@
unezra Is 't gek? Nee, dat niet. Ik zou zeggen: Stem met je portemonnee, en vraag je geld terug

Doe je dat niet, lopen ze ook geen inkomsten mis, dus gaat die vlieger ook niet erg op

Ze zijn onlangs nog naar een nieuw kantoor verhuisd, dus volgens mij gaat het qua inkomsten nog wel prima.
Vergeet alleen niet dat de presentaties vele malen slechter worden naar mate de resolutie hoger is.. Kijk, dat zou niet zo moeten zijn, maar als 99% op 1080p of lager speelt, en het daar vloeiend werkt... Ik hoop dat je begrijpt dat de focus van SCS niet ligt bij de groep die op 3×1440p speelt. Ik haal gemiddeld 55fps op 3×1080p met een R9 290, en hoewel andere spellen dat vaak beter doen, vind ik dat helemaal zo slecht nog niet.
(Voor het testen wel even alle mods uitschakelen hè, anders is 't nogal oneerlijk testen)
Daarnaast, ze zijn bezig om de prestaties te verbeteren, maar dat kost tijd. Vergeet ook niet dat een groot gedeelte van de spelers speelt met alle settings op laag, daar moeten ze ook rekening mee houden. Die brengen immers ook (en waarschijnlijk meer) geld in 't laatje.
Overigens zou ik blij zijn als er concurrentie voor ETS2/ATS komt, maar vergeet niet hoe ver ATS/ETS2 al ontwikkeld is. Gelicentieerde vrachtwagens, een groot gedeelte van Europa in 1:19, een grote mod-gemeenschap en ga zo maar door. Zelfs voor een grote studio is dat lastig.
Maar wat weerhoud je ervan om naar SCS te schrijven met de problemen die je ervaart? En om ze te vragen op prestaties hoger op de agenda te zetten?
[
Voor 11% gewijzigd door
Koenvh op 06-11-2017 14:22
]