[feat] Bookmarks vervolgtopics laten volgen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Topicstarter
Lieve devvers,

Wat een briljante feature van de laatste tijd is is dat je nu met een forward/back button door vervolgtopics kan bladeren (bijvoorbeeld: ik heb gereageerd in "Het grote topic 12" en er is inmiddels een topic 13, dan kan ik gewoon op forward klikken).

Nu lijkt het mij een fijne feature als dit ook kan met topics die je gebookmarkt heb; dus dat je bookmarks up to date blijven met de nieuwste versie. Dit zou wellicht niet voor elke tweaker gewenst zijn (sommige mensen maken een bookmark juist van een specifiek draadje) maar misschien zou dit dan aangevinkt kunnen worden in je 'voorkeuren' of per topic.

Het is maar een suggestie, het forum is zoals het is ook al erg goed (en wordt alsmaar beter; zie alinea 1).

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:28
Ja dat vond ik nou ook, je was me een maand voor. Hoop dat het de devvers gaat lukken _/-\o_

discogs

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je wilt dus (via een pref.) dat je bookmark automatisch update naar het laatste deel? Is dat niet juist onhandig :? Wat nou als je een deel overslaat (dus ik bookmark deel 3; ga op vakantie; deel 5 is bezig). Wil je dan niet juist deel 4 ook eerst lezen voordat je verder gaat?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
BtM909 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 13:20:
Je wilt dus (via een pref.) dat je bookmark automatisch update naar het laatste deel? Is dat niet juist onhandig :? Wat nou als je een deel overslaat (dus ik bookmark deel 3; ga op vakantie; deel 5 is bezig). Wil je dan niet juist deel 4 ook eerst lezen voordat je verder gaat?
Hoe lang ga jij altijd op vakantie dan? Ik ben nog weinig (voor mij interessante) topics tegengekomen met 1000 posts binnen 2 /3 weken.
Bovendien, wil je die 1000 posts echt lezen als het onderwerp blijkbaar zo 'hot' is dat het toch niet bij te houden is?

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Barleone schreef op donderdag 16 september 2010 @ 00:55:
[...]

Hoe lang ga jij altijd op vakantie dan? Ik ben nog weinig (voor mij interessante) topics tegengekomen met 1000 posts binnen 2 /3 weken.
Bovendien, wil je die 1000 posts echt lezen als het onderwerp blijkbaar zo 'hot' is dat het toch niet bij te houden is?
Ik denk dat het komt omdat je wellicht nog geen toegang tot subfora als Tweakers Huiskamer. Daar zijn meerdere topics die redelijk snel gaan... Het gaat ook niet om het op vakantie zijn van meer dan 3 weken, maar ik kan me voorstellen dat er mensen ;) zijn die langere tijd weg zijn en niet altijd alle topics kunnen blijven volgen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:52
Bovendien moet je dan ook wel een optie hebben om aan te geven dat je het niet wilt. Zie ik in Deel 3 van een topic iets interessants dan wil ik er niet na een half jaar achterkomen dat de bookmark naar dat interessants naar Deel 6 verwijst :p

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Carpento schreef op donderdag 16 september 2010 @ 16:33:
Bovendien moet je dan ook wel een optie hebben om aan te geven dat je het niet wilt. Zie ik in Deel 3 van een topic iets interessants dan wil ik er niet na een half jaar achterkomen dat de bookmark naar dat interessants naar Deel 6 verwijst :p
Het zou sowieso niet op moeten gaan voor bookmarks naar posts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-10 19:42
De Fast-forward knop naar huidige deel achter de Forum link is een optie.
of alle de 4 opties, en pagina nummers op volgende regel.

[ Voor 7% gewijzigd door Teunis op 27-10-2011 11:22 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Pagina: 1