Meh, kan ze zich dan niet amuseren in de "Japanese peace gardens" voor de deur?-tom-562 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:40:
[...]
True, kwam ook het Science museum tegen. Denk dat het IWM afvalt i.v.m. een vriendin die er wss wat minder interesse in heeft
De bezoekersaantallen zeggen toch echt dat NHM een stuk meer is wat meeste toeristen doen[...]
'Minder groot' heb ik denk ik verkeerd verwoord. Ik bedoel eigenlijk, het eerste wat de meeste toeristen doen (en ik dus ook gedaan heb, vorig jaar) zijn de standaard dingetjes afgaan.
Jammer dat ze Harrods al gehad heeft, dat is echt om de hoek bij NHM. *De* straat voor veel te dure window shopping is trouwens (New&Old) Bond street. Zijn jullie daar al geweest?Nu begrijp ik dat ik nog steeds vrij toeristische dingen ga doenmaar het standaard riedeltje van de Big Ben, Tower of London, Buckingham Palace, Westminster Abbey, Tower bridge en de veel te dure warenhuizen zoals Harrods waar vriendinlief perse naartoe wilde
heb ik gehad.
Je zou trouwens in kader "vrouwvriendelijk" ook de V&A kunnen pakken. Is naast de NHM en hangt vol met kleding en sieraden en dat soort ongein. Plus dat de theehuis (V&A Cafe) ervan echt een ervaring is. Rijen zijn doorgaans flink korter dan NHM slechts zelfde aantal bezoekers als Buck house & Tower bij elkaar
Meh, dat is gewoon een kloteweekend vrees ik. Donderdag stipt om 10u 's ochtends geef ik je inderdaad nog beste kansen, maar bereid je maar voor op wachttijd.Wat betreft de drukte, dat is een goede tip, op Goede Vrijdag en 2e Paasdag (plus de zaterdag en zondag) zal het wss wel superdruk zijn, mogelijk dat donderdag de beste keus is om naar het NHM te gaan.
* dion_b heeft afgelopen jaar rond Pasen in Torino twee dagen achter elkaar geprobeerd een tijd te vinden dat je zonder 3u wachttijd de Museo Egizio binnen zou kunnen komen, niet gelukt
Oslik blyat! Oslik!