Same here!! Ik heb een ik geloof simpel mk70 setje, draadloze muis entobo en het toetsenbord doet het echt slecht in ets2 alleen. Reageert niet of na 10x op escape rammen gaat ie ineens 5x naar menu en terug, heel irritantVld1989 schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 00:00:
Daarnet op de ProMods map een ritje gedaan op IJsland naar Nordurfjordur of iets dergelijks. Het is in ieder geval in het hoge noorden. Ik zag op de kaart een icoontje met een ijskristal, dat kwam niet op de legenda terug en ik wilde graag weten wat dat was
En dat heb ik geweten zijn. Volledig besneeuwde route met enorm scherpe haarspeldbochten, waar de weg smal was door grote sneeuwbergen langs de kant. Heb echt enorm vaak moeten steken omdat mijn trailer steeds bleef haken. Duurde bizar lang het laatste stukje van die route.
Overigens heb ik vaak als ik ETS2 speel problemen met mijn toetsenbord. Ik heb een Logitech MX900 Keyboard/Mouse combo. Er zit dus zo'n receiver van Logitech in mijn pc. Ik rij weliswaar met een stuurwiel, maar daar zitten niet genoeg knoppen op, dus enkele functies moet ik nog met mijn toetsenbord bedienen. Alleen ik merk dus dat tijdens het spelen van ETS2 mijn toetsenbord regelmatig dienst weigert. Mijn muis doet het vreemd genoeg wel prima. Het is iets waar ik alleen tijdens het spelen van ETS2 last van heb, verder werkt mijn toetsenbord als een zonnetje. Iemand met dezelfde problemen?4
PS5 Pro
/f/image/z6tc1mpjM0gTnL7QcxYzcK8j.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/PaTN8mO47vakD6D5KTs5OIfb.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/unV3TC5OZbc1S5GRA5073F45.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/o6JckDqneSLndV1ommAGdBdU.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/UOouDL9pDUnb5gfUkxrcPz0Q.png?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/g6HnI4TU1PCMtDe4m5VVA2yV.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/orijnPlpa6shrKQuk9uahkNz.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/y9fEQrAAilX2O2RSmAa3beHu.png?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/NPiPoTYZ2WTMColX0M2aZAiL.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/SCDXdVGlsFetJauf2S6XnhuZ.jpg?f=fotoalbum_large)