Pff, al heel lang niet meer gereden... Ik zat nog op 1.36. Ik had nog een level 3 profiel zonder mods dus maar eens geüpdatet naar 1.40 en proberen. Ziet er erg mooi uit, zeker 's nachts het lichtbeeld van de koplampen en zonsondergang en zonsopkomst is prachtig!
Ik dacht eerst nog dat de koplampen in deze beta niet werkten, want overdag zie je het schijnsel van de lampen niet op het wegdek, tot je je bedenkt dat dat in het echt ook niet zo is
Wat ik wel jammer vind is dat de weg nu wel een spiegel lijkt als het regent, je ziet exact de reflectie van bomen langs de weg. Mja, reflecties in games zijn hip ofzo ook al ziet het er onrealistisch uit.
Wat me wel opvalt, ik weet niet of dat met 1.40 gekomen is of ergens tussen 1.36 en 1.40: is het geluid van je vrachtwagen, dat werkt nu hetzelfde als in ATS: een aan/uit schakelaar, als je het gas loslaat is er ineens doodse stilte.... Ik ben nog weer terug gegaan naar 1.36 en mijn hoofdprofiel (2500 uur in zitten) gestart en daar is het merkbaar beter, daar hoor je de motor afremmen als je het gas los laat en de vrachtwagen laat rollen. Ook stationair loop is in 1.36 veel realistischer/hoorbaarderderder
[
Voor 30% gewijzigd door
FastFred op 11-02-2021 10:02
]