In welk land ben je aan het rijden? In sommige landen is dit wel realistisch.mmxmmx schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 14:05:
Vracht wagen zakt zomaar de grond in bij deze bocht. Klik op de link hieronder.
[Afbeelding]
mmxmmx schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 14:05:
Vracht wagen zakt zomaar de grond in bij deze bocht. Klik op de link hieronder.
[Afbeelding]
Aan de roze luchthoorns te zien ergens in ATS 😁Robinho96 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 16:09:
[...]
In welk land ben je aan het rijden? In sommige landen is dit wel realistisch.
Ik had namelijk hetzelfde sinds de laatste update
Helaas is de laatste versie van de Scania Mod (van Soap98) in ATS gesloten en kan je er niets meer zelf in aanpassen
Dus ik heb nu een aparte luchthoorn mod gedownload
[]===['''l'''l'''l'''])>----- PSN: Chantal_NL | Xbox: Chantal NL | Steam: Chantal_NL -----<(['''l'''l'''l''']===[]
Ja ATS maar in welke staat ik aan het rijden was weet ik niet meerChantal_NL schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 13:01:
[...]
[...]
Aan de roze luchthoorns te zien ergens in ATS 😁
Ik had namelijk hetzelfde sinds de laatste update
Helaas is de laatste versie van de Scania Mod (van Soap98) in ATS gesloten en kan je er niets meer zelf in aanpassen
Dus ik heb nu een aparte luchthoorn mod gedownload
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Als ik een bug tegenkom in de game, waarbij ik er later een melding van wil maken, dan open ik de map view en maak ik daar een screenshot van (die ik dan ook gelijk uit de screenshot maak en hernoem naar 'bug zus-en-zo') om te onthouden waar ik de bug tegen ben gekomen.mmxmmx schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 14:45:
[...]
Ja ATS maar in welke staat ik aan het rijden was weet ik niet meer
Ahh okFairPCsPlease schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 15:41:
[...]
Als ik een bug tegenkom in de game, waarbij ik er later een melding van wil maken, dan open ik de map view en maak ik daar een screenshot van (die ik dan ook gelijk uit de screenshot maak en hernoem naar 'bug zus-en-zo') om te onthouden waar ik de bug tegen ben gekomen.
Ik heb gewoon print screen gebruikt en dan in paint gekopieerd.
Maar dat wil ik wel eens een keer proberen.
Ik kwam in ETS2 ook vaak op een snelweg waar een verkeers bord midden op de weg stond lol
Ik reed in ETS2 na een update wel eens tegen zo'n onzichtbare muur aan midden op de snelweg.. Maakte ook altijd een screenshot.
Was die muur alleen nooit op te zien.. Grr..
Was die muur alleen nooit op te zien.. Grr..
Volgens mij zit er onder de F11 knop een bug report functie...
'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd
Ja die slaat ook de coordinaten op in een .txt bestandJPD68 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 09:04:
Volgens mij zit er onder de F11 knop een bug report functie...
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Morgen een nieuwe Live Stream en ik zie als afbeelding de nieuwe MAN
Dat kan maar 1 ding betekenen ... Er komt een nieuwe Truck in ETS2
Ik verwacht dat morgen direct na de livestream deze MAN als DLC aan ETS2 word toegevoegd
[]===['''l'''l'''l'''])>----- PSN: Chantal_NL | Xbox: Chantal NL | Steam: Chantal_NL -----<(['''l'''l'''l''']===[]
Ook maar weer eens een keer de vrachtwagen uit de stal willen halen. Vol goede moed ProMods gedownload maar zonder andere mods werkt ProMods ook niet.
log:
https://pastebin.com/embed_js/U48f5q8X
Voor de rest gebruik ik geen mods. Zonder mods start het spel wel op. Iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Uiteraard ben ik wel in het bezit van alle map DLCs.
log:
https://pastebin.com/embed_js/U48f5q8X
Voor de rest gebruik ik geen mods. Zonder mods start het spel wel op. Iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Uiteraard ben ik wel in het bezit van alle map DLCs.
[ Voor 7% gewijzigd door CyberCow op 16-05-2023 15:37 ]
Zit te wachten op die man Truck.
1800 EST is dat vanavond ? Ik dacht 5 uur in de middag begint die stream.
En dan na die stream komt die Man vrachtwagen ?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
De stream is nu afgelopenmmxmmx schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 18:35:
Zit te wachten op die man Truck.
https://m.twitch.tv/scssoftware
Ik begreep dat er direct na de stream er een update komt met die nieuwe MAN
(of als gratis DLC net als die laatste nieuwe DAF)
Ik ben nu niet thuis, dus kan het niet proberen
https://store.steampowere...uck_Simulator_2__MAN_TGX/Chantal_NL schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 19:07:
[...]
De stream is nu afgelopen
https://m.twitch.tv/scssoftware
Ik begreep dat er direct na de stream er een update komt met die nieuwe MAN
(of als gratis DLC net als die laatste nieuwe DAF)
Ik ben nu niet thuis, dus kan het niet proberen
Erg mooie vrachtwagen. Vooral ook heel erg stil valt mij op. Wel vind ik de klokken wat wazig dus slecht afleesbaar.
Wat mij opvalt is voornamelijk dat als je de spiegel voor vervangt voor een camera (die je dan in je navigatiescherm op je dashboard ziet), het heel lastig is om deze te positioneren omdat het blok met spiegel-controle dan precies voor het scherm staat...
Uiteraard als ik hier weer eens kijk ligt steam eruit... Morgen maar eens kijken naar de nieuwe truck dan maar.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Ik heb net een mail gehad dat hij er is. Ook maar eens proberen, volgens mij stoorde ik mij aan het motorgeluid bij MAN in het spel, want ik vind het wel mooie trucks maar heb er weinig mee gereden.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ze hebben weer geen sideskirt, uitlaatpijpen en bullbar toegevoegd.CyberCow schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 21:13:
Erg mooie vrachtwagen. Vooral ook heel erg stil valt mij op. Wel vind ik de klokken wat wazig dus slecht afleesbaar.
1 Roofbar en thats it.
Dus we zijn weer overgelaten aan local mods en mods om er iets moois van te maken.
1 voordeel, de nieuwe MAN truck is stock al erg mooi en heeft niet alle opties nodig
Ik heb nergens problemen mee. stoel naar achteren aan gaan. Front cam kijk je nauwelijks op en als je naar wilt kijken even met de muis draaien.Sharkey79 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 23:52:
Wat mij opvalt is voornamelijk dat als je de spiegel voor vervangt voor een camera (die je dan in je navigatiescherm op je dashboard ziet), het heel lastig is om deze te positioneren omdat het blok met spiegel-controle dan precies voor het scherm staat...
nieuwe MAN klinkt beter dan de Scania Next Gen, want dat is net een stofzuiger.Marzman schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 10:33:
Ik heb net een mail gehad dat hij er is. Ook maar eens proberen, volgens mij stoorde ik mij aan het motorgeluid bij MAN in het spel, want ik vind het wel mooie trucks maar heb er weinig mee gereden.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik heb het niet over het gebruiken ervan, ik heb het over het instellen/kantelen van de camera (voor, achter, link, rechts). Het gebruik is prima te doenPykow schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 17:33:
[...]
Ze hebben weer geen sideskirt, uitlaatpijpen en bullbar toegevoegd.
1 Roofbar en thats it.
Dus we zijn weer overgelaten aan local mods en mods om er iets moois van te maken.
1 voordeel, de nieuwe MAN truck is stock al erg mooi en heeft niet alle opties nodig
[...]
Ik heb nergens problemen mee. stoel naar achteren aan gaan. Front cam kijk je nauwelijks op en als je naar wilt kijken even met de muis draaien.
[...]
nieuwe MAN klinkt beter dan de Scania Next Gen, want dat is net een stofzuiger.
Laat maar
[ Voor 98% gewijzigd door mmxmmx op 17-05-2023 23:11 ]
Wanneer leert SCS nu eens het geleuid van de truck realistisch te maken, soundmodders kunnen het enorm goed, zoals Zeemods en Kriechbaum, waarom SCS dan niet vraag ik mij echt af. Het is een prachtig nieuw MAN, maar ik kan het geluid niet aanhoren
Ik vind het veel erger dat het spel maar1 CPU core gebruikt.Malle-piet schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 05:27:
Wanneer leert SCS nu eens het geleuid van de truck realistisch te maken, soundmodders kunnen het enorm goed, zoals Zeemods en Kriechbaum, waarom SCS dan niet vraag ik mij echt af. Het is een prachtig nieuw MAN, maar ik kan het geluid niet aanhoren
En het allerergste is de opbouw van de autos vrachtwagens en omgeving echt recht voor je neus word opgebouwd.
Stukjes bij beetjes zie je de wereld verschijnen terwijl je het spel draait met een
Asus RTX ROG STRIX 4090 OC kaart.
Dat is idd ook een issue, dat had allemaal wel eens opgelost mogen zijn.
Sinds 1.47 heeft de DAF XG wel beter geluid gekregen dan bij release (hebben ze niet aangekondigd maar is erin geslopen)Malle-piet schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 05:27:
de nieuwe MAN vindt ik prima klinken voor SCS begrippen, beter dan de Scania Next Gen (Stofzuiger)
De engine is in 2012 gebouwd en ze hebben echt het uiterste uit de Engine nu gehaald.mmxmmx schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 02:51:
[...]
Ik vind het veel erger dat het spel maar1 CPU core gebruikt.
En het allerergste is de opbouw van de autos vrachtwagens en omgeving echt recht voor je neus word opgebouwd.
Stukjes bij beetjes zie je de wereld verschijnen terwijl je het spel draait met een
Asus RTX ROG STRIX 4090 OC kaart.
Om dit op te lossen, moeten ze gebruik gaan maken van een nieuwe Engine, maar programmeren daarvan kost veel tijd.
Pavel (de CEO van SCS) heeft aangegeven dat ze hier mee bezig zijn, maar dat we hier voorlopig niets van hoeven te verwachten. Zelfs uit de huidige engine hebben ze veel meer performance eruit wezen te toveren.
Iberia en oostenrijk zie je de bergen niet meer op springen, gaat veel beter.
in 1.40 hebben ze compleet de verlichting aangepast uit een verouderde engine.
2e probleem is dat ETS2 en ATS geen concurrentie hebben en dat niet iedereen met een dikke videokaart deze game speelt.
Mensen zijn meer tevreden met een nieuwe truck, rework/rebuild, nieuwe map, tuning opties, dan een nieuwe engine.
Er is nog geen truck game die soepel rijdt als ETS2/ATS en er beter uit ziet.
Truck world australië zag er veel belovend uit, maar de truck school/demo had slechte support met logitech G29.
Alaska truck simulator is alleen maar sneeuw en je moet er maar van houden. De demo zat ook vol met fouten.
aestiona developer (de developers van Fernbus, On the Road, the bus) hebben geen stabiele game, veel frame drops en het sturen is niet lineair.
Dus tja gelukkig hebben ze een passie voor de game en krijgen we updates.
Maar geen goede concurrentie, dus we kunnen lang wachten tot een nieuwe engine
Gaat het ook veel sneller als het spel multicore zou zijn? Bij mij ging werd het veel sneller met het wisselen van de videokaart. Maps laden van de harde schijf is nu ook niet bepaald een CPU-bound proces.
Signatures zijn voor boomers.
Het gaat om de efficiëntie van de motor / engine die achter een game zit.Maasluip schreef op maandag 22 mei 2023 @ 11:58:
Gaat het ook veel sneller als het spel multicore zou zijn? Bij mij ging werd het veel sneller met het wisselen van de videokaart. Maps laden van de harde schijf is nu ook niet bepaald een CPU-bound proces.
Er is meer nodig dan alleen Multicore draaien.
Beter gebruik maken van cache (zowel op de CPU, RAM als VRAM (videoram) waardoor bepaalde textures alvast in het geheugen zitten.
Je zal merken dat de Engine van SCS weinig videokaart geheugen verbruikt.
Wat er nu gebeurd is dat de CPU een voertuig genereerd met details welke voertuig, paintjob het is.
Pas op een bepaalde afstand wordt de GPU aangeroepen om de detail textures op te halen.
Mooiste zou zijn, dat er geen 2e stap nodig is, maar dat er via CPU geheugen direct de gedetaileerde auto wordt opgehaald en getoond.
Simpele reden waarom ze dit nu niet doen is performance (oudere machines)
Door het in 2 stappen te doen, kunnen ze makkelijker voertuigen laten spawnen zonder veel belast op je GPU en CPU.
Door de details later in te laden, kan je de voertuig al laten bewegen en komt grafisch later om de hoek kijken. Daarom kan je ETS2/ATS echt op hele lage settings spelen alsof het minecraft is en geloof mij, dat zijn er veel die dat nog doen.
Multicore support kan er wel voor zorgen dat je MEER auto's gespawned krijgt en dat de AI beter kan reageren. alle problemen daarmee komt door singlecore usages.
Vergis je niet !
Heel veel Euro truck spelers zijn geen GAMERS, maar liefhebbers van vrachtwagens.
Als zij een scania herkennen, dan is het al goed haha.
De echte fanaten willen elke knopje tot detail zien en liefst multiscreen rond rijden, maar die groep is niet zo groot.
Pykow bedankt voor de gedetailleerde uitleg.
Ja die nieuwe Man truck is fantastisch en heb hem geruild voor mijn Scania
Op 4K en alles in het spel op max dus ook 400% scaling wil hij nog wel over de 8GB gaan
en als ik een paar uur door speel gaat hij ook wel over de 10GB het lijkt er op dat hij af en toe wat geheugen snoept.
Hoe dan ook ik haal er alles uit wat er in zit.
Ben nu level 919 in ETS2 maar speel nu wat meer ATS ook erg mooi.
Ga natuurlijk wel die level 1000 halen een keer.
Op 4K en alles in het spel op max dus ook 400% scaling wil hij nog wel over de 8GB gaan
en als ik een paar uur door speel gaat hij ook wel over de 10GB het lijkt er op dat hij af en toe wat geheugen snoept.
4K en dan ook nog eens 400% schaling, dan speel je eigenlijk op een resolutie van 16k.mmxmmx schreef op maandag 22 mei 2023 @ 17:04:
Pykow bedankt voor de gedetailleerde uitleg.
Tja dan mag er inderdaad wat geheugen verbruikt worden.
Ik zelf speel op 1 scherm 1440p 200%. Ik kan hem met gemak draaien met 400% schaling, maar mijn pc wordt dan een stuk warmer. Ik rij lange sessies en dan kan het goed warm worden in de gameroom.
Ik ben ATS steeds meer gaan waarderen, maar de trailers blijf ik verschrikkelijk vinden.
Maar het gaat mij steeds beter af en dat moet ook wel pfff.
Eindelijk alle achievements kunnen behalen op ATS en ETS2.
Vooral Special transport DLC op ATS, dat zijn 57 opdrachten met een maximale snelheid van 40mph.
20 uur overgedaan. gelukkig hadden we wat lange weekenden de afgelopen dagen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/TW3wzXP3tskOUtVBj9NABxY1.png?f=user_large)
OK, ik ben wel heel erg eerlijk dat ik de Pathfinder achievement niet legaal heb gehaald.
Ik kwam maar tot 97% en dan was er weer een update of was mijn save game kapot.
Speelde ik ook nog Promods tot 80% verkend. Tja dan maar een 100% save game downloaden om de laatste achievement ook maar compleet te krijgen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/hhVURFOH0uRQVniaI16EVftt.png?f=user_large)
Pas op met 400% scaling, dat verviervoudigd inderdaad de grootte van de texturen en daar heb je heel wat werkgeheugen voor nodig. Vandaar dat mensen soms klagen over "lag" als je hier tegenaan hikt
Heb een Asus RTX ROG Strix 4090 OC die trekt dat welScuL schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 09:47:
Pas op met 400% scaling, dat verviervoudigd inderdaad de grootte van de texturen en daar heb je heel wat werkgeheugen voor nodig. Vandaar dat mensen soms klagen over "lag" als je hier tegenaan hikt
Ik vind het er zonder 400% scaling niet echt uitzien... Zelfs daarmee oogt het hier en daar ouderwets rafelig op mijn 1440p scherm. En die opbouw 'vlak voor je neus'... Van mij mogen ze die onderdelen wel eens verbeteren. Ik heb (slechts) een 3060Ti maar alles loopt hier 100% vloeiend, zonder gestotter of wat dan ook. Er is dus ruimte zat om een en ander wat 'zwaarder' te maken. Waarom moeten 'wij' lijden omdat sommige lui op oude PC's gamen? Daar heb je toch settings voor?
Moneytup61 schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 15:15:
Ik vind het er zonder 400% scaling niet echt uitzien... Zelfs daarmee oogt het hier en daar ouderwets rafelig op mijn 1440p scherm. En die opbouw 'vlak voor je neus'... Van mij mogen ze die onderdelen wel eens verbeteren. Ik heb (slechts) een 3060Ti maar alles loopt hier 100% vloeiend, zonder gestotter of wat dan ook. Er is dus ruimte zat om een en ander wat 'zwaarder' te maken. Waarom moeten 'wij' lijden omdat sommige lui op oude PC's gamen? Daar heb je toch settings voor?
SCS wilt natuurlijk dat ook de chauffeurs met een 4dehands laptop nog hun game kopen.
Wat tup61 schreef dan doen die gasten met een laptop de settings maar wat omlaag.Pykow schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 16:01:
[...]
Money
SCS wilt natuurlijk dat ook de chauffeurs met een 4dehands laptop nog hun game kopen.
Dan doen wij het zelf wel omhoog
Rafeligheid kun je ook voorkomen met anti-aliasingtup61 schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 15:15:
Het opbouwen van landschappen komt door distance settings. De verste afstand die je kunt kiezen als mapper is 1600 meter van de speler. Verder weg is onmogelijk
En ja wat al eerder is gezegd er zijn heel veel spelers die dit spel op "potato PCs" spelen. Laptops etc.
Dat doen ze ook wel, maar vergeet niet dat een game dan ook de lage settings moet ondersteunenmmxmmx schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 23:40:
[...]
Wat tup61 schreef dan doen die gasten met een laptop de settings maar wat omlaag.
Dan doen wij het zelf wel omhoog
Er zijn games die op lage settings nog steeds veel vragen van je systeem.
Kijk naar Battlefield, GTA,
Terwijl de lage settings van ETS2 de game eruit laat zien als een slechte versie van minecraft.
Hoe bedoel je potato ?ScuL schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 04:47:
[...]
Rafeligheid kun je ook voorkomen met anti-aliasing
Het opbouwen van landschappen komt door distance settings. De verste afstand die je kunt kiezen als mapper is 1600 meter van de speler. Verder weg is onmogelijk
En ja wat al eerder is gezegd er zijn heel veel spelers die dit spel op "potato PCs" spelen. Laptops etc.
Dit is een foto uit een facebook groep van paar maanden terug 1.46 waarschijnlijk nog
/f/image/zrcq2kICDA1j4gju6flyXSQq.png?f=fotoalbum_large)
Vanmiddag is er een hoge prioriteit update uitgevoerd maar ik kan niks vinden waar dit nu over gaat.
Update was op ETS2 86 MB
Update was op ETS2 86 MB
Voor ATS was er ook een update en die bracht een toevoeging van nieuwe Volvo VNL modellen:
https://blog.scssoft.com/2023/05/introducing-volvo-vnl.html
https://blog.scssoft.com/2023/05/introducing-volvo-vnl.html
Op het SCS-forum worden meestal de releasenotes gepubliceerd:mmxmmx schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 18:55:
Vanmiddag is er een hoge prioriteit update uitgevoerd maar ik kan niks vinden waar dit nu over gaat.
Update was op ETS2 86 MB
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
| Hi everyone, A new ETS2 build 1.47.2.6 is available on Steam * MAN TGX 2020 - change interior locators (camera) possition (improve FOV) * MAN TGX 2020 - added speed limit to dashboard, bigger speed limit in GPS andd added missing average consumption arrow bar * MAN TGX 2020 - better looping of air horn * 0212192 - MAN TGX 2020 - Interior - red button illumination instead of orange/yellow * 0212195 - MAN TGX 2020 - "roof camera" view obscured by roof deflector * 0212193 - MAN TGX 2020 - Interior - missing button for lifting trailer axle * 0212194 - MAN TGX 2020 - Interior - no indicator light on the axle lift button * 0212196 - MAN TGX 2020 - Interior - incorrect animation of gear selector * 0212401 - MAN TGX 2020 - Chassis 4x2 - Missing cables and informational sticker * 0212301 - MAN TGX 2020 - missing cables for air tanks * 0212314 - MAN TGX 2020 - Rear Mudflaps - Wrong color screws * 0212313 - MAN TGX 2020 - Rear Light - lamp power cables missing * 0212326 - MAN TGX 2020 - Beacon MAN - Incorrect shadow * 0212397 - MAN TGX 2020 - Chassis - hole in the lid * 0212395 - MAN TGX 2020 - Chassis - Hole * 0212399 - MAN TGX 2020 - Front Mirror - wrong material on the front camera * 0212396 - MAN TGX 2020 - Chassis 6x2-2 - chassis details are missing * 0212206 - MAN TGX 2020 - missing LED headlights glow * 0212315 - MAN TGX 2020 - Front Mask - Material used in a part of the Front Mask is incorrect * 0212393 - MAN TGX 2020 - Chassis 4x2 - Wrong color screws and wrong filter cover material * 0212394 - MAN TGX 2020 - Chassis 6x2/4 - Missing screws and wrong filter cover material * 0212400 - MAN TGX 2020 - Cabin - external view of the seat belt is wrong |
West Balkans nog dit jaar.
Weet iemand al meer ?
Weet iemand al meer ?
Nee, maar het wordt wel tijd voor wat nieuws. SCS is erg bezig met nieuwe vrachtwagen enzo, maar een update als hierboven genoemd of in ATS zou welkom zijn.
Momenteel rondjes aan het rijden in ATS (Promods Canada) om een vracht naar Delta (BC) te vinden, maar dat is nog niet makkelijk.
uhm we hebben kort geleden nog 1.47 gekregen met rework germany.JPD68 schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 11:42:
[...]
Nee, maar het wordt wel tijd voor wat nieuws. SCS is erg bezig met nieuwe vrachtwagen enzo, maar een update als hierboven genoemd of in ATS zou welkom zijn.
Momenteel rondjes aan het rijden in ATS (Promods Canada) om een vracht naar Delta (BC) te vinden, maar dat is nog niet makkelijk.
nieuwe MAN Truck (eindelijk na bijna 3 jaar)
Gas trailers
Vee trailers
Daf XG+ beter geluid
Hopelijk hoeven we niet lang te wachten op:
aankondiging nog meer germany rework (waar toch 90% van de mensen spelen)
Zwitserland volledig opnieuw opgebouwd komt eraan in 1.48 (July/Augustus)
Wielton trailer pack
Tristan Trailer pack
Kögel Trailer pack
Volvo 2022
Komen nog meer MAN truck updates aan (aangekondigd)
West balkan lijkt niet meer heel ver weg te zijn.
Maar net als Rusland, kijk hier hier niet zo naar uit.
Als West european heb ik geen binding met oost europa.
ATS krijgt binnenkort Oklahoma
nieuwe update op Western start truck
afgelopen periode Texas erbij gekregen
Gas trailers
Kansas komt waarschijnlijk dit jaar ook nog uit.
Rework California (gaat ook weer dit worden)
Ik hoop inderdaad wel dat we in July/Augustus veel ETS2 updates gaan krijgen
Over smaak of voorkeur valt niet te twisten en het is bewonderenswaardig dat er nieuwe trucks bijkomen en dat bestaande kaarten worden aangepast. Nieuwe Trucks en trailers doen mij niet zoveel, rij over het algemeen met oude meuk (mods met historische trucks) omdat de moderne vrachtwagen mij net iets te glad rijdt.Pykow schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 17:13:
[...]
uhm we hebben kort geleden nog 1.47 gekregen met rework germany.
nieuwe MAN Truck (eindelijk na bijna 3 jaar)
Gas trailers
Vee trailers
Daf XG+ beter geluid
Hopelijk hoeven we niet lang te wachten op:
aankondiging nog meer germany rework (waar toch 90% van de mensen spelen)
Zwitserland volledig opnieuw opgebouwd komt eraan in 1.48 (July/Augustus)
Wielton trailer pack
Tristan Trailer pack
Kögel Trailer pack
Volvo 2022
Komen nog meer MAN truck updates aan (aangekondigd)
West balkan lijkt niet meer heel ver weg te zijn.
Maar net als Rusland, kijk hier hier niet zo naar uit.
Als West european heb ik geen binding met oost europa.
ATS krijgt binnenkort Oklahoma
nieuwe update op Western start truck
afgelopen periode Texas erbij gekregen
Gas trailers
Kansas komt waarschijnlijk dit jaar ook nog uit.
Rework California (gaat ook weer dit worden)
Ik hoop inderdaad wel dat we in July/Augustus veel ETS2 updates gaan krijgen
Nieuw kaartmateriaal vind ik dus veel leuker. Vermoed niet dat er in de zomer veel bijkomt, gok op september. Maar het is nu toch te warm om te spelen, Game PC staat op zolder, daar is het zo 30 graden of meer.
Geruchten gaan rond dat we Eind juli 1.48 gaan krijgen metJPD68 schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 09:00:
[...]
Over smaak of voorkeur valt niet te twisten en het is bewonderenswaardig dat er nieuwe trucks bijkomen en dat bestaande kaarten worden aangepast. Nieuwe Trucks en trailers doen mij niet zoveel, rij over het algemeen met oude meuk (mods met historische trucks) omdat de moderne vrachtwagen mij net iets te glad rijdt.
Nieuw kaartmateriaal vind ik dus veel leuker. Vermoed niet dat er in de zomer veel bijkomt, gok op september. Maar het is nu toch te warm om te spelen, Game PC staat op zolder, daar is het zo 30 graden of meer.
ETS2: Zwitserland, nog meer rebuild Duitsland
ATS: Oklahoma DLC en heel misschien nog meer rebuild california
Verder on topic: ik ben wel benieuwd naar Balkan. Ben er nu een paar keer geweest met promods en die hebben het al heel mooi ingevuld. Hebben ze al iets laten zien welke steden/routes we kunnen verwachten?
[ Voor 31% gewijzigd door BM op 16-06-2023 20:01 ]

Als ik toch de laatste post bezit... het lijkt erop dat er een hele bult nieuwe content aankomt...:
📸California Rework - Meet The Team
🇩🇪 Germany Rework - Kiel
👷♂️West Balkans - Construction Sites
🇺🇸 1.48 Update - Texas New Content
🚛Oklahoma - New Cargoes to Haul

[ Voor 197% gewijzigd door JPD68 op 19-06-2023 10:02 ]
ja, een moderator heeft een bericht verwijderd zonder commentaar erbij en ik had 7 duimpjes omhoog erop. Weet niet eens meer de inhoud hiervan haha, maakt verder ook niets uit.JPD68 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 09:14:
Als ik toch de laatste post bezit... het lijkt erop dat er een hele bult nieuwe content aankomt...:
📸California Rework - Meet The Team
🇩🇪 Germany Rework - Kiel
👷♂️West Balkans - Construction Sites
🇺🇸 1.48 Update - Texas New Content
🚛Oklahoma - New Cargoes to Haul
1.48 gaat er heel snel aankomen. Geruchten gaan nu rond binnen nu en 4 weken.
In deze versie zal het volgende zitten:
Germany rework krijgt:
- Kiel
- Rostock
- Winsen (klein dorpje met Feldbinder Factory)
- Travemünde
Californië rework:
- santa cruz
- West kust grote deel
Kleine kans dat dit nog in 1.48 komt zijn:
Zwitserland rebuild
- Alpen
- Zurich
- Eigenlijk het hele land
Texas:
- Krijgt nog 500 mile aan nieuwe wegen (ook connecties naar Oklahoma)
Oklahoma (later als update):
- Nieuwe kaart
- Nieuwe achievements
- Nieuwe cargo en bedrijven
Alle verwijzingen naar de discussie rondom Oekraïne en Rusland zijn verwijderd, vond het erg streng, maar het is goed zo.Pykow schreef op maandag 19 juni 2023 @ 10:23:
[...]
ja, een moderator heeft een bericht verwijderd zonder commentaar erbij en ik had 7 duimpjes omhoog erop. Weet niet eens meer de inhoud hiervan haha, maakt verder ook niets uit.
4 weken, wordt een hele snelle Beta test. Bedankt voor de aanvullende informatie.1.48 gaat er heel snel aankomen. Geruchten gaan nu rond binnen nu en 4 weken.
In deze versie zal het volgende zitten:
Germany rework krijgt:
- Kiel
- Rostock
- Winsen (klein dorpje met Feldbinder Factory)
- Travemünde
Californië rework:
- santa cruz
- West kust grote deel
Kleine kans dat dit nog in 1.48 komt zijn:
Zwitserland rebuild
- Alpen
- Zurich
- Eigenlijk het hele land
Texas:
- Krijgt nog 500 mile aan nieuwe wegen (ook connecties naar Oklahoma)
Oklahoma (later als update):
- Nieuwe kaart
- Nieuwe achievements
- Nieuwe cargo en bedrijven
We hebben het dan ook over de BETA release en nooit full release.JPD68 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 10:27:
[...]
Alle verwijzingen naar de discussie rondom Oekraïne en Rusland zijn verwijderd, vond het erg streng, maar het is goed zo.
[...]
4 weken, wordt een hele snelle Beta test. Bedankt voor de aanvullende informatie.
want die varieert wel eens, hoelang deze duurt.
Ik vermoed zelf de beta al deze week en dan release half juli.
Maar ik heb berichten op forums gelezen, dat we begin juli een release(dus de beta) mogen verwachten
Ik dacht dat Zwitserland al gedaan was, wel tof. De laatste keer dat ik daar reed (ik speel het niet meer zo vaak) dacht ik ook van jammer dat het zo oud is, dit had best mooi kunnen zijn
/▌
Ik ga in ieder geval mijn trucks parkeren in één van mijn garages en wacht de Beta en final release af.Pykow schreef op maandag 19 juni 2023 @ 11:23:
[...]
We hebben het dan ook over de BETA release en nooit full release.
want die varieert wel eens, hoelang deze duurt.
Ik vermoed zelf de beta al deze week en dan release half juli.
Maar ik heb berichten op forums gelezen, dat we begin juli een release(dus de beta) mogen verwachten
Oostenrijk is gedaan met nieuwe bergpassen, Linz, Wenen etc. helemaal verbeterd en echt heel mooi geworden.Marzman schreef op maandag 19 juni 2023 @ 11:45:
Ik dacht dat Zwitserland al gedaan was, wel tof. De laatste keer dat ik daar reed (ik speel het niet meer zo vaak) dacht ik ook van jammer dat het zo oud is, dit had best mooi kunnen zijn
Zwitserland komt nu aan de beurt en hopelijk bij de eerst volgende versie.
Gisteren is rebuild Hamburg bekend gemaakt en damn containerpoort !!
Exact wat de stad Hamburg nodig had.
Nu nog rotterdam rebuild en kunnen we containers pendelen tussen Rotterdam en Hamburg (zoals in real-life ook vaak gebeurd)
Vanavond komt er een update uit voor ATS (nieuwe neus voor de western star truck, gericht op zware ladingen) Kleinigheidje, maar verwacht vanavond in de stream ook al de nieuwe ladingen van ATS te kunnen zien (hoewel er al veel bekend is)
Dan blijf ik nog wel lekker door rijden.JPD68 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 09:38:
[...]
Ik ga in ieder geval mijn trucks parkeren in één van mijn garages en wacht de Beta en final release af.
Ik wil zelf binnenkort weer eens een lange sessie doen.
Wil toch ooit de 1 miljoen KM's halen. ik heb nu in 13 maanden 850.000 km gereden (ETS2 en ATS alleen opdrachten die tellen)
:fill(white):strip_exif()/f/image/Mu03tqnjDrznZwZARtKDm48U.png?f=user_large)
ATS Open beta 1.48 komt eraan vandaag.
Dan kloppen mijn bronnen redelijk haha (veel forums, facebook groepen na lopen)
En daar is de Open beta voor ATS
https://blog.scssoft.com/...ulator-148-open-beta.html
Zitten hele toffe dingen tussen en ook zaken die nog niet eerder aangekondigd waren.
- Texas 500 extra miles
- City Intro video's nu te verzamelen in je galerij (normaal kan je dit alleen zien bij het selecteren van een nieuwe stad in een nieuw profiel)
- 2 nieuwe Special Trannsport routes erbij.
- Auto transport trailer herzien (eerste stap naar eigen auto transport trailers ?)
- Map ontdekking (explorer) nu per staat te zien hoever je bent !
- Sliders tonen nu een percentage/getal, dan weet je exact hoever je hem hebt staan ! LOVE IT
- Mods kunnen nu gemaakt worden voor meerdere DLC's, zonder dat de gebruiker perse de DLC nodig heeft. Of te wel Promods zou je beschikbaar kunnen stellen aan gebruikers die niet alle map dlc's hebben. dat is best wel HUGE.
Nieuwe vrachten zitten bij bij de volgende map DLC.
[ Voor 60% gewijzigd door Pykow op 22-06-2023 17:16 ]
Geen idee, gaat het nog steeds fout?stijn014 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 18:12:
Ik krijg sinds gisteren ineens een foutmelding bij externe contracten
[Afbeelding]
Paswoord van WoT is ok, dat heb ik opnieuw ingegeven op het startscherm
Iemand een goede radio lijst voor ingaan. Dat manueel toevoegen is zo een pain in the butt
Vermoedelijk is er wat met de laatste NVIDIA drivers ETS2 crash naar desktop windows 11 Ik kan niet meer spelen.
Iemand anders ook dit probleem ? geïnstalleerde drivers NVIDIA 536.23
Iemand anders ook dit probleem ? geïnstalleerde drivers NVIDIA 536.23
Ik heb het al een tijdje niet meer gebruikt, maar dit is echt wel een leuke ervaring:stijn014 schreef op zondag 25 juni 2023 @ 12:29:
Iemand een goede radio lijst voor ingaan. Dat manueel toevoegen is zo een pain in the butt
https://koenvh.nl/nl/projects/ets2-local-radio
Deze applicatie streamt lokale radiostations op basis van je in-game locatie.
Nog steeds geen 1.48 beta voor RTS2.
Ik zat laatst dit filmpje te kijken en het zag er wel leuk uit.
Is dat een kwestie van een paar mods installeren? Heeft ETS2 ook een Mod manager?
YouTube: Euro Truck Simulator 2 - 2018 Volkswagen Polo GTI | Rotterdam to Gro...
Het leek mij wel grappig om met een personen auto een beetje rond te karren door nederland.
Is dat een kwestie van een paar mods installeren? Heeft ETS2 ook een Mod manager?
YouTube: Euro Truck Simulator 2 - 2018 Volkswagen Polo GTI | Rotterdam to Gro...
Het leek mij wel grappig om met een personen auto een beetje rond te karren door nederland.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Je kunt gewoon de mod files in de mod folder gooien. In-game heb je vervolgens een Mod Manager.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Weet iemand misschien trouwens wat de beste mod is voor een Nederland map? (best of meest compleet)?
Is dat Tregion nog steeds? Want ik begrijp dat die na versie 1.39 niet meer werkt...
Is dat Tregion nog steeds? Want ik begrijp dat die na versie 1.39 niet meer werkt...
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Heb dit wel eens geprobeerd, maar het rijdt voor geen meter. Was met een Mercedes GLS ofzo.Da_maniaC schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 15:56:
Ik zat laatst dit filmpje te kijken en het zag er wel leuk uit.
Je hebt ook een Skoda Octavia volgens mij als Steam Workshop mod, die kun je gewoon vanuit het spel installeren. Ik vond er ook niet zo veel aan, je hebt dan geen doel om te rijden.
/▌
Ik rij in de Skoda Octavia om plekken geel te kleuren. ProMods gebruik ik voor het plezier voor het trucken, maar mijn vanilla profiel was ooit 100% voor de updates en het is wel aardig om het dan met de Skoda weer geel te kleuren en zo meteen te kijken wat er nieuw is.Marzman schreef op zondag 2 juli 2023 @ 13:05:
Je hebt ook een Skoda Octavia volgens mij als Steam Workshop mod, die kun je gewoon vanuit het spel installeren. Ik vond er ook niet zo veel aan, je hebt dan geen doel om te rijden.
Weet iemand toevallig of de Skoda Superb phycis mods niet meer werkt met de laatste versie van ETS2?
Ik was daar nu meer aan het experimenteren (staat bovenaan in de Mod laadvolgorde), maar de auto rijd nog steeds als een vrachtwagen.
Ik was daar nu meer aan het experimenteren (staat bovenaan in de Mod laadvolgorde), maar de auto rijd nog steeds als een vrachtwagen.
/f/image/zFdhp7wwMGA1fiNK245Ya2ev.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 31% gewijzigd door Da_maniaC op 03-07-2023 22:06 ]
Ik heb helaas een probleem met het geluid, ik denk dat veel gamers daar last mee hebben. Ik hoor alleen het vrachtwagengeluid bij volledig gasgeven. Laat je het gas los dan hoor je niks.
De een zegt dat is realistisch maar voor mij doet het echt afbreuk aan de game. Zodanig dat ik het al niet meer speel. Dat vind ik jammer, want in de basis is het een geweldige game. Was alleen het geluid maar goed en volledig.
Hoe kan ik dit oplossen? Terug naar een vorige versie? (hoe doe ik dat in Steam?) of allerhande mods installeren ?
De een zegt dat is realistisch maar voor mij doet het echt afbreuk aan de game. Zodanig dat ik het al niet meer speel. Dat vind ik jammer, want in de basis is het een geweldige game. Was alleen het geluid maar goed en volledig.
Hoe kan ik dit oplossen? Terug naar een vorige versie? (hoe doe ik dat in Steam?) of allerhande mods installeren ?
Waarom dat parkeren?JPD68 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 09:38:
[...]
Ik ga in ieder geval mijn trucks parkeren in één van mijn garages en wacht de Beta en final release af.
Is het erg wanneer de update beschikbaar komt terwijl je ergens ver van je garage bent?
Ik heb hier maar een keer last van gehad en dat was met een soundmod die niet lekker was.Inevitable schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 18:17:
Ik heb helaas een probleem met het geluid, ik denk dat veel gamers daar last mee hebben. Ik hoor alleen het vrachtwagengeluid bij volledig gasgeven. Laat je het gas los dan hoor je niks.
Ik rij bijna nooit volgas ivm het verbruik, maar icm een goede soundmod heb ik hier geen last van.
Of misschien eens de geluidsinstellingen nakijken?
Goede vraag, doe ik altijd.. elke gek zijn gebrek zeg maar. In principe gebruik ik de optie om snel te reizen nooit. Dus als ik een tijdje niet speel en er komt een update aan parkeer ik in één van mijn eigen garages. Heeft het een ander nut? Nope.Leader98 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 19:45:
[...]
Waarom dat parkeren?
Is het erg wanneer de update beschikbaar komt terwijl je ergens ver van je garage bent?
Dank voor de uitleg. Ik herken het niet gebruiken van de fasttravel optie wel maar ben ook blij dat het geen negatieve gevolgen heeft wanneer de patch wordt ingevoerd terwijl ik onderweg ben.JPD68 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 09:40:
[...]
Goede vraag, doe ik altijd.. elke gek zijn gebrek zeg maar. In principe gebruik ik de optie om snel te reizen nooit. Dus als ik een tijdje niet speel en er komt een update aan parkeer ik in één van mijn eigen garages. Heeft het een ander nut? Nope.
Het ligt er ook aan welke truck je aan het rijden bent.Inevitable schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 18:17:
Maar beste kan je wel opzoek gaan naar sound mods als het je zo irriteert.
ik weet inderdaad dat het geluid niet vloeiend terug loopt als je even je gaspedaal los laat.
Sommige trucks doen dat beter, zoals de laatste MAN, DAF XG (na de laatste update)
Ik stoor mij alleen aan het gelijk van de scania next gen.
dat zijn stofzuigers, dus altijd een mod nodig om dat netjes te krijgen.
Maar het is voor mij geen gamebreaker.
Veel gratis en goede betaalde mods ervoor om het echt goed te krijgen (Denk bijvoorbeeld aan Zeemods)
Parkeren is niet nodig, bij een spel verandering kan je gewoon kiezen welke stad je verder wilt gaan.Leader98 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 19:45:
[...]
Waarom dat parkeren?
Vorige versie kwam je altijd in je hoofdgarage en vanaf de laatste versie kan je zelf kiezen waar je opnieuw wilt beginnen na de spel verandering.
Ik ben lui.JPD68 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 09:40:
[...]
Goede vraag, doe ik altijd.. elke gek zijn gebrek zeg maar. In principe gebruik ik de optie om snel te reizen nooit. Dus als ik een tijdje niet speel en er komt een update aan parkeer ik in één van mijn eigen garages. Heeft het een ander nut? Nope.
Als ik van eigen trailer wil wisselen gebruik ik snel reizen.
Je hebt dan gelijk de trailer gekoppeld.
Gemak siert de mens.
Dank voor jullie reacties, ik rijd nu in een eigen Scania en heb wat mods gedwonload en het is nu 200% beter.
Ik zie net dit bericht :
--------------------------------------------------------------
Euro Truck Simulator 2: 1.48 Open Beta
Today, we are happy to share with you that the 1.48 Open Beta branch for Euro Truck Simulator 2 is now available to try and test out. If you plan on participating in this Open Beta, we ask that you please help us by reporting any bugs you may encounter in the appropriate section(s) of our official forums.
---------------------------------------------------------------
Geïnstalleerd en meteen gekeken of ik met gierende banden door de bocht kan gaan.
Ja dat gaat dus nu en het is gruwelijk gaaf
Je kunt nu ook driften (Driftend door een lange bocht OMG) en in een slip raken en dit dan nog weer corrigeren zodat je net niet crasht.
Het belevingsgevoel is met 100% vooruit gegaan
Beste update ooit
Today, we are happy to share with you that the 1.48 Open Beta branch for Euro Truck Simulator 2 is now available to try and test out. If you plan on participating in this Open Beta, we ask that you please help us by reporting any bugs you may encounter in the appropriate section(s) of our official forums.
Geïnstalleerd en meteen gekeken of ik met gierende banden door de bocht kan gaan.
Ja dat gaat dus nu en het is gruwelijk gaaf

Je kunt nu ook driften (Driftend door een lange bocht OMG) en in een slip raken en dit dan nog weer corrigeren zodat je net niet crasht.
Het belevingsgevoel is met 100% vooruit gegaan
Beste update ooit

[ Voor 40% gewijzigd door mmxmmx op 14-07-2023 04:10 ]
Hoezo zou je gaan driften met een truck in een simulatie game ?mmxmmx schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 02:53:
Ik zie net dit bericht :
Ja dat gaat dus nu en het is gruwelijk gaaf![]()
![]()
Het belevingsgevoel is met 100% vooruit gegaan![]()
Beste update ooit
koop dan Fia EU Truck Racing championship game.
https://store.steampowere...ruck_Racing_Championship/
Je gaat toch niet met 30 ton lading driften op een openbare weg.
1.48 open beta is inderdaad uit gekomen en ik mis helaas rebuild Zwitserland.
maar we kunnen al wel veel zien van de nieuwe DLC.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
30 ton lading ?Pykow schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 12:22:
[...]
Hoezo zou je gaan driften met een truck in een simulatie game ?
koop dan Fia EU Truck Racing championship game.
https://store.steampowere...ruck_Racing_Championship/
Je gaat toch niet met 30 ton lading driften op een openbare weg.
maar we kunnen al wel veel zien van de nieuwe DLC.
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Ik rij altijd met bloemen en niet meer dan 1 ton lading er zijn zelfs ritjes met 0 ton.
Maar goed ik speel dit spel zo als ik het wil spelen ik heb er tenslotte voor betaald met mijn eigen geld en als ik wil driften en remmen met gierende banden dan doe ik dat of jij dat nu wel of niet goedkeurt

[ Voor 4% gewijzigd door mmxmmx op 14-07-2023 14:23 ]
cracking cloud schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 14:01:
Waarom zou je niet gaan driften?
YouTube: INSANE Semi Truck Roundabout Drifting! LOL
Ben het volledig met je eens
En daar heb je voor de volle 100% gelijk.mmxmmx schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 14:01:
[...]
Maar goed ik speel dit spel zo als ik het wil spelen ik heb er tenslotte voor betaald met mijn eigen geld en als ik wil driften en remmen met gierende banden dan doe ik dat of jij dat nu wel of niet goedkeurt![]()
Als je in je eerste post nu had aangegeven dat jij het 'gruwelijk gaaf' vond had je ook een punt gehad, je hebt tenslotte alle recht op je eigen mening. Als je stelt dat het gruwelijk gaaf is, dan breng je het als feit en krijg ik het gevoel dat ik het dus ook zo moet vinden.
Wellicht bedoel je het niet zo, maar mijn eerste reaktie was ook: "Hoe haal je het in je hoofd?"
Maar ja, dan nog, het is jouw hoofd...
precies dat,strider1007 schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 16:12:
[...]
En daar heb je voor de volle 100% gelijk.
Als je in je eerste post nu had aangegeven dat jij het 'gruwelijk gaaf' vond had je ook een punt gehad, je hebt tenslotte alle recht op je eigen mening. Als je stelt dat het gruwelijk gaaf is, dan breng je het als feit en krijg ik het gevoel dat ik het dus ook zo moet vinden.
Wellicht bedoel je het niet zo, maar mijn eerste reaktie was ook: "Hoe haal je het in je hoofd?"
Maar ja, dan nog, het is jouw hoofd...
ik vind dat je een simulatie game realistisch moet spelen
Hoewel ik vermoeidheidsimulatie wel uit heb staan, want na 30 minuten rijden een parkeerplaats zoeken vind ik niet altijd even leuk.
Die komt in 1.49Pykow schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 12:22:
Binnenkort ga ik voor BE rijbewijs.
Heb truck simulator bijna een half jaar niet meer gebruikt.
Nu kwam ik het idee om truck simulator weer te gebruiken om te oefenen met een aanhangwagen te rijden.
Alleen zoek ik een goede automod met aanhangwagen. Alleen kan in deze niet vinden ik weet ook niet of dit bestaat.
Nu kwam ik het idee om truck simulator weer te gebruiken om te oefenen met een aanhangwagen te rijden.
Alleen zoek ik een goede automod met aanhangwagen. Alleen kan in deze niet vinden ik weet ook niet of dit bestaat.
Er is een Skoda SuperB mod met een caravan trailer...Evertt schreef op zondag 16 juli 2023 @ 17:11:
Mainmod: https://steamcommunity.co...iledetails/?id=1409820600
Schijnbaar verbeterde physics: https://steamcommunity.co...iledetails/?id=2391577599
Vraag mij niet of het werkt maar ik heb dit ding ooit zien rijden op TruckersMP met een caravan trailer.
Toen ik mijn vrachtwagenrijbewijs ging halen had ik niks aan ETS2
[ Voor 5% gewijzigd door Saybia op 16-07-2023 20:12 ]
Bedankt.Saybia schreef op zondag 16 juli 2023 @ 20:10:
[...]
Er is een Skoda SuperB mod met een caravan trailer...
Mainmod: https://steamcommunity.co...iledetails/?id=1409820600
Schijnbaar verbeterde physics: https://steamcommunity.co...iledetails/?id=2391577599
Vraag mij niet of het werkt maar ik heb dit ding ooit zien rijden op TruckersMP met een caravan trailer.
Het gaat mij meer om te oefenen met achteruit rijden.
Daar is de ETS2 wel goed in lijkt mij.
Die is er wel degelijk, zoek in steam workshop naar; devil bdf tandem truck pack.Evertt schreef op zondag 16 juli 2023 @ 17:11:
In alle eerlijkheid moet ik zeggen dat ETS2, alsmede andere driving sims als OMSI mij juist wel hebben geholpen om mijn bus rijbewijs te halen. Zal voor een vrachtwagen niet heel anders zijn voor mij me dunkt. Ik ben daardoor na 2 rijlessen in 1× geslaagd.Saybia schreef op zondag 16 juli 2023 @ 20:10:
[...]
Het kan dus wel degelijk helpen, al kan je een consumer grade sim natuurlijk nooit 1 op 1 vergelijken met de real world. Voor mij hielp vooral de bewustwording van het boven of voor de stuuras zitten en de ruimte die je nodig bent op de weg.
Euro Truck Simulator 2 - Wielton Trailer Pack
Gisteravond heeft SCS de eerste van de 2 al eerder aangekondigde trailer DLC's uitgebracht
De Wielton Trailer Pack DLC is nu beschikbaar in de Steam Store voor €3,99
https://store.steampowere..._2__Wielton_Trailer_Pack/
Ik heb hem zelf (nog ?) niet gekocht, ik heb niet zoveel met die dumper trailers,
Zelf rij ik meestal met een koeltrailer en die zit er juist niet in ...
Nee we krijgen 3 bulk trailers, 1 dropside (openbak) trailer, 1 schuifzeiltrailer en 1 geisoleerde trailer.Chantal_NL schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 06:29:Euro Truck Simulator 2 - Wielton Trailer Pack
[YouTube: Euro Truck Simulator 2 - Wielton Trailer Pack]
Gisteravond heeft SCS de eerste van de 2 al eerder aangekondigde trailer DLC's uitgebracht
De Wielton Trailer Pack DLC is nu beschikbaar in de Steam Store voor €3,99
https://store.steampowere..._2__Wielton_Trailer_Pack/
Ik heb hem zelf (nog ?) niet gekocht, ik heb niet zoveel met die dumper trailers,
Zelf rij ik meestal met een koeltrailer en die zit er juist niet in ...
Maar het zijn wel allemaal MASTERS

En dan heb je ook nog eens 2 trailers, waarbij de rechter sideskirt een lelijke zwarte vlek erop hebben zitten.
Alweer trailers met paintjobs problemen. Net zoals de Feldbinder.
/f/image/NOj9DyREUXZpLwe9mCKqESBk.png?f=fotoalbum_large)
Oklahoma DLC op 1 augustus... tijd om de boel weer eens af te stoffen.
Alleen jammer dat ik vanaf 1 augustus heel druk ben met verhuizen
Alleen jammer dat ik vanaf 1 augustus heel druk ben met verhuizen
Ik sla een keer over, ik speel het niet meer zo veel en laatste dls's heb ik alleen de event mee gedaan.
/▌
Iemand een idee waar deze update van was ?
Nope zie ook zo snel niets op het SCS Forum. ETS of ATS?mmxmmx schreef op maandag 24 juli 2023 @ 20:18:
Iemand een idee waar deze update van was ?
Dankzij de release notes weet ik nu dat ABS staat voor Anti-Lock Braking System. Ik heb altijd gedacht dat het staat voor Anti Blokkeer Systeem (iets wat op de fiets niet bestaat, maar wat ik simuleer door pompend te remmen, uit angst voor het gevaar waar het ABS voor ontworpen is in het geval van auto's).
Anti-blokkeer systeem is gewoon de nederlandse vertaling dus wat je dacht is correct. (Als je de letterlijke werking benoemd is het nog duidelijker Altijd Blijven Sturen 😅)FairPCsPlease schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 10:49:
[...]
Dankzij de release notes weet ik nu dat ABS staat voor Anti-Lock Braking System. Ik heb altijd gedacht dat het staat voor Anti Blokkeer Systeem (iets wat op de fiets niet bestaat, maar wat ik simuleer door pompend te remmen, uit angst voor het gevaar waar het ABS voor ontworpen is in het geval van auto's).
Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy
Schijnbaar kun je nu ook driften met je truck dus het is meer dan alleen abs (esp?)FairPCsPlease schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 10:49:
[...]
/▌
Nu is het wachten op de Scania mod voor ATS 1.48
Zeer leuke update die 1.48 ben zelden zo positief geweest !!
Zeer leuke update die 1.48 ben zelden zo positief geweest !!

[ Voor 255% gewijzigd door mmxmmx op 29-07-2023 00:52 ]