Ik heb geen berichten ontvangen hoor
Heb de lijst ook even bekeken, maar zie alleen de family naam staan.
Onder welke naam whisper je dan iemand ingame?
Nou lekker, gisteren veel crystals (Pure Iron / Copper en Zinc) gemaakt, besluiten een paar de markt te laten crashen.
Items stonden voor 80/80/100k op de marketplace, plaatsen ze hun crystals voor 60/60/70k en direct een aantal keer. Snap ik niet, waarom er direct 20k onder, ipv er 1 silver onder te gaan zitten, of desnoods 500 oid. Je schiet jezelf er ook mee in de voet..
Naja, jammer, mijn energy gaat weer even naar de Sturdy Plywood (Cedar gaat voor 205k+ en pine gaat nog steeds voor 180k+) dus dat dan maar weer verkopen.
Vervolgens zag ik dat de hoogste grade diamanten voor 500-600k per stuk gingen... geweldig.. direct een lading goedkopere gems ingekocht.. bleek dat je Artisan processing daarvoor moet hebben... dus 1.5 miljoen (tijdelijk) voor niets geinvesteerd
Items stonden voor 80/80/100k op de marketplace, plaatsen ze hun crystals voor 60/60/70k en direct een aantal keer. Snap ik niet, waarom er direct 20k onder, ipv er 1 silver onder te gaan zitten, of desnoods 500 oid. Je schiet jezelf er ook mee in de voet..
Naja, jammer, mijn energy gaat weer even naar de Sturdy Plywood (Cedar gaat voor 205k+ en pine gaat nog steeds voor 180k+) dus dat dan maar weer verkopen.
Vervolgens zag ik dat de hoogste grade diamanten voor 500-600k per stuk gingen... geweldig.. direct een lading goedkopere gems ingekocht.. bleek dat je Artisan processing daarvoor moet hebben... dus 1.5 miljoen (tijdelijk) voor niets geinvesteerd
Onax / Onai kan je me whisperen.A3aaN79 schreef op zondag 10 april 2016 @ 02:58:
[...]
Heb de lijst ook even bekeken, maar zie alleen de family naam staan.
Onder welke naam whisper je dan iemand ingame?
Je kan Humphrey ook gewoon in je vriendenlijst toevoegen, dan kan je me via daar whisperen.
Eldrana - Kan jij de guild uitbreiden? We zitten bijna op de cap.
Zojuist toch maar BDO aangeschaft. Alleen moet nu een server kiezen. Hoe werkt dit, kan je later altijd nog met je char switchen? Ik zie dat de server alustin niet te joinen is. Is er een goede waar wat NL volk op speelt die ik kan kiezen?
Als je eenmaal een server hebt gekozen kan je niet meer switchen. En volgens mij zijn er bepaalde tijden waarop je wel een server kan joinen, en tijden waarop dit niet mogelijk is. Eenmaal een server gekozen kan je wel switchen tussen channels. Naar mijn weten zitten de meeste van Tweakers op Alustin.KookSpook schreef op zondag 10 april 2016 @ 15:32:
Zojuist toch maar BDO aangeschaft. Alleen moet nu een server kiezen. Hoe werkt dit, kan je later altijd nog met je char switchen? Ik zie dat de server alustin niet te joinen is. Is er een goede waar wat NL volk op speelt die ik kan kiezen?
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Wij spelen (bijna) allemaal op Alustin. Zou je zometeen wel characters op moeten kunnen maken.
De Tweakers guild zit op Alustin, dus er zit niet meer op dan te wachten totdat je char kan maken daar.KookSpook schreef op zondag 10 april 2016 @ 15:32:
Zijn er eigenlijk nog guestpasses beschikbaar hier? Ik sta al ruim een maand op het excel sheetje maar daar gebeurt momenteel weinig 
Ik zou graag willen beoordelen of dit een tof spel is (als voormalig WoW-addict) en om te kijken of mijn PC het een beetje trekt voordat ik 30 Euro kapot klap
Ik zou graag willen beoordelen of dit een tof spel is (als voormalig WoW-addict) en om te kijken of mijn PC het een beetje trekt voordat ik 30 Euro kapot klap
Hoe werkt de lootbag eigenlijk?
we waren erachter dat als je hem op grade green zet je beide kan rollen (gaat het ook direct op de market geloof ik)
hoe zit dit met die price?
aangezien we net weapon stones misgelopen zijn omdat deze direct verkocht werden
(en we door het die hard lvlen dit niet mee gekregen hebben)
Kuch kuch iets met een ancient relic scroll maken.. en er dan als lvl 45 achter komen dat dat ding maar 1 week geldig is.. -_-'
we waren erachter dat als je hem op grade green zet je beide kan rollen (gaat het ook direct op de market geloof ik)
aangezien we net weapon stones misgelopen zijn omdat deze direct verkocht werden
Kuch kuch iets met een ancient relic scroll maken.. en er dan als lvl 45 achter komen dat dat ding maar 1 week geldig is.. -_-'
De items komen in de 'special deal' deel van de marketplace, waar deze constant 3 % van zijn prijs verliest elke 10 minuten, totdat iemand deze koopteehbiertje schreef op zondag 10 april 2016 @ 17:00:
Hoe werkt de lootbag eigenlijk?
aangezien we net weapon stones misgelopen zijn omdat deze direct verkocht werden(en we door het die hard lvlen dit niet mee gekregen hebben)
En ik ken het probleem, vond tijdens het leveln op 47 een scroll voor lvl 50... een week geldig -_- lekker dan. Vooral als je niet zo van het experience grinden bent en liever craft.. dan is 47->50 wel langer dan een week
[ Voor 6% gewijzigd door Sabrac op 10-04-2016 17:20 ]
nou hebben net 2 lvls in 1 uur gedaan.. huppa +50% exp aan en met 2 man grindenSabrac schreef op zondag 10 april 2016 @ 17:20:
[...]
De items komen in de 'special deal' deel van de marketplace, waar deze constant 3 % van zijn prijs verliest elke 10 minuten, totdat iemand deze koopt
En ik ken het probleem, vond tijdens het leveln op 47 een scroll voor lvl 50... een week geldig -_- lekker dan. Vooral als je niet zo van het experience grinden bent en liever craft.. dan is 47->50 wel langer dan een week
Daarom zei ik er ook bij, "vooral als je niet van het experience grinden bent en liever craft". Qua grinden ben je er zo, eerder wat quests rond de catfishman gedaan, was in 10 minuten 30 % omhoog. maar quests zijn gedaan en zodra ik weer energy heb, ga ik liever weer dingen maken etc.eehbiertje schreef op zondag 10 april 2016 @ 17:22:
[...]
nou hebben net 2 lvls in 1 uur gedaan.. huppa +50% exp aan en met 2 man grinden
klopt zit inderdaad met hetzelfde.. maarja die scroll weg gooien is ook jammer (1 miljoen ofzo)Sabrac schreef op zondag 10 april 2016 @ 17:26:
[...]
Daarom zei ik er ook bij, "vooral als je niet van het experience grinden bent en liever craft". Qua grinden ben je er zo, eerder wat quests rond de catfishman gedaan, was in 10 minuten 30 % omhoog. maar quests zijn gedaan en zodra ik weer energy heb, ga ik liever weer dingen maken etc.
heb net 3 contribution points weer dus wou eigenlijk een small fence halen voor die earrings van het event..
Nog steeds niet.Valandin schreef op zondag 10 april 2016 @ 16:06:
Wij spelen (bijna) allemaal op Alustin. Zou je zometeen wel characters op moeten kunnen maken.
Correctie; nu wel
[ Voor 15% gewijzigd door KookSpook op 10-04-2016 19:58 ]
Heb je toevallig een guide naar passive gold making ik zag eerder in de black desert post al een verwijzing doen naar strawberry grates maar een guide zou handig zijn. kwa energry heb ik 200 en contributie ook 200 waarvan 100 nu in gebruik voor nodes te connecten waar ik farm.Sabrac schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 10:25:
[...]
de strawberry crates zorgen voor een constante stroom aan inkomsten, vervolgens spendeer ik ongeveer 500k per dag aan de marketplace voor materials (energy is mijn probleem namelijk op 1 char) om deze in hogere grade materials te veranderen. Hier maak ik zo'n 5 tot 10 mil per dag winst mee, en terwijl ik op mn energy wacht, ga ik monsters killen
Gisteren 1x luk ik lopo zal sinds releaese dagelijks te farmen voor makr of shadow maar had nooit geluk +5 luck en node lvl 7. Gisteren wou ik nog even farmen voordat ik naar bed ging en hoppa 2 mark of shadow in 30 min.
Ga ze denk ik verkopen zodat ik naar de 170-180 dp kan gaan kwa armor stats en hopelijk 54 worden deze week
[ Voor 18% gewijzigd door Xzito op 11-04-2016 09:38 ]
LOL EU: InXzitoWeTrust
Op Dulfy staat wel een guide naar farming.Xzito schreef op maandag 11 april 2016 @ 09:20:
[...]
Heb je toevallig een guide naar passive gold making ik zag eerder in de black desert post al een verwijzing doen naar strawberry grates maar een guide zou handig zijn. kwa energry heb ik 200 en contributie ook 200 waarvan 100 nu in gebruik voor nodes te connecten waar ik farm.
Wat ik zelf heb;
-Linksonderin Velia (Op de heuvel) heb ik 5 farms staan.. Deze kan je linksonder de heuvel kopen dus minimaal lopen.
-Op de heuvel is het altijd warm en altijd waterig. Dus geen onderhoud.
-Hier plant ik special sunflower seeds.
-Ik breed 60-70% (Replanting)
-Ik harvest 30-40% en breng dit naar Olvia.
-In Olvia heb ik 2 gebouwtjes die crates maken. Met 2 workers.
Hier pak ik bij de storage de crates op en loop ik ze naar de trade manager (staat ~50-60m van elkaar vandaan)
Zo heb ik elke dag met ~10m werk toch 600-700k extra.
Het liefst heb je workers met +1 Crate passive. Dan verdien je gewoon dubbel.
Die heb ik alleen niet
Wat valadin hierboven al zegt werkt goed voor Sunflowers.Xzito schreef op maandag 11 april 2016 @ 09:20:
[...]
Heb je toevallig een guide naar passive gold making ik zag eerder in de black desert post al een verwijzing doen naar strawberry grates maar een guide zou handig zijn. kwa energry heb ik 200 en contributie ook 200 waarvan 100 nu in gebruik voor nodes te connecten waar ik farm.
De guide van Dulfy is enorm uitgebreid en legt bijna alles uit wat je moet weten.
De locatie in Velia is geweldig voor Sunflowers, maar niet goed voor Strawberries. Hiervoor wil je liever rondom Heidel farmen. Dit heeft met de temperatuur en humidity te maken.
Puur naar geld kijkend is Sunflower de beste. Puur sunflower crates is 15240 silver waard.
Een goed alternatief is Carrots of Strawberries, Carrots zijn 13200 silver en Strawberries zijn 12690.
Waar je rekening mee moet houden is supply en demand. Als iedereen sunflower crates verkoopt, is het heel lastig om deze op 130 % te vinden bij trade vendors. Carrots en Strawberries zijn wat makkelijker op 130 % te vinden.
Een 130 % Strawberry crate + 20 % distance bonus (Velia naar Calpheon) levert je 19800 op.
Een 125 % Carrot crate + 20 % distance bonus levert je 19800 op.
Een 108 % Sunflower crate + 20 % distance bonus levert je 19800 op.
Het is aan jezelf om te overwegen welke je neemt.
Mijn crates stuur ik in groepen van 45 (dat is de max die ik in mijn cart kan plaatsen) naar verschillende steden.
Trent, Calpheon (x3) en Epheria port zijn mijn voornaamste verkooppunten.
Er is een +1 crate passive?Valandin schreef op maandag 11 april 2016 @ 09:30:
[...]
Zo heb ik elke dag met ~10m werk toch 600-700k extra.
Het liefst heb je workers met +1 Crate passive. Dan verdien je gewoon dubbel.
Die heb ik alleen niet
Daarnaast zijn Goblins trouwens het beste voor crates maken, gezien luck geen impact heeft op crates.
Humans op Excavations (vanwege luck).
Goblins op Crates (vanwege workspeed)
Humans op alle andere dingen.
Giants alleen als je veel afk bent ingame, gezien hun hoge stamina, gezien goblins elke 3-4 uur klaar zijn met hun werk en humans doen er gemiddeld zo'n 8-10 uur over (afhankelijk van de assignment natuurlijk).
[ Voor 19% gewijzigd door Sabrac op 11-04-2016 09:47 ]
Dus, na de downtime op de 13e (aankomende woensdag) worden de paaseieren van de loot table geschrapt en de quests dus weer voor een week aan gezet.Edit 04/11 :
Regarding the Easter Egg Event the quest have been disabled. They will be reactivated during our next maintenance on April 13th.
We are going to extend the Easter Egg Event (NPC part) for 1 extra week but players won't be able to loot or gather eggs after the maintenance:
•Players wont be able to get eggs through drops or gathering after this maintenance. (April 13th)
•Players will still be able to accept the quests to exchange those eggs until April 20th.
We apologize for any inconvenience, and thank you for your patience.
- The BDO Team
(en voor de mensen die aan het autoloopen zijn, guild ping wijzigt de autoloop route. Je bent gewaarschuwd

[ Voor 7% gewijzigd door sHELL op 12-04-2016 04:17 ]
het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.
Ergens had ik dit dus wel weer verwacht.. hoe krijg je het voor elkaar om een event tweemaal stuk te maken.sHELL schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 03:12:
[...]
Dus, na de downtime op de 13e (aankomende woensdag) worden de paaseieren van de loot table geschrapt en de quests dus weer voor een week aan gezet.
(en voor de mensen die aan het autoloopen zijn, guild ping wijzigt de autoloop route. Je bent gewaarschuwd)
Gisteren ook eindelijk het resultaat van mijn breeding tussen mijn T3 male (lvl 30) en mijn T1 female (lvl 30) ontvangen... en het is een Meisje! T4.... groen..
The she-hulk is born!.

Nu deze naar level 30 krijgen... en wederom breeden met m'n T3 male, om vervolgens deze te gaan exchangen. Met wat geluk krijg ik wederom een male en een female van een hogere tier.
---------------------
Nu even tijd voor de economische updates vanuit BDO (vanuit de Croxus server, eigen server resultaten kunnen varieren, alhoewel ik het niet verwacht):
Daarnaast lijkt het alsof de markt langzaam begint te stabiliseren. De basis materials beginnen langzaam maar zeker schaarser te worden. Zo waren er vorige week nog ruim 50 000 pine timber te vinden op de Marketplace, en nu slechts 500 max.
Ook metal solvent is gestegen naar 45k (vorige week 25k) en plywood hardener stijgt hard naar 65k (voorheen 45k).
Dit komt mogelijk doordat iedereen langzaam maar zeker zonder Trace of Savagery / Trace of earth komt te zitten.
Deze prijswijzigingen hebben als neven effect dat de prijzen voor Pure Iron / Copper / Zinc etc etc Crystals aan het stijgen zijn. Waar ze eerder vorige week nog van gemiddeld 80-90k naar 60-70k zakten, zijn deze nu weer langzaam stijgende en hangen nu rond de 70-80k.
Ook sturdy plywood blijft nu steken op minimaal 170k en mogelijk gaat ook hier de prijs weer stijgen.
De hoogste grade Crystals zijn de enige die momenteel zakken in prijzen. Dit komt omdat deze alleen door Artisan processors gemaakt kan worden, iedereen die hierna onderweg was heeft zijn materials bewaard en plaatsen deze nu massaal op de Marketplace.
Gem Polisher / Trace of Origin en Rubies zullen de komende periode waarschijnlijk in grote getallen worden opgekocht, totdat ook hier de schaarste toetreed.
En tot zover de economische updates vanuit Croxus... terug naar de studio.
Ik zal vanavond even kijken jongensValandin schreef op zondag 10 april 2016 @ 14:47:
Eldrana - Kan jij de guild uitbreiden? We zitten bijna op de cap.
Zoals een aantal wellicht gemerkt hebben ben ik mensen die ~14 dagen offline zijn de guild uit te kicken. Neem het niet persoonlijk op je mag weer terug komen als je begint met spelen
Er zitten namelijk een aantal spelers met guestpasses in onze guild.
Na deze week ben ik weer activer online.
Ohja voor ik het vergeet:
Er is een duitse casual guild die contact met me heeft opgenomen. Ze willen met ons het guild-war systeem uitproberen.
Hun guild staat ongeveer gelijk met die van ons (voor zover ik ze moet geloven)
Ik heb gezegd dat ik dit met onze 50 top
Dus laat je maar horen
Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle
Vandaar dat me autoloop gister misschien in eens gestopt was.sHELL schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 03:12:
[...]
(en voor de mensen die aan het autoloopen zijn, guild ping wijzigt de autoloop route. Je bent gewaarschuwd)
Welke guild?PaRaDoX4 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:16:
[...]
Ohja voor ik het vergeet:
Er is een duitse casual guild die contact met me heeft opgenomen. Ze willen met ons het guild-war systeem uitproberen.
Hun guild staat ongeveer gelijk met die van ons (voor zover ik ze moet geloven)
Ik heb gezegd dat ik dit met onze 50 topdemocratisch beslis
Dus laat je maar horen
Als ze rond de level 50-52 zijn ben ik voor. Tegen hoger wil ik best proberen maar denk dat we dan vrij kansloos zijn. Wil beserker (don_giovanni) weleens uitproberen in een groep gevecht
Ik heb het spel vorige week ook aangeschaft. Omdat ik veel positieve verhalen hoorde.
Ik vind het spel er geweldig uitzien. Combat gaat lekker flitsend.
Maar om heel eerlijk te zijn.... Ik weet echt niet wat ik aan het doen ben.
Ik ben aan het questen. (daardoor al level 20)
Op een gegeven moment liep ik vast van het weekend omdat ik mijn items niet kon verkopen aan npc's.
In eerste instantie dacht ik, dit hoort bij het spel.
Bleek een bug te zijn. Dit opgelost. (missende patch)
Ik vind het hele spel en wat te doen allemaal een beetje rommelig. Ik wil het spel graag een kans geven ik wil het snappen.
Op een gegeven moment liep ik vast van het weekend omdat ik mijn items niet kon verkopen aan npc's.
In eerste instantie dacht ik, dit hoort bij het spel.

Ik vind het hele spel en wat te doen allemaal een beetje rommelig. Ik wil het spel graag een kans geven ik wil het snappen.
PSN: Totumpaal
Probeer niet teveel tegelijk te doen. Focus je qua crafting op één of twee professions. Of grind aan één stuk door tot 55.totempaal schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:30:
Ik heb het spel vorige week ook aangeschaft. Omdat ik veel positieve verhalen hoorde.
In eerste instantie dacht ik, dit hoort bij het spel.Bleek een bug te zijn. Dit opgelost. (missende patch)
Meestal begin ik door wat Cooking te doen en m'n energy er doorheen te jagen. Dan kijk ik welke story en andere quests ik kan doen. En dan eindigen met afk vissen of je weight limit vergroten met auto lopen.
Ben zelf pas level 27 maar heb daarvoor niet één keer hoeven grinden. Te druk met andere dingen...
De UI is wel erg clumsy. De tekst is wat raar soms. Quest titel zegt bijvoorbeeld dat je een bepaalde vis moet vangen, maar in de quest omschrijving staat dan weer een andere vis. Ook tekst wat buiten de borders valt is een beetje jammer. De worker list bijvoorbeeld, ziet er erg rommelig uit.
Het spel verteld je in het begin nog redelijk wat je kan doen, de quests in Olvia en Velia zijn allemaal inleidingen naar verschillende aspecten van het spel (Als je tenminste 'All quest types' aan hebt staan in je quest filter).totempaal schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:30:
In eerste instantie dacht ik, dit hoort bij het spel.Bleek een bug te zijn. Dit opgelost. (missende patch)
Daarna is het aan jezelf om te bepalen wat je wilt gaan doen. Trading, Crafting, Fishing of simpelweg Grinden voor levels... wat jij wilt doen.
Zodra je weet wat je wilt doen, zal je je hierin moeten verdiepen, door het of al spelende te leren.. of wat guides te lezen op het internet.
Na Velia zijn de quests meer van het type 'ik geef je een hint, de rest zoek je zelf maar uit'.
Ik ken enkele mensen bij mij in de guild, die de 5 days headstart hadden, nu dus al ruim 1,5 maand aan het spelen zijn.. en nog niet eens lvl 20 zijn, omdat ze bezig zijn met craften, cooking, verkennen etc. Maar het wel enorm naar hun zin hebben. Er is niet één manier om dit te spelen, en je eigen manier zal je toch zelf moeten uitzoeken.
Het is ook niet zoals WoW, waar je quest bij quests leveled en je uiteindelijk max level bent zodat 'het spel begint'. Dit is meer het type spel waar de reis belangrijker is dan de bestemming. En hoe je die reis invult, kunnen wij niet voor je beantwoorden.
P.S. zoek je een overzicht met alle mogelijke informatie beschikbaar, om zo je keuze te maken.. geen probleem, reddit heeft overal een antwoord op:
https://docs.google.com/s...ef=2&pli=1&sle=true#gid=0
de lijst der lijsten.. een lijst me alle guides en tutorials die er zijn
[ Voor 27% gewijzigd door Sabrac op 12-04-2016 11:26 ]
Heb het tot 35 redelijk volgehouden, maar nu tegen 38 ontkom ik er niet meer aan. Ik loop al te ver voor op mijn spirit quest (lvl42 inmiddels), de exp die ik haal uit de diverse gebieden (6-10 quests) is te weinig om weer aan te sluiten op het volgende gebied.superbassie schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:10:
Ben zelf pas level 27 maar heb daarvoor niet één keer hoeven grinden. Te druk met andere dingen...
An sich nog geen probleem, ware het niet dat ik nooit bezig ben geweest met gear of wapens
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Oh ja het grinden zal zeker nog wel komen maar dan kan ik iig goede buffs voor mezelf koken.SinergyX schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:37:
[...]
Heb het tot 35 redelijk volgehouden, maar nu tegen 38 ontkom ik er niet meer aan. Ik loop al te ver voor op mijn spirit quest (lvl42 inmiddels), de exp die ik haal uit de diverse gebieden (6-10 quests) is te weinig om weer aan te sluiten op het volgende gebied.
An sich nog geen probleem, ware het niet dat ik nooit bezig ben geweest met gear of wapens+5 wapen en 1 gearpiece op +4 is blijkbaar niet zo slim tegen gelijk/1 lvl hogere mobs.
Enchanten moet ik ook maar eens naar kijken. Ik heb helaas maar één zo'n blackstone dus dat schiet ook niet echt op. Weet ook niet precies vanaf welke gear je dat moet gaan doen. Ik heb bijvoorbeeld nog geen Yuria of andere items die ik vaak in de chat voorbij zie komen.
mwoah de game is rond lvl 34/40 beetje vreemd.. (teveel content)SinergyX schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:37:
[...]
Heb het tot 35 redelijk volgehouden, maar nu tegen 38 ontkom ik er niet meer aan. Ik loop al te ver voor op mijn spirit quest (lvl42 inmiddels), de exp die ik haal uit de diverse gebieden (6-10 quests) is te weinig om weer aan te sluiten op het volgende gebied.
An sich nog geen probleem, ware het niet dat ik nooit bezig ben geweest met gear of wapens+5 wapen en 1 gearpiece op +4 is blijkbaar niet zo slim tegen gelijk/1 lvl hogere mobs.
ben nu net 50 en sta witte mobs te killen..
bedoeling is rond die lvls een beetje doortrekken qua gebieden ipv 1/2 lvls halen en dan verder

en qua gear merk ik het verschil wel met non enchanted en enchanted (grunil +5 en yuria +10) = amper klappen krijgen. (behalve de swift / sturdy mobs)
Verwijderd
Ik geloof dat het niet kan maar wilde dit even dubbelchecken: kan je geen keybindings gebruiken in dit spel? Bijv. control+1 aan attack binden.
Zit nu op het werk maar je kan via esc -> controls gewoon je keys mappen hoor.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 13:08:
Ik geloof dat het niet kan maar wilde dit even dubbelchecken: kan je geen keybindings gebruiken in dit spel? Bijv. control+1 aan attack binden.
Dat kon in het begin iig wel.
Verwijderd
Ja mappen is het probleem niet, maar ik wil dus een combinatie gebruiken. Niet slechts 1 key (vind het namelijk onhandig om 6 t/m 9 te gebruiken).Valandin schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 13:53:
[...]
Zit nu op het werk maar je kan via esc -> controls gewoon je keys mappen hoor.
Dat kon in het begin iig wel.
Wat wil je dan precies mappen? Dit hele spel is ook gebouwd op een systeem waar je eigenlijk geen hotkeys voor wilt gebruiken.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 13:56:
[...]
Ja mappen is het probleem niet, maar ik wil dus een combinatie gebruiken. Niet slechts 1 key (vind het namelijk onhandig om 6 t/m 9 te gebruiken).
Dubbel key zou (denk ik) toch ook wel moeten kunnen.. Check als ik thuis ben wel ff.
Verwijderd
Ik wil dus op mn spell bar spell 6 t/m 9 mappen naar control + 1, control + 2 etc. Of wellicht ga ik bijv. alt + q gebruiken. Weet ik nog niet precies, maar op zo'n manier in ieder geval. Tot nu toe alleen met single keys gevonden.Valandin schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 13:58:
[...]
Wat wil je dan precies mappen? Dit hele spel is ook gebouwd op een systeem waar je eigenlijk geen hotkeys voor wilt gebruiken.
Dubbel key zou (denk ik) toch ook wel moeten kunnen.. Check als ik thuis ben wel ff.
Snap persoonlijk niet hoe mensen met zulke keys lekker kunnen spelen.
Mensen hebben veelal potions en dergelijke op die keys zitten. Daarnaast zijn er maar een paar skills die je nog moet key-binden. De rest heeft al voorgeprogrammeerde key-combo's die je niet kunt wijzigen.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 14:02:
[...]
Ik wil dus op mn spell bar spell 6 t/m 9 mappen naar control + 1, control + 2 etc. Of wellicht ga ik bijv. alt + q gebruiken. Weet ik nog niet precies, maar op zo'n manier in ieder geval. Tot nu toe alleen met single keys gevonden.
Ik gebruik maar 1 ability op m'n hotkeybar, de rest doe ik allemaal dmv E, R , F of Q icm Shift, directional keys of Spatie.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 14:02:
[...]
Ik wil dus op mn spell bar spell 6 t/m 9 mappen naar control + 1, control + 2 etc. Of wellicht ga ik bijv. alt + q gebruiken. Weet ik nog niet precies, maar op zo'n manier in ieder geval. Tot nu toe alleen met single keys gevonden.
De ability op m'n balk is de enige die niet d.m.v. combo's gedaan kan worden.
1) Ability
2) Health potion
3) Mana potion
de rest (4 t/m 10) zijn mijn gathering tools, maar in combat raak ik die dus nooit aan.
Qua combat is het ook beter om zonder de hotkeybar te werken, hier zit een delay op die je d.m.v. de combo's niet hebt. (Tenzij ik je verkeerd begrepen heb..)
Verwijderd
Je hebt mij goed begrepen, ik denk dat ik het op jouw manier ga doen. Had inderdaad al e.e.a. gelezen over de hotkeybar.Sabrac schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 14:07:
[...]
Ik gebruik maar 1 ability op m'n hotkeybar, de rest doe ik allemaal dmv E, R , F of Q icm Shift, directional keys of Spatie.
De ability op m'n balk is de enige die niet d.m.v. combo's gedaan kan worden.
1) Ability
2) Health potion
3) Mana potion
de rest (4 t/m 10) zijn mijn gathering tools, maar in combat raak ik die dus nooit aan.
Qua combat is het ook beter om zonder de hotkeybar te werken, hier zit een delay op die je d.m.v. de combo's niet hebt. (Tenzij ik je verkeerd begrepen heb..)
Ik heb bij witch ook de 3 follow ups (vanuit chain, lightning en fireball) op m'n balk zitten, wat makkelijker te spammen
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Rick van Beem heeft een bericht gepost met daarin de boodschap dat morgen om 15:00 CET bekend gemaakt wordt wanneer de nieuwe classes uitkomen. Dat is dus ná de patch morgen.
Ik ben sinds vorige week begonnen met spelen. Beetje bij beetje wordt ik wegwijs in BDO.
Alleen heb ik nu een stuk of 5 black stones gevonden, is het verstandig om deze pas te gebruiken bij lvl 50? Of gewoon een goede armor/weapon, grinden/kopen en deze stones daarop gebruiken? Of stones verkopen?
Alleen heb ik nu een stuk of 5 black stones gevonden, is het verstandig om deze pas te gebruiken bij lvl 50? Of gewoon een goede armor/weapon, grinden/kopen en deze stones daarop gebruiken? Of stones verkopen?
De stones heb je op een gegeven moment wel nodig. Tot en met de 'safe' enchants kan je dit op van alles gooien (+7 voor weapon / offhand, +5 voor armor).Falcone schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 15:15:
Ik ben sinds vorige week begonnen met spelen. Beetje bij beetje wordt ik wegwijs in BDO.
Mocht je op een later moment besluiten andere gear te willen gebruiken, dan kan je deze stones nog uit je armor extracten bij een blacksmith.
Zelf ben ik rond lvl 30 begonnen met de stones te gebruiken op m'n gear.
Er is altijd de 'beste' gear voor een class, met bijbehorende gems etc, ik heb een een armor gekozen die ook aardig past bij mn class en gebruik die tot ik ooit de beste gear krijgt. Tegenstelling tot andere games is bijna alle gear niet lvl gebonden, je kan als je wil direct beginnen met +15 gear op een alt. Ik heb bijna alles op attack/castspeed en accuracy, was voor mij het handigste.Falcone schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 15:15:
http://forum.blackdeserto...join-black-desert-online/
Musa & Maehwa (blader / plum) dus op de 20e
En toch, 90 % van de mensen die klagen... snap het niet.
Debiel hoor.. Alsof het het een recht is om direct updates te ontvangen.Sabrac schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 16:15:
http://forum.blackdeserto...join-black-desert-online/
Ja.. Waar 80% van de playerbase op zit te wachten.KookSpook schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 17:55:
Wel een toffe class!
Vrijwel elke tamer speelt tamer om zo de gear naar blader over te kunnen zetten.
Ik heb maar gewoon een blader&ninja counter-class gemaakt haha
Uh, blader gear kan je momenteel nog niet krijgen (de wapen / offhand ) zijn nog niet in game.Valandin schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 18:44:
[...]
Ja.. Waar 80% van de playerbase op zit te wachten.
Vrijwel elke tamer speelt tamer om zo de gear naar blader over te kunnen zetten.
Ik heb maar gewoon een blader&ninja counter-class gemaakt haha
De tamer deelt juist gear met de ninja
Weer een slot erbij kopen
Ik blijf lekker bij m'n class waar ik me happy mee voel, of wat nu OP is of compleet bagger, als ik er lol in heb, niemand die er last van heeft
Wat is er nou zo speciaal aan die blader? (waarom iedereen die wil spelen)
ziet er leuk uit maar de ninja is waar ik in eerste instantie mee wou spelen..
tot die er niet was en voor valkyrie gekozen heb (om de ehh tank eigenschappen die er niet zijn..)
gaan de mensen nou voor de looks (lijkt me niet om opnieuw te grinden voor X dagen)
of omdat de class goed is in pvp/e ?
ziet er leuk uit maar de ninja is waar ik in eerste instantie mee wou spelen..
tot die er niet was en voor valkyrie gekozen heb (om de ehh tank eigenschappen die er niet zijn..)
gaan de mensen nou voor de looks (lijkt me niet om opnieuw te grinden voor X dagen)
of omdat de class goed is in pvp/e ?
Blader is gewoon populair.
En dat heeft naar mijn mening twee oorzaken.
A. De community (vooral in Amerika) verwachte dat de Blader van af het begin er bij zou zijn. Er waren dus als veel spelers die er van uit gingen dat ze met Blader konden beginnen. (de release lijn door trekken, de blader was samen met de valkery een van de eerste nieuwe characters op de Koreaanse server) Er was dus aardig wat teleurstelling dat de bvb de Tamer/Valkerie wel bij de US/EU release aanwezig waren en de blader/ninja niet.
B. Het cultuur verschil, je hoeft niet lang te zoeken om een gebrek aan mannelijke opties te zien. In Zuid Korea ligt de nadruk meer op iets anders zijn/doen en m'n kijkt niet vreemd op als je een vrouwelijk character aan maakt. In Amerika ligt de nadruk juist op je zelf zijn en jezelf projecteren in een virtuele wereld, m'n kijkt sneller vreemd van op als voornamelijk vrouwelijke characters aan maakt als man zijnde. Dus er is al een gebrek aan manlijke opties, je knijpt dat verder af en je krijgt dus gezeik van uit een groep die andere verwachtingen heeft.
Ik denk dat DAUM de character release advies van Pearl Abys 1 op 1 overgenomen heeft zonder er al teveel onderzoek tegen aan te gooien. Ze zeggen wel dat Amerikanen "cultural ignorant" zijn, maar dat zijn we, puntje bij paaltje, allemaal.
A. De community (vooral in Amerika) verwachte dat de Blader van af het begin er bij zou zijn. Er waren dus als veel spelers die er van uit gingen dat ze met Blader konden beginnen. (de release lijn door trekken, de blader was samen met de valkery een van de eerste nieuwe characters op de Koreaanse server) Er was dus aardig wat teleurstelling dat de bvb de Tamer/Valkerie wel bij de US/EU release aanwezig waren en de blader/ninja niet.
B. Het cultuur verschil, je hoeft niet lang te zoeken om een gebrek aan mannelijke opties te zien. In Zuid Korea ligt de nadruk meer op iets anders zijn/doen en m'n kijkt niet vreemd op als je een vrouwelijk character aan maakt. In Amerika ligt de nadruk juist op je zelf zijn en jezelf projecteren in een virtuele wereld, m'n kijkt sneller vreemd van op als voornamelijk vrouwelijke characters aan maakt als man zijnde. Dus er is al een gebrek aan manlijke opties, je knijpt dat verder af en je krijgt dus gezeik van uit een groep die andere verwachtingen heeft.
Ik denk dat DAUM de character release advies van Pearl Abys 1 op 1 overgenomen heeft zonder er al teveel onderzoek tegen aan te gooien. Ze zeggen wel dat Amerikanen "cultural ignorant" zijn, maar dat zijn we, puntje bij paaltje, allemaal.
Wat je noemt is ook mijn grootste minpunt aan BDO. Die vieze genderlocked classes. Wat de neuk!sHELL schreef op woensdag 13 april 2016 @ 03:19:
Blader is gewoon populair.
Het spel is vernieuwd/verbeterd op bijna elk punt, heeft enorm veel customisation, en dan genderlocked classes!
Ik speel ook niet graag een vrouwelijk character. Ik vind het gewoon niets hebben, nu word ik dus gewoon verplicht te spelen als een vrouw..
Blader is overigens niet alleen populair omdat het een mannelijke character is. Ook gewoon omdat het een goede pvp class is
Wizard / Valkyrie / Ninja zijn de 3 classes die ik het liefst zou spelen. Raw damage, high sustain en stealth..
Heb zelf niet zo'n moeite met de genderlock, maar dat ik ook misschien omdat het me niet uitmaakt of ik nu met een vrouw of een man moet spelen. Vaak zet ik er een soort van 'verhaaltje' omheen, zodat de character voor mij een beetje tot leven komt. (net als bij Single player RPGs).
Natuurlijk had ik liever een "beastmaster" (Male) dan een "tamer" gehad, maar als ik dan naar Blader / Plum kijk, vind ik de Plum abilities er gewoon leuker uitzien. Mijn keuze zal waarschijnlijk dan ook bij de Plum gaan liggen, zodra het moment komt.
Daarnaast lijkt de Sorc me echt enorm leuk om te spelen.
Natuurlijk had ik liever een "beastmaster" (Male) dan een "tamer" gehad, maar als ik dan naar Blader / Plum kijk, vind ik de Plum abilities er gewoon leuker uitzien. Mijn keuze zal waarschijnlijk dan ook bij de Plum gaan liggen, zodra het moment komt.
Daarnaast lijkt de Sorc me echt enorm leuk om te spelen.
Onax, Dio, Orthix, Tilcie - Hoe laat is het scroll time tonight?
Goede morgen
Gisteren eindelijk wat dawn coins besteld via de website,kreeg een foutmelding (faillure).nu is het bedrag afgeschreven maar niks ontvangen. Welke stappen kan ik nemen en hoe?
Bedankt alvast
Gisteren eindelijk wat dawn coins besteld via de website,kreeg een foutmelding (faillure).nu is het bedrag afgeschreven maar niks ontvangen. Welke stappen kan ik nemen en hoe?
Bedankt alvast
Ticket aanmaken, en dan controleren ze de betaling handmatig en binnen een dag of sneller heb je daum cash.jeroni1976 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:07:
Goede morgen
Bedankt alvast
Gisteren met 36 failstacks en taylor swift aangzet mijn mark of shadow +1 gemaakt was erg bang haha.
Is het enchanten van jewelry anders? Had gisteren 2 ringen die ik kon samenvoegen, maar bij een fail ben je meteen beide kwijt? 
En heb het idee dat ik toch wat fout doen, was bij die trolls (lvl40) bezig, duurt lang ze neer te krijgen en ze meppen hard, komt er een ranger aangehuppelt, maait die gasten neer alsof het niets is. Even mee gepraat, was lvl38 waar ik 39 ben, had een +6 bow (ik +7) en dezelfde armor set als mij (die cast/attackspeed).
Accuracy is volgens mij nergens terug te vinden, wel irritant dat je geen cijfers kan zien, zodat ik niet weet wat wel/niet raakt, heb vaak het idee dat mijn harde klappen gewoon niet aankomen.
En heb het idee dat ik toch wat fout doen, was bij die trolls (lvl40) bezig, duurt lang ze neer te krijgen en ze meppen hard, komt er een ranger aangehuppelt, maait die gasten neer alsof het niets is. Even mee gepraat, was lvl38 waar ik 39 ben, had een +6 bow (ik +7) en dezelfde armor set als mij (die cast/attackspeed).
Accuracy is volgens mij nergens terug te vinden, wel irritant dat je geen cijfers kan zien, zodat ik niet weet wat wel/niet raakt, heb vaak het idee dat mijn harde klappen gewoon niet aankomen.
[ Voor 66% gewijzigd door SinergyX op 13-04-2016 10:19 ]
Volgens mij hebben we niks afgesproken qua tijd, ik stel voor tussen 8-9?Kleaudzak schreef op woensdag 13 april 2016 @ 09:26:
Onax, Dio, Orthix, Tilcie - Hoe laat is het scroll time tonight?
Jewelry enchanten is inderdaad doei jewelry als je failed.SinergyX schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:16:
Is het enchanten van jewelry anders? Had gisteren 2 ringen die ik kon samenvoegen, maar bij een fail ben je meteen beide kwijt?
Welke class speel je en welke kleur zijn de mobs?
Rangers hebben een hogere base accuracy dan sommige andere classes. Also zegt de armor set niet zoveel over je accuracy, je jewelry echter wel.
Zowel met m'n Wizard als Valkyrie maai ik zo door trolls heen. Mijn Valkyrie is level 35 en ik sla trolls in 3 klappen dood. (+11 wapen, (Met accuracy) +9 shield (Met accuracy), +13 armor set, veel kalis jewelry voor accuracy)
Ik ga om 17:00 the revenant kijken met m'n vriendin. Daarna kunnen we scrollen.bronce schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:19:
[...]
Volgens mij hebben we niks afgesproken qua tijd, ik stel voor tussen 8-9?
Dus 9u is voor mij goed.
[ Voor 15% gewijzigd door Valandin op 13-04-2016 10:25 ]
Ik speel valk, is mijn main om de story door te komen.
Maar denk niet dat we het over dezelfde trolls hebben, die gasten hebben dusdanig veel HP dat zelfs mijn (extended) shield trow gok ~10% dmg doet.
Maar denk niet dat we het over dezelfde trolls hebben, die gasten hebben dusdanig veel HP dat zelfs mijn (extended) shield trow gok ~10% dmg doet.
Xzito schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:12:
[...]
Ticket aanmaken, en dan controleren ze de betaling handmatig en binnen een dag of sneller heb je daum cash.
Ticket ingame aanmaken?of hoe doe je dat?
Gisteren met 36 failstacks en taylor swift aangzet mijn mark of shadow +1 gemaakt was erg bang haha.
De trolls linksboven calpheon toch? Die reuze dingen.SinergyX schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:26:
Ik speel valk, is mijn main om de story door te komen.
Je shield throw doet waarschijnlijk maar 10% damage omdat niet elke hit 'hit.
Ik doe Back+Q -> Back+E -> Back+Q -> W+F in, Back+RMB en ze zijn dood.
Volgens mij inderdaad noord, ik moest 5 vast die trolls met vaag petje op killen en dat duurde mij al te lang.Valandin schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:33:
[...]
De trolls linksboven calpheon toch? Die reuze dingen.
Je shield throw doet waarschijnlijk maar 10% damage omdat niet elke hit 'hit.
Ik doe Back+Q -> Back+E -> Back+Q -> W+F in, Back+RMB en ze zijn dood.
Jammer dat je dus nergens kan zien wat er uberhaubt raakt, ik heb diverse accuracy items en dacht wel genoeg te hebben.
Ligt volledig aan je level / level van de mobs. Het is vrij simpel te zien... Gaat er geen HP af dan raak je ze niet!SinergyX schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:43:
[...]
Volgens mij inderdaad noord, ik moest 5 vast die trolls met vaag petje op killen en dat duurde mij al te lang.
Jammer dat je dus nergens kan zien wat er uberhaubt raakt, ik heb diverse accuracy items en dacht wel genoeg te hebben.
M'n schild geeft +5 accuracy, m'n neck +4 accuracy en m'n belt ook +4 accuracy.
Verder hebben m'n wapen en schild beide als enchant effect +accuracy
Update: Patch notes up.
http://forum.blackdeserto...6-patch-notes-april-13th/
Echt.. Ik snap er niks van. 4u downtime voor wat?
Gebakken lucht!Valandin schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:59:
Update: Patch notes up.
Btw vanochtend nog ff snel een witch earring gevonden, heb er nu 2!
<- top 20 farmer op alustin
Bezoek mijn blog op www.hebbesite.nl
Ik heb acc op m'n neck, rings en 1 gem, wapen heb ik heb een andere genomen die extra speed gaf en AP bij enchant.Valandin schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:49:
[...]
Ligt volledig aan je level / level van de mobs. Het is vrij simpel te zien... Gaat er geen HP af dan raak je ze niet!![]()
M'n schild geeft +5 accuracy, m'n neck +4 accuracy en m'n belt ook +4 accuracy.
Verder hebben m'n wapen en schild beide als enchant effect +accuracy
Ik ga wel terug naar wat lagere mobs, ga niet compleet opnieuw investeren omdat er weer een domme hidden stat is (Yuria of Liverto neem ik aan), opmerkelijk dat ik die trolls amper kan raken, maar die andere lvl41 quest (vage ooze-dingen meppen) ik ze in no time dood heb. De 1 zegt 1 acc per lvl, de ander juist weer 2 per lvl, dan weer verhaal over hogere dmg door armor penetration, dan te bedenken dat ik enkel lvl50 wil worden voor die NPC quest en 1x voor het verhaal
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 13-04-2016 12:01 ]
tot +7 kan je alle stenen uit je wapen extracten met 100% succes.SinergyX schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:57:
[...]
Ik heb acc op m'n neck, rings en 1 gem, wapen heb ik heb een andere genomen die extra speed gaf en AP bij enchant.
Ik ga wel terug naar wat lagere mobs, ga niet compleet opnieuw investeren omdat er weer een domme hidden stat is (Yuria of Liverto neem ik aan), opmerkelijk dat ik die trolls amper kan raken, maar die andere lvl41 quest (vage ooze-dingen meppen) ik ze in no time dood heb. De 1 zegt 1 acc per lvl, de ander juist weer 2 per lvl, dan weer verhaal over hogere dmg door armor penetration, dan te bedenken dat ik enkel lvl50 wil worden voor die NPC quest en 1x voor het verhaal
Boven de +7 kan ook maar dan krijg je een random nummer van het aantal stones dat je gebruikt hebt terug.
Ex ik heb 200 stones in mn +15 yuria gestopt. dan krijg ik 7~200 terug.
Zo erg opnieuw investeren is het niet als je nog een lage enchant hebt.. Ik zou sowieso de meeste wapens buiten yuria/kzarka/liverto afraden..
Matige patch notes, had iets meer verwacht van de onderhoudt deze week. als Tamer lijkt ik onder de bug in de red battlefield waar mijn pet instant bugged en ik combo / dmg mis en stuk zwaker ben in PVP.
Holy crap... ze hebben geluisterd naar de klachten op het forum, blader en plum name OUT OF THE WINDOW!
het is dus Musa en Maehwa geworden
het is dus Musa en Maehwa geworden

[ Voor 11% gewijzigd door sHELL op 13-04-2016 13:30 ]
Dat is toch enkel de naam?sHELL schreef op woensdag 13 april 2016 @ 13:29:
Holy crap... ze hebben geluisterd naar de klachten op het forum, blader en plum name OUT OF THE WINDOW!
het is dus Musa en Maehwa geworden, release is volgende week 20 april.
Precies, classes blijven hetzelfde, alleen andere naam.
Btw, servers zijn weer up.
Voordeel van vroeg inloggen

Hey mensen, ik heb wel wat Blade and Soul gespeeld, maar het viel mij tegen dat het weer vol bots loopt, parties zijn vrij lastig en spel bloed volgens mij al best snel dood, dus ik dacht misschien ga ik wel dit proberen, alleen ik zie nu dat het geld kost?
En er is ook al een uitbreiding? Kost die extra, en waar kan ik het het beste kopen? :3
Alvast bedankt ^^
En er is ook al een uitbreiding? Kost die extra, en waar kan ik het het beste kopen? :3
Alvast bedankt ^^
Vanmorgen support ticket aangemaakt,
Helaas nog niks vernomen. ....pfff
Ik zie net dat het spel alleen op hun officiele site staat voor €30/50, betaal je dan 20 euro voor alleen een mount en een pet? Oo
Zoiets. Haal gewoon de €30,- editie. Alle toekomstige updates zijn gratis.Santee schreef op woensdag 13 april 2016 @ 15:12:
Ik zie net dat het spel alleen op hun officiele site staat voor €30/50, betaal je dan 20 euro voor alleen een mount en een pet? Oo
Geef 't €20,- verschil uit aan daum points en koop er dan een pet en een inv/weight expansion mee.
De eerste 'uitbreiding' (nieuw gebied) was gewoon gratis, de game is nog steeds zoals hij op de site staat, dat is meteen inclusief alles.Santee schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:59:
Hey mensen, ik heb wel wat Blade and Soul gespeeld, maar het viel mij tegen dat het weer vol bots loopt, parties zijn vrij lastig en spel bloed volgens mij al best snel dood, dus ik dacht misschien ga ik wel dit proberen, alleen ik zie nu dat het geld kost?
Alvast bedankt ^^
B&S zakt hard af, geniet nog steeds van de combat met de PVP is 1 grote gankfest waar ik al na 2 dagen zat was. Dungeons worden met de dag een groter drama (grappig waar Tera juist de dungeon systeem beter heeft gemaakt), best jammer eigenlijk.. had graag combat van B&S met systeem van BDO willen zien.
Moet je niet eerst item in je pearl inventory openen?jeroni1976 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 15:08:
Vanmorgen support ticket aangemaakt,
Dan krijg je daum cash en die kun je dan omzetten naar Pearl.
Geen idee....zou je ietsje uitgebteider zijn hoor dat moetbangkirai schreef op woensdag 13 april 2016 @ 15:19:
[...]
Moet je niet eerst item in je pearl inventory openen?
Dan krijg je daum cash en die kun je dan omzetten naar Pearl.
Er zit namelijk niks in mijn pearl inventory.....jeroni1976 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 15:24:
[...]
Geen idee....zou je ietsje uitgebteider zijn hoor dat moet
Alle uitbreidingen komen er gratis bij, de game kan je voor 30 euro in de shop van blackdesertonline.com kopen. Je kan ook kiezen voor de 50 euro variant, maar de bonus is niet echt 20 euro waard (persoonlijke mening).Santee schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:59:
Alvast bedankt ^^
[EDIT] o woeps, was al beantwoord.
Net weer even de battlefield gedaan voor de 200 energy, minimaal 10 man en bepaalde channels heeft het nu niet echt beter gemaakt.. alhoewel het wel gebalanceerder lijkte te zijn (2 games met minder dan 100 punten verschil). Kan ook toeval zijn.
[ Voor 17% gewijzigd door Sabrac op 13-04-2016 15:50 ]
Als je dat al veel vindt, voor een digitale outfit betaal je 30 euro.Santee schreef op woensdag 13 april 2016 @ 15:12:
Mag toch hopen dat die prijzen een keer wat omlaag gaan. Anders zie ik er op level 50 net zo uit als als een level 1 zonder outfit.
Ik was nog benieuwd..Sabrac schreef op woensdag 13 april 2016 @ 15:46:
[...]
Alle uitbreidingen komen er gratis bij, de game kan je voor 30 euro in de shop van blackdesertonline.com kopen. Je kan ook kiezen voor de 50 euro variant, maar de bonus is niet echt 20 euro waard (persoonlijke mening).
[EDIT] o woeps, was al beantwoord.
Net weer even de battlefield gedaan voor de 200 energy, minimaal 10 man en bepaalde channels heeft het nu niet echt beter gemaakt.. alhoewel het wel gebalanceerder lijkte te zijn (2 games met minder dan 100 punten verschil). Kan ook toeval zijn.
*Is de 200 energy 1x per dag
*Is de 200 energy 1x per family of per char?
Ik heb zo 2 50's dus dan zou ik 400 energy per dag extra kunnen winnen..
Tweakers guild speelt op Alustin
[ Voor 10% gewijzigd door Valandin op 13-04-2016 16:53 ]
De quest is sowieso een daily, ik kan deze maar 1x doen (zou ook wel erg zijn anders). Maar of je dit vaker kan doen onder 1 family, geen idee.Valandin schreef op woensdag 13 april 2016 @ 16:53:
[...]
Ik was nog benieuwd..
*Is de 200 energy 1x per dag
*Is de 200 energy 1x per family of per char?
Ik heb zo 2 50's dus dan zou ik 400 energy per dag extra kunnen winnen..
[...]
Tweakers guild speelt op Alustin
Heb net het spel gekocht, maar jezus heb nog nooit zo rot gezocht naar de download knop? Waar download ik de game nu? 
Oh wauw gevonden, het duurde een paar minuten voor het bij mijn account info stond, hoezo zeggen ze dat niet even ofzo xD
Oh wauw gevonden, het duurde een paar minuten voor het bij mijn account info stond, hoezo zeggen ze dat niet even ofzo xD
[ Voor 34% gewijzigd door Santee op 13-04-2016 17:49 ]
Ben waarschijnlijk mijn poen kwijt
Gisteren voor 60 euro Daum Cash besteld met Direct Bank.
Net voor de afronding krijg ik een Faillure message,geld afgeschreven maar geen Daum Cash te vinden. .....heb ik weer!
Ticket aangemaakt vanmorgen vroeg, no response offcource
Dan neus ik op reddit dat ze er niks of weinig mee doen.
Damn
Net voor de afronding krijg ik een Faillure message,geld afgeschreven maar geen Daum Cash te vinden. .....heb ik weer!
Damn
Komt wel goe!jeroni1976 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 19:23:
Damn
Support is rete traag maar ooit reageren ze wel. Je hebt betaald dus je krijgt ook wel wat je tegoed krijgt.
En voortaan paypal usen!
Tja als je alles van te voren weet....Valandin schreef op woensdag 13 april 2016 @ 19:35:
[...]
Komt wel goe!
Support is rete traag maar ooit reageren ze wel. Je hebt betaald dus je krijgt ook wel wat je tegoed krijgt.
En voortaan paypal usen!
Nou ben level 9 jongens
Heet trouwens "Santee". Ik vind de game nog wel beetje vaag, de quests zijn niet super overzichtelijk en ik vind ook de minimap nogal vaag.
Kan iemand mij uitnodigen voor de Tweakers guild/clan? :3
[ Voor 15% gewijzigd door Santee op 13-04-2016 23:38 ]
gebruik hier paysafe cards.jeroni1976 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 19:23:
Damn
hierbij krijg ik ook continu failure messages.

hierna staat het geld wel gewoon bij account information > purchases
even je credits inwisselen voor pearls en dan kun je het weer in 5 minuten uitgeven

@sinergyX (late reactie middagdienst)
Het kan zijn dat ze meer knowledge hebben over de mobs..
Voor zover ik in de general chat begrepen heb is:
C: health zien
B: Minder damage / harde klappen krijgen
A: Meer damage doen
S: Meer loot / Betere kansen
(B/A kunnen omgedraaid zijn maar volgens mij zat het zo)
[ Voor 18% gewijzigd door eehbiertje op 14-04-2016 00:23 ]
Moet je me vanavond even een berichtje sturen op Onax/Onai en op Valencia A1 channel zitten.Santee schreef op woensdag 13 april 2016 @ 21:06:
Nou ben level 9 jongensHeet trouwens "Santee". Ik vind de game nog wel beetje vaag, de quests zijn niet super overzichtelijk en ik vind ook de minimap nogal vaag.
Verder blijft het spel de eerste weken 'vaag' tot je alle content begrijpt, op een punt wordt alles duidelijk en valt het wel mee. Quests kunnen overdonderend zijn als je alle combat, crafting en gathering quests gaat doen ja.
Woei vanochtend een PRI van mn witch earring gemaakt (23 failstacks)!
2e earring slot de 5AP earring van de seals of promise equipped.
Treant node is nu lvl 5, dit weekend flink farmen voor de belt -.-'
Thanks, is goed. Wat ik vooral vaag vind is dat geluid van dat zwarte beestje die je telkens komt helpen, maar ook bijvoorbeeld dat er ineens een enchant menu komt, maar ik heb helemaal geen enchant materialsValandin schreef op donderdag 14 april 2016 @ 08:36:
[...]
Moet je me vanavond even een berichtje sturen op Onax/Onai en op Valencia A1 channel zitten.
Verder blijft het spel de eerste weken 'vaag' tot je alle content begrijpt, op een punt wordt alles duidelijk en valt het wel mee. Quests kunnen overdonderend zijn als je alle combat, crafting en gathering quests gaat doen ja.

Ook voelen de quests best vaak clumpsy aan, de indicators zijn beetje in de buurt. Het is gewoon allemaal beetje vaag, Blade en Soul was veel duidelijker waar je heen moest etc.
Nice! Had je al 3x witch earrings dan? Of de gok gewaagd met 2?Kleaudzak schreef op donderdag 14 april 2016 @ 09:41:
Woei vanochtend een PRI van mn witch earring gemaakt (23 failstacks)!
Gok met 2 stuksbronce schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:06:
[...]
Nice! Had je al 3x witch earrings dan? Of de gok gewaagd met 2?

Chill dat jij met je offhand al op +15 zit!
Lekker bezig Drakey!Kleaudzak schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:11:
[...]
Gok met 2 stuksArmor en offhand nu allemaal op +12
Chill dat jij met je offhand al op +15 zit!
Ik heb inmiddels al spijt dat ik een 2e char aan het maken ben
Achja.. Straks kan ik ook hardcore die bende gaan farmen zonder downtime
Kan je wel even boosten tussen 46 en 50? Zondag?Valandin schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:21:
[...]
Lekker bezig Drakey!
Ik heb inmiddels al spijt dat ik een 2e char aan het maken benNu ga ik achterlopen.
Achja.. Straks kan ik ook hardcore die bende gaan farmen zonder downtime
Let op: