• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 20:10

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

-tom-562 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:40:
[...]

True, kwam ook het Science museum tegen. Denk dat het IWM afvalt i.v.m. een vriendin die er wss wat minder interesse in heeft :+
Meh, kan ze zich dan niet amuseren in de "Japanese peace gardens" voor de deur? :P
[...]

'Minder groot' heb ik denk ik verkeerd verwoord. Ik bedoel eigenlijk, het eerste wat de meeste toeristen doen (en ik dus ook gedaan heb, vorig jaar) zijn de standaard dingetjes afgaan.
De bezoekersaantallen zeggen toch echt dat NHM een stuk meer is wat meeste toeristen doen :P
Nu begrijp ik dat ik nog steeds vrij toeristische dingen ga doen :P maar het standaard riedeltje van de Big Ben, Tower of London, Buckingham Palace, Westminster Abbey, Tower bridge en de veel te dure warenhuizen zoals Harrods waar vriendinlief perse naartoe wilde :> heb ik gehad.
Jammer dat ze Harrods al gehad heeft, dat is echt om de hoek bij NHM. *De* straat voor veel te dure window shopping is trouwens (New&Old) Bond street. Zijn jullie daar al geweest?

Je zou trouwens in kader "vrouwvriendelijk" ook de V&A kunnen pakken. Is naast de NHM en hangt vol met kleding en sieraden en dat soort ongein. Plus dat de theehuis (V&A Cafe) ervan echt een ervaring is. Rijen zijn doorgaans flink korter dan NHM slechts zelfde aantal bezoekers als Buck house & Tower bij elkaar :P .
Wat betreft de drukte, dat is een goede tip, op Goede Vrijdag en 2e Paasdag (plus de zaterdag en zondag) zal het wss wel superdruk zijn, mogelijk dat donderdag de beste keus is om naar het NHM te gaan.
Meh, dat is gewoon een kloteweekend vrees ik. Donderdag stipt om 10u 's ochtends geef ik je inderdaad nog beste kansen, maar bereid je maar voor op wachttijd.

* dion_b heeft afgelopen jaar rond Pasen in Torino twee dagen achter elkaar geprobeerd een tijd te vinden dat je zonder 3u wachttijd de Museo Egizio binnen zou kunnen komen, niet gelukt :'(

Soittakaa Paranoid!

• Mauritio
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 19-09 17:31
Even weer een update:
Twee weken geleden ook weer in Londen geweest (Sales meeting, sociale activiteit).

In het Amba, Charing Cross geslapen. Erg goed maar ook erg duur ~200 euro per nacht. Taxi naar Heathrow vanaf daar ~75 pond.

's-avonds gegeten en gevaren op de Bateux London (Dinner cruise) voor 2 uur en 3 kwartier met live jazz bandje en 4 gangen. Best leuk om eens te doen!

Volgende dag als 'activity' nog de London Dungeon bezocht, kom al 15 jaar in Londen maar vermijd standaard de toeristische dingen, viel alles mee alhoewel ik het voor de prijs niet aan zou raden. Wel een interactieve manier om wat te leren over de Londense onderwereld.

Ook The Shard bezocht, wat een uitzicht! Maar dit was wel de duurste lift waar ik ooit in heb gestaan... 26 pond.

Verder een super klein Indiaas restaurantje gevonden ergens in de kelder vlak bij Borough Market. Jezus, wat was dat lekker zeg! Verder is Borough market wel leuk om over heen te lopen, jammer dat het bij ons bezoek vreselijk koud was.

Volgende Londen trip is alweer gepland, ergens in Juli...

• Ossi
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 20:44
dion_b schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:10:
[...]

Nope, maar lijkt me minder relaxed. London verkeer is niet echt cycle-friendly :'(

Tip: als je naar Camden Lock wilt, heb je een erg mooie wandeling (of fietstrip) langs de oude kanalen erheen vanaf Kings Cross station.
Camden Lock is inderdaad wel een aanrader, heb daar ook een dag rondgelopen met mijn vriendin. Enorm druk daar, maar wel gezellig!

• ShitHappens
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 23:10
Vooral voor Camden Lock Market geldt weer: het kan er echt stervens druk zijn, zeker op de weekenden. Daarbij dat het nabijgelegen Camden Town tube station wel eens dicht wordt gegooid (of exit-only, zeker op zondagmiddag). Dus al het kan, zeker moeite waard maar wel even rekening mee houden met plannen.

• Isane
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 20-09 22:33
Bedankt voor alle informatie hier. Ik ga dit topic maar ff uitprinten en meenemen.

• HellPunk
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 15:30
Een oud-collega van me die in Londen woont heeft me ooit onderstaande lijst met restaurants en eettenten bezorgd. Helaas ben ik sindsdien niet meer in Londen geweest, dus als iemand ze wil uitproberen en dan hier rapport wil uitbrengen... Ik ben wel benieuwd :)

The Rib Man
Spice Rack Lounge (Indian)
Chennai Dosa (Sri Lankan)
Mango Tree (Thai)
Rodizio Preto (Brazilian)
Maroush (Lebanese)

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

• Elve1984
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 15:59
Wij zijn Indisch wezen eten bij Aladin aan de Brick Lane in Shoreditch. recenties op trip adviser waren goed. en moet zeggen dat deze ons ook niet teleur stelde. Het eten was erg goed. zitten daar aantal Indische restaurants naast elkaar volgens mij allemaal van de zelfde eigenaar en zou me ook niks verbazen als ze de keuken delen met elkaar.

• -tom-562
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 21:31

-tom-562

Oliesjeik

Eten wil ik deze keer ook wat meer tijd aan besteden. Vorig jaar schoot dat er een beetje bij in. Een keertje op Picadilly Circus bij een tent van Jamie Oliver gegeten, dat was best ok, niet eens heel prijzig, alleen de porties waren niet erg groot. Ook een keer beland bij 1 of ander mega groot steak-restaurant, plan was eigenlijk om bij het Hard Rock cafe iets te eten, maarja, iets te naïef er naartoe gegaan (zaterdagavond zonder reserveren), daar zouden we uiteindelijk ruim een uur moeten wachten op een tafeltje (buiten, want binnen was gewoon alles vol) :+ toen uiteindlijk bij dat steak-restaurant beland, want megahonger (steak was ok, alleen _duur_, en de muziek stond kneiterhard |:()

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

• Caeruleus
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 17:52
Elve1984 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:15:
Wij zijn Indisch wezen eten bij Aladin aan de Brick Lane in Shoreditch. recenties op trip adviser waren goed. en moet zeggen dat deze ons ook niet teleur stelde. Het eten was erg goed. zitten daar aantal Indische restaurants naast elkaar volgens mij allemaal van de zelfde eigenaar en zou me ook niks verbazen als ze de keuken delen met elkaar.
Indian ≠ Indisch

no animals were harmed during the production of this message

• -tom-562
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 21:31

-tom-562

Oliesjeik

Zo, ik ben weer terug van een weekendje in London :P We hadden een hotel in the City, op loopafstand van 3 metrohaltes, Moorgate, Bank en Liverpool Street, perfect dus.
De wijk Shoreditch is binnen 10 minuten te bereiken, wat erg fijn was. Leuke (opkomende) wijk met veel leuke eettentjes. We zijn een avond bij 'The Blues Kitchen' geweest, reserveren is wel echt nodig. Hippe tent waar je lekker kunt eten (alleen niet erg goedkoop) onder het genot van goede muziek, echt een aanrader.
Verder ook lekker gegeten bij de eettentjes in Camden Town, wat ook nog eens (relatief gezien :P) goedkoop is. Moet wel zeggen dat ik het erg echt tering druk vond en er ook een hele hoop 'generieke' toeristenwinkeltjes waren, met goedkope meuk en China troep (en ook veel nutella/crepes tentjes :X). Ook 2 poffertjeskraampjes gezien, goede handel volgens mij, 10 poffertjes voor 2 pond 8)7 (en ze waren niet aan te slepen zo te zien).

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 22:31
Wordt dit topic nog bezocht? Ik heb de vorige keer dat we in Londen waren zeker wel wat gehad aan de tips hier. En in september gaan we weer voor twee nachtjes. :)

Wat me bij het boeken overigens opvalt: de prijsverschillen tussen de hotels bij Liverpool street station/Shoreditch aan de ene kant en die rondom Kings Cross aan de andere kant. Het scheelt tientallen euro's per nacht dus daar zijn we nog even niet uit: bekeken vanuit de vlucht (Southend waarschijnlijk) is een hotel bij Liverpool street station namelijk wel erg handig.

Heeft één van jullie de Electric bioscoop in Notting Hill wel eens bezocht? Mijn vriendin en ik zijn grote filmliefhebbers en dat lijkt ons erg leuk, wellicht gecombineerd met een etentje in de buurt.

• mvrbck
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 27-07-2017
Natural History is echt top! Ik woon zelf in Londen en ben er ondertussen al zeker vijf keer geweest.
Ik zou Natural History combineren met het Science Museum. Deze musea liggen naast elkaar en zijn beide gratis. Je kan er dus 'gewoon' binnenwandelen en staat het je niet aan, vertrek je weer. Ik zeg 'gewoon', want meestal zijn er wel wachtrijen om binnen te gaan.
Blues Kitchen is een leuke pub om iets te eten, maar zeker niet de speciaalste. Het eten is er niet beter dan in een andere pub. Zeker in Shoreditch kan je leukere dingen vinden.
Moest je nog info nodig hebben over een citytrip naar Londen, kijk dan zeker hier. Staan heel wat nuttige tips op die je zeker vooruit helpen.
Nog een tip, ga niet naar The Shard maar ga voor de Skygarden. De Skygarden is zoals de naam letterlijk zegt een 'tuin in de lucht'. Ik denk dat het op de 34ste verdieping is van de Walkie Talkie Tower is en je hebt er een super mooi zicht over de stad. Toegang is bovendien gratis! Je moet wel van tevoren een ticketje reserveren. Dit doe je best 3 weken op voorhand, anders zal je er waarschijnlijk niet binnen geraken. Uiteraard niet zo hoog als The Shard, maar wel veeeel goedkoper.

• Elve1984
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 15:59
Wij hebben afgelopen februari overnacht in het Holiday inn express hotel in shoreditch, vond het redelijk betaalbaar en in de wijk shoreditch op loopafstand van het Old street metro station.

Toen ook geprobeerd om bij The Blues Kitchen te gaan eten. Bleek alleen dat reserveren daar echt noodzakelijk is.

Zijn toen uiteindelijk bij The Princess of Shoreditch gaan eten. Is ook zeker een aanrader. Leuke Pub Alleen met iets andere gerechten op de kaart als de standaard pub gerechten. Bij deze het Menu

[Voor 5% gewijzigd door Elve1984 op 28-07-2017 12:07]

• Bugs3
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 16:33
Ik ga 19 augustus met mijn zoon van 15 naar Londen. Vorig jaar ben ik er 3x geweest waarvan 1x met mijn zoon en 2x alleen. Ik vind altijd wel nieuwe dingen die me interesseren in deze stad. Ben er eigenlijk wel een beetje verslaafd aan.
Ondanks de tip van mvrbck heb ik toch tickets gekocht voor The Shard. 310m en 76 verdiepingen spreekt voor mijn puberzoon net iets meer tot de verbeelding ;). Overigens wel lekker aan de prijs zeg met €54,00....
Mijn toppers voor Londen zijn: Tate Modern (met stip op 1), John Soane's museum, Bricklane (en de rest van Shoreditch), Greenwhich.... Pffff ik kan nog wel ff verdergaan met opnoemen van hoogtepunten. Gewoon een topstad......

• Matthis
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 22:11
mvrbck schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 13:50:
Natural History is echt top! Ik woon zelf in Londen en ben er ondertussen al zeker vijf keer geweest.
Ik zou Natural History combineren met het Science Museum. Deze musea liggen naast elkaar en zijn beide gratis.
Het Victoria & Albert (V&A) ligt daar ook nog aan de overkant van de straat, ook de moeite - maar wel een heel andere collectie dan Science of Nat. History :)

• D-e-n
Jaja, volgende week gaan we weer een paar dagen :+

Nu hebben wij een hotel besproken in Spitelfields dus zijn we in de buurt van Shoreditch.

Nu heb je daar wel genoeg leuke eettentjes volgens mij, ook steakhouses. Flat Iron en Smokesteak leken me leuk, je hebt de Blues Kitchen en qua locatie is Tramshad misschien ook wel grappig. Iemand hier ervaringen mee? Een goed stuk steak of een mooi gebraden kip kunnen wij dus wel waarderen.

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

D-e-n schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:18:

Nu hebben wij een hotel besproken in Spitelfields dus zijn we in de buurt van Shoreditch.

Nu heb je daar wel genoeg leuke eettentjes volgens mij, ook steakhouses. Flat Iron en Smokesteak leken me leuk, je hebt de Blues Kitchen en qua locatie is Tramshad misschien ook wel grappig. Iemand hier ervaringen mee? Een goed stuk steak of een mooi gebraden kip kunnen wij dus wel waarderen.
Geen ervaring mee, ook niet gek want voor steak hoef je niet naar London, dan kun je net zo goed om de hoek hier doen. Typisch voor die buurt - naast de hipstermeuk waar Shoreditch de laatste jaren om bekend is (van ontbijtgranen voor dinner tot meer paleo dan een neanderthalergrot met avocadoplantage) - is enerzijds het echt traditionele Brits/Londonse eten zoals je bij o.a. St. Johns Bread & Wine (94-96 Commercial Street) kunt krijgen, anderzijds natuurlijk de Bengali curry scene op/rond Brick Lane.

Soittakaa Paranoid!

• Ojjorz
  • Registratie: december 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

D-e-n schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:18:

Als het lekker weer is; Cinerama Food Court. Leuke plek met veel zitjes in hoeken en gaten (bijvoorbeeld op zeecontainers). Het is meer een borrelplek waar je goede hapjes kan krijgen dan een plek om te dineren, maar je zit er heerlijk.

• D-e-n
Tnx.

@Ojjorz
Dinerama bedoel je? Die kende ik nog niet. Ik vrees voor het weer hopelijk komt het van pas ;)

@dion_b
Curry durft mijn darmgestel niet aan in een weekendje ;). Zo'n echte Engelse pub is zeker leuk inderdaad.

Overigens hebben wij geen probleem met een steak in een vreemd land. Nuances liggen vaak toch net anders en we houden hier beiden echt van een goed stuk vlees. Maar wellicht dan in een pub op de Engelse manier :)

• nino_070
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 22:43
D-e-n schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 17:40:
Tnx.

@Ojjorz
Dinerama bedoel je? Die kende ik nog niet. Ik vrees voor het weer hopelijk komt het van pas ;)

@dion_b
Curry durft mijn darmgestel niet aan in een weekendje ;). Zo'n echte Engelse pub is zeker leuk inderdaad.

Overigens hebben wij geen probleem met een steak in een vreemd land. Nuances liggen vaak toch net anders en we houden hier beiden echt van een goed stuk vlees. Maar wellicht dan in een pub op de Engelse manier :)
Eerlijk is eerlijk, het engelse eten is ook weer niet zo de moeite waard. Curry kan ik je toch wel aanraden daar, er zijn ook niet hete varianten met kokosmelk enzo, daar kun je vast wel tegen.

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

nino_070 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 17:44:
[...]

Eerlijk is eerlijk, het engelse eten is ook weer niet zo de moeite waard.
Heb je het ooit geproefd dan? Ik heb het hier niet over een of ander opgewarmde pie of slappe fish&chips, maar slow cooking, creatieve manieren om van goedkope ingredienten ongelofelijk lekker eten te maken - exact zelfde insteek waar 90% van Franse cuisine vandaan komt. De rijken in Engeland (en Frankrijk trouwens) aten altijd geroosterd vlees, specifieker de stukken met hoogste status. De armen moesten het met de rest doen, waardoor het beste eten juist uit die armste delen komt - wat in het geval van Engeland eeuwenlang onder andere de East End of London geweest is. Met de industrialisering is een groot deel van deze traditie vergeten, maar net zoals in FR Paul Bocuse de simpele streekgerechten weer centraal in de nationale cuisine heeft geplaatst zie je dat mensen als Fergus Henderson (van wie St John Bread & Wine is) hetzelfde doen in EN.
Curry kan ik je toch wel aanraden daar, er zijn ook niet hete varianten met kokosmelk enzo, daar kun je vast wel tegen.
Yep, sterker nog, die idioot sterke vindaloos e.d. zijn niet eens echt Indiaas (de vindaloo is in Portugees Goa uitgevonden en wordt in EN vooral als macho-test gebruikt :') ), duik in een goed restaurant in Brick Lane en er gaat een wereld van smaak voor je open. Als je het per se wilt kan die heel scherp gemaakt worden, maar vaak zijn de koks juist opgelucht als iemand voor de smaak en niet alleen de hitte komt :Y

Soittakaa Paranoid!

• wodkabuikje
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 21:10
Ik neem overal Vindaloo. Het blijft een risico maar vaak is het gewoon goed te eten hoor waarbij ik echt nog wel de smaak proef.

In Londen is Steak@Co overigens ook een aanrader. Leuk om zelf je vlees af te bakken op een hete steen met wat kruiden.

niet iedereen heeft een bierbuikje

• wwwmarcel
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 20:24
Nog slim om in november (na de brexit) naar Londen te gaan?

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
wwwmarcel schreef op zondag 1 september 2019 @ 16:00:
Tsja, ik ga ook een paar keer voor werk. De rij op het vliegveld zal wat langer zijn, maar in de stad zal het wel meevallen. De stroom valt echt niet uit ;)

En een harde Brexit betekent wss een duikeling van het Pond. Lekker goedkoop op pad dus.

[Voor 12% gewijzigd door PWM op 01-09-2019 16:51]

• SmurfLink
  • Registratie: juni 2016
  • Niet online
Ik heb een hotel al een hele tijd geboekt staan, maar de trein was nog niet boekbaar voor dat weekend in december. Nu laat ik dat lekker afwachten tot na de brexit. Wie weet wordt het wel heel goedkoop tegen die tijd, of wordt vliegen wel supercheap.

• Bugs3
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 16:33
Waarom niet? Het blijft een geweldig land en voor toeristen zal er niet veel veranderen lijkt me.
PWM schreef op zondag 1 september 2019 @ 16:50:
[...]

Tsja, ik ga ook een paar keer voor werk. De rij op het vliegveld zal wat langer zijn, maar in de stad zal het wel meevallen. De stroom valt echt niet uit ;)

En een harde Brexit betekent wss een duikeling van het Pond. Lekker goedkoop op pad dus.
Denk dat die rij niet langer dan anders is aangezien de UK toch al buiten Schengen viel en er dus altijd al paspoortcontroles waren.

[Voor 21% gewijzigd door Bugs3 op 01-09-2019 17:47]

• wwwmarcel
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 20:24
iemand nog een tip voor een hotel..

uit eigen ervaring van 20jaar geleden vond ik Covent Garden wel gezellig,
maar nu lees ik ook veel Shoreditch

wij houden van overdag het een en ander zien en 's avond een leuk en gezellig restaurantje (niet chique) en daarna nog een leuke pub ofzo

gevoelsmatig zou ik wel een traditioneel engels hotelletje willen,
en denk gelijk met grote smile aan Fawlty Towers ;-)

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Of de Brexit er daadwerkelijk komt 31-10 en zo ja in welke vorm, is natuurlijk (na de laatste twee non-events) een open vraag.

Dat gezegd, ik zou terughoudend zijn met onomkeerbare boekingen te maken voor de periode direct erna. Uiteindelijk normaliseert alles wel, in ieder geval tot op niveau reizen naar VS (wat ook gewoon haalbaar is, zij het met lange wachtrijen), maar Yellowhammer is vrij helder over de directe gevolgen van een no-deal Brexit, van wachttijden van dagen bij havens en voedselschaarste tot ernstig kans op oproer (en dan hebben we het nog niet over NI). Al kom je binnen zijn dat geen toestanden waar je in terecht wilt komen als je het kunt vermijden. Ik maak in ieder geval nadrukkelijk geen plannen die kant op voor de rest van dit jaar (tenzij werkgever betaalt en risico draagt).
wwwmarcel schreef op donderdag 12 september 2019 @ 22:36:

wij houden van overdag het een en ander zien en 's avond een leuk en gezellig restaurantje (niet chique) en daarna nog een leuke pub ofzo

Budget?

Voor London geldt nog steeds:
Betaalbaar - Beschikbaar - Goed -> choose any two

Sowieso is kans op daadwerkelijk Engels personeel in een hotel in London nihil, ongeacht budget en locatie. Nouja, één uitzondering meegemaakt: orthodox Joods hotelletje in Stamford Hill werd gerund door locals - uiteraard orthodox Joods - Fawlty Towers is niet voor niets gelegen in een kleine plaats aan de zuidkust, niet in London zelf :z

Soittakaa Paranoid!

• D-e-n
wwwmarcel schreef op donderdag 12 september 2019 @ 22:36:

Hotelkamers in Londen zijn duur. Dus zoals @dion_b al suggeert: je moet consessies doen.

Wij hebben nu al enkele keren een goede ervaring gehad met een keten zoals Hub (by Premier Inn) . Je krijgt dan een kleine moderne kamer op een goede locatie met hetgeen je nodig hebt (bed, douche, tv, wifi) maar je hebt geen toeters en bellen zoals ontbijt of roomservice. Dat is voor ons geen ramp want je kunt overal ontbijten en we zijn toch niet veel op de kamer.

In Spitelfields (net onder Shoreditch en vlakbij de Spitelfields market) zit er bijvoorbeeld eentje die ons prima beviel. En ik zeg geen toeters en bellen maar er is wel gewoon een barretje beneden waar je een broodje en een kop koffie kunt halen.

• SpoekGTi
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 20-09 07:43

SpoekGTi

wat nou 30 tekens..verdulleme

Vorig jaar een weekend Parijs gedaan met de boys met de trein. Beviel enorm, nu gaan we van 7 mei tot en met 11 mei met de trein naar London

Ik ga zeker dit topic nog eens doorlezen voor tips en tricks, skygarden had ik al gehoord inderdaad.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Pagina: 1 2 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee