"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Had je dat nog niet in de gaten, of is er ergens een topic niet op tijd dicht gegaan?
Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?
Verwijderd

Al zou het wel gelikt zijn als je replied in het een na laatste deel, dat de post automatisch naar het laatste deel gaat. Dat dan weer wel.
[ Voor 51% gewijzigd door RaZ op 08-02-2011 22:53 ]
Ey!! Macarena \o/
Ik weet niet hoe vaak jij al nieuwe deeltjes voorbij hebt zien komen, maar de oude topics worden niet altijd even vlug gesloten (niets mis mee, modjes hebben ook af en toe een reboot nodigBarleone schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 22:32:
Bij een nieuw topic in de reeks wordt het oude vrijwel meteen gesloten. Dus dan is er niet eens meer een mogelijkheid tot reageren
Had je dat nog niet in de gaten, of is er ergens een topic niet op tijd dicht gegaan?
Het komt regelmatig voor dat mensen in het oude topic doorgaan met posten terwijl het nieuwe deeltje al open is.
Mij lijkt het een goed plan
[ Voor 4% gewijzigd door fsfikke op 08-02-2011 23:07 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Barleone schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 22:32:
Bij een nieuw topic in de reeks wordt het oude vrijwel meteen gesloten. Dus dan is er niet eens meer een mogelijkheid tot reageren
Ik kan je zo 6 topics geven die niet dicht zijn terwijl er al 15 nieuwe topics zijn aangemaakt.Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 22:33:
Slotje + een bericht als YellowCube in "[Fotoapparatuur] Mijn nieuwe apparatuur ..." is nu vaak het geval. Lijkt me aardig te voldoen?
Zou ook kunnen, maar mensen die op 'Reply' hebben gedrukt moeten dan wel de mogelijkheid hebben direct in het nieuwe deel te kunne posten. Dus in dat geval een melding van "Dit topic is gesloten ivm nieuw topic. Wil je het bericht daar in plaatsen? Ja - post // Nee - annuleer". Of dit echt gebruiksvriendelijk is durf ik niet te zeggen.Krentenbol schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 22:36:
Of een automatisch slotje op het oude deel misschien?
Nou, een icoontje van 14 bij 12 pixels aan de bovenkant van de pagina vind ik nou niet bepaald een duidelijke meldingRaZ schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 22:36:
Als er een nieuw deel is, wat al aan de reeks gekoppeld is, zie je een mooi icoontje staan. [afbeelding] Dat is toch al een prima melding?
Al zou het wel gelikt zijn als je replied in het een na laatste deel, dat de post automatisch naar het laatste deel gaat. Dat dan weer wel.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Verwijderd
De gesloten conditie is wel een vereiste, anders gaat het bij dergelijke topicreeksen fout:
Topicreeks: [UTwente] Notebook Project
En als de lieve devvers toch bezig zijn: een mogelijkheid tot linken naar het nieuwste deel in de topicreeks.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2011 00:31 ]
Ik weet niet of 'topic gesloten' echt een handig criterium is. Het topic moet dan namelijk gesloten worden binnen korte tijd (lees: voordat er nieuwe reacties komen). Dan zit je dus weer met het eerste probleem: topics moeten snel gesloten worden. Mij lijkt een waarschuwing als je een reactie doet het handigst.Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 00:31:
Geheel toevallig had ik deze week eenzelfde idee: een subtiele warning bovenaan de pagina in het geval dat Het topic gesloten is en er een nieuwe deel in de topicreeks staat.
De gesloten conditie is wel een vereiste, anders gaat het bij dergelijke topicreeksen fout:
Topicreeks: [UTwente] Notebook Project
En als de lieve devvers toch bezig zijn: een mogelijkheid tot linken naar het nieuwste deel in de topicreeks.
~ James May
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Verwijderd
Ik weet niet hoe je dat bedoelt maar een 'list_topicrange/$rangeID/last' werkt gewoon al. Voorbeeld: Topicreeks: [PC] Half-Life 2 reeks IIVerwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 00:31:
Het topic direct sluiten bij een nieuw deel lijkt me geen goed idee, dat ging bij het V (2009) topic al eens fout.
En wat als het een oud topic zonder slotje is in een topicreeks, laat je dan de 'Dit topic is meer dan 2 weken oud, de quickreply is daarom verborgen.' melding zien of 'Er is een nieuw deel in deze topicreeks, klik [url]hier[/] om er naar toe te gaan.'
Een waarschuwing boven de quickreply lijkt me dan weer wel leuk inderdaad.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
^^ eenschNMe schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 03:00:
Het topic direct sluiten geeft "modrechten" aan gebruikers. Moet je iemand niet? Vind je een bepaald topic niet leuk? Open gewoon een nieuw topic, voeg dat topic en dat van de persoon die je wil kloten toe aan een topicreeks, klaar. Topic op slot, totdat er een mod voorbij komt.
Intentionally left blank
Dat is waar inderdaad, ik ga ging er automatisch van uit dat de functie gewoon goed werd gebruiktNMe schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 03:00:
Het topic direct sluiten geeft "modrechten" aan gebruikers. Moet je iemand niet? Vind je een bepaald topic niet leuk? Open gewoon een nieuw topic, voeg dat topic en dat van de persoon die je wil kloten toe aan een topicreeks, klaar. Topic op slot, totdat er een mod voorbij komt.
Je zegt het zelf al: boven het voorgaande topic. En waar staat de quick-reply en de meest-gebruikte reageer-knop ook alweer?moto-moi schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 07:27:
Je kan het toch zien omdat er [afbeelding] op dat moment komt te staan boven het voorgaande topic?
~ James May
Even los van je typo, lijkt http://ic.tweakers.net/images/icons/topicrange_last_core.png niet te werken?moto-moi schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 07:27:
Je kan het toch zien omdat er [afbeelding] op dat moment komt te staan boven het voorgaande topic?
Denk meld 't maar even voor de zekerheid
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.