Nice ik rij al de hele tijd met jouw Mod.
Met een Nederlandse navigatie stem, voel ik me toch meer een Nederlandse trucker.
Ik moet denk ik toch ook maar eens ATS gaan spelen.
Ik heb wel DLC's voor ATS, maar eigenlijk nauwelijks gespeeld. denk 20 uurtjes in totaal denk ik.
in ETS zit denk ik 300 uur nu in, wat er voor mij ook meer mochten zijn.
ravw schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 23:08:
[...]
ik luister liever naar een vrouw die lieve woordjes zegt dan een vent die mij de weg gaat lopen wijzen
Ik weet ook dat ze er van kim holland een nav sound hebben , maar dat gaat mij iets te ver. maar een lekker zwoele stem in mijn wagen
en daarbij ik versta zo wel NL , engels , als spaans ( beetje ) dus des noods een spaans talige ( portugees mag ook )
zo veel word er ook niet gezegd en als je ene beetje op let dan weet je na tien keer wel wat ze bedoel
[...]
ik heb de G25
ja ik zal je ene LG 29 ultra wide aanraden .. als het in je prijsklase ligt de 34 is ook niet duur meer van LG

Ik heb zelf een Acer Predator x34 120hz Ultrawide.
Ik dacht daarmee veel meer te kunnen zien, dan op mijn vorige monitor 27" Asus ROG 1440p.
Maar dat valt echt mee. Mijn FOV staat op 90, omdat ik dan van links naar rechts de hele vooruit zie.
met muis rondkijken is gewoon niet fijn en doe dat dan ook weinig.
Als stuur gebruik ik de Logitech G27. Ik schrok van de prijs, maar achteraf wel blij dat ik hem aangeschaft heb. Ik schakel alleen niet en gebruik realistisch automaat. Dus maar 3 standen (vooruit, achteruit en neutraal)
Dit komt doordat je veelste veel versnellingen hebt in een truck en dus steeds in de verkeerde versnelling zit.
Ik zou daar graag wel beter in willen worden, maar dan kom het volgende probleem.
De koppeling geeft geen feedback.dus ik laat de truck soms afslaan, doordat ik geen druk voel onder mijn voet en niet kan aanvoelen wanneer je weer gas moet geven.
In een echte auto is dat wel het geval en veel prettiger.
(moet wel zeggen dat ik nu 1,5 jaar ook in reallife automaat rij en niet zo snel meer terug ga naar schakel. veel relaxer rijden en voornamelijk in de klote files. Kan nog wel flipperen op mijn stuur, wil ik een beetje pit maken of afremmen op de motor bij sneeuw)