Bericht bij nieuw deel topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Geregeld heb ik topics gebookmarkt staan die je een tijd niet ziet, maar dan ineens bij de actieve topics als nieuw deel voorbij ziet komen en dus tijden gemist hebt. Dit speelt bij lange topics die een nieuw deeltje krijgen maar ook bij samenvoegen of splitsen.

Zou er niet automatisch een bericht of notificatie kunnen gaan naar de volgers van zo'n topic als dit gebeurt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Als user reagerend: klinkt voor bookmarks best handig ja. Dan liefst alleen bij bookmarks: "eeuwig" nieuwe delen in de AT terug zien als je ooit een keer hebt gepost in deel 1, lijkt me wat overdreven.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:15

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dit verzoek is niet nieuw. Sambalbaj, weet je zeker dat je al gezocht hebt, zoals in de Mooie features FAQ staat?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik heb ooit een keer een feature aangevraagd jaren terug of er niet iets zoals Fok gemaakt kon worden, maar dat hele topic is foetsie.

Op fok komt een nieuw deel gewoon tussen je MijnTopics te staan, en kom je die in je MyReact ook vanzelf tegen. Dus een melding dat er een nieuw topic is, is wellicht overbodig als een nieuw deel gewoon in je MijnTopcis kmt te staan.

Dat hebben ze daar toch al heel wat jaren inmiddels..

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Ja, maar misschien niet gevonden. Lijkt inderdaad iets wat je al eerder zou verwanten zo logisch.

Misschien optioneel via de persoonlijke instellingen bij bookmark en/of reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

RaZ schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:46:
Ik heb ooit een keer een feature aangevraagd jaren terug of er niet iets zoals Fok gemaakt kon worden, maar dat hele topic is foetsie.
Is dat topic net als véél anderen niet onbeantwoord in BFA beland toen MF en SB in het leven werden geroepen? :/

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 24-11-2015 23:32 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:15

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19

crisp

Devver

Pixelated

Er is wel vaker gesproken en nagedacht over functionaliteit om topics te 'volgen' en notificaties te kunnen krijgen bij een nieuwe post (of een nieuw deel :P), maar dat is een project an sich en zal dus ooit een keer op de roadmap gezet moeten worden...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Blijkbaar had ik op 'topicreeks' moeten zoeken, alhoewel het ook daar nooit tot iets concreets geleid heeft.

Maar als dit blijkbaar al wel jaren sluimert, maar via deze weg nooit echt verder komt, hoe zou het dan wel op of in de juiste agenda/ overleg kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou dit dan (niet) moet gelden wanneer al dan niet een of meer plots verbeterend veranderd wœrden?

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2016 10:00 . Reden: wat about alle gesloten oude delen samenvoegen ]

Pagina: 1