Zelfde als de andere lifeskills: Doe de quests hiervoorsuperbassie schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:39:
Levelen gaat alleen wel traag dus ik zoek nog een guide die uitlegt hoe je bv. cooking het snelste levelt. Ik maak nu vooral bier voor m'n slaafjes.
http://forum.blackdeserto...with-daumgames-eu/&page=1
Interview with DaumGames/PearlAbyss
Belangrijke punten;
Belangrijke punten;
For western players, we are planning to narrow the gap regarding enchantment levels compared to Korean service.
We have already reduced the gear gap a bit in the special mode like Crimson Battlefield but it is possible to take a step further in narrowing the gap if it's necessary.
We know that this is the most frequently asked question, but for now all we can reply to this is:
Musa/Maehwa (aka Blader/Plum which have been renamed to their original historical names) will be released soon.
Ninja/Kunoichi will be released down the road.But no worries, there is plenty of content to explore and there are also some balance updates that we would like to apply along with releasing those classes.
The game has been conceptualized to work without the requirement of "trading" items. We have recently added the"party loot bag" which enables at least grabbing items from group play effortss. Other than that we are currently not interested in adding such mechanics into the game. Once the service is stabilized and all processes properly established we might reevaluate this feature.
Zo fijn om te zien dat devs echt hun best doen om het spel te tailoren naar de wensen van de community.What we would like to see and that is also what we are addressing to the developers is to push items to be obtainable via other means than the cash shop. For example offering pets through repeatable quests or achievements. Additionally we are reviewing upcoming items and do our best to prevent adding RNG related cash items. We are not very happy with the current Dye System for example, because it is quite RNG heavy and not very user friendly, but revamping those features will take time.
[ Voor 88% gewijzigd door Valandin op 06-04-2016 09:12 ]
Klinkt goed, ben er zeker blij mee als ze dit nastreven.Valandin schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:55:
http://forum.blackdeserto...with-daumgames-eu/&page=1
Belangrijke punten;
[...]
[...]
[...]
[...]
Zo fijn om te zien dat devs echt hun best doen om het spel te tailoren naar de wensen van de community.
In media krijg je van black spirit quest een 9mil crystal (100 HP +5AP) high change shattering on death. Onax wel eerst langs storage lopen dan he
[ Voor 13% gewijzigd door bronce op 06-04-2016 09:19 ]
Jij bent grappigbronce schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:17:
[...]
Klinkt goed, ben er zeker blij mee als ze dit nastreven.
In media krijg je van black spirit quest een 9mil crystal (100 HP +5AP) high change shattering on death. Onax wel eerst langs storage lopen dan he
Maar waar kan je die krijgen?
Geen idee maar las dat je die alleen van de quest kon krijgen en nergens anders behalve action house dan. Als ik zover ben verkoop ik hem wel de kans dat ik dood ga is vrij hoog. Is van een black spirit quest dus die kom je vanzelf wel tegen.Valandin schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:26:
[...]
Jij bent grappig![]()
Maar waar kan je die krijgen?
Ik ga hem uiteraard ook sellenbronce schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:28:
[...]
Geen idee maar las dat je die alleen van de quest kon krijgen en nergens anders behalve action house dan. Als ik zover ben verkoop ik hem wel de kans dat ik dood ga is vrij hoog. Is van een black spirit quest dus die kom je vanzelf wel tegen.
Is het een account bound quest of een character bound quest? Dat kan natuurlijk nog bepalen of hij goedkoper/duurder gaat worden.
Dan kan ik weer wat miljoentjes tegen m'n wapen aangooien.. Die toch allemaal gaan failen! Huehue!
Jongens help eens mee met hardop denken.
Ik heb nu full grunil armor en om deze te repairen heb ik de armor workshop in calph.
Maar heb dus nog steeds een flink aantal aan blackstones nodig. nu kan ik deze kopen uiteraard. maar aangezien ik nog flink wat skillpoints nodig heb grind ik nog wat af.
is het dus nog rendabel om de 2 stones slots van grunil te benutten voor luck-gemstones? merk je dit verschil in weapon- /armor -stone drop rates?
aangezien het zo een stuk goedkoper is.
of heeft de GoTweakers elite iets beters uitgevonden?
Ik heb nu full grunil armor en om deze te repairen heb ik de armor workshop in calph.
Maar heb dus nog steeds een flink aantal aan blackstones nodig. nu kan ik deze kopen uiteraard. maar aangezien ik nog flink wat skillpoints nodig heb grind ik nog wat af.
is het dus nog rendabel om de 2 stones slots van grunil te benutten voor luck-gemstones? merk je dit verschil in weapon- /armor -stone drop rates?
Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle
Elke puntje luck is +10% drop rate.. Ik merk het zelf wel behoorlijk.PaRaDoX4 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:39:
Jongens help eens mee met hardop denken.
Zelf heb ik 2 Luck stones in m'n Grunil Helm zitten. Kwam er gister achter dat je zo ook in je off-hand kan stoppen dus zal vanaf de volgende keer 1 in de helm en 1 in de offhand doen.
Chest/Glove/Shoes zou ik meiden omdat je daar ook goede (goedkope) +HP / +Crit / +Movement speed crystals voor hebt.
Verder +luck underwear en titles farmen.. Zo kom je snel op de +5
Ok, dan zit ik op de goede weg.Noiz schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:52:
[...]
Zelfde als de andere lifeskills: Doe de quests hiervoorEnige dat ik tot nu toe heb gedaan is vooral Beer craften en die quests doen. Daarnaast ben ik ook Sute Tea gaan produceren (Unique effect: Life EXP Increase +8% for 90 min). Zullen wellicht nog wel snellere manieren zijn, maar dit schiet ook al behoorlijk op en het levert mij ook nog dingen op die nuttig zijn voor mijzelf
Heeft er iemand nog een guestpass over. Ik heb wel interesse om dit spel te gaan spelen, maar wil het eerst even proberen.
Er staat een heel mooi rood vak boven de quick reply.Falcone schreef op woensdag 06 april 2016 @ 12:38:
Heeft er iemand nog een guestpass over. Ik heb wel interesse om dit spel te gaan spelen, maar wil het eerst even proberen.
Niet gelezen?
Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle
Ik zie hemPaRaDoX4 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 12:53:
[...]
Er staat een heel mooi rood vak boven de quick reply.
Niet gelezen?

Sinds maandag besloten de daily olvia & velia quests voor gathering (zat op profesional 10), alchemy (professional 6) en cooking (professional 5) niet meer te doen.
Heb nu opeens zoveel tijd over en ik kan eindelijk weer eens doen wat ik echt leuk vind, verkennen
Op zich geen spijt gehad van de dailies doen, genoeg contribution points en skill levels, maar zit nu zodanig hoog dat het te weinig meerwaarde meer heeft.
Vanavond even wat elixirs craften om zodanig de Shining powder te krijgen om een Alchemy Stone te maken, en dan weer zien wat ik ga doen.
Heb nu opeens zoveel tijd over en ik kan eindelijk weer eens doen wat ik echt leuk vind, verkennen
Op zich geen spijt gehad van de dailies doen, genoeg contribution points en skill levels, maar zit nu zodanig hoog dat het te weinig meerwaarde meer heeft.
Vanavond even wat elixirs craften om zodanig de Shining powder te krijgen om een Alchemy Stone te maken, en dan weer zien wat ik ga doen.
Ik ben weer door m'n contributionpoints heen, nu 131 en allemaal in gebruik. Dus weer buiten craften wat tijd maken om wat quests etc te gaan doen, mijn imperium nog verder uitbreiden
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik ken het probleem, zit op 214 en het is nog steeds niet genoeg. Elke keer als ik weer 10-15 op heb gespaard, zie ik weer een andere node die ik wil hebben. Vervolgens heb je dan te weinig workers voor alle nodes, dus meer lodging...en dus meer bier.. dus weer meer op potatoes.. etc etc..SinergyX schreef op woensdag 06 april 2016 @ 13:16:
Ik ben weer door m'n contributionpoints heen, nu 131 en allemaal in gebruik. Dus weer buiten craften wat tijd maken om wat quests etc te gaan doen, mijn imperium nog verder uitbreiden
Vind het wel lekker, langzaam alles zien groeien en steeds meer winst per dag maken.
Denk dat ik momenteel iets van 100 in gebouwen heb gestoken, 50 in farms en 50 in node connecties.
Winst maak ik nog niet echt veel, meestal steek het weer in stones en andere onzin omdat ik geen hoge lvl char heb om die zut van mobs te farmen.Sabrac schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:06:
[...]
Ik ken het probleem, zit op 214 en het is nog steeds niet genoeg. Elke keer als ik weer 10-15 op heb gespaard, zie ik weer een andere node die ik wil hebben. Vervolgens heb je dan te weinig workers voor alle nodes, dus meer lodging...en dus meer bier.. dus weer meer op potatoes.. etc etc..
Vind het wel lekker, langzaam alles zien groeien en steeds meer winst per dag maken.
Denk dat ik momenteel iets van 100 in gebouwen heb gestoken, 50 in farms en 50 in node connecties.
Wel ook luxe probleem, in Velia had ik altijd een huisje op de hoek van de paden naar AH/Storage en de Inn (cooking NPC), maar was klein en altijd te donker, maar kostte maar 1 point. Nu een 5 point genomen (5-2? Direct achter de AH 2de verdieping), ruimer, meer licht én heeft een kelder
Misschien toch maar eens sparen voor die daily-token, Velia versie is dacht maar 20 ofzo (Heidel 60?) maar heb je toch elke dag een armor stone.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Server up
http://forum.blackdeserto...02-patch-notes-april-6th/
Patch notes
En gister nog wat armor geforced..
http://forum.blackdeserto...02-patch-notes-april-6th/
Patch notes
SERIEUS? 2 DAGEN NADAT IK M'N WAPEN VAN +12 NAAR +14 GEFORCED HEB????11!!The number of Blackstones needed to force an enchantment has been lowered.
En gister nog wat armor geforced..
[ Voor 134% gewijzigd door Valandin op 06-04-2016 15:15 ]
Interessante patch note:
The number of Blackstones needed to force an enchantment has been lowered.
Ah onax/Valandin heeft al aangepast
[ Voor 17% gewijzigd door Mike-n88 op 06-04-2016 15:17 ]
Ben wel benieuwd wat de nieuwe stone reqs zijn.Mike-n88 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:17:
Interessante patch note:
Op zich vind ik het wel een 'domme' move..
Forcen ís al (in veel gevallen) goedkoper dan het zelf enchanten.. (IK KAN HET WETEN)
Nu zal het zelf enchanten het waarschijnlijk al helemaal niet meer waard zijn.
Tenzij het natuurlijk -1 stone is om te forcen nu.
Is BDO een beetje te spelen met alleen een controller? Ik zit al enige tijd te wachten op een aankondiging dat BDO ook naar de consoles komt. Echter ben ik die hoop langzaam aan het opgeven. Aangezien mijn pc hem zou moeten kunnen draaien twijfel ik of ik hem gewoon maar op de pc moet halen. Echter gebruik ik mijn pc alleen direct op de tv in de woonkmr. Muis en keyboard zijn niet handig op de bank dus ik doe alles met een controller.
Is dit een beetje te doen? Of zal ik alsnog vaak moeten switchen naar het keyboard?
Is dit een beetje te doen? Of zal ik alsnog vaak moeten switchen naar het keyboard?
Ik had eerst m'n PC in de woonkamer staan. Toen getest of het speelbaar was met een controller.. Ik vind het zelf 'mwah'. Er is wel controller support voor het spel maar het vergt wel een hoop gewenning én finetuning.KookSpook schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:38:
Is BDO een beetje te spelen met alleen een controller? Ik zit al enige tijd te wachten op een aankondiging dat BDO ook naar de consoles komt. Echter ben ik die hoop langzaam aan het opgeven. Aangezien mijn pc hem zou moeten kunnen draaien twijfel ik of ik hem gewoon maar op de pc moet halen. Echter gebruik ik mijn pc alleen direct op de tv in de woonkmr. Muis en keyboard zijn niet handig op de bank dus ik doe alles met een controller.
Achteraf vond ik het zelf dus niks. (PLEX gebruik ik nu om te streamen op de woonkamer tv)
Nu heb ik de PC in de slaapkamer staan (bureau)..
Spel gaat ook (afaik) nooit voor consoles uitkomen.
Die hoop had er nooit moeten zijn, de console markt in Zuid Korea is minimaal.KookSpook schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:38:
Is BDO een beetje te spelen met alleen een controller? Ik zit al enige tijd te wachten op een aankondiging dat BDO ook naar de consoles komt. Echter ben ik die hoop langzaam aan het opgeven.
het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.
Hmm lastig. Misschien dat ik eerst maar op zoek ga naar een trial of guest pass.
Het verschil tussen die optie om hem te kopen voor 30€ of die van 50€ is dat prijsverschil het waard?
Het verschil tussen die optie om hem te kopen voor 30€ of die van 50€ is dat prijsverschil het waard?
Volgens mij hadden ze ooit geroepen dat ze het gingen onderzoeken en dat ze er wel open voor zouden staan. Maar dat komt uit 2014 volgens mij.sHELL schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:06:
[...]
Die hoop had er nooit moeten zijn, de console markt in Zuid Korea is minimaal.
Vind zelf van niet. Gewoon de 30 euro package nemen en dan 20 ~ 100 euro aan daum points opwaarderen zodat je de cash shop leeg kan plunderen.KookSpook schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:07:
Hmm lastig. Misschien dat ik eerst maar op zoek ga naar een trial of guest pass.
Easter Egg Dye Sale period has been extended to April 13th
Easter Egg Event period has been extended to April 13th.
Doe dat gewoon niet, flut event waar je flut voor krijgt en al geluk moet hebben (of je moet er dedicated naar zoeken) om die 50 stuks te halen.
Doe dat gewoon niet, flut event waar je flut voor krijgt en al geluk moet hebben (of je moet er dedicated naar zoeken) om die 50 stuks te halen.
Ze kunnen er wel voor open staan maar is in Zuid Korea domweg geen afzet markt voor consoles. Dus waarom zouden ze ontwikel kosten over de balk smijten voor iets waar ze eerste twee jaar geen cent van terug zien?KookSpook schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:08:
[...]
Volgens mij hadden ze ooit geroepen dat ze het gingen onderzoeken en dat ze er wel open voor zouden staan. Maar dat komt uit 2014 volgens mij.
Als er een console versie komt dan moet BDO nog veel populairder worden dan dat het al is. En dan nog, krijg je een hele boel haken en ogen met het cash shop systeem dan volgens Microsoft en Sony beleid via hun eigen store moet gaan. Dat gaat denk ik niet gebeuren.
Naar mijn mening was dat een hopeloze opmerking waarvan de meeste spelers al wisten dat het niet zou gebeuren.
[ Voor 7% gewijzigd door sHELL op 06-04-2016 16:25 ]
het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.
Sinds de mediah patch was er een bug waardoor de eggs van mobs en gathering / fishing niet dropte, daarom is deze extended.SinergyX schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:19:
Easter Egg Dye Sale period has been extended to April 13th
Aan de ene kant wel blij dat ze weapon stones van force verlaagd hebben. Aan de andere kant beetje salty omdat we er al flink wat hebben weggegooid.
Wohoo geen Autopath looping deze patch..
gelukkig luisteren ze grotendeels naar de community. (6000 voor 1000 tegen)
Als Hardcore trainer/breeder was dit wel handig geweest maar blijf erbij dat het beter is zo.
Geen mensen die AFK hun paarden lvlen. En wil je hogere tier paarden dan "werk" je er maar voor.
Moet wel zeggen dat de beste optie hiervoor zou zijn de exp te verhogen voor hogere lvls training.
zijn hier verder nog breeders in het topic of ben ik de enige?
Kom geregeld tijdens mijn trading / lvling Sabrac tegen
gelukkig luisteren ze grotendeels naar de community. (6000 voor 1000 tegen)
Als Hardcore trainer/breeder was dit wel handig geweest maar blijf erbij dat het beter is zo.
Geen mensen die AFK hun paarden lvlen. En wil je hogere tier paarden dan "werk" je er maar voor.
Moet wel zeggen dat de beste optie hiervoor zou zijn de exp te verhogen voor hogere lvls training.
zijn hier verder nog breeders in het topic of ben ik de enige?
Kom geregeld tijdens mijn trading / lvling Sabrac tegen
Het is echt minimaal.bronce schreef op woensdag 06 april 2016 @ 17:48:
Aan de ene kant wel blij dat ze weapon stones van force verlaagd hebben. Aan de andere kant beetje salty omdat we er al flink wat hebben weggegooid.
Voor de patch was +14 -> +15 30 blackstone en 90 dura. Nu is het 29 blackstone en 100 dura..
Wellicht anders bij lagere enchants.
Zucht is mn preorder outfit niet meer compleet.
Ben tamer, had dus shudad outfit, maar nu is de shudad trinket veranderd in een binari trinket.
Ben tamer, had dus shudad outfit, maar nu is de shudad trinket veranderd in een binari trinket.
Spontaan?bangkirai schreef op woensdag 06 april 2016 @ 19:12:
Zucht is mn preorder outfit niet meer compleet.

Trouwens, even ter bevestiging
Don Giovanni
Tilcie
Drakey
Orthix
Gingen we vrijdagavond of zaterdag middag nou scrollen? Ik heb er inmiddels 5. Zal zaterdag dus 8 scrolls zijn.
Tja, die pearl inventory items, kun je niet zelf wijzigen......

Zo.. Ik heb weer genoeg voor een paar failstacks..
*Edit*
Net zo goed voorbereid

[ Voor 41% gewijzigd door Valandin op 06-04-2016 21:35 ]
Grats Onax! Ik heb inmiddels 7 scrolls en ik kan vrijdag- en zaterdagavond!Net zo goed voorbereidBij 45 failstacks de +15 gehaald!
[ Voor 8% gewijzigd door Kleaudzak op 07-04-2016 08:16 ]
Ouch, al die verloren energy... je weet dat hoe te hoger de amity met een NPC is,des te meer energy het kost om een conversation met hem aan te gaan toch?
Het is dus beter om 500 -> item komen -> terug naar 500 te doen, dan ineens naar 2500 te gaan (qua energy gebruik in ieder geval).
Weet ikSabrac schreef op donderdag 07 april 2016 @ 08:19:
[...]
Ouch, al die verloren energy... je weet dat hoe te hoger de amity met een NPC is,des te meer energy het kost om een conversation met hem aan te gaan toch?
Het is dus beter om 500 -> item komen -> terug naar 500 te doen, dan ineens naar 2500 te gaan (qua energy gebruik in ieder geval).
Ik had nog een van m'n alts in Calpheon staan die ik ging verwijderen. Dus wou ff snel al z'n energy burnen. (Node was natuurlijk beter) en wou ff zien hoe hoog ik amity kon krijgen.
Kostte uiteindelijk 20 energy haha
[ Voor 3% gewijzigd door Valandin op 07-04-2016 08:41 ]
Dat zouden we toch nog beslissen?Valandin schreef op woensdag 06 april 2016 @ 19:16:
[...]
Spontaan?
Trouwens, even ter bevestiging
Don Giovanni
Tilcie
Drakey
Orthix
Gingen we vrijdagavond of zaterdag middag nou scrollen? Ik heb er inmiddels 5. Zal zaterdag dus 8 scrolls zijn.
Ik heb er nu ook 5. Vrijdagavond kan ik niet, zaterdag/zondag wel. Vanavond kan ook als iedereen kan.
Is goed.bronce schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:54:
[...]
Dat zouden we toch nog beslissen?
Ik heb er nu ook 5. Vrijdagavond kan ik niet, zaterdag/zondag wel. Vanavond kan ook als iedereen kan.
Trouwens - Ik kwam dit op reddit tegen.. The fuuck!

Verwijderd
Hoi,
Ik wil graag mijn workers aan het werk zetten bij diverse farms rond Calpheon city.
Echter geven de farms op een na geen mogelijkheid om mijn workers te laten farmen?
Moet ik deze eerst unlocken ofzo?
Ik wil graag mijn workers aan het werk zetten bij diverse farms rond Calpheon city.
Echter geven de farms op een na geen mogelijkheid om mijn workers te laten farmen?
Ja je moet eerst in de node investen en dan in de fieldsVerwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:41:
Hoi,
Verwijderd
Dat heb ik gedaan dmv Contribution points. Of moet ik hier ook nog Energy in steken?Valandin schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:41:
[...]
Ja je moet eerst in de node investen en dan in de fields
Ook de fields? ex; Potato Field je CP in gestoken?Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:15:
[...]
Dat heb ik gedaan dmv Contribution points. Of moet ik hier ook nog Energy in steken?
Dan moet je ook nog een worker hebben bij een aangesloten stad.
Verwijderd
Ja de nodes zijn allemaal connected met elkaar. (gouden lijn)Valandin schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:21:
[...]
Ook de fields? ex; Potato Field je CP in gestoken?
Dan moet je ook nog een worker hebben bij een aangesloten stad.
En heb genoeg workers...
Het probleem is dat ik enkel huizen kan kopen bij onderstaande farms maar niks kan harvesten met mijn workers..
- Contaminated Farm
- Gabino farm
- Dias farm...
Moet deze farms eerst ge-unlocked worden d.m.v een quest of zo?
Hallo mensen,
ik heb gisteren BDO aangeschaft en vannacht laten downloaden.
Heb dus nog niet gespeeld, maar zo her en der al wel wat informatie gelezen.
Ben van plan me aan te sluiten bij de guild en gebruik te maken van teamspeak.
Als eerste karakter zit ik te denken aan: ranger of wizard
Focus zal in eerste instantie voornamelijk liggen op PvE.
Zijn er nog handige (video)guides die jullie aanraden?
Ik heb de foundry al gevonden trouwens.
Niet iedere node heeft ook daadwerkelijk de mogelijkheid om iets te laten gatheren door workers. North Wheat Plantation heeft bijvoorbeeld 3 verschillende gathermogelijkheden. Die Gabino farm heeft inderdaad geen mogelijkheden als ik mij niet vergis (zit op het moment op het werk dus kan niet 1 2 3 controleren). Dat de node 'Farm' in de naam heeft wil daarover weinig zeggen. Je zal of online een interactieve map moeten raadplegen op in-game op de worldmap even nakijken bij nodes (je moet er even op klikken om te checken) of je je workers daarheen kan sturen.Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:28:
[...]
Ja de nodes zijn allemaal connected met elkaar. (gouden lijn)
En heb genoeg workers...
Het probleem is dat ik enkel huizen kan kopen bij onderstaande farms maar niks kan harvesten met mijn workers..
- Contaminated Farm
- Gabino farm
- Dias farm...
Moet deze farms eerst ge-unlocked worden d.m.v een quest of zo?
Ik kan vanavond niet! Zaterdag doen? 1500?bronce schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:54:
[...]
Dat zouden we toch nog beslissen?
Ranger en Wizard zijn beide enorm viable voor PvE..A3aaN79 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:31:
Hallo mensen,
Zelf speel ik Wizard, sinds Mediah heeft Wizard nog wel wat bugjes.. Met name dat animaties blijven hangen.
Zal binnekort wel weer weggepatched worden.
Wizard is hier wel een echte glass cannon. Ik one/two shot bijna alles maar een mob in mijn rug one of two shot mij ook
Als het weer meezit ga ik zaterdagmiddag weer naar Burger Zoo.. Wat fotograferen.Kleaudzak schreef op donderdag 07 april 2016 @ 13:01:
[...]
Ik kan vanavond niet! Zaterdag doen? 1500?
Mocht het kutweer zijn is 15:00 akkoord, anders dacht ik aan 19:00 - 20:00.
Ik heb nu 6 scrolls
[ Voor 14% gewijzigd door Valandin op 07-04-2016 14:15 ]
Komt mij allebei uit, 7 scrolls hier! xValandin schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:14:
Als het weer meezit ga ik zaterdagmiddag weer naar Burger Zoo.. Wat fotograferen.
Mocht het kutweer zijn is 15:00 akkoord, anders dacht ik aan 19:00 - 20:00.
Ik heb nu 6 scrolls
Als ik zo thuis ben ga ik m'n 7e ook halen
Bijna genoeg shards voor scroll #8 ook..
Tilcie zal natuurlijk al 20 scrolls hebben.. Hem kennende.
Wij gaan zwemmen in stones dit weekend.
Bedankt voor je reactie, ik had al gelezen dat een alt erg handig zou zijn.Valandin schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:14:
[...]
Ranger en Wizard zijn beide enorm viable voor PvE..
Zelf speel ik Wizard, sinds Mediah heeft Wizard nog wel wat bugjes.. Met name dat animaties blijven hangen.
Zal binnekort wel weer weggepatched worden.
Wizard is hier wel een echte glass cannon. Ik one/two shot bijna alles maar een mob in mijn rug one of two shot mij ookRanger heeft wel wat meer mobility. De twee classes hebben een compleet andere playstyle.. Ik zou ze beide gewoon testen.
Beide testen gaat dan ook vast wel gebeuren.
Welke van de twee zou als beste aangeraden worden om de game überhaupt te leren kennen en rustig te spelen zonder te power levelen?
Heb een tijdje TERA gespeeld als gunner, dit beviel wel, dus zit zelf aan de ranger te denken.
Hou wel van mobiliteit
Mijn ranger is maar level ~20 hoor. Maar ranger is endgame wel wat meer forgiving dan Wizard. Zoals ik zei, als je bij Wizard een ultimate (Rage ultimate of Meteor) verkeerd timed ben je gewoon dood. Blijft een animatie hangen ben je dood. Blijf je ergens achter hangen ben je dood. Je moet stil staan om goed te kunnen chainen waar je je mobility direct volledig mee kwijt bent. Ranger kan daarintegen wat meer rondspringen en doen om niet gehit te worden.A3aaN79 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:28:
[...]
Bedankt voor je reactie, ik had al gelezen dat een alt erg handig zou zijn.
Beide testen gaat dan ook vast wel gebeuren.
Welke van de twee zou als beste aangeraden worden om de game überhaupt te leren kennen en rustig te spelen zonder te power levelen?
Heb een tijdje TERA gespeeld als gunner, dit beviel wel, dus zit zelf aan de ranger te denken.
Hou wel van mobiliteit
Toch heb ik geen spijt van Wizard hoor
Voor rustig spelen en de game een beetje leren kennen zou ik toch een Valkyrie aanraden, die zijn heel erg forgiving en tanky en ook goed endgame. Ik ga er zelf binnekort ook eentje levelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Valandin op 07-04-2016 14:39 ]
Valk vind ik de melee range een nadeel, je hebt wel 2 ranged, maar daarna moet je alsnog melee met de mob komen. En bijna elke combo kan je wel naar guard/defensive stance laten gaan, werkt heerlijk maar je bent nog meer mobiliteit kwijt. Maar in elk geval, enchant je gear
Ik had de meeste classes op de foundry al even doorgelezen.
Daarbij viel mij de geringe mobiliteit inderdaad al op van de Valkyrie.
Ik ben de Soul's games gewend, dus forgiving hoeft het niet perse te zijn
en mobiliteit was hier ook een pre.
Vanavond maar eens aan de gang en kijken wat ik allemaal tegenkom.
Daarbij viel mij de geringe mobiliteit inderdaad al op van de Valkyrie.
Ik ben de Soul's games gewend, dus forgiving hoeft het niet perse te zijn
Vanavond maar eens aan de gang en kijken wat ik allemaal tegenkom.
Ik doe niets anders dan failen met enchanten!SinergyX schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:53:
Valk vind ik de melee range een nadeel, je hebt wel 2 ranged, maar daarna moet je alsnog melee met de mob komen. En bijna elke combo kan je wel naar guard/defensive stance laten gaan, werkt heerlijk maar je bent nog meer mobiliteit kwijt. Maar in elk geval, enchant je gear
De keuze om een Valkyrie te maken komt eigenlijk voort uit mijn eerdere keus om een Ninja / Blader te rollen. Beide classes leken me rete vet tot ik op forums/reddit zag dat echt 90% van de playerbase deze classes wilt spelen en al die weaboo's ook allemaal ninja gaan rollen.
Volgens mij countert een Valkyrie deze class best goed dus dat kan in de toekomst leuke pvp worden
Als ik de server Alustin selecteer, krijg ik nog een hele lijst met opties.
Het lijken op gebieden ingame... maakt het wat uit welke je kiest?
Alustin is de server. De rest is de channel. Channels kan je altijd switchenA3aaN79 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 18:17:
Als ik de server Alustin selecteer, krijg ik nog een hele lijst met opties.
Had het ondertussen door hahaValandin schreef op donderdag 07 april 2016 @ 19:31:
[...]
Alustin is de server. De rest is de channel. Channels kan je altijd switchen

En ze is gemaakt! Voor nu gaat ze lekker in Altinova staan zodat ik Amity kan krijgen!
Wist nog niet eens dat die ingame was
Zat er aan te denken om een cash shop outfit te halen.. Ghehe.
http://bddatabase.net/us/item/14207/
※ If you use a costume exchange coupon, you will get the same dress with an additional effect of Movement Speed +2. The costume can be equipped in the same slot as a pearl costume.
Die coupons hebben we nog niet zeker?
Ik zag een mede tweaker op Croxus al met een noble dress rondlopen, misschien dat hij kan vertellen hoe hij dat gedaan heeftValandin schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 09:35:
[...]
Wist nog niet eens dat die ingame was
Zat er aan te denken om een cash shop outfit te halen.. Ghehe.
http://bddatabase.net/us/item/14207/
※ If you use a costume exchange coupon, you will get the same dress with an additional effect of Movement Speed +2. The costume can be equipped in the same slot as a pearl costume.
Die coupons hebben we nog niet zeker?
Bijschrijft bij de coupon:
- How to Obtain: This can be found in the Calpheon Tailor Amity Shop.
[ Voor 8% gewijzigd door Sabrac op 08-04-2016 09:38 ]
1st Floor, No. 2-5, Merchant Street Calpheon territory Capital of CalpheonSabrac schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 09:37:
[...]
Ik zag een mede tweaker op Croxus al met een noble dress rondlopen, misschien dat hij kan vertellen hoe hij dat gedaan heeft
No. 1-6, Noble District Calpheon territory Capital of Calpheon
Kan je dus een gebouw maken waar je je worker kan laten werken.
Die amity coupon inderdaad + 30 flax + 7 ruby. Aka ik ga hem van de marketplace halen
Maar ik ben meer benieuwd naar die cash shop item;
"※ If you use a costume exchange coupon, you will get the same dress with an additional effect of Movement Speed +2. The costume can be equipped in the same slot as a pearl costume."
Hebben we die al?
Niet dat ik weet, anders zouden we veel meer variaties in outfits in de wereld zien namelijk.
--------
Gisteren voor het eerst het effect gemerkt van geen daily olvia quests meer doen.. ik werd buiten de top 5 gathering en alchemy gegooid. Duurde toch langer dan verwacht.
Daarentegen nu wel eindelijk een paar levels gehaald (van 42 naar 45) en wat gear geenchant door de stones die droppen.
Eens in de zoveel tijd terug naar town, een lading items maken en dan weer terug quests doen..gaat heerlijk.
Gisteren de 50 mil silver (in storage) gepasseerd, waardoor ik net in de top 10 wealth kwam
en de 220 contribution points quests gedaan, mijn storage verplaatst naar calpheon waardoor ik opeens 15 punten over heb... dus vandaag maar even wat nieuwe nodes unlocken en kijken of ik de 200 energy kan halen..
--------
Gisteren voor het eerst het effect gemerkt van geen daily olvia quests meer doen.. ik werd buiten de top 5 gathering en alchemy gegooid. Duurde toch langer dan verwacht.
Daarentegen nu wel eindelijk een paar levels gehaald (van 42 naar 45) en wat gear geenchant door de stones die droppen.
Eens in de zoveel tijd terug naar town, een lading items maken en dan weer terug quests doen..gaat heerlijk.
Gisteren de 50 mil silver (in storage) gepasseerd, waardoor ik net in de top 10 wealth kwam
en de 220 contribution points quests gedaan, mijn storage verplaatst naar calpheon waardoor ik opeens 15 punten over heb... dus vandaag maar even wat nieuwe nodes unlocken en kijken of ik de 200 energy kan halen..
Gisteravond eens begonnen met spelen.
Wel een vette game maar beetje overwhelming nog met alles.
Ben ondertussen level 12 als ik me niet vergis en heb wel 2 contribution points.
Hoe krijg ik nu meer van die contribution points en wat is in het begin de beste manier om ze te spenderen?
Ik kan ondertussen vissen, maar bij inleveren krijg ik de melding dat ze 30% minder opleveren.
Dit heeft iets met activeren van nodes te maken, maar dit is me nog beetje onduidelijk.
Hebben jullie nog tips, advies of link naar duidelijke guide hiervoor?
Nog een andere vraag: Hoe join in nou de GoT guild? Bij de npc kan je er alleen maar een maken
Ben ondertussen level 12 als ik me niet vergis en heb wel 2 contribution points.
Hoe krijg ik nu meer van die contribution points en wat is in het begin de beste manier om ze te spenderen?
Ik kan ondertussen vissen, maar bij inleveren krijg ik de melding dat ze 30% minder opleveren.
Dit heeft iets met activeren van nodes te maken, maar dit is me nog beetje onduidelijk.
Nog een andere vraag: Hoe join in nou de GoT guild? Bij de npc kan je er alleen maar een maken
Een van de officers vragen als ze online zijnA3aaN79 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:07:
Gisteravond eens begonnen met spelen.
Moet face to face.
Monsters killen = XP
Questen = Contribution Points
Knowledge (Mobs leren kennen, plaatsen ontdekken, NPC's leren kennen) = Energy
Waar je het best CP aan kan spenderen.. Wat potato farms en wat lodings voor workers. Vanuit daar kan je doen wat je wilt.
http://dulfy.net/2016/03/...ring-workers-basic-guide/
Nee? Hoe zou dat een guild quest kunnen zijn?Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:37:
Is die 220 contribution points quest een guild quest?
CP is persoonlijk. Je hebt een quest lijn van xxx CP, xxx CP en xxx CP..
Bedankt voor je reactie, die guide is wel mooi duidelijk.Valandin schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:17:
[...]
Een van de officers vragen als ze online zijn
Moet face to face.
Monsters killen = XP
Questen = Contribution Points
Knowledge (Mobs leren kennen, plaatsen ontdekken, NPC's leren kennen) = Energy
Waar je het best CP aan kan spenderen.. Wat potato farms en wat lodings voor workers. Vanuit daar kan je doen wat je wilt.
http://dulfy.net/2016/03/...ring-workers-basic-guide/
Ook maar eens even zien dat we aan wat meer zilver gaan komen...
Kwam erachter dat Hardener dus een hogere alchemy nodig heeft, mijn hoogste alchemy op m'n characters was beginner 9
Dat wordt nog even flink wat alchemy doen voordat ik zelf hardeners kan gaan maken.

Zojuist het spel aangeschaft (explorer's package) en is nu aan het downloaden.
Dit spel kwam voor mij volledig uit het niets. Naar aanleiding van een review op gamer.nl ben ik gaan kijken en lijkt het mij toch een zeer interessante game. Vooral de enorme wereld en het feit dat er zoveel mogelijkheden zijn om je tijd te vullen spreek mij zeer aan.
Ik zal waarschijnlijk zwaar tijd te kort komen om echt het maximale eruit te halen (kind van 1 jaar en de 2e wordt in juni verwacht), echter vanwege het feit dat er geen maandkosten aan verbonden zijn kan ik er niet echt een buil aan vallen.
Aangezien ik geen vrienden heb die van plan zijn dit ook te spelen (lees; ze hebben enkel een console) zal ik zeer waarschijnlijk mijn 2 guestpasses weggeven. Houd de lijst dus in de gaten!
Dit spel kwam voor mij volledig uit het niets. Naar aanleiding van een review op gamer.nl ben ik gaan kijken en lijkt het mij toch een zeer interessante game. Vooral de enorme wereld en het feit dat er zoveel mogelijkheden zijn om je tijd te vullen spreek mij zeer aan.
Ik zal waarschijnlijk zwaar tijd te kort komen om echt het maximale eruit te halen (kind van 1 jaar en de 2e wordt in juni verwacht), echter vanwege het feit dat er geen maandkosten aan verbonden zijn kan ik er niet echt een buil aan vallen.
Aangezien ik geen vrienden heb die van plan zijn dit ook te spelen (lees; ze hebben enkel een console) zal ik zeer waarschijnlijk mijn 2 guestpasses weggeven. Houd de lijst dus in de gaten!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Nee, dit is een persoonlijke quest die je op lvl 36 krijgt, begint bij 40 CP en word elke keer een beetje hoger, 220 is de laatste stap.Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:37:
Is die 220 contribution points quest een guild quest?
Het hoeft niet per se face to face, ik heb tot nu toe geen enkele guild member face to face een invite gestuurd. Zorgen dat ze bij je in de party zitten of je een whisper sturen en je dan vervolgens op hun naam klikken voor "Guild Invite"Valandin schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:17:
[...]
Een van de officers vragen als ze online zijn
Moet face to face.
En daarom ben ik blij dat ik alles op 1 character gedaan hebSinergyX schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:39:
Kwam erachter dat Hardener dus een hogere alchemy nodig heeft, mijn hoogste alchemy op m'n characters was beginner 9Dat wordt nog even flink wat alchemy doen voordat ik zelf hardeners kan gaan maken.
Dan is dat recent toegevoegdSabrac schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:56:
[...]
Nee, dit is een persoonlijke quest die je op lvl 36 krijgt, begint bij 40 CP en word elke keer een beetje hoger, 220 is de laatste stap.
[...]
Het hoeft niet per se face to face, ik heb tot nu toe geen enkele guild member face to face een invite gestuurd. Zorgen dat ze bij je in de party zitten of je een whisper sturen en je dan vervolgens op hun naam klikken voor "Guild Invite"
[...]
En daarom ben ik blij dat ik alles op 1 character gedaan hebGeloof dat je skilled of zelfs professional alchemy ervoor nodig hebt.
Er gaan later ook Life XP transfer items komen, dan kan je met $$ je skill exp overdragen aan een andere character.
Dat gaat waarschijnlijk komen als de nieuwe classes er zijn
Had weinig uitgemaakt voor mij, ik heb me nooit bezig gehouden met alchemy, de beginner recipes hadden vaak materials waar ik de moeite niet voor nam op ze te farmenSabrac schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:56:
En daarom ben ik blij dat ik alles op 1 character gedaan hebGeloof dat je skilled of zelfs professional alchemy ervoor nodig hebt.
Heb wel mijn eerste noble cart klaar, maar nog in twijfel of ik hem alsnog ga verkopen. Die animations van de noble cart horses (4) met name op de bergen heeft enorme clipping problemen.
Enkel processing heeft gathering als vereiste nodig om verder te kunnen, maar zover ik kon vinden hebben cooking en alchemy dit niet nodig (hebben die uberhaubt wel een advance quest zoals processing?)
Heb nu wel 2 luck setjes gemaakt, al lijkt er nog discussie of luck wel of niet crit-crafts proct, toch maar de gok genomen en had zowaar bij 4x petfood crafts een 4, 3, 4 en 2 craft, 10% extra cooking exp was het me toch niet waard, nu enkel wachten op die exchange coupon.
Kan best, heb de guild pas in de 2e week gemaakt, maar sindsdien alles via chat gedaan.Valandin schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 12:02:
[...]
Dan is dat recent toegevoegdIn het begin kan dat in ieder geval sowieso niet!
Er gaan later ook Life XP transfer items komen, dan kan je met $$ je skill exp overdragen aan een andere character.
Dat gaat waarschijnlijk komen als de nieuwe classes er zijnWel handig als je van char gaat swappen.
Hmm emergency hotfix, servers down van 16:00 tot 18:00
https://www.blackdesertonline.com/news/view/94
[ Voor 32% gewijzigd door Sabrac op 08-04-2016 15:58 ]
Kan niet op die site @ Kantoor - waarvoor is de emergency update?Sabrac schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 15:57:
Hmm emergency hotfix, servers down van 16:00 tot 18:00
Reason:Kleaudzak schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 16:03:
[...]
Kan niet op die site @ Kantoor - waarvoor is de emergency update?
Patch Notes including improvements and new features can be found in our Forum after the maintenance
Fixing a critical issue to stabilize the service
Patch notes staan er:
The Auto-path looping feature has been enabled in-game.
The following items have been excluded from the store in Red Battlefield.
[Battlefield] Instant HP Potion (XL)
[Battlefield] Instant MP Potion (XL)
Those who are already in possession of the items above will see them replaced with those below:
[Battlefield] Instant HP Potion (XL) > [Battlefield] HP Potion (XL)
[Battlefield] Instant MP Potion (XL) > [Battlefield] MP Potion (XL)
Minor adjustement for AP/DP at the Red Battlefield
Corrected : Minimum DP balancing has been increased
Corrected : HP balancing at the beginning of the battle has been removed
Corrected : HP balancing granted to the losing team has been decreased.
Tier 1 Pet can now obtain skills when level 10 is reached. (Players who already have Level 10 pets will also get new skills)
[ Voor 57% gewijzigd door Sabrac op 08-04-2016 16:04 ]
Is de maintenance altijd op zo'n raar tijdstip? Ik verwacht zoiets juist heel vroeg in de ochtend. Niet op een vrijdagmiddag....
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Normaliter is maintence op woensdag van 10:00 tot 15:00, dit is een 'emergency' hotfix, alhoewel ik weinig emergency aan de patch notes zie, had ook best tot woensdag kunnen wachten.MazeWing schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 16:11:
Is de maintenance altijd op zo'n raar tijdstip? Ik verwacht zoiets juist heel vroeg in de ochtend. Niet op een vrijdagmiddag....
Er zullen wel problemen geweest zijn met de gepatchde issues. Ik vind autopathing al genoeg voor een hotfix
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
The Auto-path looping feature has been enabled in-game.
Fissa..
Maar echt, ik begin nu wel schijtziek te worden van die kut patch tijdens elke keer hoor. Doe eens normaal!
Ik snap dat er shit te patchen is maar elke keer (Deze keer niet) ~9 uur de servers plat leggen is echt volkomen onzin. In 9 uur tijd kan ik een volledig netwerk migreren naar een andere locatie, hun hoeven alleen wat changes door te voeren!
Is een beetje onder het mom van altijd wat te zeiken want tot nu toe heeft elke patch wel goede dingen meegenomen. Maar doe het gewoon van 02:00 tot 04:00..
Fissa..
Maar echt, ik begin nu wel schijtziek te worden van die kut patch tijdens elke keer hoor. Doe eens normaal!
Ik snap dat er shit te patchen is maar elke keer (Deze keer niet) ~9 uur de servers plat leggen is echt volkomen onzin. In 9 uur tijd kan ik een volledig netwerk migreren naar een andere locatie, hun hoeven alleen wat changes door te voeren!
Is een beetje onder het mom van altijd wat te zeiken want tot nu toe heeft elke patch wel goede dingen meegenomen. Maar doe het gewoon van 02:00 tot 04:00..
BDO Twitter: Due to the maintenance we're giving a boost to everyone. From after the maintenance until Monday 08:00 UTC a +10% all EXP will be applied.
Servers r up!
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
dat is niet heel moeilijk..Sabrac schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 09:37:
[...]
Ik zag een mede tweaker op Croxus al met een noble dress rondlopen, misschien dat hij kan vertellen hoe hij dat gedaan heeft
Je gaat naar de tailor in calpheon.. daar doe je de amity game voor 600 amity.
Dan krijg je een shop te zien waar je kan kiezen (jester outfit zit helaas nog niet in de game)
dan koop je de blueprint / item voor je class.
stop je in je wh en laat in de costume mill LVL 2 het pakje maken
In het begin was het leuk verdienen maar helaas doet iedereen deze dingen nu (gewone costumes maken)
het kost nu al meer om mats op de marketplace te kopen dan ze opleveren

gelukkig hebben we trace of earth node dus kan nog wel even cook costumes maken
P.S meer mensen hier met problemen? de patch lijkt niet binnen te komen (en op de forums zijn het voornamelijk NLers die er problemen mee hebben)
omdat de patch niet binnenkomt heb je veel meer DC's werkt autopath niet en kun je vaak niets verkopen aan de vendors
Bij nederlanders blijkt de patch niet binnen te komen. dit is op te lossen door via een vpn verbinding te maken met een ander land en dan je game te updaten.. (heb zelf cyberghost gebruikt)
[ Voor 19% gewijzigd door eehbiertje op 08-04-2016 22:20 ]
Ik kan dus ook al niks verkopeneehbiertje schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 21:36:
P.S meer mensen hier met problemen? de patch lijkt niet binnen te komen (en op de forums zijn het voornamelijk NLers die er problemen mee hebben)
omdat de patch niet binnenkomt heb je veel meer DC's werkt autopath niet en kun je vaak niets verkopen aan de vendors(no slots error)
Hoe krijg je die patch nu binnen dan?
Probeer nu een file repair.
was net aan het editen..A3aaN79 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 22:20:
[...]
Ik kan dus ook al niks verkopen![]()
Hoe krijg je die patch nu binnen dan?
Probeer nu een file repair.
maar je moet even via een vpn (cyberghost bijv) verbinding maken met het buitenland..
dan trekt hij de patch binnen en kun je de verbinding weer verbreken..
Waarom het voornamelijk NL'ers betreft die de patch niet krijgen weet ik ook niet (mss omdat servers in NL staan?)
Zo, dat ging lekker.. vanochtend vroeg wakker (ritme.. yey). Dus even gekeken hoe m'n nachtelijk visbeurt was gegaan. Zag dat ik nieuwe knowledge had gekregen.. en ja hoor.. de 125k silver fish gevangen! 
Deze besloten te verkopen samen met al het andere dat ik gevangen had, bargain eroverheen en voila, 800k binnen. Tijdens de nacht waren ook weer aardig wat spullen verkocht dus ook deze maar even opgehaald en m'n farm zat op 120 % dus daar maar wat tijd aan besteden.
Update de leaderboard ranking vervolgens.. en zie ik

Eindelijk rijk genoeg voor de wealth leaderboard top 5! (om 7 uur 's ochtends... dus in de middag is dat weer weg)
Deze besloten te verkopen samen met al het andere dat ik gevangen had, bargain eroverheen en voila, 800k binnen. Tijdens de nacht waren ook weer aardig wat spullen verkocht dus ook deze maar even opgehaald en m'n farm zat op 120 % dus daar maar wat tijd aan besteden.

Eindelijk rijk genoeg voor de wealth leaderboard top 5! (om 7 uur 's ochtends... dus in de middag is dat weer weg)
Nice! Gz!Sabrac schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 07:12:
Zo, dat ging lekker.. vanochtend vroeg wakker (ritme.. yey). Dus even gekeken hoe m'n nachtelijk visbeurt was gegaan. Zag dat ik nieuwe knowledge had gekregen.. en ja hoor.. de 125k silver fish gevangen!
[afbeelding]
Ik wou dat ik die dedication had. Ik heb inmiddels al wel 60-70 mil+ uitgegeven aan dingen..
Had ook problemen met het niet krijgen van de laatste patch, heb gedaan wat hierboven werd vermeld en Tadaaaa:

Wel grappig dat ik gewoon binnen Nederland ben gebleven en het werkte.

Thanks, maar heeft uiteindelijk weinig met dedication te maken, de strawberry crates zorgen voor een constante stroom aan inkomsten, vervolgens spendeer ik ongeveer 500k per dag aan de marketplace voor materials (energy is mijn probleem namelijk op 1 char) om deze in hogere grade materials te veranderen. Hier maak ik zo'n 5 tot 10 mil per dag winst mee, en terwijl ik op mn energy wacht, ga ik monsters killenValandin schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 10:19:
[...]
Nice! Gz!
Ik wou dat ik die dedication had. Ik heb inmiddels al wel 60-70 mil+ uitgegeven aan dingen..
En tijdens het killen zie ik vanzelf een stroom " has sold " berichten langskomen, zodat ik weer weet dat er spul op de marketplace gegooid moet worden
[ Voor 10% gewijzigd door Sabrac op 09-04-2016 10:26 ]
Toevallig ook ziggo? (misschien dat dat het kan verklarenMike-n88 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 10:22:
Had ook problemen met het niet krijgen van de laatste patch, heb gedaan wat hierboven werd vermeld en Tadaaaa:

dat ze toch iets aangepast hebben ivm de grote dns aanval van een tijdje terug
Yep, had chello is nu ziggoeehbiertje schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 10:31:
[...]
Toevallig ook ziggo? (misschien dat dat het kan verklaren)
dat ze toch iets aangepast hebben ivm de grote dns aanval van een tijdje terug
Ik heb ook Ziggo maar de patch kwam bij mij gewoon binnen via de launcher. Geen vpn of wat dan ook nodig gehad.
Zie de spelerslijst. De drie bovenaan kunnen je inviten.Viggen schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 22:49:
Hey, Ik zou graag de GoT guild joinen... wie kan ik daar voor whisperen?
Staat ook in de OP trouwens.
Fishing xp is blijkbaar beetje buggy op dit moment, je krijgt echt LADINGEN xp er mee.
Vandaar dat je al die master titles voorbij zag vliegen van daag.
Vandaar dat je al die master titles voorbij zag vliegen van daag.
Ja bedanktsuperbassie schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 23:07:
[...]
Zie de spelerslijst. De drie bovenaan kunnen je inviten.
Staat ook in de OP trouwens.
Let op: