Inmiddels getest met een andere versterker. Zelfde verhaal. Het geluid is zeker niet slecht, mooi zuiver. Maar niet heel indrukwekkend. Vooral elektronische muziek klinkt mij wat te analytisch (techno / minimal, dit nummer bijv). Deze gaan terug. Heb ze inderdaad gekocht zonder ooit te beluisteren. Had verwacht met zo'n goede reviews en awards dat deze speakers qua formaat en gewicht met gemak mijn ruimte konden vullen en echt indruk konden maken.
Wel bijzonder dat ondanks alle (vermeende) technologische ontwikkelingen ik heb moeten constateren dat Wharfedale's van 20 jaar oud nauwelijks onderdoen voor deze zuilen van 17kg per stuk. Een echte revolutie zoals beeld wel gemaakt heeft (OLED, 4K etc) heeft geluid eigenlijk niet.
Tegen die achtergrond is dit artikel in de Volkskrant wel interessant.
Wel bijzonder dat ondanks alle (vermeende) technologische ontwikkelingen ik heb moeten constateren dat Wharfedale's van 20 jaar oud nauwelijks onderdoen voor deze zuilen van 17kg per stuk. Een echte revolutie zoals beeld wel gemaakt heeft (OLED, 4K etc) heeft geluid eigenlijk niet.
Tegen die achtergrond is dit artikel in de Volkskrant wel interessant.
[ Voor 25% gewijzigd door Magnolia op 08-09-2018 18:22 ]
Ontspan.