Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:48:
Ik heb gisteravond voor het eerst met de XG+ gespeeld, had al een tijdje niet meer gereden, dus moest eerst 2 DLC's kopen, game updaten, promods updated etc.

Het interieur is mooi maar de motor klinkt als een zak knikkers en het exterieur vind ik nu niet super gedetailleerd? Zeker de voorzijde, de grill etc. ziet er wat plat en low-texture uit vind ik?
je moet even naar de Kriechbaum MX13 sound for DAF 2021 sound mod kijken die is op worksshop te krijgen
dat veranderd een hoop

met die brakes weet ik maar het gebeurden tijdens het rijden dus ik kon gewoon door
heb het bij ATS wel 2 a 3 keer gehad dat ik vast stond

maar goed dat gebeurd in het echt ook wel .. pas geleden hier nog een op een kruispunt

https://www.flashphoto.nl...arsingel-vlaardingen.html

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@ravw vooral met dat koude weer, condens in het luchtsysteem, dan vriest de boel kapot.

[ Voor 5% gewijzigd door FastFred op 14-06-2021 09:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FairPCsPlease
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22:40
ravw schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:53:

maar goed dat gebeurd in het echt ook wel .. pas geleden hier nog een op een kruispunt

https://www.flashphoto.nl...arsingel-vlaardingen.html
De tekst op de trailer zegt het al: een vrachtwagen is 'more than wheels'. Ook een luchtslang dus, die kapot kan vriezen. Weer wat geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste rit met de XG+ van Innsbruck (hoofdgarage) naar Cordoba, Spanje erop zitten. En aangezien ik zondag pas Iberia en RttBs gekocht heb dus daar nog nooit gereden had, direct erna een ritje van Cordoba naar Istanbul; 4000km :+

Ook die Kriechbaum soundmod erop, nog niet super, maar wel beter.

[ Voor 13% gewijzigd door FastFred op 15-06-2021 11:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malle-piet
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13-04-2024
Een mooie trip door Franrijk naar Brest .Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/dtrVYpTK/gath.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Malle-piet op 15-06-2021 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:51

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Heeft iemand hier tips hoe ik livestock opdrachten kan krijgen? Ik heb al online opgezocht dat er 4 steden zijn waar je dit kan krijgen (2 in DK en 2 in SE), ik ben daar geweest bij de boerderijen, meerdere keren geslapen en toch geen enkele opdracht gekregen met livestock. Zelfs in mijn quick job, waar ik van tijd tot tijd kijk zie ik nooit een livestock opdracht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ircghost schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:35:
Heeft iemand hier tips hoe ik livestock opdrachten kan krijgen? Ik heb al online opgezocht dat er 4 steden zijn waar je dit kan krijgen (2 in DK en 2 in SE), ik ben daar geweest bij de boerderijen, meerdere keren geslapen en toch geen enkele opdracht gekregen met livestock. Zelfs in mijn quick job, waar ik van tijd tot tijd kijk zie ik nooit een livestock opdracht..
Gewoon wachten tot het voorbij komt en regelmatig in de quickjobs zoeken op Aria.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekleair
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06-2024
Ik kwam laatst toevallig deze Canadese projectwebsite tegen. Het lijkt wel of de rendering engine van ETS gebruikt is voor de renders. Met name de automodellen meen ik te herkennen van ETS (de vrachtwagens dan weer niet, kan me niet herinneren dat er bakwagens in ETS zaten).

[img]error.jpg[/img]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-07 21:59

Pykow

Angelo OTR

Player1S schreef op zondag 13 juni 2021 @ 10:49:
Net even de officiële video van Daf gekeken over de nieuwe XF en XG. Maken ze totaal geen melding over dat de XG al beschikbaar is in ETS2.

Wel raar. Wel deal sluiten met SCS dat ie er direct in zit maar niet zelf promoten in je video. Lijkt me toch dat ze die deal gemaakt hebben zodat irl truckers die ook ETS2 spelen de truck al kunnen ervaren. Dus waarom niet afsluiten met de melding dat men al een virtuele proefrit kan maken?
Op Twitter,facebook en Instagram heeft DAF Trucks NV stories en "gifs" gedeeld waarin ze melden dat de nieuwe DAF soon beschikbaar kwam in ETS2.
Tijdens de release hebben ze een 2 minuut langdurige video laten zien met de DAF XG in ETS2 game.
Ze hebben een website opgezet waarbij je kon aanmelden voor een DAF Experiance (waarmee je uitgenodigd kon worden in Eindhoven om daar een kijkje te nemen en speciaal daarvoor ingericht met ETS2 aan de gang te kunnen gaan)

SCS software heeft blogpost en alle social media meerdere malen gedeeld dat de nieuwe truck erin zit.
SCS software heeft ook een live stream op Twitch, Youtube en Steam plaatst laten vinden op de dag van de release.

Ik weet niet wat DAF en/of SCS Software beter hadden kunnen doen.
Misschien was de steen waaronder je ligt iets te zwaar :+
Ircghost schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:35:
Wat dacht je van Trucky app installeren en de ritten zelf erin zetten met de Dispatcher of via Trucksbook of via Virtual Speditor te vinden op het forum van SCS software.
Eventjes google en dan kom je alle uitleg tegen die je nodig hebt.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

@Pykow nooit van gehoord tot nu toe, bedankt! Heel toevallig ben ik er gisteren eindelijk een tegengekomen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:41

Player1S

Probably out in the dark

Pykow schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:43:

Ik weet niet wat DAF en/of SCS Software beter hadden kunnen doen.
Misschien was de steen waaronder je ligt iets te zwaar :+
In de 30m durende film die ik keek kwam het niet extreem duidelijk naar voren. Ik zou een stukje ETS2 laten zien met de text "And if you cannot wait, you can already experience our new truck yourself in Euro Truck Simulator 2 today!"

Ben trouwens vast niet de enigste die nu op de weg elke vrachtwagen dubbel checkt om te kijken of het toevallig een XG is O-)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

3 uur s'nachts in scandinavie, het is nog steeds licht :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vfen6IaWPR7OF283-R3awKa30iY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Kqcz1CTUayfhjwXfqnWbr1RK.jpg?f=fotoalbum_large
Player1S schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 18:26:
[...]
Ben trouwens vast niet de enigste die nu op de weg elke vrachtwagen dubbel checkt om te kijken of het toevallig een XG is O-)
Ik ben er ook meer op vrachtwagens gaan letten door ETS2, ook de PK"s enzo (dat staat vaak op de deur) :)

Ingame check ik het ook merk ik net :p Rijdt de Ai eigenlijk ook al met de XG? Ik ben hier onderweg naar Warschau.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UeJt4a_zIywciuJoCdQDyDkb4r8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uFyCyHHbJ2BuG25VQrM4dsuV.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door Marzman op 20-06-2021 07:46 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Marzman schreef op zondag 20 juni 2021 @ 07:00:
Rijdt de Ai eigenlijk ook al met de XG?
Ja :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1vsPza3y-n7OvAwOOWsWctPY0pE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lp6dfEk2gMGvZou94cMu4ObF.jpg?f=fotoalbum_large

De omleidingen worden ook moeilijker, als je dit met vangrail tegen komt (ook al gehad) dan kom je er eigenlijk niet meer langs.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_7r34bH3lRfzQPp17Ep-hq2HkYs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IZk14PxFvNSin3Rn92W62KCL.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door Marzman op 20-06-2021 11:13 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:27
@Marzman omleidingen kun je ook uitzetten in de instellingen. Heb ik zelf ook niet gedaan, maar het kan dus wel. Die met de helikopter met vangrail is leuk ja. Ben laatst vol gas met iets van 130 tegen de helikopter aangereden. Kon niet meer weg komen en alles was kapot. Gelukkig deed ik toen nog quick jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

AMD1800 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 12:45:
@Marzman omleidingen kun je ook uitzetten in de instellingen. Heb ik zelf ook niet gedaan, maar het kan dus wel. Die met de helikopter met vangrail is leuk ja. Ben laatst vol gas met iets van 130 tegen de helikopter aangereden. Kon niet meer weg komen en alles was kapot. Gelukkig deed ik toen nog quick jobs
Nee, ik vind de omleidingen wel leuk, ik probeer er wel altijd toch langs te komen. Als het echt niet lukt dan kun je ook nog saven en weer laden en met een beetje geluk is de helikopter veranderd in een ongeluk of brandende auto. Want de events zitten wel in de save, maar niet precies welke event het is schijnbaar :p

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Of gewoon daadwerkelijk de omleiding rijden i.p.v. er langsheen proberen te murwen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suggs
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ircghost schreef op zondag 20 juni 2021 @ 12:55:
Of gewoon daadwerkelijk de omleiding rijden i.p.v. er langsheen proberen te murwen ;)
Nee joh, dat is veels te makkelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Suggs schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:22:
[...]

Nee joh, dat is veels te makkelijk :+
Een echte trucker zou nooit met 35000 KG cement het gras op durven rijden, maar ik vind het ook altijd leuker om door te rijden. 9 van de 10 keer kun je er gewoon langs :)

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-07 10:44

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

*not recommended tip*
Met de meeste trailers kun je "onder" de rotor bladen van de helicopter doorrijden zonder deze te raken. Wel zoveel mogelijk rechts rijden (zo kort mogelijk langs berm of vangrail).

*empty*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

MR_VIPER schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 11:46:
*not recommended tip*
Met de meeste trailers kun je "onder" de rotor bladen van de helicopter doorrijden zonder deze te raken. Wel zoveel mogelijk rechts rijden (zo kort mogelijk langs berm of vangrail).
Haha, hier hebben ze het nog moeilijker gemaakt met pilonnen en paaltjes op alle rijbanen :p
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QVoWbsdbyLfpSomp5y4FzMcwqHg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Wnhv9OlwzoTHqrwg2kovz08q.jpg?f=fotoalbum_large

Maar je hebt wel gelijk, volgens het spel kan ik er inderdaad onderdoor ook al zie je overduidelijk dat die wiek veel lager zit :p
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oOUzmbtvLmCkVmTnA7KL4cJ4NHs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xaNJl0aTo6GaPg6amV5MKgTc.jpg?f=fotoalbum_large

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:39
Ik kan niet altijd langs een helikopter. Lijkt wel of er een onzichtbare muur zit dan.
Even saven en reload, en kan weer door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond ff tijd gehad om het ritje van Cordoba, Spanje, naar Istanbul, Turkije af te ronden, 4000 kilometer, en zou 200k verdienen. Had alleen niet door dat ik rijkelijk te laat was, weet niet of het een bug is maar ik heb gewoon de route gereden, waar het kon 90 op de cruise. Alleen in Spanje een keer omleiding gehad, maar de aflevering was 8 uur te laat, 200k door de plee :X

[ Voor 8% gewijzigd door FastFred op 24-06-2021 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Misschien was het een dringende levering? Dan kun je beter uitgerust beginnen, dat scheelt een keer slapen tijdens de route. In ETS2 rijdt ik ook meestal wat harder, de kans op een boete is vrij klein zolang je niet boven de autosnelheden komt (flitspalen doen dan niks, alleen politieauto's). In ATS mag je gewoon de autosnelheden rijden, 105 KM/U op binnenweggetjes zelfs :), best een verschil met Europa.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wel jammer dat er in Istanboel maar 1 bedrijf zit, had graag nog wat langer in de omgeving rond gereden maar alle vrachten vanuit daar zijn weer naar de andere kant van Europa...

Moet zeggen dat het wel relaxed rijden is met de laatste map DLC's die zijn uitgekomen, lekker lang gerekte stukken snelweg, cruisecontrol erop, filmpje of muziek erbij. In plaats van 60km/u bochten in snelwegen zoals je in oudere delen van de map nog wel eens ziet.

En ik krijg nu ook een notificatie als ik een ander land binnen rijd, weet niet of dat al lang zo is, maar vind wel mooi. De nieuwe lichten ben ik nu ook aan gewend geraakt, overdag is het nog ff wennen dat je het schijnsel van je koplampen niet ziet, maar dat is in het echt ook niet, en 's nachts is het ronduit prachtig rijden O+

[ Voor 27% gewijzigd door FastFred op 24-06-2021 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

FastFred schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 10:39:
Wel jammer dat er in Istanboel maar 1 bedrijf zit, had graag nog wat langer in de omgeving rond gereden maar alle vrachten vanuit daar zijn weer naar de andere kant van Europa...
En dat er maar een weg is. Die ging mij op een gegeven moment vervelen :)

Ik heb voor ATS nu Colorado (25 procent korting) en Colorado (50 procent) gekocht in de summersale. Dan kan ik weer wat in ATS gaan rondrijden.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

FastFred schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 09:43:
Gisteravond ff tijd gehad om het ritje van Cordoba, Spanje, naar Istanbul, Turkije af te ronden, 4000 kilometer, en zou 200k verdienen. Had alleen niet door dat ik rijkelijk te laat was, weet niet of het een bug is maar ik heb gewoon de route gereden, waar het kon 90 op de cruise. Alleen in Spanje een keer omleiding gehad, maar de aflevering was 8 uur te laat, 200k door de plee :X
Vermoeidheid simulatie uitzetten.
De tijd gaat zo snel in game dat het echt vervelend is om na 1 uur rijden in realtime alweer te moeten stoppen voor een break. in MP heb je al geen vermoeidheid en dat ben ik nu wel aangewend geraakt.
FastFred schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 10:39:

Moet zeggen dat het wel relaxed rijden is met de laatste map DLC's die zijn uitgekomen, lekker lang gerekte stukken snelweg, cruisecontrol erop, filmpje of muziek erbij. In plaats van 60km/u bochten in snelwegen zoals je in oudere delen van de map nog wel eens ziet.

En ik krijg nu ook een notificatie als ik een ander land binnen rijd, weet niet of dat al lang zo is, maar vind wel mooi. De nieuwe lichten ben ik nu ook aan gewend geraakt, overdag is het nog ff wennen dat je het schijnsel van je koplampen niet ziet, maar dat is in het echt ook niet, en 's nachts is het ronduit prachtig rijden O+
Istanboel kent volgens mij 5 bedrijven. helemaal achteraan heb je er 2, onderaan de stad nog 3 en begin van de snelweg 'Rock eater' ook weer een bedrijf.

De notificaties als je andere land of provincie in rijd is van ProMods 2.5xx
was mooi geweest als de base game dit ook had voor die mensen die niet met ProMods rijden.

Nieuwe belichting blijft belachelijk dat je in tunnels geen lichten ziet en dat truck accessoires ook geen licht/kleur geven overdag. Hopelijk ooit nog een update hiervoor.

Het is nu even wachten op een leuke verassing van SCS.
Eindelijk eens nieuwe lampen of individuele bars kunnen kleuren begin ik nu wel echt te missen.
Trucks al zo vaak opgebouwd dat ik inspriratie loos ben als het gaat met de base game.
Natuurlijk gelukkig veel mods te downloaden, maar als ik TruckersMP speel, kan ik daar weer niet makkelijk gebruik van maken of het moet local mods van maken en zie ik het alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timano
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-09-2023
ik heb een vraag ,
ik heb nu promods 2.55 gedownload alleen tijdens het spel is alles zwart wit behalve me eigen vrachtwagen,
weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timano
als iemand richting aangeeft of als ik met me lichten aan wil rijden is dat heel raar dan komen er van die rode dingen in me scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

timano schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 12:02:
als iemand richting aangeeft of als ik met me lichten aan wil rijden is dat heel raar dan komen er van die rode dingen in me scherm
Dan draai je waarschijnlijk een mod van voor versie 1.40

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

timano schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 11:51:
ik heb een vraag ,
ik heb nu promods 2.55 gedownload alleen tijdens het spel is alles zwart wit behalve me eigen vrachtwagen,
weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?
Dan is het voor 99% de kans dat het een tuning mod is met lampen die van voor 1.40 is.
Heeft niks met Promods 2.55 te maken.

je game.log nakijken voor fouten OF alle vrachtwagen tuning mods eruit halen en kijken of het dan verholpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:49
Toch even benieuwd of ik de enige ben..

Net een stuk in de nieuwe DAF gereden. Die spiegels vind ik ge-wel-dig. Veel meer zicht aan de linkerkant wat bij rotondes en afslagen erg goed van pas komt.

Maar dan:
Het dashboard. Ik kan alleen aan een piepklein getalletje zien hoeveel procent brandstof ik nog bij me heb ?

Wie heeft dat bedacht...

En de GPS vind ik bijna onbruikbaar.

Ik krijg de indruk dat ze het kleine schermpje wat in de meeste trucks gebruikt wordt gewoon uitvergroot hebben, waardoor de scherpte helemaal weg is. Ik rijd vrijwel altijd met het scherm in de 2e zoomstand. Je ziet dan een fatsoenlijk stukje van wat er op je af komt. Bij de DAF-GPS niet. Ik zie nu te laat dat er een afslag aankomt, dus of mis ik hem, of moet ik als een gek op de rem en uitvoegen terwijl daar eigenlijk geen tijd meer voor is.
Gevolg in mijn eerste rit: twee keer een afslag gemist en een keer een auto met caravan de berm in geduwd. Nou vind ik caravans maar niks, dus och.. Maar toch !

Ben ik de enige of delen meer rijders dit gevoel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb dat probleem in elke truck (behalve de klasieke Volvo die zo'n ouderwets scherm heeft).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
Marzman schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 15:15:
Ik heb dat probleem in elke truck (behalve de klasieke Volvo die zo'n ouderwets scherm heeft).
Welke Volvo bedoel je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

De oude FH16 Classic.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
Ah ok, is me eigenlijk nooit opgevallen. Rijd sowieso liever de oudere modellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

strider1007 schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 14:30:
Toch even benieuwd of ik de enige ben..

Net een stuk in de nieuwe DAF gereden. Die spiegels vind ik ge-wel-dig. Veel meer zicht aan de linkerkant wat bij rotondes en afslagen erg goed van pas komt.

Maar dan:
Het dashboard. Ik kan alleen aan een piepklein getalletje zien hoeveel procent brandstof ik nog bij me heb ?

Wie heeft dat bedacht...

En de GPS vind ik bijna onbruikbaar.

Ik krijg de indruk dat ze het kleine schermpje wat in de meeste trucks gebruikt wordt gewoon uitvergroot hebben, waardoor de scherpte helemaal weg is. Ik rijd vrijwel altijd met het scherm in de 2e zoomstand. Je ziet dan een fatsoenlijk stukje van wat er op je af komt. Bij de DAF-GPS niet. Ik zie nu te laat dat er een afslag aankomt, dus of mis ik hem, of moet ik als een gek op de rem en uitvoegen terwijl daar eigenlijk geen tijd meer voor is.
Gevolg in mijn eerste rit: twee keer een afslag gemist en een keer een auto met caravan de berm in geduwd. Nou vind ik caravans maar niks, dus och.. Maar toch !

Ben ik de enige of delen meer rijders dit gevoel ?
Je bent niet de enige die hier last van heeft.
Ik heb daarom nog altijd een telefoon met navigatie op m'n dashboard zitten of rijd gewoon met de F5 hud aan. Navigatie is inderdaad niet fijn. Gelukkig kan ik net als in het echt vaak bijna blind de goede richting op rijden. als ik twijfel, dan zoom ik even uit of even snel F5 en weer weg.

Percentage is niet echt een probleem, aangezien ik trucky overlay gebruik en daarin altijd precies kan zien, hoeveel KM te met de tank nog kunt rijden.
lifeguard schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 15:47:
[...]

Ah ok, is me eigenlijk nooit opgevallen. Rijd sowieso liever de oudere modellen :)
Rij maar eens met de oude MAN. kleine navigatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 29-06 18:13

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Ik rijd sinds het uitkomen van de DAF XG met dat ding en met die heb ik niet meer de F5 hub nodig moet ik zeggen. De GPS is daar eigenlijk 1 niveau te ver ingezoomd maar ik gebruik Sim Dashboard daarnaast dus dat scheelt al een hoop. De XG is wel een leuk ding om in te rijden maar ik mis een beetje de kracht die de Volvo heeft dus ik zit een beetje te twijfelen... de nieuwe vooruitstrevende DAF die prettig rijdt blijven gebruiken met een enorm mooie cockpit of toch meer power met de Volvo... Ik ben nogal van de grote en zware vrachten en daar mis ik toch iets bij de DAF heb ik het idee.....

Moet wel zeggen dat Sim Dashboard het brandstof niveau van de nieuwe XG niet goed toepast, scheelt soms een 200 liter wat ik minder heb dan Sim Dashboard aangeeft... is weleens lastig :P

[ Voor 13% gewijzigd door lameeuw op 02-07-2021 01:02 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik vind het ook wel leuk om zware vrachten met de DAF te doen. Deed het hiervoor ook met de Renault, dan is de DAF een stuk sterker (ook al heeft die evenveel PK)

Ik gebruik meestal wel de hub (in elke truck), snelheid, benzine en navigatie (uitgezoomd) zijn dan inderdaad beter bruikbaar. Ook als je schade rijdt kun je zo even kijken. Ook de rechterspiegel voeg ik vaak toe met F2 omdat ik maar op een scherm speel. In het echt kun je snel je hoofd bewegen, maar hier moet je moeilijk doen met de muis of knop 9 op het numpad voor de rechterspiegel.

[ Voor 57% gewijzigd door Marzman op 02-07-2021 07:04 ]

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik ben een nieuwe save gestart in ATS met de Kenworth K100 mod. Wat een fantastische vrachtwagen is dat zeg, kan er geen genoeg van krijgen :D

Gebruik zelf trouwens Simdashboard op een tablet om het dashboard te simuleren.
De standaard GPS heb ik uitstaan evenals de spiegel overlay. Met TrackIR is dat ook overbodig namelijk :)
En voor de navigatie heb ik de iPad Air mod.

[ Voor 6% gewijzigd door London op 02-07-2021 09:12 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

lameeuw schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 00:59:
Ik rijd sinds het uitkomen van de DAF XG met dat ding en met die heb ik niet meer de F5 hub nodig moet ik zeggen. De GPS is daar eigenlijk 1 niveau te ver ingezoomd maar ik gebruik Sim Dashboard daarnaast dus dat scheelt al een hoop. De XG is wel een leuk ding om in te rijden maar ik mis een beetje de kracht die de Volvo heeft dus ik zit een beetje te twijfelen... de nieuwe vooruitstrevende DAF die prettig rijdt blijven gebruiken met een enorm mooie cockpit of toch meer power met de Volvo... Ik ben nogal van de grote en zware vrachten en daar mis ik toch iets bij de DAF heb ik het idee.....

Moet wel zeggen dat Sim Dashboard het brandstof niveau van de nieuwe XG niet goed toepast, scheelt soms een 200 liter wat ik minder heb dan Sim Dashboard aangeeft... is weleens lastig :P
Ik rij meestal ladingen tussne de 15 en 23ton.
Af en toe tot de max 32ton met een voedseltanker.
Dat gaat prima met de DAF XG+, zolang je niet vol op in de bergen komt, dan zak je wel eens terug naar 40km/h. Ik rij dan ook vrijwel altijd met 4x2.

Voor vrachten boven de 40ton ga ik al naar de Scania of Volvo met 6x4
Locomotief of de grote speciale vrachten zoals de turbine van 71ton, rij ik met scania 8x4.
Rij ik heel erg weinig mee. 1 keer per 2 maanden misschien.
Marzman schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 06:59:
Ik vind het ook wel leuk om zware vrachten met de DAF te doen. Deed het hiervoor ook met de Renault, dan is de DAF een stuk sterker (ook al heeft die evenveel PK)

Ik gebruik meestal wel de hub (in elke truck), snelheid, benzine en navigatie (uitgezoomd) zijn dan inderdaad beter bruikbaar. Ook als je schade rijdt kun je zo even kijken. Ook de rechterspiegel voeg ik vaak toe met F2 omdat ik maar op een scherm speel. In het echt kun je snel je hoofd bewegen, maar hier moet je moeilijk doen met de muis of knop 9 op het numpad voor de rechterspiegel.
In Singleplayer gelukkig een mod, waardoor de rechterspiegel klein in het hoekje staat.
Had gehoopt dat ETS2 dit zelf ook als optie zou maken in game.
Als ik TruckersMP speel heb je zulke mods niet en dus zit er een te grote spiegel steeds in beeld.

Ik heb zelf ook Sim dashboard (betaalde editie), maar bij mijn thuis is mijn Wifi niet geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timano
Weet er iemand wanneer de MAN txg 2020 beschikbaar komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potenscia
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 05-06 14:17
Nee, niemand weet of en wanneer die truck komt. Ik hoop persoonlijk dat de TGX 2020 dit jaar nog komt, want ik vind 'm heel mooi. Het vehicle team van ETS2 is wel groter dan ooit, maar het hangt natuurlijk ook van MAN af, dus het is allemaal hopen en niets weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strider1007
MR_VIPER schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 17:19:
[...]

Pssst... TDU Solar Crown is in development. Soort TDU 3.
YouTube: Welcome to Hong Kong Island

September 2022...

Geen vrachtwagens, ik weet het..

[ Voor 25% gewijzigd door strider1007 op 07-07-2021 08:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:27
strider1007 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 20:53:
[...]

September 2022...

Het zou prachtig zijn als dit tdu3 zich in Hong Kong afspeelt. Misschien nog wat buitengebied erbij met wat bergweggetjes enzo, maar ja, laat maar komen.

Ik vraag me af waarom mensen die dit soort games maken niet eens gaan samen werken. Dan hoef je maar een spelwereld te maken voor 2 spellen. Kun je mooi allemaal distributie opdrachten doen in een stad. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

offtopic:
Laten we weer ETS2 en ATS bespreken. Zal vast wel een tdu 3 topic komen ;-)

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik kon er hier makkelijk langs via de af en oprit (op de achtergrond), maar hoe kom je aan een doorgezakte container? Hebben ze in America geen onderstel er onder ofzo?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rHm90vUp-pKADLXGsE9IBlV5dHU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZWqAxD8bMidR3feGQoRihfHc.jpg?f=fotoalbum_large

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FairPCsPlease
Marzman schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 17:22:
Ik kon er hier makkelijk langs via de af en oprit (op de achtergrond), maar hoe kom je aan een doorgezakte container? Hebben ze in America geen onderstel er onder ofzo?
[Afbeelding]
Metaalmoeheid.

Het was een luie trailer ;)

En over schade gesproken: wat gebeurt er als je door rijd met schade? Ik ben obsessief met onderhoud van mijn truck, ik laat slijtage nooit verder oplopen dan 2-3% voor ik naar de garage ga en reload bij een ongeval omdat ik een perfectionist ben. Maar wat gebeurt als je door rijd met schade? Bij welk percentage houdt je truck spontaan op met rijden?

[ Voor 24% gewijzigd door FairPCsPlease op 10-07-2021 18:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

FairPCsPlease schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 18:08:
[...]

Metaalmoeheid.

En over schade gesproken: wat gebeurt er als je door rijd met schade? Ik ben obsessief met onderhoud van mijn truck, ik laat slijtage nooit verder oplopen dan 2-3% voor ik naar de garage ga en reload bij een ongeval omdat ik een perfectionist ben. Maar wat gebeurt als je door rijd met schade? Bij welk percentage houdt je truck spontaan op met rijden?
De motor valt dan af en toe uit. Hoe meer schade hoe vaker hij uit valt. Bij veel schade start hij ook moeilijker daarna (tot niet meer als hij te zwaar beschadigd is). Ik kan er geen exacte percentages op plakken.

En je gaat boetes krijgen op de weegbruggen/keurstations in ATS en Turkije.

[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 10-07-2021 18:24 ]

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

strider1007 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 20:53:
[...]

September 2022...

Als je het leuk vind gewoon rond te rijden is BeamNG ook wel tof. Er zit ook een vrachwagen in ;) Het bijzondere aan het spel is dat je auto net zo snel kapot gaat als een echte auto. Rijdt je te hard over een stoepje dan heb je schade, rijdt je met 30 tegen een lantaarnpaal dan kun je al niet meer verder rijden. Ze hebben geen grote map, maar wat kleine maps. Steden, bos, berg.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lifeguard
Marzman schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 18:29:
[...]

Als je het leuk vind gewoon rond te rijden is BeamNG ook wel tof. Er zit ook een vrachwagen in ;) Het bijzondere aan het spel is dat je auto net zo snel kapot gaat als een echte auto. Rijdt je te hard over een stoepje dan heb je schade, rijdt je met 30 tegen een lantaarnpaal dan kun je al niet meer verder rijden. Ze hebben geen grote map, maar wat kleine maps. Steden, bos, berg.
Geen grote maps? Er is een geweldige mod-community en er zijn zeker wel behoorlijke maps. (geen ets2)
Nadeel ... wanneer je een grote map hebt, en AI traffic wat hoger zet dan heb je wel een behoorlijke pc nodig.
Nu zullen wij Tweakers dit wel hebben, maar de systeemeisen zijn de laatste tijd behoorlijk veranderd :)

OT ik hoop dat ze de nieuwe Iveco erin gaan zetten. Ik heb niks met Iveco, maar dat nieuwe model vind ik wel echt heel gaaf.

[ Voor 7% gewijzigd door lifeguard op 10-07-2021 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Weet iemand hoe de co-insurance berekend wordt in ATS? Bij mij is die 35 procent en ik wil die omlaag proberen te krijgen maar de handigste manier (behalve geen ongelukken krijgen :p ) hangt ook af van de berekening. Als het per mile is moet ik gewoon veel rijden, als het per job is kan ik beter korte jobs doen, als het per dag is kan ik ook nog veel slapen tussen jobs.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

We kunnen op zeer korte termijn 1.41 verwachten. WoT servers krijgen maintenance en 9 van de 10 keer is dat met een ets/ats versie aanpassing.

*empty*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:54

Entity

9000rpm

In een nieuwsbericht van afgelopen zaterdag wordt dat ook aangegeven:
The full release of the 1.41 update is coming soon, hopefully in a matter of days
Eerder in dit topic werd de K100-E genoemd, dat is sindsdien mijn favoriete ATS truck. Inclusief heerlijke 70's/80's paint jobs!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pkz9QvtlYmd-PUU_Tkz-vA57-Xc=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ynTUbN5REXQ7jw9gc68s1ja9.jpg?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik vind het wel leuk moet ik zeggen te proberen die insurrance omlaag te krijgen in ATS, ik zit nu op 33 procent. Jammer dat ze dat ook niet in ETS2 hebben zitten dan zou ik veel voorzichtiger rijden. Het maakt de opdrachten ook wat moeilijker om op tijd te komen omdat ik netjes stop bij verkeerslichten en afrem in dorpen enzo.

Ik heb in ETS2 wel de de opdrachten dat je foutloos moet rijden uit de heavy cargo dlc gedaan, maar ja dat is na drie opdrachten klaar :p Ik ben ook wat meer op de cruiscontrol gaan rijden (ook om harder en zachter te gaan rijden via de cruisecontroll) hiervoor en heb ontdekt dat die in de daf een groen streepje is in de snelheidsmeter. Dat had ik nog niet gezien. Er zit wel een iritante ratel in het motorgeluid soms, alsof het blok te weinig olie heeft gehad :p

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Marzman schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 17:22:
[Afbeelding]
Je ziet wel eens dat oude trailers wat doorzakken.
Dat is metaal dat slijt "vermoeid" raakt.
Dit gebeurd wel eens bij bedrijven die het niet zo nauw nemen op de veiligheid van hun chauffeurs.
in deze centen business gebeurd dit helaas wel eens.
FairPCsPlease schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 18:08:
[...]

Metaalmoeheid.

Meestal als je netjes rijd dan loopt je schade percentage op, maar zal je zien dat het vooral banden slijtage is.
Je banden kunnen 100% kapot gaan en dan nog zal je truck blijven rijden.
Ik heb zelfs een trailer gehad met 100% schade, omdat ik deze een maand lang niet had gerepareerd.
Daar merk je niks van.

Motor schade die je ook oploopt (maar veel minder snel) die kunnen bij 20% al voor een uitvallende motor zorgen.
In theorie kan het zijn dat je met meerschade iets langzamer rijd en dat je verbruik veel hoger gaat liggen.
Dus kost een rit iets meer geld. (hoewel geld vaak na 5 uur spelen op een nieuwe profiel geen probleem meer is )
MR_VIPER schreef op maandag 12 juli 2021 @ 07:21:
We kunnen op zeer korte termijn 1.41 verwachten. WoT servers krijgen maintenance en 9 van de 10 keer is dat met een ets/ats versie aanpassing.
Maintanance was voor het einde van de Iberia cruise event.
Volgens geruchten is de kans wel aanwezig dat het deze week nog gaat gebeuren.
Let wel op dat 1.41 mods eventueel niet meer werken.
Wil je convoy rijden, dan moet je een profiel hebben zonder mods (OOK GEEN PROMODS)
Marzman schreef op maandag 12 juli 2021 @ 08:58:
Ik vind het wel leuk moet ik zeggen te proberen die insurrance omlaag te krijgen in ATS, ik zit nu op 33 procent. Jammer dat ze dat ook niet in ETS2 hebben zitten dan zou ik veel voorzichtiger rijden. Het maakt de opdrachten ook wat moeilijker om op tijd te komen omdat ik netjes stop bij verkeerslichten en afrem in dorpen enzo.

Ik heb in ETS2 wel de de opdrachten dat je foutloos moet rijden uit de heavy cargo dlc gedaan, maar ja dat is na drie opdrachten klaar :p Ik ben ook wat meer op de cruiscontrol gaan rijden (ook om harder en zachter te gaan rijden via de cruisecontroll) hiervoor en heb ontdekt dat die in de daf een groen streepje is in de snelheidsmeter. Dat had ik nog niet gezien. Er zit wel een iritante ratel in het motorgeluid soms, alsof het blok te weinig olie heeft gehad :p
Wat boeit de verzekering als je meer dan een miljoen op je rekening hebt staan in het spel.
Ik rij puur voor mijn plezier en ontdek heel soms nieuwe gebouwen of monumenten.

Moet wel eerlijk zeggen is dat ik deze maand nog maar 12 ritjes heb gereden en maar 8 350km op de teller heb staan.
Ik rij normaal 55.000km per maand minimaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Potenscia
De MAN TGX 2020 is zojuist bevestigd door MAN zelf.
https://mobile.twitter.co...tatus/1414697369405374465

Alleen er is nog geen idee wanneer die zal komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Pykow schreef op maandag 12 juli 2021 @ 13:31:
[...]
Wat boeit de verzekering als je meer dan een miljoen op je rekening hebt staan in het spel.
Ik rij puur voor mijn plezier en ontdek heel soms nieuwe gebouwen of monumenten.

Moet wel eerlijk zeggen is dat ik deze maand nog maar 12 ritjes heb gereden en maar 8 350km op de teller heb staan.
Ik rij normaal 55.000km per maand minimaal
Ik heb 700+ miljoen in ETS2, dus het is niet dat ik het geld niet kan missen nee :p Ik kijk ook niet wat de ritten opleveren, maar rijdt ook overal te hard en vaak door rood (met boetes aan omdat het inderdaad niet boeit). Maar zo'n getalletje vind ik dan wel weer leuk om omlaag te krijgen omdat het wat zegt over het aantal brokkken dat je maakt.

In ATS heb ik trouwens veel minder geld, 100.000 dollar ofzo en ook maar twee chauffeurs in dienst. Ik neem er expres niet meer om niet dezelfde situatie als in ETS2 te krijgen. Maar ik moet zeggen dat ik ook meer voor de routes rijdt, in ATS twee keer door een natuurreservaat gereden, dan krijg je zo'n boete van 1500 euro omdat je daar niet mag rijden. Maar dat is het waard :p

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Marzman schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 12:42:
[...]

Ik heb 700+ miljoen in ETS2, dus het is niet dat ik het geld niet kan missen nee :p Ik kijk ook niet wat de ritten opleveren, maar rijdt ook overal te hard en vaak door rood (met boetes aan omdat het inderdaad niet boeit). Maar zo'n getalletje vind ik dan wel weer leuk om omlaag te krijgen omdat het wat zegt over het aantal brokkken dat je maakt.

In ATS heb ik trouwens veel minder geld, 100.000 dollar ofzo en ook maar twee chauffeurs in dienst. Ik neem er expres niet meer om niet dezelfde situatie als in ETS2 te krijgen. Maar ik moet zeggen dat ik ook meer voor de routes rijdt, in ATS twee keer door een natuurreservaat gereden, dan krijg je zo'n boete van 1500 euro omdat je daar niet mag rijden. Maar dat is het waard :p
ATS heb ik ook minder geld en minder chauffeurs etc.
Ik speel bijna nooit ATS omdat de lego trucks mij niet zo boeien.
Nu ETS2 nog, want ATS is niet boeiend :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Mooi dan zal Wyoming binnenkort wel uitkomen! *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Pykow schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 13:22:
[...]

Nu ETS2 nog, want ATS is niet boeiend :+
Et voilà: ETS2 1.41 is nu ook uit :)

https://blog.scssoft.com/...ulator-2-141-release.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Tof, een uitbreiding op Iberia, al had ik gehoopt op wat bergwegen :)

A-24 Duoro Road Addition to Iberia DLC

Die bug met die reflectie merkte ik ook inderdaad. Dan zag je de barriers of de navigatie in je zijraam (op rotondes was dat vooral merkbaar)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Vanmorgen met 1.41 gereden..

Klopt het dat ze de kijkhoek van de F2 spiegels hebben aangepast?

Ik lees er niets over in de change-log, maar heb toch heel erg het gevoel dat ze meer naar 'buiten' gezet zijn, qua kijkhoek dan.. Zowel met als zonder de mod om ze kleiner te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FairPCsPlease
In American Truck Simulator is ProMods Canada uitgeschakeld in 1.41 en in Coast-to-Coast kan ik rijden, maar als ik met ESC het menu wil openen crasht de game.

In Euro Truck Simulator 2 op 1.41 wil mijn modded profiel met ProMods, Rusmap, Southern Region, The Great Steppe en Road to Asia niet eens laden.

Ik ben terug gegaan naar 1.40 middels Steam's beta-functie en wacht op updates van al mijn mods.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Die snelheden in ATS zijn wel heerlijk :) Waar je in ETS2 al geluk hebt als je ergens 90 mag rijden zitten er in ATS hele stukken van 129 km/u (soms loopt het wel even terug naar 125 of 121 ;) ). Ik heb eerst op miles gereden, maar werd het omrekenen van gewichten en benzine enzo beu. Ik was altijd benieuwd hoe veel het dan is in liters, hoe hard ik reed in km etc). De brandstof gaat er dan wel een stuk sneller doorheen als de cruisecontrol op 130 staat.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FairPCsPlease
Marzman schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 12:37:
Die snelheden in ATS zijn wel heerlijk :) Waar je in ETS2 al geluk hebt als je ergens 90 mag rijden zitten er in ATS hele stukken van 129 km/u (soms loopt het wel even terug naar 125 of 121 ;) ). Ik heb eerst op miles gereden, maar werd het omrekenen van gewichten en benzine enzo beu. Ik was altijd benieuwd hoe veel het dan is in liters, hoe hard ik reed in km etc). De brandstof gaat er dan wel een stuk sneller doorheen als de cruisecontrol op 130 staat.
Dan ben je wel van de standaardbegrenzing afgeweken. 65 mijl = 104,6 km.

Gelukkig is het brandstofverbruik in de truck simulator games virtueel. Ik zou zelf nooit een voertuig willen besturen dat fossiele brandstofverbruik verbruikt (ik heb daarom ook nooit rijles genomen).

[ Voor 13% gewijzigd door FairPCsPlease op 16-07-2021 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Marzman schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 12:37:
Mijn truck heeft geen begrenzing maar ik doe altijd wot contracts en dan ga je niet sneller dan 65 mijl. Ik haat California want daar mag je maar 55 :( btw wel gaaf dat ze Cali al aan het rebuilden zijn. Tijd voor een rebuild van Engeland.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ProMods Canada voor 1.41 is uit. ETS moet nog een paar dagen wachten :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Er is een nieuwe event in Idaho :)

/▌

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• strider1007
De Iberia-DLC levert wel mooie plaatjes op... Hier in Lissabon.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-tYUvGWE43wFt0Fa8tUFUzpXM7I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vSEhnyGH2n1TY7ZdUpCZ0dB9.jpg?f=fotoalbum_large

In Lissabon een vrachtje opgepikt die 3.500 km verderop afgeleverd gaat worden..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ey_U8bZwNAogKQnYkH8Hy3EaVJY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K07QbLrzMk7osAUi6a0Ry5Pm.jpg?f=fotoalbum_large

Even later bij Porto..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R10UUY0CNSVbeDJxoHCEXoHPgrY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tSIJCk0RfKckc46h01ALlaOn.jpg?f=fotoalbum_large

En bij net boven Vigo..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QM9QUlauLpKTvBjpiocMtkPkigc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xSgQl5JIA5OfgMhwRfWwgehl.jpg?f=fotoalbum_large

Een paar maanden geleden met MSFS2020 hieroverheen gevlogen. Toen dacht ik nog dat het best mooi zou zijn hier rond te rijden. En ik heb nog gelijk ook.. :)

[ Voor 61% gewijzigd door strider1007 op 17-07-2021 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMaster_II
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14:58
Ik merk meerdere game crashes bij het opstarten van het Trailer dealer menu. Iemand ook hier last van??

The S in IOT stands for security.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Net even geprobeerd, maar nee, geen problemen. Trailermenu opent gewoon.

Misschien nog een incompatible mod die aan staat ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HMaster_II
Leek inderdaad op een trailer mod. Maar geen stond op rood. Dat is het vreemde.
Het was niet mijn primair profiel, want die zit in de ProMods. Ik probeer op een ander profiel mijn truck en Trailer te save-editen, maar ik vind de stappenplannen wel lastig om te volgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CjhmSYKM79S1yrNJ8VB0GYtSEuo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/llfzGB58HBEiA0EdlEsbZzSG.jpg?f=fotoalbum_large
Ik ga eerst maar even met aardappelen rijden. De ritjes eindigen allemaal in een andere staat dus dat fast travel is wel handig (ik heb maar twee garages in ATS).

/▌

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• CR2032
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
Na een lange tijd geen ETS2 aangeraakt te hebben weer helemaal opnieuw begonnen. Met stock ETS2 en alleen een paar real name mods en sound package. Net een prachtige eerste langere rit gemaakt van Dortmund via Litouwen naar Helsinki. Stock ETS2 ziet er erg fraai uit tegenwoordig.

Heb sinds kort de Logitech Heavy Duty Side panel, dit maakt ETS2 helemaal af.
Had ik veel eerder moeten hebben. Een hand op de korte pook van de Side panel voor het rondkijken en het draaiwiel voor de cruise control. In combinatie met het Logitech G920 stuur is het puur genieten.

Alvast helemaal klaar voor Farming Simulator 22 die dit najaar uitkomt. Panel werkt ook fijn met MSFS 2020 en X-Plane.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q4npExj3qZdWC5efDFheIN-ct_8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/8XFRfVDTeI5gvmjGi3tpwAwm.png?f=user_large

Nu alleen nog iets als een knoppen template verzinnen per simulator. Zoiets, maar dan handiger. :)
https://www.reddit.com/r/...itech_side_panel_overlay/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tm7S-sMs_GuxkkbLgq5CzaykCLo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hh3ND30uMnGUSTDOlyTLhbdw.webp?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door CR2032 op 21-07-2021 23:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Potenscia
Thanks @ScuL en anderen voor het uitbrengen van Promods 2.56! Ik zat me gisteren al een beetje te vervelen, want m'n vanilla profiel stond nog bezet voor een convooi rit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het is lastig contracten met aardappelen te vinden in Idaho bij de externe contracten. Maar met een eigen graantrailer gaat het gelukkig een stuk beter, er verschijnen meteen meerdere vrachten met aardappelen. Ook hier kwam de fast travel van pas, want mijn garage zit in Los Angeles :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pJlvYJNsPA2_vbR3S28t9AO9fbM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pla1oytujcAUPkVR1knONSG8.jpg?f=fotoalbum_large

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FairPCsPlease
Marzman schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 16:12:
Het is lastig contracten met aardappelen te vinden in Idaho bij de externe contracten. Maar met een eigen graantrailer gaat het gelukkig een stuk beter, er verschijnen meteen meerdere vrachten met aardappelen. Ook hier kwam de fast travel van pas, want mijn garage zit in Los Angeles :)
Bedankt voor de tip, want ik zocht met een geïsoleerde trailer en vond ze dus niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

CR2032 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 22:47:
Na een lange tijd geen ETS2 aangeraakt te hebben weer helemaal opnieuw begonnen. Met stock ETS2 en alleen een paar real name mods en sound package. Net een prachtige eerste langere rit gemaakt van Dortmund via Litouwen naar Helsinki. Stock ETS2 ziet er erg fraai uit tegenwoordig.

Heb sinds kort de Logitech Heavy Duty Side panel, dit maakt ETS2 helemaal af.
Had ik veel eerder moeten hebben. Een hand op de korte pook van de Side panel voor het rondkijken en het draaiwiel voor de cruise control. In combinatie met het Logitech G920 stuur is het puur genieten.

Alvast helemaal klaar voor Farming Simulator 22 die dit najaar uitkomt. Panel werkt ook fijn met MSFS 2020 en X-Plane.

[Afbeelding]

Nu alleen nog iets als een knoppen template verzinnen per simulator. Zoiets, maar dan handiger. :)
https://www.reddit.com/r/...itech_side_panel_overlay/

[Afbeelding]
Ik ben toch altijd blij wanneer Promods weer beschikbaar is voor de nieuwste versie.
Je krijgt zoveel moois er extra bij en ze hebben de textures op heel veel plekken vernieuwd en beter gemaakt. De nieuwe A10 bij Salzburg is een plaatje, ik kan iedereen aanraden om hier eventjes overheen te rijden.

Als je dan toch Stock ETS2 speel, zorg dat je Iberia DLC in bezit hebt.
Daar hebben ze ook nieuwe snelweg aangelegd A24 (uit mijn hoofd) langs de spaanse,portugese grens.
Je mond valt openen, hoe mooi het daar is om te rijden tussen de wijngaarden.

Side panel ga ik deze week ook halen is mijn verwachting.
Ik zit er al een tijdje naar te kijken en begint steeds meer te kriebelen.
Zelf speel ik ook steeds meer Farming, maar dat doe ik wel met Toetsenbord en muis.
Maar de side panel kan heel erg handig zijn met de shovel.
Waarom ik niet met mijn Logitech G29 speel is vrij simpel.
Het sturen voelt niet direct aan, zit geen Force feed back op en dus te losjes.
Voelt gewoon niet fijn aan, daarnaast je hebt zoveel toetsen nodig, dat ik makkelijker bij mijn toetsenbord moet komen. ETS2 speel ik wel met stuur uiteraard.

Ik ben afgelopen weekend ook heel erg druk bezig geweest met het designen van nieuwe trailers.
Ekeri Jumbo Trailer: https://www.instagram.com/p/CRx-ENVBIr8/

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Na een hele lange tijd geen ETS2 meer aangeraakt te hebben. Had er even geen zin meer in. Toch maar weer eens de vrachtwagen gestart. Gelijk maar een nieuwe gekocht. Ben benieuwd hoe dat die gaat zijn.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jM7CBHc.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 26 juli 2021 @ 12:00:
[...]

Ik ben toch altijd blij wanneer Promods weer beschikbaar is voor de nieuwste versie.
Je krijgt zoveel moois er extra bij en ze hebben de textures op heel veel plekken vernieuwd en beter gemaakt. De nieuwe A10 bij Salzburg is een plaatje, ik kan iedereen aanraden om hier eventjes overheen te rijden.
Thanks, leuk detail is dat de A10 is gemaakt door een Nederlandse dev (FisherJB) :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ScuL schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 23:09:
[...]

Thanks, leuk detail is dat de A10 is gemaakt door een Nederlandse dev (FisherJB) :)
Hier sta ik lekker bij de BP langs de A10 ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a09LGuSp1uFQ0OHloSZb0NF2t9E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xukqzsbOoPoqCBTJVClYEBmU.png?f=fotoalbum_large

https://www.instagram.com...m_source=ig_web_copy_link
CyberCow schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:46:
Na een hele lange tijd geen ETS2 meer aangeraakt te hebben. Had er even geen zin meer in. Toch maar weer eens de vrachtwagen gestart. Gelijk maar een nieuwe gekocht. Ben benieuwd hoe dat die gaat zijn.

[Afbeelding]
Als je dan toch met digitale camera spiegels wilt rijden, pak dan de DAF XG+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CR2032
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
Pykow schreef op maandag 26 juli 2021 @ 12:00:
[...]

Als je dan toch Stock ETS2 speel, zorg dat je Iberia DLC in bezit hebt.
Daar hebben ze ook nieuwe snelweg aangelegd A24 (uit mijn hoofd) langs de spaanse,portugese grens.
Je mond valt openen, hoe mooi het daar is om te rijden tussen de wijngaarden.

Side panel ga ik deze week ook halen is mijn verwachting.
Ik zit er al een tijdje naar te kijken en begint steeds meer te kriebelen.
Zelf speel ik ook steeds meer Farming, maar dat doe ik wel met Toetsenbord en muis.
Maar de side panel kan heel erg handig zijn met de shovel.
Waarom ik niet met mijn Logitech G29 speel is vrij simpel.
Het sturen voelt niet direct aan, zit geen Force feed back op en dus te losjes.
Voelt gewoon niet fijn aan, daarnaast je hebt zoveel toetsen nodig, dat ik makkelijker bij mijn toetsenbord moet komen. ETS2 speel ik wel met stuur uiteraard.
...
ProMods staat hier inmiddels ook aan. Met een nieuwe 3060 Ti videokaart is dat genieten. :)

Side panel blijft top, had ik veel eerder moeten doen. Eigenlijk is het een simpele joystick met een heleboel knoppen, je hebt er ook geen aparte voeding of drivers voor nodig. Ideaal. ETS2 en ATS herkennen de stick direct.

Je bent alleen wel even bezig om al die knoppen in te stellen. Ik kwam er pas later achter dat er nog een extra niet genummerde knop zit met het indrukken van het draaiwiel zelf. Dat is nu Start Cruise control geworden, met up/down draaien werkt dat heel fijn.

Wanneer Farm Simulator 22 dit najaar uitkomt zal er vast weer een run komen op dit panel met hoge prijzen en lange levertijden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j2QCTFi0dSit_9Fn8JJVxHB07tI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8qB4Xsx5p4KBJBI68aCM2N2m.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HMaster_II
Gisteren de eerste DAF XG in het echt gespot op de A12 tussen Waterberg en Ede.
Volledig witte versie met Mirrorcams. Deze reed met een v. Reenen oplegger.

Echt een mooie truck om te zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-06 15:44
Voor de eerste keer de nieuwe DAF uitgelaten.
Wel even wennen met die camera spiegels

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ARJ28t9HpktMurZr72UHH2avgmY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/R81ODJfWzNLe9JDS87wVXfC7.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eQPLGlPeaqNOetPPMo_uV4giITo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZaTrBXWj5oMZKOs5FbMT4CnL.jpg?f=fotoalbum_large

Kwam ook nog een paar waakhonden tegen toen ik van de boot af kwam

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fCnETWzoLo96g-dUfqOAwtwKwqs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rYvRPyXrQNrzKtigfEwTfaGq.jpg?f=fotoalbum_large

Nog een klein stukje :F
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S7aIQWq5mlnKiqVHtBJeXxF_4Rk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EZ6eHxR22x9a5DxGInELhY6a.jpg?f=fotoalbum_large

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

HMaster_II schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 14:12:

Ik kwam hem vorig jaar al tegen in het zwart, nog voor de prototype/camouflage variant.
Dat was op de A2 rond Beesdt - Den bosch.

Daarnaast 2x zien rijden met camouflage in Bemmel.
Inderdaad een mooie truck.
FransJansen schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:18:
Voor de eerste keer de nieuwe DAF uitgelaten.
Wel even wennen met die camera spiegels

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Kwam ook nog een paar waakhonden tegen toen ik van de boot af kwam

[Afbeelding]

Nog een klein stukje :F
[Afbeelding]
Je kan ook voor de normale spiegels gaan bij de DAF XG(+)
Maar uiteraard wilt iedereen digitale spiegelcamera's ;)

Mooi ritje van Kroatië naar jordaan. Flinke boot ertussen waardoor de KM's die je rijd echt wel meevallen.
1300km gok ik over de weg of zelfs minder.

Ik rij regelmatig van Amsterdam naar Barcelona 1700km :*)
We zitten alweer op 10.000km op de teller in 3 dagen tijd. Dat valt nog mee.
aangezien ik de afgelopen dagen ook nog druk bezig ben geweest met F1, Asseto corsa en FS19
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FVJxF3Wl2dmC_ufW3I2SJpraoq0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/V0qrxJXdh5SVEaDnthYH8ibD.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 15:28:
[...]

Ik kwam hem vorig jaar al tegen in het zwart, nog voor de prototype/camouflage variant.
Dat was op de A2 rond Beesdt - Den bosch.

Daarnaast 2x zien rijden met camouflage in Bemmel.
Inderdaad een mooie truck.

[...]

Je kan ook voor de normale spiegels gaan bij de DAF XG(+)
Maar uiteraard wilt iedereen digitale spiegelcamera's ;)

Mooi ritje van Kroatië naar jordaan. Flinke boot ertussen waardoor de KM's die je rijd echt wel meevallen.
1300km gok ik over de weg of zelfs minder.

Ik rij regelmatig van Amsterdam naar Barcelona 1700km :*)
We zitten alweer op 10.000km op de teller in 3 dagen tijd. Dat valt nog mee.
aangezien ik de afgelopen dagen ook nog druk bezig ben geweest met F1, Asseto corsa en FS19
[Afbeelding]
Dat is aardig wat kilometers aangezien je iets meer dan 1000 km in een echt uur kan rijden. Zelf ook een leuke rit gehad heb daar dan wel een echte week over gedaan. Maar blijft leuk die lange ritten

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5zluGVx.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

CyberCow schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 19:15:
[...]

Dat is aardig wat kilometers aangezien je iets meer dan 1000 km in een echt uur kan rijden. Zelf ook een leuke rit gehad heb daar dan wel een echte week over gedaan. Maar blijft leuk die lange ritten

[Afbeelding]
Tja de KM's vliegen heel snel voorbij eigenlijk.
Ik ga op mijn eigen Discord server zitten met m'n VTC of ik ga bij andere vrienden zitten.
Slap ouwehoeren, muziek aan, stream aan en rijden maar.

Vorige maand heb ik heel weinig gereden voor mij doen (20.000 km)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 10:15:
[...]

Tja de KM's vliegen heel snel voorbij eigenlijk.
Ik ga op mijn eigen Discord server zitten met m'n VTC of ik ga bij andere vrienden zitten.
Slap ouwehoeren, muziek aan, stream aan en rijden maar.

Vorige maand heb ik heel weinig gereden voor mij doen (20.000 km)
Die 20.000 km zou wel leuk zijn als dat in 1 rit kan. Merk dat met lange ritten een stuk voorzichtiger ben om de boel heel te leveren. Weet iemand mods waarmee het kan. Liefst wel icm ProMods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

CyberCow schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 21:19:
[...]

Die 20.000 km zou wel leuk zijn als dat in 1 rit kan. Merk dat met lange ritten een stuk voorzichtiger ben om de boel heel te leveren. Weet iemand mods waarmee het kan. Liefst wel icm ProMods?
Persoonlijk rij ik liever ritjes van 400 - 800 km (en soms natuurlijk meer).
Grote ritten duren mij te lang voordat er "actie" is.

Iedere vracht moet je voorzichtig mee zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Als het te grote ritten zijn dan ga ik na een uurtje ofzo veel meer risico's nemen en veel harder rijden. Dan moet ik ook wat actie hebben denk ik. Meestal klap ik dan op verkeer uit een zijstraat (of andersom) omdat ik dan niet meer de tijd neem om goed te kijken.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMaster_II
Even een "euhm" stomme vraag... Een eigen trailer met eigen skin (zelf gecreëerde paint-job) hoe krijg je die werkend/ zichtbaar in TMP en of Convoi?
Ik lees op youtube dat je dat in Blender moet doen??? Een hook-up toevoegen dat ga ik nog wel snappen, maar ik wil een eigen skin ipv 25 trailers mod..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

HMaster_II schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:51:
Even een "euhm" stomme vraag... Een eigen trailer met eigen skin (zelf gecreëerde paint-job) hoe krijg je die werkend/ zichtbaar in TMP en of Convoi?
Ik lees op youtube dat je dat in Blender moet doen??? Een hook-up toevoegen dat ga ik nog wel snappen, maar ik wil een eigen skin ipv 25 trailers mod..
Je moet je eerst gaan verdiepen in Save-edit.
Zelf ga ik mijn handen hier niet meer vuil aan maken.
bij iedere update werken de localmods niet 100% en ben ik weer veel tijd kwijt.

Ik rij laatste tijd ook alleen maar Singleplayer en eens in de zoveel tijd Convoy.
Wacht gewoon rustig af tot SCS het gaat ondersteunen.

TMP is voor mij beetje dood aan het bloeden.
Ik rij meestal met 4 tot 8 man en dan is convoy prima.
Pas wanneer ik met meer mee wil rijden, dan switch ik naar TMP.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ravw schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 17:50:
En die DAf is trouwens niet helemaal goed .. Ik mis dat raampje aan de bijrijders kant voor de dode hoek weg te nemen zo als ze dat bij de echte wel zit
Maar goed hier zitten dan wel weer spiegels aan

[Afbeelding]
Dat raampje lijkt te komen met de XG in 2.42 :)
[Afbeelding]
Het raampje lijkt inderdaad te komen met de nieuwe XG.
Afbeeldingslocatie: https://1.bp.blogspot.com/-LFqmYN_RbIw/YQOSHsej3sI/AAAAAAAAah8/JI3PN55MTqEVakfXmZrNYsgdMU7z3EDgACLcBGAsYHQ/s1920/1.jpg

https://blog.scssoft.com/...-progress-update.html?m=1

Ik heb mijn Idaho sticker en luchtverfrisser, niet heel opvallende items verder :p
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PpF6WEZvd-eVFAnRpz_fjkmZTKw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ggHTWTPp2eoZZx16nKOhHkCL.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_APS84ii9aUYnHTYW8ZkfyXntQo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0yfAtfxVl2U556yUyoOuKl0M.jpg?f=fotoalbum_large

Dit vond ik wel appart, in de buurt van Utah. Ik dacht even dat ik in Israel was :p Het zijn schijnbaar nooit gebruikte kanonnen om atoombommen af te vuren :X
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H8nmhCR6z3z_E75IAScms-VCwwg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xokkwuvcURlGDhvBEyweyevJ.jpg?f=fotoalbum_large

De echte:
Afbeeldingslocatie: https://ghosty-production.s3.amazonaws.com/fotospot_spots/The-Atomic-Cannon-Fotospot_ee1feb10027962952123b9a6c57b1a1e/large.jpg
https://fotospot.com/attractions/arizona/the-atomic-cannon

[ Voor 45% gewijzigd door Marzman op 07-08-2021 15:14 ]

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bij de nieuwe vrachtwagen wordt in het display aangegeven de te verwachten rittijd. Is dit te veranderen naar het te rijden kilometers voor die rit? De vrachtwagen is een Daf GX+ zonder verdere mods.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GqYZkI9.png

Verder gaan de zaken wel goed. Heb nog nooit zoveel verdiend in 1 week.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FNoA7a7.png

[ Voor 33% gewijzigd door CyberCow op 08-08-2021 19:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:54
CyberCow schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 16:28:
Bij de nieuwe vrachtwagen wordt in het display aangegeven de te verwachten rittijd. Is dit te veranderen naar het te rijden kilometers voor die rit? De vrachtwagen is een Daf GX+ zonder verdere mods.

[Afbeelding]

Verder gaan de zaken wel goed. Heb nog nooit zoveel verdiend in 1 week.
[Afbeelding]
Het aantal te rijden kilometers staat er voor toch, dat is hoeveel kilometers het nog is tot de marker.
En het is jammer genoeg niet aan te passen, er zijn wel mods die wat doen met dat hele element maar niet lostrekken van de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HMaster_II schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 14:12:

Ik vind het in ETS2 in ieder geval maar een raar ding, de cabine is langer, waardoor deze lager lijkt, ik vind het rare proporties hebben. Ben inmiddels ook weer terug bij de XF106 in ETS2, misschien dit weekend weer eens wat km's maken :)

Gaan we nog een keer samen een rit organiseren hier? Multiplayer avondje, Discord erbij?

[ Voor 7% gewijzigd door FastFred op 13-08-2021 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

FastFred schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:03:
[...]

Ik vind het in ETS2 in ieder geval maar een raar ding, de cabine is langer, waardoor deze lager lijkt, ik vind het rare proporties hebben. Ben inmiddels ook weer terug bij de XF106 in ETS2, misschien dit weekend weer eens wat km's maken :)
Dat is puur omdat je het niet gewend bent denk ik. Als ik een seizoen intensief de F1 heb gevolgd en de regels wijzigen drastisch het jaar erna dan vind ik de auto's er ook gek uitzien. Maar een F1 auto ziet er eigenlijk nooit normaal uit.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

NoFearWizz schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:10:
[...]

Het aantal te rijden kilometers staat er voor toch, dat is hoeveel kilometers het nog is tot de marker.
En het is jammer genoeg niet aan te passen, er zijn wel mods die wat doen met dat hele element maar niet lostrekken van de tijd.
Inderdaad in de cabine staat het ook linksboven.
Toch is het juist handig dat ze de ETA tonen.
Kan mensen ook aanraden om trucky overlay te gebruiken. Dan zie je ok KM en de ECHTE TIJD dat nodig is voor een rit. dat is veel fijner.
FastFred schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:03:
[...]

Gaan we nog een keer samen een rit organiseren hier? Multiplayer avondje, Discord erbij?
Ik rij zelf heel weinig met de DAF XG+, omdat het te weinig tuning opties heeft (ja je hebt wel mods uiteraard) Ik rij toch nog meestal in de Scania of Volvo.
Het is wel een mooie truck om te zien.

Mijn discord van Tilburg Logistiek VTC kan je altijd joinen.
vanavond gaan we zelf even live met wat vrienden op TruckersMP.
Marzman schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:08:
[...]

Dat is puur omdat je het niet gewend bent denk ik. Als ik een seizoen intensief de F1 heb gevolgd en de regels wijzigen drastisch het jaar erna dan vind ik de auto's er ook gek uitzien. Maar een F1 auto ziet er eigenlijk nooit normaal uit.
F1 auto's gaat het ook om techniek en niet om de looks ;)

Pagina: 1 ... 136 ... 161 Laatste