iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 122 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MartijnV03
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20:15
Na een aantal jaar meelezen zal mij eerst eens voorstellen,
Ik ben Martijn Versleeuwen, 31 jaar.
Nadat ik iRacing een paar jaar geleden ontdekte heb ik een tijdje met m'n stuurtje achter de laptop gezeten. Niet ideaal maar ik vond het fantastisch. Maar door tijd gebrek en toch te lage spec. van de laptop een beetje afgehaakt.
Nu heb ik een een maand geleden een pc gekocht en weer met iRacing aan de slag.

De reden van mijn voorstelling is dat ik ook graag wil meerijden bij de got league.
Ondanks dat ik soms jaloers kijk naar de meeste rigs en iratings hier. Wil ik het toch graag proberen.

Wellicht tot vanavond, en anders zeker een volgende keer.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:13

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
MartijnV03 schreef op maandag 13 november 2017 @ 15:26:
Na een aantal jaar meelezen zal mij eerst eens voorstellen,
Ik ben Martijn Versleeuwen, 31 jaar.
Nadat ik iRacing een paar jaar geleden ontdekte heb ik een tijdje met m'n stuurtje achter de laptop gezeten. Niet ideaal maar ik vond het fantastisch. Maar door tijd gebrek en toch te lage spec. van de laptop een beetje afgehaakt.
Nu heb ik een een maand geleden een pc gekocht en weer met iRacing aan de slag.

De reden van mijn voorstelling is dat ik ook graag wil meerijden bij de got league.
Ondanks dat ik soms jaloers kijk naar de meeste rigs en iratings hier. Wil ik het toch graag proberen.

Wellicht tot vanavond, en anders zeker een volgende keer.
Welkom Martijn!
Als je vanavond mee wilt doen denk er dan aan om je aan te melden bij de League in iRacing en TeamSpeak te installeren en te joinen. ;)
(Gegevens van teamspeak staan in de TS)

[ Voor 9% gewijzigd door JoepW op 13-11-2017 15:42 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:09

Phydomir

Dennis

Stancke schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:58:
Ai, mijn abo was gisteren verlopen. Lang getwijfeld of ik er eentje voor 3 maand zou nemen of het volledige jaar... Toch maar direct voor een jaar genomen.

Overigens, hoeveel official races doen jullie gemiddeld per week? Ik probeer een ritme van 4 official races te hanteren, heb weinig vrije tijd en met dat ritme lukt mij dat nog wel om deftig voor de dag te komen tijdens de races.
Per week? :+

Nu de leagues weer begonnen zijn doe ik nauwelijks officiële races meer.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-10 14:56
En mag ik ook weten waarom de meesten hier enkel leagues rijden? Prijzengeld? Meer onderlinge competitie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Stancke schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:34:
En mag ik ook weten waarom de meesten hier enkel leagues rijden? Prijzengeld? Meer onderlinge competitie?
Ik rij twee leagues. De ZAC12 bij DRNL en de Neo Endurance.

De ZAc rij ik omdat dat mijn vaste league is. Al sinds de 3e editie rij ik mee en het bevalt me nog steeds. De competitie is niet super sterk maar nog steeds genoeg uitdaging voor mij.
De Neo Endurance qua team standaard absolute een van de beste leagues. Daar kunnen we echt goed kijken hoe we er voor staan. Zeer uitdagend en zoals gisteren bleek. Een P6 voelt daar voor ons als een overwinning.

Ik vind het fijn om iedere twee weken tegen dezelfde rijders te rijden. Je werkt toe naar een doel en dat is een zo hoog mogelijke plek in het kampioenschap. Dat element mis ik heel erg bij de losse races. Als je daar een keer een slechte race hebt begint er over 1,5u weer een nieuwe. In een league telt iedere race.

De tijd die dan wordt gestoken in het oefenen zorgt er voor dat er weinig ruimte overblijft voor andere races zoals de officiële series.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Stancke schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:34:
Ten eerste is het niet zo dat de 'meesten' enkel leagues rijden.
We hebben denk ik ca. 150 - 200 rijders hier en velen lezen hier mee en posten zeer beperkt.
Toevallig is het zo dat ik en Dennis reageren en zeggen dat we Leagues rijden.

Ik rij de ZAC, een MX-5 league en onze Grand Tour. Daarmee is mijn agenda vol. Ik neem me elk seizoen weer voor een offie serie te gaan rijden en elke keer komt het er niet van (tijd....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-10 15:12

Arfman

Drome!

Stancke schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:58:
Ai, mijn abo was gisteren verlopen. Lang getwijfeld of ik er eentje voor 3 maand zou nemen of het volledige jaar... Toch maar direct voor een jaar genomen.

Overigens, hoeveel official races doen jullie gemiddeld per week? Ik probeer een ritme van 4 official races te hanteren, heb weinig vrije tijd en met dat ritme lukt mij dat nog wel om deftig voor de dag te komen tijdens de races.
Sinds ik een dochter heb race ik nauwelijks meer, zowel in leagues als officiële races. Wel veel hosted of open practices, ik kan alleen moeilijk de benodigde tijd alloceren om voldoende te oefenen en daarnaast nog de tijd te hebben om een officiële race te rijden.

Vroeger reed ik er 2 of misschien 3 per week.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
:( :'(

[ Voor 97% gewijzigd door JoepW op 13-11-2017 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-10 20:42
Nieuwe members krijgen wel de 50% korting momenteel -O-

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Ik kan het op dit moment ook niet opbrengen om een paar dagen per week achter de pc te kruipen puur om te racen. In het begin deed ik 2 à 3 officiële races per week wat dan opgeschoven is naar eerder league races. Nu is het alleen NEO en een kleinere GT3 league (waar ik nu ook al 2 races gemist heb). Een soort van simrace burnout vermoed ik.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
[b][message=53231031,noline]
[...]
Rijdt op het moment 1 of 2 Lotus 49 races per week :P
Daarnaast ZAC en DGFX.

Misschien komend seizoen weer eens Indycar fixed oppakken :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Aan alle iRacers.....
Reserveer de avond van Zaterdag 9 december as voor onze finale. Het is weer een team race met 2 leuke auto’s.
Het snelheidsverschil is aanzienlijk. Elke 4-5 rondjes wordt de langzamere klasse ingehaald!
De naam is: GoT | Canadian Team Challenge

Meer details binnenkort!

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 14-11-2017 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:10

Fuelke

Forza Ferrari

Korte terugkeer naar iRacing gisteren. Practice rondjes gingen wel relatief vlot, in de race ging het minder goed, auto dwars gezet in de eerste ronde en een paar ronden later op de zelfde plaats de neus een beetje verbouwd.
Doordat ik het racen niet meer gewoon was zat ik niet op de juiste manier achter het stuur en de pedalen, positie proberen aanpassen en toen ging ik wijd in het laatste deel van het circuit en schreef ik de Aston af.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Even offtopic, maar ik wou het toch hier ook nog even delen. De meeste weten het al, maar ik ben dit jaar kampioen geworden in de 325i challenge!

Ik heb een compilatie video gemaakt en die wou ik hier ook nog even delen.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Linc schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 22:19:
Even offtopic, maar ik wou het toch hier ook nog even delen. De meeste weten het al, maar ik ben dit jaar kampioen geworden in de 325i challenge!

[video]
Leuke compilatie Bas. Op naar het volgende seizoen :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Linc schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 22:19:

[video]
Gefeliciteerd, top gedaan!

Ik ben ook kampioen geworden :+ ooit, lang geleden, in een leven hier ver vandaan, etc. etc. :P
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QBqLULD.png

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 22:56:
[...]

Gefeliciteerd, top gedaan!

Ik ben ook kampioen geworden :+ ooit, lang geleden, in een leven hier ver vandaan, etc. etc. :P
[afbeelding]
Het mooie kinderloze leven :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:34

Niellie41

[object Object]

December update van Tony:
quote: Tony Gardner
As usual dozens of things are in development and production, a portion of which will be in the next quarterly update.

We are about three weeks away from the update. We will not be releasing Global Rally Cross prior to that to answer that question. However, the graphics, modeling, physics, cars, tracks, new functionality are in very good shape and ready to go. We are still tweaking away on numerous minor details in certain areas like race control, spotter commands, etc. We have done plenty of testing, and we have received great real-world driver feedback which we have incorporated. To cut to the chase, there is a strong likelihood GRC will be in the coming build. This initial rollout should feature three tracks with one of the tracks being an iRacing free track and having two circuits. All of the GRC tracks are circuits within other tracks, so if you already own those, there is nothing to buy in regard to tracks. We are releasing two different GRC cars initially, with one car being free. To answer another question, Yes, feel free to take an F1 car or any car off a GRC jump, I’m sure the suspension will be just fine. :)

We also are planning on releasing heat racing in the next update. The plan is to have some official series setup for heat racing including GRC and short pavement ovals. We are also striving to have heat racing ready for use in hosted racing, but there is still some web development left to do so there is no guarantee on that for the build. It is the goal, however.

We also are planning to release the new dirt oval and dirt road license types. In regard to the Dirt Road license, everyone will be starting from scratch as rookies, for the new dirt oval license, we came up with a different convention that I explained in a forum post a while ago that member seemed to like.

We also plan on releasing a new dirt midget car and a new dirt track, Knoxville, however still some shining up going on for both.

There has been a physics update on the stock cars which testers are really liking.

The plan is to release pit crew animation for all the high-level stock cars. It looks great. I think about 10 cars off the top of my head. Could also be further hand-over-hand animation as well for additional cars in this update.

A variety of upgrades and improvements to the new UI.

Well, these are some of the bigger items that are strong candidates for this build but there are also dozens of smaller items and details which sometimes people like the best.

There is certainly much more in the works. No, we have not forgotten about road cars (numerous cars in various stages of production) or tracks, oval content, improvements to existing content, day-to-night transitions, new damage model, physic upgrades and tire improvements, sound improvements, new and improved graphics and several other significant developments not yet mentioned. All those things and much more are in full development. Many more quarterly updates to come. :)

Thanks for all your support!
http://members.iracing.co...ist/3579546.page#10781587

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

JoepW schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 23:07:
[...]

Het mooie kinderloze leven :X
Toen ik nog tijd had voor hobby's :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:38
We are releasing two different GRC cars initially, with one car being free. To answer another question, Yes, feel free to take an F1 car or any car off a GRC jump, I’m sure the suspension will be just fine.
Ik zie een Monday Madness aan komen met een GRC track en een MX5 of iets anders onmogelijks ofzo :+

[ Voor 4% gewijzigd door FastFred op 15-11-2017 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Helaas doen ze de build pas op dinsdag of later in de week, dus Monday Madness zal met de huidige build plaatsvinden. We zullen zeker na de update wat hosten met de nieuwe functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Monday Madness moet dan maar iets relatief gewoons worden, zoals de FW31 en MP4-30 op Centripetal Circuit ofzo :+ Of Jefferson reversed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
volgens mij jefferson reversed hadden we wel eens met de indycar gedaan.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
TuxieDeni schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:41:
volgens mij jefferson reversed hadden we wel eens met de indycar gedaan.
Idd en ook de williams F1 op LRP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Als je lol wil hebben met monday madness kan ik je de dirt legends op dirt Lanier aanraden ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-09 12:01

Isniedood

nee, echt niet!

De hele zomer geen iRacing gedaan, nu laatst voor het eerst weer. Helemaal geen circuits dit seizoen voor de Skippy die ik heb en ik weet niet wat ze met de rookie mazda hebben gedaan, maar die rijdt echt niet meer als een auto. Misschien dat ik GT nog een kans wil geven, maar neig er toch naar mijn abonnement niet te verlengen. Na een jaar iRacing erge mixed feelings. Ik mis een beetje het pickup and play gevoel wat ik bij Assetto Corsa wel heb en ik vind het eigenlijk helemaal niet lekker rijden. Ben benieuwd hoe die GT bakken rijden.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Isniedood schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:04:
De hele zomer geen iRacing gedaan, nu laatst voor het eerst weer. Helemaal geen circuits dit seizoen voor de Skippy die ik heb en ik weet niet wat ze met de rookie mazda hebben gedaan, maar die rijdt echt niet meer als een auto. Misschien dat ik GT nog een kans wil geven, maar neig er toch naar mijn abonnement niet te verlengen. Na een jaar iRacing erge mixed feelings. Ik mis een beetje het pickup and play gevoel wat ik bij Assetto Corsa wel heb en ik vind het eigenlijk helemaal niet lekker rijden. Ben benieuwd hoe die GT bakken rijden.
De global MX5 is juist fun. Gas liften en je hebt stuur en op de apex gas erop en je bent weg. Voor zover ik weet is er niks aan die auto veranderd.
En met de GT3 autos is het vooral opletten dat je de banden niet oververhit.
Tja en circuits voor skip niet hebben is oplosbaar als je wat $ investeerd :+
Help me please: JoepW in "Feedback op moderatie binnen Spielerij"

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 15-11-2017 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

Waarom zijn die dirt auto's allemaal zo spuuglelijk ? Waarom niet moderne auto's equiped with the right materials.....

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

knightvision schreef op woensdag 15 november 2017 @ 17:41:
Waarom zijn die dirt auto's allemaal zo spuuglelijk ? Waarom niet moderne auto's equiped with the right materials.....
“Ik vind ...”. ;)
Lelijk en mooi zijn vrij subjectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

Das waar.......;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Inschrijving moet ik nog voorbereiden. Maar alvast wat details van onze finale!

Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/17S4_finale_poster.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TkillaB
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08-10 19:16
Ik ben ze bij TFR er al op aan het voorbereiden :)
Hopelijk staan we terug met een paar teams aan de startlijn

iRacing Profiel

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:40
Verschrikkelijke baan is de Jefferson reverse. Het lukt mij maar niet om bocht 3 onder controle te krijgen. Dit weekend maar geen races, om mijn rating hoog te houden.

Hoe lang is de actie voor nieuwe leden geldig? Ik kan hierover niets vinden op de site. Ik denk dat ik maar een nieuw account aanmaak en gelijk 1 of 2 jaar membership neem :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

JoepW schreef op woensdag 15 november 2017 @ 20:07:
Inschrijving moet ik nog voorbereiden. Maar alvast wat details van onze finale!

[afbeelding]
Argh, de Radical! Gaaf! Maar eens even kijken of ik die avond toestemming ;) krijg van de vrouw, dit lijkt me wel heel leuk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Heeft iemand zin om mee te doen aan een 3 uurs race op Zolder in de Mazda MX5?
De race is 25 november en start om 15:15.

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3576511.page

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Helaas heb ik dan al een race met de MX-5 op WG.

[ Voor 36% gewijzigd door JoepW op 16-11-2017 16:13 ]

• AequitasII
Is het misschien een idee om YouTube: skip barber going faster toe te voegen aan het begin topic, onder het filmpje 'basic training'? Ik heb het net bekeken en het heeft mij enorm geholpen, ondanks dat het filmpje zeer gedateerd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
AequitasII schreef op donderdag 16 november 2017 @ 19:57:
Is het misschien een idee om YouTube: skip barber going faster toe te voegen aan de begin topic, onder het filmpje 'basic training'? Ik heb het net bekeken en het heeft mij enorm geholpen, ondanks dat het filmpje zeer gedateerd is.
Ik zal een plekje zoeken....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AequitasII
JoepW schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:33:
[...]

Ik zal een plekje zoeken....
Top! Props voor de topicstart btw, enorm hulpzaam :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
AequitasII schreef op donderdag 16 november 2017 @ 07:52:
Verschrikkelijke baan is de Jefferson reverse. Het lukt mij maar niet om bocht 3 onder controle te krijgen. Dit weekend maar geen races, om mijn rating hoog te houden.

Hoe lang is de actie voor nieuwe leden geldig? Ik kan hierover niets vinden op de site. Ik denk dat ik maar een nieuw account aanmaak en gelijk 1 of 2 jaar membership neem :)
Van FaceBook
Our Black Friday Sale is currently active! Interested in seeing what all the buzz around iRacing is about? Well now is your opportunity because we are offering 50% Off All New Memberships! This offer is valid through December 6th. You can jump in on the action here: http://www.iracing.com/membership/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AequitasII
AequitasII schreef op donderdag 16 november 2017 @ 07:52:

Sorry voor de dubbelpost maar,

Ik moet op mijn woorden terugkomen want,

Mijn allereerste Iracing overwinning!!!!!!!

Zweet in mijn bilnaad, hartslag 210. Gelukkig maakt nummer 2 na ongeveer 6 ronden een fout en kon ik het daarna wat rustiger aan doen. Hele video maar geüpload, omdat ik even geen zin heb om deze te bewerken, maar toch wilde delen.

[ Voor 3% gewijzigd door AequitasII op 17-11-2017 12:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Sportoverwinningen zijn zo mooi en deze is de allermooiste die ik in mijn leven gezien heb! Mooi he, je eerste overwinning :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

JoepW schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:14:
[...]

De global MX5 is juist fun. Gas liften en je hebt stuur en op de apex gas erop en je bent weg. Voor zover ik weet is er niks aan die auto veranderd.
En met de GT3 autos is het vooral opletten dat je de banden niet oververhit.
Tja en circuits voor skip niet hebben is oplosbaar als je wat $ investeerd :+
Help me please: JoepW in "Feedback op moderatie binnen Spielerij"
Hmmm het was de setup denk ik. De track van deze week rijdt wel weer als vanouds. Waren een paar anderen die bevestigde dat de setup echt verschikkelijk was. Gisteren kwalificatie verpest en netjes van p11 naar p4 geknald. Racepace is best oké maar voorlopig sub-top. Die laatste 4 tiende eruit halen heb je gewoon meer ritme voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Er valt niet veel te kijken....
yt niet beschikbaar!
Te lang!

[ Voor 11% gewijzigd door JoepW op 17-11-2017 09:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
AequitasII schreef op donderdag 16 november 2017 @ 19:57:
Is het misschien een idee om YouTube: skip barber going faster toe te voegen aan het begin topic, onder het filmpje 'basic training'? Ik heb het net bekeken en het heeft mij enorm geholpen, ondanks dat het filmpje zeer gedateerd is.
Opgenomen in de TS (Bedankt voor de tip)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
Oeps, 2,8gb is een beetje te veel voor YouTube. Aangepast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
@derx666 Doe je mee vanavond? Zo niet, wil er iemand anders meedoen aan de Demo Derby MX5 race?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 11:31:
@derx666 Doe je mee vanavond? Zo niet, wil er iemand anders meedoen aan de Demo Derby MX5 race?
@derx666 heeft dat toegezegd. Dus ik reken erop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ah ik dacht dat ik hem nog moest toevoegen maar staat er al bij zie ik :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:02

derx666

mecker ende blaet

Ik doe gewoon mee, had ik gezegd, dus dan kom ik ook

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:57
Enigsinds off topic maar vandaag me lenzen binnen gekregen van https://vr-lens.eu. Geleverd binnen een week dus dat is al fijn. Maar bovendien werken ze echt super goed. Heerlijk om zonder bril in de rift te kunnen rijden nu. Geen gekloot meer met beslaan enzo. Installatie was super eenvoudig en sterkte komt perfect overeen met me eigen bril.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

Geniet! maar kijk met mate....;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Demolition Derby

Vanaf 9 uur live te volgen bij GSRC en het GoT YT kanaal (Ik zal wel wat eerder beginnen met uitzenden)

En de race vanuit mijn cockpit. De race begint op 29:15.

Update: We / ik heb(ben) gewonnen!
Dat was fun! ;)

[ Voor 25% gewijzigd door JoepW op 19-11-2017 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bb80
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
In de broadcast en op de GOT overlay is te zien dat Robbert wint, wat is er gebeurt, black flag diskwalificatie in de laatste ronde of zoiets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stancke
bb80 schreef op zondag 19 november 2017 @ 15:52:
In de broadcast en op de GOT overlay is te zien dat Robbert wint, wat is er gebeurt, black flag diskwalificatie in de laatste ronde of zoiets?
In the end Joep got P1 after the race by the iRacing software, because Robert (P1 in the race) did cut the course in the last lap and received a Stop & Go which was converted to a time penalty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
bb80 schreef op zondag 19 november 2017 @ 15:52:
Idd zoals @Stancke schrijft... Hij had zo ongeveer het hele infileld overgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
De regel was dat alles mag, behalve iets waarvoor je een black flag zou krijgen van iRacing zelf. En de halve lap afsnijden krijg je een black flag stop&go penalty voor, die je in de laatste ronde niet meer kan inlossen* en dus kom je over de finish met een black flag, wat betekend dat je als laatste in jouw ronde gezet wordt.

*Overigens ligt de finish op Summit point na de pit exit, dus ik denk dat hij wel de stop&go had kunnen inlossen en alsnog had kunnen winnen :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 14-10 15:55
Zo'n demo derby zorgt ook wel voor een leuke lapchart:
https://www.paulilbrink.n...dicals-misc-21338687.html

[ Voor 4% gewijzigd door Red Baron op 19-11-2017 18:55 ]

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Zaterdag de laatste race van het seizoen van de NASCAR iRacing Series verreden. Het is voor mij alweer het 4de volledige seizoen. Over het resultaat kan ik niet heel tevreden zijn maar ik heb weer erg veel plezier gehad.

Ik begon het seizoen met een iRating van 3991 en met een piek op 4457 ben ik uiteindelijk geëindigd op 4157. Ik kan vooral positief terug kijken naar de overwinning op Michigan waar ik een keertje geluk had met de caution.

Ik kan het iedereen aanraden die graag oval races rijdt. Door het beperkte aantal tijdstippen per week zijn er altijd meerdere splits en is de compitite altijd sterk. Het is ook leuk dat je iedere week dezelfde mensen tegenkomt. Het is net als racen in een league maar dan met het voordeel dat het wat vrijblijvender blijft.

Helaas toch het seizoen toch met een domper afgesloten. In ronde 20 werd mijn GPU driver geüpdatet door Windows 10 d:)b dus iRacing liep vast. Toen de boel herstart was lag ik 7 rondjes achter. Uiteindelijk terug kunnen komen tot 3 rondjes achterstand.

Hopelijk is er volgend jaar nog een NiS, het had dit jaar al bijna niet doorgegaan -O-

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

The_FrankO schreef op zondag 19 november 2017 @ 19:50:
Hopelijk is er volgend jaar nog een NiS, het had dit jaar al bijna niet doorgegaan -O-
Oh, dat heb ik gemist?

Heb dit jaar niets gereden omdat ik liever niet zaterdag de hele ochtend aan het racen ben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stancke
Hier ondertussen ook nog op schema om mijn divisie te winnen.

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2vd42th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

The_FrankO schreef op zondag 19 november 2017 @ 19:50:
Zaterdag de laatste race van het seizoen van de NASCAR iRacing Series verreden. Het is voor mij alweer het 4de volledige seizoen. Over het resultaat kan ik niet heel tevreden zijn maar ik heb weer erg veel plezier gehad.

Ik begon het seizoen met een iRating van 3991 en met een piek op 4457 ben ik uiteindelijk geëindigd op 4157. Ik kan vooral positief terug kijken naar de overwinning op Michigan waar ik een keertje geluk had met de caution.

Ik kan het iedereen aanraden die graag oval races rijdt. Door het beperkte aantal tijdstippen per week zijn er altijd meerdere splits en is de compitite altijd sterk. Het is ook leuk dat je iedere week dezelfde mensen tegenkomt. Het is net als racen in een league maar dan met het voordeel dat het wat vrijblijvender blijft.

Helaas toch het seizoen toch met een domper afgesloten. In ronde 20 werd mijn GPU driver geüpdatet door Windows 10 d:)b dus iRacing liep vast. Toen de boel herstart was lag ik 7 rondjes achter. Uiteindelijk terug kunnen komen tot 3 rondjes achterstand.

Ik moet hier ook nog steeds mee starten ! Waarom zou het er niet zijn dan e.v.t ?
Toch populaire series?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Het idee was om het aantal NASCAR series terug te brengen en de structuur te versimpelen.
Op het moment zijn er dus 4 series met de cup auto's:
- normaal iRacing series van 12 weken (fixed)
- normaal iRacing series van 12 weken (open)
- NiS seizoen van 36 weken (fixed)
- NiS seizoen van 36 weken (open)

Als ik het mij goed herinner, wilden ze uiteindelijk 2 series hebben:
- Open serie van 36 weken (eigenlijk NiS)
- Fixed serie wordt een normale serie met seizoenen van 12 weken

De reden is vrij simpel, tijdens het NASCAR seizoen volgen de normale series de echte kalender. Als er een off week is, dan kiest iRacing zelf een baan uit. Wat je nu hebt, is dat 4 series op dezelfde baan rijden maar de weer omstandigheden zijn weer anders. Zo kan je niet in de normale fixed serie goed oefenen voor de NiS fixed race.
Het is allemaal een beetje dubbelop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Laatst online: 02-06 13:53
Ik zal eens wat oefenen met Nascar fixed.
Was van plan om nog eens een seizoen Indycar te doen, maar misschien is dit ook wel leuk :)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 05-10 22:39

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Heb vandaag iRacing eens proberen te draaien @ 4K 3840X2160 en het heeft me verrast hoeveel fps je nog haalt 160+ fps met alles op high en schaduwen aan:)

Dus vanaf nu mijn videos in 4k :)

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

BruceLee schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 01:12:
Heb vandaag iRacing eens proberen te draaien @ 4K 3840X2160 en het heeft me verrast hoeveel fps je nog haalt 160+ fps met alles op high en schaduwen aan:)

[video]
Dus vanaf nu mijn videos in 4k :)
Mooie prestaties, maar dan moet je ook in 4k uploaden naar youtube anders heeft het geen nut.
Hoogste optie is 1080P zie ik qua keuze bij je film. (of het is mijn laptop :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-10 20:42
knightvision schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:45:
[...]

Mooie prestaties, maar dan moet je ook in 4k uploaden naar youtube anders heeft het geen nut.
Hoogste optie is 1080P zie ik qua keuze bij je film. (of het is mijn laptop :) )
Het is je laptop :)

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

JA die heeft een 720p resolutie. Blijft wel vreemd dat youtube mij die opties niet geeft. ;)
Stotterend of niet, ik wil die keuze zelf maken ! hihihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Wat ik mij eigenlijk afvraag... is er ook minder grip als je op stoffige gedeeltes rijd (lees; naast de ideale lijn) of marbles. Wordt dat ook gesimuleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Isniedood schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:10:
Wat ik mij eigenlijk afvraag... is er ook minder grip als je op stoffige gedeeltes rijd (lees; naast de ideale lijn) of marbles. Wordt dat ook gesimuleerd?
Dat wordt idd ook gesimuleerd sinds enkele seizoenen.
Zelfs het temperatuurverschil van de baan op en naast de ideale lijn wordt gesimuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

JoepW schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:12:
[...]

Dat wordt idd ook gesimuleerd sinds enkele seizoenen.
Zelfs het temperatuurverschil van de baan op en naast de ideale lijn wordt gesimuleerd.
Dat is best wel indrukwekkend. Hoe ver gaat zoiets? Kan je beter de banden koelen naast de ideale race lijn of zet dat geen zoden aan de dijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Zo snel zal dat niet gaan, zeker niet bij road racen. Naast de lijn liggen marbles en andere zooi.

Bij oval racen moet je op een gegeven moment wel naar een andere lijn zoeken, want dat stuk is iets koeler en geeft meer grip. Al duurt dat even, want er zullen in het begin dus die marbles liggen.

[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 21-11-2017 18:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gemerkt dat ik buiten de ideale lijn minde grip heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurp01
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-12-2022
Hadden er meer mensen last van dat ze gisteren om 20:45 niet met IMSA mee konden rijden omdat deze 5 minuten na de inschrijving al vol was?

Waarom heeft Iracing maar 2 splits op dat tijdstip?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Dat is raar, een normale officiële race kan niet vol raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Waarom dacht je dat hij vol zou zijn? Dat kan inderdaad niet, ze maken zoveel splits er nodig zijn om iedereen mee te laten doen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurp01
de 20:45 race was grijs. de race van 21:45 was groen.
ik zat om 20:20 klaar om me in te schrijven dus was ook zeker niet te laat.

ik snap er niets meer van.

Als je bij de results van de 20:45 race kijkt zie je dat de splits volgens mij ook helemaal vol zitten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:00
Imsa is sowieso om de 2 uur, dus iets klopt er al niet in je tijdlijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Probeerde je via de website of via de "nieuwe UI" in te schrijven? Op welk gebied van de site probeerde je in te schrijven (er zijn er minimaal 3)? Ik doe het altijd via de "Race now" balk bovenaan. Daar betekend grijs dat de race nog niet open is voor inschrijving. Groen betekend dat hij wel open is voor inschrijving en dat gebeurt ~25 min voor de start tijd. Het kan dus niet dat de 21:45 race om 20:20 al groen was. Weet je zeker dat je niet in de war bent met GMT / lokale tijd?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurp01
Ik doe het altijd via de tab official races en dan klikken op het tijdsschema.

ga het morgen nog maar eens proberen. Misschien heb ik gewoon verkeerd gekeken.

Baalde als een stekker. Ben al een aantal weken aan het rijden op die baan om gisteren eens lekker gas te gaan geven daar.

Thnx voor de tips

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zaterdag as in de middag start de inschrijving voor de finale via het iRacing forum.

Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/17S4_finale_poster.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:38
Joep, 2 auto's kunnen niet hetzelfde nummer hebben in een race ;) :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TuxieDeni
JoepW schreef op woensdag 22 november 2017 @ 17:18:
Zaterdag as in de middag start de inschrijving voor de finale via het iRacing forum.

[afbeelding]
eiiiiiiiiiiiiiiiiiinddeeeelijk! :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
TuxieDeni schreef op woensdag 22 november 2017 @ 18:53:
[...]

eiiiiiiiiiiiiiiiiiinddeeeelijk! :+
Heb je dan wel een teammaat? _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TuxieDeni
ja die staat in de pits net als vorige race :+ _O-

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 14-10 15:55
TuxieDeni schreef op woensdag 22 november 2017 @ 19:22:
ja die staat in de pits net als ik vorige race :+ _O-
ftfy

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Erg leuke combo, "helaas" ben ik dan op vakantie :-(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JazzGreenway
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-10 19:21
hurp01 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:50:
Ik doe het altijd via de tab official races en dan klikken op het tijdsschema.

ga het morgen nog maar eens proberen. Misschien heb ik gewoon verkeerd gekeken.

Baalde als een stekker. Ben al een aantal weken aan het rijden op die baan om gisteren eens lekker gas te gaan geven daar.

Thnx voor de tips
Als je de "official race guide" gebruikt loop je hier tegenaan. Een aantal series lijken elk uur te draaien maar dat klopt niet, dus krijg je om het uur een race te zien die niet bestaat. IMSA is er daar een van idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Leuke video van een Ford GT op Le Mans in RL vs iRacing.

• hurp01
JazzGreenway schreef op woensdag 22 november 2017 @ 23:59:
[...]

Als je de "official race guide" gebruikt loop je hier tegenaan. Een aantal series lijken elk uur te draaien maar dat klopt niet, dus krijg je om het uur een race te zien die niet bestaat. IMSA is er daar een van idd.
Thnx @JazzGreenway

Waar kun je het beste kijken dan wanneer er een race begint?

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:02

derx666

mecker ende blaet

JoepW schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:32:
Leuke video van een Ford GT op Le Mans in RL vs iRacing.
[video]
iRacing heeft beter beeld dat dat RL spul :P

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• TuxieDeni

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De wekelijkse race die wij op maandag organiseren en bij elkaar graaien in een toernooi gaat volgend seizoen een nieuwe weg in om deze hopelijk toegankelijker te maken.

We gaan 12 weken rijden met de Porsche 911 GT3 Cup (991) op 12 verschillende circuits waarvan er 4 basic content zijn. De naam is dan ook gewijzigd.

Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/GoT-Monday-Supercup.png

De puntentelling wordt vereenvoudigd. Geen bonuspunten meer en ook geen drop races meer. Dit om de tournament site niet meer te gebruiken en de administratie van de scores door iRacing zelf te kunnen laten doen.

Meedoen aan een paar of alle races? Geen probleem het is allemaal voor de fun.

We hopen door het kiezen van één auto en redelijk gangbare circuits de drempel lager te maken.
Daarnaast zullen we flink wat promotie maken voor de serie op facebook, twitter, reddit en op het iRacing forum om ook weer nieuwe (internationale) league leden te werven.

De servers zullen een half uur eerder starten en 10 van de 12 races zijn 45 minuten met een pitsstop en op 2 avonden zullen we 2 heats doen met de tweede heat de top 8 reversed.

Hier de volledige (engelstalige) beschrijving van het toernooi: KLIK

De races staan ook allemaal in de agenda: KLIK

En zijn ook al opgenomen in de speciale post die alle details van de races bevat: KLIK

Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/got_motto.png

offtopic:
Een beetje off-topic, maar wel groot nieuws: Komend weekend zal ons topic en alle actieve race-sim, -spel, -hardware en -software gerelateerde topics verplaatst worden naar een nieuw GoT sub forum! 'Racing' *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

Ziet er goed uit ! het is geen wagen die ik normaal doe bij offical races, dit maakt het wat interessanter
Het blijft namelijk een lekkere bak om te rijden!

• Stancke
Daar wil ik mij best voor engageren! Spreekt mij direct aan... Ik zie het nu niet direct maar fixed set-up?

Ik hou het in het oog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakkie87
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-09 23:33
Leuk, maar weet niet of ik dit niveau/tempo kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

prakkie87 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 00:19:
Die denkwijze willen ze dus vanaf :) Je kan gewoon deelnemen er zullen nu wellicht genoeg mensen zijn die ook niet geheel ingereden zijn in de auto en e.v.t nog beginners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Stancke schreef op donderdag 23 november 2017 @ 23:56:
Ik zie het nu niet direct maar fixed set-up?....
Nee hoor gewoon open setup.
In de vrije training worden er altijd wel wat setups gedeeld. En op SetupSync zijn altijd wel goede setups te vinden. Overigens is de Porsche goed te rijden met 1 setup op bijna alle circuits volgens mij.
prakkie87 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 00:19:
We hopen een breder deelnemersveld te trekken en daardoor ook meer variëteit in kennis en kunde. Waardoor de aantrekkelijkheid voor een ieder toeneemt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:57
Cool! Zal zeker proberen regelmatig erbij te zijn. de Porsche is echt een leuke wagen met voldoende uitdaging. Ook heb ik alle tracks gelukkig die geselecteerd zijn dus dat is ook mooi meegenomen.
Beste verandering is echter het tijdstip :) Tot week 1!

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Pagina: 1 ... 122 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies