spawn rate (uitgaande dat je geen hotspot gebruikt), je wilt dus een plek waar je abundant fishing hebt. Of dit nu bij Glish is, Keplan, Trent of waar dan ook, maakt niet echt uit. Gemiddeld gezien krijg je ongeveer 1 tot 1.5 per uur. (met lvl 5 fishing en redelijke autofish reductie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Nou ben ik niet echt een fishing person, maar heb ik vaak genoeg tijdens afgelopen event op plekken staan fishen. En de enige plek waar ik er ruim 5+ per nacht kreeg was onder Velia. En ik ben niet de enige die dit doet ;) - En ik deed het daar nog wel zonder fishing buffs e.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
In m'n vorige guild waren we overal verspreid, tarif, trent, keplan, heidel.. we kregen allemaal tussen de 8 en 14 per avond (zonder event, tijdens de event kregen we ongeveer 3 meer per avond). Dus ik blijf bij mijn vorige statement :)

[ Voor 17% gewijzigd door Sabrac op 08-02-2017 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-n88
Sabrac schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 12:31:
In m'n vorige guild waren we overal verspreid, tarif, trent, keplan, heidel.. we kregen allemaal tussen de 8 en 14 per avond (zonder event, tijdens de event kregen we ongeveer 3 meer per avond). Dus ik blijf bij mijn vorige statement :)
En ik blijf bij mijn statement dat de nieuwe zee je meer oplevert aan relic shards.
Als master fisher 17 kan ik dit garanderen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Mike-n88 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 12:51:
[...]

En ik blijf bij mijn statement dat de nieuwe zee je meer oplevert aan relic shards.
Als master fisher 17 kan ik dit garanderen. :p
O dat geloof ik best, maar dat is denk ik niet echt een gebied waar je kan afk-fishen vanwege de constante hostile monsters, of kan dit wel?

[EDIT] Zelf nog niet in de nieuwe zeeën gevist, zijn hier ook hotspots, of is de algemene droprate van vis beter daar?

Hoe zou je vissen daar vergelijken met hotspot fishing? (active, puur kijkend naar inkomsten als je alles zou verkopen)

[ Voor 23% gewijzigd door Sabrac op 08-02-2017 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-n88
Sabrac schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 12:57:
[...]

O dat geloof ik best, maar dat is denk ik niet echt een gebied waar je kan afk-fishen vanwege de constante hostile monsters, of kan dit wel?

[EDIT] Zelf nog niet in de nieuwe zeeën gevist, zijn hier ook hotspots, of is de algemene droprate van vis beter daar?

Hoe zou je vissen daar vergelijken met hotspot fishing? (active, puur kijkend naar inkomsten als je alles zou verkopen)
Zeker wel bepaalde delen zitten helemaal geen monsters of er zitten van die passive aggressive monsters.
--edit--
Ze zijn er volgens sommigen wel maar niemand die ik ken heeft nog seagulls gezien (mogelijk oude systeem). Ook de algemene droprate van vis is beter doordat elke zee op z`n minst 3 gele vissen heeft en maar 1 groene vis waardoor je redelijk lang afk kan vissen met goede inkomsten.

Je moet wel zorgen dat je vist in een connected node (die krijg je door op de juiste plek langs te varen geen investments dus). Active is het denk ik iets minder als hotspot fishing maar hotspot fishing is heel verschillend doordat je soms geen hotspots kan vinden. Daarnaast krijg je de vis ook sneller dan bij hotspots.
Laten we zeggen hotspot fishing is 3-5m per uur en natuurlijk geen shards.
Nieuwe zee vissen is 3-4m per uur met shards als bonus.

[ Voor 37% gewijzigd door Mike-n88 op 08-02-2017 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Mike-n88 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:14:
[...]

Zeker wel bepaalde delen zitten helemaal geen monsters of er zitten van die passive aggressive monsters.
--edit--
Ze zijn er volgens sommigen wel maar niemand die ik ken heeft nog seagulls gezien (mogelijk oude systeem). Ook de algemene droprate van vis is beter doordat elke zee op z`n minst 3 gele vissen heeft en maar 1 groene vis waardoor je redelijk lang afk kan vissen met goede inkomsten.

Je moet wel zorgen dat je vist in een connected node (die krijg je door op de juiste plek langs te varen geen investments dus). Active is het denk ik iets minder als hotspot fishing maar hotspot fishing is heel verschillend doordat je soms geen hotspots kan vinden. Daarnaast krijg je de vis ook sneller dan bij hotspots.
Laten we zeggen hotspot fishing is 3-5m per uur en natuurlijk geen shards.
Nieuwe zee vissen is 3-4m per uur met shards als bonus.
O nice, dat klinkt erg goed, binnenkort maar eens kijken hoe afk fishing daar gaat.

Alleen is het connected node deel mij nog wat onduidelijk, door ergens langs te varen activeer je een node op zee?

[EDIT]

Reddit heeft mij ondertussen van antwoord voorzien
There are a lot of 'nodes' for Ross Sea, Margoria, Vadabin and Juur Sea that are auto-discovered when you first go near them. However they are not nodes that have a node manager, instead their only two purposes are:

1) When you go near it, it removes the fog from that part of the ocean
2) When you catch a fish or gather a trade item near any of those nodes and then try and sell it somewhere, it will only sell for more than 30% if there is a connection from the node you caught it to the place you sold it via other ocean nodes you have unfogged or via normal links. If there isn't an unfogged path from your location to the place you're selling then it will sell for 30%.
Goed om te weten dat ik d.m.v. de fog of war iig kan zien of ik de nodes connected heb :)

[ Voor 26% gewijzigd door Sabrac op 08-02-2017 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:41
LunaTempesta schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 21:50:
Haha kom op tot 57 is echt niks. Ik ben in 2 weken van 56 naar 59 gegaan.
Afgelopen weekend 59 gehaald op mijn witch. Zaterdag bijna 30% gedaan van 58 naar 59.
Met hoeveel AP/DP liep jij rond? :P beetje sausan mept mij rustig 40-50% HP weg, zeker die kannongasten, 1x knockback en ben dood.

Ik ben 99% life-exp, dus mij boeit hele combat niet zo en tot lvl50 is het met simpele +6 of +9 makkelijk vol te houden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
SinergyX schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 18:53:
[...]

Met hoeveel AP/DP liep jij rond? :P beetje sausan mept mij rustig 40-50% HP weg, zeker die kannongasten, 1x knockback en ben dood.

Ik ben 99% life-exp, dus mij boeit hele combat niet zo en tot lvl50 is het met simpele +6 of +9 makkelijk vol te houden.
Ja dat scheelt ook wel. Maar als je gewoonje 200% gebruikt dagelijks en iets van Manes or Wandering Rouges doet moet 56-57 toch ook wel makkelijk zijn. Vooral in het weekend gaat dat rete snel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Lol dit was een geinige avond. We hebben een guild Schip gebouwd vanavond en zijn om kwart over 9 de zee op gegaan, 3 Hekaru's (paarse walvissen) gekilled en 2 kleine piraten boten en dat heeft ons zo'n 16 miljoen opgeleverd :) vrij netjes verdient in anderhalf uur.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cob87ZA.jpg

Toen kwamen we een andere guildboat tegen en konden het toch niet laten hun neer te halen met kanonneren hahaha
omdat mijn Sailing al Apprentice + was kon ik met het schip skills gebruiken die hun bestuurder niet kon gebruiken :P
(geen screenshot van helaas alleen een gedeelte van de chat :P)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LetAhx5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Lunar :o - Als ik het goed heb is Lunar een Meawha he?
Wayyyy back GM van een guild ''Farmers'' - was toen erg goed, heeft ook nog een tijdje in Grind of Harmony gezeten volgensmij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

LunaTempesta schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 23:53:
Lunar :o - Als ik het goed heb is Lunar een Meawha he?
Wayyyy back GM van een guild ''Farmers'' - was toen erg goed, heeft ook nog een tijdje in Grind of Harmony gezeten volgensmij.
Hahaha klopt, is Meawha ja en nog steeds erg goed :P zonder hem zouden onze node wars veel minder goed aflopen hahah

[ Voor 20% gewijzigd door Ricmaniac op 08-02-2017 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Welke guild zit je in? Pre-server merge had ik hem wel eens gevochten op mijn valk. Was de enige meawha pre-awakening waar ik beetje mee moest opassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
56 gehaald, awakening gedaan, en heb het weer gehad met mobs meppen. Goed, die van die quests gingen wat moeilijker neer, maar grootste probleem was nog wel dat ik zo'n beetje elke 10 minuten weer werd afgeslacht door 1 of andere speler in gok 2-3 hits max. En als bonus m'n breeding horse nu met 3 deaths.. :/

En dat is de reden dat ik gewoon life-skils doe, pve kan ik nog enigzins mee leven, maar dat forced pvp onzin is echt een e-peen gearfest.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 09-02-2017 00:23 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
SinergyX schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 00:17:
En dat is de reden dat ik gewoon life-skils doe, pve kan ik nog enigzins mee leven, maar dat forced pvp onzin is echt een e-peen gearfest.
Gz on 56 :)

Maar hoezo Forced pvp onzin - Mensen die willen grinden moeten de spot maar aan iemand afstaan omdat hij minder geared of skilled is??? 8)7

Iedereen wilt grinden, dus mensen vechten om die spots. Het is kut als je constant wordt weggejaagd maar wat kan je doen? Beter worden is het enige. - Kleine tips, mediah 1 channel is (imo) vaak empty. Sausan is een collection point voor vervelende mensen en PvP. Pirates hetzelfde. Fogans is vaak leeg (maar heb je wel wat redelijke gear nodig). Bashims is wss de beste spot met low gear, er zijn 3-4 redelijke grinding spots hier en vaak maar op 1 plek andere mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Ricmaniac schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 23:41:
Lol dit was een geinige avond. We hebben een guild Schip gebouwd vanavond en zijn om kwart over 9 de zee op gegaan, 3 Hekaru's (paarse walvissen) gekilled en 2 kleine piraten boten en dat heeft ons zo'n 16 miljoen opgeleverd :) vrij netjes verdient in anderhalf uur.
Nice, is dat 16 miljoen guild funds in 1,5 uur of 16 miljoen verspreid tussen iedereen die met jullie op de boot zat?

Bij het eerste lijkt het me een leuke afwisseling t.o.v. guild missions

-------------

[EDIT]

Voorlopig heb ik operatie 'TET' maar even op pauze gezet, ik had nog niet echt een lekkere TET stack en in een poging om deze hoger te kregen, ging m'n kutum naar TRI =/ Dus tot ik weer een 40+ stack heb, wacht ik nog even met TET pogingen.

De focus gaat nu even volledig naar accesoires, want die moeten echt hard aangepakt worden :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zj8LRLE.png

Mijn doel van 200 ap komt in de buurt :)

En dan toch een keer maar weer even wat grinden om 58 aan te raken.

[ Voor 31% gewijzigd door Sabrac op 09-02-2017 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-n88
Ik heb gisteren ook leuk de guild gally gebruikt om een paar walvisjes neer te schieten, de gally is heerlijk snel van a naar b als je een fishing boat gewend bent.

Ik snap alleen nog niet precies hoe het zit met reparatie kosten, ik had een paar stenen bij mij om de gele balk(power) weer aan te vullen, maar ik kon het maar om het uur gebruiken wat behoorlijk lang is. Ik kon ook zo snel niet bij de guild wharf zien of ik hem daar kan repairen.

Ik had eigenlijk een beetje hetzelfde als een horse verwacht als er een timer op het item zit.
5min carrot anders recover at stable.
60min stone anders recover at wharf maar dat zit er bij mijn weten dus niet in :<
maakt het wel een stuk minder leuk aangezien je behoorlijk rap door je power heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Mike-n88 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 10:19:
Ik heb gisteren ook leuk de guild gally gebruikt om een paar walvisjes neer te schieten, de gally is heerlijk snel van a naar b als je een fishing boat gewend bent.

Ik snap alleen nog niet precies hoe het zit met reparatie kosten, ik had een paar stenen bij mij om de gele balk(power) weer aan te vullen, maar ik kon het maar om het uur gebruiken wat behoorlijk lang is. Ik kon ook zo snel niet bij de guild wharf zien of ik hem daar kan repairen.

Ik had eigenlijk een beetje hetzelfde als een horse verwacht als er een timer op het item zit.
60min stone anders recover at wharf maar dat zit er bij mijn weten dus niet in :<
maakt het wel een stuk minder leuk aangezien je behoorlijk rap door je power heen gaat.
Zag op reddit een paar dagen geleden een naval video van Hikomori oid in NA, die gingen wel naar een wharf toe en hun boot had weer full health. Ik heb toen niet op de gele balk gelet, maar als ik de video weer kan vinden, laat ik het je weten.

[EDIT] video gevonden: op 7:15 ongeveer

je ziet hun health en gele bar van 50%/75% naar full gaan :)
De optie is er dus wel, gezien hun GM de boot binnenhaalde, misschien dat dit alleen een optie voor de GM is? Zou een beetje raar zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Sabrac op 09-02-2017 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Heeft de guild Gally nog een voordeel ten opzichte van de Epheria Sailboat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Sabrac schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 09:42:
[...]
Voorlopig heb ik operatie 'TET' maar even op pauze gezet, ik had nog niet echt een lekkere TET stack en in een poging om deze hoger te kregen, ging m'n kutum naar TRI =/ Dus tot ik weer een 40+ stack heb, wacht ik nog even met TET pogingen.

De focus gaat nu even volledig naar accesoires, want die moeten echt hard aangepakt worden :P

[afbeelding]

Zou je molars vervangen door red coral earrings. Tamer heeft accuracy nodig, en jij vooral op laag level. Nouja mits je af en toe die PvP nog wilt doen dan. PvE is de molars net zo goed I guess haha. Maar netjes! Zachtjes aan komt die 200 idd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

LunaTempesta schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 00:10:
Welke guild zit je in? Pre-server merge had ik hem wel eens gevochten op mijn valk. Was de enige meawha pre-awakening waar ik beetje mee moest opassen.
We zijn met groepje eigen guild begonnen genaamd: LIC (Lethal Interjection Crew) van Boondocks :P
weet niet hoe me maat&GM hem kent.. denk gewoon van toen ze in een andere guild zaten, ving eens wat op over de guild Volans waar ze in zaten.. Lunar en ze vriendin en 2 andere goeie zijn ons toen gejoined.
Sabrac schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 09:42:
[...]

Nice, is dat 16 miljoen guild funds in 1,5 uur of 16 miljoen verspreid tussen iedereen die met jullie op de boot zat?

Bij het eerste lijkt het me een leuke afwisseling t.o.v. guild missions

Is inderdaad voor de guild. opzich gaat het vrij snel ja en levert in ieder geval meer op dan guild missies.

Vet nice stats heb je man :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Mike-n88 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 10:19:

Ja je kan hem gewoon tegen betaling repareren bij guild wharf. je moet dan checkin > repair > checkout doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
LunaTempesta schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 01:31:
[...]

Gz on 56 :)

Maar hoezo Forced pvp onzin - Mensen die willen grinden moeten de spot maar aan iemand afstaan omdat hij minder geared of skilled is??? 8)7

Iedereen wilt grinden, dus mensen vechten om die spots. Het is kut als je constant wordt weggejaagd maar wat kan je doen? Beter worden is het enige. - Kleine tips, mediah 1 channel is (imo) vaak empty. Sausan is een collection point voor vervelende mensen en PvP. Pirates hetzelfde. Fogans is vaak leeg (maar heb je wel wat redelijke gear nodig). Bashims is wss de beste spot met low gear, er zijn 3-4 redelijke grinding spots hier en vaak maar op 1 plek andere mensen.
Het ging niet om level spots, maar om het lopen van quest naar quest, de quests zitten op plekken waar je echt nooit iemand ziet (mutated mobs lab2, die stone mobs in 1 of andere grot en die stone-elements), rond dat gebied liepen aantal gasten rond die gewoon alles en iedereen in zicht neermeppen.

Sausans, helms of quarry pakte ik gewoon een rustiger stukje waar ik paar % binnenhaalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Vraagje, iemand hier die bdo op een Surface pro 3 speelt? Speelt dat lekker?
Daarnaast speelt er hier iemand bdo op een Macbook pro <2015 middels parallels oid. En speelt dat lekker?

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-n88
Ricmaniac schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:35:
[...]

Ja je kan hem gewoon tegen betaling repareren bij guild wharf. je moet dan checkin > repair > checkout doen
Mhmm dat moet ik vanavond maar eens proberen dan, het is mij gisteren in ieder geval niet opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
LunaTempesta schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:17:
[...]

Zou je molars vervangen door red coral earrings. Tamer heeft accuracy nodig, en jij vooral op laag level. Nouja mits je af en toe die PvP nog wilt doen dan. PvE is de molars net zo goed I guess haha. Maar netjes! Zachtjes aan komt die 200 idd 8)
Klopt, ik wou sowieso 1 TRI red coral. mogelijk 2 (+2 ap t.o.v. wat ik nu heb), daarna 2x TRI MoS of DUO crescent (+8 ap t.o.v. wat ik nu heb) en daarna zit ik al in de buurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

kevinl schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 12:14:
Vraagje, iemand hier die bdo op een Surface pro 3 speelt? Speelt dat lekker?
Daarnaast speelt er hier iemand bdo op een Macbook pro <2015 middels parallels oid. En speelt dat lekker?
persoonlijk denk ik dat het best kut is. het is een relatief zwaar spel en heel erg CPU gevoelig.
maar ervaring heb ik er niet mee dus kan je niet direct helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Net m'n eerste golden chest gevonden en direct een tree spirit belt \o/ zeker geen slechte start.

[EDIT]

#2 gaf 2 sharp crystal shards, kan nog steeds niet klagen :)

[ Voor 27% gewijzigd door Sabrac op 09-02-2017 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Sabrac schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 12:51:
[...]

Klopt, ik wou sowieso 1 TRI red coral. mogelijk 2 (+2 ap t.o.v. wat ik nu heb), daarna 2x TRI MoS of DUO crescent (+8 ap t.o.v. wat ik nu heb) en daarna zit ik al in de buurt :)
Ik probeer al sinds de server merge TRI red coral te snipen van de marketplace. Helaas nooit gelukt. Not to mention eerst was die 150-160mil, nu is TRI red coral 350mil. Bah bah. Had gewoon zelf moeten maken na de merge, maar had al mn geld toen aan andere shit uitgegeven.

Met het geld wat jij hebt is DUO crescent niet zo moeilijk. Beetje geloven en hoppa DUO. Tri MoS zou ik niet aan beginnen. Crescent ring is misschien los duurder, maar DUO is zoveel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
LunaTempesta schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 14:05:
[...]

Ik probeer al sinds de server merge TRI red coral te snipen van de marketplace. Helaas nooit gelukt. Not to mention eerst was die 150-160mil, nu is TRI red coral 350mil. Bah bah. Had gewoon zelf moeten maken na de merge, maar had al mn geld toen aan andere shit uitgegeven.

Met het geld wat jij hebt is DUO crescent niet zo moeilijk. Beetje geloven en hoppa DUO. Tri MoS zou ik niet aan beginnen. Crescent ring is misschien los duurder, maar DUO is zoveel makkelijker.
Heb gelukkig al 4 crescent rings in m'n storage liggen. En inderdaad, red corals krijgen gaat wel een probleem worden. of ik moet ze al zelf maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-n88
Sabrac schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 13:37:
Net m'n eerste golden chest gevonden en direct een tree spirit belt \o/ zeker geen slechte start.

[EDIT]

#2 gaf 2 sharp crystal shards, kan nog steeds niet klagen :)
Waar vind je deze chests? Op de bodem van de zee of de "bekende" spots op land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Mike-n88 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:26:
[...]

Eentje te zuiden van calpheon (vlak bij Phoniels Cabin) en de andere bij de brug bij Soldiers Grave naar Hashrah dungeon, de bekende land spots :)

[ Voor 3% gewijzigd door Sabrac op 09-02-2017 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-n88
Sabrac schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:42:
[...]

Eentje te zuiden van calpheon (vlak bij Phoniels Cabin) en de andere bij de brug bij Soldiers Grave naar Hashrah dungeon, de bekende land spots :)
Ahh okay, ik ben alle bekende land spots al wel een keer langs geweest maar helaas nog geen geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:49
Mike-n88 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:26:
[...]

https://www.reddit.com/r/...n_chest_locations_i_will/ geen idee of up-to-date en klopt maar wellicht een poging waard :)

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LunaTempesta
Mijlpaal bereikt! haha. Tet attempts soon.

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/db27df81276dfa9731a90b1fc9ae386b.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-n88
LunaTempesta schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 20:26:

[afbeelding]
Lekker bezig hoor :)

Heb weer met de guild boot rond gevaren, kan je vertellen ben er verliefd op geworden :P
Mooi, snel, herstelbaar en je kan er dingen mee rammen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
Update over mijn weg naar een mil.

Ik vis tegenwoordig afk bij de velia hotspot en dit breng ik dan naar glish voor de imperial fishing en de afstandsbonus voor de "normale" trade manager. Dit heeft me toch 24 mil opgeleverd deze afgelopen week. Nou speel ik uiteraard niet elke dag.

Ben nu sinds ik begonnen ben met dit geintje bij de 0.1 mil beland. Fishing level is ondertussen 21 (skilled 1) en er ligt nog een grote hoeveelheid hout in calpheon voor de crates. Komt helemaal goed dit. Heb nog nooit zoveel geld gehad :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
LunaTempesta schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 20:26:

[afbeelding]
Lekker :) Met de gear die jij nu hebt kom je daar niet heel ver meer mee of wel? (misschien een TRI crescent?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Sabrac schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 08:41:
[...]

Lekker :) Met de gear die jij nu hebt kom je daar niet heel ver meer mee of wel? (misschien een TRI crescent?)
Heb al 2x TRI crescent / TRI ogre - enige TRI die ik moet is Basilisk. Verder alleen nog 1x TRI red coral die ik wil. Maar ga eerst weer voor wat TET attempts soon. Als ik TET dande voor witch krijg heb ik 241 AAP volgensmij :+

Was gisteren in crescent shrine GvG tegen ShadowElite - komt er een lvl 61 van hun guild aan. Stun hem, 2 skills en hij is dood hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Was m'n 56 weer zat, dus maar een berserker aangemaakt, die spelen best grappig. Warrior ook maar genomen omdat ik ooit aan het begin verkeerde keuze had gemaakt met een skin voor sword/shield, warrior ipv valkerie, maar die vind ik niet zo bijzonder.

Heb ik in ieder geval weer extra processing characters, eentje nu permanent in Olvia voor cow-melken, ander in calpheon om wat krates te verkopen.

Maar wat hebben ze met de exp gedaan? Krap uurtje gespeeld en al lvl29, kan me niet herinneren dat het zo belachelijk snel ging (geen buffs verder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
LunaTempesta schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:54:
[...]

Heb al 2x TRI crescent / TRI ogre - enige TRI die ik moet is Basilisk. Verder alleen nog 1x TRI red coral die ik wil. Maar ga eerst weer voor wat TET attempts soon. Als ik TET dande voor witch krijg heb ik 241 AAP volgensmij :+

Was gisteren in crescent shrine GvG tegen ShadowElite - komt er een lvl 61 van hun guild aan. Stun hem, 2 skills en hij is dood hahaha.
Damn, weet dat destijds op Croxus dat ShadowElite best een goede guild was, niet de beste, maar zeker top 10. Sinds de merge zijn ze echter veel members kwijt geraakt.. maar dan nog.. een lvl 61 van hun zal ook ongeveer wel 500 total stats of meer hebben. en dan in 2 skills =/ Witch & Wizards zijn maar gevaarlijke classes :P
SinergyX schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 13:08:

Maar wat hebben ze met de exp gedaan? Krap uurtje gespeeld en al lvl29, kan me niet herinneren dat het zo belachelijk snel ging (geen buffs verder).
Geloof dat met de introductie van Mediah en later met Valencia dat alle xp een boost had gekregen, van 1 naar 50 of zelfs 55 stelt helemaal niets meer voor t.o.v. de eerste paar dagen/weken van het spel :)

Mijn berserker had ik in een paar uurtjes op lvl 51 om als boss alt te gebruiken. 99% van de tijd was het whirlwind gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Sabrac schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 14:00:
Geloof dat met de introductie van Mediah en later met Valencia dat alle xp een boost had gekregen, van 1 naar 50 of zelfs 55 stelt helemaal niets meer voor t.o.v. de eerste paar dagen/weken van het spel :)

Mijn berserker had ik in een paar uurtjes op lvl 51 om als boss alt te gebruiken. 99% van de tijd was het whirlwind gebruiken :P
Ik heb nu nog gewoon wat quests gedaan, al had ik direct mobs gaan meppen had het wel sneller gegaan.

Jammer, vond het ~40+ gebied altijd wel leuk doordat mobs allemaal zelfde niveau ongeveer zijn, nu loop je al snel tegen het 52+ mobs aan, waar er altijd wel 1 of andere mob tussen zit die gigantische damage doet. Plus dan nog die forced pvp vanaf dacht lvl45.

Geef mij maar een xp-lock optie, 44.99% en lekker daar blijven, geen last van die campers buiten de stad die het leuk vinden je te one-hitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
SinergyX schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 14:14:
[...]

Ik heb nu nog gewoon wat quests gedaan, al had ik direct mobs gaan meppen had het wel sneller gegaan.

Jammer, vond het ~40+ gebied altijd wel leuk doordat mobs allemaal zelfde niveau ongeveer zijn, nu loop je al snel tegen het 52+ mobs aan, waar er altijd wel 1 of andere mob tussen zit die gigantische damage doet. Plus dan nog die forced pvp vanaf dacht lvl45.

Geef mij maar een xp-lock optie, 44.99% en lekker daar blijven, geen last van die campers buiten de stad die het leuk vinden je te one-hitten.
Pvp Enable is nu pas vanaf lvl 50 (paar patches geleden verhoogt), en je kan jezelf ook xp-locken, gewoon de 'Kill the weakened bermont' quest niet doen en je blijft op 49.99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Sabrac schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 14:16:
[...]

Pvp Enable is nu pas vanaf lvl 50 (paar patches geleden verhoogt), en je kan jezelf ook xp-locken, gewoon de 'Kill the weakened bermont' quest niet doen en je blijft op 49.99.
Dat is mooi, ga ik gewoon verder zonder die quest, alleen irritant dat je dan die melding blijf krijgen dat je die quest moet doen, had ik op m'n tamer een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Kun je na gaan dat je de eerste ~2 maanden van het spel exp verloor als je ge pk'd werd.
Tbh baal ik enorm dat ze dat eruit hadden gehaald hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

LunaTempesta schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 14:45:
Kun je na gaan dat je de eerste ~2 maanden van het spel exp verloor als je ge pk'd werd.
Tbh baal ik enorm dat ze dat eruit hadden gehaald hahaha.
nou ik ben er blij mee, anders kwam ik nooit hoger dan 56 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Persoonlijk ben ik er ook wel blij om dat de 1 % weg is gehaald, alhoewel ik dan slechts 1 % minder xp had gehad dan dat ik nu heb :) zo vaak kwam/komt het niet voor namelijk :P

[EDIT]

Ik grind voornamelijk op plekken waar anderen niet willen grinden (vanwege de difficulty of de lagere xp / silver), dus over het algemeen kom ik niet veel mensen tegen :)

[ Voor 35% gewijzigd door Sabrac op 10-02-2017 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Ja ik ook wel moet ik zeggen hoor. Heb 58-59 op witch en 59-60 op valk bij Fogans gedaan. Weinig mensen daar over het algemeen en anders ga ik gewoon negative. In de desert is dat niet zo erg.

Hoop dat jullie beetje geluk hebben gehad met de RnG box ook?
Heb voor t eerst iets anders dan een crescent ring gehad, en lekker ogre ring ook nog. PRI gemaakt en voor 280 verkocht. Zit nu bijna op 1.2bil ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Had een crescent ring dit keer, vorige keer had ik 2x een ogre ring (wat voor m'n PRI ogre heeft gezorgd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Oh man... Ik kom een keer laat bij een nodewar is Pvt wiggles op onze node. Wat een pannekoek.
Helaas is een 90man guild ook niet iets waar wij tegen op kunnen. Al was het dan geen 90 in de node war wij waren met 33 en hun iets van 50. Base naar 40% gekregen in een base race op het einde, maar ons defense team lukte niet om de vijand weg te duwen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Hmm, had een paar weken geleden al gehoord dat Pvt. Wiggles idd terug was. Dat Leviathan weer 'revived' was.

Ben zelf nooit zo van de 'streamer' guilds geweest, teveel moment guilds die ieder moment uiteen vallen omdat de streamer ermee ophoud :P

Maar 33 vs 50 zou toch wel te winnen moeten zijn? of heeft leviathan zulke goede mensen? Ik had altijd het idee dat ze rond de 400-450 ap/dp hadden, daar kan jij er 5 van tegelijk aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Ja volgende week gaan we weer. Was een close call en de rede waarom het fout ging was iets wat makkelijk verbeterd kan worden. Daarbij kwam dat hun op het begin 2 cannons hadden en onze blader scout team aan het slapen was.
Dus aankomende vrijdag pew pew in their asses.

Vergeet niet dat de meeste in onze guild ook wel maar 400-450 stats hebben haha. Maar een aantal bij ons zijn 500 gemiddeld. Ik had uiteindelijk een 32-3 k/d maar dat was meer omdat ik in het attack team zat en hun guild ook veel aan het aanvallen was.

[ Voor 31% gewijzigd door LunaTempesta op 11-02-2017 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Nouja volgende week.. Onze node (crescent shrine) had vandaag 1 enemy.. Guess who haha. Pvt wiggles. Totaal niet op gerekent. 5 minuten voor de tijd over was is onze tower down, enorm shit man. Bah bah. Nog steeds sterk outnumbered. Kregen een berichtje op het einde 'Sorry this wasn't anything personal, we just wanted pvp practice and thought you guys were very good last time..' lol.

On another note. Ik wilde TET proberen op dande. Dacht fail eerst mn muskan naar TET met 51 stacks. Succeed die hahaha. Okey dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
O ouch, 2 nodes verloren tegen dezelfde guild is nooit leuk. Maar kan de reden ook wel begrijpen, dat deden wij op croxus ook vaak, om een node bouwen waar een guild zat waarvan we wisten dat die gelijk aan ons waren en voila, een leuke avond :D

en grats op je TET muskan, alleen wel jammer dat je je stacks nu weer moet opbouwen voor een volgende poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nu weer genoeg kunnen sparen dit weekend voor me DUO rocaba chest. notify aan staan en hopen dat ik het optijd merk. dan als ik die heb ben ik vol duo en kunnen we zelf gaan beginnen met upgraden :P had geen behoefte om de weg naar duo helemaal zelf te doen.

Ook druk met het bouwen van me sailboat. gaat opzich goed maar ik wist niet dat het op deze manier moest door middel van je eigen shipyard >_> .. dus terwijl ik al vet lang veel mats had liet ik het gewoon nog lekker in de bank zitten in plaats van dat ik het al ging bouwen :(

Heeft me veel tijd gekost door vrijdag pas te beginnen daar aan. Maar ach hij is onderweg ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gisteren een fail van gathering outfit van +2 naar +3 met 42 stacks :/ moet ik eerst stacks op andere char opbouwen om weer +2 te komen, rng is niet mijn vriend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

SinergyX schreef op maandag 13 februari 2017 @ 11:59:
Gisteren een fail van gathering outfit van +2 naar +3 met 42 stacks :/ moet ik eerst stacks op andere char opbouwen om weer +2 te komen, rng is niet mijn vriend :(
door deze reden vond ik het gewoon echt kut om dat allemaal zelf te moeten doen XD hierdoor gewoon lekker alles Duo gekocht :P

heb geen life skills gear though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Gewone gear enchanten is echt heel makkelijk, ik gebruik dit juist om failstacks op te bouwen.

Accesoires / Life skill gear is daarentegen een stuk lastiger, omdat je deze verliest als het fout gaat.
En daarna heb je natuurlijk boss armor, wat stukken duurder is als je het gaat kopen t.o.v. zelf enchanten (tenzij je echt belachelijk slecht geluk hebt).

M'n duurste boss piece om TRI te krijgen was m'n tree armor, en zelfs daar heb ik 'slechts' 400m ingestoken. Ongeveer netzoveel als dat je deze zou kopen op de marketplace.

M'n dandelion daarentegen (afgezien van de 574m die ik heb neergelegd om deze uberhaubt te krijgen) heeft me maar 200 tot 250m gekost om op TRI te krijgen.

Persoonlijk zijn accesoires het enige wat ik koop, de rest maak ik zelf wel :)
De lifeskill costumes boeien me niet zo heel veel, ook al doe ik bijna niets anders. De extra experience die ze geven kan me echt gestolen worden.

[ Voor 14% gewijzigd door Sabrac op 13-02-2017 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Die Guild Galeons zijn ook toch wel leuk gedaan hoor. Nu we goed door hebben hoe het lekker werkt met die kanonnen enzo toch binnen een uurtje met ze 6e ofzo even een paar miljoen bij elkaar geharkt door wat paarse walvissen en 2 piraten boten neer te halen in de Ross/Margoria Sea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
Als je casuel zou beginne spelen kom je dan ook ver ook bezig aan gta 5 story mode en the witcher 3 daarna maar zou voor wat afwissiling wille begine let dees ?

Zoals in het pvp gedeelde ,weet niet of er ook pve met dungeons enzo?

De looks van je char is nog steeds alleen met eccht geld te veranderen in cash shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Bieren89 schreef op maandag 13 februari 2017 @ 15:54:
Als je casuel zou beginne spelen kom je dan ook ver ook bezig aan gta 5 story mode en the witcher 3 daarna maar zou voor wat afwissiling wille begine let dees ?

Zoals in het pvp gedeelde ,weet niet of er ook pve met dungeons enzo?

De looks van je char is nog steeds alleen met eccht geld te veranderen in cash shop?
De game is opzich goed casual te spelen tot op zekere hoogte. als je laten we zeggen 56+ bent is het wel nodig om meer dan casual te spelen denk ik om een beetje progressie te maken.

Wat mijn probleem is met BDO is dat ik het niet casual WIL spelen :P ik wil veel dingen doen altijd omdat er gewoon zo veel te doen is dat ik geen tijd heb voor andere games als ik BDO doe.

Looks van je char veranderen is idd alleen met cashshop items of met een value pack. daarmee kan je zolang dat de value pack actief is onbeprekt je character aanpassen.

Er zijn geen PvE dungeons zoals je misschien gewent bent van andere MMO's maar wel gewoon grote boss battles in de open wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
SinergyX schreef op maandag 13 februari 2017 @ 11:59:
Ik weet niet precies hoe gathering clothes etc werken omdat ik niet hoger dan +1 heb gedaan (en altijd met 0 fs) - maar een guildie heeft 2x +3 gekregen met 7 en 9 fs. 42 gebruiken is het denk ik niet waard.
Sabrac schreef op maandag 13 februari 2017 @ 10:22:
O ouch, 2 nodes verloren tegen dezelfde guild is nooit leuk. Maar kan de reden ook wel begrijpen, dat deden wij op croxus ook vaak, om een node bouwen waar een guild zat waarvan we wisten dat die gelijk aan ons waren en voila, een leuke avond :D

en grats op je TET muskan, alleen wel jammer dat je je stacks nu weer moet opbouwen voor een volgende poging.
haha achja zien het als een compliment dat ze tegen ons willen vechten met ruim 20 man minder. Jammer van het geld aangezien we net een guild house hebben en een elephant aan t craften zijn.

Thanks btw. Idee was om eerst muskan te doen omdat als ik een lucky succeed kreeg, het op iets was wat ik wel kon gebruiken. Dus it's fine. Deze week ff stom failstacks gaan maken dan maar.

[ Voor 46% gewijzigd door LunaTempesta op 13-02-2017 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
LunaTempesta schreef op maandag 13 februari 2017 @ 22:14:
[...]

Ik weet niet precies hoe gathering clothes etc werken omdat ik niet hoger dan +1 heb gedaan (en altijd met 0 fs) - maar een guildie heeft 2x +3 gekregen met 7 en 9 fs. 42 gebruiken is het denk ik niet waard.
Het boeit me weinig of iets wel/niet waard is, gear heb ik amper nodig en koop het gewoon (ik ga max +15). Blijft gewoon dom dat je zelfs met zoveel fs gewoon niet eens een +3 kan halen (en cloths gaan tot +5).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
LunaTempesta schreef op maandag 13 februari 2017 @ 22:14:
[...]

Dan heeft je guildie wel heel veel geluk gehad, over het algemeen is het iets van 0-5 voor +1, 15-20 voor +2 en 30-45 voor +3.

Hoger dan +3 gaan is nagenoeg zelfmoord, maar er zijn streamers die het proberen en het met 100+ stacks niet halen.
SinergyX schreef op maandag 13 februari 2017 @ 23:06:
[...]

Het boeit me weinig of iets wel/niet waard is, gear heb ik amper nodig en koop het gewoon (ik ga max +15). Blijft gewoon dom dat je zelfs met zoveel fs gewoon niet eens een +3 kan halen (en cloths gaan tot +5).
+3 en hoger is ook erg moeilijk, zelfs in korea zijn er maar weinig met +4 en geloof niet eens een enkeling met +5. Hopelijk heb je binnenkort geluk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Sabrac schreef op maandag 13 februari 2017 @ 23:08:

+3 en hoger is ook erg moeilijk, zelfs in korea zijn er maar weinig met +4 en geloof niet eens een enkeling met +5. Hopelijk heb je binnenkort geluk :)
Ja, ik kan ze wel gewoon blijven maken, alleen pijnlijk dat het elke keer 300k is wat ik potentieel weer weggooi :P

Berserker wel naar de 45 gekregen, stiekem een erg leuke class, ME SMASH :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren dacht ik ook weer eens lekker BDO te gaan spelen. Helaas is het spel me een keer of 3 vastgelopen. Hier werd ik zo moe van dat ik hem maar heb uigezet en niet meer heb opgestart.

- Eerst stap je op je paard rent een stuk en de game vliegt eruit
- 2e keer server disconnect
- 3e keer wil ik met een NPC missie inleveren, wil filmpje starten, flikker hij er weer uit (taak beeindigen)

Hoe dit kan weet ik niet, voorheen had ik nergens last van. Maar dacht eventjes een lekker avond te hebben.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Pff gisteren om 21:00 ong me afk vissen aangezet en direct schermen uit en gaan omdat ik weg moest, en nu pas eerste mogelijkheid weer in te loggen.
ik checken, stond ik niet meer te vissen en ook gewoon niks in me inventory en me hengel nog max durability...........

Was toch niet aangegaan :D Kut zooi haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
Als je pvp wilt spele moet je er dan veel tijd in steke of is 1,5 tot 2 genoeg per dag om niet te sucke in pvp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
Bieren89 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 11:29:
Als je pvp wilt spele moet je er dan veel tijd in steke of is 1,5 tot 2 genoeg per dag om niet te sucke in pvp?
Je moet het zo zien. Op het moment dat je boven de 56 komt gaat het levelen enorm langzaam. Dit is het moment dat je boven het gemiddelde komt. Hoe meer tijd je in deze game pompt hoe sneller je bij het pvp punt komt.

Het belangrijkste rond dat level is gear scoren. Dit betekent dus dat je een goed inkomen voor jezelf moet kweken. Of je dit nu met grinden voor elkaar krijgt of met life skills is aan jou.

Hou er rekening mee dat er altijd een verschil gaat zijn in mensen die al een jaar spelen en jezelf. Op grootschalig pvp moet je zijn bij de mannen die met de guild pvp battles doen.

kleinschalig pvp vind ik wel meevallen. Zolang er geen enorm verschil in gear score is kun je door alleen je class door en door te kennen al een verschil maken. Of misschien nog belangrijker, Leer je tegenstander kennen. Leer dus alle classes.

In principe kan mijn lvl57 maehwa met average ap/dp goed meekomen in het vechten voor een grindspot. En ik werk full-time en ben zeer zeker niet elke dag online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
Dus de grootschalige pvp ga ik niet veel zien als ik zo casual speel tenzij ik een guild vind die dit goed vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Pretty much yep.
Meeste PvP guild recruiten met een ~400-450+ combined stats en lvl 58 en hoger.
Daarbij komt dat er veel siege guilds zijn en dat betekend iedere zaterdag avond ''verplicht'' aanwezig om castle sieges te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Wat vinden jullie nu een goede plek om te levelen 56+ ? Heb van het weekend Sausage (ging wel redelijk in een uur +/- 10%) en bij Bashims (ging stuk minder iets van 6/7%) gefarmed.. Van deze 2 was Sausage dus een stuk beter (ook meer geld van gehad). Maar vraag me af of er nog betere plekken zijn waar de EXP/Gold ratio goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Sausan is prima, maar over het algemeen meer PvP.
Ik kreeg op mijn witch net zoveel exp bij Bashim op lvl 56-58 - maar misschien kwam dat ook door de makkelijke AoE skills die witch heeft. Anders is bashim best irritant. Sausan is over het algemeen the best money without RnG involved. Dus in puur scrap item drops = Sausan.
Gahaz is best wel lekker vanaf 57+
Cadry is ook wel goed, maar is maar 1 plek en je hebt wel wat meer AP nodig daar.
Pirates als je echt exp/gold wilt naast Sausan wss het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
LunaTempesta schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:29:

Cadry is ook wel goed, maar is maar 1 plek en je hebt wel wat meer AP nodig daar.
Heb zelf alleen maar bij cadry geleveled (vanaf 56), en hier zijn over het algemeen 3 of 4 plekken waar men kan grinden (is sinds de density buff, daarvoor waren er maar 2).

Het grootste nadeel van cadry is het feit dat je hier wat hogere DP nodig hebt (als je melee bent) dan op andere plekken, zodra de mobs je eenmaal stunnen, kan je namelijk best veel damage ontvangen.

Als je genoeg Ap hebt om ze te one-shotten, is dat natuurlijk geen probleem :)

Op 57 met de 200 % buff (en verder niets anders) haal ik 3 tot 4 % in 30 minuten daar. Gaat erg snel, maar voor geld hoef je het niet te doen :)

Cadry / Bashim zijn een van de weinige plekken (buiten sausan / pirates ) waar ik met m'n tamer de maximale pull limiet van 16 behaal. De andere spots hebben (imo) te weinig monsters om vol gebruik hiervan te maken.

Desert Fogan hebben de aantallen wel, maar door m'n pet's water vrees, verlies ik deze constant.

[ Voor 26% gewijzigd door Sabrac op 14-02-2017 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Ja Cadry zijn een beetje de calpheon shadow knights van pre-mediah - best irritant sterk als je even niet oplet. Maar de density is heerlijk. Vooral de spot achterin is super.

**edit**
Zojuist lvl 2 node war tegen OSEF die ruim 60 man hadden en wij met 35.
Verruit de meest geweldige war ooit. Een aantal keer dat de berserkers met ult in enemy group gaan, 30+ man stunned, en alles om je heen om valt. Heerlijk gevoel. Aantal keer dat hun base op 5% zat en ze met de hele guild aan t repairen zijn. Zelf waren we ook 35%, puur omdat hun zoveel man hadden en we die laatste push moesten maken.

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/f3c909bf0139ffa99e14d852aff12ef9.png

ps: Sabrac onze GM Odz wilt tamers hebben hint hint :+

[ Voor 63% gewijzigd door LunaTempesta op 14-02-2017 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
LunaTempesta schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:50:

ps: Sabrac onze GM Odz wilt tamers hebben hint hint :+
Haha, zal het onthouden, denk alleen niet dat ik zo goed ben als de meeste tamers (dat en ik mis levels.. groot verschil in power tussen een 58 en een 60 tamer).

Momenteel zit ik nog in een 'speel het even weinig' mode. Nog niet helemaal zeker of ik door blijf spelen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren nog eventjes gespeeld als noob. Ben ondertussen level 28 en begonnen met cooking. Jammer dat je hiervoor steeds een cooking pot moet hebben. Winst is op beer niet echt te maken als je de potato moet kopen van de markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
Oxigeon schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 09:22:
Gisteren nog eventjes gespeeld als noob. Ben ondertussen level 28 en begonnen met cooking. Jammer dat je hiervoor steeds een cooking pot moet hebben. Winst is op beer niet echt te maken als je de potato moet kopen van de markt
potato's of andere grain soorten moet je ook niet kopen. bier is echt heel makkelijk te vekrijgen. Zet twee workers op een grain soort (bij voorkeur dezelfde) en afk koken in de nacht. enige wat je wel moet kopen is een goede cooking utensil (of cooking pot zoals jij t noemt :P )

[ Voor 21% gewijzigd door PaRaDoX4 op 15-02-2017 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Oxigeon schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 09:22:
Wil je bier maken is Velia een goede spot, die heeft direct 3 nodes om de stad waar je potatoes kan halen met je workers, maar hebben ook direct zuid een heuvel waar je desnoods een farm kan opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LompeLars
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18-09-2024
He hoi, is er nog een tweakers BDO guild of is die ten onder? Ik zelf ben net begonnen met spelen ongeveer 5 dagen geleden en een NL guild zou een fantastische aanvulling zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieHS
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21-08-2024
LompeLars schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 14:44:
He hoi, is er nog een tweakers BDO guild of is die ten onder? Ik zelf ben net begonnen met spelen ongeveer 5 dagen geleden en een NL guild zou een fantastische aanvulling zijn.
Semper_Vigil kan ik je aanraden, grote NL guild met behoorlijk actieve en behulpzame leden en ook een aantal starters. Niet hardcore maar een beetje van alles wat. Homechannel is Mediah 5. Contact via Starvinmarvin, Demoneyes, Druqzor, Andropov.

Ik ben vanavond vast wel online, mijn familyname is Spaher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

SinergyX schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 10:07:
[...]

Wil je bier maken is Velia een goede spot, die heeft direct 3 nodes om de stad waar je potatoes kan halen met je workers, maar hebben ook direct zuid een heuvel waar je desnoods een farm kan opzetten.
Bier maken doe ik dus ook in mijn huisje in Velia. Cooking Utinsul heb ik dus gekocht voor 1000 en hiermee heb ik een 100x beer kunnen maken. Deze is dus 100*10seconden meegegaan. Zijn er ook manieren om die cooking utinsul langer mee te laten gaan? Of moet ik dan een alternatief kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ok ik weet niet wat er zojuist is gebeurd maar ik log in en kon iets van 20 quests gelijk afmaken bij de black spirit.. totaal 16 inventory slots er bij gekregen en 10 BS armor en 5 BS Weapons, ook heb ik een groene chest gekregen met 50 DP zonder dat ik iets hoef te doen :P

Prima if you ask me haha ik was nog steeds aan het rollen met een +9 chest terwijl ik een DUO op pre-order heb.

Heb ik iets gemist in de patchnotes ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
revamped de black spirit quest line van lvl 1-50 dus daar krijg je die shit van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Is port ratt trouwens uitgebreid ? ik heb geen zin om er heen te gaan zonder het te weten bij voorbaat maar die loading screens lijken daar op =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Oxigeon schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 15:09:
[...]

Bier maken doe ik dus ook in mijn huisje in Velia. Cooking Utinsul heb ik dus gekocht voor 1000 en hiermee heb ik een 100x beer kunnen maken. Deze is dus 100*10seconden meegegaan. Zijn er ook manieren om die cooking utinsul langer mee te laten gaan? Of moet ik dan een alternatief kopen?
Dat is het basis model afaik van de general goods vendor, in die bar (naast townhoofd zegmaar) waar je ook Sugar etc kan kopen, verkoopt die kok ook de Balenos Traditional Cooking Utensil, die heeft 500 uses met +5sec cooking.

Alternatieven zijn bv te craften met level 2 of 3 tools huisje, de level 3 heeft 2 modellen, 1 met enorm lage 'cooking time' en dacht 900 uses, of een ander model (calpheon dacht ik) met lange cookingtime maar met 2000 uses.

Ik heb er nog een bergje in de maak, kan je alleen niet geven en kans is als ik hem op de AH, die meteen weg zal worden gesniped, die dingen zijn bijna nooit te koop (en ergens ook niet interessant om te maken voor AH verkopen, best prijzige materials voor een matige AH prijs).

edit

Play Your Way!’ event has returned! Players can enjoy an increased drop rate for Black Stone (Weapon / Armor), Sharp & Hard Shards, and Ancient Relic Crystals!

◦Start: 2/15/2017
◦End: 3/8/2017

En wederom is fishing weer de hoogste kans voor die onzin binnen te halen, gathering heb je geluk 1 op de 50-75x een shard, fishing kan je gewoon 24/7 afk blijven doen en komt vanzelf wel binnen.

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 15-02-2017 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieHS
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21-08-2024
Ricmaniac schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 16:34:
Is port ratt trouwens uitgebreid ? ik heb geen zin om er heen te gaan zonder het te weten bij voorbaat maar die loading screens lijken daar op =p
Kort samengevat: In port ratt is heel weinig te doen, buiten wat quests (voor extra epheria sailboat designs). Of het moet zijn gewijzigd tijdens de maintenance vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ArieHS schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 16:48:
[...]

Kort samengevat: In port ratt is heel weinig te doen, buiten wat quests (voor extra epheria sailboat designs). Of het moet zijn gewijzigd tijdens de maintenance vandaag.
ja dat is dus me vraag.. of dat vandaag is uitgebreid ? ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Ricmaniac schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 16:34:
Loading screens zijn player taken screenshots van een contest. Dus lijkt me sterk dat er iets veranderd is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 10:23
Sabrac schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 09:09:
[...]

Haha, zal het onthouden, denk alleen niet dat ik zo goed ben als de meeste tamers (dat en ik mis levels.. groot verschil in power tussen een 58 en een 60 tamer).

Momenteel zit ik nog in een 'speel het even weinig' mode. Nog niet helemaal zeker of ik door blijf spelen of niet.
Verschil valt reuze mee tussen 58/60 (Source ik was een 58 tamer (rinzia) en die uit mijn guild was lvl 60.

Ik 210 AP 204 AWA en 275 DP. hij 198 AP 194 AWA en 275 dp ongeveer. mijn gear was iets beter echter waren we op het niv van wie de eerste CC lande won elk gevecht.
Zodra het niv van rond de 200 AP bereikt wordt zal je 80% 1 combo ration dooden als tamer.

je ziet tamers zoals Lemon, Akabona en meer nu ook met defensive offhands runnen soms ook jewerly en meer tank stats omdat rond de 180AP+ voldoende is voor de beste combo's en met 350+ DP gewoon je veel meer kan overleven.

Zelf zit in midlife crisis in BDO weet niet welke class ik moet spelen. ben nu aan het horde voor de nieuwe class denk dat ik mijn laatste tamer gear verkoop + kuno + en warrior en alles in de dark knight stop.

[ Voor 9% gewijzigd door Xzito op 15-02-2017 17:58 ]

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Beetje jammer van die basteer boxes en soldier costumes, die laatste maak ik al een paar dagen via costume house :P

Edit, het zijn dus family bound outfits :(

[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 15-02-2017 18:35 ]

Pagina: 1 ... 28 ... 45 Laatste

Let op:

Het is niet toegestaan om hier guest passes aan te vragen.

Zoek je een guestpass zet je nickname dan op deze lijst, Tweakers die een guestpass willen weggeven kunnen deze dan via een PM verstrekken.