Hallo allemaal, een vriend van mij wil graag een game pc hebben voor ongeveer €350,-
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij wil er wat lichte games op spelen zoals minecraft, CS GO en Combat Arms (ken het spel zelf ook niet)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max €350,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm, muis en toetsenbord heeft hij al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen een PC met een 1TB harddrive
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De beste PC mogelijk.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk standaar instellingen.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf ook al wat rond gekeken en dank dat een apu zoals de A10-7850K de beste optie rond deze prijs is als je voor een nieuw systeem gaat. Ik heb aan die vriend gevraag of hij het niet erg vind als er 2de hands onderdelen inzitten, dat vindt hij niet erg. Dus wil ik graag een aankoop advies voor nieuwe onderdelen maar vooral wat handig is om te kopen in het geval van 2de hands onderdelen. Alvast bedankt
.
btw dit is mijn eerste topic op tweakers dus als ik iets niet goed heb doorgegeven vertel het me
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij wil er wat lichte games op spelen zoals minecraft, CS GO en Combat Arms (ken het spel zelf ook niet)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max €350,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm, muis en toetsenbord heeft hij al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen een PC met een 1TB harddrive
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De beste PC mogelijk.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk standaar instellingen.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf ook al wat rond gekeken en dank dat een apu zoals de A10-7850K de beste optie rond deze prijs is als je voor een nieuw systeem gaat. Ik heb aan die vriend gevraag of hij het niet erg vind als er 2de hands onderdelen inzitten, dat vindt hij niet erg. Dus wil ik graag een aankoop advies voor nieuwe onderdelen maar vooral wat handig is om te kopen in het geval van 2de hands onderdelen. Alvast bedankt
btw dit is mijn eerste topic op tweakers dus als ik iets niet goed heb doorgegeven vertel het me