Verloor er 1 de auto bij de corner brexit?NinjaTrek2891 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:25:
UK&I League had een leuke start vandaag... 12 cars wrecked in Turn 3.
Jammer dat ik vanavond niet met de skippy's mee kon doen, volgende keer beter!
Verloor er 1 de auto bij de corner brexit?NinjaTrek2891 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:25:
UK&I League had een leuke start vandaag... 12 cars wrecked in Turn 3.
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Ooh Snap!Vinslo schreef op maandag 27 juni 2016 @ 23:23:
[...]
Verloor er 1 de auto bij de corner brexit?
Jammer dat ik vanavond niet met de skippy's mee kon doen, volgende keer beter!
Race 1 ging inderdaad niet zoals gepland-PassY- schreef op maandag 27 juni 2016 @ 21:26:
nou, Van ging totaal niet, naar totaal wel, naar totaal de schlemiel.
Kwam er bij het starten van de Q pas achter dat ik nog 19.7L had (Mosport). Snapte al niet waarom ik zo "traag" was.
In de Q naar P3 geredenPlekje verloren bij de start, maar ja. Kon Koen goed bijhouden en was ietjes sneller uit de laatste bocht. kwam er wel naast, remde nog voor de bocht ... wat ik beter niet had kunnen doen. Wonderbaarlijk geen schade of een slow down.
Gaatje naar Koen dicht gereden, en ik rem denk ik 1m te laat, wou niet eens een inhaal poging doen ofzo, maar knal er vol achterin
nogmaals sorry Koen![]()
Ga nu maar even in het schaam hoekje zitten
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Cube Nuroad Race (2022)
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Next time :-)Arfman schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 11:46:
Vanuit Almelo idem dito, alhoewel ik daar niet veel animo voor verwacht.
Tevens neem ik klapstoeltjes en een VR cover mee
Geen sessies voor Zandvoort gaande nu maar wel even met de weerinstelling gespeeld voor offline testen en ben 1.5 seconde sneller gegaan, 1.56.2 met een opt van 1.55.6.-PassY- schreef op maandag 27 juni 2016 @ 17:19:
[...]
Weer type maakt echt heeeeeel veel uit met de tijden. Ik zou lekker in een sessie gaan zitten en dan de tijden gaan vergelijken, dan weet je dat de condities tenminste het zelfde zijn
Welke series ga je doen?Hertog_Martin schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:35:
[...]
Geen sessies voor Zandvoort gaande nu maar wel even met de weerinstelling gespeeld voor offline testen en ben 1.5 seconde sneller gegaan, 1.56.2 met een opt van 1.55.6.
Maar nu Zandvoort even achter me laten en gaan concentreren op de Series.
Hertog_Martin schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:35:
[...]
Geen sessies voor Zandvoort gaande nu maar wel even met de weerinstelling gespeeld voor offline testen en ben 1.5 seconde sneller gegaan, 1.56.2 met een opt van 1.55.6.
Maar nu Zandvoort even achter me laten en gaan concentreren op de Series.
- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -
Skip Barber Race Series dus Mosport idd.
Sja redelijke tijd is niet goed genoeg:-)Hertog_Martin schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:47:
[...]
Skip Barber Race Series dus Mosport idd.
Net beetje geoefend, aparte baan wel, je kan rond in redelijke tijd zonder ook maar ooit op de rem te trappen.Al was met rem wel sneller dus
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Ik kom ietsje later wel even langs denk ikNiellie41 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 17:54:
Ik host vanavond om 20:00 een oefensessie voor de MSF 1000. Iedereen is welkom.
[ Voor 18% gewijzigd door Niellie41 op 29-06-2016 09:00 ]
Protip: Er voor blijvenNinjaTrek2891 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:15:
Ik heb al wel in de trainingen in de gaten gekregen dat mensen niet in hun spiegel gaan kijken. Vooral de vele nieuwe namen die ik voorbij zag komen.
De ongelukken gebeuren in:NinjaTrek2891 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:22:
Uiteindelijk kom ik in een hogere split te terecht als deze gastjes.. dat zou geen probleem moeten zijn
Vooral in de laatste S daar kiekt niemand.. want ooh ooh het is zo spannend
[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 29-06-2016 11:16 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Goed informatie! Het is ook eigenlijk waar ik al dacht na ervaringen in de FP.JoepW schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:56:
[...]
De ongelukken gebeuren in:
T2 (corrigeren als je eenmaal een lijn hebt gekozen in moeilijk), T5/6 (uitremmen kan, maar het is heel krap bovenop en voordat je het weet zit de buitenste auto in de zandbak) en laatste bocht (de binnenlijn is eigenlijk niet mogelijk).
Maar in de bocht na het lange rechte stuk en T3 kan je prima inhalen
Glad is het niet in T5/6, maar je mist ineens wieldruk als je uit T5 komt bovenop en daardoor mis je gripNinjaTrek2891 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:42:
[...]
Goed informatie! Het is ook eigenlijk waar ik al dacht na ervaringen in de FP.
T5/6 blijf ik wel achter iemand hangen... dat is te krap en te glad.
Oowh! Ik had m'n data nog niet bekeken van gisteravond. Maar dat zou de onverklaarbare (Nu verklaarbaar) onderstuur gelijk verklaren.JoepW schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:45:
[...]
Glad is het niet in T5/6, maar je mist ineens wieldruk als je uit T5 komt bovenop en daardoor mis je grip
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Cube Nuroad Race (2022)
Vind het zelf best een fijne baan. Kwalificeer bijna altijd in de tweede helft van het veld, maar finish in de regel bij de eerste helft. Vooral in T2 zijn enorm veel plaatsen te winnen als je wat verderop de grid start.NinjaTrek2891 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:15:
Gisteren geoefend op Canadian Tire Motorsports Park... wat een baan... ik dacht ooh doe ik wel even.
3 uur aan het oefenen geweest tot ik te moe was en vage fouten begon te maken. Dus er mee gekapt. Vanavond weer oefenen en misschien een race mee pakken.
Ik heb al wel in de trainingen in de gaten gekregen dat mensen niet in hun spiegel gaan kijken. Vooral de vele nieuwe namen die ik voorbij zag komen.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
[ Voor 9% gewijzigd door Vinslo op 29-06-2016 14:39 ]
Inderdaad, maar ik denk dat dat dingen zijn die ze als "minder belangrijk" hebben bestempeld. Eerst de basis goed krijgen, en daarna pas de rest implementeren (eerst leren lopen voordat je gaat rennen). Als je alles tegelijk gaat doen is uiteindelijk alles maar half (zie iRacing website).ThiJor schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:29:
Op bepaalde punten lopen ze toch nog achter, ik denk dan bijvoorbeeld aan schademodel, dag/nacht, weer (regen)... Maar als ze iets implementeren, zijn ze wel onmiddellijk goed erbij, of zelfs onmiddellijk de beste.
Het gaat allemaal wat traag, maar het is wel het wachten waard
Cube Nuroad Race (2022)
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Thanks voor het antwoord, zijn er bepaalde tracks die veel terugkomen, en dus handiger zijn om te kopen? Of is het puur afstemmen op 1 seizoen?NinjaTrek2891 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:58:
Hou Broud, Welkom :-)
Ik heb me inderdaad tot 1 auto gehouden in de Rookie class. MX-5. Als je een beetje aan crashes kan ontwijken zit je goed en ben je vrijsnel in D class.
Maar wil je een auto door en door kennen is oefening het meest belangrijk en dus veelal de zelfde auto. Ik rij dit seizoen weer alleen de Skip (Op een endurance race na).
Ook het beste aan het doen van 1 auto is je afstelling mbt je stuur, force feed back, pedalen. Anders voelt dat altijd anders aan. Dus wen er aan en ga er voor :-)
MX-5 Virtual Racing School series is redelijk ok. Minste ongelukken. (Maar weet eerlijk gezegd niet of die official is)
Om die vraag te beantwoorden kan ik je het beste verwijzen naar de iRacing forums middels deze link: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3333070.page. Hier staat alles beschreven mbt de rotatie per seizoen voor de Skip Barber series.Broud schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 17:28:
[...]
Thanks voor het antwoord, zijn er bepaalde tracks die veel terugkomen, en dus handiger zijn om te kopen? Of is het puur afstemmen op 1 seizoen?
[ Voor 29% gewijzigd door Olaf van der Spek op 29-06-2016 23:20 ]
Dat is als iemand zijn verbinding niet goed (genoeg) is, dan valt hij soms weg voor andere.
Dit is iets anders, hij blijft namelijk 30s op dezelfde plek. Hij vertelde dat zijn hele PC voor die tijd bevriest.. gelukkig geen ongelukken.Ithric schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 09:10:
Dat is als iemand zijn verbinding niet goed (genoeg) is, dan valt hij soms weg voor andere.
Vorige week in de WG 6h zag ik hetzelfde, zelfs nadat hij erop gewezen werd (3-4 bochten was hij weg) bleef hij in gevecht gaan met andere.
Ach ja kan gebeuren, het is heel lastig daar rekening mee te houden.
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Ooo echt, dat had ik dan niet door excuses.Olaf van der Spek schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 09:21:
[...]
Dit is iets anders, hij blijft namelijk 30s op dezelfde plek. Hij vertelde dat zijn hele PC voor die tijd bevriest.. gelukkig geen ongelukken.
[ Voor 4% gewijzigd door SkullboyNL op 30-06-2016 12:44 ]
Cube Nuroad Race (2022)
Lijkt niet echt op een PC freeze... want hij komt op volle snelheid terug...Olaf van der Spek schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 09:21:
[...]
Dit is iets anders, hij blijft namelijk 30s op dezelfde plek. Hij vertelde dat zijn hele PC voor die tijd bevriest.. gelukkig geen ongelukken.
Waarom zou zijn snelheid ineens anders zijn na de freeze? Het is een freeze, geen reboot.NinjaTrek2891 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 16:02:
[...]
Lijkt niet echt op een PC freeze... want hij komt op volle snelheid terug...
Omdat iRacing na een aantal seconden geen data je kicked van de race.Olaf van der Spek schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 16:07:
[...]
Waarom zou zijn snelheid ineens anders zijn na de freeze? Het is een freeze, geen reboot.
[ Voor 7% gewijzigd door NinjaTrek2891 op 30-06-2016 16:12 ]
On that bombshell... is het uberhaupt mogelijk om in iRacing te cheaten? Heb wel gezien dat er tijdens de installatie anti-cheat software wordt geïnstalleerd, maar hoe zou je kunnen cheaten? Er draait toch enorm veel code server-based? Dan pikken ze iedereen die zit te klooien er toch zo uit?NinjaTrek2891 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 16:10:
[...]
Excuses voor m'n directheid. Ik beticht niemand snel van vals spelen, maar iets klopt er niet.
[ Voor 3% gewijzigd door alexbl69 op 30-06-2016 16:37 ]
Volgens mij hadden ze het gat gedicht idd... paar jaar geleden was het bv mogelijk om iracing te laten denken dat je LAG had en dus door auto's heen ging. Waar misbruik van werd gemaakt op ovals bij crashes.alexbl69 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 16:37:
[...]
On that bombshell... is het uberhaupt mogelijk om in iRacing te cheaten? Heb wel gezien dat er tijdens de installatie anti-cheat software wordt geïnstalleerd, maar hoe zou je kunnen cheaten? Er draait toch enorm veel code server-based? Dan pikken ze iedereen die zit te klooien er toch zo uit?
En wat kun je dan cheaten? MoreGrip.exe? MoreHorsePower.exe?
Heb vroegah wel shooters gespeeld, en toen vlogen de cheat-beschuldigingen altijd over en weer. Heb dat bij iRacing nog nooit gezien, ook nooit enig vermoeden gehad dat iemand cheat overigens.
En oh ja, even voor de goede orde: I hate cheaters!!!
Volgens mij draait er bij iRacing vrij veel client-side.alexbl69 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 16:37:
Er draait toch enorm veel code server-based?
[ Voor 18% gewijzigd door Olaf van der Spek op 30-06-2016 17:14 ]
Ik vind het ook een vreemd geval. Na hoeveel seconden kickt iRacing je?NinjaTrek2891 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 16:10:
Positie op de baan voor en na de verdwijning is idd wel apart. denk dat het net 50 meter scheelde.
Excuses voor m'n directheid. Ik beticht niemand snel van vals spelen, maar iets klopt er niet.
[ Voor 8% gewijzigd door Olaf van der Spek op 30-06-2016 17:20 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Zo veel wijkt hij niet af van zijn lijn, en je zit er voor mij net niet genoeg naast om in te halen. Wel een vreemde pit exit, als hij aan de binnenkant blijft dwingt hij je meteen naar buiten. Nu geeft hij je meer kans om een inhaalpoging te ondernemen.Olaf van der Spek schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 17:15:
[...]
Ik vind het ook een vreemd geval. Na hoeveel seconden kickt iRacing je?
Hij heeft het ook al vaker gehad (volgens mij zei ie ook iets over een 6H race).
[video]
Wat vinden we hier van, is dit blocking?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
Verwijderd
Content!Loekoe schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 21:06:
Zo, ik ben ook begonnen met iRacing. Ik hoop dat ik als totale newbie beetje mee kan doen in dit topic.
Ik heb slechts 150 euro geïnvesteerd tot nu toe (een flink tijdje geleden!); in een Logitech Driving Force GT. Daarmee kan ik voorlopig nog wel even uit de voeten, en gezien de tijden die ik rijd kan ik prima meedoen aan de Mazda MX 5 Cup. Dat ga ik dan ook doen.Alleen nog (veel) consistenter worden.
Ik werk voor mezelf met dit soort dingen altijd een beetje een beetje met een spaarsysteem. Hoe meer uren ik speel, des te meer ik van mezelf mag investeren.Nu is mijn vraag: raden jullie me aan eerst toch meer in content te investeren, of het voorlopig met de basiscontent te doen en voor een nieuw stuur te gaan (of pedalen?).
Welkom!Loekoe schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 21:06:
Zo, ik ben ook begonnen met iRacing. Ik hoop dat ik als totale newbie beetje mee kan doen in dit topic.
Ik heb slechts 150 euro geïnvesteerd tot nu toe (een flink tijdje geleden!); in een Logitech Driving Force GT. Daarmee kan ik voorlopig nog wel even uit de voeten, en gezien de tijden die ik rijd kan ik prima meedoen aan de Mazda MX 5 Cup. Dat ga ik dan ook doen.Alleen nog (veel) consistenter worden.
Ik werk voor mezelf met dit soort dingen altijd een beetje een beetje met een spaarsysteem. Hoe meer uren ik speel, des te meer ik van mezelf mag investeren.Nu is mijn vraag: raden jullie me aan eerst toch meer in content te investeren, of het voorlopig met de basiscontent te doen en voor een nieuw stuur te gaan (of pedalen?).
[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 30-06-2016 21:22 ]
Nope, prima verdedigen wat mij betreft.Olaf van der Spek schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 17:15:
[...]
Ik vind het ook een vreemd geval. Na hoeveel seconden kickt iRacing je?
Hij heeft het ook al vaker gehad (volgens mij zei ie ook iets over een 6H race).
[video]
Wat vinden we hier van, is dit blocking?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Is dat de cockpit van de simexpo?Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 19:24:
Een flinke stap richting het oplossen van de rammelende schermen is gemaakt met dank aan de sponsoren. Jammer dat ik zaterdag al wat heb en geen tijd om de boel in elkaar te zetten![]()
[afbeelding]
Pit exit? Hij was gespind..Fuelke schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 18:43:
[...]
Zo veel wijkt hij niet af van zijn lijn, en je zit er voor mij net niet genoeg naast om in te halen. Wel een vreemde pit exit, als hij aan de binnenkant blijft dwingt hij je meteen naar buiten. Nu geeft hij je meer kans om een inhaalpoging te ondernemen.
Altijd fijn om te zien dat iemand die fors sneller is dan jezelf dat doet met een stuur van 1/5 de prijs van het stuur waar je zelf mee rijdtVerwijderd schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 19:24:
Een flinke stap richting het oplossen van de rammelende schermen is gemaakt met dank aan de sponsoren. Jammer dat ik zaterdag al wat heb en geen tijd om de boel in elkaar te zetten![]()
[afbeelding]
Verwijderd
Ik pak de popcorn!JoepW schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 21:21:
Voor de dirt aanhangers, maar ook om je mening over het SR systeem raad ik jullie aan om hier mee te doen met de discussie: http://members.iracing.co...list/3491463.page#9902398
Ik weet niet waar je woont maar je kunt altijd vragen of iemand je mee kan nemen.Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 06:20:
Oh en nou begeeft mijn auto het opeens weer.... 2 dagen voor de meeting. Hopelijk kan ik 'm aan de praat krijgen, lijkt alsof de accu slecht oplaadt ofzo. Ik rijd ook constant korte afstanden misschien komt het gewoon daardoor. Ik ga proberen vervoer mogelijk te maken.
Wat Skullboy inderdaad al zegt. Volgens mij hebben we iRacers uit alle windrichtingen die naar Eefde komen morgen, daar zit vast wel iemand bij met wie je mee kunt rijden.Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 06:20:
Oh en nou begeeft mijn auto het opeens weer.... 2 dagen voor de meeting. Hopelijk kan ik 'm aan de praat krijgen, lijkt alsof de accu slecht oplaadt ofzo. Ik rijd ook constant korte afstanden misschien komt het gewoon daardoor. Ik ga proberen vervoer mogelijk te maken.
Cube Nuroad Race (2022)
ff gecorrigeerd voordat iedereen 160 km verkeerd zitderx666 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 09:50:
[...]
Wat Skullboy inderdaad al zegt. Volgens mij hebben we iRacers uit alle windrichtingen die naar Eefde komen morgen, daar zit vast wel iemand bij met wie je mee kunt rijden.
ach... Eefde Eelde... Tis allemaal verweggistanJoepW schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 10:32:
[...]
ff gecorrigeerd voordat iedereen 160 km verkeerd zit
Cube Nuroad Race (2022)
Als je altijd korte afstanden doet is waarschijnlijk je batterij wat om zeep (leeg)... een avondje aan de druppellader hangen kan wonderen doen.Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 06:20:
Verwijderd
Snelheid is niet te vinden in materiaalArfman schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 05:22:
[...]
Altijd fijn om te zien dat iemand die fors sneller is dan jezelf dat doet met een stuur van 1/5 de prijs van het stuur waar je zelf mee rijdt![]()
Dat is wel te regelenFragbeestje schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 10:42:
[...]
Als je altijd korte afstanden doet is waarschijnlijk je batterij wat om zeep (leeg)... een avondje aan de druppellader hangen kan wonderen doen.
enneuuuh.... wordt de kart meeting gestreamed?dan kan ik vanop het werk nog wat volgen
[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 01-07-2016 11:26 ]
Ik neem mijn GoPro mee, dus als iemand een goed internet abonement heeft kan ik 1080-2.7k stream via Livestream.com (meen ik, of anders via een telefoon).Fragbeestje schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 10:42:
[...]
Als je altijd korte afstanden doet is waarschijnlijk je batterij wat om zeep (leeg)... een avondje aan de druppellader hangen kan wonderen doen.
enneuuuh.... wordt de kart meeting gestreamed?dan kan ik vanop het werk nog wat volgen
Geweldig, lekker wat zitten kwijlen op het werk...JoepW schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 11:17:
[...]
Dat is wel te regelenNiet het karten, btw. Wel de BBQ
Maar beter lijkt me een broadcast van de VR-rig die we waarschijnlijk hebben staan naast mijn reguliere setupFragbeestje schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 11:43:
[...]
Geweldig, lekker wat zitten kwijlen op het werk...
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/457406.page Voor je telemetryNinjaTrek2891 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 23:47:
Iemand enig idee hoe ik telemetry altijd standaard aan kan hebben?
Ik heb de Z1 software. Maar heb de dash niet standaard aan omdat ik geen 4e scherm vrij heb. Het gebruik van iDisplay is me slecht bevallen dus heb ik even Dashboard Pro op mn android tablet. Maar Z1 Dashboard zette altijd vriendelijk mijn telemetry logging aan.
Nu vergeet ik hem steeds aan te zetten.. anybody got an idea?
En op de side note. Ik heb gezocht naar waar over gesproken werd tijdens een race. Ik heb wat performance issues met iracing. Soms wat dips en microstuttering. Nu werd er tijdens een race in voice chat gesproken over nvidia tweaks op het iracing forum. Ik kan ze alleen niet vinden. Iemand een idee daar over?
@Loekoe welkom! ik zou voor content gaan. Maar vooral concentreren op één klasse. In de rookie klas met MX5 hoef je geen extra content te kopen dus bouw je een mooi voordeel op met je spaarsysteem.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq