Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022
LunaTempesta schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 16:15:
Volgende node war gaat leuk worden haha :^) - nu nog lvl 59 halen

[afbeelding]
lekker hoor. Wij hebben ondertussen nodewars opgegeven, de meeste members van m'n guild hebben er geen zin meer in om constant door guilds die met 40-50 man aankomen zetten verslagen te worden op een T1 node. Grootste minpunt voor de server merge tot nu toe. Hiervoor waren misschien de hogere nodewars niet zo leuk, maar nu is het voor de kleintjes niet meer leuk.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
PaRaDoX4 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 17:06:
JESUS! WANT!

Ik wil niet weten hoeveel tijd hierin zit. :D
Meer geluk dan tijd haha.
Maar 3 van de 5 TRI crescent attempts gefailed.
1st attempt TRI ogre.

Verder vooral boss-farming en grinding als ik thuis ben. AFK-processing etc is niet echt mijn ding, zet liever de PC uit. Geld verzamelen heeft voor mij niet zoveel meaning. Aangezien ik het spel voor de PvP speel kan ik het beter uitgeven aan upgrades. Dus dat doe ik meestal ook wel. Voor het eerst nu dat ik boven de 500mil kom.
Sabrac schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 17:07:
[...]

lekker hoor. Wij hebben ondertussen nodewars opgegeven, de meeste members van m'n guild hebben er geen zin meer in om constant door guilds die met 40-50 man aankomen zetten verslagen te worden op een T1 node. Grootste minpunt voor de server merge tot nu toe. Hiervoor waren misschien de hogere nodewars niet zo leuk, maar nu is het voor de kleintjes niet meer leuk.
Nee zelfs de T1 node wars zijn niet leuk. Vaak genoeg dat wij met 20 man kwamen en tegen 40-50 man moesten vechten.

Kwam gisteren overigens voor het eerst iemand van jou guild tegen haha. Akriu was de naam volgensmij, en was ook Kutum aan het farmen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
LunaTempesta schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 17:25:
[...]

Nee zelfs de T1 node wars zijn niet leuk. Vaak genoeg dat wij met 20 man kwamen en tegen 40-50 man moesten vechten.

Kwam gisteren overigens voor het eerst iemand van jou guild tegen haha. Akriu was de naam volgensmij, en was ook Kutum aan het farmen :+
Klopt, dat is z'n kutum farm alt, zijn main is onze enige level 60 in de guild :) als hij losgaat op een groepje vallen er vaak 7 of 8 man om :P

1v1 kan ik hem redelijk aan (ik verlies meer dan ik win), maar in nodewars heeft hij vaak 80+ kills en ben ik 2e met een stuk of 10 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik ben me journey begonnen om logs te gatheren voor me sailboat XD dit gaat volgens mij alleen wel heeeeel lang duren heb er pas 500 gefarmed in 2 uur ofzo iets denk ik.

En volgens mij heb je er iets van 20k nodig als je apprentice of hoger gatherer bent (anders 80k)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Ricmaniac schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 10:04:
Ik ben me journey begonnen om logs te gatheren voor me sailboat XD dit gaat volgens mij alleen wel heeeeel lang duren heb er pas 500 gefarmed in 2 uur ofzo iets denk ik.

En volgens mij heb je er iets van 20k nodig als je apprentice of hoger gatherer bent (anders 80k)
De hoeveelheid is niet afhankelijk van je gathering level, maar van je processing level :) Pas op Artisan processing zal je het maximale resultaat behalen.

In welk geval het 10 logs = 2.5 scantling en 10 scantling = 2 timber squares.

Je hebt er 800 nodig voor je sailboat, dus 800 * 5 * 4, je hebt er dus op Artisan processing al iets van 16k voor nodig :)

----------

Nu dat de fishing event voorbij is, maar begonnen aan m'n processing achterstand in te halen.

38k fir timber, 35k birch en 35k cedar... daar ben ik in ieder geval nog 51 uur mee zoet
Daarna nog 15k vanadium en 15k titanium verwerken, om vervolgens 6000 eieren en 4500 cooking honey te gebruiken voor imperial alchemy :)

Komende dagen zal m'n funds in ieder geval weer hard stijgen, want als ik toch naar valencia ga, gaan er ook een x aantal crates verkocht worden. Puur kijkend naar de eieren / cooking honey, zit daar ook al 50m in :P

[ Voor 27% gewijzigd door Sabrac op 02-02-2017 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Sabrac schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:31:
[...]

De hoeveelheid is niet afhankelijk van je gathering level, maar van je processing level :) Pas op Artisan processing zal je het maximale resultaat behalen.

In welk geval het 10 logs = 2.5 scantling en 10 scantling = 2 timber squares.

Je hebt er 800 nodig voor je sailboat, dus 800 * 5 * 4, je hebt er dus op Artisan processing al iets van 16k voor nodig :)

----------

Nu dat de fishing event voorbij is, maar begonnen aan m'n processing achterstand in te halen.

38k fir timber, 35k birch en 35k cedar... daar ben ik in ieder geval nog 51 uur mee zoet
Daarna nog 15k vanadium en 15k titanium verwerken, om vervolgens 6000 eieren en 4500 cooking honey te gebruiken voor imperial alchemy :)

Komende dagen zal m'n funds in ieder geval weer hard stijgen, want als ik toch naar valencia ga, gaan er ook een x aantal crates verkocht worden. Puur kijkend naar de eieren / cooking honey, zit daar ook al 50m in :P
aah neuk mij XD me processing is beginner 0 hahahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09 09:52
@Sabrac: Kun je ook eens aangeven welk type worker je volgens jou het beste op welk type gathering kan zetten? Heb het gevoel dat ik dat nog niet optimaal heb ingericht namelijk...

En binnen hoeveel tijd krijg je dat soort aantallen kwa gathering, best ziek :+

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Riqy schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 16:37:
@Sabrac: Kun je ook eens aangeven welk type worker je volgens jou het beste op welk type gathering kan zetten? Heb het gevoel dat ik dat nog niet optimaal heb ingericht namelijk...

En binnen hoeveel tijd krijg je dat soort aantallen kwa gathering, best ziek :+
Nodes waar ik niets speciaals nodig heb (wood / arrow mushroom, outfits en armors etc) zet ik goblins op
Nodes waar ik iets speciaals nodig heb (black crystals/mud crystals/sap of eggs) zet ik humans op.

Gemiddeld haald een workers ongeveer 400 hout binnen op 1 dag (meer als ik langer online kan zijn, minder op werkdagen), 3 workers per type, dus 1200. 35k is ongeveer een maandje werk dus voor mijn workers.

[EDIT]

Dat is ongeveer 4400 plywood, wat m'n worker op de wood workbench naar ongeveer 880 crates omzet, dit kost hem totaal 220 uur, of ongeveer 3-4 weken.

[ Voor 12% gewijzigd door Sabrac op 02-02-2017 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:41
Zo al mn characters profi cooking, denk maar een ninja en barb aan te maken, ook profi cooking erin te gooien. Fame funds tikken best lekker aan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
SinergyX schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 18:14:
Zo al mn characters profi cooking, denk maar een ninja en barb aan te maken, ook profi cooking erin te gooien. Fame funds tikken best lekker aan.
Alles d.m.v. bier of wat gebruik je om snel cooking te levelen op je alts?

1 char naar prof 1 cooking is iets van 15 lifeskill fame toch? dus met 5 extra characters is dit nog maar 75 extra fame. 75k extra per dag is nu niet echt heel geweldig, alhoewel elk klein beetje helpt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Sabrac schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 18:48:
[...]

Alles d.m.v. bier of wat gebruik je om snel cooking te levelen op je alts?

1 char naar prof 1 cooking is iets van 15 lifeskill fame toch? dus met 5 extra characters is dit nog maar 75 extra fame. 75k extra per dag is nu niet echt heel geweldig, alhoewel elk klein beetje helpt natuurlijk.
Inderdaad maar 15, maar is relatief makkelijker te halen dan 30 lvls vanaf artisian :P

Maar het is 80% bier, 20% honey wine. Ik heb 3 farms, 3 potato-workers en 2 wheat workers, dus kan aardig door blijven pruttelen :P

Nu ze profi zijn, ga ik processing afmaken, ook alles naar profi. Enkel voor alchemy is het nog even uitvogelen welke opties het beste zijn, gros van dat spul verkoopt niet zo.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Sabrac heb jij ook van die perfect workers voor crate packaging en thrifty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
LunaTempesta schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 21:11:
Sabrac heb jij ook van die perfect workers voor crate packaging en thrifty?
Ik had een worker met +1 wood crates, maar die zat in het verkeerde dorp.
En ik heb er een met +3 wood crates in calpheon, maar daar maak ik m'n crates niet.

Op zich zou een +1 of +3 wel leuk zijn, maar dan gaat m'n hout te snel op :P heb ik uiteindelijk dus weinig aan. Heb inderdaad meer aan zo veel mogelijk materialen terug bringen, om zo veel mogelijk te maken :)

Ben in epheria nu wel 2 professional workers aan het trainen om of artisan te worden, of +1 wood crates + max materials return

[ Voor 10% gewijzigd door Sabrac op 02-02-2017 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Topicstarter
Sabrac schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 22:09:
[...]

Ik had een worker met +1 wood crates, maar die zat in het verkeerde dorp.
En ik heb er een met +3 wood crates in calpheon, maar daar maak ik m'n crates niet.

Op zich zou een +1 of +3 wel leuk zijn, maar dan gaat m'n hout te snel op :P heb ik uiteindelijk dus weinig aan. Heb inderdaad meer aan zo veel mogelijk materialen terug bringen, om zo veel mogelijk te maken :)

Ben in epheria nu wel 2 professional workers aan het trainen om of artisan te worden, of +1 wood crates + max materials return
Het plywood voor de crates hak je zelf neem ik aan?

Ik heb nu dus wood productie door workers. Hout wordt massaal van over de gehele wereld naar Calph gestuurd. Heb daar een alt staan die het hakt en een worker die het daarna in crates omzet.

Ik stuur het expres naar calph zodat de afstand bonus naar altinova hoger is.

Efficient zat toch?

Verder begint het vissen goed te lukken. Nu skilled 8 sinds dat ik er hier voor t eerst over begon.(like 4 dagen geleden?)\

Inkomen is nog niet echt geweldig maar het is in de maak ;) zit op zo'n ~2 mil per dag zonder grinden 3~4 mil als ik actief vis.

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
PaRaDoX4 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 07:58:
[...]

Het plywood voor de crates hak je zelf neem ik aan?

Ik heb nu dus wood productie door workers. Hout wordt massaal van over de gehele wereld naar Calph gestuurd. Heb daar een alt staan die het hakt en een worker die het daarna in crates omzet.

Ik stuur het expres naar calph zodat de afstand bonus naar altinova hoger is.

Efficient zat toch?

Verder begint het vissen goed te lukken. Nu skilled 8 sinds dat ik er hier voor t eerst over begon.(like 4 dagen geleden?)\

Inkomen is nog niet echt geweldig maar het is in de maak ;) zit op zo'n ~2 mil per dag zonder grinden 3~4 mil als ik actief vis.
Ik hak het inderdaad zelf, anders verlies je namelijk best veel (zelf hakken op Artisan houd in dat 1 plywood je ongeveer 4 planks of 8 timber kost, terwijl workers dus 1 plywood , 10 planks kosten).

Calpheon / Trent / Epheria, het zijn allemaal goede opties. ik koos juist voor epheria voor het gemak van crates. Houd van over de hele wereld versturen kost geen drol, maar een crate van plek naar plek versturen kost toch behoorlijk wat.

Daarnaast levert Epheria een hogere trade distance op dan calpheon als ik me niet vergis (2 % verschil) naar Ancado / Valencia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
Sabrac schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:45:
[...]

Ik hak het inderdaad zelf, anders verlies je namelijk best veel (zelf hakken op Artisan houd in dat 1 plywood je ongeveer 4 planks of 8 timber kost, terwijl workers dus 1 plywood , 10 planks kosten).

Calpheon / Trent / Epheria, het zijn allemaal goede opties. ik koos juist voor epheria voor het gemak van crates. Houd van over de hele wereld versturen kost geen drol, maar een crate van plek naar plek versturen kost toch behoorlijk wat.

Daarnaast levert Epheria een hogere trade distance op dan calpheon als ik me niet vergis (2 % verschil) naar Ancado / Valencia
Epheria is die port naast(westen) calph toch? Kan je dan in 1x naar altinova? Ik ga nu namelijk vanuit land maar dan heb je een tussenstop in Tarif.

Heb nu Epheria gekoppeld in mijn tradenetwork maar mijn base of operations is nog in altinova en calph. Dus moet even kijken of ik alles kan verplaatsen naar epheria. Ik stuur het nu nog naar altinova puur omdat ik valencia nog niet in geweest ben.

[ Voor 3% gewijzigd door PaRaDoX4 op 03-02-2017 10:49 ]

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
PaRaDoX4 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:48:
[...]

Epheria is die port naast(westen) calph toch? Kan je dan in 1x naar altinova? Ik ga nu namelijk vanuit land maar dan heb je een tussenstop in Tarif.

Heb nu Epheria gekoppeld in mijn tradenetwork maar mijn base of operations is nog in altinova en calph. Dus moet even kijken of ik alles kan verplaatsen naar epheria. Ik stuur het nu nog naar altinova puur omdat ik valencia nog niet in geweest ben.
Epheria kan in 1x naar Altinova of Ancado Harbor, geen enkele tussenstops :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
Hmmm misschien wel de betere oplossing.

Sorry voor de hoeveelheid vragen trouwens. Ik speel de game sinds dag -4 met pauzes welliswaar. Maar waar ik wel wat kennis heb van de combat/grinden van de game, heb ik dat totaal niet bij het life aspect. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Geen probleem :) Ik doe nagenoeg niets anders dan lifeskills, ben het wel gewend om vragen te beantwoorden. Je kan ze ook altijd ingame stellen (char: Ytar / fam: Sabrac).

Kans is er echter dat ik even afk ben en dan later antwoord.
Of anders hop ik een keer op TS / Discord

[ Voor 8% gewijzigd door Sabrac op 03-02-2017 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
Sabrac schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 11:00:
Geen probleem :) Ik doe nagenoeg niets anders dan lifeskills, ben het wel gewend om vragen te beantwoorden. Je kan ze ook altijd ingame stellen (char: Ytar / fam: Sabrac).

Kans is er echter dat ik even afk ben en dan later antwoord.
Of anders hop ik een keer op TS / Discord
Zitten we nog steeds op de Discord die ik destijds voor de GoT guild heb opgericht? Ach het komt allemaal wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Geen idee welke TS / discord gebruikt wordt :) was meer een aanbod voor als je een keer dingen wil doorspreken oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
ook goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Na alle goede berichten die ik weer over BDO hoorde heb ik gisteren de game toch maar weer geinstalleerd.
Ik heb na de launch gespeeld maar er is zo veel veranderd dat ik overweeg om totaal overnieuw te beginnen. Lijkt me ook wel leuk om op die manier te (her)starten.

Ik mainde een Beserker maar heel misschien ga ik nu eens een Witch proberen.
Weet niet hoe "goed" die classes nu zijn maar dat merk ik dan wel :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Iusedto schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:03:
Na alle goede berichten die ik weer over BDO hoorde heb ik gisteren de game toch maar weer geinstalleerd.
Ik heb na de launch gespeeld maar er is zo veel veranderd dat ik overweeg om totaal overnieuw te beginnen. Lijkt me ook wel leuk om op die manier te (her)starten.

Ik mainde een Beserker maar heel misschien ga ik nu eens een Witch proberen.
Weet niet hoe "goed" die classes nu zijn maar dat merk ik dan wel :)
Als je er weer in zit eenmaal zou ik uiteindelijk toch ook je berserker weer even levelen en verder oppakken.
De awakening vind ik persoonlijk echt geweldig XD gewoon een dikke Hand Cannon!

Afbeeldingslocatie: http://bdo.mmo-fashion.com/wp-content/uploads/sites/12/2016/02/bdo-tantu-berserker-full-5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
het blijft ook gewoon dat de grab van een zerker nog dik OP is. Maar ook wizard of witch zijn in pvp erg viable.

Ik zou een witch levelen en die op een worldboss spawn plaatsen. en dan de zerker mainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Wow, was vergeten dat die Awakenings er nu zijn.
Net even opgezocht op Youtube maar beide (witch en beserker) zien er geweldig uit.

Witch lijkt me iets makkelijker te levelen ivm AOE, heal etc maar ik had na de launch weinig problemen met Beserker terwijl ik lees dat die een stuk beter geworden zijn.

Wordt het toch een keuze tussen boobs of no boobs :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Meeste classes kunnen wel aardig doormeppen, het is meer dat exp richting dat level hard inzakt, heb nu 1 char op 55.08, wordt nog een aardig stukje doormeppen om die 56 aan te tikken, dat ik erg twijfel of ik nog een andere alt naar 56 ga trappen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

SinergyX schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:19:
Meeste classes kunnen wel aardig doormeppen, het is meer dat exp richting dat level hard inzakt, heb nu 1 char op 55.08, wordt nog een aardig stukje doormeppen om die 56 aan te tikken, dat ik erg twijfel of ik nog een andere alt naar 56 ga trappen :P
het is opzich wel een grind maar aan de andere kant is het ook weer wel goed te doen hoor je moet gewoon even wat tijd vrij maken.

Als je in het weekend grind dan heb je een bonus exp buff en met wat exp pot en scrolls erbij gaat het vrij snel. ik ben afgelopen weekend met me ninja van 54 0% naar 56 gegaan in 3 - 3.5 uur grinden bij Sausans. Moet wel zeggen dat ik daarbij geholpen werd door een guildie die er nog even iets sneller doorheen ragt.
Als je een party fixt is het alsnog lekker snel te doen.

Level 56 is de nieuwe softcap vanaf dan gaat het echt een stuk langzamer..

Het moment dat een character 56 is krijg je ook heel veel meer fame. Ik vind het daardoor ook wel waard om meer characters tot 56 te levelen. + de awakening unlocken is ook gewoon leuk en sterk. Vind de ninja awakening nog steeds pittig, je moet in principe de class weer een beetje opnieuw leren te spelen qua combo's.

Musa heeft het het makkelijkst. die switchen bijna niet tussen awakening en normale wapen. die doen genoeg damage door gewoon in awakening te blijven.

[ Voor 23% gewijzigd door Ricmaniac op 03-02-2017 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Oh zeker te doen, maar het heeft geen prioriteit voor mij, ik sta liever 3 uur te farmen/processen/gatheren dan mobs neer te meppen (en weer gezeik met anderen te krijgen dat dit 'hun spot' is), ik doe enkel die daily exp buff van 30 minuten en dat was het weer voor een dag :P Met die snelheid zal ik eind volgende week wel een keertje 56 aantikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Zover ben ik nog lang niet :)

Ga maar weer lekker vanaf lvl 1 starten hehe. Heb er wel enorme zin in en ben ook zeer benieuwd naar wat er allemaal veranderd is.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:49
Vermaak me ook nog prima met BDO. Einde van mijn trial nadert en twijfel een beetje tussen de packs. Ik kan die van €10 gratis krijgen en zo iemand helpen die me aan BDO heeft geholpen of geld investeren in 1 van de hogere tiers.

Wat zouden jullie doen? Momenteel lv46 eerste char dus nog veel te ontdekken. Zijn die extra opties uit de hogere tiers het waard of kan dat ook prima op een later moment?

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Volgensmij was het een dag of 2 terug ook gevraagd.
Maar de items die je krijgt zijn redelijk handig (in de hogere tier packs) en als je echt het spel wilt gaan spelen zul je die nodig hebben.
Houd wel in de gate als je echt meer in de spel wilt gaan doen (grinding/hardcore processing) je nog wel wat meer stuff moet gaan kopen. Grinding zonder pets werkt voor geen meter. Processing zonder inventory of story space is kak. etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:49
Dus beter in 1 keer goed doen en voor €50 pack gaan. Intentie is er wel om te blijven spelen :)

+8 perm inv
2x 30dagen value pack
horse whistle
pet

moet genoeg zijn om voorlopig lekker te spelen dus :) Zal de post even terug zoeken.

EDIT:
Ricmaniac schreef op maandag 30 januari 2017 @ 19:04:
[...]

Als ik het zelf nu weer meost kopen zou ik voor die 50 gaan, vind het die inventory expansions, permanent horse flute, en gratis pet naar keuze meer dan waard. want inmiddels heb ik dat alles ook gewoon gekocht en zou ik veel duurder uitgeweest zijn.

Wacht wel met die rewards claimen tot je zeker weet welke character je wilt spelen.

En je krijgt 2 value packs er bij. ik zou niet meer kunne spelen zonder die value packs (die kan je ook gewoon met in game money kopen) maar als je die met echt geld zou kopen is het ook zo'n 11-12 euro per value pack. dus als je denkt zeker te weten het een tijdje te spelen dan vind ik het die 50€ meer dan waard.
Lijkt erop dat het de €50 pack wordt als ik dit ook zo lees :)

[ Voor 63% gewijzigd door Neles7 op 03-02-2017 14:37 ]

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:32
Mijn god.
Ga ik m'n wapen enchanten.. Vergeet ik m'n steen te gebruiken.
Van duo naar pri gegaan.
KUT!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
Joh ik kijk nergens meer van op. 33 failstacks naar duo, ik misklick en ik klik meteen door naar tri. Door een foutje klik ik nogmaals enhance......pri

ik heb haat aan deze game. Als ik eens geluk heb verlies ik nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
hahaha hoe krijg je het voor elkaar om 2keer teveel te klikken tho?

Heb ook wel eens mensen PEN zien proberen, en dan perongeluk direct TET weer failen. Hop back to DUO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:32
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bBEjHV6.png

Mijn echant luck is nog niet veel verandert sinds eerst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Haha, ik heb medelijden met diegenen die met jou op teamspeak zitten :P Was ook een van de redenen waarom ik er mee ben gestopt (de RNG, niet jouw "vriendelijke" woorden).

[ Voor 14% gewijzigd door MRCL op 03-02-2017 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zijn nu bezig met een node war. we dachten fuck dit word niks.. ineens zijn we aan het domineren en hebben we iemand anders fort al gesloopt :P en onze heeft nog 95% ofzo

pff wat een zware battle maar we rocken de vijanden wel. we hebben alleen het probleem dat wij in het midden zitten van 2 guilds waardoor ze allebei constant bij ons komen om aan te vallen en kunnen we hun niet goed aanvallen. maar we hebben ze al meerdere keren gewiped

[ Voor 44% gewijzigd door Ricmaniac op 03-02-2017 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Zijn zoveel beter geworden laatste weken. ~30man in nodewars nu. En zeker 10 daarvan toch wel erg goed geared. Toenet tegen ongeveer evenveel man gevochten (Chaos_United) en binnen 25 minuten gewonnen. Zelfs de 0 deaths kunnen houden en nr 1 kills, heerlijk haha. Goede frontline nu (4 zerkers) goede backline met witches. Alleen rangers en sorcs nodig nu. Dus als je van pvp houd, ~400-450+ combined gear hebt :)))

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/3aa9ab5a92582c3bceabb5ab0582a1c9.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YkNBFAP.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

LunaTempesta schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 21:08:
Zijn zoveel beter geworden laatste weken. ~30man in nodewars nu. En zeker 10 daarvan toch wel erg goed geared. Toenet tegen ongeveer evenveel man gevochten (Chaos_United) en binnen 25 minuten gewonnen. Zelfs de 0 deaths kunnen houden en nr 1 kills, heerlijk haha. Goede frontline nu (4 zerkers) goede backline met witches. Alleen rangers en sorcs nodig nu. Dus als je van pvp houd, ~400-450+ combined gear hebt :)))

[afbeelding]

[afbeelding]
haha wij zijn maar met ze 7e en er komt steets een guild rush van 14 man ofzo maar wij hebben 1 gozer die soms echt met ze ultimate gewoon 5 a 6 man in 1 keer killed XD zonder hem waren we allang dood waarschijnlijk haha. maar het ziet er toch niet heel goed uit meer... die 2 guilds werken samen tegen ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Suc6 :) dat is het leuke van node wars. Ookal verlies je, je merkt dat het goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

The tides have completely turned :P ze hebben nu veel meer man erbij gekregen ineens :( ... we proberen het nu gewoon uit te rekken tot de tijd op is haha. dat voelt voor ons al als win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Hmm, duurt het nog steeds 24 uur voordat Deleted chars weg zijn ?

Heb wat classes getest en heb de ruimte nodig :)
Wil nog twee classes testen voordat ik mijn keuze maak

[ Voor 45% gewijzigd door Iusedto op 03-02-2017 21:53 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Pffff letterlijk 8 minuten voor dat de tijd om zou zijn verloren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Iusedto schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 21:52:
Hmm, duurt het nog steeds 24 uur voordat Deleted chars weg zijn ?

Heb wat classes getest en heb de ruimte nodig :)
Wil nog twee classes testen voordat ik mijn keuze maak
En alsnog zou ik dan verder spelen voordat je je rewards gaat claimen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Ricmaniac schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 21:10:
[...]

haha wij zijn maar met ze 7e en er komt steets een guild rush van 14 man ofzo maar wij hebben 1 gozer die soms echt met ze ultimate gewoon 5 a 6 man in 1 keer killed XD zonder hem waren we allang dood waarschijnlijk haha. maar het ziet er toch niet heel goed uit meer... die 2 guilds werken samen tegen ons.
Dat hebben wij ook lang gedaan, vaak 8 tot 10 man in nodewars, echter met het probleem dat bijna niemand kan op andere dagen dan zondag. Waardoor we tegen guilds met 30-40 man vechten. Dat maakt het niet lang leuk :( Dus wij zijn maar gestopt met nodewars. Als ik doordeweeks niet moest werken (en als iemand anders dan de GM ook een fort kon plaatsen) was doordeweeks misschien een optie geweest.
LunaTempesta schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 21:08:

[afbeelding]

[afbeelding]
Lekker hoor :) Misschien dat ik ooit in de toekomst nog wel bij je aanklop, begin het hele 'guild leader' gebeuren wel zat te worden. Teveel geregel, ben liever weer ergens een 'gewone' member :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ricmaniac schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 22:02:
[...]
En alsnog zou ik dan verder spelen voordat je je rewards gaat claimen :P
Van alles wat ik geprobeerd heb vanavond ik Witch en Beserker het leukst.
Wil nog even Valk proberen.
Die zijn er niet zo veel als ik de forums moet geloven en dat spreekt me dan wel weer aan, maar ik heb geen ruimte over

Valk awakening ziet er ook leuk uit:
https://www.twitch.tv/sokoseoul

[ Voor 7% gewijzigd door Iusedto op 03-02-2017 22:09 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sabrac
De beste manier om iets te testen is het naar lvl 56 brengen, dan krijg je de awakenings, wat voor een heleboel classes een game changer is. Als je de awakening niet leuk vind, maakt het het verder levelen wel een stuk moeilijker.

---------------

Ondertussen begint m'n calpheon bank uit te puilen
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VlnoUmq.png

Met nog iets van 400-500m in te verzilveren goodies in andere steden... Wil m'n dandelion :( dan kan ik beginnen met alles uitgeven aan accesoires om m'n 200 ap te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Iusedto schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 22:05:
[...]

Van alles wat ik geprobeerd heb vanavond ik Witch en Beserker het leukst.
Wil nog even Valk proberen.
Die zijn er niet zo veel als ik de forums moet geloven en dat spreekt me dan wel weer aan, maar ik heb geen ruimte over

Valk awakening ziet er ook leuk uit:
https://www.twitch.tv/sokoseoul
had 2 valkaries in de game eerst .. sinds wakenings zijn ze gestopt omdat ze het echt kut vonden.

Combo's schijnen ook heel moeilijk tezijn waardoor je met grinden uiteindelijk echt aids in je vingers krijgt.

zijn nu over naar berserker en Musa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Sabrac schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 22:04:

Lekker hoor :) Misschien dat ik ooit in de toekomst nog wel bij je aanklop, begin het hele 'guild leader' gebeuren wel zat te worden. Teveel geregel, ben liever weer ergens een 'gewone' member :P
Mja ik snap je wel. Ben zelf eigenlijk 2nd guild leader andere officers doen vrijwel niks. Ik was vandaag laat voor war, en om 7 uur ben ik er en nog niemand is begonnen met bouwen van defenses. Vraag ik het aan een officer 'Sorry dude playing other game.' of 'Yeah nobody is doing anything, why should I?'. 8)7 Beetje boos kan ik daar wel om worden. Gelukkig weet de GM het, en zit ik lekker met een 4mil daily contract :+
Ricmaniac schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 22:25:
[...]

had 2 valkaries in de game eerst .. sinds wakenings zijn ze gestopt omdat ze het echt kut vonden.

Combo's schijnen ook heel moeilijk tezijn waardoor je met grinden uiteindelijk echt aids in je vingers krijgt.

zijn nu over naar berserker en Musa
Ik ben level 60 valkyrie. Vanaf release gespeeld.
Valkyrie kwa combo chaining etc is heerlijk. Maar moeilijk. Shield heb je vrij weinig aan met awakenings omdat 1 grab van bf een ranger en je bent 10% HP.

Ik ben zelf meer geswitched naar witch omdat valk in vergelijking met andere classes gewoon underpowered is. Mijn witch met minder AP en 2 levels lager doet meer damage dan mijn valk. En vanwege de superarmor en frontal block die witch op skills heeft is de class bijna net zo tankie. Beetje jammer. Warrior zonder echt schild is veel tankier dan een valkyrie. Daarbij komt dat valk skills redelijk small area zijn, en met de dsync in dit spel ik gewoon teveel mis daardoor en damage mis loop. Beetje jammer allemaal want de class speelt zo leuk.

[ Voor 43% gewijzigd door LunaTempesta op 03-02-2017 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Zijn jullie Valk bezwaren meer PVP gerelateerd, begrijp ik dat nu goed ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Ja PvE had ik niet zn problemen mee met awakening. 1 pull en 1 skill en het meeste was toch wel dood met mijn AP. Maarja met 20 minder AP is het meeste met een witch ook dood. Dus valk is over het algemeen gewoon wat zwakker kwa damage. That aside, de desync was het geen wat mij irriteerde. Omdat ik daardoor gewoon geen volledige combo's kan doen soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
LunaTempesta schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 22:40:
Ja PvE had ik niet zn problemen mee met awakening. 1 pull en 1 skill en het meeste was toch wel dood met mijn AP. Maarja met 20 minder AP is het meeste met een witch ook dood. Dus valk is over het algemeen gewoon wat zwakker kwa damage. That aside, de desync was het geen wat mij irriteerde. Omdat ik daardoor gewoon geen volledige combo's kan doen soms.
Ah ok, bedankt.

Ik wil gewoon lekker voorlopig PVE spelen en gewoon fun hebben. Daar zoek ik voorlopig een class op uit want meer info heb ik niet en wil ik ook niet :)
Gewoon een lekkere PVE class voor de playstyle die ik leuk vind.

Wat vind ik leuk ? Battleamage meets Juggernaut.
Ik wil de "brick wall" zijn maar wel goede DPS doen. "tanky" maar absoluut geen flashy, snelle class ( daar ben ik nu echt te oud voor lol)
..daarom ook weinig button pressing :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
Sabrac schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 22:12:
De beste manier om iets te testen is het naar lvl 56 brengen, dan krijg je de awakenings, wat voor een heleboel classes een game changer is. Als je de awakening niet leuk vind, maakt het het verder levelen wel een stuk moeilijker.

---------------

Ondertussen begint m'n calpheon bank uit te puilen
[afbeelding]

Met nog iets van 400-500m in te verzilveren goodies in andere steden... Wil m'n dandelion :( dan kan ik beginnen met alles uitgeven aan accesoires om m'n 200 ap te behalen.
:o :o :o :o :o :o :o :o :o

HOE DAN!?

Okay ik ga nu definitief bij je in de leer. of je t nu wilt of niet :D

Je kan nu gewoon een TET red nose armor kopen........... en dan heb je nog meer dan een half miljard over

[ Voor 6% gewijzigd door PaRaDoX4 op 03-02-2017 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
PaRaDoX4 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 22:51:
[...]

:o :o :o :o :o :o :o :o :o

HOE DAN!?

Okay ik ga nu definitief bij je in de leer. of je t nu wilt of niet :D

Je kan nu gewoon een TET red nose armor kopen........... en dan heb je nog meer dan een half miljard over
Al m'n tips and tricks heb ik ondertussen hier wel gemeld geloof ik :) Is een kwestie van langzaam opbouwen en over meerdere dagen /weken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Iusedto schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 22:48:
[...]

Ah ok, bedankt.

Ik wil gewoon lekker voorlopig PVE spelen en gewoon fun hebben. Daar zoek ik voorlopig een class op uit want meer info heb ik niet en wil ik ook niet :)
Gewoon een lekkere PVE class voor de playstyle die ik leuk vind.

Wat vind ik leuk ? Battleamage meets Juggernaut.
Ik wil de "brick wall" zijn maar wel goede DPS doen. "tanky" maar absoluut geen flashy, snelle class ( daar ben ik nu echt te oud voor lol)
..daarom ook weinig button pressing :)
Witch is super easy PvE grinding. Veel sneller dan valk.
Het leuke van valk was dat het ook een beetje supportive was. Maar witch is nog veel meer supportive, en dat is toch wel erg leuk. DP buffs, heals etc in wars zijn zo belangrijk. En witch is de enige die dat een beetje doet. DPS zit ook wel flink goed. Niet de beste 1 v 1 class (wiz is vele male beter imo) maar in node wars met AoE's zoooo heerlijk. Backline DPS/Support speel ik dus een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
En eindelijk, na een 574m pre-order ... heb ik een dandelion :D Dat heeft me een zak geld gekost, maar kan nu iig aan de rest gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Sabrac schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 00:15:
En eindelijk, na een 574m pre-order ... heb ik een dandelion :D Dat heeft me een zak geld gekost, maar kan nu iig aan de rest gaan werken.
Nice! Morgen tet te zien op tweakers? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
LunaTempesta schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 00:24:
[...]

Nice! Morgen tet te zien op tweakers? :+
Betwijfel het, maar hij is al op +15 :)

[EDIT] 1 TRI poging gehad en mislukt, op naar de volgende :P maar eerst even 42 scrolls gekocht, heb wat memory fragments nodig.

[EDIT #2] Na een ietswat onfortuinelijk ochtend, ben ik vogelvrij. Zat er al een tijdje over na te denken om m'n guild uit te stappen, maar vanochtend dan uiteindelijk gedaan. Alleen jammer op de manier waarop het moest. De komende dagen maar even kijken wat ik nu precies wil gaan doen in het spel.

[ Voor 53% gewijzigd door Sabrac op 04-02-2017 11:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LunaTempesta
Hebben een eigen trailer :+
Vriend van de GM is een video editting guy en heeft dit voor ons gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
LunaTempesta schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 11:45:
Hebben een eigen trailer :+
Vriend van de GM is een video editting guy en heeft dit voor ons gemaakt.

[video]
Damn nice, alhoewel het merendeel zo in een generieke 'BDO' video kan :) wel erg nice gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Ja klopt. Hadden eigenlijk zelf wat dingen moet recorden en naar hem moeten sturen. Maar ik was er niet zo op de hoogte van. Was volgensmij ook meer een eerste test. Wel leuk tho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
Hey everybody,

Ik had even snel een vraag.
Wat is de beste plek om een Hard Black Chrystal Shard te verkopen?
Aangezien Calpheon zulke hoge kosten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Items verkopen is gelijk voor elke stad.

Per item die je verkoopt lever je 5 % tax in (welke guilds weer verdienen door nodes te winnen) en 30 % marketplace cut. Mocht je een value pack hebben, dan krijg je uit het uiteindelijke bedrag weer 30 % erbij (waardoor je met een VP op slechts 15.5% verlies komt ipv 35 %).

Ongeacht, je verliest wat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat
ahaaaa dus het is eigenlijk ook een soort van gun factor die er bij komt kijken tussen guilds.
Het is mij geheel duidelijk. Dank je voor de info. Ze gaan dus gewoon naar Calpheon toe in dit geval :)

Ik heb gehoord dat je er 20 moet hebben om een +16 upgrade te doen. Is het beter om deze te bewaren en dit te proberen wanneer ik er aan toe ben, of zijn +16 wapens ect ook te koop op de markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ga denk ik nu even een alt wat proberen te levelen. wil er eigenlijk 1 56 hebben die ik gewoon in heidel ofzo laat staan puur voor de bosses :P zo hoef ik niet altijd als een idioot te stoppen waar ik mee bezig ben en weer een kant op te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Brandonchat schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 20:51:
ahaaaa dus het is eigenlijk ook een soort van gun factor die er bij komt kijken tussen guilds.
Het is mij geheel duidelijk. Dank je voor de info. Ze gaan dus gewoon naar Calpheon toe in dit geval :)

Ik heb gehoord dat je er 20 moet hebben om een +16 upgrade te doen. Is het beter om deze te bewaren en dit te proberen wanneer ik er aan toe ben, of zijn +16 wapens ect ook te koop op de markt?
Voor een +16 heb je over het algemeen 1 tot 3 stenen nodig, als je vanaf 15 failstacks begint, 20 is wel erg veel, daarmee zou je bijna volledig +17 kunnen halen als je wat geluk hebt en de failstacks klaar hebt staan.

+16 en +17 items op de marketplace stijgens erg hard in prijs ten opzichte van een +15. (15m t.o.v. 50m), vooral +16 zou ik zelf doen, als je al een +15 hebt liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat
Sabrac schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 21:46:
[...]

Voor een +16 heb je over het algemeen 1 tot 3 stenen nodig, als je vanaf 15 failstacks begint, 20 is wel erg veel, daarmee zou je bijna volledig +17 kunnen halen als je wat geluk hebt en de failstacks klaar hebt staan.

+16 en +17 items op de marketplace stijgens erg hard in prijs ten opzichte van een +15. (15m t.o.v. 50m), vooral +16 zou ik zelf doen, als je al een +15 hebt liggen.
Dank je voor de info. Ik moet me nog steeds heel erg verdiepen in dit spel. Ben wel lvl 50, maar heb noob gear en noob weapon. Niks fancy. Ben meer bezig met craften van fishing boat (mn laatste voorlopig) en natuurlijk het nieuwe bootje (waar ik dus nu mee bezig ben). Ben geen PVP person.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Stiekem mis ik de sieges wel.
4 hour siege Enemy vs Oldskool - heb stukje mee gekeken en Enemy trampled Oldskool met bijna de helft in nummers. Jammer dat aanvallen zo enorm moeilijk is en defending shit easy is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slakman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-01 23:00
Is er een guild die een returning player welkom wil heten? Ben net opnieuw begonnen - heb 52 wizard.
Ben redelijk casual maar speel elke dag wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Er is een nederlandse guild Semper_Vigil die (zover ik gehoord heb) de meeste mensen wel welkom heet :)

Ik ben zelf officer in een meer PvP gerichte guild, dus mocht je ooit op dat punt komen kan je mij altijd een berichtje sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat
Heeft GOT zelf geen guild in Black Desert dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
Niet meer....... na een half jaar is de GoT guild uit elkaar gevalen wegens inactiviteit....:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat
Awww en er is ook geen nieuwe guild opgericht ofzo? Echt wel jammer, aangezien GOT altijd wel te vinden is bij leuke games.
Misschien is het tijd op hem opnieuw op te richten nu de patch uit is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LunaTempesta
Denk niet dat er echt genoeg mensen zijn voor dat. Daarbij speelt iedereen BDO anders, de ene casual, de andere pvp en weer een ander doet graag lifeskilling.

Moet zelf sowieso toegeven dat ik niet weg ben van Nederlandse guilds. Speel veel liever met gekke mensen over heel Europa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Zelf ben ik ook niet echt van de nederlandse guilds, daarnaast is het 'hardcore' spelen ook niets voor mij, dus heb ik in het begin m'n eigen guild opgericht.

Helaas is dat ook niet helemaal gegaan zoals ik wil, dus ben ik momenteel even lekker vogelvrij. Geen verplichtingen, spelen zoals ik zelf wil, wanneer ik maar wil.

De komende dagen/weken maar even rondkijken wat een guild is die hier wel redelijk in past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Net gefixt om nog even Duo Grunil gloves te kunnen krijgen eindelijk :) zit nu op 190 dp. we're getting there!

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 05-02-2017 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
update van mijn weg naar een miljard....

Zijn 2 workers bijgekomen voor het hout in mediah. Heb nu dus houtproductie voor elke regio (op valencia na (als die al bestaan)) 3 workers zijn nu artisan level.

Vissen gaat ook steeds beter. Ben ik AFK dan sta ik op de velia safezone hotspot ben ik actief dan vis ik bij het eerste eilandje ten noord-noordwesten van velia. Fishing clothes zijn nu +2. En fishing level op 18.
Per trip(kapot hengel/volle inventory) zit ik nu 800K~1.2m silver.

Zit er alleen aan te denken om de serendia(velia regio) wood crates te schrappen en daar iets winstgevenders van te maken.

Verder kan iemand mij uitleggen hoe imperial fishing werkt en of dit winstgevender is als wat ik nu doe. (de normale trade manager)
Pro's n Con's please :)

maar ik heb er vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
PaRaDoX4 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 08:37:
update van mijn weg naar een miljard....

Zijn 2 workers bijgekomen voor het hout in mediah. Heb nu dus houtproductie voor elke regio (op valencia na (als die al bestaan)) 3 workers zijn nu artisan level.

Vissen gaat ook steeds beter. Ben ik AFK dan sta ik op de velia safezone hotspot ben ik actief dan vis ik bij het eerste eilandje ten noord-noordwesten van velia. Fishing clothes zijn nu +2. En fishing level op 18.
Per trip(kapot hengel/volle inventory) zit ik nu 800K~1.2m silver.

Zit er alleen aan te denken om de serendia(velia regio) wood crates te schrappen en daar iets winstgevenders van te maken.

Verder kan iemand mij uitleggen hoe imperial fishing werkt en of dit winstgevender is als wat ik nu doe. (de normale trade manager)
Pro's n Con's please :)

maar ik heb er vertrouwen in.
Voor imperial fishing traders werken alleen gele of blauwe vissen. Je wilt dus constant in hotspots vissen om daar gele binnen te halen, zelfde regels gelden als met normaal vissen, de nodes moet connected zijn.

Voordelen:

* Verdient meer (alle vissen verkopen op 250 %) - (ik haal ongeveer 6m per uur)
* Je krijgt fishing tokens, welke je kan inleveren voor goodies.
* Met een Triple-float rod (skilled 5+) kan je meerdere vissen vangen, wat je ongeveer 2 tot 3 mil per uur extra oplevert.

Nadelen:

* Kan mogelijk meer CP kosten, vanwege de locaties van de hotspots
* Kost meer tijd, hotspots verplaatsen elke 30 minuten, dus je bent best wat tijd op zoek naar hotspots
* De hoger je fishing level, de meer hotspots je ziet, met lvl 18 fishing zal je lang op zoek zijn naar hotspots ben ik bang.
* Imperial fish traders hebben een limiet die elke 3 uur reset (per channel), als het limiet bereikt is, kan je niets verkopen.
* Je wilt ongeveer 60-70 inventory slots, anders ben je wel heel veel tijd kwijt aan het rondvaren.
* Je hebt een fishing boat nodig en idealiter een fishing totem. (3.8m investering)
* Je hebt triple-float rods nodig, waarvan de toevoer gelimiteerd is (3 te halen per 3 dagen d.m.v. een quest) om meer geld eruit te halen
** Triple floats hebben maar 30 durability en vereisen skilled 5, des te hoger je skill, des te langer je deze kan gebruiken van wege de lagere kans dat je durability gebruikt. Zal initieel dus snel 'op' raken.

[ Voor 10% gewijzigd door Sabrac op 06-02-2017 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
  • Laatst online: 11-09-2024
Iemand nog een leuke guild in de aanbieding? Huidige guild is aan het dood bloeden (3 active members op peak hour). Stats 195/183/251.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
Ik hoef nu nog niet aan de miljoenen per uur te zitten uiteraard. Wil ik dat dan ga ik wel weer met de lvl 57 maehwa grinden.

Het is meer voor de long run. Die triple float rods kun je die eigenlijk enhancen? Omdat sommige rods zo een hogere durability krijgen. en verder zijn ze toch ook gewoon te koop?

De inventory slots zitten wel goed. zit nu op 86 slots.

Hotspots ben ik er pas 1 tegengekomen (zo een met seagulls enzo) maar dat komt wel wanneer mijn fishing level omhoog gaat.

Verder wat denk jij over mijn workers sabrac?
Betere optie als die velia regio woodcrates? ter aanvulling--> cookingchar is skilled 8, proccesingchar is skilled 3

ik verdien daar namelijk nauwelijks op. het vervoer kost bijna meer dan dat de (serendia crates?) opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
PaRaDoX4 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 12:27:
Ik hoef nu nog niet aan de miljoenen per uur te zitten uiteraard. Wil ik dat dan ga ik wel weer met de lvl 57 maehwa grinden.

Het is meer voor de long run. Die triple float rods kun je die eigenlijk enhancen? Omdat sommige rods zo een hogere durability krijgen. en verder zijn ze toch ook gewoon te koop?

De inventory slots zitten wel goed. zit nu op 86 slots.

Hotspots ben ik er pas 1 tegengekomen (zo een met seagulls enzo) maar dat komt wel wanneer mijn fishing level omhoog gaat.

Verder wat denk jij over mijn workers sabrac?
Betere optie als die velia regio woodcrates? ter aanvulling--> cookingchar is skilled 8, proccesingchar is skilled 3

ik verdien daar namelijk nauwelijks op. het vervoer kost bijna meer dan dat de (serendia crates?) opleveren.
Triple floats kan je niet enchanten en niet repairen, dus dit zal een constante 'farm' blijven als je hotspot fishing wil doen. Momenteel kosten ze 1.8m, op artisan 3 haal ik gemiddeld 2.4m meer vis uit de rod dan uit een gewone, dus op lagere skills is het waarschijnlijk niet de moeite waard om deze te kopen.

zelf maak ik de serendia crates niet, leveren mij iets te weinig op voor de CP dat het kost om de Ash / Maple te krijgen, je kan altijd kijken naar dingen als lifeskill costumes of andere craftable (wapens / offhands etc). Ken iemand die yuria staffs maakte, omdat deze nog steeds voor 300k per stuk verkochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
Kleaudzak schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:44:
Iemand nog een leuke guild in de aanbieding? Huidige guild is aan het dood bloeden (3 active members op peak hour). Stats 195/183/251.
DarX is dood ja? ik was ookal vetrokken :P

Had eigenlijk wel verwacht dat die jongens t zouden redden. Hadden opzich een goed plan en idealen.

Achja kom vanzelf wel weer een guild tegen. En anders kunnen we altijd weer zelf een guild proberen op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
PaRaDoX4 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 13:12:
[...]

DarX is dood ja? ik was ookal vetrokken :P

Had eigenlijk wel verwacht dat die jongens t zouden redden. Hadden opzich een goed plan en idealen.

Achja kom vanzelf wel weer een guild tegen. En anders kunnen we altijd weer zelf een guild proberen op te zetten.
Je laat wel een mooi trail of death achter man! Eerst GOT guild en nu DarX :+

Welke guild zit je nu? Join ik je wel en vervolgens kunnen we daar over 3 maanden ook weer uit stappen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
Kleaudzak schreef op maandag 6 februari 2017 @ 13:20:
[...]

Je laat wel een mooi trail of death achter man! Eerst GOT guild en nu DarX :+

Welke guild zit je nu? Join ik je wel en vervolgens kunnen we daar over 3 maanden ook weer uit stappen >:)
Hey Hey rustig aan jij :P . Als GoT guild leader verliet ik een zinkend schip die heeft tilc verder laten doodbloeden :D (was ook niet meer te redden denk ik zo :N )

Ben nu guild loos. Wil eerst het life gedeelte wat op orde hebben voor ik verder ga met grinden en guilds enzo.
Mijn probleem met guilds in deze game is dat de life guilds hoge eisen stellen. PVP guilds hetzelfde. En de kleinere guilds te graag groot willen worden.
Dan krijg ik al snel zo'n gevoel dat je online MOET komen. je gear omhoog MOET. Zo is ook de tweakers guild kapot gegaan denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
PaRaDoX4 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 13:25:
[...]

Mijn probleem met guilds in deze game is dat de life guilds hoge eisen stellen. PVP guilds hetzelfde. En de kleinere guilds te graag groot willen worden.
Dan krijg ik al snel zo'n gevoel dat je online MOET komen. je gear omhoog MOET. Zo is ook de tweakers guild kapot gegaan denk ik zo.
Grappig, zo was mijn guild juist onstaan, kleine guild (20-25 man) die spelen zoals ze willen, zonder eisen of verplichtingen. Was veel komen en gaan van mensen die toch.. iets anders zochten, maar de mensen die dan bleven waren dan ook wel een goede asset.

Helaas zorgde dit er ook voor dat ik als GM meer moest ondernemen dan mij lief was (constant recruitment, nodewars, guild missions etc) en uiteindelijk was ik dat zat en ben ik er ook uitgestapt.

Er zijn zeker nog wel kleine guilds die je doen en laten wat je wil, zonder hoge eisen. En de extra guild buffs zijn altijd handig (vooral qua fishing/gathering).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Jullie kunnen ook de guild waar wij in zitten wel joinen als jullie willen :P

zijn niet groot (24 man, +-18 actief) maar wel een gezellig zooitje bij elkaar.
we houden ons redelijk sterk met Node wars (Geen Tier1 though) en we worden snel sterker.

Maar ook wij zijn volledig open dat het voor sommige mensen optioneel is om mee te doen met die wars. als mensen liever gatheren of sailen w/e moeten ze het lekker zelf weten :P

Enige wat een nadeel kan zijn voor sommige is dat de guild chat niet heel actief is omdat we bijna altijd met elkaar constant op teamspeak zitten :P maar als je dingen vraagt krijg je gewoon antwoord.

We hebben +2 gathering en +2 fishing skill ook en 1 luck dacht ik.

Als je er bij wil moet je maar ff op balenos 2 komen en /w sturen naar Ricmaniac.
ben wel op werk dus speel AFK'ish dus kan zijn dat ik de whisper ff niet zie. heb ze wel in aparte chat nu though

[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 06-02-2017 14:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 22:30
Ricmaniac schreef op maandag 6 februari 2017 @ 14:08:

we houden ons redelijk sterk met Node wars (Geen Tier1 though) en we worden snel sterker.

Maar ook wij zijn volledig open dat het voor sommige mensen optioneel is om mee te doen met die wars. als mensen liever gatheren of sailen w/e moeten ze het lekker zelf weten :P

Enige wat een nadeel kan zijn voor sommige is dat de guild chat niet heel actief is omdat we bijna altijd met elkaar constant op teamspeak zitten :P maar als je dingen vraagt krijg je gewoon antwoord.

Als je er bij wil moet je maar ff op balenos 2 komen en /w sturen naar Ricmaniac.
ben wel op werk dus speel AFK'ish dus kan zijn dat ik de whisper ff niet zie. heb ze wel in aparte chat nu though
Klinkt als een leuke guild! Ik ben zelf ook weer begonnen met Black Desert, maar zit nog in zo'n fase van welk spel ik nu wil spelen. Ben laatst ook begonnen met ArcheAge en beide games zijn wel heel erg tof. Een ander kameraad is begonnen met Final Fantasy, en wil daar ook nog is mee beginnen :P.

Voorheen had ik niet heel veel BDO gespeeld, maar was voor destijds wel level 50. Afgelopen week weer gespeeld en nu ben ik level 56 geworden. Mijn gear is nog niet heel top, want ik ben overgestapt van Asgarian naar Grunil gear. Als wapen heb ik een Yuria staff +15, maar ik probeer nu een Liverto staff te kopen. Ook ben ik begonnen met de quest voor de Awakening Weapon.

Heb nog veel gratis items in mijn mailbox zitten van onder andere een Value Pack van 7 en 30 dagen.
Dus de komende tijd nog even aan het kijken welk spel ik nu echt wil spelen.

- Final Fantasy heeft als game veel te bieden, alle standaard dingen werken goed, en je kan er genoeg doen. Muziek blijft tevens erg goed in dit spel. Ondanks dat FF een niet zo'n hele erge oude game is verschillen de graphics wel heel erg. Ook is de game meer casual en de combat is behoorlijk minder andere de andere MMO's.
- ArcheAge heeft erg leuke elementen, en het traden vindt ik persoonlijker stukken leuker dan BDO. Destijds ging ik met BDO alleen van stad naar stad (en dan zo snel mogelijk), zonder dat je werd aangevallen etc. Het housing system in ArcheAge werkt ook erg leuk, evenals het vissen met elkaar. Nadeel van ArcheAge is dat het nog al P2W kan zijn, maar door een MMO te spelen kan je aardig ver komen. Natuurlijk heeft AA niet de graphics die BDO heeft.
- Black Desert heeft echt een goed totaalplaatje. De graphics, sfeer, area's, muziek zijn erg goed. Dit is iets wat ArcheAge wel mist. Je hebt daar in totaal iets van 4 muzieknummers die je constant hoort. Natuurlijk is de combat van BDO erg goed, maar ik heb met de combat van ArcheAge net zoveel plezier omdat je toch goed single target kan focussen. Bij BDO voelt PvPen minder goed aan dan bij ArcheAge. Dit komt voornamelijk omdat je bij grote gevechten gewoon maar wat cast, en je hebt grote kans dat je zelf finaal in elkaar geslagen wordt :P (dit was meer aan het begin van BDO op level 50). Persoonlijk vindt ik BDO meer overwhelming dan ArcheAge. Het veel kunnen doen is nog niet zozeer een probleem, maar veel mechanics en dingen zijn niet erg goed uitgelegd. Ook werd ik tijdens het levelen constant geganked. Nog niet zo'n heel probleem, maar als scrub met geen gear heb je gewoon geen kans om iets te kunnen doen tegen die lui.PvE content is stukken minder dan in ArcheAge. Wat ik destijds had, en wat ik nog heb gelezen is dat je voornamelijk World Bosses hebt, en de reguliere boss scrolls. Veel professions heb ik in BDO nog niet gedaan, dus ik weet ook niet hoe het vissen in BDO gaat als je hoger bent. Ik zie namelijk nog wel steeds mensen de hele dag AFK staan vissen in Helia.

World of Warcraft speel ik ook nog steeds. Heb mijn subscription niet verlengd, maar mocht ik geen keuze kunnen maken dan ga ik weer subben. Genoeg te doen in WoW, maar natuurlijk wel andere dingen dan in BDO of ArcheAge.

De komende tijd maar Twitch/YouTube kijken naar gameplay en dan maar een beslissing maken.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Diigii schreef op maandag 6 februari 2017 @ 15:26:
[...]

Klinkt als een leuke guild! Ik ben zelf ook weer begonnen met Black Desert, maar zit nog in zo'n fase van welk spel ik nu wil spelen. Ben laatst ook begonnen met ArcheAge en beide games zijn wel heel erg tof. Een ander kameraad is begonnen met Final Fantasy, en wil daar ook nog is mee beginnen :P.

Voorheen had ik niet heel veel BDO gespeeld, maar was voor destijds wel level 50. Afgelopen week weer gespeeld en nu ben ik level 56 geworden. Mijn gear is nog niet heel top, want ik ben overgestapt van Asgarian naar Grunil gear. Als wapen heb ik een Yuria staff +15, maar ik probeer nu een Liverto staff te kopen. Ook ben ik begonnen met de quest voor de Awakening Weapon.

Heb nog veel gratis items in mijn mailbox zitten van onder andere een Value Pack van 7 en 30 dagen.
Dus de komende tijd nog even aan het kijken welk spel ik nu echt wil spelen.

- Final Fantasy heeft als game veel te bieden, alle standaard dingen werken goed, en je kan er genoeg doen. Muziek blijft tevens erg goed in dit spel. Ondanks dat FF een niet zo'n hele erge oude game is verschillen de graphics wel heel erg. Ook is de game meer casual en de combat is behoorlijk minder andere de andere MMO's.
- ArcheAge heeft erg leuke elementen, en het traden vindt ik persoonlijker stukken leuker dan BDO. Destijds ging ik met BDO alleen van stad naar stad (en dan zo snel mogelijk), zonder dat je werd aangevallen etc. Het housing system in ArcheAge werkt ook erg leuk, evenals het vissen met elkaar. Nadeel van ArcheAge is dat het nog al P2W kan zijn, maar door een MMO te spelen kan je aardig ver komen. Natuurlijk heeft AA niet de graphics die BDO heeft.
- Black Desert heeft echt een goed totaalplaatje. De graphics, sfeer, area's, muziek zijn erg goed. Dit is iets wat ArcheAge wel mist. Je hebt daar in totaal iets van 4 muzieknummers die je constant hoort. Natuurlijk is de combat van BDO erg goed, maar ik heb met de combat van ArcheAge net zoveel plezier omdat je toch goed single target kan focussen. Bij BDO voelt PvPen minder goed aan dan bij ArcheAge. Dit komt voornamelijk omdat je bij grote gevechten gewoon maar wat cast, en je hebt grote kans dat je zelf finaal in elkaar geslagen wordt :P (dit was meer aan het begin van BDO op level 50). Persoonlijk vindt ik BDO meer overwhelming dan ArcheAge. Het veel kunnen doen is nog niet zozeer een probleem, maar veel mechanics en dingen zijn niet erg goed uitgelegd. Ook werd ik tijdens het levelen constant geganked. Nog niet zo'n heel probleem, maar als scrub met geen gear heb je gewoon geen kans om iets te kunnen doen tegen die lui.PvE content is stukken minder dan in ArcheAge. Wat ik destijds had, en wat ik nog heb gelezen is dat je voornamelijk World Bosses hebt, en de reguliere boss scrolls. Veel professions heb ik in BDO nog niet gedaan, dus ik weet ook niet hoe het vissen in BDO gaat als je hoger bent. Ik zie namelijk nog wel steeds mensen de hele dag AFK staan vissen in Helia.

World of Warcraft speel ik ook nog steeds. Heb mijn subscription niet verlengd, maar mocht ik geen keuze kunnen maken dan ga ik weer subben. Genoeg te doen in WoW, maar natuurlijk wel andere dingen dan in BDO of ArcheAge.

De komende tijd maar Twitch/YouTube kijken naar gameplay en dan maar een beslissing maken.
Persoonlijk vind ik FFXIV Leuker dan BDO maar ik ben dan ook een Final Fantasy Fan en het is eigenlijk niet te vergelijken als MMO. Ben er nu alleen een tijdje klaar mee en deze nieuwe content kan me niet echt boeie maar dat is misschien ook omdat ik weinig IRL vrienden die FFXIV tof vinden en BDO wel allemaal haha.

Het blijft ook echt smaak want de combat is in BDO echt heel tof gedaan waar je actief combinaties doet en moet richten zeg maar enzo waar FFXIV gewoon een tab targeting mmo is. FFXIV is gewoon veel rustiger als mmo en zou ze ook verder niet vergelijken.

Maar ik weet wel zeker dat als FFXIV: Stormblood expansion straks uit komt deze zomer ik wel weer sowieso voor een paar maanden daar zit denk ik.

Tot die tijd blijf ik gewoon in BDO want het bevalt echt helemaal prima als mmo alleen is het veel hardcorder imo. als casual zal je altijd wat achter lopen wat niet perce erg is want je kan alsnog redelijk goed mee komen heb ik zelf gemerkt toen ik laatst een tijdje casual was.

Archage gespeeld voordat BDO uitkwam omdat we daar eigenlijk op zaten te wachten. maar BDO heeft net alles wat archage had maar dan beter ofzo :P ik zou niet meer twijfelen tussen die 2. Archeage bestaat imo niet eens meer >:)

in ieder geval ben je welkom in de guild als je voor BDO kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
Ricmaniac schreef op maandag 6 februari 2017 @ 14:08:

Ik zal eens komen kijken vanavond ;) Ben nu dan nog wel constant aan het vissen en andere niet grind dingen. Maar heb nog wel wat char die wat hoger uitkomen met gear en lvl.

zal je vanavond eens een berichtje sturen

@Kleaudzak: Ga ik je daar ook ineens tegenkomen of valt het deze keer mee? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
PaRaDoX4 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 07:45:
[...]

@Kleaudzak: Ga ik je daar ook ineens tegenkomen of valt het deze keer mee? :p
Gisteren met Zed en Neme gesproken, die hebben allebei ook weinig zin/tijd om de guild te leaden. Als we een actieve guild willen worden zouden we een soort rotatie doen in het leiden van de guild. Zelf weinig tijd voor..

Ik kijk het nog even aan, maar de kans is groot dat ik binnenkort weg ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-n88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-05 11:20
Ik zie dat veel mensen hier een "guild" probleem hebben, momenteel ben ik officer van een guild die juist van grinding/node wars en pvp naar een rustige tempo is gegaan. Dit kwam doordat 10% van de guild echt pvp wou en ook daarvoor de tijd had, maar het grote deel van de guild had dit dus niet. We hebben er toen dus voor gekozen om meer een life skill guild te zijn. Met de focus om even in de avonduren actief te zijn en overdag gewoon iedereen zijn eigen werk in het echte leven te laten hebben. Op deze manier is er geen druk en kan iedereen het spel op zijn eigen tempo spelen.
De guild zelf bestaat voornamelijk uit oudere spelers van voornamelijk rond de 30 maar er zitten een paar van zelfs rond de 50 in. Dit is op zich wel relaxt zodat we geen "kinderen" hebben die niet normaal kunnen gedragen.

De guild zelf is nu een medium guild met zo`n 50 mensen er in.
De skills die we hebben zijn:
All accuracy +4
All AP +5
Max HP +100
Damage reduction +3
Gathering +2
Fishing +1
Siege weapon damage resistance +50%

Veel van deze skills zijn dus vroeger gehaald, maar nu focussen we op life skills dus de eerste punten zullen in gathering/fishing gaan. Daarnaast krijgen we als het goed is ook de galley waarmee we gezamenlijk de zee op willen gaan.

Mocht je meer willen weten over deze guild message mij gerust.(Charname:Syndru Familyname:Smurfo)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kleaudzak
Mike-n88 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 10:24:
Mocht je meer willen weten over deze guild message mij gerust.(Charname:Syndru Familyname:Smurfo)
:o Time to get the band back together!

Onax, FancyPants, Syndru, Drakey 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Mike-n88 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 10:24:

De guild zelf bestaat voornamelijk uit oudere spelers van voornamelijk rond de 30 maar er zitten een paar van zelfs rond de 50 in. Dit is op zich wel relaxt zodat we geen "kinderen" hebben die niet normaal kunnen gedragen.
De mensen in mijn guild ware tussen de 25 en 60, gemiddeld 40-42 jaar oid, maar helaas resulteerde dit toch in 'kinderachtig' gedrag om een of andere reden. Het is geen garantie iig. Verbaasde me er zelf wel over dat het voorkwam.

Maar ik zal jouw guild en die van ricmaniac in gedachte houden, momenteel is het voor mij beter om even een tijdje in mijn eentje te spelen.

Lijkt me beter dat ik eerst bepaal of ik door blijf spelen of niet, voordat ik een guild join. zou ook zo zonde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
Kleaudzak schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:27:
[...]

:o Time to get the band back together!

Onax, FancyPants, Syndru, Drakey 8)
Langzaam neemt de tweakers groep gewoon zo'n guild over.

waarna die natuurlijk weer doodbloed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Parasieten! Dat zijn jullie hahaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-n88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-05 11:20
Hahaha naja ik was niet van plan om zo`n guild dood te laten bloeden. :p
Maar het is op zich wel relaxt momenteel, iedereen heeft eerst zijn werk waardoor vanaf 5 uur opeens de guild actief wordt. Daarnaast maken we gebruik van een goede discord channel met de nodige bots voor bosses, quests, items, npc's informatie etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
56 en 60%, zijn mn 30 dagen op voor die 200% exp channels, dat wordt nog even 40% uitzingen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Haha kom op tot 57 is echt niks. Ik ben in 2 weken van 56 naar 59 gegaan.
Afgelopen weekend 59 gehaald op mijn witch. Zaterdag bijna 30% gedaan van 58 naar 59.
Pagina: 1 ... 27 ... 45 Laatste

Let op:

Het is niet toegestaan om hier guest passes aan te vragen.

Zoek je een guestpass zet je nickname dan op deze lijst, Tweakers die een guestpass willen weggeven kunnen deze dan via een PM verstrekken.