Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• m3gA
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 00:19
quote:
rimave schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 21:34:
Is er ook een manier om de camera aan de praat te krijgen zonder App?
De app is niet meer te vinden in de iOS App store (NL en US), dus ik kom nu niet echt verder.
Het ding zend geen wifi signaal uit. Ik heb een EU variant. Via Amazon.de.
Kreeg hem gratis bij een YI dash cam.
Via de Xiaomi home app?

• rimave
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 22:09
quote:
Die bestaat niet meer en de windows software zegt dat ik eerst de cam moet koppelen aan mijn yi account via de app. Maar ik ben nu even geswitched naar de chinese store en daar staat ie wel in.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
What does the Fox say?

• rimave
Wat een butt camera! Ik snap nu wel dat ze die rotzooi gratis weggeven. Werkt voor geen meter. De mi home app pakt hem niet en de app uit de chinese store ook niet. Na het scannen van de qr code is het de ene keer “blabla timed out” en de andere keer “invalid qr code”. Kan ik dat kreng niet anders connecten? Dit ding en die verrekte vrouwenstem begnt op mijn zenuwen te werken, dus voordat dat een enkeltje muur wordt...

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
What does the Fox say?

• FunFair
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 22:04
quote:
rimave schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 21:53:
[...]

Die bestaat niet meer en de windows software zegt dat ik eerst de cam moet koppelen aan mijn yi account via de app. Maar ik ben nu even geswitched naar de chinese store en daar staat ie wel in.
Je kunt een EU/US camera niet koppelen aan de Chinese app en visa versa.

Ik heb geen IOS, maar het lijkt me dat je deze app moet gebruiken.
https://itunes.apple.com/...marthome/id957323480?mt=8

Ps, linkje naar amazon? :) klinkt als een goede deal namelijk.

FunFair wijzigde deze reactie 10-12-2017 09:00 (5%)

• rimave
quote:
FunFair schreef op zondag 10 december 2017 @ 08:57:
[...]

Je kunt een EU/US camera niet koppelen aan de Chinese app en visa versa.

Ik heb geen IOS, maar het lijkt me dat je deze app moet gebruiken.
https://itunes.apple.com/...marthome/id957323480?mt=8

Ps, linkje naar amazon? :) klinkt als een goede deal namelijk.
Mhh, ik zal vandaag nog eens verder gaan prutsen. 8)
Linkje naar de aanbieding: https://www.amazon.de/gp/...=nl_NL&tag=peppercom09-21

Die dash cam is wel een fijn ding trouwens.

What does the Fox say?

• rimave
Update: Cam werkt nu, via BlueStacks, maar dat gaat ook niet lekker. In Bluestacks is alleen een wifi netwerk genaamd Bluestacks zichtbaar. Ik heb dus nu een netwerk met die naam moeten maken. Niet handig.

Na het werken van de camera wil ik hem updaten. Update procedure gevolgd en diverse handleidingen. Er gebeurd echt geen moer na het erin stoppen van de sd kaart. Een reset en dan de sd kaart er weer in resulteert in dat irritante mens die 'ready to connect' blijft herhalen.

Er zit nu firmware versie 1.8.7.0D in.
Het updaten doet ook werkelijk waar geen ene reet!

Oude firmware op sd kaart => geen actie
Huidige firmware op SD kaart => geen actie
SD kaart in camera geformateerd en toen hack erop => geen actie

Iemand nog ideeën hoe ik wel de rtsp firmware in dit kreng krijg?

rimave wijzigde deze reactie 10-12-2017 18:39 (106%)

What does the Fox say?

• FunFair
quote:
rimave schreef op zondag 10 december 2017 @ 11:37:
[...]

Mhh, ik zal vandaag nog eens verder gaan prutsen. 8)
Linkje naar de aanbieding: https://www.amazon.de/gp/...=nl_NL&tag=peppercom09-21

Die dash cam is wel een fijn ding trouwens.
Wel een goede deal. Voor ¤65 de Yi Ultra dashcam en de Yi Ants 720p... Ze hebben ook nog een ¤25 coupon. Jammer genoeg niet nodig :P

• rimave
Maakt het type SD kaartje nog uit?
Heb nu al een 8GB, 16GB en 64GB geprobeert. Allemaal 0 result.
Kaartje formatteren als exFAT, FAT32 of NTFS maakt ook geen moer uit.
Het kreng doet gewoon helemaal niets!

What does the Fox say?

• FunFair
quote:
rimave schreef op zondag 10 december 2017 @ 18:58:
Maakt het type SD kaartje nog uit?
Heb nu al een 8GB, 16GB en 64GB geprobeert. Allemaal 0 result.
Kaartje formatteren als exFAT, FAT32 of NTFS maakt ook geen moer uit.
Het kreng doet gewoon helemaal niets!
Ik heb ervaren dat een 1GB kaart niet werkt. Maar met een 16GB kaart als FAT32 werkte het gewoon direct. Custom firmware erop zetten, kaart erin en camera resetten door 5-8 seconden reset in te houden.

Je zou de yi-hack V3 kunnen proberen trouwens, maar hij zou met originele firmware het toch gewoon moeten doen... Ik heb de Chinese versie en daarbij was het wel kloten om de juiste app te installeren.

• rimave
quote:
FunFair schreef op zondag 10 december 2017 @ 19:45:
[...]

Ik heb ervaren dat een 1GB kaart niet werkt. Maar met een 16GB kaart als FAT32 werkte het gewoon direct. Custom firmware erop zetten, kaart erin en camera resetten door 5-8 seconden reset in te houden.

Je zou de yi-hack V3 kunnen proberen trouwens, maar hij zou met originele firmware het toch gewoon moeten doen... Ik heb de Chinese versie en daarbij was het wel kloten om de juiste app te installeren.
Ik heb het ook met een reset erbij geprobeert, maar dan komt die vrouw meer met haar ‘ready to connect’. :(

What does the Fox say?

• dof
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 25-05 22:52
quote:
rimave schreef op zondag 10 december 2017 @ 20:44:
[...]
Ik heb het ook met een reset erbij geprobeert, maar dan komt die vrouw meer met haar ‘ready to connect’. :(
Wat ervaringen..

'k Heb een viertal CN Yi Cam's (oudste al een paar jaar) en eentje van collega gekregen die totally bricked leek. Na veel geklooi die uiteindelijk weer aan de praat gekregen na wisseling van een 16GB naar een 32 GB kaartje 8)7 .

Momenteel draait alles vrij goed met firmwares 1.8.7.0C_201705091058, en de Mi Home app versie 5.0.15.
De cams praten nog steeds chinees (maar na de setup houden ze gelukkig hun klep dicht ;-). De app is half engels en half chinees. Gelukkig is alles wat ik momenteel in de app nodig heb allemaal in het engels.
O ja, in de app staat de "locale" natuurlijk wel op "Mainland China" anders werken ze niet.

Ben wel flink aan het uitbreiden Aqara en Xiaomi Smart Home dingen en kom nu in app contreien die meer chinees zijn maar dat zoeken we dan wel uit (en heb een chinees kennisje als hulp ;-).

T.z.t wil ik proberen alle spullen (cam's, sensors, schakelaars, Yee leds etc) over te zetten naar ander home automation systeem (wellicht Home Assistant), maar dat zal waarschijnlijk stapje voor stapje gaan. Voorlopig ben ik allang blij dat de Yi Cams goed werken met deze app.

• rimave
Ik krijg het updaten van de firmware nog steeds niet werkend. Lang reset, stroom erop tijdens reset, ander sd-kaartje, andere firmware... niets werkt. Ik stuur het kreng wel terug in het kader van DOA....

What does the Fox say?

• dof
quote:
rimave schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:25:
Ik krijg het updaten van de firmware nog steeds niet werkend. Lang reset, stroom erop tijdens reset, ander sd-kaartje, andere firmware... niets werkt. Ik stuur het kreng wel terug in het kader van DOA....
Die schijnbare bricked versie heeft hier ook een jaar gelegen en kon er niets mee doen (eindeloos vaak mee gesleuteld, en ook bijna uit het raam gegooid ;-). Ik kan me herinneren dat ik het upgraden van de firmware in bepaalde volgorde heb gedaan (met tussenliggende firmwares, na zoeken op internet), en als laatste dus een ander geheugenkaartje heb gebruikt wat eindelijk de zaak vooruit hielp. Maar totally incomprehensible 8)7 want ik kan geen verschil ontdekken tussen de kaartjes.

Het kan natuurlijk zijn dat de jouwe andere problemen heeft...

• rimave
quote:
dof schreef op donderdag 14 december 2017 @ 17:57:
[...]

Die schijnbare bricked versie heeft hier ook een jaar gelegen en kon er niets mee doen (eindeloos vaak mee gesleuteld, en ook bijna uit het raam gegooid ;-). Ik kan me herinneren dat ik het upgraden van de firmware in bepaalde volgorde heb gedaan (met tussenliggende firmwares, na zoeken op internet), en als laatste dus een ander geheugenkaartje heb gebruikt wat eindelijk de zaak vooruit hielp. Maar totally incomprehensible 8)7 want ik kan geen verschil ontdekken tussen de kaartjes.

Het kan natuurlijk zijn dat de jouwe andere problemen heeft...
Hij is al retour afzender gegaan en ik heb netjes mijn geld terug ontvangen.

What does the Fox say?

• Piet91
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 00:13
Net hier weer zo'n camera binnen (tijden geleden voor familie besteld maar die krijgen uiteraard problemen er mee). Gaat om de 720p versie met IR. (Dus refresh van de eerste versie).
Draait firmware 1.8.6.1B_201603181307.

Eens kijken welke custom firmware ik er op kan/moet zetten en hoe.

• Piet91
Vooralsnog geen succes, zowel dit als dit niet.

Die laatste geeft problemen met het pairen met de app en die eerste lijkt te lukken, maar als ik naar het IP-adres camera ga (of RTSP-stream wil bekijken) werkt dat ook niet.

• Rde
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 17-04 14:55
Hey,

Wij verwachten binnenkort een kindje en de Yi home 2 is wel heel goedkoop te vinden in vergelijking met andere cameras.
Amazon link
Ik heb een aantal vraagjes:

- Werkt de custom firmware ook op de 2? Dat is nogal onduidelijk. Ik ben niet bang van hem wat te tweaken.
- Bevalt deze als baby monitor? Vooral de cry detection viel in het oog werkt dat degelijk?
- Die RTSP stream werkt dat op de 2.Ik zou het wel leuk vinden als ik hem daarna als ip cam kan gebruiken.
- Is er een mogelijkheid om er liedjes naar te sturen? of af te spelen vanop de sd kaart? En indien niet kan dat via custom firmware? (ik kan niet goed schatten hoe tweakbaar de linux distro is op deze camera)

Mvg

• Piet91
Hmm, nog steeds geen succes.
Schijnbaar geeft firmware 1.8.6.1B problemen bij de custom firmware en moet je die downgraden.
Maar dat laatste werkt niet hier. Als ik er oudere firmware opzet staat er uiteindelijk gewoon weer 1.8.6.1B als firmware (en dat ik kan updaten naar 1.8.7.0C)

• dof
quote:
Piet91 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:19:
Hmm, nog steeds geen succes.
Schijnbaar geeft firmware 1.8.6.1B problemen bij de custom firmware en moet je die downgraden.
Maar dat laatste werkt niet hier. Als ik er oudere firmware opzet staat er uiteindelijk gewoon weer 1.8.6.1B als firmware (en dat ik kan updaten naar 1.8.7.0C)
Mijn 720 cams draaien nu al een half jaar firmwares 1.8.7.0C_201705091058, en zijn nog steeds "up to date". Dus ik denk dat van dit type het wel zo'n beetje de laatste firmwares zijn want daarvoor was er zo'n beetje elke maand wel een nieuwe firmware. Ik zou dit type dus ook niet meer kopen, het is outdated.
quote:
Rde schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 21:08:
Hey,

Wij verwachten binnenkort een kindje en de Yi home 2 is wel heel goedkoop te vinden in vergelijking met andere cameras.
Amazon link
Ik heb een aantal vraagjes:

- Werkt de custom firmware ook op de 2? Dat is nogal onduidelijk. Ik ben niet bang van hem wat te tweaken.
- Bevalt deze als baby monitor? Vooral de cry detection viel in het oog werkt dat degelijk?
- Die RTSP stream werkt dat op de 2.Ik zou het wel leuk vinden als ik hem daarna als ip cam kan gebruiken.
- Is er een mogelijkheid om er liedjes naar te sturen? of af te spelen vanop de sd kaart? En indien niet kan dat via custom firmware? (ik kan niet goed schatten hoe tweakbaar de linux distro is op deze camera)

Mvg
Een mooie vervanger is IMO de nieuwe Aqara Cam (ook xiaomi maar andere naam). 'k Heb recentelijk (kerst) eentje voor rond de 25¤ gekocht, het ding heeft 1080p resolutie, heeft 180 fisheye graden lens, en je kunt er automation mee doen (met Aqara/Xiaomi Smart Home spul) zonder dat je een Xiaomi hub nodig hebt (alhoewel die ook maar paar tientjes kost), en natuurlijk een perfect beeld zoals bij alle xiaomi cams. Werkt verder prima in Mi App etc.
Nog geen tweaks of hacks gezien, en tweaken blijft ook een lastig ding bij Xiaomi cams.

• Piet91
Zijn er nog mensen die gebruik maken van deze camera?

Ik zit weer eens mee te prutsen maar het wil nog altijd niet werken.
Heb uiteindelijk wel een oudere firmware op kunnen zetten (1.8.5.1M_201512011815) omdat nieuwere schijnbaar sowieso niet met custom firmware willen werken.
Maar als ik er dan een custom firmware op wil zetten werkt het nooit; het lijkt wel of de camera de kaart niet lees, of de firmware niet van de kaart kan halen. Want de camera heeft uiteindelijk wel verbinding met netwerk (blauwe led blijft aan) en ik kan via de Mi Home app* ook kijken, maar een RTSP stream of webinterface werken niet.

Dacht eerst dat het aan de geheugenkaart lag, maar dat is een 4GB FAT32 dus zou moeten werken.

*Dit zou dus eigenlijk ook niet moeten werken, want dat is met die custom firmware disabled aangezien ze de Chinese server-gedoe eruit gesloopt hebben...

Piet91 wijzigde deze reactie 18-04-2018 17:02 (17%)

• FunFair
quote:
Piet91 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 16:57:
Zijn er nog mensen die gebruik maken van deze camera?

Ik zit weer eens mee te prutsen maar het wil nog altijd niet werken.
Heb uiteindelijk wel een oudere firmware op kunnen zetten (1.8.5.1M_201512011815) omdat nieuwere schijnbaar sowieso niet met custom firmware willen werken.
Maar als ik er dan een custom firmware op wil zetten werkt het nooit; het lijkt wel of de camera de kaart niet lees, of de firmware niet van de kaart kan halen. Want de camera heeft uiteindelijk wel verbinding met netwerk (blauwe led blijft aan) en ik kan via de Mi Home app* ook kijken, maar een RTSP stream of webinterface werken niet.

Dacht eerst dat het aan de geheugenkaart lag, maar dat is een 4GB FAT32 dus zou moeten werken.

*Dit zou dus eigenlijk ook niet moeten werken, want dat is met die custom firmware disabled aangezien ze de Chinese server-gedoe eruit gesloopt hebben...
Ik heb de 720p IR china versie en draai daar naar tevredenheid de yi-hack van friz op. Dat is ook 1.8.5.1M.
Als de mihome app daar nog mee werkt is de firmware upgrade/downgrade niet gelukt.
Heb in het verleden ook wel zitten klooien. Heb je ook de reset knop 8s. Ingehouden tijdens het inpluggen van usb?

Ik heb ooit ook met een 1GB sd kaart geprobeerd te upgraden, maar dat werkte niet.

• Piet91
quote:
FunFair schreef op woensdag 18 april 2018 @ 20:24:
Ik heb de 720p IR china versie en draai daar naar tevredenheid de yi-hack van friz op. Dat is ook 1.8.5.1M.
Als de mihome app daar nog mee werkt is de firmware upgrade/downgrade niet gelukt.
De downgrade is wel gelukt. Ik zat eerst op 1.8.6.1B of C o.i.d, nu op 1.8.5.1M_201512011815.
De oude, nieuwere firmware zou naar mijn weten problemen opleveren bij custom firmware, dus daarom omlaag gegaan.
quote:
Heb in het verleden ook wel zitten klooien. Heb je ook de reset knop 8s. Ingehouden tijdens het inpluggen van usb?
Ondertussen al tig keer met diverse firmwares bezig geweest en van alles door elkaar geprobeerd.
Ook wel reset inhouden tijdens inpluggen e.d.
quote:
Ik heb ooit ook met een 1GB sd kaart geprobeerd te upgraden, maar dat werkte niet.
Ik begon al fout met een 64GB kaart en dan zit je al met exFAT i.p.v. FAT32. Ergens een oud 4GB kaartje gevonden en die in FAT32 geformatteerd. De betreffende bestanden erop gezet, aangepast en dan maar inpluggen/resetten etc.
Aangezien ik uiteindelijk altijd (na willekeurige volgorde van booten, resetten etc.) de blauwe LED blijft branden (en dus verbonden is met wifi) en na nog wat prutsen meestal ook kan toevoegen in de Mi app, lijkt het er dus op dat de camera de geheugenkaart negeert o.i.d.

De camera is overigens een een van de oudste generaties; de 2e versie met IR, de versie die na de 1e versie zonder IR kwam. Een 21CN en geen 17CN die schijnbaar problemen geeft en ook geen internationale versie o.i.d.
Het *zou* dus moeten werken, maar het blijft nog even proberen.

Die nieuwere 1080p kubus is ook geinig omdat daar ook custom firmware op werkt, maar het is natuurlijk wel gokwerk om zoiets te bestellen.
De camera die ik hier nu heb wil ik eigenlijk niets meer van dan alleen een RTSP-stream zodat ik die bijvoorbeeld in TinyCam kan bekijken.

• FunFair
Dat is precies waar ik hem ook voor gebruik.
Ik zou toch nog eens met een 16GB kaartje proberen. Die 4GB is geen SDHC toch?

• Piet91
quote:
FunFair schreef op donderdag 19 april 2018 @ 08:07:
Dat is precies waar ik hem ook voor gebruik.
Ik zou toch nog eens met een 16GB kaartje proberen. Die 4GB is geen SDHC toch?
Dat laatste zou ik niet weten. Is een oud kaartje dat ik ergens vond en daar staat praktisch niets geen informatie op.

Maar...het werkt!!! *O*

Deze firmware draait nu: https://github.com/death2all110/yi-hack

Het lijkt erop dat het formatteren van de kaart het probleem was. Ik las ergens een tip om de kaart door de camera zélf te laten formatteren dus dat heb ik gedaan.
Vervolgens nog wat met settings zitten prutsen maar het werkt nu. *O*

EDIT: deze firmware vervangen door de originele yi-hack: https://github.com/fritz-smh/yi-hack
Deze heeft iets minder zaken die je kunt instellen, maar heeft wel een date- en timestamp waar die eerste dat niet heeft. En zo'n timestamp is wel erg handig.

Als hier weer eens wat nichtje(s) logeren kan die nu mooi als babyfoon worden gebruikt en over een tijdje krijgen we kuikens dus kunnen we die mooi volgen.

Nu even kijken of ik in mijn router (TP-Link C7) ergens kan instellen dat de camera geen internettoegang heeft. Omdat de stream geen beveiliging heeft wel zo slim denk ik.

Piet91 wijzigde deze reactie 21-04-2018 15:40 (30%)

• FunFair
quote:
Piet91 schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 14:36:
[...]

Dat laatste zou ik niet weten. Is een oud kaartje dat ik ergens vond en daar staat praktisch niets geen informatie op.

Maar...het werkt!!! *O*

Nu even kijken of ik in mijn router (TP-Link C7) ergens kan instellen dat de camera geen internettoegang heeft. Omdat de stream geen beveiliging heeft wel zo slim denk ik.
Mooi! :)

Volgens mij hoef je niets speciaals te doen in de router. Zolang je de rtsp poort niet forward kun je er niet vanaf internet opkomen.
En de yihack firmware blokkeert het verkeer richting china (als het goed is). De camera haalt wel gegevens op van internet voor het bepalen van de tijd. Dus als je alle communicatie met internet blokkeert zal de timestamp niet meer werken na een reboot.

• Piet91
quote:
FunFair schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 15:44:
Mooi! :)

Volgens mij hoef je niets speciaals te doen in de router. Zolang je de rtsp poort niet forward kun je er niet vanaf internet opkomen.
En de yihack firmware blokkeert het verkeer richting china (als het goed is). De camera haalt wel gegevens op van internet voor het bepalen van de tijd. Dus als je alle communicatie met internet blokkeert zal de timestamp niet meer werken na een reboot.
Goed punt.

Laat het eerst maar zo dan.

• Piet91
Ugh, te vroeg gejuicht.

Wilde 'm gisteren even aanzetten om te kijken hoe de camera het doet bij weinig/geen licht, boot ie gewoon in het stock firmware.
En geheugenkaart formatteren wil ook niet meer lukken; de camera kan 'm wel formatteren maar maakt 2 partities. Ene partitie kan ik nog bijkomen; de andere partitie kan ik niets mee.
Dit is nu al de tweede geheugenkaart die de camera zo aan het slopen is; want de PC kan de kaart ook niet meer geheel formatteren...

Nou zijn het beide oude kaartjes van 2 en 4GB dus misschien zijn ze ook wel gewoon versleten.
Ik zou bij Data IO een nieuw kaartje kunnen bestellen voor 17:00 uur (kost ook maar een tientje) maar ik vrees dat de camera deze ook weer vernield.
De 4GB kaart zit Windows en de camera nog wel, maar ik kan er niets mee. Kan bestanden zien maar kan niet formatteren o.i.d.

EDIT: zucht, toch maar een kaartje besteld...

EDIT @ 24 april: En met een nieuw 32GB geheugenkaart doet hij het weer.
Overigens als je de kaart laat formatteren door de camera krijg je 2 partities, in mijn geval een van 7GB en de rest. Daarom zelf geformateerd in FAT32 en nu gewoon 1 partitie.
Ik ben benieuwd hoe lang het nu blijft werken...

Piet91 wijzigde deze reactie 24-04-2018 20:02 (45%)

• FunFair
quote:
Piet91 schreef op maandag 23 april 2018 @ 13:46:
Ugh, te vroeg gejuicht.

Wilde 'm gisteren even aanzetten om te kijken hoe de camera het doet bij weinig/geen licht, boot ie gewoon in het stock firmware.
En geheugenkaart formatteren wil ook niet meer lukken; de camera kan 'm wel formatteren maar maakt 2 partities. Ene partitie kan ik nog bijkomen; de andere partitie kan ik niets mee.
Dit is nu al de tweede geheugenkaart die de camera zo aan het slopen is; want de PC kan de kaart ook niet meer geheel formatteren...

Nou zijn het beide oude kaartjes van 2 en 4GB dus misschien zijn ze ook wel gewoon versleten.
Ik zou bij Data IO een nieuw kaartje kunnen bestellen voor 17:00 uur (kost ook maar een tientje) maar ik vrees dat de camera deze ook weer vernield.
De 4GB kaart zit Windows en de camera nog wel, maar ik kan er niets mee. Kan bestanden zien maar kan niet formatteren o.i.d.

EDIT: zucht, toch maar een kaartje besteld...

EDIT @ 24 april: En met een nieuw 32GB geheugenkaart doet hij het weer.
Overigens als je de kaart laat formatteren door de camera krijg je 2 partities, in mijn geval een van 7GB en de rest. Daarom zelf geformateerd in FAT32 en nu gewoon 1 partitie.
Ik ben benieuwd hoe lang het nu blijft werken...
Je zou kunnen kijken of je 4GB kaartje nog te redden is met deze formatter.
https://www.sdcard.org/downloads/formatter_4/

• Piet91
quote:
FunFair schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:42:
Je zou kunnen kijken of je 4GB kaartje nog te redden is met deze formatter.
https://www.sdcard.org/downloads/formatter_4/
Ook al geprobeerd, maar die krijgt het ook niet voor elkaar.
De 4GB komt overigens soms tevoorschijn in Windows maar ik kan vervolgens niets met de bestanden doen.
En de PC begint ook aardig te flippen met die kaart in de lezer.
De 2GB kan ik helemaal niets meer mee; die komt nergens meer tevoorschijn.

Maar goed; camera werkt (nog) en staat nu in het schuurtje omdat we daar keutels vonden.
Vanaf volgende week kuikens en dan verhuizen we de camera naar het kippenhok.
Die kuikens hebben beter wifi dan sommige delen in huis :')

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Piet91
quote:
Piet91 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 22:43:
Vanaf volgende week kuikens en dan verhuizen we de camera naar het kippenhok.
Die kuikens hebben beter wifi dan sommige delen in huis :')
CCTV Chicks by Iemand91, on Flickr

:+

EDIT: Screenshot vanuit TinyCam Pro van 5 minuten geleden:

CCTV Chicks 02 by Iemand91, on Flickr

Timestamp staat op de kop omdat de camera ook op de kop staat.

Piet91 wijzigde deze reactie 04-05-2018 21:53 (27%)

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield V Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*