I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Hah, da's ook een drama ja. Min of meer hetzelfde voorgehad vandaag. En toen bleek dat de buildserver niet de laatste head had van accept, met als gevolg dat daar weer de nodige tijd in werd gestoken...Brakkie41 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:12:
Vandaag de hele dag bezig geweest met branches mergen in staging. Met één branch ben ik 4 uur bezig geweest aangezien daar alle changes ge-cherry-picked moesten worden aangezien slechts een deel van de changes in staging terecht moesten komen en ik om de haverklap merge conflicts voor de kiezen kreeg.
Goede oefening alleen beetje jammer dat deze branches zo lang op de plank zijn blijven liggen.
* Mercatres trekt een fles whiskey open.
oehh wat voor fles whiskey?Brakkie41 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:12:
Vandaag de hele dag bezig geweest met branches mergen in staging. Met één branch ben ik 4 uur bezig geweest aangezien daar alle changes ge-cherry-picked moesten worden aangezien slechts een deel van de changes in staging terecht moesten komen en ik om de haverklap merge conflicts voor de kiezen kreeg.
Goede oefening alleen beetje jammer dat deze branches zo lang op de plank zijn blijven liggen.
* Sj0eRdJuH trekt een fles whiskey open.
ps. ik lurk al een hele tijd, Ik ben Sjoerd, Afgestudeerd in informatica, Momenteel werkend als consultant en loop in mijn vrije tijd een beetje met UWP aan het spelen. Momenteel druk bezig met Xaml onder de knie te krijgen. zooo dat was een klein beetje info over mijzelf, als er vragen zijn hoor ik het wel
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
WelkomSj0eRdJuH schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:49:
[...]
ps. ik lurk al een hele tijd, Ik ben Sjoerd, Afgestudeerd in informatica, Momenteel werkend als consultant en loop in mijn vrije tijd een beetje met UWP aan het spelen. Momenteel druk bezig met Xaml onder de knie te krijgen. zooo dat was een klein beetje info over mijzelf, als er vragen zijn hoor ik het wel
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
ElkeBxl schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:24:
[...]
WelkomGezien we in de coffee corner zitten: drink je koffie?

^ Dat is geen koffie trouwens.
Prachtig voorbeeld van hoe sommige mensen over koffie denken.Firesphere schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:26:
[...]
[afbeelding]
"Ik hou van goede koffie" En dan bij een cappuccino melk in willen doen

Firesphere schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:26:
[...]
[afbeelding]

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Not like women though. I'm personally not a lover of black women.
ja, zwartElkeBxl schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:24:
[...]
klopt, maar ik houd over het algemeen weinig tijd over om een beetje zelf te prutsen met die dingenFiresphere schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:23:
xaml kan toch niet moeilijk zijn? Het is een markup language, geen scripting of coding language?
[ Voor 43% gewijzigd door Sj0eRdJuH op 27-01-2016 21:31 ]
Vervolgvraag:
Heb je nog een bureau, gereedschap of een Atari 2600 nodig?
Vond alleen de choco daar nog een beetje te nassen .. met de koffie vind ik het een beetje als de mac ...ElkeBxl schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:30:
[...]
Haha geweldig
Al is Starbucks wel mijn guilty pleasure... * ElkeBxl rent weg...
tis niet bijzonder tot niks ... met vrij weinig kans op een verrassing.
Dan liever een no-name hap of koffie met de kans dat je af en toe blij verrast bent
(en ik hou ook niet van gefrunnik en moeilijk gedoe aan m'n koffie)
[ Voor 6% gewijzigd door gekkie op 27-01-2016 21:40 ]
Starbucks is goed voor de vreemde specials.ElkeBxl schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:30:
[...]
Haha geweldig
Zoals de kerstspecials (en de Pumpkin).
Alleen dat moet je niet beschouwen als koffie, maar eerder als 'vloeibaar toetje'.
Voor koffie vind ik het niet te zuipen
Al vind ik zelf de filter koffie of een americano wel erg lekker, beter als die van de kiosk of broodzaak met zo een verdomd schuimkraagje.Ryur schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:54:
[...]
Starbucks is goed voor de vreemde specials.
Zoals de kerstspecials (en de Pumpkin).![]()
Alleen dat moet je niet beschouwen als koffie, maar eerder als 'vloeibaar toetje'.
Voor koffie vind ik het niet te zuipen
ik ben in het bezit van een groot en ruim bureau, ik heb genoeg gereedschap ( enkele missende dingen kan ik makkelijk lenen van mijn vader of opa ) en ik heb momenteel niet echt een mogelijkheid om een atari 2600 aan te sluiten thuis en heb er daarom momenteel niet echt veel aanFiresphere schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:31:
Mooi.
Vervolgvraag:
Heb je nog een bureau, gereedschap of een Atari 2600 nodig?
americano met extra shots esspresso zijn goed te doenguid0o schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:28:
[...]
Al vind ik zelf de filter koffie of een americano wel erg lekker, beter als die van de kiosk of broodzaak met zo een verdomd schuimkraagje.
[ Voor 25% gewijzigd door Sj0eRdJuH op 27-01-2016 23:16 ]
Zucht.
Iemand anders een Atari2600?
Ja, maar letterlijk alles te is stylen.Firesphere schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:23:
xaml kan toch niet moeilijk zijn? Het is een markup language, geen scripting of coding language?
Of een dergelijke conversatie.- Ik wil een radio-button die eruit ziet als 4 dropdowns
* Maar maar, da's enorm complex
- Ja, maar doe maar. Het kan. Want het is XAML
Ik geef wel toe, je kan er heel mooie dingen mee doen, maar fijn is het niet. Kan ook aan mij liggen, geef mij maar controllers om te unittesten

Stond al een tijdje te wachten voor een goede gelegenheid en vond gister wel een mooi moment 😝
* Swedish Clown zet koffie en thee klaar voor alle lurkers hier.
Always looking for developers wanting to work with Erlang.
Je woont alleen een beetje ver weg om het even op te halen helaas.Firesphere schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 23:25:
We hebben tegenwoordig ook echt helemaal niets aan die newbies he?
Zucht.
Ahh het echte werk dus en geen whiskey, maar whiskyBrakkie41 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:12:
[...]
[afbeelding]
Stond al een tijdje te wachten voor een goede gelegenheid en vond gister wel een mooi moment 😝
* Vincentio zet koffie en thee klaar voor alle lurkers hier.
Wat is het verschil eigenlijk tussen whisky en whiskey? Ik heb er nog nooit over gehoord
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Ja!Firesphere schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 23:25:
We hebben tegenwoordig ook echt helemaal niets aan die newbies he?
Zucht.
Read the code, write the code, be the code!
My bad! Ierse whiskey komt hier enkel in huis wanneer ik Sinasappeljam met whisky maak 😝Vincentio schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:19:
[...]
Ahh het echte werk dus en geen whiskey, maar whisky(Yup there is a difference)
* Swedish Clown heeft zin in een tweede ontbijt.
Ben benieuwd hoe anderen met het volgende omgaan. Ik merk dat er bij ons veel meer feedback komt over kleine reviews en er sneller over kleine dingetjes wordt gediscussieerd. Grote reviews krijgen sneller een "Ship it". Herkennen anderen zich in dit fenomeen?
Niks mis met een milkshake met koffie smaak op z'n tijdElkeBxl schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:30:
Haha geweldig
Euh. Je weet dat een americano letterlijk een verdunde espresso is he?Sj0eRdJuH schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 23:12:
americano met extra shots esspresso zijn goed te doen
[ Voor 31% gewijzigd door Hydra op 28-01-2016 09:06 ]
https://niels.nu
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
daar is niks mis meeBrakkie41 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:12:
[...]
[afbeelding]
* Sj0eRdJuH zet koffie en thee klaar voor alle lurkers hier.
ja dat weet ik, bestel ik altijd alleen maar omdat ik dan meer heb en niet met 2 slokken de bak alweer leeg hebHydra schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:05:
Euh. Je weet dat een americano letterlijk een verdunde espresso is he?
Hij noemde zichzelf "the only black guy at these conferences" en deed vooral talks over pen testing.
Ik zoek 'm omdat ik een aantal video's had gekeken die collega's nu ook willen zien, maar in de tussentijd is mijn Youtube-history alweer gevuld met talloze andere video's
Deze https://www.defcon.org/im...ray-adv_sql_injection.pdf ?Merethil schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:55:
Wie o wie weet ook alweer de naam van de hacker die laatst (ik geloof in één van deze delen, misschien al een jaar of twee geleden) langskwam en sprak op defcon etc?
Hij noemde zichzelf "the only black guy at these conferences" en deed vooral talks over pen testing.
Ik zoek 'm omdat ik een aantal video's had gekeken die collega's nu ook willen zien, maar in de tussentijd is mijn Youtube-history alweer gevuld met talloze andere video's
(if so .. go fix your google-foo
[ Voor 3% gewijzigd door gekkie op 28-01-2016 10:04 ]
Volgens mij zijn er wel meer black hats op defconMerethil schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:55:
...
...

/me zet zijn verstand terug op en probeert volgende keer eens een intelligente opmerking
Ik drink geen koffie, maar hang/lurk hier genoeg rond. En nu?ElkeBxl schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:24:
[...]
Oh zijt gij de theemuts ?Gropah schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:11:
[...]
Ik drink geen koffie, maar hang/lurk hier genoeg rond. En nu?
thee is wel beter, maar drink voornamelijk water (en bier met af en toe wat sterks)
(En blijf weg uit mijn theekopjes en -potten met je koffiesmaak!

Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Gropah schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:11:
[...]
Ik drink geen koffie, maar hang/lurk hier genoeg rond. En nu?

We are shaping the future
Hmm dat is idd geen ideale combi neeincaz schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:15:
(En blijf weg uit mijn theekopjes en -potten met je koffiesmaak! [afbeelding] )
ElkeBxl schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:44:
Wat is het verschil eigenlijk tussen whisky en whiskey? Ik heb er nog nooit over gehoord
* Ealanrian schenkt koffie in incaz theekopje en theepotincaz schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:15:
Ik zie het probleem niet met die Oatmeal. Koffie is het best als je er niets van proeft toch?
(En blijf weg uit mijn theekopjes en -potten met je koffiesmaak! [afbeelding] )

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
/me slaps gekkie around a bit with a large trout?gekkie schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:40:
* gekkie gaat maar snel forellen halen bij de visboer .. voor het hier echt los gaat
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Inderdaad, die! Blijkbaar is mijn google-foo inderdaad broken want ik heb er blijkbaar twintig keer overheen gekeken.gekkie schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:03:
[...]
Deze https://www.defcon.org/im...ray-adv_sql_injection.pdf ?
(if so .. go fix your google-foo)
Thanks!
Jamaar jamaar... Hij is echt een black guy! En een white hat. En... Ik weet niet of je nou sarcastisch was of niet...edeboeck schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:06:
[...]
Volgens mij zijn er wel meer black hats op defcon![]()
![]()
/me zet zijn verstand terug op en probeert volgende keer eens een intelligente opmerking
[ Voor 32% gewijzigd door Merethil op 28-01-2016 11:02 ]
Even testen op de klassiekersmarkvt schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:45:
[...]
/me slaps gekkie around a bit with a large trout?
Merethil schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:00:
[...]
Inderdaad, die! Blijkbaar is mijn google-foo inderdaad broken want ik heb er blijkbaar twintig keer overheen gekeken.
Thanks!
1
| "black guy" defcon pentesting |
Is toch vrij letterlijk inkloppen wat jij er over wist te melden
Haha, makkelijker gezegd dan voor elkaar te krijgenAlex) schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:49:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Zojuist toegang gekregen tot AUT systeem. Waarom geen idee want ik kreeg geen access tot DEV e.d.
Alex) schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:49:
Members only:
Ger schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:09:
[...]
Members only:
https://github.com/cxxr/lostpass
Kan en klare phishing setup om kwetsbaarheid ervoor van LastPass aan te tonen.

Is ook een nieuwsartikel over; nieuws: Onderzoeker toont gerichte phishingaanval op LastPassVincentio schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:04:
Hmm, een van mijn security collega's wees mij net op:
https://github.com/cxxr/lostpass
Kan en klare phishing setup om kwetsbaarheid ervoor van LastPass aan te tonen.
Yentl ik heb een en de man gekend boer

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Gropah schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:13:
Members only:
Firesphere schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:28:
Een ACC is geen ACC als'ie niet gelijk is aan productie.
console schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:15:
[...]
Is ook een nieuwsartikel over; nieuws: Onderzoeker toont gerichte phishingaanval op LastPass

Vragen of ze een fyra aanschaffen voor je ?alienfruit schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:34:
Internet is sneller in de trein dan op kantoor bij de klant
Dat zegt ook weer niet heel veel. Ik haal soms >100 mbit met mijn telefoon als access point in de trein.alienfruit schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:34:
Internet is sneller in de trein dan op kantoor bij de klant
Ja ik las ook gewoon glad over de juiste resultaten heengekkie schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:57:
[...]
code:
1 "black guy" defcon pentesting
Is toch vrij letterlijk inkloppen wat jij er over wist te melden
Firesphere schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:19:
Members only:
Firesphere schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:19:
Members only:
Merethil schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:52:
[...]
Members only:
Tja. Probeer bij een bank maar eens een acceptatie production-like te maken zonder dat 't echt productie wordt. Is praktisch gezien niet te doen.Firesphere schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:28:
Een ACC is geen ACC als'ie niet gelijk is aan productie.
https://niels.nu
Firesphere schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:03:
[...]
Members only:
Merethil schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:06:
[...]
Members only:
M'n desktop pc weg. Persoonlijke spullen weg. Memorabilia weg. Ondanks dat m'n huis nog heel vol staat, voelt het ineens leeg.
[ Voor 6% gewijzigd door Firesphere op 28-01-2016 15:21 ]
Merethil schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:06:
Members only:
Iets heel anders, het is 2016 en het updaten van een inhoudsopgave in Microsoft Word moet nog altijd handmatig gebeuren. Weer vergeten up te daten voordat het document in PDF vorm naar de klant ging

Skyaero schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:29:
[...]
Members only:
Welcome to the club! Maar wat heeft PHP jou aangedaan dat jouw haat daar zo naartoe gaat?
[ Voor 9% gewijzigd door Merethil op 28-01-2016 15:37 ]
LaTeXSkyaero schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:29:
[...]
Iets heel anders, het is 2016 en het updaten van een inhoudsopgave in Microsoft Word moet nog altijd handmatig gebeuren. Weer vergeten up te daten voordat het document in PDF vorm naar de klant ging

De testomgeving wil je toch wel zoveel mogelijk gelijk hebben met acceptatie, omdat je daarop ook je stresstesten en dergelijke uitvoert. Het heeft geen nut om te stresstesten op een volledig anders geconfigureerde server, omdat dit een volledig verkeerd beeld kan scheppen.Ger schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:16:
[...]
[...]
Members only:
Ontwikkelserver kan / mag je wat andere eisen aan stellen, omdat daar ook daadwerkelijk wat anders mee gebeurt dan puur testen.

In september duurde een bepaalde batchjob nog 2 uur. Nu de nieuwe versie in productie staat duurt een vergelijkbare batchjob nog maar 40 minuten

Echte stress testen of performance testen gebeurd bij ons vaak op de pre-production omgeving omdat die echt identiek moet zijn aan production.jbdeiman schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:48:
[...]
De testomgeving wil je toch wel zoveel mogelijk gelijk hebben met acceptatie, omdat je daarop ook je stresstesten en dergelijke uitvoert. Het heeft geen nut om te stresstesten op een volledig anders geconfigureerde server, omdat dit een volledig verkeerd beeld kan scheppen.
Ontwikkelserver kan / mag je wat andere eisen aan stellen, omdat daar ook daadwerkelijk wat anders mee gebeurt dan puur testen.
Nothing to see here!
Goedemorgen iedereen!
* azerty zet een thermos met koffie, een thermos met chocolademelk en een thermos met thee klaar voor de gegadigden
En de slabbetjes?! En de koekjes?!azerty schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 07:33:
* azerty zet een thermos met koffie, een thermos met chocolademelk en een thermos met thee klaar voor de gegadigden
Ik geraakte er echt niet uit vandaag en straks op het werk direct meerdere scrum meetings na mekaar... Dit wordt een dag met veeeeel koffie
Ik ben maar een arme student hoor, budget voor koekjes elke dag is er niet
en de slabbetjes zitten in de was
Wij proberen die testen met de testen mee te laten lopen, door ze (bijvoorbeeld) elk weekend te draaien. Zo weten we meteen wanneer een aanpassing die inhoudelijk geen gevolgen heeft (grote) gevolgen heeft voor de performance. Dan weten we ook heel gericht "waar het probleem ontstaat" op basis van wat er in die ene week is gebeurt.Rutix schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 22:46:
[...]
Echte stress testen of performance testen gebeurd bij ons vaak op de pre-production omgeving omdat die echt identiek moet zijn aan production.
Uiteraard doe je ook dergelijke testen op acceptatie/ pre-productie, maar we proberen altijd te zorgen dat dit voorkomen is voordat e.e.a. naar acceptatie gaat.
Hier alleen krakende kerels in de aanbieding (op z'n ollands tosti's)
jbdeiman schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 08:46:
[...]
Wij proberen die testen met de testen mee te laten lopen, door ze (bijvoorbeeld) elk weekend te draaien. Zo weten we meteen wanneer een aanpassing die inhoudelijk geen gevolgen heeft (grote) gevolgen heeft voor de performance. Dan weten we ook heel gericht "waar het probleem ontstaat" op basis van wat er in die ene week is gebeurt.
Uiteraard doe je ook dergelijke testen op acceptatie/ pre-productie, maar we proberen altijd te zorgen dat dit voorkomen is voordat e.e.a. naar acceptatie gaat.
Nothing to see here!
Dat is een hele mooie snelheidswinst! SQL job of iets anders?Alex) schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 21:20:
In september duurde een bepaalde batchjob nog 2 uur. Nu de nieuwe versie in productie staat duurt een vergelijkbare batchjob nog maar 40 minuten
Wij zijn met een vergelijkbaar project bezig. Best spannend aangezien die code al 5 jaar niet is aangeraakt

Mjah ontwikkelen is een iteratief proces, hè. Als die trage versie destijds zijn werk deed, was het blijkbaar goed genoeg. Die verbeteringen van jou hadden toen ook gedaan kunnen worden, maar blijkbaar was de tijd op?Brakkie41 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:12:
[...]
Dat is een hele mooie snelheidswinst! SQL job of iets anders?
Wij zijn met een vergelijkbaar project bezig. Best spannend aangezien die code al 5 jaar niet is aangeraaktEerste tests laten een verbetering van 100x zien
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Ik heb ook nog wel wat batch SQL processen die aandacht vragen. Maar het past prima in het batch window en vereist naast de tuning ook een delta selectie. Die weer impact heeft op de functionaliteit... Dus ik kijk er over een paar maanden nog wel naar
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Het ligt iets anders. Ten tijde van de ontwikkeling van dit proces werd aangenomen dat de verbetering die we nu doorvoeren niet mogelijk was. Het gaat hier om babbelen richting een externe API. Het proces zoals er nu staat verstuurt single API requests (in de miljoenen per dag). Dit terwijl het wél mogelijk is om batches te versturen en één grote reply terug te krijgen. Grappig om te zien dat één van de comments stelt dat: "Unfortunately, batch requests are impossible".CodeCaster schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:27:
[...]
Mjah ontwikkelen is een iteratief proces, hè. Als die trage versie destijds zijn werk deed, was het blijkbaar goed genoeg. Die verbeteringen van jou hadden toen ook gedaan kunnen worden, maar blijkbaar was de tijd op?
Het is een importer voor iets: de eindgebruiker uploadt een CSV-file, mijn code doet een grouping op een bepaalde kolom en voert acties uit op die groep: er worden nieuwe objecten aangemaakt in de database, validaties uitgevoerd, enzovoorts.
"Vroeger" gebeurde dat allemaal in dezelfde DbContext, waardoor het aanroepen van SaveChanges steeds langer duurde naarmate de importer verder ging. Ik heb dit nu aangepast zodat er per groep een DbContext wordt aangemaakt, die wordt weggegooid wanneer de hele groep is verwerkt.
Dus zeg maar dit:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| using(var dbContext = new KoffieDbContext()) { foreach (var group in importRows.GroupBy(x => x.Bar)) { ValidateGroup(group); dbContext.Bars.Add(new Bar { Key = group.Key, Items = group.ToList() }); dbContext.SaveChanges(); } } |
Vervangen door dit:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| foreach (var group in importRows.GroupBy(x => x.Bar)) { ValidateGroup(group); using(var dbContext = new KoffieDbContext()) { dbContext.Bars.Add(new Bar { Key = group.Key, Items = group.ToList() }); dbContext.SaveChanges(); } } |
http://blog.parse.com/announcements/moving-on/
Dat wordt een andere BaaS zoeken die gratis bruikbaar is.
Baasbox (klik)Vincentio schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:42:
*Zucht* heb je net een App gebouwd ermee, krijg je dit:
Op zich een aardig nette manier van de stekker eruit trekken lijkt me.Vincentio schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:42:
*Zucht* heb je net een App gebouwd ermee, krijg je dit:
Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.
Deeltje 11 is alweer in de maak. De topicstart bestaat al, ga dus niet uit eigen beweging een nieuw topic openen. Die wordt zonder pardon gesloten en de geplaatste reacties worden verhuisd naar het juiste topic