iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 47 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinslo
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-09 19:43
NinjaTrek2891 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:25:
UK&I League had een leuke start vandaag... 12 cars wrecked in Turn 3.
Verloor er 1 de auto bij de corner brexit?

Jammer dat ik vanavond niet met de skippy's mee kon doen, volgende keer beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Race 1 was leuk. Tempo zat er goed in bij iedereen.

Race 2 verknal ik zelf volledig wanneer ik probeer Paul in te halen in t1. Maar dat gaat mis met mij in een slip waar ik uiteindelijk Marco in mee neem. Nogmaals excuus.

Daarna niet echt door kunnen rijden, teveel fouten en te weinig volk om mee te racen.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Vinslo schreef op maandag 27 juni 2016 @ 23:23:
[...]

Verloor er 1 de auto bij de corner brexit?

Jammer dat ik vanavond niet met de skippy's mee kon doen, volgende keer beter!
Ooh Snap! :D

Heb deze week HEEL veel fun gehad op New Hampshire in de Skip Barber. Geweldig baantje. Erg moeilijk voor overtaking.

Met dank aan Joep en zijn geweldige verwijzing heb ik eindelijke de hotlap video kunnen maken zoals ik hem in format wil gebruiken.

[YouTube: https://youtu.be/agcPH5RPTFA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 15:56
-PassY- schreef op maandag 27 juni 2016 @ 21:26:
nou, Van ging totaal niet, naar totaal wel, naar totaal de schlemiel.

Kwam er bij het starten van de Q pas achter dat ik nog 19.7L had (Mosport). Snapte al niet waarom ik zo "traag" was.

In de Q naar P3 gereden :) Plekje verloren bij de start, maar ja. Kon Koen goed bijhouden en was ietjes sneller uit de laatste bocht. kwam er wel naast, remde nog voor de bocht ... wat ik beter niet had kunnen doen. Wonderbaarlijk geen schade of een slow down.

Gaatje naar Koen dicht gereden, en ik rem denk ik 1m te laat, wou niet eens een inhaal poging doen ofzo, maar knal er vol achterin :(

nogmaals sorry Koen O-)

Ga nu maar even in het schaam hoekje zitten
Race 1 ging inderdaad niet zoals gepland ;) maar ik schrok wel even toen ik de knal voelde / hoorde :o

Race 2 had ik behoorlijk wat minder pace dan Rudy, Paul en Marco. sommige stukjes leek het net iets sneller te kunnen gaan met het andere weer maar Rudy en Paul leken wel met hun vingers in de neus in te lopen. Frustrerend >:) Toch wel een heel leuk rondje met Rudy "gevochten" (ernaast gehangen)

Paul elimineerde even later zichzelf door te proberen om wat bandengraffiti op de muur te plaatsen en dankzij schade aan Marco z'n auto kon ik er nog net voorblijven.

edit: en 2 keer vergeten OBS aan te zetten... 8)7

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 16:18

DutchDevil79

I race, therfore I am

Kon er jammer genoeg weer niet bij zijn. Volgende week ook al niet. Zomercompetitie van squash hebben ze precies op Maandag gepland hier. Maar als het goed is volgende week de laatse. Daarna ga ik jullie weer vervelen. En ben natuurlijk komende Zaterdag wel van de partij.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 18:41

derx666

mecker ende blaet

Quali ging niet top gisteren. Kon geen strakke ronde aan elkaar knopen (waarschijnlijk net te weinig rondes gedaan) en startte van P4 voor de eerste race.

Race 1: Start ging prima, zat aan de binnenkant, en kon daar meteen Pascal en Koen aan de binnenkant inhalen, en kwam zo achter Rudy te zitten. 2x heb ik een kans gehad om in te halen aan het einde van het rechte stuk. De eerste keer zat ik aan de binnenkant en was ik te voorzichtig, waardoor Rudy buitenom mee kon blijven rijden. Voor de volgende bocht rechtsaf had hij de binnenbocht, en daar moest ik weer afhaken. De 2e keer zat ik aan de buitenkant en gingen we allebei de mist in in de knik. Rudy ging net iets minder ver offtrack waardoor hij me weer voor kon blijven. Dit bleef zo tot aan de finish.

Race 2. Bijna achteraan gestart. Na 2 rondes lag ik 4e achter Dirk en Paul, toen Dirk de mist in ging in turn 1. Hij kwam aan de binnenkant op het gras voor de hairpin, en ik hoopte dat hij op de apex van de hairpin genoeg snelheid zou hebben om een stuk de baan op te schieten. Helaas kwam hij midden op de apex stil te staan, en ik kon hem niet meer ontwijken. Mijn voorvleugel zag er daarna uit als een mislukt kunstproject, en mijn stuur trilde behoorlijk op de rechte stukken, dus de ophanging was ook verre van ok.
Ik viel terug tot P7 achter Bas en Patrick. Ik kwam weer vrij snel enigszins in een ritme, en kon vrij snel aan Patrick voorbij toen deze een foutje maakte. Nick ging daarna ergens de mist in, en de ronde daarna kon ik ook voorbij Bas. Paul, Koen en Rudy waren ondertussen al een flink eind weg, en het zag er naar uit dat het voor de rest een eenzame race zou worden. Toch kreeg ik langzaam meer vertrouwen in de auto, en leerde ik omgaan met het nog grotere onderstuur dan normaal. Mijn tijden gingen ook langzaam omlaag, en vanaf ronde 11 kwam ik niet meer boven de 1:14.4. Zo kon ik langzaam Koen binnen hengelen, maar helaas was de race net te kort om een aanval in te kunnen zetten. Omdat Paul hem in de laatste bocht nog de muur raakte schoof ik nog een plekje op naar p3.

Was weer behoorlijk vermakelijk racen, en Oran park blijft een listig baantje om echt snel op te zijn...

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Geweldig relaas Derx. Erg leuk om te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Is er nog iemand die voor zaterdag een lift nodig heeft vanuit Limburg ? Woon zelf in Venlo, maar kan evt. wel een stuk omlaag rijden voor iemand op te pikken. Rij via de a73/a50 en kan onderweg dus ook nog wel iemand oppikken...

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:03

Arfman

Drome!

Vanuit Almelo idem dito, alhoewel ik daar niet veel animo voor verwacht.

Tevens neem ik klapstoeltjes en een VR cover mee :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Arfman schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 11:46:
Vanuit Almelo idem dito, alhoewel ik daar niet veel animo voor verwacht.

Tevens neem ik klapstoeltjes en een VR cover mee :)
Next time :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Laatst online: 23-09 13:52
-PassY- schreef op maandag 27 juni 2016 @ 17:19:
[...]

Weer type maakt echt heeeeeel veel uit met de tijden. Ik zou lekker in een sessie gaan zitten en dan de tijden gaan vergelijken, dan weet je dat de condities tenminste het zelfde zijn :)
Geen sessies voor Zandvoort gaande nu maar wel even met de weerinstelling gespeeld voor offline testen en ben 1.5 seconde sneller gegaan, 1.56.2 met een opt van 1.55.6.

Maar nu Zandvoort even achter me laten en gaan concentreren op de Series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Hertog_Martin schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:35:
[...]

Geen sessies voor Zandvoort gaande nu maar wel even met de weerinstelling gespeeld voor offline testen en ben 1.5 seconde sneller gegaan, 1.56.2 met een opt van 1.55.6.

Welke series ga je doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-09 18:08
Hertog_Martin schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:35:
[...]

:Y mosport d:)b

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Yay! Zie je vanavond tijdens de practice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Laatst online: 23-09 13:52
Skip Barber Race Series dus Mosport idd.
Net beetje geoefend, aparte baan wel, je kan rond in redelijke tijd zonder ook maar ooit op de rem te trappen.Al was met rem wel sneller dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
MoSport is idd een snelle baan :-) Je remmen blijven relatief koel en dus brengt dat spektakel in de race als mensen in eens voor je ''licht'' probeert te remmen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-09 16:39
Hoi allen,

Ik heb nu sinds een week iRacing, en het bevalt me erg. Wat me alleen wel al snel opviel is dat het niveau bij Rookies niet bijzonder hoog is. Ik ben dus alvast aan het kijken naar het aanschaffen van cars/tracks, en kan wel advies gebruiken.

In eerste instantie dacht ik gewoon een aantal populaire auto's te kopen voor de afwisseling, maar ik lees dat veel mensen adviseren om je te houden bij een auto en daar de tracks van te kopen voor dat seizoen. Maakt het veel uit? Ik nam eigenlijk aan dat als je 6 auto's koopt je altijd wel iets te rijden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Hou Broud, Welkom :-)

Ik heb me inderdaad tot 1 auto gehouden in de Rookie class. MX-5. Als je een beetje aan crashes kan ontwijken zit je goed en ben je vrijsnel in D class.

Maar wil je een auto door en door kennen is oefening het meest belangrijk en dus veelal de zelfde auto. Ik rij dit seizoen weer alleen de Skip (Op een endurance race na).

Ook het beste aan het doen van 1 auto is je afstelling mbt je stuur, force feed back, pedalen. Anders voelt dat altijd anders aan. Dus wen er aan en ga er voor :-)

MX-5 Virtual Racing School series is redelijk ok. Minste ongelukken. (Maar weet eerlijk gezegd niet of die official is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Hertog_Martin schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:47:
[...]

Skip Barber Race Series dus Mosport idd.
Net beetje geoefend, aparte baan wel, je kan rond in redelijke tijd zonder ook maar ooit op de rem te trappen.Al was met rem wel sneller dus :+
Sja redelijke tijd is niet goed genoeg:-)
Ik probeer de 1m33 hoog te bereiken (0.2 er vanaf momenteel) op standaard weer.

Dan wordt het best een uitdaging! (althans voor mij toch)

Zet je iracing profiel even in je sig dan kunnen we je toevoegen aan de vrienden lijst. Altijd leuker met mensen van hier samen te rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:39

Niellie41

[object Object]

Ik host vanavond om 20:00 een oefensessie voor de MSF 1000. Iedereen is welkom. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:05

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Niellie41 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 17:54:
Ik host vanavond om 20:00 een oefensessie voor de MSF 1000. Iedereen is welkom. :)
Ik kom ietsje later wel even langs denk ik :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
NinjaTrek2891 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:40:
Yay! Zie je vanavond tijdens de practice :D
Vanavond wat uitzieken helaas :-(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09 18:22
Afbeeldingslocatie: http://s100.iracing.com/wp-content/uploads/2016/06/dlm_eldora_iracing.jpg

Le Mans in de september build. :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev null
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-04-2022

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

iRacing heeft nog tot maart om met day/night transitions te komen. :P
Wel gaaf om te lezen waar ze nu mee bezig zijn. Ik kijk wel uit naar de komende maanden/jaren en ben zeer nieuwsgierig naar dirt oval racing. Hier komt VR wel van pas. :P

[ Voor 18% gewijzigd door Niellie41 op 29-06-2016 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Gisteren geoefend op Canadian Tire Motorsports Park... wat een baan... ik dacht ooh doe ik wel even.

3 uur aan het oefenen geweest tot ik te moe was en vage fouten begon te maken. Dus er mee gekapt. Vanavond weer oefenen en misschien een race mee pakken.

Ik heb al wel in de trainingen in de gaten gekregen dat mensen niet in hun spiegel gaan kijken. Vooral de vele nieuwe namen die ik voorbij zag komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
NinjaTrek2891 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:15:
Ik heb al wel in de trainingen in de gaten gekregen dat mensen niet in hun spiegel gaan kijken. Vooral de vele nieuwe namen die ik voorbij zag komen.
Protip: Er voor blijven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Uiteindelijk kom ik in een hogere split te terecht als deze gastjes.. dat zou geen probleem moeten zijn :)

Vooral in de laatste S daar kiekt niemand.. want ooh ooh het is zo spannend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:57

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NinjaTrek2891 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:22:
Uiteindelijk kom ik in een hogere split te terecht als deze gastjes.. dat zou geen probleem moeten zijn :)

Vooral in de laatste S daar kiekt niemand.. want ooh ooh het is zo spannend :D
De ongelukken gebeuren in:

T2 (corrigeren als je eenmaal een lijn hebt gekozen in moeilijk), T5/6 (uitremmen kan, maar het is heel krap bovenop en voordat je het weet zit de buitenste auto in de zandbak) en laatste bocht (de binnenlijn is eigenlijk niet mogelijk).
Maar in de bocht na het lange rechte stuk en T3 kan je prima inhalen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 29-06-2016 11:16 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
JoepW schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:56:
[...]

De ongelukken gebeuren in:

T2 (corrigeren als je eenmaal een lijn hebt gekozen in moeilijk), T5/6 (uitremmen kan, maar het is heel krap bovenop en voordat je het weet zit de buitenste auto in de zandbak) en laatste bocht (de binnenlijn is eigenlijk niet mogelijk).
Maar in de bocht na het lange rechte stuk en T3 kan je prima inhalen ;)
Goed informatie! Het is ook eigenlijk waar ik al dacht na ervaringen in de FP.

T5/6 blijf ik wel achter iemand hangen... dat is te krap en te glad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NinjaTrek2891 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:42:
[...]

Goed informatie! Het is ook eigenlijk waar ik al dacht na ervaringen in de FP.

T5/6 blijf ik wel achter iemand hangen... dat is te krap en te glad.
Glad is het niet in T5/6, maar je mist ineens wieldruk als je uit T5 komt bovenop en daardoor mis je grip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
JoepW schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:45:
[...]

Glad is het niet in T5/6, maar je mist ineens wieldruk als je uit T5 komt bovenop en daardoor mis je grip ;)
Oowh! Ik had m'n data nog niet bekeken van gisteravond. Maar dat zou de onverklaarbare (Nu verklaarbaar) onderstuur gelijk verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ow en nog leuker. Bij het aanremmen van T5 mis je stuur omdat met perch 5 (de auto zo laag mogelijk dus) je over de grond schraapt.
De meningen zijn verdeeld wat beter is. Ik rij met 5 op MoSport vanwege het voordeel in de rest van de bochten en neem voor lief dat aanremmen en sturen voor T5 wat moeizaam is. Maar anderen verkiezen de auto iets hoger om daar wel stuur te hebben en dan maar wat minder stuur in alle andere bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Dat had ik al in de gaten. Geweldig vind ik dat. Je hoort hem gewoon schuren over de grond. Vooral bij het aan remmen.

Ik hoorde dat iemand al perch -1 had gedaan vanwege die reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:37

BM

Moderator Spielerij
Kreeg van de week een paar mailtjes binnen van het iRacing forum dat Dave Kaemmer gereageerd. Omdat dat niet zo vaak gebeurd toch eens even gekeken waar dat over ging, maar damn, iRacing modeleert nog veel meer van de autos dan ik gedacht had, wist dat ze nauwkeurig waren, maar dat ze ook de invloed van draaiende assen, bewegende cilinders etc doorrekenen en invloed laten hebben op de physics wist ik niet :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik had ze inderdaad ook gelezen, en dit soort dingen laat wat mij betreft maar weer eens zien hoe ver iRacing voor ligt op de concurrentie. Waar de meesten gewoon tabellen en "versimpelde" modellen.calculaties gebruiken icm. wat natte vinger werk om het lekker te laten voelen, rekent iRacing gewoon alles realtime door. Dat ze tweaks aan aero en evt. balans gewicht doen komt volgens mij omdat het zo verschrikkelijk moeilijk is om alles perfect te krijgen.
Ik heb ook het idee dat sinds een tijdje de setup veranderingen logischer reageren dan daarvoor. Als je een bepaalde verandering doet, dan reageert de auto ook op een voorspelbare manier, of iig een stuk beter dan voorheen (uitzonderingen daargelaten).

Ben wel benieuwd hoeveel verschil er zit tussen een real life setup van bv. een r8 gt3 of Merc GT3, en de iRacing setups, en of deze uitwisselbaar zijn.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Op bepaalde punten lopen ze toch nog achter, ik denk dan bijvoorbeeld aan schademodel, dag/nacht, weer (regen)... Maar als ze iets implementeren, zijn ze wel onmiddellijk goed erbij, of zelfs onmiddellijk de beste.

Het gaat allemaal wat traag, maar het is wel het wachten waard :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:07
NinjaTrek2891 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:15:
Gisteren geoefend op Canadian Tire Motorsports Park... wat een baan... ik dacht ooh doe ik wel even.

3 uur aan het oefenen geweest tot ik te moe was en vage fouten begon te maken. Dus er mee gekapt. Vanavond weer oefenen en misschien een race mee pakken.

Vind het zelf best een fijne baan. Kwalificeer bijna altijd in de tweede helft van het veld, maar finish in de regel bij de eerste helft. Vooral in T2 zijn enorm veel plaatsen te winnen als je wat verderop de grid start.

Truc is om in de eerste ronde flink wat marge in te bouwen in die bocht. Er komen altijd wel een stuk of 3 auto's in de problemen daar. Rij je op de limiet, dan kun je bijna onmogelijk corrigeren en ben je zelf ook het haasje. Rij je iets langzamer, dan rij je rustig om de melee heen en heb krijg je die plaatsen mooi cadeau. Daarna direct weer op race-speed verder :) .

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Net een race gedaan met de FR2.0 op Mosport. Goed gekwalificeerd na nauwelijks practice. Eerste paar rondjes gingen prima maar het leek een saaie race te worden want de 4 voor me waren sneller en de 8 achter me waren langzamer. Helaas hang ik hem in T2 in de muur na iets te krap de bocht aan te hebben gesneden. Jammer voor mijn SR en iR, niks gemist aan de race. Verschillen zijn bij de FR2.0 wel erg groot, het is niet zo leuk om 35 minuten alleen te rijden.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinslo
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-09 19:43
Zelf gisteren een race gedaan in de bss. Eindelijk van Road America af, nu is het watkins Glen. Wat een leuke baan! Had helaas geen tijd om aan setup te werken, dus reed op een Brands Hatch setup. Kwam wat snelheid tekort, maar 8e gekwalificeerd en 6e gefinisht na een schone race. Was leuk, werd hard maar respectvol gevochten.

Helaas niet veel kans de rest van de week om voor een beter resultaat te gaan, maar waren leuke punten voor het divisie kampioenschap. Sta na 3 races nu 2e. Kan nog alle kanten op maar ben goed op weg.

Zit nu boven de 1400 irating dus ga langzaam naar een volgende split bij de wat populairdere sessies. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Vinslo op 29-06-2016 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

ThiJor schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:29:
Op bepaalde punten lopen ze toch nog achter, ik denk dan bijvoorbeeld aan schademodel, dag/nacht, weer (regen)... Maar als ze iets implementeren, zijn ze wel onmiddellijk goed erbij, of zelfs onmiddellijk de beste.

Het gaat allemaal wat traag, maar het is wel het wachten waard :)
Inderdaad, maar ik denk dat dat dingen zijn die ze als "minder belangrijk" hebben bestempeld. Eerst de basis goed krijgen, en daarna pas de rest implementeren (eerst leren lopen voordat je gaat rennen). Als je alles tegelijk gaat doen is uiteindelijk alles maar half (zie iRacing website).

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
basis lol sorry hoor maar de sim in de breedte updaten is alles behalve basis.

wtf rallycross in iracing ? met welk schademodel ? dat van tik -> meatball

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Ze hebben misschien IKEA aangetrokken als hoofdsponsor voor het rallycross kampioenschap. Daar staan er nog meer meatballs op het menu.

Alhoewel het me in het begin helemaal niet aansprak begin ik er wel meer interesse voor te krijgen. Ook omdat het hele offtrack gripmodel hiervoor gewijzigd gaat worden.

Ze zullen vast wel zorgen dat het damage model al wat geoptimaliseerd is voordat dit officieel gaat... hoop ik :)

En als Le Mans er in september bijkomt heb ik niet veel meer te klagen voorlopig... tenzij day/night transitions :+
en de Honda HSV-010 GT batmobile... die er blijkbaar toch nooit meer gaat komen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09 18:22
Wat is de klacht over het damage model precies? Sommige auto's zijn inderdaad super gevoelig, en soms werkt het wat raar. Maar met bepaalde auto's (street stock, Ruf C-Spec schieten te binnen) kun je prima die figure-8 races in W13 doen en lekker ruig rijden zonder meatballs of andere gekke dingen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Laatst online: 09-12-2021
de eerste meatball moet ik nog krijgen wegens kleine schade met de CSpec :p Als ik er 1 krijg, dan lig ik of op mijn dak, op mijn zijkant, met 200+ in de muur.

Een kleine mini tank is het.

Maar de prototypes kunnen niet veel hebben, en dat kunnen ze in het echt ook niet :) Denk wel dat het visueel beter kan :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Het probleem is meer dat vaak kleine tikjes veel te grote gevolgen hebben. In het echt zie je auto's elkaar midcorner vaak genoeg een tik geven zonder dat er veel gebeurd, maar in iRacing is het vaak meteen een spin. Dat heeft weinig met damage model te maken maar vooral met de netcode.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-09 16:39
NinjaTrek2891 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:58:
Hou Broud, Welkom :-)

Ik heb me inderdaad tot 1 auto gehouden in de Rookie class. MX-5. Als je een beetje aan crashes kan ontwijken zit je goed en ben je vrijsnel in D class.

Maar wil je een auto door en door kennen is oefening het meest belangrijk en dus veelal de zelfde auto. Ik rij dit seizoen weer alleen de Skip (Op een endurance race na).

Ook het beste aan het doen van 1 auto is je afstelling mbt je stuur, force feed back, pedalen. Anders voelt dat altijd anders aan. Dus wen er aan en ga er voor :-)

MX-5 Virtual Racing School series is redelijk ok. Minste ongelukken. (Maar weet eerlijk gezegd niet of die official is)
Thanks voor het antwoord, zijn er bepaalde tracks die veel terugkomen, en dus handiger zijn om te kopen? Of is het puur afstemmen op 1 seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Broud schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 17:28:
[...]

Thanks voor het antwoord, zijn er bepaalde tracks die veel terugkomen, en dus handiger zijn om te kopen? Of is het puur afstemmen op 1 seizoen?
Om die vraag te beantwoorden kan ik je het beste verwijzen naar de iRacing forums middels deze link: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3333070.page. Hier staat alles beschreven mbt de rotatie per seizoen voor de Skip Barber series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Gaap, wat is Mosport toch een saaie baan in de FR2.0. Inhalen schier onmogelijk vrijwel en ik maak 1 foutje in Moss en meteen 2 man erbij, uit de draft, hele race alleen gereden. GAAP. Rest van de week Radical time >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

In de ProtoGT Serie was het anders best spannend af en toe op Mosport.

door gewoon niet te crashen 5e geworden in de top split met een SoF van 4274 en dat terwijl ik gelijk in het begin van de baan ging en dus eigenlijk als laatste starte :D

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik deed ook mee met ProtoGT in de GT1... Dacht dat ik wel een goeie qualy lap had maar het was toch P13 of 14 ofzo :+ Beetje onderschat met een SOF van 5200 of nog meer volgens mij.

Toen maar op endurance mode gereden met de hoop dat er flink wat mensen uitvielen, maar dat viel nog tegen. Er werd best netjes gereden, maar paar domme acties gezien, inclusief mijn eigen (pit stall missen omdat ik een van de eerste had door pit sharing, en eraf glijden in Moss). Uiteindelijk P8 met nog maar een autolengte tot P7 dus zonder die fouten had ik makkelijk nog een positie gehad.

Wel aardige race, alleen beetje lang, jetlag is nog niet helemaal weg merkte ik, moest goed m'n best doen om F3 / spiegels in de gaten te houden want soms werd ik nogal verrast :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Ook in een B serie, en *voor* T1, kan het flink mis gaan.

Dit is ook apart..

[ Voor 29% gewijzigd door Olaf van der Spek op 29-06-2016 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-09 22:58
Dat is als iemand zijn verbinding niet goed (genoeg) is, dan valt hij soms weg voor andere.
Vorige week in de WG 6h zag ik hetzelfde, zelfs nadat hij erop gewezen werd (3-4 bochten was hij weg) bleef hij in gevecht gaan met andere.

Ach ja kan gebeuren, het is heel lastig daar rekening mee te houden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Ithric schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 09:10:
Dat is als iemand zijn verbinding niet goed (genoeg) is, dan valt hij soms weg voor andere.
Vorige week in de WG 6h zag ik hetzelfde, zelfs nadat hij erop gewezen werd (3-4 bochten was hij weg) bleef hij in gevecht gaan met andere.

Ach ja kan gebeuren, het is heel lastig daar rekening mee te houden.
Dit is iets anders, hij blijft namelijk 30s op dezelfde plek. Hij vertelde dat zijn hele PC voor die tijd bevriest.. gelukkig geen ongelukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Laatst online: 09-12-2021
zijn er nog mensen die ergens tussen Bussum en Eefde in wonen?

Anders ga ik stoelen meenemen ipv mensen :p

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Olaf van der Spek schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 09:21:
[...]

Dit is iets anders, hij blijft namelijk 30s op dezelfde plek. Hij vertelde dat zijn hele PC voor die tijd bevriest.. gelukkig geen ongelukken.
Ooo echt, dat had ik dan niet door excuses.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03:30
Is er nog iemand vervoer nodig vanuit stadskanaal(Groningen) naar Eefde nodig heeft. ?

[ Voor 4% gewijzigd door SkullboyNL op 30-06-2016 12:44 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

volgende keer met een sheet invullen misschien maar even woonplaats en vervoersopties erbij zetten :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Olaf van der Spek schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 09:21:
[...]

Lijkt niet echt op een PC freeze... want hij komt op volle snelheid terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
NinjaTrek2891 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 16:02:
[...]

Lijkt niet echt op een PC freeze... want hij komt op volle snelheid terug...
Waarom zou zijn snelheid ineens anders zijn na de freeze? Het is een freeze, geen reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Olaf van der Spek schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 16:07:
[...]

Waarom zou zijn snelheid ineens anders zijn na de freeze? Het is een freeze, geen reboot.
Omdat iRacing na een aantal seconden geen data je kicked van de race.

Het is een apart geval.. hij komt ook zo clean terug net voor de bocht. Ik ben goed gelovig.. maar zijn verhaal geloof ik niet direct. Als ik 30 seconden pc freeze heb... verwacht ik ook niet dat hij terug komt en ben ik echt met andere dingen bezig dan m'n stuur vast houden.

Positie op de baan voor en na de verdwijning is idd wel apart. denk dat het net 50 meter scheelde.

Excuses voor m'n directheid. Ik beticht niemand snel van vals spelen, maar iets klopt er niet.

[ Voor 7% gewijzigd door NinjaTrek2891 op 30-06-2016 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
NinjaTrek2891 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 16:10:
[...]
Excuses voor m'n directheid. Ik beticht niemand snel van vals spelen, maar iets klopt er niet.
On that bombshell... is het uberhaupt mogelijk om in iRacing te cheaten? Heb wel gezien dat er tijdens de installatie anti-cheat software wordt geïnstalleerd, maar hoe zou je kunnen cheaten? Er draait toch enorm veel code server-based? Dan pikken ze iedereen die zit te klooien er toch zo uit?

En wat kun je dan cheaten? MoreGrip.exe? MoreHorsePower.exe?

Heb vroegah wel shooters gespeeld, en toen vlogen de cheat-beschuldigingen altijd over en weer. Heb dat bij iRacing nog nooit gezien, ook nooit enig vermoeden gehad dat iemand cheat overigens.

En oh ja, even voor de goede orde: I hate cheaters!!!

[ Voor 3% gewijzigd door alexbl69 op 30-06-2016 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
alexbl69 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 16:37:
[...]

On that bombshell... is het uberhaupt mogelijk om in iRacing te cheaten? Heb wel gezien dat er tijdens de installatie anti-cheat software wordt geïnstalleerd, maar hoe zou je kunnen cheaten? Er draait toch enorm veel code server-based? Dan pikken ze iedereen die zit te klooien er toch zo uit?

En wat kun je dan cheaten? MoreGrip.exe? MoreHorsePower.exe?

Heb vroegah wel shooters gespeeld, en toen vlogen de cheat-beschuldigingen altijd over en weer. Heb dat bij iRacing nog nooit gezien, ook nooit enig vermoeden gehad dat iemand cheat overigens.

En oh ja, even voor de goede orde: I hate cheaters!!!
Volgens mij hadden ze het gat gedicht idd... paar jaar geleden was het bv mogelijk om iracing te laten denken dat je LAG had en dus door auto's heen ging. Waar misbruik van werd gemaakt op ovals bij crashes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dat kan nog steeds hoor...

Je kunt in elk spel cheaten. Ik zal niet in te veel details gaan maar het komt erop neer dat je gewoon je ram uitleest en met wat slimme software kun je zo zien welke variabelen er opgeslagen zijn, en ze gewoon een andere waarde geven. Dit draait allemaal lokaal op je pc dus de server heeft er niks mee te maken. De server zal vast wel wat checks doen om de kijken of de data die je stuurt wel realistisch is (als je auto ineens 300 km/h sneller gaat is dat verdacht natuurlijk), maar als je de grip met 1% verhoogt zal de server daar niet over klagen. Nu zal er in iRacing niet een variabele "grip" zijn die je van "1.0" naar "1.1" kan veranderen, maar met een beetje proberen kun je vast wel wat dingen aanpassen die je sneller maken of op een andere manier voordeel geven.

De anti-cheat engine kijkt waarschijnlijk of je je ram aan het modificeren bent. Dat is een vrij eenvoudige manier om het tegen te gaan maar het werkt meestal prima. Natuurlijk is het niet waterdicht maar het wordt wel een stuk lastiger als een ander programma actief meekijkt met wat je doet (en dat ook moet doorgeven aan hun server, je kan die anti-cheat dus niet gewoon afsluiten bijvoorbeeld).

Er zijn vast manieren om om de checks heen te komen maar alles laat een spoor achter en als je te verdacht bezig bent krijg je een ban. Er zijn "vroeger" genoeg mensen gebanned voor cheating en er zijn ook verhalen van mensen die in een test sessie "voor de lol" een cheat aan het proberen waren en later een ban kregen. Ze worden dus wel gepakt. Vast niet iedereen, maar ach...

Ik heb maar 1 iemand binnen iRacing op m'n "maybe" lijst staan die ik niet helemaal vertrouw, verder eigenlijk nooit last van gehad.

Naast deze "harde" cheats zijn er natuurlijk ook genoeg andere dingen die je als cheat kan zien, bijv gebruik maken van bugs. Vroeger kon je bijvoorbeeld op een oval je banden opwarmen door een burnout tegen de muur te doen voor je qualy lap en zo tijd winnen (dat kan niet meer en kan je een ban opleveren). Vrij recent nog zag ik iemand 10-20s voor de green flag al weg rijden en dan een stop&go penalty nemen waardoor je netto toch 5s wint op de rest en het halve veld inhaalt. Die mensen zijn dan ook gemakkelijk te betrappen en met een protest krijgen ze meestal ook een (tijdelijke) ban.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Bedankt voor de uitleg heren. Moest bij de te-vroeg-starten cheat direct denken aan een YT filmpje dat ik kortgeleden zag :) :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
alexbl69 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 16:37:
Er draait toch enorm veel code server-based?
Volgens mij draait er bij iRacing vrij veel client-side.
Ook dan is het in theorie mogelijk alles te verifiëren maar waarschijnlijk doet iRacing dat niet.

[ Voor 18% gewijzigd door Olaf van der Spek op 30-06-2016 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
NinjaTrek2891 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 16:10:
Positie op de baan voor en na de verdwijning is idd wel apart. denk dat het net 50 meter scheelde.

Ik vind het ook een vreemd geval. Na hoeveel seconden kickt iRacing je?
Hij heeft het ook al vaker gehad (volgens mij zei ie ook iets over een 6H race).

Wat vinden we hier van, is dit blocking?

[ Voor 8% gewijzigd door Olaf van der Spek op 30-06-2016 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Ging dat om een positie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:05

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Ben nu ook mijn best aan het doen met de audi r8 @ nordschleife maar ben er nog net niet helemaal

YouTube: iRacing Audi R8 LMS GT3 Nordschleife Ringlaps 6:08.364

http://ringlaps.nickthissen.nl/Events/Details/156

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:02

Fuelke

Forza Ferrari

Olaf van der Spek schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 17:15:
[...]

Hij heeft het ook al vaker gehad (volgens mij zei ie ook iets over een 6H race).

[video]
Zo veel wijkt hij niet af van zijn lijn, en je zit er voor mij net niet genoeg naast om in te halen. Wel een vreemde pit exit, als hij aan de binnenkant blijft dwingt hij je meteen naar buiten. Nu geeft hij je meer kans om een inhaalpoging te ondernemen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Een flinke stap richting het oplossen van de rammelende schermen is gemaakt met dank aan de sponsoren. Jammer dat ik zaterdag al wat heb en geen tijd om de boel in elkaar te zetten :)

Afbeeldingslocatie: https://wit9.home.xs4all.nl/rammelscherm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekoe
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 20:25
Zo, ik ben ook begonnen met iRacing. Ik hoop dat ik als totale newbie beetje mee kan doen in dit topic.

Ik heb slechts 150 euro geïnvesteerd tot nu toe (een flink tijdje geleden!); in een Logitech Driving Force GT. Daarmee kan ik voorlopig nog wel even uit de voeten, en gezien de tijden die ik rijd kan ik prima meedoen aan de Mazda MX 5 Cup. Dat ga ik dan ook doen. :) Alleen nog (veel) consistenter worden.

Ik werk voor mezelf met dit soort dingen altijd een beetje een beetje met een spaarsysteem. Hoe meer uren ik speel, des te meer ik van mezelf mag investeren. :) Nu is mijn vraag: raden jullie me aan eerst toch meer in content te investeren, of het voorlopig met de basiscontent te doen en voor een nieuw stuur te gaan (of pedalen?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loekoe schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 21:06:
Zo, ik ben ook begonnen met iRacing. Ik hoop dat ik als totale newbie beetje mee kan doen in dit topic.

Ik heb slechts 150 euro geïnvesteerd tot nu toe (een flink tijdje geleden!); in een Logitech Driving Force GT. Daarmee kan ik voorlopig nog wel even uit de voeten, en gezien de tijden die ik rijd kan ik prima meedoen aan de Mazda MX 5 Cup. Dat ga ik dan ook doen. :) Alleen nog (veel) consistenter worden.

Ik werk voor mezelf met dit soort dingen altijd een beetje een beetje met een spaarsysteem. Hoe meer uren ik speel, des te meer ik van mezelf mag investeren. :) Nu is mijn vraag: raden jullie me aan eerst toch meer in content te investeren, of het voorlopig met de basiscontent te doen en voor een nieuw stuur te gaan (of pedalen?).
Content!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Loekoe schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 21:06:

Welkom!
En ik zou kiezen voor content! En de spaarbenadering is een goede. Je kan altijd later nog her en der een paar keer op 'kopen/buy' klikken en het allemaal luxer maken ;)
Voor de dirt aanhangers, maar ook om je mening over het SR systeem raad ik jullie aan om hier mee te doen met de discussie: http://members.iracing.co...list/3491463.page#9902398

[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 30-06-2016 21:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 20:40

Phydomir

Dennis

Olaf van der Spek schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 17:15:
[...]

[video]
Nope, prima verdedigen wat mij betreft.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Iemand enig idee hoe ik telemetry altijd standaard aan kan hebben?

Ik heb de Z1 software. Maar heb de dash niet standaard aan omdat ik geen 4e scherm vrij heb. Het gebruik van iDisplay is me slecht bevallen dus heb ik even Dashboard Pro op mn android tablet. Maar Z1 Dashboard zette altijd vriendelijk mijn telemetry logging aan.

Nu vergeet ik hem steeds aan te zetten.. anybody got an idea?

En op de side note. Ik heb gezocht naar waar over gesproken werd tijdens een race. Ik heb wat performance issues met iracing. Soms wat dips en microstuttering. Nu werd er tijdens een race in voice chat gesproken over nvidia tweaks op het iracing forum. Ik kan ze alleen niet vinden. Iemand een idee daar over?

:)

@Loekoe welkom! ik zou voor content gaan. Maar vooral concentreren op één klasse. In de rookie klas met MX5 hoef je geen extra content te kopen dus bouw je een mooi voordeel op met je spaarsysteem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:19
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 19:24:
Een flinke stap richting het oplossen van de rammelende schermen is gemaakt met dank aan de sponsoren. Jammer dat ik zaterdag al wat heb en geen tijd om de boel in elkaar te zetten :)

[afbeelding]
Is dat de cockpit van de simexpo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Fuelke schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 18:43:
[...]

Zo veel wijkt hij niet af van zijn lijn, en je zit er voor mij net niet genoeg naast om in te halen. Wel een vreemde pit exit, als hij aan de binnenkant blijft dwingt hij je meteen naar buiten. Nu geeft hij je meer kans om een inhaalpoging te ondernemen.
Pit exit? Hij was gespind.. ;)
Bij een pit exit is de snelheid een stuk hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 19:24:

[afbeelding]
Altijd fijn om te zien dat iemand die fors sneller is dan jezelf dat doet met een stuur van 1/5 de prijs van het stuur waar je zelf mee rijdt }:|

:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh en nou begeeft mijn auto het opeens weer.... 2 dagen voor de meeting. Hopelijk kan ik 'm aan de praat krijgen, lijkt alsof de accu slecht oplaadt ofzo. Ik rijd ook constant korte afstanden misschien komt het gewoon daardoor. Ik ga proberen vervoer mogelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dat is dan de dynamo, regelaar of accu. Dat moet toch op te lossen zijn ;)
Suc6 ermee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

JoepW schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 21:21:
Voor de dirt aanhangers, maar ook om je mening over het SR systeem raad ik jullie aan om hier mee te doen met de discussie: http://members.iracing.co...list/3491463.page#9902398
Ik pak de popcorn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03:30
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 06:20:
Oh en nou begeeft mijn auto het opeens weer.... 2 dagen voor de meeting. Hopelijk kan ik 'm aan de praat krijgen, lijkt alsof de accu slecht oplaadt ofzo. Ik rijd ook constant korte afstanden misschien komt het gewoon daardoor. Ik ga proberen vervoer mogelijk te maken.
Ik weet niet waar je woont maar je kunt altijd vragen of iemand je mee kan nemen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Wat Skullboy inderdaad al zegt. Volgens mij hebben we iRacers uit alle windrichtingen die naar Eefde komen morgen, daar zit vast wel iemand bij met wie je mee kunt rijden.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Ik kom trouwens uit Purmerend (bij Amsterdam), wil iemand meerijden stuur even een PB.
Heb niet een heel grote auto, maar 2 of 3 mensen moet eventueel kunnen.

Wil er wel zijn voor de F1 Q als het even kan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
derx666 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 09:50:
[...]

Wat Skullboy inderdaad al zegt. Volgens mij hebben we iRacers uit alle windrichtingen die naar Eefde komen morgen, daar zit vast wel iemand bij met wie je mee kunt rijden.
ff gecorrigeerd voordat iedereen 160 km verkeerd zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

JoepW schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 10:32:
[...]
ff gecorrigeerd voordat iedereen 160 km verkeerd zit ;)
ach... Eefde Eelde... Tis allemaal verweggistan :P

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nou vanuit Venlo is Eelde 2x zo ver voor jou ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fragbeestje
Als je altijd korte afstanden doet is waarschijnlijk je batterij wat om zeep (leeg)... een avondje aan de druppellader hangen kan wonderen doen.

enneuuuh.... wordt de kart meeting gestreamed? :+ dan kan ik vanop het werk nog wat volgen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NickThissen
Zullen we Racespot TV laten overvliegen om het live te broadcasten :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 05:22:
[...]

Altijd fijn om te zien dat iemand die fors sneller is dan jezelf dat doet met een stuur van 1/5 de prijs van het stuur waar je zelf mee rijdt }:|

:z
Snelheid is niet te vinden in materiaal :) . Overigens is de G27 al een maandje of twee geleden vervangen ;) .

@dave, ja dit is de sim van de expo en de sim waar SFH samen met Autovisie en Robin Frijns de 12 uur van Sebring mee heeft gereden. Er zit dus een leuk verhaal aan :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fragbeestje schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 10:42:
[...]

Als je altijd korte afstanden doet is waarschijnlijk je batterij wat om zeep (leeg)... een avondje aan de druppellader hangen kan wonderen doen.

enneuuuh.... wordt de kart meeting gestreamed? :+ dan kan ik vanop het werk nog wat volgen ;)
Dat is wel te regelen ;) Niet het karten, btw. Wel de BBQ :)

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 01-07-2016 11:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ithric
Fragbeestje schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 10:42:
[...]

Ik neem mijn GoPro mee, dus als iemand een goed internet abonement heeft kan ik 1080-2.7k stream via Livestream.com (meen ik, of anders via een telefoon). :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
JoepW schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 11:17:
[...]

Dat is wel te regelen ;) Niet het karten, btw. Wel de BBQ :)
Geweldig, lekker wat zitten kwijlen op het werk... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fragbeestje schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 11:43:
[...]

Geweldig, lekker wat zitten kwijlen op het werk... :+
Maar beter lijkt me een broadcast van de VR-rig die we waarschijnlijk hebben staan naast mijn reguliere setup ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fragbeestje
Bedankt Joep, want mijn motivatie om dit weekend te werken was zeker nog niet laag genoeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
NinjaTrek2891 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 23:47:
Iemand enig idee hoe ik telemetry altijd standaard aan kan hebben?

Ik heb de Z1 software. Maar heb de dash niet standaard aan omdat ik geen 4e scherm vrij heb. Het gebruik van iDisplay is me slecht bevallen dus heb ik even Dashboard Pro op mn android tablet. Maar Z1 Dashboard zette altijd vriendelijk mijn telemetry logging aan.

Nu vergeet ik hem steeds aan te zetten.. anybody got an idea?

En op de side note. Ik heb gezocht naar waar over gesproken werd tijdens een race. Ik heb wat performance issues met iracing. Soms wat dips en microstuttering. Nu werd er tijdens een race in voice chat gesproken over nvidia tweaks op het iracing forum. Ik kan ze alleen niet vinden. Iemand een idee daar over?

:)

@Loekoe welkom! ik zou voor content gaan. Maar vooral concentreren op één klasse. In de rookie klas met MX5 hoef je geen extra content te kopen dus bouw je een mooi voordeel op met je spaarsysteem. :)
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/457406.page Voor je telemetry

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Pagina: 1 ... 47 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies