Kijk nog voor de grap eens naar de Sims 3, Electronic Arts uiteraard. Een spel van 8 jaar maar een uitbreidingspakket kost nog steeds € 35,-
(FYI: dat is net zoveel als het spel zelf zonder uitbreidingspakket)
ja, ik was te laat met de black friday/cyber monday sale met 75% korting, ik wilde Sims 3 Huisdieren erbij hebben
Let in ieder geval op dat de schermrand aan de zijkant mooi dus is en dat de rand rondom het scherm geheel vlak is. Als je de schermen met de rand tegen elkaar aan zet in een hoek op elkaar dat ze dan strak tegen elkaar aan staan en er geen ruimte ontstaat tussen de schermen.

ja, ik was te laat met de black friday/cyber monday sale met 75% korting, ik wilde Sims 3 Huisdieren erbij hebben
Als je triple screen wil gaan dan kan het ook rustig 24" zijn hoor. Maar dat is afhankelijk van hoe ver je van de monitor af zit.mamorunl schreef op woensdag 29 november 2017 @ 23:03:
Iemand nog een goede monitor die ze aanraden? minimaal 27" en er moeten 3 naast elkaar kunnen staan. Volgens mij is de VR ondersteuning in ETS nog niet echt supergoed.
Let in ieder geval op dat de schermrand aan de zijkant mooi dus is en dat de rand rondom het scherm geheel vlak is. Als je de schermen met de rand tegen elkaar aan zet in een hoek op elkaar dat ze dan strak tegen elkaar aan staan en er geen ruimte ontstaat tussen de schermen.
[ Voor 73% gewijzigd door FastFred op 30-11-2017 08:29 ]