Je ziet wel eens dat oude trailers wat doorzakken.
Dat is metaal dat slijt "vermoeid" raakt.
Dit gebeurd wel eens bij bedrijven die het niet zo nauw nemen op de veiligheid van hun chauffeurs.
in deze centen business gebeurd dit helaas wel eens.
FairPCsPlease schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 18:08:
[...]
Metaalmoeheid.
Het was een luie trailer
En over schade gesproken: wat gebeurt er als je door rijd met schade? Ik ben obsessief met onderhoud van mijn truck, ik laat slijtage nooit verder oplopen dan 2-3% voor ik naar de garage ga en reload bij een ongeval omdat ik een perfectionist ben. Maar wat gebeurt als je door rijd met schade? Bij welk percentage houdt je truck spontaan op met rijden?
Meestal als je netjes rijd dan loopt je schade percentage op, maar zal je zien dat het vooral banden slijtage is.
Je banden kunnen 100% kapot gaan en dan nog zal je truck blijven rijden.
Ik heb zelfs een trailer gehad met 100% schade, omdat ik deze een maand lang niet had gerepareerd.
Daar merk je niks van.
Motor schade die je ook oploopt (maar veel minder snel) die kunnen bij 20% al voor een uitvallende motor zorgen.
In theorie kan het zijn dat je met meerschade iets langzamer rijd en dat je verbruik veel hoger gaat liggen.
Dus kost een rit iets meer geld. (hoewel geld vaak na 5 uur spelen op een nieuwe profiel geen probleem meer is )
Maintanance was voor het einde van de Iberia cruise event.
Volgens geruchten is de kans wel aanwezig dat het deze week nog gaat gebeuren.
Let wel op dat 1.41 mods eventueel niet meer werken.
Wil je convoy rijden, dan moet je een profiel hebben zonder mods (OOK GEEN PROMODS)
Marzman schreef op maandag 12 juli 2021 @ 08:58:
Ik vind het wel leuk moet ik zeggen te proberen die insurrance omlaag te krijgen in ATS, ik zit nu op 33 procent. Jammer dat ze dat ook niet in ETS2 hebben zitten dan zou ik veel voorzichtiger rijden. Het maakt de opdrachten ook wat moeilijker om op tijd te komen omdat ik netjes stop bij verkeerslichten en afrem in dorpen enzo.
Ik heb in ETS2 wel de de opdrachten dat je foutloos moet rijden uit de heavy cargo dlc gedaan, maar ja dat is na drie opdrachten klaar

Ik ben ook wat meer op de cruiscontrol gaan rijden (ook om harder en zachter te gaan rijden via de cruisecontroll) hiervoor en heb ontdekt dat die in de daf een groen streepje is in de snelheidsmeter. Dat had ik nog niet gezien. Er zit wel een iritante ratel in het motorgeluid soms, alsof het blok te weinig olie heeft gehad

Wat boeit de verzekering als je meer dan een miljoen op je rekening hebt staan in het spel.
Ik rij puur voor mijn plezier en ontdek heel soms nieuwe gebouwen of monumenten.
Moet wel eerlijk zeggen is dat ik deze maand nog maar 12 ritjes heb gereden en maar 8 350km op de teller heb staan.
Ik rij normaal 55.000km per maand minimaal