Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-10 12:06
mamorunl schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:26:
[...]

Ik heb nog nooit een boete gehad als ik met 90 rijd. Meestal zet ik de cc op 83/85 omdat dat volgens de bladen het meest economisch rijd (ja, ik probeer het zo realistisch mogelijk te maken :D)
Top zal er eens wat mee experimenteren :) Bij mij wordt ie wel bij 81 al rood maar misschien kan ik nog iets harder zonder boete. Geld zat maar gaat me meer om het boete en schadevrij rijden.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaJeroen
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik ben van plan om ook een nieuwe savegame te gaan beginnen, met daarin enkel Promods (nieuwste versie uiteraard) en dan wat enkele trailer mods. Eventjes weer back to basic. Is lang geleden dat ik zonder geld/level cheat heb gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 08:23

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

ThaJeroen schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:40:
Ik ben van plan om ook een nieuwe savegame te gaan beginnen, met daarin enkel Promods (nieuwste versie uiteraard) en dan wat enkele trailer mods. Eventjes weer back to basic. Is lang geleden dat ik zonder geld/level cheat heb gespeeld :P
Ik ben juist aan ATS begonnen omdat ik het wat saai vond worden dat het geld harder binnen komt dan ik het uit kan geven en ik met de dikke Volvo alles trek alsof het een 750Kg aanhanger achter een Hummer is. :)

EDIT:
Ik heb zojuist even zitten spelen met wat settings in ATS.

mm_pool_size 1200 ("-mm_pool_size 1200" en "-mm_pool_size_1200" beiden geprobeerd)
Lijkt geen effect te hebben. Lees hier genoeg over maar ik heb het effect niet kunnen merken.

Upgrade naar de laatste Public Beta: Ook geen effect. Wel fraaiere gfx maar performance-wise niets.

Toen maar eens met mijn nVidia settings zitten spelen:
nVidia Settings - ATS

Zowaar, dat lijkt effect te hebben. Net even alles weer op ultra gezet, binnen de bebouwde kom 30-40fps. Buiten de bebouwde kom 60fps.

Het is trouwens inderdaad microstutter waar ik last van heb. De symptomen daarvan komen voor zover ik kan bepalen overeen met wat ik heb.

Wellicht dat het dus inderdaad vooral die nVidia settings zijn waar ik het meeste baat bij heb. (Getoonde settings zijn alle gewijzigde settings ten opzichte van de default.)

[ Voor 46% gewijzigd door unezra op 31-10-2017 20:38 . Reden: Performance shizzle bijgezet ]

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrDirtyDevil
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15-09 20:35
ik heb een beetje een vreemd probleem

de radio in mijn vrachtwagen in euro truck speelt een aantal radio stations zoals bijvoorbeeld de belgische qmusic en azerbedjan radio stations ( ik heb ze niet allemaal getest )

maar het probleem is dus dat geen enkel nederlands radio station het doet. ik zou graag radio 538 uit nederland luisteren maar deze blijft een tijdje laden en gaat dan naar de volgende net zo lang tot hij weer een radio station vind die niet in nederland zit en dan doet hij het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:02

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

@DrDirtyDevil ik heb je reactie even geplaatst in het ETS2 topic. Hier zitten genoeg mensen die hier wat over weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrDirtyDevil
Ircghost schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:09:
[mbr]@DrDirtyDevil ik heb je reactie even geplaatst in het ETS2 topic. Hier zitten genoeg mensen die hier wat over weten :) [/]
oke dankjewel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkehenk19
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 08-09-2021
DrDirtyDevil schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:10:
[...]

ik heb er ook last van

oke dankjewel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
DrDirtyDevil schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:06:
ik heb een beetje een vreemd probleem

de radio in mijn vrachtwagen in euro truck speelt een aantal radio stations zoals bijvoorbeeld de belgische qmusic en azerbedjan radio stations ( ik heb ze niet allemaal getest )

maar het probleem is dus dat geen enkel nederlands radio station het doet. ik zou graag radio 538 uit nederland luisteren maar deze blijft een tijdje laden en gaat dan naar de volgende net zo lang tot hij weer een radio station vind die niet in nederland zit en dan doet hij het wel
vermoedelijk zijn de locaties waar ets2 standaard op zoekt niet meer beschikbaar.
Zelf heb ik 3FM er handmatig in moeten zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrDirtyDevil
mschol schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:19:
[...]

vermoedelijk zijn de locaties waar ets2 standaard op zoekt niet meer beschikbaar.
hmm dat zou kunnen dan zou ik de nieuwste stream link van 538 eens in het livestream bestandje moeten zetten . maar zouden echt alle nederlandse streams ( out of date ) zijn dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:54
unezra schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 19:06:
Ok. Ik heb net even wat settings aangepast en voor het eerst naar de FPS gekeken.
Kom op de snelweg ruim boven de 100fps uit (tops naar 125fps), in de stad zag ik het zakken naar 40fps.

Dat is prima. Wat serieus vervelend rijd is dat het lijkt alsof je zeg maar even heel snel vooruit gaat, dan kort stil staat en dan weer vooruit knalt. Ik heb werkelijk geen flauw idee hoe ik daar op zou moeten googlen. Het maakt het rijden heel onrustig. Al het verkeer heeft dat gedrag. De fps blijven op dat moment stabiel boven de 100 op de snelweg, ik zie die niet dippen maar het is echt continu een soort "gestotter".

Iemand daar een oplossing voor?

Oh, voor diegenen die hun eigen MP3's willen afspelen:
Dat werkt. Strip alleen wel de TXT Comment tag er uit (maak 'm leeg), dat snapt ETS niet. :)

Verder zit ik nu lekker naar Kebu en DeadMau5 te luisteren in ATS. Ik luister te weinig muziek, op kantoor mag het niet meer, dan maar in ETS/ATS.

EDIT: Blijkbaar lust 'ie nog meer tags niet. 1 album barft. De rest speelt 'ie wel af. Dat moet ik eens verder onderzoeken. :-) (Ook of 'ie met links overweg kan. Dan hoef ik de mp3's niet dubbel op te slaan maar link ik gewoon naar mijn NAS.)
Is dit het misschien waar je last van hebt?
Issues and updates:
-Some TVs EDID reports incorrect support for 12bpc or 10pbc colors format but can't actually support this format. Starting with Windows 10 Fall Creators Update, the OS now configures by default the display to its highest reported capability requesting the driver to send 12bpc or 10bpc format where it was using 8bpc in the previous release resulting in color corruptions. To avoid this issue, manually configure your display to 8bpc.
-Using power monitoring in GPU monitoring tool causes FPS microstutter
Bron

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrDirtyDevil
mschol schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:19:
[...]

super bedankt het werkt nu inderdaad het was even puzzelen om de juiste link te vinden maar het werkt het probleem zat hem dus inderdaad in de verouderde database van ets2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Sn3gG3l @mamorunl Ik zet m'n cruise control altijd op 5 kilometer per uur boven de maximale toegestane snelheid, zodat ik nét niet geflitst word.

En nogmaals: hebben jullie het nu over ATS of ETS? Het is eigenlijk van de zotte dat je moet gaan hannesen in de settings van Nvidia om het een beetje normaal te krijgen. Daar ga ik niet eens moeite voor doen. Vind het best zo.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra

unezra

Anonymoussaurus schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:19:
@Sn3gG3l @mamorunl
En nogmaals: hebben jullie het nu over ATS of ETS? Het is eigenlijk van de zotte dat je moet gaan hannesen in de settings van Nvidia om het een beetje normaal te krijgen. Daar ga ik niet eens moeite voor doen. Vind het best zo.
Beiden. :)
De laatste dingen die ik heb geprobeerd waren in ATS maar met ETS2 had ik dezelfde issues.

Gebruiken ze niet beiden dezelfde engine en zijn dus de issues en oplossingen uitwisselbaar?

Ik vind het niet zo belachelijk. Standaard staat mijn kaart bijvoorbeeld in een soort van powersave mode. Had ik 'm standaard in maximum performance gezet met nog wat tuning op snelheid, was het voor alle games beter gegaan, niet alleen voor ATS/ETS2.

Daarbij, liever even een paar basic settings aanpassen (zie mijn screenshot van eerder) en tevreden rond rijden dan me blijven frustreren over een game die niet performed terwijl het aan mijn hardware niet ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unezra schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:23:
Beiden. :)
De laatste dingen die ik heb geprobeerd waren in ATS maar met ETS2 had ik dezelfde issues.

Gebruiken ze niet beiden dezelfde engine en zijn dus de issues en oplossingen uitwisselbaar?

Ik vind het niet zo belachelijk. Standaard staat mijn kaart bijvoorbeeld in een soort van powersave mode. Had ik 'm standaard in maximum performance gezet met nog wat tuning op snelheid, was het voor alle games beter gegaan, niet alleen voor ATS/ETS2.

Daarbij, liever even een paar basic settings aanpassen (zie mijn screenshot van eerder) en tevreden rond rijden dan me blijven frustreren over een game die niet performed terwijl het aan mijn hardware niet ligt...
Zijn op dezelfde engine gebaseerd, dus vast wel.

Dat je kaart (welke gericht is op gamers) in powersave mode staat, wat ruk is, vind ik wel vreemd..

Overigens: moet je nu voor elke applicatie de instellingen gaan aanpassen? Ik had verwacht dat je gewoon met 1 druk op de knop (via energiebeheer van Windows bijvoorbeeld) de hele zooi op "hoge prestaties" zet. Als je met 1 druk op de knop in Nvidia Inspector kan instellen dat hij gewoon werkt zoals hij hoort te werken (en niet in powersave mode staat), vind ik het best om dat te doen, maar ik vind het belachelijk dat je Anti-Aliasing en al die andere meuk zou moeten aanpassen per game om degelijke performance te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@DrDirtyDevil De database van ETS2 is inderdaad niet erg actueel. Er zijn genoeg "mods" te vinden die die lijst vervangen, en anders kun je zelf handmatig de URL toevoegen (mits de stream ondersteund wordt)... Die van de NPO zijn gelukkig erg gemakkelijk te vinden.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrDirtyDevil
Koenvh schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:34:
@DrDirtyDevil De database van ETS2 is inderdaad niet erg actueel. Er zijn genoeg "mods" te vinden die die lijst vervangen, en anders kun je zelf handmatig de URL toevoegen (mits de stream ondersteund wordt)... Die van de NPO zijn gelukkig erg gemakkelijk te vinden.
ja inderdaad

heb je toevallig een link van een mod uit de steam workshop die hem netjes bijwerkt ? anders ga ik zelf even zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra

unezra

Anonymoussaurus schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:33:
[...]

Zijn op dezelfde engine gebaseerd, dus vast wel.

Dat je kaart (welke gericht is op gamers) in powersave mode staat, wat ruk is, vind ik wel vreemd..
Het is maar default. Ik denk dat ze wat bang zijn voor mensen die gaan brullen over stroomverbruik. :)
Overigens: moet je nu voor elke applicatie de instellingen gaan aanpassen? Ik had verwacht dat je gewoon met 1 druk op de knop (via energiebeheer van Windows bijvoorbeeld) de hele zooi op "hoge prestaties" zet. Als je met 1 druk op de knop in Nvidia Inspector kan instellen dat hij gewoon werkt zoals hij hoort te werken (en niet in powersave mode staat), vind ik het best om dat te doen, maar ik vind het belachelijk dat je Anti-Aliasing en al die andere meuk zou moeten aanpassen per game om degelijke performance te krijgen..
Neuh. Ik kan het global zetten. Alleen voorlopig wil ik het even per applicatie zetten omdat ik die performance niet overal en altijd nodig heb. (Plus dat ik met ETS2/ATS wat consessies doe op gebied van beeldkwaliteit, terwijl dat in Elite:Dangerous niet nodig is. Dat spel doet het gewoon met default settings keurig op 3x1440p ultra.)

Blijft, ATS/ETS2 zijn shite geprogrammeerd. Het blijft haperen terwijl andere games (Asetta Corsa, Elite:Dangerous) het prima doen. Allerlei oorzaken voor, maakt het niet minder jammer. DX9 doet het niet leuk op moderne hardware en ze lijken absoluut niet optimaal gebruik te maken van moderne GFX kaarten en snelle systemen. Van mij mag ATS/ETS2 best mijn systeem laten maxen. Je koopt niet zo'n doos met de intentie maar 25% van de capaciteit te gebruiken. :) (Al heb ik die doos ook heel nadrukkelijk voor andere zaken gekocht zoals systeembeheer en netwerklabs bouwen. Puur om te gamen is met name die Ryzen 7 1800X en 64G geheugen overkill.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@DrDirtyDevil Je gaat ze in de Steam Workshop sowieso niet vinden, aangezien het geen echte mod is. Verder heb ik geen suggesties, ik gebruik zelf meestal m'n eigen ETS2 Local Radio, en die heeft een eigen lijst met radiostations :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrDirtyDevil
Koenvh schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:57:
@DrDirtyDevil Je gaat ze in de Steam Workshop sowieso niet vinden, aangezien het geen echte mod is. Verder heb ik geen suggesties, ik gebruik zelf meestal m'n eigen ETS2 Local Radio, en die heeft een eigen lijst met radiostations :)
Oke bedankt iniedergeval ik heb ondertussen een programmatje gevonden waarmee je de lijst makkelijk kunt updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unezra schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:53:
Het is maar default. Ik denk dat ze wat bang zijn voor mensen die gaan brullen over stroomverbruik. :)

[...]

Neuh. Ik kan het global zetten. Alleen voorlopig wil ik het even per applicatie zetten omdat ik die performance niet overal en altijd nodig heb. (Plus dat ik met ETS2/ATS wat consessies doe op gebied van beeldkwaliteit, terwijl dat in Elite:Dangerous niet nodig is. Dat spel doet het gewoon met default settings keurig op 3x1440p ultra.)

Blijft, ATS/ETS2 zijn shite geprogrammeerd. Het blijft haperen terwijl andere games (Asetta Corsa, Elite:Dangerous) het prima doen. Allerlei oorzaken voor, maakt het niet minder jammer. DX9 doet het niet leuk op moderne hardware en ze lijken absoluut niet optimaal gebruik te maken van moderne GFX kaarten en snelle systemen. Van mij mag ATS/ETS2 best mijn systeem laten maxen. Je koopt niet zo'n doos met de intentie maar 25% van de capaciteit te gebruiken. :) (Al heb ik die doos ook heel nadrukkelijk voor andere zaken gekocht zoals systeembeheer en netwerklabs bouwen. Puur om te gamen is met name die Ryzen 7 1800X en 64G geheugen overkill.)
Ook dat lijkt me een non-argument. Je gaat ook niet zelf je videokaart overvolten en overklokken om vervolgens bij de fabrikant mekkeren "Nou, wat ik nu toch heb! Ik heb zojuist m'n kaart overvolt en overgeklokt, en nu is het verbruik drastisch toegenomen! Foei."

Ik heb een aantal keer in het verleden zelf geprutst in die settings, maar ik wil gewoon optimale kracht halen uit m'n videokaart. Verbruik en fan-geluid boeit me niet zoveel, want ik heb toch een fan-profiel ingesteld met MSI Afterburner. Weet je of dat ook kan? Ik wil gewoon 1 knop aanzetten zodat hij altijd de beste performance geeft, maar ik wil niet dat Nvidia gaat rommelen in m'n games en m'n settings daardoor lager gaat zetten.

Ik ben het geheel met je eens dat DirectX 9 gewoon één groot drama is. Met F1 2017 heb ik gewoon hele nette performance bijvoorbeeld.

Waarom heb je überhaupt 64GB? :p Dat is zelfs voor het draaien van VM's in de meeste gevallen overkill, of je moet echt 6 VM's tegelijk willen runnen. Zelfs voor videobewerking is 32GB al ruim voldoende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unezra

unezra

Anonymoussaurus schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:04:
[...]

Ook dat lijkt me een non-argument. Je gaat ook niet zelf je videokaart overvolten en overklokken om vervolgens bij de fabrikant mekkeren "Nou, wat ik nu toch heb! Ik heb zojuist m'n kaart overvolt en overgeklokt, en nu is het verbruik drastisch toegenomen! Foei."
:)
Ik heb een aantal keer in het verleden zelf geprutst in die settings, maar ik wil gewoon optimale kracht halen uit m'n videokaart. Verbruik en fan-geluid boeit me niet zoveel, want ik heb toch een fan-profiel ingesteld met MSI Afterburner. Weet je of dat ook kan? Ik wil gewoon 1 knop aanzetten zodat hij altijd de beste performance geeft, maar ik wil niet dat Nvidia gaat rommelen in m'n games en m'n settings daardoor lager gaat zetten.
Zie mijn screenshot een paar posts hoger. Dat is op game level, maar dat is domweg het 2e tabblad van mijn nVidia control panel. Het linker tabblad kun je exact dezelfde settings in zetten, maar dan global.

Ik vind het wel handig dat het *ook* per applicatie kan. Zo kun je als het nodig is per applicatie tunen. Kan me voorstellen dat een VR app net andere settings nodig heeft dan een tripplehead app. Of dat je voor zwaar rekenwerk (video transcoding en bewerking) andere settings hebt dan voor gaming.
Ik ben het geheel met je eens dat DirectX 9 gewoon één groot drama is. Met F1 2017 heb ik gewoon hele nette performance bijvoorbeeld.

Waarom heb je überhaupt 64GB? :p Dat is zelfs voor het draaien van VM's in de meeste gevallen overkill, of je moet echt 6 VM's tegelijk willen runnen. Zelfs voor videobewerking is 32GB al ruim voldoende.
Het hele idee is dat ik mijn labservers thuis minder nodig ga hebben. Ik heb thuis 2 stuks DL380G6 en nog een DL360G7. (Plus op kantoor nog een stuk of wat van die machines die ik als ik wil, zo mee naar huis kan nemen.) Fantastische machines, 72G per stuk met 2x4-core Xeon (voor de DL360 een enkele 4-core Xeon) maar ze maken een tiefusherrie en ze vreten stroom.

Ik ga d'r geen permanente vm's op draaien (daar heb ik mijn Microservers voor) maar ik wil wel eenvoudig een compleet lab met 20+ vm's en netwerksimulaties op kunnen draaien. Dus VirtualBox d'r op en gaan. (Met vBox kun je vrij nuttige dingen doen. Het kent een soort rudimentaire virtual switches die je kunt gebruiken machines daadwerkelijk van elkaar te separeren op netwerkniveau, daar kun je dan een virtuele switch of router tussen hangen en je kunt een groot netwerk bouwen.)

Da's dus de belangrijkste andere reden dat ik een 1800X heb en 64G geheugen in mijn machine. Ik ben niet zo'n fanatieke gamer dat ik dat geld over had gehad voor een systeem, puur om te kunnen gamen. (Ik heb wel voor het gamen extra geld geïnvesteerd. Tripplehead is met name daar fijn en ik heb ook een stuurwiel + pook, wheelstand, HOTAS joystick en gamepad gekocht.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:01
Ik wacht wel even op een sale, vind ATS toch een wat kale bedoening tov ETS2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

naw (aanname) zal er met de Black Friday wel een aanbieding komen. Dat is meestal wel de tijd om DLC's voor minder te pakken te krijgen.

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 10-10 12:42
Tallguy schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:54:
naw (aanname) zal er met de Black Friday wel een aanbieding komen. Dat is meestal wel de tijd om DLC's voor minder te pakken te krijgen.
De autumn sale is over ongeveer 2 weken

https://www.whenisthenextsteamsale.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De lijst met steden in ATS New Mexico is uit:
Alamogordo
Albuquerque
Artesia
Carlsbad (NM)
Clovis
Farmington
Gallup
Hobbs
Las Cruces
Raton
Roswell
Santa Fe
Socorro
Tucumcari

Nu wil ik uiteraard ook ondersteuning voor New Mexico toevoegen aan ETS2 Local Radio, en omdat radio in de VS per stad in plaats van per land/staat gelicentieerd is, kan ik jullie hulp ook goed gebruiken :)

Mocht je zin hebben om mee te hebben, op https://radio-locator.com/ staat een lijst met alle beschikbare radiostations per stad. Het "enige" wat je hoeft te doen is de naam, logo en stream erbij te zoeken en hier in te sturen. Meer informatie staat ook op 't SCS forum en op 't ProMods forum.

Alvast bedankt voor de moeite :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra

unezra

@Carfanatic Op de eoa manier komt ATS juist minder kaal over dan ETS2.
Misschien als je met promods speelt maar zonder mods is ATS qua scenery behoorlijk uitgebreid. Alleen lijkt de map nog niet zo heel erg groot. (Vraag me ook af of we ooit een full USA map gaan krijgen. Lijkt me wel gaaf. Van oost naar west rijden enzo, liefst dan ook Canada d'r bij.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unezra schreef op zondag 5 november 2017 @ 18:12:
Misschien als je met promods speelt maar zonder mods is ATS qua scenery behoorlijk uitgebreid. Alleen lijkt de map nog niet zo heel erg groot. (Vraag me ook af of we ooit een full USA map gaan krijgen. Lijkt me wel gaaf. Van oost naar west rijden enzo, liefst dan ook Canada d'r bij.)
na new mexico gaan ze texas maken dus ze gaan langzaam aan werken state voor state

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
het idee was wel dat ze een volledige usa map wilde maken, deels gefinancierd door andere dlc, dus ook de dlc blijven kopen als je dit graag ziet gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

Squirell laat new mexico zien tijdens zijn sunday night trucking

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 23:39
jin schreef op zondag 5 november 2017 @ 19:18:
Squirell laat new mexico zien tijdens zijn sunday night trucking
Jep, elke zondagavond weer genieten :)
https://www.twitch.tv/squirrel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Nah ik ga niet kijken, Ik wil NM zelf ontdekken volgende week. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
(Vraag me ook af of we ooit een full USA map gaan krijgen. Lijkt me wel gaaf. Van oost naar west rijden enzo, liefst dan ook Canada d'r bij.)
Dat komt er ook, maar dat zal nog wel een paar jaar duren. Als ik het me goed herinner hebben ze 2 map teams die aan ATS werken. Eentje in oostelijke richting, en een in noordelijke richting. Na New Mexico gaan we dus waarschijnlijk Oregon zien, daarna Texas of Utah, daarna weer Idaho of Washington. Of iets in die zin :)

En als de grensstaten er eenmaal zijn dan zal er vast een mod neergezet worden voor Canada

[ Voor 21% gewijzigd door FastFred op 05-11-2017 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
FastFred schreef op zondag 5 november 2017 @ 19:41:
[...]

Dat komt er ook, maar dat zal nog wel een paar jaar duren. Als ik het me goed herinner hebben ze 2 map teams die aan ATS werken. Eentje in oostelijke richting, en een in noordelijke richting. Na New Mexico gaan we dus waarschijnlijk Oregon zien, daarna Texas of Utah, daarna weer Idaho of Washington. Of iets in die zin :)

En als de grensstaten er eenmaal zijn dan zal er vast een mod neergezet worden voor Canada
daarna hopelijk ook een mod of officiële dlc voor echte iceroads :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
FastFred schreef op zondag 5 november 2017 @ 19:41:
[...]

Nah. Er is maar 1 map team. :)
https://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=178&t=246218
MandelSoft:
You keep on repeating that ATS has two map teams. This is false: both ATS and ETS2 have one map team at this moment and each game has their own map assets team.
Where did you get the info that there are two teams right now?
En dit is een must read :)
A few points I would like to raise here: •Although we may have 100 employees, they are not all working on the map; only 10 people for each game are working in the map editor itself, supported by a team of asset creators of about the same size. So, what are the other 60 people doing? Modeling the trucks you're driving in, modeling AI vehicles, programming (of course), designing other graphics and sounds, internal testing, maintaining our website and marketing and last but not least, management and administration. There are a lot of other tasks within this company than just map design.
•SCS has very strict rules and norms when it comes to mapping. These rules adress the quality of our product, but mostly performance. Not conforming to these rule means that we jeopardizing our product's reputation, especially when it comes to performance. This is the main reason why SCS is so hessitant to merge map mods into their map. Another main reason is the usage of external assets, which bring a whole set of issues of their own. This means that you have to deal with an unfamiliar file structure, and each modder takes a different approach, some in "clean" ways, but often in "quick & dirty" ways. It's just too risky for us to make any merge, or it just doesn't meet our quality standards.
•SCS can hire modders, but it's prefered that they are physicially present in Prague at the office at least at regular intervals to bring them up to speed. As you know, I came from the modding community and I accepted the offer and I moved to Prague. But you can imagine that it's a big issue for a lot of people to move to a place they hardly know (let alone the language barrier); the step may be too big for a lot of modders. Also, do note that there are quite some modders out there who are under-age (<18 years), which means that SCS can't employ them even if they want to, because the law doesn't allow it.

[ Voor 54% gewijzigd door Odessa op 05-11-2017 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoop dat ze Deadman Pass in Oregon er in gaan gooien

YouTube: Driving on Deadman Pass, Cabbage Hill on I 84 WB Oregon , one of th...

in de jake break de berg af ....

YouTube: Truckin down cabbage hill (deadmans pass)

[ Voor 27% gewijzigd door ravw op 05-11-2017 20:15 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra

unezra

@Odessa Hebben ze het daar nu werkelijk over performance?
Ok, serieus, ik vind de game echt heel gaaf maar performance is nu niet iets waar ik de game van kan betichten. Performance is gewoon shite voor een game anno 2017. Ik hoop echt dat ze dáár in 2018 meters gaan maken. Breng maar een ATS2/ETS3 uit met als belangrijkste improvement performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
unezra schreef op zondag 5 november 2017 @ 21:00:
@Odessa Hebben ze het daar nu werkelijk over performance?
Ok, serieus, ik vind de game echt heel gaaf maar performance is nu niet iets waar ik de game van kan betichten. Performance is gewoon shite voor een game anno 2017. Ik hoop echt dat ze dáár in 2018 meters gaan maken. Breng maar een ATS2/ETS3 uit met als belangrijkste improvement performance.
De performance is enorm vooruit gegaan sinds het begin van de game..dus ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@unezra Ik zou zeggen, speel 't spel eens met een slecht geoptimaliseerde map mod, en je zult zien hoe slecht de FPS echt zijn kan. (Of bijvoorbeeld met de oude ProMods Barcelona)

Niemand zal beweren dat de performance van ETS2/ATS geweldig is, maar juist daarom proberen ze de map zo goed mogelijk te optimaliseren. Overigens zijn ze bezig met Vulkan, waardoor de performance een stuk beter wordt, maar dat kan, zoals we onderhand wel weten, nog even duren. :)

🠕 This side up

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unezra

unezra

@Koenvh Toch snap ik niet zo goed waarom die performance niet de aller hoogste prioriteit heeft. Kan me goed voorstellen dat dat nogal wat mensen af schrikt. De gfx zijn niet heel spectaculair en als je dan 30fps of minder haalt enkel omdat d'r wat gebouwen om je heen staan snap ik dat mensen afhaken.

Zonde, want dat levert minder spelers op, dus minder inkomsten, dus minder developers, dus minder development en dus minder plezier voor mensen om het spel te spelen. :)

Er hoeft nu maar 1 bedrijf op te staan dat het op alle gebieden goed doet en ETS2/ATS is vergeten. Ofwel, een grote gamestudio gooit er een jaar een crapload aan developers tegenaan en bouwt een ETS2/ATS kloon die het origineel van de aardbodem vaagt.

Goed, ik heb het uiteindelijk speelbaar gekregen door mijn gfx kaart wat te tunen voor het spel en niet alles op ultra te zetten. Vind het een ongelooflijk fijn spel. Maar als er een spel uit komt dat beter performt, mooiere gfx heeft en verder qua gameplay vergelijkbaar of beter is ben ik ook weg.

Ik heb liever dat ze op korte termijn de gfx oppoetsen en de performance verbeteren dan dat er op korte termijn weer een extra map aan komt. Wacht liever 6 maanden op een nieuwe map addon dan 6 maanden op de performanceverbetering van Vulkan. :)

Imagine, ik gooi er dan nog behoorlijk wat hardware tegenaan (ok, ik had d'r een GTX 1080Ti in kunnen zetten ipv een gewone 1080, maar of dat nu het verschil maakt....), met een minder budget en mindere hardware zit je echt met een spel dat qua gameplay echt wel heel tof is, maar dat qua gfx en performance wat tegen valt. Ik vind dat jammer. Juist omdat denk ik de user-base daardoor kleiner is dan 'ie zou kunnen zijn. (Of is de markt voor dit soort games echt zo klein? Willen mensen snelle racegames en zitten ze niet te wachten op spellen zoals ETS2/ATS die vooral heel rustig zijn. Waar je hartslag van daalt ipv stijgt. Ik vind dat juist zo fijn. Ik omschrijf het spel wel eens als "saai", maar dat vind ik er zo fijn aan. Stuurwiel onder mijn bureau, game opstarten, soms een biertje d'r bij en tuffen maar. Niks adrenaline, gewoon heel beheerst op mijn gemakje wat rondrijden en enkel in begin en eind van een rit echt even een beetje opletten. Heerlijk!)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10 11:19

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Je kunt het ook anders zien. Jij hebt een exotische setup vergeleken met vele anderen. Je hebt behoorlijk wat moeten tweaken. Al deze zaken zijn niet de core target. Je moet er vanuit gaan dat de optimalisatie op een ander niveau bekeken word dan high end systemen. Deze systemen met de dikste performance zijn ook niet per definitie geschikt voor alle games met perfecte performance. In sommige gevallen kan het zelfs tegen je werken. Optimalisatie gebeurt op de grootste gemene deler. En ik gok dat er een groot deel op een simpele Full HD monitor naar ETS2/ATS zit te kijken en vermoedelijk ook niet allemaal met de meest dikke kaarten. Ik heb op bepaalde mapdelen van ATS ook wat stutter als mijn systeem wat andere processen meedraait. Maar dat is zeer zelden.

Ook ik ben een Full HD monitor speler met een GTX960 en ik vind de performance erg goed. Zelfs op mijn laptop met een ingebakken intel gpu kan ik hem op low/medium nog spelen. Dat zie ik vele games al niet meer doen.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra

unezra

MR_VIPER schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:02:
[...]

Je kunt het ook anders zien. Jij hebt een exotische setup vergeleken met vele anderen. Je hebt behoorlijk wat moeten tweaken. Al deze zaken zijn niet de core target. Je moet er vanuit gaan dat de optimalisatie op een ander niveau bekeken word dan high end systemen. Deze systemen met de dikste performance zijn ook niet per definitie geschikt voor alle games met perfecte performance. In sommige gevallen kan het zelfs tegen je werken. Optimalisatie gebeurt op de grootste gemene deler. En ik gok dat er een groot deel op een simpele Full HD monitor naar ETS2/ATS zit te kijken en vermoedelijk ook niet allemaal met de meest dikke kaarten. Ik heb op bepaalde mapdelen van ATS ook wat stutter als mijn systeem wat andere processen meedraait. Maar dat is zeer zelden.

Ook ik ben een Full HD monitor speler met een GTX960 en ik vind de performance erg goed. Zelfs op mijn laptop met een ingebakken intel gpu kan ik hem op low/medium nog spelen. Dat zie ik vele games al niet meer doen.
Is het echt zo gek dat als ik met een high-end setup aan kom, ik zou verwachten dat ik 3x1440p gewoon aan moet kunnen sturen zonder te moeten tweaken? Ik snap dat voor de laatste 20% performance, je 100% meer geld kwijt bent maar vergeleken met 1x1080p is 3x1440p zo idioot niet. Het is geen 3x4k. :)

Daarbij, juist ETS2/ATS word echt veel leuker met een tripplehead setup. Het is een van die games waarbij het spelplezier enorm toe neemt in tripplehead. Zo'n beetje met dezelfde factor als waarmee het spel leuker word met een goed stuurwiel, pedaal en h-shifter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft ook te maken met de system requirements die opgegeven worden voor een spel. Dat kan een heel juridisch getouwtrek worden als iemand die voldoet aan de minimale systeemeisen voor ETS2 het ineens niet meer kan spelen omdat er een update geweest is.

Het zal mij niks verbazen als ze bij SCS een computer hebben staan die exact voldoet aan de minimale systeemeisen en dat hun doel is om alles wat ze maken daar soepeltjes op te laten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaJeroen
FastFred schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:03:
Heeft ook te maken met de system requirements die opgegeven worden voor een spel. Dat kan een heel juridisch getouwtrek worden als iemand die voldoet aan de minimale systeemeisen voor ETS2 het ineens niet meer kan spelen omdat er een update geweest is.

Het zal mij niks verbazen als ze bij SCS een computer hebben staan die exact voldoet aan de minimale systeemeisen en dat hun doel is om alles wat ze maken daar soepeltjes op te laten draaien.
Dat zal waarschijnlijk ook het geval zijn. Maar ook denk ik dat ze een high end PC-tje hebben draaien, maar ze kunnen niet alles tegelijkertijd zoals al eerder hierboven werd beschreven in het Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-10 22:30

Pykow

Angelo OTR

FastFred schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:03:

Stel je hebt een PC die voldoet aan hun minimale eisen en je haalt dus 30 FPS voor 3/4 deel van de game.
Dan hebben ze zich goed gehouden aan de minimale systeemeisen.
30 FPS wordt gezien als vloeiende gameplay ;)
Kijk maar naar de performance van een Xbox360 of PS3.
Daarnaast zijn er zoveel factoren waardoor je de performance misschien niet haalt.
Maar goed er heeft denk ik nog niemand juridische stappen gezet op performance.
unezra schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:32:
[...]

Is het echt zo gek dat als ik met een high-end setup aan kom, ik zou verwachten dat ik 3x1440p gewoon aan moet kunnen sturen zonder te moeten tweaken? Ik snap dat voor de laatste 20% performance, je 100% meer geld kwijt bent maar vergeleken met 1x1080p is 3x1440p zo idioot niet. Het is geen 3x4k. :)

Daarbij, juist ETS2/ATS word echt veel leuker met een tripplehead setup. Het is een van die games waarbij het spelplezier enorm toe neemt in tripplehead. Zo'n beetje met dezelfde factor als waarmee het spel leuker word met een goed stuurwiel, pedaal en h-shifter.
Vergis je niet dat de stap van 1080p naar 1440p al 30% minder performance geeft.
Met mijn oude GTX770 videokaart, kon ik maar net 60-80 fps halen op low settings in Battlefield 1.
Speelde ik op 1080p, dan zat ik altijd boven de 100 fps.

Games worden gemaakt voor 1x 1080p scherm, met de mogelijkheid om uit te breiden.
Maar dan moet je inderdaad wat gaan tweaken als het niet zo netjes draait.
Maar 30FPS moet wel haalbaar zijn op zelfs 3x4k monitoren.

Ik heb zelf liever alles op 144 FPS draaien (heb ook een 144hz monitor), maar daarvoor moet ik soms ook tweaken. Ik heb dan ook maar een GTX1080 en geen GTX1080 Ti en game ook op 1440p

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:31:
Stel je hebt een PC die voldoet aan hun minimale eisen en je haalt dus 30 FPS voor 3/4 deel van de game.
Dan hebben ze zich goed gehouden aan de minimale systeemeisen.
30 FPS wordt gezien als vloeiende gameplay ;)
Kijk maar naar de performance van een Xbox360 of PS3.
Daarnaast zijn er zoveel factoren waardoor je de performance misschien niet haalt.
Maar goed er heeft denk ik nog niemand juridische stappen gezet op performance.
Ja, tot dat ze ineens een update gaan uitbrengen waardoor het spel meer gaat vergen van je pc. En je dus eigenlijk de minimale systeemeisen moet gaan verhogen. Kun je zomaar de minimale systeemeisen gaan verhogen van een game die al uit is? Ik zie de comments op hun blogpost al voor me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FastFred schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:50:
Ja, tot dat ze ineens een update gaan uitbrengen waardoor het spel meer gaat vergen van je pc. En je dus eigenlijk de minimale systeemeisen moet gaan verhogen. Kun je zomaar de minimale systeemeisen gaan verhogen van een game die al uit is? Ik zie de comments op hun blogpost al voor me.
Lijkt mij een non-argument. Ik zie het al voor me: nou mensen, het spijt ons, maar omdat er maar een paar honderd gebruikers (van de paar honderdduizend, maar waarschijnlijk miljoenen) zijn met een pc uit het jaar kruik die op een aardappel loopt, voeren we de update maar niet door. :')

Je kan niet met iedereen rekening gaan houden, want de meesten kopen een pc omdat dat premium is en je geen FPS-lock hebt, en betere graphics. Dat jij dan met je outdated pc speelt die je hebt gekocht op Marktplaats voor 100 euro, zal hun een rotzorg zijn. Daarom wordt er ook vaak gezegd: heb je geen geld voor een pc? Koop dan lekker een console. :)

En er bestaat ook nog zoiets als sparen voor een pc..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Anonymoussaurus schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:03:
[...]

Lijkt mij een non-argument. Ik zie het al voor me: nou mensen, het spijt ons, maar omdat er maar een paar honderd gebruikers (van de paar honderdduizend, maar waarschijnlijk miljoenen) zijn met een pc uit het jaar kruik die op een aardappel loopt, voeren we de update maar niet door. :')
Dat argument heb ik anders vaak genoeg gehoord in de tijd dat ik nog World of Tanks speelde, de graphics en physics werden niet verbeterd, want een te groot deel van de spelers zat nog op een oude core2duo met integrated graphics rond te kloten :X

Mijn gedachte zou dan zijn "optimaliseer de shit dan gewoon, daar hebben low-end gebruikers ook heel veel baat bij", maar nee, gewoon dingen niet implementeren want het is te zwaar voor misschien 10%, en stel je voor dat je het een optie maakt voor de overige 90% :X

Het zou toch wat worden als grote gamestudios ook die logica gingen aanhouden? "Jongens, niet iedereen kan Battlefield 1 op ultra spelen, dus voor het volgende deel gaan we terug naar de engine van BF2, dan kan iedereen wél op ultra vloeiend spelen" :+

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobinHood schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:11:
Dat argument heb ik anders vaak genoeg gehoord in de tijd dat ik nog World of Tanks speelde, de graphics en physics werden niet verbeterd, want een te groot deel van de spelers zat nog op een oude core2duo met integrated graphics rond te kloten :X

Mijn gedachte zou dan zijn "optimaliseer de shit dan gewoon, daar hebben low-end gebruikers ook heel veel baat bij", maar nee, gewoon dingen niet implementeren want het is te zwaar voor misschien 10%, en stel je voor dat je het een optie maakt voor de overige 90% :X

Het zou toch wat worden als grote gamestudios ook die logica gingen aanhouden? "Jongens, niet iedereen kan Battlefield 1 op ultra spelen, dus voor het volgende deel gaan we terug naar de engine van BF2, dan kan iedereen wél op ultra vloeiend spelen" :+
Dat inderdaad. Bovendien moet je niet vergeten dat het implementeren van optimalisaties veel minder FPS oplevert dan een verbeterde engine die iets meer eist van je pc (of naja, je hardware wat meer stresstest).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@unezra Is 't gek? Nee, dat niet. Ik zou zeggen: Stem met je portemonnee, en vraag je geld terug :) Doe je dat niet, lopen ze ook geen inkomsten mis, dus gaat die vlieger ook niet erg op ;) Ze zijn onlangs nog naar een nieuw kantoor verhuisd, dus volgens mij gaat het qua inkomsten nog wel prima.

Vergeet alleen niet dat de presentaties vele malen slechter worden naar mate de resolutie hoger is.. Kijk, dat zou niet zo moeten zijn, maar als 99% op 1080p of lager speelt, en het daar vloeiend werkt... Ik hoop dat je begrijpt dat de focus van SCS niet ligt bij de groep die op 3×1440p speelt. Ik haal gemiddeld 55fps op 3×1080p met een R9 290, en hoewel andere spellen dat vaak beter doen, vind ik dat helemaal zo slecht nog niet.
(Voor het testen wel even alle mods uitschakelen hè, anders is 't nogal oneerlijk testen)

Daarnaast, ze zijn bezig om de prestaties te verbeteren, maar dat kost tijd. Vergeet ook niet dat een groot gedeelte van de spelers speelt met alle settings op laag, daar moeten ze ook rekening mee houden. Die brengen immers ook (en waarschijnlijk meer) geld in 't laatje.

Overigens zou ik blij zijn als er concurrentie voor ETS2/ATS komt, maar vergeet niet hoe ver ATS/ETS2 al ontwikkeld is. Gelicentieerde vrachtwagens, een groot gedeelte van Europa in 1:19, een grote mod-gemeenschap en ga zo maar door. Zelfs voor een grote studio is dat lastig.

Maar wat weerhoud je ervan om naar SCS te schrijven met de problemen die je ervaart? En om ze te vragen op prestaties hoger op de agenda te zetten?

[ Voor 11% gewijzigd door Koenvh op 06-11-2017 14:22 ]

🠕 This side up

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 11-10 11:44

MsG

Forumzwerver

Zit overigens het meeste qua performance bottleneck niet in de (vele) mods die men draait? Op mijn I5 2500 (Non-K) @ 3.9 Ghz draaide ik stock prima, toen ging ik naar promods en toen werkte alles een stuk slechter (zowel op R9 290, HD7970 en GTX 970). Nu heb ik een i7 2600k @ 4.4 Ghz en merk ik dat het alsnog vaak genoeg onder de 60 FPS duikt. Heb dan alles ook wel flink hoog staan (de zonsopgangen en vergezichten zijn altijd zo mooi dan). En dan zit ik nog maar op een enkel scherm met 1920 * 1200. Heb wel 3 schermen, maar verschillende resolutie, en 3 schermen gecombineerd met headtracking vind ik maar raar werken.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra

unezra

@MsG Nope. Ik draai zonder mods maar vind het relatief sloom.
Zak echt weg naar 25fps. Wat ik relatief traag vind voor een Ryzen 1800X, GTX 1080 en 64G geheugen.

(Maar dan wel weer op 3x1440p, dat wel.)

Fin, het meeste serieuze last had ik van "microstutter" en dat blijkt op te lossen te zijn. (Zie een paar posts terug.) Microstutter maakt echt misselijk, minder fps is wat irritant maar in de bebouwde kom liggen de snelheden toch vrij laag dus is het minder storend. (En op de snelweg ga haal als ik v-sync uit zet, op momenten meer dan 144pfs.)

Ik heb overigens geen headtracking. Met 3x27" is dat niet echt nodig. Een enkele keer zwenk ik de camera wat maar verder speel ik 80% recht vooruit...

[ Voor 12% gewijzigd door unezra op 06-11-2017 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-10 22:30

Pykow

Angelo OTR

FastFred schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:50:
[...]

Ja dat mag, zolang ze dit duidelijk vermelden aan de consument.
Daarnaast heeft SCS het erg slim gedaan met hun releasebeleid.
Je kan namelijk in Steam een Vorige versie terug zetten, Dus mocht jou PC de laatste update niet aan kunnen.
dan bieden ze jou de mogelijkheid om een oude versie te gebruiken en heb je nog steeds een zogeheten "Werkend product".
Anonymoussaurus schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:03:
[...]

Je kan niet met iedereen rekening gaan houden, want de meesten kopen een pc omdat dat premium is en je geen FPS-lock hebt, en betere graphics. Dat jij dan met je outdated pc speelt die je hebt gekocht op Marktplaats voor 100 euro, zal hun een rotzorg zijn. Daarom wordt er ook vaak gezegd: heb je geen geld voor een pc? Koop dan lekker een console. :)

En er bestaat ook nog zoiets als sparen voor een pc..
Je moet ook niet de prijzen vergelijken tussen PC en Consoles ;)
Console is gewoon goedkoper en de huidige consoles doen echt aardig hun best met 4K/1440p

Als ik goed was met een controller, dan had ik waarschijnlijk ook alleen een Xbox One X in huis gehaald en een Werk PC (misschien zelfs wel alleen een Apple laptop), maar ik ben gewoon slecht met een controller en dus gaat mijn voorkeur altijd uit naar PC gaming.

Mijn huidige PC kostte mij ook al snel € 2000

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:47
Hoe kan ik Promods updaten zonder alles kwijt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaJeroen
Vergeet alleen niet dat de presentaties vele malen slechter worden naar mate de resolutie hoger is.. Kijk, dat zou niet zo moeten zijn, maar als 99% op 1080p of lager speelt, en het daar vloeiend werkt... Ik hoop dat je begrijpt dat de focus van SCS niet ligt bij de groep die op 3×1440p speelt. Ik haal gemiddeld 55fps op 3×1080p met een R9 290, en hoewel andere spellen dat vaak beter doen, vind ik dat helemaal zo slecht nog niet.
(Voor het testen wel even alle mods uitschakelen hè, anders is 't nogal oneerlijk testen)
Hoe dan, ik heb een R9 380 4Gb en haal dat echt niet die 55 FPS modloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Euro pc simulator hier? Ontopic: nog iemand die de uitbreiding voor ATS gaat halen? Ik wel, vind ETS over het algemeen iets leuker maar New Mexico lijkt me ook wel wat :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja ik ga zeker New mexico halen

IK vind persoonlijk ATS meer herkenings punten hebben dan ETS2

[ Voor 51% gewijzigd door ravw op 07-11-2017 17:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Sn3gG3l schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 17:27:
Euro pc simulator hier? Ontopic: nog iemand die de uitbreiding voor ATS gaat halen? Ik wel, vind ETS over het algemeen iets leuker maar New Mexico lijkt me ook wel wat :p
Ikke! :w Ik vind ATS nu met de laatste beta patch toch wel geinig. NM gaat meteen gekocht worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Koenvh schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:17:
@unezra Is 't gek? Nee, dat niet. Ik zou zeggen: Stem met je portemonnee, en vraag je geld terug :) Doe je dat niet, lopen ze ook geen inkomsten mis, dus gaat die vlieger ook niet erg op ;) Ze zijn onlangs nog naar een nieuw kantoor verhuisd, dus volgens mij gaat het qua inkomsten nog wel prima.

Daarnaast, ze zijn bezig om de prestaties te verbeteren, maar dat kost tijd. Vergeet ook niet dat een groot gedeelte van de spelers speelt met alle settings op laag, daar moeten ze ook rekening mee houden. Die brengen immers ook (en waarschijnlijk meer) geld in 't laatje.

Overigens zou ik blij zijn als er concurrentie voor ETS2/ATS komt, maar vergeet niet hoe ver ATS/ETS2 al ontwikkeld is. Gelicentieerde vrachtwagens, een groot gedeelte van Europa in 1:19, een grote mod-gemeenschap en ga zo maar door. Zelfs voor een grote studio is dat lastig.

Maar wat weerhoud je ervan om naar SCS te schrijven met de problemen die je ervaart? En om ze te vragen op prestaties hoger op de agenda te zetten?
wat voor settings gebruik je dat je met een r9 290 icm 3x 1080p 55fps haalt? alles op medium ofzo? (~30fps hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Laatst online: 22:01
nocila schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:11:
gewoon de laatste update gebruiken, je wordt hoogstens naar je garage teruggezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Ik vind de mappen vat ATS ook mooier dan ETS zonder mods, op zich ook wel logisch aangezien ATS nieuwer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mschol schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 17:47:
[...]

wat voor settings gebruik je dat je met een r9 290 55fps haalt? alles op medium ofzo? (~30fps hier)
Nagenoeg alles op hoog geloof ik, maar het is al wel weer even geleden dat ik voor het laatst vanilla speelde.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Sn3gG3l schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:27:
Ik vind de mappen vat ATS ook mooier dan ETS zonder mods, op zich ook wel logisch aangezien ATS nieuwer is.
Nah wie kan er nou niet van vanilla ETS2 Duitsland genieten? :+ ( de nieuwe landen zijn wel weer heel mooi)
Ik speel ATS geheel zonder mods..Da's ook wel prettig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Odessa schreef op woensdag 8 november 2017 @ 06:00:
[...]

Nah wie kan er nou niet van vanilla ETS2 Duitsland genieten? :+ ( de nieuwe landen zijn wel weer heel mooi)
Ik speel ATS geheel zonder mods..Da's ook wel prettig :)
Ik speel ATS alleen met de jazzycat mods, verder geen mapmods of iets dergelijks. Truck mods nog nooit gebruikt eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nocila schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:11:
Nieuwe versie downloaden en uitpakken.
Alle bestanden in de mods map van ETS2 plaatsen en de oude wegdonderen
ETS2 starten en de mod manager voor je profiel starten
In de mod manager alle oude bestanden uitschakelen en de nieuwe ervoor in de plaats zetten
Je profiel starten en alle foutmeldingen die je krijgt negeren door op doorgaan/negeren/whatever te klikken

Zo doe ik het al jaren. Je wordt alleen gereset naar je homebase, maar dat is met een game update vaak ook.

@Odessa lol vanilla Duitsland is echt om te janken, moet er niet aan denken daar nog weer te moeten rijden. Promods is echt zoveel beter

[ Voor 16% gewijzigd door FastFred op 08-11-2017 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er al mensen aan het trucken vandaag in NW? Ik heb helaas geen tijd en ben dit weekend druk met scouting. Kan op z'n vroegst zondagmiddag pas :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mikoe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20:03
FastFred schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:07:
Zijn er al mensen aan het trucken vandaag in NW? Ik heb helaas geen tijd en ben dit weekend druk met scouting. Kan op z'n vroegst zondagmiddag pas :'(
Als je New Mexico bedoelt wel haha. Daarnet gelijk ff aangeschaft en gelijk een update naar 1.29. Zitten best veel veranderingen in. Navigatie heeft nu meer pijltjes op de weg, er komt in beeld te staan als hij het spel opslaat. In het menu bij gameplay zijn ook wat veranderingen zoals tijdzones, gebeurtenissen en navigatiemodus. In de snelle opdracht zie je nu ook wat voor motor en versnellingsbak op die wagen zitten. Hopen dat dit ook snel naar ETS2 komt :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik ben al met een snelle vracht bezig want mijn eigen vrachtauto staat ergens helemaal aan de andere kant van de VS

maar ben nu wel in NM aan het rijden

Afbeeldingslocatie: https://s1.postimg.org/7o33pk1f1b/20171109202035_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s1.postimg.org/4bkdv6nmzz/20171109202316_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s1.postimg.org/5pjoddpzgf/20171109202938_1.jpg

maar wel een verandering met de omgeving en ook meer crashsites _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20:03
ravw schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:35:
Ik ben al met een snelle vracht bezig want mijn eigen vrachtauto staat ergens helemaal aan de andere kant van de VS

maar ben nu wel in NM aan het rijden

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

maar wel een verandering met de omgeving en ook meer crashsites _/-\o_
Ziet er cool uit :D
Maar ff een vraagje voor jou (en voor de rest die ATS speelt). Als je in het donker seint naar tegenliggers, seinen die nu ook terug of verbeeld ik me dat?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Mikoe schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:43:
[...]

Ziet er cool uit :D
Maar ff een vraagje voor jou (en voor de rest die ATS speelt). Als je in het donker seint naar tegenliggers, seinen die nu ook terug of verbeeld ik me dat?
ze seinen terug ook als je met groot licht rijd

Afbeeldingslocatie: https://s1.postimg.org/4w5smyj9pr/20171109204658_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s1.postimg.org/9punj393zj/20171109204828_1.jpg

Wat een DLC die NM .. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

is echt veel meer om je ogen uit te kijken , en ook de steden die je tegen kom lijken veel groter

en meer afwisseling ...... :9 en nu maar snel mijn eigen truck deze kant op rijden , al moet ik er zonder vracht er heen rijden maar komen zal ik er ... gelijk daar even een bedrijf starten .. want ik denk dat ik nu wel even een tijdje wil rond rijden in NM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Ik wilde perse met mijn eigen truck naar NM dus moest een behoorlijk lange route rijden.Eenmaal in NM aangekomen was het nacht dus heb ik er nog niet veel van gezien :) Morgen maar eens verder trucken...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zo net even een hele nieuwe truck aangeschaft en nu op weg naar NM met eigen truck
Even mijn nieuwe truck showen
moet wel een beetje goed voor de dag komen

Afbeeldingslocatie: https://s1.postimg.org/6m9n00q94v/20171109213435_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s1.postimg.org/17b4hle3rz/20171109213509_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s1.postimg.org/1sxji1ychr/20171109213636_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s1.postimg.org/1eecd12m33/20171109213622_1.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 09-11-2017 21:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jin
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

photo of paris (Paris Rebuild 2.1 mod)

Afbeeldingslocatie: https://nas.schoelink.nl/pics/paris.jpg

Twitch

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Barfman
Nu ik een nieuwe game PC heb, ook maar eens wat plaatjes :P Ben al in Barcelona geweest om te kijken of ik nu wel normaal kan rijden (oude pc deed 10 FPS of minder), nou geen probleem. Zit niet onder de 70 FPS, dus het is heerlijk rijden :-)

Hier mijn eigen DAF XF 105 die ik zelf gecustomized hebt incl wat mods, en mijn eigen 8x4 chassis gemaakt die nog niet helemaal af is, maar die wordt echt vet. Alles is te veranderen aan het chassis, kleuren, lampjes, bumpers, towers, mudguards etc...

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4520/38294081441_7bce5b3ecc_b.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4549/26518560869_c39db64812_b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra

unezra

Gisteren ook al ff een rondje gereden in NM. Ziet er erg goed uit!

Helaas nog niet het geld om een fatsoenlijke vrachtwagen te kopen, dus maar een lange rit gemaakt, daarna genoeg om mijn HQ garage te vergroten en 1 vrachtwagen met chauffeur in te huren. Gaat het hopelijk iets sneller.

Die stock vrachtwagen is wel wat ellendig. 10 versnellingen, weinig power. Niet te vergelijken met de souped up Volvo die ik in ETS heb. Maar het rijd. Wel rust ik regelmatig 2 periodes zodat ik in echte tijd wat sneller vermogen opbouw in het spel. :)

Kan niet wachten tot het geld voldoende hard binnen stroomt om meerdere garages te openen en ik alleen nog de leuke ritjes doe voor de lol maar daar zal ik nog wel flink wat uren voor moeten rondrijden. (En tja, ik wil ook nog wel andere dingen doen dan alleen ETS2/ATS.)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik heb zojuist een update uitgebracht die ruim 70 nieuwe radiostations voor New Mexico toevoegt aan ATS/ETS2 Local Radio :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10 12:27
Is er een mod om die watertorens (of wat moet het voorstellen?) uit de game te slopen? Vind het een fantastisch mooi spel, vooral de laatste DLC's voegen echt waarde toe, maar deze rare lollies maken het dan weer wat minder.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/c9zuMGT.jpg

Kwam nog een trekker tegen onderweg in Frankrijk, waarschijnlijk weggereden uit Farming Simulator:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IoEljEh.jpg

Zie de maan schijnt door de bomen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DHn7ZQc.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
cracking cloud schreef op zondag 12 november 2017 @ 19:41:
Is er een mod om die watertorens (of wat moet het voorstellen?) uit de game te slopen? Vind het een fantastisch mooi spel, vooral de laatste DLC's voegen echt waarde toe, maar deze rare lollies maken het dan weer wat minder.

[afbeelding]

Kwam nog een trekker tegen onderweg in Frankrijk, waarschijnlijk weggereden uit Farming Simulator:

[afbeelding]

Zie de maan schijnt door de bomen:

[afbeelding]
In real life sloop je ze ook weg :-)
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/1b/7f/a1/1b7fa199c612f8dbc6187bac3e607aba.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier in nederland is het niet zo veel voorkomend omdat het veel al onder de grond gaat met leidingen maar in veel andere landen kan dat niet omdat daar de grond te hard is door gesteente

daar ook vaal elektrische leidingen boven de grond lopen zie ook foto hier boven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-10 19:29

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

hoi vraag

weet iemand mod die virtual zij spiegel om laag kan zetten naar rechts onder in hoek ? ik heb dezen mod gevonden maar link werkt niet meer en op SCS forum is topic maar die is van 2014 en links daar in werk ook niet meer.

http://ets2downloads.com/misc/virtual-mirrors-moved

[ Voor 28% gewijzigd door Motaro op 13-11-2017 23:17 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Goh, ben redelijk hooked aan ETS2 de laatste dagen. Wat een relaxed spel om lekker te cruisen met een muziekje aan, love it! Paar duizend km erop zitten in 2 dagen tijd en m'n Actros ingeruild voor dit beest:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fsqElrf.jpg

Heb nog wel wat dingen die me storen aan de AI.
  • Als het stoplicht op groen gaat voor zowel rechtdoor als afslaand verkeer dan slaat het verkeer ook echt gelijk af zonder te letten op mij als ik rechtdoor ga. Gevolg is dat ik altijd vol in de ankers moet |:(
  • 99/100x als ik de snelweg oprijd dan is er geen verkeer. Zou juist tof zijn als je ook echt moet opletten met invoegen. Nu kan ik altijd #YOLO de snelweg oprijden omdat er toch nooit iemand aankomt
  • Slimme stoplichten is zeker lastig te programmeren? Soms sta je 2 min te wachten voor een stoplicht om 4 uur 's nachts terwijl er niemand anders is
Zijn maar kleine dingen maar goed soms is het wel irritant.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 11-10 11:44

MsG

Forumzwerver

Voor bijna alles zijn wel mods, zo had ik een adaptable traffic mod. Maar goed dan sta je overdag soms ook een poos in de file.

Zit je nu nog volledig stock?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

MsG schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:33:
Voor bijna alles zijn wel mods, zo had ik een adaptable traffic mod. Maar goed dan sta je overdag soms ook een poos in de file.

Nee ik heb Promods en wat trailer packs en een realistic traffic mod.

Zal eens kijken naar andere mods.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schilderstape
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 23:52
MsG schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:33:

Ik ben ook op zoek naar een adaptable traffic mod. Welke kan ik het best gebruiken? Vind het nu vaak te rustig op de wegen.

Trouwens gisteren met een oversized lading een flinke heuvel af. Blijkbaar zat er een politiewagen recht achter me: €3000 boete |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

Planespotter schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:49:
[...]

Nee ik heb Promods en wat trailer packs en een realistic traffic mod.

Zal eens kijken naar andere mods.
maar pas op met lang trailer mod soms geen probleem maar komt wel eens voor. als je met veerpont gaat en je niet meer af kan om dat trailer te lang is. heb dit al gehad met veerpont van Engeland naar stromness die net boven Engeland zit en dacht eiland met naam jersey bij Frankrijk.daar kwam ik ook vast te zitten

maar ook dat ze ook te hoog zijn dat je net niet onder viaduct kan of te laag dat je soms grond raak.

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De veerboot op met lange trailers heb ik nog nooit problemen mee gehad. De kanaaltunnel door met de trein however :X Het parkeren op de trein is zo gedaan, parkeer gewoon schuin. Alleen aan de andere kant van de tunnel spawn je dan netjes strak geparkeerd, met de helft van je trailer in de treinwagon achter je :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
FastFred schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:19:
De veerboot op met lange trailers heb ik nog nooit problemen mee gehad. De kanaaltunnel door met de trein however :X Het parkeren op de trein is zo gedaan, parkeer gewoon schuin. Alleen aan de andere kant van de tunnel spawn je dan netjes strak geparkeerd, met de helft van je trailer in de treinwagon achter je :X
Dat is inderdaad even vervelend, maar een snelle F7 + Enter lost dat voor je op. Of met de console even iets naar voren vliegen. Is niet realistisch, maarja, als je mods gebruikt kan het soms nodig zijn om een klein beetje te cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Laatst online: 23:40
Hier laatst ook een keer wegenwacht moeten bellen omdat ik niet die steengroeve uit kwam met een oversized lading. Heb je de zwaarste volvo, en hij red het gewoon niet met handmatig schakelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
jip_86 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:06:
Hier laatst ook een keer wegenwacht moeten bellen omdat ik niet die steengroeve uit kwam met een oversized lading. Heb je de zwaarste volvo, en hij red het gewoon niet met handmatig schakelen...
helemaal niet?

ik heb bij de (geen mods) hele zware ladingen dat ik echt met een sukkelgangetje in zijn 1 omhoog moet kruipen (in de volvo met duurste motor en volgens mij 8x4 onderstel)

het lukt uit uiteindelijk wel.

[ Voor 3% gewijzigd door mschol op 15-11-2017 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Laatst online: 23:40
mschol schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:19:
[...]

helemaal niet?

ik heb bij de (geen mods) hele zware ladingen dat ik echt met een sukkelgangetje in zijn 1 omhoog moet kruipen (in de volvo met duurste motor en volgens mij 8x4 onderstel)

het lukt uit uiteindelijk wel.
Weet niet zeker, maar het was misschien ook wel een mod om wat meer ladingen met meesturende assen in het spel te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haribo112 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:58:
[...]

Dat is inderdaad even vervelend, maar een snelle F7 + Enter lost dat voor je op. Of met de console even iets naar voren vliegen. Is niet realistisch, maarja, als je mods gebruikt kan het soms nodig zijn om een klein beetje te cheaten.
Ik weet niet hoe snel jij dat kunt doen maar ik hing binnen een halve seconde 100 meter hoog in de lucht
jip_86 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:06:
Nooit problemen mee gehad, ook niet met 400pk DAF'jes. Heb je een liftas op die Volvo? Dan moet je dieoptillen, meer gewicht op de aangedreven as = meer grip.

[ Voor 33% gewijzigd door FastFred op 15-11-2017 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Standaard zitten er trouwens geen opdrachten in het spel met een autotrailer hé?

Dat lijkt me ook nog wel tof. Zie ze soms wel zelf rijden ingame maar nog nooit gezien dat ik zelf een opdracht kan doen ermee.

Maar eens zoeken naar een addon die dat mogelijk maakt.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mamorunl
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:50
Planespotter schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:18:
Standaard zitten er trouwens geen opdrachten in het spel met een autotrailer hé?

Dat lijkt me ook nog wel tof. Zie ze soms wel zelf rijden ingame maar nog nooit gezien dat ik zelf een opdracht kan doen ermee.

Echt auto's durf ik niet te zeggen. Heb er wel eens mee gereden, maar volgens mij was die van Jazzycat. Vrachtwagentransport is er wel. Zelfs een achievement voor om ze van de fabriek naar een leverancier te brengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Planespotter schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:18:

Volgens mij wel, al heb je daar wel een vaardigheid voor nodig.

🠕 This side up

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mamorunl
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:50
Koenvh schreef op woensdag 15 november 2017 @ 21:05:
[...]

Volgens mij wel, al heb je daar wel een vaardigheid voor nodig.
Hij stond inderdaad onder Fragile Cargo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ah! Die moet ik nog maxxen inderdaad dus dat verklaart het e.e.a. :P

Nog een screenshotje:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WbHZz3b.jpg

Ritje van Rotterdam naar Bacău in Roemenië :D

Tesla M3LR '21

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-09 11:07

LoneWolf

Just a Byte

lol die luchthoorns kan je denk ik beter achteraan zetten ?
En als je je Dak en Front extras aanzet (F4), gloeien die ook een beejte op bij gewoon licht. geeft wel leuk effect.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

Planespotter schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:58:
Ah! Die moet ik nog maxxen inderdaad dus dat verklaart het e.e.a. :P

Nog een screenshotje:
[afbeelding]

Ritje van Rotterdam naar Bacău in Roemenië :D
als graag met Volvo rijd moet dezen mod proberen
https://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=35&t=165649
en dezen mod ook super voor mooi banden
https://steamcommunity.co...filedetails/?id=645501409

Pagina: 1 ... 79 ... 162 Laatste