Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:15
Orphu schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 08:44:
[...]

Ik kan je een video van Squirrel aanraden, die vergelijkt verschillende stuurtjes voor trucking simulator. Mocht je natuurlijk op zoek zijn naar een vervanger ;)
[YouTube: Best Wheel Setup For Sim Trucking (Logitech or Thrustmaster?)]

Overigens lijkt 34 inch mij supergaaf, alleen zijn die al gauw 400 euro volgens mij? Ik ga eerst nog upgraden naar de nieuwe ryzen
Ik speel momenteel met een 35" Asus scherm 100hz free sync. Moet zeggen dat is wel echt een verademing over 3 schermen met bezels ertussen.
Toevallig pas mijn mobo, cpu geupgrade naar een asus x570-e en ryzen 3600x. ook een hele verbetering tenopzichte van mijn oude i7 4770k. :) ik zie zonder upgrade van GPU toch een boost in FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orphu
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 14-09 08:58

Orphu

(Space)nerd

NoFearWizz schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 08:59:
[...]

Ik speel momenteel met een 35" Asus scherm 100hz free sync. Moet zeggen dat is wel echt een verademing over 3 schermen met bezels ertussen.
Toevallig pas mijn mobo, cpu geupgrade naar een asus x570-e en ryzen 3600x. ook een hele verbetering tenopzichte van mijn oude i7 4770k. :) ik zie zonder upgrade van GPU toch een boost in FPS.
Ja ik denk vooral dat het inladen van de omgeving veel cpu vereist, vooral wat je niet direct ziet maar wel in je bereik zit, zoals in een stad. Ik merk zelf dat ik framedrops krijg als ik regio inrijdt waar veel props staan, zoals een haven in een stad bijvoorbeeld. Gelukkig heb ik een kleine drie maanden geleden mijn videokaart al geüpgraded naar een gtx 1660 Ti, dus ik draai alle video-settings op max :)

Not only do we live among the stars, the stars live within - Neil Degrasse Tyson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Koenvh schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 21:39:
[Afbeelding]

Ik had een tijdje geleden al Bram, de Nederlandse TomTom-stem voor het ETS2 navigatiesysteem geüpload.
Afijn, ik ben wat aan het automatiseren geslagen, en nu heb ik 57 originele TomTom-stemmen omgezet naar ETS2/ATS:

ATS: https://steamcommunity.co...iledetails/?id=1828034003
ETS2: https://steamcommunity.co...iledetails/?id=1828031323

't Lijstje met stemmen:

[...]

Daaronder zitten Bram, Eva, Cora en Bernard als Nederlandse (en Vlaamse) stemmen :)
Nice ik rij al de hele tijd met jouw Mod.
Met een Nederlandse navigatie stem, voel ik me toch meer een Nederlandse trucker.
ravw schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 18:52:
Voor de mensen die het gemist hebben ATS nieuw filmpje van UTAH vgan SCS

https://blog.scssoft.com/2019/08/ats-utah-gameplay.html

hier direct naar het filmpje ...

YouTube: Utah: Road to the Starvation Reservoir

Laat maar komen die UTAH

:9~ O+
Ik moet denk ik toch ook maar eens ATS gaan spelen.
Ik heb wel DLC's voor ATS, maar eigenlijk nauwelijks gespeeld. denk 20 uurtjes in totaal denk ik.
in ETS zit denk ik 300 uur nu in, wat er voor mij ook meer mochten zijn.
ravw schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 23:08:
[...]

ik luister liever naar een vrouw die lieve woordjes zegt dan een vent die mij de weg gaat lopen wijzen :D
Ik weet ook dat ze er van kim holland een nav sound hebben , maar dat gaat mij iets te ver. maar een lekker zwoele stem in mijn wagen 8)

en daarbij ik versta zo wel NL , engels , als spaans ( beetje ) dus des noods een spaans talige ( portugees mag ook ) O+

zo veel word er ook niet gezegd en als je ene beetje op let dan weet je na tien keer wel wat ze bedoel :D

[...]

ik heb de G25

ja ik zal je ene LG 29 ultra wide aanraden .. als het in je prijsklase ligt de 34 is ook niet duur meer van LG _/-\o_
Ik heb zelf een Acer Predator x34 120hz Ultrawide.
Ik dacht daarmee veel meer te kunnen zien, dan op mijn vorige monitor 27" Asus ROG 1440p.
Maar dat valt echt mee. Mijn FOV staat op 90, omdat ik dan van links naar rechts de hele vooruit zie.
met muis rondkijken is gewoon niet fijn en doe dat dan ook weinig.
[...]

Ik kan je een video van Squirrel aanraden, die vergelijkt verschillende stuurtjes voor trucking simulator. Mocht je natuurlijk op zoek zijn naar een vervanger ;)

Overigens lijkt 34 inch mij supergaaf, alleen zijn die al gauw 400 euro volgens mij? Ik ga eerst nog upgraden naar de nieuwe ryzen
Als stuur gebruik ik de Logitech G27. Ik schrok van de prijs, maar achteraf wel blij dat ik hem aangeschaft heb. Ik schakel alleen niet en gebruik realistisch automaat. Dus maar 3 standen (vooruit, achteruit en neutraal)
Dit komt doordat je veelste veel versnellingen hebt in een truck en dus steeds in de verkeerde versnelling zit.
Ik zou daar graag wel beter in willen worden, maar dan kom het volgende probleem.
De koppeling geeft geen feedback.dus ik laat de truck soms afslaan, doordat ik geen druk voel onder mijn voet en niet kan aanvoelen wanneer je weer gas moet geven.
In een echte auto is dat wel het geval en veel prettiger.

(moet wel zeggen dat ik nu 1,5 jaar ook in reallife automaat rij en niet zo snel meer terug ga naar schakel. veel relaxer rijden en voornamelijk in de klote files. Kan nog wel flipperen op mijn stuur, wil ik een beetje pit maken of afremmen op de motor bij sneeuw)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pykow schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 09:46:
[...]

(moet wel zeggen dat ik nu 1,5 jaar ook in reallife automaat rij en niet zo snel meer terug ga naar schakel.
Lol ik rij zelf geen auto maar brommer maar , ik heb het juist andersom
ik ben 3 jar geleden juist weer gaan schakelen en na bijna 30 jaar automaat te hebben gereden , en ik wil juist niet meer terug naar automaat :-)

hier trouwens een foto van mijn brommer
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/xCxy5xbz/IMG-20190807-133749.jpg

maar inderdaad het schakelen bij een truck is echt even wennen , zeker in ATS , maar ik rij ook automaat om dat veel trucks dat tegenwoordig toch zijn of semi automaat

maar goed het zal wel gaaf zijn als er eens een soort van stuur uit komt die echt voor trucksim gemaakt is

zo iets

https://www.bol.com/nl/p/...ller-pc/9200000053512318/

ik zit er zelf al over te denken om zo iets puur voor trucksim te gaan halen ..

[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 08-08-2019 10:06 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orphu

Orphu

(Space)nerd

Pykow schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 09:46:
[...]
Ik moet denk ik toch ook maar eens ATS gaan spelen.
Ik heb wel DLC's voor ATS, maar eigenlijk nauwelijks gespeeld. denk 20 uurtjes in totaal denk ik.
in ETS zit denk ik 300 uur nu in, wat er voor mij ook meer mochten zijn.
ATS heb ik ook minder uren in dan ETS2, vooral omdat je vaker op dezelfde wegen rijdt voor mijn gevoel, dit maakt het voor mij iets minder aantrekkelijk. Alhoewel de New Mexico DLC wel leuk was, heb alleen de "muziekweg" nog niet gevonden.
[...]

Ik heb zelf een Acer Predator x34 120hz Ultrawide.
Ik dacht daarmee veel meer te kunnen zien, dan op mijn vorige monitor 27" Asus ROG 1440p.
Maar dat valt echt mee. Mijn FOV staat op 90, omdat ik dan van links naar rechts de hele vooruit zie.
met muis rondkijken is gewoon niet fijn en doe dat dan ook weinig.

[...]
Zou je adviseren om dan te besparen en een 29" widescreen te nemen?
Als stuur gebruik ik de Logitech G27. Ik schrok van de prijs, maar achteraf wel blij dat ik hem aangeschaft heb. Ik schakel alleen niet en gebruik realistisch automaat. Dus maar 3 standen (vooruit, achteruit en neutraal)
Dit komt doordat je veelste veel versnellingen hebt in een truck en dus steeds in de verkeerde versnelling zit.
Ik zou daar graag wel beter in willen worden, maar dan kom het volgende probleem.
De koppeling geeft geen feedback.dus ik laat de truck soms afslaan, doordat ik geen druk voel onder mijn voet en niet kan aanvoelen wanneer je weer gas moet geven.
In een echte auto is dat wel het geval en veel prettiger.

(moet wel zeggen dat ik nu 1,5 jaar ook in reallife automaat rij en niet zo snel meer terug ga naar schakel. veel relaxer rijden en voornamelijk in de klote files. Kan nog wel flipperen op mijn stuur, wil ik een beetje pit maken of afremmen op de motor bij sneeuw)
Ik heb zelf de trustmaster TX leather, fantastisch stuur, erg goede FFB motors, gezien ik ook race sims speel heb ik diep in de buidel getast. Ik heb deze sinds januari en nog geen moment spijt gehad.

Ik heb zelf ook meestal de realistische automaat ingesteld, tenzij ik een zwaardere vracht heb, dan verkies ik zelf flipperen, kan ik meer anticiperen.

[ Voor 3% gewijzigd door Orphu op 08-08-2019 10:14 ]

Not only do we live among the stars, the stars live within - Neil Degrasse Tyson

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

oke zal kijken , nee het valt mee met de prijs ,

https://www.bol.com/nl/p/...0qUKJD6w.1.4.ProductTitle

bol is vrij duur met sommige dingen dus je kunt hem ook wle voor en lagere prijs weg halen bij een andere winkel

maar rond de 300 heb je er zeker wel een
\
Ik betaalde voor die van mij 29 inc nog geen 250 euro

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orphu

Orphu

(Space)nerd

ravw schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 10:17:
[...]

bol is vrij duur met sommige dingen dus je kunt hem ook wle voor en lagere prijs weg halen bij een andere winkel

\
leuk bij bol.com:
HDR: Ja
Type HDR: Geen HDR |:(

of

Energieverbruik actief: 26 Watt
Energieverbruik in stand-by: 30 W

[ Voor 5% gewijzigd door Orphu op 08-08-2019 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:15
Orphu schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 09:33:
[...]

Ja ik denk vooral dat het inladen van de omgeving veel cpu vereist, vooral wat je niet direct ziet maar wel in je bereik zit, zoals in een stad. Ik merk zelf dat ik framedrops krijg als ik regio inrijdt waar veel props staan, zoals een haven in een stad bijvoorbeeld. Gelukkig heb ik een kleine drie maanden geleden mijn videokaart al geüpgraded naar een gtx 1660 Ti, dus ik draai alle video-settings op max :)
Ik heb zelf nog een GTX 1080 OC er in zitten, dus die is prima om alles goed te spelen. Framedrops zijn voor mij nu wel stuk minder geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Orphu schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 10:24:
[...]

leuk bij bol.com:
HDR: Ja
Type HDR: Geen HDR |:(

of

Energieverbruik actief: 26 Watt
Energieverbruik in stand-by: 30 W
ja ik weet het bij bol zijn ze soms erg vreemd in beschrijvingen maken :-)
heb het al vaker gehad .. waarvan ik dacht , wtf :o :X

Zeker met dat HDR , dat is het wel omdat de res dat dus wel is
Ik heb de zelfde Res nu op mijn monitor

net zo als dit
Type gebruik: Dagelijks gebruik , dus ik moet hem niet kopen als ik alleen in de weekende Gamed :9

[ Voor 22% gewijzigd door ravw op 08-08-2019 10:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orphu

Orphu

(Space)nerd

@ravw of s'avonds laat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:59
Voor de mensen die vorige week de achievement of blimp misgelopen zijn:
https://blog.scssoft.com/...ar-community-contest.html

Het event is verlengd. De DLC zelf kun je niet meer winnen, maar de exclusives kun je in ieder geval nog verkrijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
psychodude schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 17:48:
Voor de mensen die vorige week de achievement of blimp misgelopen zijn:
https://blog.scssoft.com/...ar-community-contest.html

Het event is verlengd. De DLC zelf kun je niet meer winnen, maar de exclusives kun je in ieder geval nog verkrijgen.
Al die moeite voor een hangertje wat je in de vrachtwagen kan hangen. Daar zou ik de moeite ook niet voor doen. Voor de mensen die dit wel willen doen succes met het behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pancake007
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 21-03-2024
ravw schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 10:17:
[...]

\
Heb je haast met een stuur te kopen?
Anders, komt er met een paar weken waarschijnlijk een G920 met shifter vrij voor de verkoop 😉😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pancake007 schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 18:14:
[...]

Heb je haast met een stuur te kopen?
Anders, komt er met een paar weken waarschijnlijk een G920 met shifter vrij voor de verkoop 😉😁
nee geen haast hoor , ik vermaak me nu ook wel ,Eindelijk nu wel een beetje alles goed ingesteld met de G25
dus het is trappen met dat hok
Was een beetje omslachtig maar nu is alles wel goed , oke alleen schakelen niet ( maar dat gewoon met automaat , via de Shift en Ctrl knop , maar die heb je maar weinig nodig , de belangrijkste kan ik nu bedienen aan het stuur

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/qRVWTFWV/IMG-20190808-182810.jpg
_/-\o_ :9~

En laat me maar via pb weten wat je er voor wil hebben en hoe of wat dan zal ik wel laten weten wat ik doe

[ Voor 25% gewijzigd door ravw op 08-08-2019 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De zon gaat onder. Kan de Kerstman weer aan het werk. Ben immers in Rovaniemi.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8dcgvul.png

Onderweg naar Spitsbergen door het uiterste noorden van Noorwegen.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/epFGBHY.png

De mooie heuvels op de achtergrond
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/scdCdr5.png

De boot is er al. Snel opschieten dan kan ik misschien nog mee.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fWhpMO9.png

[ Voor 17% gewijzigd door CyberCow op 08-08-2019 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pancake007
ravw schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 18:32:
[...]

nee geen haast hoor , ik vermaak me nu ook wel ,Eindelijk nu wel een beetje alles goed ingesteld met de G25
dus het is trappen met dat hok
Was een beetje omslachtig maar nu is alles wel goed , oke alleen schakelen niet ( maar dat gewoon met automaat , via de Shift en Ctrl knop , maar die heb je maar weinig nodig , de belangrijkste kan ik nu bedienen aan het stuur

[Afbeelding]
_/-\o_ :9~

En laat me maar via pb weten wat je er voor wil hebben en hoe of wat dan zal ik wel laten weten wat ik doe
Ik probeer nu eerst de hele set in één keer te verkopen.
Mocht het niet lukken, stuur ik je een pb. Hoef er sowieso geen hoofdprijs voor. Allang blij, als iemand er gelukkig mee is 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Bijna op de 900k @CyberCow, netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33

Fuelke

Forza Ferrari

Als ik alle screenshots zie dan wil ik altijd meteen weer achter het stuur springen. Maar dan bedenk ik dat ik eerst mijn mods moet gaan upgraden voor ik er überhaupt aan kan beginnen. 8)7

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog geen 150.000km per jaar. Maar dit jaar probeer ik wel naar het miljoen te komen.

Eerst miljardair worden en dat duurt nog 15 miljoen. Dag of 10 in game dus.

[ Voor 14% gewijzigd door CyberCow op 08-08-2019 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
CyberCow schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:09:
[...]
Eerst miljardair worden en dat duurt nog 15 miljoen. Dag of 10 in game dus.
Was deze simulator maar een realistische weergave van hoe het in de werkelijkheid zou verlopen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychodude schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:59:
[...]

Was deze simulator maar een realistische weergave van hoe het in de werkelijkheid zou verlopen :+.
Dan was ik wel wat sneller gaan verdienen en inmiddels lekker gaan genieten waar ook ter wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:02:
[...]

Dan was ik wel wat sneller gaan verdienen en inmiddels lekker gaan genieten waar ook ter wereld.
:D _/-\o_

ja zeker voor die die bedragen :9
dan blijf ik wel trucker maar dan wel op een andere manier
iets van een campertje
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/WzVWb2xm/51e9609ba6b89883fa6d06d80e93e5a1.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ravw schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:24:
[...]

:D _/-\o_

ja zeker voor die die bedragen :9
dan blijf ik wel trucker maar dan wel op een andere manier
iets van een campertje
[Afbeelding]
Zou hier denk ik ook wel aan kunnen wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:25:
[...]

Zou hier denk ik ook wel aan kunnen wennen.
Dit zijn dan wel de betere trailers die je mee kunt nemen :-)
YouTube: NEW 2017 LUXE LF-42MD | Luxury Fifth Wheels
ziet er niet verkeert uit voor ene campertje :9~ O+

daar wil ik me "baas" graag even een plezier mee doen om 20 jaar weg te blijven _/-\o_ :D

[ Voor 12% gewijzigd door ravw op 08-08-2019 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:34:
[...]

Dit zijn dan wel de betere trailers die je mee kunt nemen :-)
YouTube: NEW 2017 LUXE LF-42MD | Luxury Fifth Wheels
ziet er niet verkeert uit voor ene campertje :9~ O+

daar wil ik me "baas" graag even een plezier mee doen om 20 jaar weg te blijven _/-\o_ :D
Met anderhalf miljoen per dag is dit wel bereikbaar. En vergeet niet meeste geld komt van de werknemers. Geld kan in ETS2 echt nooit meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:36:
[...]

Met anderhalf miljoen per dat is dit wel bereikbaar. En vergeet niet meeste geld komt van de werknemers. Geld kan in ETS2 echt nooit meer op.
ja zit ook elke keer de knop te zoeken van SCS dat ze het geld naar mijn rekening overmaken .. wat ik verdient in ATS en ETS 2 samen _/-\o_

LOL het is nog niet veel maar alles is beter wat ik nu krijgt aan maandelijkse belediging :o ;)
ben trouwens een filmpje aan het uploaden van een rit in ATS

[ Voor 5% gewijzigd door ravw op 08-08-2019 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:40:
[...]

ja zit ook elke keer de knop te zoeken van SCS dat ze het geld naar mijn rekening overmaken .. wat ik verdient in ATS en ETS 2 samen _/-\o_

LOL het is nog niet veel maar alles is beter wat ik nu krijgt aan maandelijkse belediging :o ;)
ben trouwens een filmpje aan het uploaden van een rit in ATS
Wat ik het laatste jaar hebt verdiend in ATS is minder dan in het echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:05

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

psychodude schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:59:
[...]

Was de werkelijkheid dus maar hoe het hier gaat ;)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jorgen schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 22:33:
[...]

Was de werkelijkheid dus maar hoe het hier gaat ;)
zo lang de uren maar niet in game time gaan :D :D

3 keer met je ogen knipperen en je kan bijna je eigen begrafenis gaan regelen :X :X
1 game uur is bijna gelijk een 5 min :o

dus als je dat omdraait hoeft je maar 40 min te werken voor 8 uur perdag O+ 120 min voor een hele dag :| :X

Hier een filmpje van een rit van Reno naar Klamath falls (ATS) met een KW 100

YouTube: ATS Reno to Klamath falls

[ Voor 36% gewijzigd door ravw op 08-08-2019 23:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ook best bizar ik met de boottocht naar Spitsbergen bijna 2 miljoen mocht bijschrijven. Volgende keer lading lossen en weer terug er waarschijnlijk weer 2 miljoen bijkomt. Ik hoop op een mega lange rit zodat ik aan het einde over de 900.000km ga en waarschijnlijk mij ETS2 miljardair kan noemen. Een garage op Spitsbergen was ik toch al niet vanplan dus dat is ook geen €2.500.000 investering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy Sh*T .... :o _/-\o_ :9~

YouTube: TRUCKERs DAY - ETS2 short film

even een voorproefje van ETS 3

YouTube: ETS2 tight place for unloading 1.27

:9 :o

[ Voor 36% gewijzigd door ravw op 09-08-2019 02:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWCRay
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-09 09:49
@ravw niet echt realistisch, een chauffeur van LKW had dit in het echie nooit voor elkaar gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mamorunl
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:03
Dat soort plekjes heb je ook in promods zitten. Voornamelijk in Noorwegen/Zweden, waar je bij zo'n bedrijf zit waar je een 90 graden bocht moet maken met weinig plaats. Ook natuurlijk de supermarkten zijn soms leuk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
mamorunl schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 14:53:
[...]

Dat soort plekjes heb je ook in promods zitten. Voornamelijk in Noorwegen/Zweden, waar je bij zo'n bedrijf zit waar je een 90 graden bocht moet maken met weinig plaats. Ook natuurlijk de supermarkten zijn soms leuk.
Een keer weer wat anders met een gestuurde trailer de weg op. Bijna 2500km mag ik mij vermaken met deze 36 tonner.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1u9gNIN.png

Helaas deze rit niet af kunnen maken. Ik kwam op een snelweg uit kan zo even niet zeggen welke plaats maar in de buurt van rusland. De vrachtwagen valt ineens door de weg heen en klaar. ETS2 afgesloten via taakbeheer. Opnieuw gestart en nu wil mijn profiel niet meer laden. Dus kan ook niet laten zien waar precies was.

[ Voor 29% gewijzigd door CyberCow op 09-08-2019 21:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:43
Bora heeft zijn update klaar voor de machtige mooie Trailer Patch voor ETS2. Dit pack is super gaaf, alle trailers hebben goede en mooie modificaties waardoor het er nog realistischer uit ziet. Zet ze vervolgens in een nieuw jasje met heel veel company skins en het is een genot om naar te kijken, en te rijden natuurlijk :-)
Voor mij is dit de beste vervanger voor JazzyCat trailer pack die toch al een hoop zuigt.

Nee serieus, dit is toch wel een van de beste trailer packs die er is, zeer hoge kwaliteit en honderden verschillende paintjobs voor de trailers met echte company namen.

Hier zie je zijn Flickr page met heel veel van de trailers.
https://flic.kr/s/aHsmqGhsNr

En hier de download op het SCS forum.
https://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=36&t=249832

Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/48154915342_a987d9c77c_b.jpg

Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/48039439116_58d015a6a5_h.jpg

Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/47994831743_44509b9db7_b.jpg

En nog een filmpje.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo die black sea DLC
de nieuwe screens _/-\o_ _/-\o_ :9~ :9~ O+

https://blog.scssoft.com/2019/08/black-sea-industries.html

gaat nu toch wel een beetje het sfeertje krijgen van ATS :9~

laat maar komen dan ben ik niet meer weg te slaan uit oost Europa
truck staat al gereed voor de black sea ,inc gordijnen :D

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/KvQGtL2W/20190811233054-1.jpg

Even over de globetrotter terug te komen :-)

ik herinner me nog van vroeger op school dat die trucks net uit kwamen
dat we met een paar klasgenoten uren hebben zitten praten over die mooie trucks _/-\o_
we lazen toen altijd de truckstar , zo als dat blad toen heten

ja toen was ik helemaal weg van trucks

dat zal zo rond 1979 geweest zijn ... ook een beetje de tijd dat de Breakdance in kwam en electric boogie O+

Mooie tijd toen

oja er word hier wel eens in dit topic gevraagd wat nou beter is ETS 2 of ATS

nou met het volgende filmpje laat ik even het verschil zien tussen een ETS 2 truck en een ATS truck

YouTube: Volvo Globetrotter XXL versus VNL760

_/-\o_ _/-\o_

mmm of zal ik dan toch maar voor dit oude beestje gaan

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/Wp9g4QqQ/20190812151009-1.jpg

[ Voor 116% gewijzigd door ravw op 12-08-2019 15:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zo vanavond weer even een ritje gedaan met de oude Volvo

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/XJ03zMdX/20190812205953-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/jSprDV8v/20190812192934-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/zDt6LZvW/20190812193521-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/YSzyMTTv/20190812194333-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/BnqmNmjs/20190812204536-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/5yK2G7fG/20190812205441-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/vm4LSkbR/20190812205839-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/Hs3wWdLD/20190812210007-1.jpg

Zo en daar zijn we weer bij de klant :9

[ Voor 5% gewijzigd door ravw op 12-08-2019 21:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Lekker ordi gordijntje! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
LOl ja heb het nooit wat aan gevonden, geeft me ene beetje een islamitische tintje :o

weet het niet maar waarom ze er vroeger mee reden .. zal wel iets als zon verduistering hebben gewerkt
want het stond toen ook afschuwelijk

hopelijk niet om een huiskamer sfeer te kweken :o dan hadden ze echt geen smaak .... maar goed dat was vroeger modern >:)

las ik nu foto's uit die tijd van me zelf ziet ........ MA :( hoe heb je me ooit zo voor L*L kunnen laten lopen , maar goed ik weet mijn ouders waren toen met alles heel modern

dus dat was voor die tijd juist heel erg in

[ Voor 32% gewijzigd door ravw op 12-08-2019 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ja inderdaad. Voor wie een busje met gordijntjes heeft en een rol tapijt op het imperiaal. :p

Zonwering vermoedelijk inderdaad. En het creëren van "sfeer".

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jorgen schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 21:23:
Ja inderdaad. Voor wie een busje met gordijntjes heeft en een rol tapijt op het imperiaal. :p

Zonwering vermoedelijk inderdaad. En het creëren van "sfeer".
LOL Sfeer ..... als je weet dat toen de huizen allemaal donker bruin met oranje waren van de binnen kant
:o Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/zf9hVfWv/jaren70huiskamer9dec-2k17gr-4.jpg

En maar zeggen de jaren 70 waren veel mensen somber , ik begrijp het wel .. en daarbij die gordijnen van die Volvo doet me ook denken aan de oude lampenkappen :'(

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/7ZZtNKR7/0000005517-0000019-BE9.jpg

|:( ja ik heb die dingen ook nog mee gemaakt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
ravw schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 23:05:

oja er word hier wel eens in dit topic gevraagd wat nou beter is ETS 2 of ATS

nou met het volgende filmpje laat ik even het verschil zien tussen een ETS 2 truck en een ATS truck

YouTube: Volvo Globetrotter XXL versus VNL760
Tsja, als je virtueel rijdt heb je allemaal maar weinig last van die betrekkelijk kleine Europese trucks :p. Overigens blijft het altijd opmerkelijk hoe riant die Amerikaanse trucks van binnen kunnen zijn. Inclusief op de luxe cabs ruimte voor keukens, ruimte om een motor in te kunnen stallen 8)7, etcetera. De gemiddelde Nederlandse caravan kan er bij doen verbleken :p.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pancake007
Tijd dat ze de ouderwetse volume combis erin gooien, zoals de van Swieten met zijn uitschuifbare triangel hehe.

Over de gordijnen en de lampenkapjes, je betaalt er nog goed geld, voor een paar goede. Nog niet zo erg als een oud stuur, maar kijk op een gemiddeld truck festival, naar binnen en je ziet voor duizenden euro's aan een aangekleed interieur hehe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pancake007 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 22:40:
Tijd dat ze de ouderwetse volume combis erin gooien, zoals de van Swieten met zijn uitschuifbare triangel hehe.

Over de gordijnen en de lampenkapjes, je betaalt er nog goed geld, voor een paar goede. Nog niet zo erg als een oud stuur, maar kijk op een gemiddeld truck festival, naar binnen en je ziet voor duizenden euro's aan een aangekleed interieur hehe.
ja weet er alles van ..... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
@ravw Vind het best een mooie interieur. Aardetinten. Enz. Nu moet alles wit en strak.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ivysaur schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 00:34:
@ravw Vind het best een mooie interieur. Aardetinten. Enz. Nu moet alles wit en strak.
ja ik vind pastel kleuren / aarde tinten ook beter wat ze nu hebben alles zo clean

maar we het nu toch een beetje over oude dingen hebben , heb me net even uitgeleefd in een Opel kadett C
in de Racesim Assetto Corsa
had er zin in om even los te gaan O+
na een hele avond alleen maar aan de regels te houden in je truck
:D

YouTube: Opel Kadett C - Aspertsham - Hargasser Scheife

[ Voor 17% gewijzigd door ravw op 13-08-2019 00:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Je kan veel zeggen van die tijd qua foute interieurs maar ik vond het wel gezelliger dan de "tandarts" interieurs van tegenwoordig inclusief "neon" lichtreclame. Tijd geleden in een vakantiehuisje gezeten met oude lampenkappen, schrootjes en plakstenen en ik kreeg gelijk zin in bordspellen en warme choco. En dan snap ik chauffeurs wel die een hele week of weken van huis zijn en dan zo hun cabine inrichten. Je stuur met alle moderne snufjes inruilen voor een grote witte dat begrijp ik minder.

[ Voor 9% gewijzigd door Saybia op 13-08-2019 11:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo'n Vabis stuur snap ik ook niet. Spiksplinternieuwe wagen, multifunctioneel stuur, airbags en noem het allemaal maar op, en dan vervang je dat door zo'n wit wagenwiel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 11:03
FastFred schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 11:50:
Zo'n Vabis stuur snap ik ook niet. Spiksplinternieuwe wagen, multifunctioneel stuur, airbags en noem het allemaal maar op, en dan vervang je dat door zo'n wit wagenwiel...
Idd en lekker "veilig" ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

ik werk al ruim 22 jaar met vrachten wagenchauffeurs binnen als buiten land en is raar volk soms haha

even landing op halen voor denemarken met dik S730 6x2 container combo
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/pTNmDS6W/ets2-20190813-124728-00.png
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/yNhHbrNY/ets2-20190813-124745-00.png
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/5NHMVttr/ets2-20190813-124936-00.png

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben vorige week in Zweden geweest, veel dikke Scania's en Volvo's gezien en veel B-doubles 8)

Heb in mijn vakantie ook nog een discussie gehad met een vrachtwagenchauffeur over uitlaten. Hij wil alles zo luid en zo hard mogelijk, ik hou al niet eens van soundmods in ETS2, daar wordt je na een paar uur toch horendol van?

[ Voor 55% gewijzigd door FastFred op 13-08-2019 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iedereen lekker rondrijden en bij mij gaat het al een week mis. In Rusland val ineens van de weg af en kon mijn rit niet afmaken. Daarna start het hele spel niet meer. Iemand een idee wat het kan zijn.

Gamelog: https://pastebin.com/embed_js/MPbUBhbR

Of ik moet ergens gigantisch overheen lezen maar anders weet ik het echt niet meer. Zou wel zonde vinden om een profiel weg te moeten gooien met 900.000km erin.

Nogmaals doorgelezen en dat was een Ferryprobleem. Nu weer terug naar de plaats waar het hele zooitje vastgelopen is. Dus ik met goto kaunas de vrachtwagen willen droppen met F9. Daar looopt de handel direct vast. Zijn er andere die ook problemen hebben hiermee. Ik weet niet precies waar het is maar het lijkt mij RusMap.

Gamelog: https://pastebin.com/embed_js/Yuz0bnyJ

Het lijkt mij dat het probleem zich rondom Kaunas voordoet. Heeft iemand een idee waar het in kan zitten?

[ Voor 37% gewijzigd door CyberCow op 13-08-2019 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

FastFred schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 13:03:
Ben vorige week in Zweden geweest, veel dikke Scania's en Volvo's gezien en veel B-doubles 8)

Heb in mijn vakantie ook nog een discussie gehad met een vrachtwagenchauffeur over uitlaten. Hij wil alles zo luid en zo hard mogelijk, ik hou al niet eens van soundmods in ETS2, daar wordt je na een paar uur toch horendol van?
|heb intern geluid van 1.0 naar 0.4 gezet voor open pipe mod. ging gewon te hard als of je heel tijd raam open heb staan :)

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
CyberCow schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 13:05:
Iedereen lekker rondrijden en bij mij gaat het al een week mis. In Rusland val ineens van de weg af en kon mijn rit niet afmaken. Daarna start het hele spel niet meer. Iemand een idee wat het kan zijn.

Gamelog: https://pastebin.com/embed_js/MPbUBhbR

Of ik moet ergens gigantisch overheen lezen maar anders weet ik het echt niet meer. Zou wel zonde vinden om een profiel weg te moeten gooien met 900.000km erin.

Nogmaals doorgelezen en dat was een Ferryprobleem. Nu weer terug naar de plaats waar het hele zooitje vastgelopen is. Dus ik met goto kaunas de vrachtwagen willen droppen met F9. Daar looopt de handel direct vast. Zijn er andere die ook problemen hebben hiermee. Ik weet niet precies waar het is maar het lijkt mij RusMap.

Gamelog: https://pastebin.com/embed_js/Yuz0bnyJ

Het lijkt mij dat het probleem zich rondom Kaunas voordoet. Heeft iemand een idee waar het in kan zitten?
Heb je de laatste versie van PPM2.41_RM1.9.0_v1.35_roadconnection.scs

ProMods 2.41 road connection (version 4.1): Download

[ Voor 5% gewijzigd door Barfman op 13-08-2019 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barfman schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 14:19:
[...]

Heb je de laatste versie van PPM2.41_RM1.9.0_v1.35_roadconnection.scs
Ja die gebruik ik.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
drholz's Soundpack 2.1.1.a1810
TomTom Bram 
Sisl Mega Pack v2.6
Arayas MEGAZoomPMME v1.35
ROS - The Great Stepp roadconnection v1.0
English City Names for ROS v7.5
Promzona 4 1.35 ROS_RM_PR
PM2.41 + RO2.1 roadconnection
YKSRSK171 - ProMods2.41 roadconnection
The Great Steppe - YKSRSK Azerbaijan roadconnection
YKSRSK - Southern Region roadconnection v2
YKSRKmapdef v1.7.1
Roextended 2.1 engnames v4
Roextended def map v2.1
Roextended model v2.1
Roextended assets v2.1
Roextended prefab v2.1
Rusmap (unofficial) map v1.9.0
Rusmap (unofficial) model 2
Rusmap (unofficial) model 1
ProMods ME def & map v2.41
ProMods ME assets v2.41
ProMods def v2.41
ProMods map v2.41
ProMods media v2.41
ProMods model 3 v2.41
ProMods model 2 v2.41
ProMods model v2.41
ProMods assets v2.41
RusMap (unofficial) def v1.9.0
YKSRKassets v1.7.1
Southern Region english names v7.8
Southern Region def en map v7.8
Southern Region model 1 v7.8
Southern Region model 2 v7.8
Southern Region model 3 v7.8
Russian Open Spaces v7.5
Russian Open Spaces map v7.5
Russian Open Spaces model v7.5
Russian Open Spaces vehicle v7.5
Russian Open Spaces vehicle truck v7.5
The Great Steppe def v1.2
The Great Steppe map v1.2
The Great Steppe model v1.2

Dit zijn de mods die ik momenteel gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pancake007
Ik snap het sowieso niet, geld uitgeven aan een wagen die niet van jou is.

Maatje had 10ruggen verspijkerd, hebben we zelf nog veel gespoten en gedaan. Het is geinig, minder geinig vond zijn vrouw het toen er een witte nevel over haar vloer lag, omdat peppie en kokkie binnen aan het spuiten waren ivm regen haha.

Alles blauw en wit, leuk hoor. Helemaal het mannetje bij Truckstar en alle andere festivals maar ik geef het toch liever uit aan iets anders :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
CyberCow schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 14:21:
[...]

Ja die gebruik ik.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
drholz's Soundpack 2.1.1.a1810
TomTom Bram 
Sisl Mega Pack v2.6
Arayas MEGAZoomPMME v1.35
ROS - The Great Stepp roadconnection v1.0
English City Names for ROS v7.5
Promzona 4 1.35 ROS_RM_PR
PM2.41 + RO2.1 roadconnection
YKSRSK171 - ProMods2.41 roadconnection
The Great Steppe - YKSRSK Azerbaijan roadconnection
YKSRSK - Southern Region roadconnection v2
YKSRKmapdef v1.7.1
Roextended 2.1 engnames v4
Roextended def map v2.1
Roextended model v2.1
Roextended assets v2.1
Roextended prefab v2.1
Rusmap (unofficial) map v1.9.0
Rusmap (unofficial) model 2
Rusmap (unofficial) model 1
ProMods ME def & map v2.41
ProMods ME assets v2.41
ProMods def v2.41
ProMods map v2.41
ProMods media v2.41
ProMods model 3 v2.41
ProMods model 2 v2.41
ProMods model v2.41
ProMods assets v2.41
RusMap (unofficial) def v1.9.0
YKSRKassets v1.7.1
Southern Region english names v7.8
Southern Region def en map v7.8
Southern Region model 1 v7.8
Southern Region model 2 v7.8
Southern Region model 3 v7.8
Russian Open Spaces v7.5
Russian Open Spaces map v7.5
Russian Open Spaces model v7.5
Russian Open Spaces vehicle v7.5
Russian Open Spaces vehicle truck v7.5
The Great Steppe def v1.2
The Great Steppe map v1.2
The Great Steppe model v1.2

Dit zijn de mods die ik momenteel gebruik.
Dat is een hele hoop wat me eigenlijk niets zegt haha. Ik heb alleen Promods wat een stuk makkelijker is om de volgorde van de mods te bepalen. Bij jou wordt het wel wat lastiger :-) Je zou op het scs forum of Promods forum moeten vragen omdat daar wel meerdere mensen met heel veel mappen rondrijden.

https://promods.net/viewtopic.php?f=42&t=29618

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barfman schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 14:25:
[...]

Dat is een hele hoop wat me eigenlijk niets zegt haha. Ik heb alleen Promods wat een stuk makkelijker is om de volgorde van de mods te bepalen. Bij jou wordt het wel wat lastiger :-) Je zou op het scs forum of Promods forum moeten vragen omdat daar wel meerdere mensen met heel veel mappen rondrijden.

https://promods.net/viewtopic.php?f=42&t=29618
Ja dat ga ik dan ook wel doen. Ik heb zeer regelmatig dat mensen mij een bericht sturen persoonlijk welke mappen ik allemaal aan elkaar heb kunnen vogelen. Vraag mij dan ook af of die mensen geen problemen hebben hiermee. Hetprobleem is ook als je wereld zo groot is het heel erg lang kan duren voor je een keer tegen een probleem aanloopt.

Hoop er een keer een update komt of iemand kan vinden die wel de juiste laadvolgorde heeft zodat ik die richting weer op kan. Nu maar eens een hele lange rit naar het verre Rusland.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3HCD6lp.png
Duurt wel een tijdje voordat ik daar ben.

[ Voor 14% gewijzigd door CyberCow op 13-08-2019 14:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pancake007
FastFred schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 13:03:

Beetje chauffeur heeft er dan een hydraulische klep ertussen.

Knopje omzetten en hij is of open of dicht.
Leuk met optrekken, na een rit Parijs is de lol er wel serieus er van af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pancake007 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 15:37:
[...]

Beetje chauffeur heeft er dan een hydraulische klep ertussen.

Knopje omzetten en hij is of open of dicht.
Leuk met optrekken, na een rit Parijs is de lol er wel serieus er van af.
nee je zal er zo een naast hebben zitten , geef mij dan maar een drag of open pijp

https://www.dumpert.nl/me...chauffeur_doet_v8_na.html
maar wel lekker even in een lange tunnel open gooien dat ding ( dus met klepjes open rijden

_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Nice!!!! Op naar het miljoen! Hoeveel uur rijd je ongeveer per dag in ets2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
flugelisoke schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 20:11:
[...]

Nice!!!! Op naar het miljoen! Hoeveel uur rijd je ongeveer per dag in ets2?
Het is bij mij enorm wisselend. Ik kan zo 5 weken niet rijden en dan ineens 3uur per dag een aantal weken lang. Ben wel vanaf het begin erbij met 1 jaar tussenuit ik geen meter heb kunnen rijden. Ik zit op 1006 dagen in spel en ongeveer 930 echte uren. Het miljoen gaat er zeker komen en of ik daarna met de MAN door blijf rijden weet ik nog niet. Vind mijn actros mooier maar die was er in 2012 nog niet.

@flugelisoke hoe sta jij ervoor?

[ Voor 3% gewijzigd door CyberCow op 13-08-2019 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
CyberCow schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 20:15:
[...]

Het is bij mij enorm wisselend. Ik kan zo 5 weken niet rijden en dan ineens 3uur per dag een aantal weken lang. Ben wel vanaf het begin erbij met 1 jaar tussenuit ik geen meter heb kunnen rijden. Ik zit op 1006 dagen in spel en ongeveer 930 echte uren. Het miljoen gaat er zeker komen en of ik daarna met de MAN door blijf rijden weet ik nog niet. Vind mijn actros mooier maar die was er in 2012 nog niet.

@flugelisoke hoe sta jij ervoor?
Moet zeggen dat ik relatief vaak afwissel qua truck. Ben nu wel met een Volvo FH16 600 aan het rijden met bijna 30.000 erop. Qua uren zit ik nu precies op 850.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
flugelisoke schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 20:38:
[...]

Moet zeggen dat ik relatief vaak afwissel qua truck. Ben nu wel met een Volvo FH16 600 aan het rijden met bijna 30.000 erop. Qua uren zit ik nu precies op 850.
Dan haal je er wel alles uit ik betaal voor 20 vrachtwagens maar rij er maar met één. Dat is een keus en mooi het zo kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:19:
[...]

Dan haal je er wel alles uit ik betaal voor 20 vrachtwagens maar rij er maar met één. Dat is een keus en mooi het zo kan.
net zo iets als je een hele showroom vol heb staan met luxe auto's en dan gewoon op de fiets naar je werk gaan , door weer een wind :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:23:
[...]

net zo iets als je een hele showroom vol heb staan met luxe auto's en dan gewoon op de fiets naar je werk gaan , door weer een wind :o :o
Dat krijg ik zo vaak te horen. Je hebt een hele mooie auto maar je gaat met de fiets. Maar is een keus want ik fiets liever dan de auto ook al ben ik autoliefhebber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
CyberCow schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:27:
[...]

Dat krijg ik zo vaak te horen. Je hebt een hele mooie auto maar je gaat met de fiets. Maar is een keus want ik fiets liever dan de auto ook al ben ik autoliefhebber.
Wat voor een auto heb je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
geen

Ik rij twee wielen :9

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/RZd67yCB/IMG-20190808-113328.jpg

>:)

[ Voor 6% gewijzigd door ravw op 13-08-2019 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Momenteel een BMW m550d van type F10. Is niet verantwoord en met onze regering steeds minder leuk. Betaal meer wegenbelasting dan een Rolls Royce. Een leuke auto rijden is in Nederland niet meer grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 02:08:
[...]

Momenteel een BMW m550d van type F10. Is niet verantwoord en met onze regering steeds minder leuk. Betaal meer wegenbelasting dan een Rolls Royce. Een leuke auto rijden is in Nederland niet meer grappig.
LOL dat kan je wel zeggen , mijn broertje toen hij zijn rijbewijs gehaald had , wilde hij een jaren 80 BMW 325 kopen , de aanschaf was geen probleem , maar nu nog verzekeren voor iemand die 1 dag zijn rijbewijs heb en dan een leuke auto wil rijden
bij vele verzekeringen kwam hij niet eens binnen , later hebben ze die auto maar op de naam van mijn ouders verzekerd en toen ging het wel , maar kon alleen allrisk >:)
maar het blijft in nederland moeilijk als je jong bent en gelijk na het behalen van een rijbewijs ene leuke "sport" auto te kopen

En dan nog niet te spreken over de wegenbelasting en zo , die BMW zijn nou niet echt lichtgewicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
CyberCow schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 02:08:
[...]

Pracht van een auto, maar de lol is er inderdaad ver af hier in Nederland. Sowieso is de automobilist een heuse melkkoe van de staat.

@ravw Over het verzekeren op jonge leeftijd van een relatief snel voertuig kan ik nog inkomen. In vele gevallen moeten deze bestuurders nog hun wilde haren verliezen en ervaring opdoen (uitzonderingen daargelaten).

[ Voor 19% gewijzigd door flugelisoke op 14-08-2019 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar nu weer even ontopic.

Als ik 100.000km moet rijden dan is dat ongeveer 110 uur en hoop ik dat ik dit jaar nog de miljoen kilometers kan gaan halen.

Wat mij wel opvalt is dat sinds dat de update er is geweest voor het Goodyear event zijn mijn inkomsten gedaald van 14 a 15 miljoen per week naar een magere 4 miljoen. Niet dat wat uitmaakt maar het valt mij wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:40:
Maar nu weer even ontopic.

Als ik 100.000km moet rijden dan is dat ongeveer 110 uur en hoop ik dat ik dit jaar nog de miljoen kilometers kan gaan halen.

Wat mij wel opvalt is dat sinds dat de update er is geweest voor het Goodyear event zijn mijn inkomsten gedaald van 14 a 15 miljoen per week naar een magere 4 miljoen. Niet dat wat uitmaakt maar het valt mij wel op.
het vielt mij ook al op dta het een stuk minder was met inkomen .... terwijl ik daar niets over gelezen hen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 15:06:
[...]

het vielt mij ook al op dta het een stuk minder was met inkomen .... terwijl ik daar niets over gelezen hen
Het moet niet gekker worden straks gaat er nog geld af ipv bij. Gelukkig een kleine buffer. Maar dan is dat dus niet alleen bij mij. Ik heb er ook niets over gelezen en het is echt sinds het event. Ik dacht eerst het kwam omdat veel garages niet beschikbaar zijn als ik alle mods heb uitgeschakeld. Maar daarna is het niet meer geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:-) hahah denk maar zo in het echt houden we ook steeds minder over .. dus ach het blijft een SIM he

maar ben wel toe aan nieuwe DLC van ETS 2 of ATS , ben benieuwd wanneer die uitkomen

[ Voor 32% gewijzigd door ravw op 14-08-2019 16:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Even voor de gein de DVD versie van ETS2 eens geinstalleerd op een laptop. Sinds die tijd is er echt een heleboel veranderd.

De DVD (de goede oude tijd voor Steam)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LVNaKql.jpg

De kaart waarmee het ooit is begonnen en dat was toen best wel groot.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fqo4GPb.jpg

Niet te vergelijken met nu
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KBXWbCl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mamorunl
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:03
Dat is ook niet echt eerlijk he xD Jij hebt 20 map mods er in zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Wat is er mis met Groningen en Zwolle? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

CyberCow schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 16:34:
Even voor de gein de DVD versie van ETS2 eens geinstalleerd op een laptop. Sinds die tijd is er echt een heleboel veranderd.

De DVD (de goede oude tijd voor Steam)
[Afbeelding]

De kaart waarmee het ooit is begonnen en dat was toen best wel groot.
[Afbeelding]

Niet te vergelijken met nu
[Afbeelding]
Je moet dan ook spelen zonder mods en waarom ben je nog geen pizza gaan eten in italie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 20:14:
[...]

Je moet dan ook spelen zonder mods en waarom ben je nog geen pizza gaan eten in italie ?
Ik heb vanuit het verleden een bloedhekel aan Italie. Ik heb de DLC gekocht voor ProMods gaat hem echt niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

CyberCow schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 21:54:
[...]

Ik heb vanuit het verleden een bloedhekel aan Italie. Ik heb de DLC gekocht voor ProMods gaat hem echt niet worden.
het is maar een game he ;)

Ik heb ook een bloedhekel aan russen, maar rij er toch naar toe

• flugelisoke
Volgens mij had steam gisteravond een beetje de foezelementen, rond de 3000 active players in ETS2 om 21u30? Nahh,... Dat kan nooit.

@CyberCow Maar pizza, pasta en al die andere lekkernijen! Jij beest! ;w

[ Voor 23% gewijzigd door flugelisoke op 15-08-2019 09:53 ]

CyberCow schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 21:54:
[...]

Ik heb een hekel aan Fransen, maar in ETS2 kom ik er vaak zat, heerlijk om te rijden.

• flugelisoke
Ik heb een hekel aan Rotterdammers, maar de garage zit toch echt in Rotterdam.

spoiler:
:+ Niet echt hoor

[ Voor 21% gewijzigd door flugelisoke op 15-08-2019 12:07 ]

• Barfman
flugelisoke schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 09:47:
Volgens mij had steam gisteravond een beetje de foezelementen, rond de 3000 active players in ETS2 om 21u30? Nahh,... Dat kan nooit.

Dat is erg weinig idd, normaal zitten ze op dat tijdstip tussen de 20000 en 23000.

[ Voor 4% gewijzigd door Barfman op 15-08-2019 12:17 ]

• flugelisoke
Barfman schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 12:14:
[...]

Dat is erg weinig idd, normaal zitten ze op dat tijdstip tussen de 20000 en 23000.
Maar zelfs bij CS:GO stond er 20.000 spelers, dat zijn er normaal tonnen.
psychodude schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 19:34:
Wat is er mis met Groningen en Zwolle? :p
Met Groningen en Zwolle is niets mis net zoals met Eindhoven. Is geheel toeval dat ik daar nog nooit ben geweest.
flugelisoke schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 09:47:

Pizza lust ik niet die droge bodem maar een bordje macaroni of spaghetti gaat er wel weer in. Maar waarom rond de 3000 active players zou niet kunnen?

• flugelisoke
CyberCow schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 13:12:
[...]

Met Groningen en Zwolle is niets mis net zoals met Eindhoven. Is geheel toeval dat ik daar nog nooit ben geweest.

[...]

Pizza lust ik niet die droge bodem maar een bordje macaroni of spaghetti gaat er wel weer in. Maar waarom rond de 3000 active players zou niet kunnen?
Omdat het blijkbaar echt een fout van steam was, zoals ik al aangaf had CS:GO rond de 20.000 spelers, wat normaal tonnen zijn. Ook GTA V had maar enkele duizenden. Dus wellicht was er een after songfestival op tv wat iedereen wou zien, anders lijkt het me een fout.
flugelisoke schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 13:41:
[...]

Omdat het blijkbaar echt een fout van steam was, zoals ik al aangaf had CS:GO rond de 20.000 spelers, wat normaal tonnen zijn. Ook GTA V had maar enkele duizenden. Dus wellicht was er een after songfestival op tv wat iedereen wou zien, anders lijkt het me een fout.
Op die manier. Ik let echt nooit op hoeveel mensen dat er totaal aan het spelen zijn. Speel toch geen multiplayer en belangrijkste vind ik dat het spel start. Gisteren had ik tegen 18:00 wel het probleem het echt een minuut of 10 duurde met inloggen van world of trucks. Daarna profiel laden duurde niet langer dan normaal. Misschien het met elkaar te maken kan hebben.

• flugelisoke
CyberCow schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 13:47:
[...]

Op die manier. Ik let echt nooit op hoeveel mensen dat er totaal aan het spelen zijn. Speel toch geen multiplayer en belangrijkste vind ik dat het spel start. Gisteren had ik tegen 18:00 wel het probleem het echt een minuut of 10 duurde met inloggen van world of trucks. Daarna profiel laden duurde niet langer dan normaal. Misschien het met elkaar te maken kan hebben.
Nee, het gaat niet om multiplayer. Steam laat enkel zien hoeveel mensen op steam de game hebben gestart. Ik vind het altijd wel leuk om te zien hoeveel mensen er aan het spelen zijn als ik hem opstart.
flugelisoke schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 13:49:
[...]

Nee, het gaat niet om multiplayer. Steam laat enkel zien hoeveel mensen op steam de game hebben gestart. Ik vind het altijd wel leuk om te zien hoeveel mensen er aan het spelen zijn als ik hem opstart.
Heb je enig idee hoeveel mensen ETS2 hebben aangeschaft. Want dat zou ik dan wel weer leuk vinden om te weten.

• flugelisoke
CyberCow schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 13:58:
[...]

Heb je enig idee hoeveel mensen ETS2 hebben aangeschaft. Want dat zou ik dan wel weer leuk vinden om te weten.
Over 5 miljoen op steam alleen al.
flugelisoke schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 14:12:
[...]

Over 5 miljoen op steam alleen al.
Dat had ik dus nooit verwacht. Maar dan snap ik wel dat ze nog steeds door blijven ontwikkelen.

Gelukkig heb ik een V8 anders was ik nooit meer bovengekomen.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/M7U4KGv.png

[ Voor 18% gewijzigd door CyberCow op 15-08-2019 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 14:05
Of mocht het niks kosten baas? Een R380 zonder iets, maar met Topline cabine. Met 22t en de 8bak heeft de automaat het maar druk :P

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/juu5hv.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bartus1989 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:22:
Of mocht het niks kosten baas? Een R380 zonder iets, maar met Topline cabine. Met 22t en de 8bak heeft de automaat het maar druk :P

[Afbeelding]
Rijden in de sneeuw met de 8 bak lijkt mij idd ook niet echt een pretje. Maar waar is deze foto gemaakt?
Pagina: 1 ... 111 ... 162 Laatste