iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 159 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-07 08:42

derx666

mecker ende blaet

Race was wel weer leuk gisteren. Jammer van het belabberde weer waardoor de banden na 1 ronde al aanvoelden alsof ze van kauwgom ipv rubber waren.
Practice en Quali waren niet bijster, dus ik verwachtte er niet al te veel van, maar het werd uiteindelijk toch nog spannend.
Voor me vielen ze echt een voor een weg, dus zo gebeurde het dat ik na de pitstops ineens op P3 reed. Gerard liep wel flink op me in, maar ook hij moest flink fuelsaven, en bleef achter me hangen. Hij ging me 2x voorbij nadat ik mezelf weer eens verremde, maar hij gaf de positie daarna ook weer heel snel terug. Uiteindelijk ging hij in de busstop een paar keer de mist in waardoor hij wat verder achterbleef. Arjan kwam daarna aanhaken nadat hij in de pits gespind was (ROOKIE :P ). In de laatste ronde zat ik bij het uitkomen van de busstop er nog 0.5s voor, en ik dacht dat het wel voldoende zou zijn, echter de draft en zijn low drag setup waren genoeg om op de streep 0.002s voor te liggen. Ik probeerde nog een Logano te doen, maar er is waarschijnljik wel een reden dat hij Nascar champ is, en ik thuis achter m'n pctje zit te simracen :P

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tjello
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-07 08:31
Bij de start had ik Joris al te pakken en kon Ton ook binnendoor pakken in bocht 1. Hij probeerde het in bocht 3 maar ging veel te diep, dit zorgde ervoor dat ik in bocht 5 hem weer in kon halen. Ging daarna goed (kon bij de kopgroep blijven) totdat Richard inhaalt onder de dubbele doorgetrokken lijn op de oval, ik naar rechts om contact te voorkomen en zo kon Joris ook aansluiten, hij raakt Richard helaas en ik wijk uit maar wordt door de achteruitrollende Richard geraakt, was 1 ronde voor pit window maar ik dacht het is altijd een rondje minder dan JRT aan geeft...

3 liter besparen bleek toch wat teveel te zijn en laatste 2-3 ronden als oma rondgereden om het maar te halen, sputterend kwam ik de busstop uit in laatste ronde en kon wagen laten uitrollen over start-finish.

iRacing profiel | Sim Gear: Accuforce Pro v2, Heusinkveld Pro, Triples, custom MDF rig :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alarisico
  • Registratie: Augustus 2016
  • Niet online
Ga nooit ff snel naar 't toilet voor je begint!
Ik had door de haast de verkeerde set-up geload. Daardoor kon ik niet in de Slipstream blijven want de laatste versnelling was te kort.
Vervolgens rij ik de pit uit, ga ik per ongeluk over de gele broodjes die liggen op de uitgang pit!
Kraak, Stuiter, kraak!! Zelfs m'n Spotter/CrewChief melde: "Ouch, that's gotta hurt!!". LMAO!! 8)7
M'n Porsche was compleet vernield! Gelijk weer de pits in!
Game over! Ehhh, Sim over! ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TonCoronel
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:18
Fassive schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:43:
[...]

p.s: Ik keek net even naar je iracing profiel en het blijkt dat je gewoon in leidschendam woond. Ik ook! Tijd voor een GOT den haag meetup :P
Wat een toeval zeg, ik dacht altijd dat ik de enige gek in Leidschendam was joh! :+
Waar woon je? Ik Veursestraatweg.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gerard27
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 24-07 21:56
derx666 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:08:
Race was wel weer leuk gisteren. Jammer van het belabberde weer waardoor de banden na 1 ronde al aanvoelden alsof ze van kauwgom ipv rubber waren.
Practice en Quali waren niet bijster, dus ik verwachtte er niet al te veel van, maar het werd uiteindelijk toch nog spannend.
Voor me vielen ze echt een voor een weg, dus zo gebeurde het dat ik na de pitstops ineens op P3 reed. Gerard liep wel flink op me in, maar ook hij moest flink fuelsaven, en bleef achter me hangen. Hij ging me 2x voorbij nadat ik mezelf weer eens verremde, maar hij gaf de positie daarna ook weer heel snel terug. Uiteindelijk ging hij in de busstop een paar keer de mist in waardoor hij wat verder achterbleef. Arjan kwam daarna aanhaken nadat hij in de pits gespind was (ROOKIE :P ). In de laatste ronde zat ik bij het uitkomen van de busstop er nog 0.5s voor, en ik dacht dat het wel voldoende zou zijn, echter de draft en zijn low drag setup waren genoeg om op de streep 0.002s voor te liggen. Ik probeerde nog een Logano te doen, maar er is waarschijnljik wel een reden dat hij Nascar champ is, en ik thuis achter m'n pctje zit te simracen :P
Ik had 32 nodig in de pitstop maar Als je naar binnen ga met 24 liter nog in de tank dan gaat dat niet lukken in de Porsche maar mijn setup was egt ruk heb van alles geprobeerd maar de banden werden veel te heet lager camber en met caster spelen werkte allemaal niet dus weet het ook niet is er nog een setup goeroe hier ?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Volgens mij had iedereen hetzelfde probleem, ik hoorde van zowel voor als achter op de grid geklaag maar de gaps bleven redelijk constant :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerard27
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 24-07 21:56
Ree vandaag ff met de Ferrari en kon 15 rondes binnen 0.3 halen allebei pds setup

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fassive
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-06 21:39
TonCoronel schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:54:
[...]

Wat een toeval zeg, ik dacht altijd dat ik de enige gek in Leidschendam was joh! :+
Waar woon je? Ik Veursestraatweg.
Ik woon op de Virulylaan in park leeuwenbergh. Ligt tussen de oude en de nieuwe tol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simbad1965
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-04 11:07
NickThissen schreef op maandag 19 november 2018 @ 22:10:
[Afbeelding]

Ik zou niet durven zeggen wie er won maar volgens iRacing was ik het (buitenkant) met 0.001 s :+
Vreemde is op deze foto ben ik nog eerste , zie je aan de lichtjes op zijkant .
Ik ging op dat moment al harder hmm vreemd .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Lampjes verspringen niet live, volgens mij 1 keer per lap.

Hoezo ging jij harder? Dat lijkt me sterk, je had wel de binnenbocht natuurlijk maar ik moet meer snelheid gehad hebben.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-07 11:22
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3623430.page
quote: Tony Gardner
We are making tremendous progress and you will just get to experience some of it the build. Time of Day, two new free tracks (Tskuba and Roval), Formula 3 car, maybe another surprise car you might hear about soon , and some new things we have not discussed yet like a new crowd system at every track. We are also on pace to get the Chili bowl (our first enclosed track) released before the actual race in January but it will not be in the actual early December build. We are not trying to hype anything or make excuses, just trying to communicate. There is also much more in the works than I have touched on above and some exciting announcements are coming as well.

Happy Holidays and good racing!
Alleen Day/Night in december dus.

[ Voor 79% gewijzigd door Alexji op 20-11-2018 19:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:29

Niellie41

[object Object]

En Tsukuba.
En Charlotte Roval.
En de Formule 3 auto.
En misschien nog een andere auto.

;)

Als je de hele post leest, zijn een aantal projecten wel bijna klaar die net niet de december build gaan halen. Dan heb ik zelf liever dat ze nog max. 3 maanden verder aan werken om het goed af te maken. Niemand heeft er wat aan wanneer ze iets als "beta" uitbrengen, want er zullen heel veel mensen gaan klagen dat het niet werkt.

Goed voorbeeld: de nieuwe audio engine.
The new XAudio 2 sound engine is fully integrated into the sim in alpha, but we have not finished optimizing it and debugging it. We also want to take advantage of the improved capabilities now that we have it. Right now it is just playing the existing sounds which will not be a noticeable improvement to most, in fact, some cars will not sound as good since they were tweaked for a different system. Our engineers and sound engineer will now have the opportunity to improve and better remix many more sounds. There is frankly no reason to release it other than to say we did. Therefore, we will not put this in the December build, unfortunately. Once we get everything working as we want along with adding all the new sounds the sounds guys have been dying to implement, we think you all will be quite happy.
Ze hebben het al geïmplementeerd, maar je merkt nog geen verbetering. Als je dit zo uitbrengt, gaan mensen klagen (net zoals bij DX11) omdat ze geen verbetering zien. Beter gezegd, horen. De gebruiker snapt dan niet waarom ze er veel tijd in hebben gestopt.

[ Voor 48% gewijzigd door Niellie41 op 20-11-2018 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Niellie41 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 19:58:
[...]

En Tsukuba.
En Charlotte Roval.
En de Formule 3 auto.
En misschien nog een andere auto.

;)
Maar dat wisten we al. Day/night is het enige qua iRacing engine, de rest is content.

Je post leest een beetje alsof je aangevallen bent door mij, ik deelde gewoon even de link naar de post met een korte samenvatting over de dingen waar mensen het meest op zitten te wachten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Niet aangevallen, maar het kwam mij over als "oh dit is het enigste dat komende build komt". Dat vond ik een beetje zwart/wit. Ik wilde je eerste post wat meer nuanceren. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Niellie41 op 20-11-2018 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-07 22:46
Zwart/wit komt wel aardig overheen toch aangezien ze kwa engine alleen met day/night komen? ;)

Ik vind het jammer dat NTMv7 niet komt dit jaar, het is inmiddels denk ik een jaar verder sinds het werd gepresenteerd als 'bijna klaar, alleen nog even de laatste dingen'. Dat geeft toch het gevoel dat het dit jaar nog gaat gebeuren wat dan een teleurstelling is.

Maar day/night is echt een hele, hele grote update voor mij. Kan echt niet wachten tot de eerste endurance race hiermee en komende Daytone 24h wordt echt heel erg vet denk ik. De F3 kijk ik ook wel naar uit, de FR heeft mij nooit kunnen bekoren op een of andere manier, hopelijk kan de F3 dat wel.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Haha dat is waar. Je kan ook wel zeggen dat de dynamische time of day een dag en nacht verschil wordt voor endurance races. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

gerard27 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:29:
[...]

Ik had 32 nodig in de pitstop maar Als je naar binnen ga met 24 liter nog in de tank dan gaat dat niet lukken in de Porsche maar mijn setup was egt ruk heb van alles geprobeerd maar de banden werden veel te heet lager camber en met caster spelen werkte allemaal niet dus weet het ook niet is er nog een setup goeroe hier ?
We hadden er allemaal last van. Ik heb ook nog de setup van vrs geprobeerd, maar die was helemaal ruk. Uiteindelijk gewoon met dezelfde setup gereden als waar ik al zowat het hele seizoen mee rij. Ik heb wel de banden links 1 klik meer spanning dan rechts, zowat de druk tijdens de stint ong. gelijk was. Ook heb ik de 6e versnelling 2 kliks langer gezet, en volgens mij de rijhoogte achter 1 klik lager met de hoop dat de achterkant dan iets stabieler was met accelereren.
Uiteindelijk maakte het niet bijster veel verschil. Ik merk gewoon dat ik veel te weinig rij, waardoor ik een beetje de feeling aan het kwijtraken ben. De maandagavond is nog het enige wat ik op dit moment rij, en dat is voor mij te weinig om competitief te zijn.
Moet weer endurance gaan doen, maar geen team enzo, en in m'n eentje trainen heb ik echt een schijthekel aan :P
DarkPino schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:27:
...
De F3 kijk ik ook wel naar uit, de FR heeft mij nooit kunnen bekoren op een of andere manier, hopelijk kan de F3 dat wel.
Ik ben ook wel benieuwd naar de F3. Ik hoop eigenlijk op een soort Skip met meer power :) Dus ook met relatief beperkte setup mogelijkheden (wel rembalans gvd), zodat het net zoals in de Skip aan komt op rijders kwaliteit ipv wie de beste setup truukjes kan verzinnen. Dat gevoel heb ik iig bij de auto's die meer setup mogelijkheden hebben. Je ziet af en toe de topteams door een bocht gaan met een snelheid waarbij ik ondersturend rechtdoor zou schieten. Tuurlijk zit daar ook skill bij, maar de verschillen zijn soms wel erg groot.
Toen wij ons vorig jaar probeerden te kwalificeren voor de NEO met de GT3 (of GTE, dat weet ik niet meer), verloren we ineens ong. 1s per ronde op teams waar het seizoen daarvoor mee aan het vechten waren, of zelfs sneller waren. Dat verschil was te groot om alleen aan rijders kwaliteiten toe te dichten, zeker als je daarvoor nog op hetzelfde niveau reed. Oftewel: allemaal aan de fixed setups :P

[ Voor 31% gewijzigd door derx666 op 21-11-2018 10:33 ]

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fassive
Ik verwacht voor het laatste stukje content eigenlijk een LMP2. Dit omdat ze een post op instagram hebben gemaakt met de vraag wat de community vond van een Ferrari gt3 style series voor de HPD. (ook wil ik gewoon een nieuwe LMP2 omdat dat mijn favo klasse is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:07

Phydomir

Dennis

Niellie41 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:28:
Haha dat is waar. Je kan ook wel zeggen dat de dynamische time of day een dag en nacht verschil wordt voor endurance races. :+
Ugh, hoe moet ik straks nou weten waar ik moet remmen voor de busstop als die schaduw niet meer op zijn plek blijf liggen ;(

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fassive
Phydomir schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:07:
[...]

Ugh, hoe moet ik straks nou weten waar ik moet remmen voor de busstop als die schaduw niet meer op zijn plek blijf liggen ;(
Ik had nog niet na gedacht over alle vaste braking points die ik nam op schaduw... dat word opnieuw leren |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NickThissen
Phydomir schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:07:
[...]

Nog erger, komt er ff een wolk voor de zon, heb je met dit bandenmodel ineens zoveel meer grip dat je bijna stilstaat op de apex :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-07 22:13
NickThissen schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:43:
[...]

Nog erger, komt er ff een wolk voor de zon, heb je met dit bandenmodel ineens zoveel meer grip dat je bijna stilstaat op de apex :+
De ideale lijn gaat er helemaal anders uitzien, volg de schaduw.

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alexji

7 seconden aan F3 auto en 3d wolken.

Dit gaat banen echt een nieuw leven geven, compleet andere sfeer.
Mooi hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:35

Arfman

Drome!

Wauw!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NickThissen
Ook wat AI beelden op Instragram (met dynamic time):

Mijn iRacing profiel

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

NickThissen schreef op woensdag 21 november 2018 @ 20:47:
Ook wat AI beelden op Instragram (met dynamic time):

[YouTube: AI Video]
Cool! Zolang ze maar niet (zoals in F1 2018) random in de racelijn op de rem gaan stampen bij blauwe vlaggen.

All-Round nerd | iRacing Profiel

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
w4rguy schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:36:
[...]

Cool! Zolang ze maar niet (zoals in F1 2018) random in de racelijn op de rem gaan stampen bij blauwe vlaggen.
iracing zal blauwe vlag louter informatief maken en ge gaat moeten racen met achterblijvers :+ J/K

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkPino
derx666 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:18:
[...]

Ik ben ook wel benieuwd naar de F3. Ik hoop eigenlijk op een soort Skip met meer power :) Dus ook met relatief beperkte setup mogelijkheden (wel rembalans gvd), zodat het net zoals in de Skip aan komt op rijders kwaliteit ipv wie de beste setup truukjes kan verzinnen. Dat gevoel heb ik iig bij de auto's die meer setup mogelijkheden hebben. Je ziet af en toe de topteams door een bocht gaan met een snelheid waarbij ik ondersturend rechtdoor zou schieten. Tuurlijk zit daar ook skill bij, maar de verschillen zijn soms wel erg groot.
Toen wij ons vorig jaar probeerden te kwalificeren voor de NEO met de GT3 (of GTE, dat weet ik niet meer), verloren we ineens ong. 1s per ronde op teams waar het seizoen daarvoor mee aan het vechten waren, of zelfs sneller waren. Dat verschil was te groot om alleen aan rijders kwaliteiten toe te dichten, zeker als je daarvoor nog op hetzelfde niveau reed. Oftewel: allemaal aan de fixed setups :P
Ik denk ook wel dat het niveau op dit moment onnoemelijk hoog is. NEO is de SOF in GTE zomaar over de 5k. Dat gaat echt nergens over natuurlijk. Andere kant is wel dat er wat in de setups zit inderdaad. Aantal truuken ken ik wel maar breek op dit moment mijn tanden op de LMP1 in de SCO maar dat is ook echt heel erg lastig...

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Nog zo'n drempelverhogend iets van het laatste jaar inderdaad, setups. Vroeger werden ze gedeeld op het forum en kon je gewoon racen. Nu heb je VRS, Craigs Setup Shop en weetikveel wat nog meer, en elk ding kost weer geld. Ik ben eerlijk gezegd niet bereid om daar voor te betalen maar tijd/zin/skills om zelf setups te maken is er niet.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• DarkPino
Naja de echte alien setups ga je toch niet krijgen via VRS of PDS bijvoorbeeld. Veel is inderdaad zelf uitproberen.

Dit hoort wel een beetje met iets wat zo groeit, mensen nemen het serieuzer en worden wellicht zelfs prof. Vervelend voor ons 'amateurs' maar zo werkt het wel met iedere sport volgens mij

iRacing Profiel

• Arfman

Arfman

Drome!

Denk niet dat dat het geval is. 9 jaar lang werden setups gedeeld en toen begon VRS er geld voor te vragen. Alien setups zijn aan mij toch niet besteed, kan ik niet mee rijden, maar in sommige auto's is het niet hebben van een goede setup echt killing.

• DarkPino
True, nooit gedacht om een team te joinen? Iemand met jou kwaliteiten moeten ze toch graag willen hebben?

De F3 in iR is nog niet eens uit en nu al retro...
https://www.facebook.com/Formula1/videos/318470285414968/

iRacing Profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

DarkPino schreef op donderdag 22 november 2018 @ 18:35:
True, nooit gedacht om een team te joinen? Iemand met jou kwaliteiten moeten ze toch graag willen hebben?

De F3 in iR is nog niet eens uit en nu al retro...
https://www.facebook.com/Formula1/videos/318470285414968/
Ja en nee.

De huidige F3 vervangt GP3 en wordt de nieuwe F3.
De oude auto gaat verder in een kampioenschap als voorprogramma van DTM of ADAC GT Masters.

• Fassive
Ik zoek nog mensen voor mij nieuwe team. Niet alle details zijn 100% maar als je interesse hebt 8)

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:37

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Voor de liefhebber komen mijn huidige heusinkveld pro pedalen (va 3 jaar) te koop voor een zacht got-iracing prijsje.
Van het weekend plaats ik een advertentie op markplaats en in v&a. Pm me als je interesse hebt.
(Nieuw rig, dan ook meteen maar nieuwe pedalen ;) )
Update: verkocht d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 23-11-2018 09:43 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• DarkPino
Niellie41 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 18:42:
[...]

Ja en nee.

De huidige F3 vervangt GP3 en wordt de nieuwe F3.
De oude auto gaat verder in een kampioenschap als voorprogramma van DTM of ADAC GT Masters.
Ah dat wist ik niet! Dus in voorprogramma’s mag er wel zonder halo gereden worden? Levensgevaarlijk! ;)

iRacing Profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Het is niet het kampioenschap dat de FIA actief wil promoten. Dan maalt het ze geen bal uit, blijkbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
JoepW schreef op donderdag 22 november 2018 @ 20:57:
Voor de liefhebber komen mijn huidige heusinkveld pro pedalen (va 3 jaar) te koop voor een zacht got-iracing prijsje.
Van het weekend plaats ik een advertentie op markplaats en in v&a. Pm me als je interesse hebt.
(Nieuw rig, dan ook meteen maar nieuwe pedalen ;) )
Meteen een nieuwe knie ook :S ? (srry)
Ex Joep, is een collectors item, had ik die pedalen zelf nog niet had ik ze meteen overgenomen.

Ik dacht laat ik nog eens een officiele wedstrijd rijden, is lang geleden. IMSA op mijn teergeliefde Daytona. Gelukkig een koele baan dit maal. Qualy p12 van de 18 GTE's, niet echt super maar het lag allemaal dicht bij elkaar. In T5 lap1 was het al bingo, iemand die toch de binnenkant wil nemen waar er geen plaats is, niet remt en mij gewoon van de baan stoot. Gelukkig niet echt noemenswaardige schade, eerst de 10 GT3 wagens voorbij laten en mijn inhaalrace starten. Met koud zweet en hartkloppingen mij door het GT3 veld geploeterd, ondertussen vielen er nog enkele GTE's af. Nog een redelijke kloof kunnen dicht rijden en een 4tal GTE's ingehaald en nog op p10 gestrand.

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

DarkPino schreef op donderdag 22 november 2018 @ 18:35:
Verwar je me niet met de snelle Arjan? ;)
Ik heb ooit een iR van 2500 gehad maar zit ondertussen op 2000. Kan me niet voorstellen dat eventuele teams op iemand als ik zitten te wachten. Daarnaast ook geen tijd/zin om vaste avonden te gaan oefenen met het team...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-07 12:59
Ik ben ook in een team gestart toen ik iets van 2300 irating had Arjan :) Maar goed, lag ook aan de potentie en mijn opwaardse IR.

@JoepW Ik ben benieuwd naar die nieuwe pedalen. Ik heb nu mijn Ultimates, maar ik moet even kijken hoe ik ze goed kan smeren, begint een beetje te kleven soms.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkPino
Arfman schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:57:
[...]

Verwar je me niet met de snelle Arjan? ;)
Ik heb ooit een iR van 2500 gehad maar zit ondertussen op 2000. Kan me niet voorstellen dat eventuele teams op iemand als ik zitten te wachten. Daarnaast ook geen tijd/zin om vaste avonden te gaan oefenen met het team...
Haha wat stom! Ja ik was in de war, mijn excuses. Nee ik denk inderdaad dat niemand jou wil hebben 8)7

Nu serieus; voor sommige teams is pace heel belangrijk maar voor veel ook niet. Die willen gewoon plezier hebben en zo hoog mogelijk finishen. Zoals jou plafond misschien 2500 iR is zijn er veel meer mensen die ook dat niveau hebben en die willen niet eens een bloedsnelle gast erbij want dat trekt de verbanden alleen maar scheef...

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-07 18:31
Ik wilde al lang een keer IRacing aanschaffen, Net mijn G29 opgehaald en geinstalleerd, met de referral uit de OP simracing gekocht en nu even wachten op de updates :) . Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fassive
Tricq schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:55:
Ik wilde al lang een keer IRacing aanschaffen, Net mijn G29 opgehaald en geinstalleerd, met de referral uit de OP simracing gekocht en nu even wachten op de updates :) . Ik ben benieuwd!
Welkom, Prepare your wallet 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-07 18:31
Fassive schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:56:
[...]

Welkom, Prepare your wallet 8)7
Ik redeneer het goed door zo te denken: het is goedkoper dan af en toe karten :) redelijk ingecalculeerd ( 8)7 ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fassive
Tricq schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:58:
[...]

Ik redeneer het goed door zo te denken: het is goedkoper dan af en toe karten :) redelijk ingecalculeerd ( 8)7 ).
Het zal altijd goedkoper zijn dan echte autosport... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Tricq schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:55:
Welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

DarkPino schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:28:
[...]

Haha wat stom! Ja ik was in de war, mijn excuses. Nee ik denk inderdaad dat niemand jou wil hebben 8)7
En bedankt hé :+
Nu serieus; voor sommige teams is pace heel belangrijk maar voor veel ook niet. Die willen gewoon plezier hebben en zo hoog mogelijk finishen. Zoals jou plafond misschien 2500 iR is zijn er veel meer mensen die ook dat niveau hebben en die willen niet eens een bloedsnelle gast erbij want dat trekt de verbanden alleen maar scheef...
Da's waar. Ooit meegedaan aan NEO en dat was toch wel dikke fun. Komt allemaal wel weer, moet er gewoon tijd voor zien te maken en dat gaat makkelijker worden in de toekomst :)

Ik ga denk ik de F3 rijden het nieuwe seizoen, hopelijk is dat niet een auto waarin je alleen snel bent als je "rare" setups gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-07 19:29
Fassive schreef op donderdag 22 november 2018 @ 19:33:
Ik zoek nog mensen voor mij nieuwe team. Niet alle details zijn 100% maar als je interesse hebt 8)
Wat voor mensen zoek je voor welke series?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fassive
DVDL schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 11:59:
[...]

Wat voor mensen zoek je voor welke series?
Ik zoek vooral mensen die in split 1/2 zich goed kunnen vinden. In eerste instantie vooral de special events en ook ilms/vrs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkPino
Ik denk dat je dan nog wel wat iRating erbij moet rijden Raf!
Weet je hoe het split systeem werkt?

[ Voor 23% gewijzigd door DarkPino op 24-11-2018 21:38 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Mijn huidige compacte iRacing rig opstelling.
Wel een raar gevoel hoor ff helemaal geen rig.
Erg lege sim plek!
En nu maar w88 en w88 en w88...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Hopelijk snel alle spullen binnen. Ga je nog een buildlog bijhouden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 10:23
JoepW schreef op zondag 25 november 2018 @ 12:08:
Mijn huidige compacte iRacing rig opstelling.
Wel een raar gevoel hoor ff helemaal geen rig.
[Afbeelding: Erg lege sim plek!]
En nu maar w88 en w88 en w88...
Dat is misschien ook maar beter voor je knie. Ik moet helaas naar mijn rig kijken en weten dat ik nauwelijks wedstrijden kan rijden door prive redenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fassive
DarkPino schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 21:38:
Ik denk dat je dan nog wel wat iRating erbij moet rijden Raf!
Weet je hoe het split systeem werkt?
Split werkt op Irating. Bij bv een special event met 500 sign-ups zullen er 10 splits zijn. voor split 1 heb je bv 3000 Irating nodig. Dus als je lager dan 3000 Irating bent kom je in een lagere split etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Tegenwoordig red je het met 3000 ir echt niet meer in de topsplit :) Is meer rond de 4500 of zo...

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
Yep, hangt er ook wel vanaf welke klasse je rijdt. Denk dat je het bv in GTE niet eens meer red onder de 5000

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fassive
Was ook meer als voorbeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op zondag 25 november 2018 @ 12:54:
Hopelijk snel alle spullen binnen. Ga je nog een buildlog bijhouden? :)
Nog niet over nagedacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Mijn rig ligt nu ook uit elkaar. Gisteren echt over gegaan van huis, maar rig nog niet op kunnen bouwen. Morgen denk ik ook niet de tijd om de boel op te bouwen dus pas vanaf volgende week er weer bij.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:56
Na lang, ruim een jaar, wikken en wegen toch maar eens besloten om daadwerkelijk te gaan sim racen.

Misschien ben ik wat blond op dit tijdstip, maar een losse promo voor de BF korting zag ik zo snel niet op de site. Voor diegene die via de refferal uit het begin van de startpost willen aanmelden kan je PR-NEW50OFF122018 in de promo box plakken om voor jezelf toch BF korting te krijgen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik ben er vanavond helaas niet. Zit in A'dam bij een concert

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Razkin schreef op maandag 26 november 2018 @ 01:33:
Na lang, ruim een jaar, wikken en wegen toch maar eens besloten om daadwerkelijk te gaan sim racen.
Welkom
Ik ben nog verder aan het ruimen en vervangen.
Ik ga binnenkort 2x een samsung 24” scherm te koop zetten (16:10). Mooi als 2de of 4de scherm voor een racerig. DM maar als je interesse hebt. In ‘mijn rig’ staat het type.
Update: Beiden verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Jeetje, jackpot gewonnen? :) Ik ben bezig met 3 x BenQ, dus als iemand interesse heeft in 3 x 144hz 27" IPS (Asus MG279Q) let me know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
Is er een auto overpowered vanavond of iets dergelijks?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Scr33x0r schreef op maandag 26 november 2018 @ 14:46:
Jeetje, jackpot gewonnen? :) Ik ben bezig met 3 x BenQ, dus als iemand interesse heeft in 3 x 144hz 27" IPS (Asus MG279Q) let me know :)
Voor 100 euro heb ik altijd wel interesse 🤣

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niks Jackpot.
Me de k.... werken en reizen. Kortom: budget voor investeren d:)b en geen tijd om te racen 7(8)7
Ik kon een 27” black friday deal niet laten lopen.
En jij bent jouw fast lap rig aan het omzetten naar 3 curved benq monitoren? Dan verlies je wel g-sync!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fassive
Net een Daytona IMSA raceje gewonnen in de AMG(top split). Voelt goed om weer eens aan kop te rijden, de manier waarop was wel grappig. Ik moest de hele tweede stint hard fuel saven om niet leeg stil te staan. P1 spinde in de white flag lap T1 :D. De aanhouder wint.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarkPino
Fassive schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:54:
Net een Daytona IMSA raceje gewonnen in de AMG(top split). Voelt goed om weer eens aan kop te rijden, de manier waarop was wel grappig. Ik moest de hele tweede stint hard fuel saven om niet leeg stil te staan. P1 spinde in de white flag lap T1 :D. De aanhouder wint.
Nice!!

Net weer eens mee gedaan aan een maandag race. Leek me leuk om eens van achteraan te starten om zo wat aan mijn racecraft te werken. Ging best goed tot de laatste 7 minuten ik mij verremde bij de 2e chicane in mijn poging Nick in te halen. Over de broodjes heen en had toen zo'n schade dat ik maar gestopt ben.

Ga wel proberen dit wat vaker te doen, was tof!

[ Voor 34% gewijzigd door DarkPino op 26-11-2018 22:05 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
JoepW schreef op maandag 26 november 2018 @ 19:24:
[...]

Niks Jackpot.
Me de k.... werken en reizen. Kortom: budget voor investeren d:)b en geen tijd om te racen 7(8)7
Ik kon een 27” black friday deal niet laten lopen.
En jij bent jouw fast lap rig aan het omzetten naar 3 curved benq monitoren? Dan verlies je wel g-sync!
Zoiets :) Heb nu ook geen g-sync he :) MG279Q heeft dat spul van AMD :)

[ Voor 7% gewijzigd door Scr33x0r op 26-11-2018 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Scr33x0r schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:08:
[...]

Zoiets :) Heb nu ook geen g-sync he :) MG279Q heeft dat spul van AMD :)
aha... wat een gemis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:05

Fuelke

Forza Ferrari

Joep wat ging er mis? Ik dacht eerst dat ik je verraste door in de tweede Lesmo in te sturen en dat je daardoor crashte want je was vlak daarna weg. Maar ik kijk net de replay en je gaat gewoon het grind in?

Niet veel te zeggen over mijn eigen race, twee keer veel tijd verloren door een spin in de Ascari en halfweg ging het helemaal de mist in: een ronde te ver doorgereden, geen brandstof meer, pedalen problemen en een dubbele tijdstraf opgelopen in de pitlane.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bob-B
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 16-07 12:31
Eigenlijk heb ik mijzelf hier nog niet in het forum laten zien of horen. Ben altijd van het leuk mee lezen, totdat je met een vraag zit... 8)7
Allereerst wie is nou die stiekeme lezer? Heel simpel, Bob. 18 jaar en al enige tijd liefhebber van simracen. Sinds begin 2018 heb ik zo af en toe een maandje iRacing gereden, dan weer een tijdje niks wegens tijd gebrek. Maar het begon weer te kriebelen en iRacing zat weer te porren, zodoende het 1 jaar abbo geactiveerd tijdens de Black Friday tijden.

Misschien dat sommige mij wel eens in het 'show je rig' topic voorbij hebben zien komen, maar ik ben dus al enige tijd bezig met het maken van een eigen F1/GT style stuur. Nu kom ik op het punt om mijn stuur te gaan labelen, alleen ik heb niet genoeg kennis van iRacing en van de AMG GT3 (die ik nu sinds kort bezit) voor de belangrijkste knoppen.
Zo kom ik dus bij mijn vraag, wat zijn nou echt handige knoppen om te gebruiken tijdens het racen?
Even ter info; het stuur bevat 4 rotary pushbuttons, 1 on/off switch en 15 push buttons. Oftewel, genoeg mogelijkheden om er een zooitje aan functies op te mappen.
Alle tips en info zijn natuurlijk van harte welkom!

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Korte video van dag naar nacht!
https://twitter.com/iRacing/status/1067179356773068800

[ Voor 27% gewijzigd door Niellie41 op 27-11-2018 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonCoronel
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:18
Was een leuke race gisteren.

Even had ik de hoop pole position te pakken maar Arjan moest in de laatste minuut zonodig weer sneller gaan...

Vanaf P2 een redelijk goede start gehad en na een ronde of twee P1 van Arjan af kunnen nemen, een tijd lang kon een groepje van 6-7 man ons redelijk goed volgen en moest ik op een gegeven moment flink verdedigen, zowel tegen Arjan als tegen Richard (soms zelfs beide in 1 bocht) door deze gevechten werd het groepje uit elkaar getrokken en kon ik 16 ronden lang aan de leiding rijden met Arjan in mijn nek. Met name na de pitstop hele leuke rondes gehad met Arjan, diverse malen zij an zij door de chicanes en elke ronde wisselen van positie. Helaas (zoals verwacht) toen ik 2 x een foutje maakte 3-4 rondes voor het einde in de chicanes de draft verloren en niet meer bij kunnen komen.

Nogmaals gefeliciteerd Arjan, meer dan terechte winnaar!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Gister ook weer eens mee gereden tijdens de maandag avond races. Ik had wel gehoopt iets beter mee te kunnen komen dan ik deed xD. Kon af en toe wel zelde rondetijden rijden als de auto's voor me maar inlopen zat er niet echt in..

Oh well, nu voorbereiden voor een multiclass endurance race, 4 uur op Barber xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepG24
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-04 16:46
Voor mij was het gisterenavond de eerste race sinds een maand of 8/9. In het begin was het treintje rijden. Ik kwam er met de Ferrari niet eens naast uit de slipstream. Na een rondje of 12 raakte ik een 'broodje' in de Variante Ascari en raakte ik de muur. Daarna moeten stoppen. @Fuelke Dat had dus niks met jou te maken.

[ Voor 3% gewijzigd door JoepG24 op 27-11-2018 08:54 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:55
En dan zou Joep de jackpot gewonnen hebben :? 5 meier voor 1 scherm 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fassive
Bob-B schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:59:
Eigenlijk heb ik mijzelf hier nog niet in het forum laten zien of horen. Ben altijd van het leuk mee lezen, totdat je met een vraag zit... 8)7
Allereerst wie is nou die stiekeme lezer? Heel simpel, Bob. 18 jaar en al enige tijd liefhebber van simracen. Sinds begin 2018 heb ik zo af en toe een maandje iRacing gereden, dan weer een tijdje niks wegens tijd gebrek. Maar het begon weer te kriebelen en iRacing zat weer te porren, zodoende het 1 jaar abbo geactiveerd tijdens de Black Friday tijden.

Misschien dat sommige mij wel eens in het 'show je rig' topic voorbij hebben zien komen, maar ik ben dus al enige tijd bezig met het maken van een eigen F1/GT style stuur. Nu kom ik op het punt om mijn stuur te gaan labelen, alleen ik heb niet genoeg kennis van iRacing en van de AMG GT3 (die ik nu sinds kort bezit) voor de belangrijkste knoppen.
Zo kom ik dus bij mijn vraag, wat zijn nou echt handige knoppen om te gebruiken tijdens het racen?
Even ter info; het stuur bevat 4 rotary pushbuttons, 1 on/off switch en 15 push buttons. Oftewel, genoeg mogelijkheden om er een zooitje aan functies op te mappen.
Alle tips en info zijn natuurlijk van harte welkom!
Blackbox controls, Pit limiter, Brake bias +/-, flash headlights. Dat zijn tot nu toe de knoppen die ik het meeste gebruik. Ook is het handig er een open te houden voor Push to talk in een discord/teamspeak. 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik heb zelf één monitor en heb ook naar links en rechts kijken op mijn stuur gemapped.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scr33x0r
FastFred schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 08:51:
[...]

En dan zou Joep de jackpot gewonnen hebben :? 5 meier voor 1 scherm 8)7
Toen ik ze kocht waren ze 680 per stuk lol :P

Maar los gaan ze nog voor 350-400 per stuk, dus ik ga eens kijken of ik ze kan verkopen :P
TonCoronel schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 07:45:
Was een leuke race gisteren.

Even had ik de hoop pole position te pakken maar Arjan moest in de laatste minuut zonodig weer sneller gaan...

Vanaf P2 een redelijk goede start gehad en na een ronde of twee P1 van Arjan af kunnen nemen, een tijd lang kon een groepje van 6-7 man ons redelijk goed volgen en moest ik op een gegeven moment flink verdedigen, zowel tegen Arjan als tegen Richard (soms zelfs beide in 1 bocht) door deze gevechten werd het groepje uit elkaar getrokken en kon ik 16 ronden lang aan de leiding rijden met Arjan in mijn nek. Met name na de pitstop hele leuke rondes gehad met Arjan, diverse malen zij an zij door de chicanes en elke ronde wisselen van positie. Helaas (zoals verwacht) toen ik 2 x een foutje maakte 3-4 rondes voor het einde in de chicanes de draft verloren en niet meer bij kunnen komen.

Nogmaals gefeliciteerd Arjan, meer dan terechte winnaar!
Ja was leuk! Ik dacht, ik kan het gat wel dichten, dus ik ga gewoon met Richard vechten, hem in Nick proberen te forceren en vervolgens proberen weg te rijden en weer naar jou toe. Dat is aardig gelukt :) Mede dankzij Nick en Richard dus. Ik vind de Ford overigens best tricky rijden, maar hij is wel snel op monza. Voor de Q lap moest ik nog even billen knijpen, had een tweede rondje op die banden nodig en wist niet of ik het ging halen :)

[ Voor 68% gewijzigd door Scr33x0r op 27-11-2018 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:55
Scr33x0r schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:54:
[...]

Toen ik ze kocht waren ze 680 per stuk lol :P
Die 3 schermen hebben jou meer gekost dan mijn hele rig incl. pc :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Even fiks off-topic. @Linc heeft meegedaan aan de Rally du Var 2018 in Frankrijk.
Netjes hoor Bas. Vast een hele mooie ervaring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Joep Gelissen schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 08:42:
Voor mij was het gisterenavond de eerste race sinds een maand of 8/9. In het begin was het treintje rijden. Ik kwam er met de Ferrari niet eens naast uit de slipstream. Na een rondje of 12 raakte ik een 'broodje' in de Variante Ascari en raakte ik de muur. Daarna moeten stoppen. @Fuelke Dat had dus niks met jou te maken.
Hey @DarkPino komt bekend voor? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alarisico
  • Registratie: Augustus 2016
  • Niet online
Gefeliciteerd Arjan!

Gisteren toffe race. Ik hoopte Nick Koole nog te passeren in het eindklassement en ondanks dat ik Koole nog
voorbij ging in de laatste ronde was het te weinig om Koole in het eindklassement te verslaan.
Waren wel toffe laatste 10 laps.

Hoop op een mooi nieuw Seizoen.
Mij persoonlijk maakt het niet uit in welke auto we rijden.
Bedankt voor degene die dit mogelijk hebben gemaakt. Joep, Nick bedankt!(Waarschijnlijk vergeet ik n paar mensen).
De rest bedankt voor de leuke races.
Tot maandag!
MADNESS!!!

Groet, Alaric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Thanks, 2 seizoenen op rij nu gewonnen.. gaan we het 3 maken? Ow nee, wacht niemand doet mee voor de punten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 21:32
In dat geval wordt het misschien eens tijd dat ik weer m'n hoofd laat zien :P

[ Voor 3% gewijzigd door Red Baron op 27-11-2018 16:18 ]

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Red Baron schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 16:18:
In dat geval wordt het misschien eens tijd dat ik weer m'n hoofd laat zien :P
Kom dan jonge :D Zou ik oprecht leuk vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fassive
Ik wil ook wel meedoen aan het volgende seizoen. Hoe zit het met autos kiezen etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Misschien dat ik volgend seizoen eindelijk een een heel seizoen vol kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Helaas wordt volgend seizoen voor mij soms wat rijden in het weekend. Echt weer eens ouderwets druk. Zit nu in Bologna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
is er eigenlijk bekend wat er volgend seizoen gereden gaat worden?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

JoepW schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:20:
Helaas wordt volgend seizoen voor mij soms wat rijden in het weekend. Echt weer eens ouderwets druk. Zit nu in Bologna.
Goed voor jou maar minder goed voor je iRacing activiteiten :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-07 19:30

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Vanaf nu speel ik iracing in UltraWide :)

YouTube: LG 34GK950G 120hz G-Sync Monitor Playing iRacing

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Laatst online: 15-07 13:45
@BruceLee : Hoe bevalt de ultrawide je? Ik gebruik dit al dik een jaar, heb ook een 34 inch. Heb zelf het gevoel dat je net niet ver genoeg om je heen kan kijken (in verhouding tot triples)

Ik heb even een functionele vraag: ik probeerde via de link in de startpost de profielen van de auto's voor Fanaleds te downloaden, maar volgens mij doet dat linkje het niet meer.
Is er iemand deze files alsnog kan delen?

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Mooi! Zou hem wel even met een beugel aan de muur maken oid, het schudt allemaal nogal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik zie dat je fps boven de 180 zit. Hoe werkt dat dan met gsync, aangezien die "maar" tot 120hz gaat?

Verder had ik natuurlijk wel 3 schermen verwacht :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-08-2021

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

Riqy schreef op woensdag 28 november 2018 @ 08:09:
@BruceLee : Hoe bevalt de ultrawide je? Ik gebruik dit al dik een jaar, heb ook een 34 inch. Heb zelf het gevoel dat je net niet ver genoeg om je heen kan kijken (in verhouding tot triples)

Ik heb even een functionele vraag: ik probeerde via de link in de startpost de profielen van de auto's voor Fanaleds te downloaden, maar volgens mij doet dat linkje het niet meer.
Is er iemand deze files alsnog kan delen?
Ik wist niet eens dat dit er was ! ik probeerde het zojuist ook maar helaas: Not Found

The requested URL /topicstart_got_2016/fanaleds/iracing.zip was not found on this server.

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
derx666 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 12:05:
[...]

Ik zie dat je fps boven de 180 zit. Hoe werkt dat dan met gsync, aangezien die "maar" tot 120hz gaat?

Verder had ik natuurlijk wel 3 schermen verwacht :)
Blijkbaar doet gsync zijn werk niet of staat het uit (voor borderless/fullscreen). Heb zelf een 1440p (1ms) 144fps scherm met gsync waar ik "tevreden" van ben. Begin dit jaar toen ik mijn rig bouwde lang getwijfeld of ik voor mijn 3 schermen ook gsync zou nemen, kostprijs is toch een heel stuk hoger. Uiteindelijk niet gedaan, 3x1080p (1ms)144fps (freesync), en daar ben ik heel blij om. Geen last van screentearing of belemmering bij fps schommelingen (met vsync uit uiteraard). Ondervind zelf niks van verschil, buiten de prijs :*)

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Heb je uberhaupt iets aan Gsync als je fps zoveel hoger is dan je refresh rate? Dacht dat het juist hielp als je fps rond (of lager) je refresh rate zit.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik heb een 144hz scherm voor Battlefield (en soms iRacing met m'n dochter :+) en ook al haal ik daar soms maar 80FPS, dan nog geen tearing of wat dan ook. Het nut van GSYNC ontgaat me eerlijk gezegd een beetje.

Pagina: 1 ... 159 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies