Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
"Sleep Tracking" werkt nu! :)

Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/923/vBEAYz.pngAfbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/923/LJU9wc.png

Bij de laatste update is het "Tizen-platform" ook geüpdate

Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/924/XuhUcj.jpgAfbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/921/aYYnoP.png

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-05 09:53
Ik heb interesse in de Gear S2, maar zou graag de controle willen hebben over hoe mijn berichten binnenkomen. Ik zie hier op dit forum en op internet wel wat opmerkingen hierover staan, maar ben vooral benieuwd of ik bijvoorbeeld ook het oplichten van het horloge uit kan schakelen, maar wel als ik mijn horloge kantel kan zien of ik berichten binnen heb gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
mastamasta schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:38:
Ik heb interesse in de Gear S2, maar zou graag de controle willen hebben over hoe mijn berichten binnenkomen. Ik zie hier op dit forum en op internet wel wat opmerkingen hierover staan, maar ben vooral benieuwd of ik bijvoorbeeld ook het oplichten van het horloge uit kan schakelen, maar wel als ik mijn horloge kantel kan zien of ik berichten binnen heb gekregen.
Die optie is idd nu (bij oudere modellen niet) aanwezig..

Heb ik al vanaf model 1 om verzocht..

Wil zelf bepalen of iemand iets kan meelezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Laatst online: 10-05 09:53
_Nick__ schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:16:
[...]

Bedankt Nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 112fan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-05 21:26
Hoe haal je het BALR bandje eraf? Waar zit precies het dingetje om hem los te halen? Ik kan niks via Google vinden hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-08-2024
112fan schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:24:
Hoe haal je het BALR bandje eraf? Waar zit precies het dingetje om hem los te halen? Ik kan niks via Google vinden hierover.
http://www.horlogebanden....lgereedschap-50/?classid=

deze heb ik hiervoor gebruikt. Die steek je tussen het horloge en de band en dan kan je de pushpin in drukken en losmaken van het horloge. Het Lederen bandje is overigens anders. Die heeft een knopje welke je kan verschuiven om de pushpin los te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-06 21:25

ViezeVis

Sample Text

112fan schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:24:
I.p.v. een tool aan te schaffen van €12,50 kun je het BALR bandje ook naar één kant duwen. Dan neem je die pin namelijk mee in het bandje.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarlian
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-01 16:50
_Nick__ schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:16:
[...]

Ik heb dit geregeld in de meldingen instellingen op de telefoon. DIk krijg geen meldingen meer op mijn S2, maar ik denk dat je dan ook geen meldingen meer op je scherm van je telefoon ontvangt. (wat ik niet erg vindt, want het is erg prettig om niet geleefd te worden door meldingen, maar zelf te bepalen wanneer je whatsapp opent etc)

Edit: Ik zie dat de Gear app (laatste versie) op je telefoon ook kan filteren welke meldingen worden doorgezet. Dus probleem bestaat niet meer?

[ Voor 10% gewijzigd door Jarlian op 02-08-2016 14:01 ]

"Never argue with a fool. He will only drag you down to his level and beat you on experience."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Jarlian schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:00:
[...]

Ik heb dit geregeld in de meldingen instellingen op de telefoon. DIk krijg geen meldingen meer op mijn S2, maar ik denk dat je dan ook geen meldingen meer op je scherm van je telefoon ontvangt. (wat ik niet erg vindt, want het is erg prettig om niet geleefd te worden door meldingen, maar zelf te bepalen wanneer je whatsapp opent etc)

Edit: Ik zie dat de Gear app (laatste versie) op je telefoon ook kan filteren welke meldingen worden doorgezet. Dus probleem bestaat niet meer?
Was geen probleem, toch?

Bedoelde optie om scherm uit te laten bij meldingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Co1967
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 31-05 20:20
Eens kijken of meer mensen last hebben van het probleem wat ik nu ondervind.
In de avond mijn S2 op de lader gedaan met 20%.
Eraf gehaald toen de accu vol was.
's Nachts S2 uitgevallen en eigenlijk met geen mogelijkheid meer aan te krijgen :-(.
Even op de lader gezet en toen weer allerlei knoppen ingedrukt.
Gebeurde nog niets -- 5 minuten later weer geprobeerd en weldra ging de S2 weer aan met 58% op de accu.

Heeft iemand dit probleem dit ook al eens gehad en wat zou het probleem zijn ??
Dit is trouwens al wel de 2e keer dat dit gebeurd....1ste was zo'n 2 maanden geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Is het nu nog de moeite om deze te bestellen voor 206 euro?
Aangezien volgende maand de opvolger waarschijnlijk wordt aangekondigd.

Ik ben geen horlogedrager, maar wel een gadgetfreak, meer als 200 euro zou ik er sowieso er niet aan uitgeven, dus als de gear s3 wordt gelanceerd zal deze waarschijnlijk toch wel weer 300 euro worden.

Maar goed, zouden jullie mij adviseren om deze voor 206 euro te bestellen?
Zijn er mensen die ook geen horlogedragers zijn, maar deze nog wel gebruiken en niet na 3 maanden de smartwatch in de kast ligt te verstoffen?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Niemand een antwoord?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:37:
Niemand een antwoord?
Alvast bedankt.
Geen snelle reactie kan ook goed nieuws zijn.. meeste mensen zoeken immers naar oplossingen voor problemen op forums..

Liep voor de Gear S en nu de Gear S2 ruim twintig jaar zonder horloge, maar gebruik de Gear iedere dag..

Wat functionaliteit betreft is de Gear S nog steeds de topper, maar de Gear S2 -en dan zeker de classic- ziet uit als een echt horloge..

Zou toch even wachten of de S3 niet toch weer een echte simkaart-slot heeft, want dat was bij de Gear S een echte toegevoegde waarde (altijd alle berichten; ook als gsm thuis was blijven liggen)..

Aankondiging is immers al over iets meer dan drie weken.. misschien wordt de S2 daarna zelfs nog goedkoper (hoewel niet veel)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
_Nick__ schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:52:
[...]

Geen snelle reactie kan ook goed nieuws zijn.. meeste mensen zoeken immers naar oplossingen voor problemen op forums..

Liep voor de Gear S en nu de Gear S2 ruim twintig jaar zonder horloge, maar gebruik de Gear iedere dag..

Wat functionaliteit betreft is de Gear S nog steeds de topper, maar de Gear S2 -en dan zeker de classic- ziet uit als een echt horloge..

Zou toch even wachten of de S3 niet toch weer een echte simkaart-slot heeft, want dat was bij de Gear S een echte toegevoegde waarde (altijd alle berichten; ook als gsm thuis was blijven liggen)..

Aankondiging is immers al over iets meer dan drie weken.. misschien wordt de S2 daarna zelfs nog goedkoper (hoewel niet veel)..
Dank voor je reactie.

Ok goed om te horen dat je hem iig wel elke dag gebruikt ook al droeg je daarvoor geen horloge.
Ik ben vaak benieuwd naar andere hun ervaringen met dit soort " gadgets".
Heb vaak genoeg mij laten overhalen door de hypes en reviews, maar wil liever ervaringen van mensen die hem dus al langer hebben.

Het feit is wel :$
Dat ik hem die avond toch besteld heb en hem gisteren binnengekregen heb.

Ik heb hem gisteren rond 13:00 van de oplader gehaald en er tot ongeveer 19:00 meegespeeld en om gehad.
Weinig NL apps gevonden, maar hoe vaak lees je de telegraaf op je horloge?
Voor de rest zou ik hem alleen houden voor de notificaties en de tijd aflezen.

Ik heb altijd mijn telefoon bij me, ik kan hem altijd pakken, ook op mijn werk.
In de auto heb ik navigatie en een carkit.
Dus ik kan in principe altijd mijn notificaties lezen op mijn telefoon.
Bijvoorbeeld gisteren op de bank telefoon rechts en horloge om mijn pols, tja dan kijk ik op mijn telefoon.
En dit zal in veel gevallen gebeuren.

Ik heb hem dus ook alweer ingepakt en klaar voor retour, maar toch blijft het wel een leuke gadget maar voor mij in principe niet praktisch genoeg.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Laatst online: 08-06 15:23
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:21:
[...]

Dank voor je reactie.

Ok goed om te horen dat je hem iig wel elke dag gebruikt ook al droeg je daarvoor geen horloge.
Ik ben vaak benieuwd naar andere hun ervaringen met dit soort " gadgets".
Heb vaak genoeg mij laten overhalen door de hypes en reviews, maar wil liever ervaringen van mensen die hem dus al langer hebben.

Het feit is wel :$
Dat ik hem die avond toch besteld heb en hem gisteren binnengekregen heb.

Ik heb hem gisteren rond 13:00 van de oplader gehaald en er tot ongeveer 19:00 meegespeeld en om gehad.
Weinig NL apps gevonden, maar hoe vaak lees je de telegraaf op je horloge?
Voor de rest zou ik hem alleen houden voor de notificaties en de tijd aflezen.

Bijvoorbeeld gisteren op de bank telefoon rechts en horloge om mijn pols, tja dan kijk ik op mijn telefoon.

Ik heb hem dus ook alweer ingepakt en klaar voor retour, maar toch blijft het wel een leuke gadget maar voor mij in principe niet praktisch genoeg.

Je ziet veel mensen die geen horloge dragen en altijd hun telefoon pakken om te kijken hoe laat het is. Als je echter een horloge gewend bent doe je dit praktisch nooit. Het is dus maar wat je gewend bent.

Ik heb mijn telefoon wel altijd in de buurt liggen maar vaak niet binnen handbereik en dan kijk ik toch op de S2 voor de notificaties. Het is niet zo dat ik de S2 ook gebruik om een antwoord op een WhatsApp of email te typen overigens. De overige horloge functies zoals een timer gebruik ik ook regelmatig en ja, die zitten ook op een telefoon.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 667917

Iemand een idee waar ik het zwarte lederen bandje kan kopen voor de gear s2 classic?
Het mijne is kapot en hou niet zo van het BALR bandje!
Ik vind ze namelijk alleen in het bruin en grijs, wat afschuwelijk is op een zwarte horloge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lely7
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23-04 15:56
Goeieavond, ben van plan om smartwatch te kopen en dan waarschijnlijk de Samsung gear s2. Wil dr sowieso het volgende mee kunnen doen:
- navigatie op de fiets: fiets veel en nu gebruik in google map op telefoon met oortje. Merk dat ik scherm met pijlen mis en dus nog weleens fout fiets. Zou dus graag scherm gear €2 daarvoor willen gebruiken waardoor ik niet hele tijd telefoon uit m'n zak hoef te halen. Kan dat?
- Wil met hardlopen graag zien hoever en hoe snel gelopen zonder telefoon mee te hoeven nemen. Kan dat?
- Met fietsen ook muziek op oortje en zou graag met smartwatch muziek apps (android) willen bedienen zoals volgende nummer of harder/zachter. Kan dat?
Ben van plan de"normale"-versie te kopen. Wat is voordeel van classic of balr-versie?
Mediamarkt lijkt nu goedkoopst met 229 euro of ergens anders goedkoper??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Lely7 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 21:04:
Goeieavond, ben van plan om smartwatch te kopen en dan waarschijnlijk de Samsung gear s2. Wil dr sowieso het volgende mee kunnen doen:
- navigatie op de fiets: fiets veel en nu gebruik in google map op telefoon met oortje. Merk dat ik scherm met pijlen mis en dus nog weleens fout fiets. Zou dus graag scherm gear €2 daarvoor willen gebruiken waardoor ik niet hele tijd telefoon uit m'n zak hoef te halen. Kan dat?
- Wil met hardlopen graag zien hoever en hoe snel gelopen zonder telefoon mee te hoeven nemen. Kan dat?
- Met fietsen ook muziek op oortje en zou graag met smartwatch muziek apps (android) willen bedienen zoals volgende nummer of harder/zachter. Kan dat?
Ben van plan de"normale"-versie te kopen. Wat is voordeel van classic of balr-versie?
Mediamarkt lijkt nu goedkoopst met 229 euro of ergens anders goedkoper??
Navigatie op de fiets gaat prima met een S2: Here We Go (voorheen Nokia Here) is voor de S2 (passend) gemaakt en trilt twee keer kort als teken dat links afgeslagen moet worden en een keer lang als teken dat rechts afgeslagen kan worden. Ook zijn er inmiddels varianten van Google Maps, die ook werken op de S2.

Er kan tot 4GB muziek op de S2 worden gezet (zelfs automatisch gesynct met op GSM opgeslagen muziek (niet van Google Play of Spotify) om onderweg via bluetooth af te luisteren zonder GSM mee te nemen.
Als de GSM wel meegaat is de muziek (en dan ook Google Play of Spotify) via S2 te bedienen (volgende/vorige nummer en harder/zachter).

Er is geen direct voordeel bij een Classic of Balr (bij Balr krijg je alleen een Classic met een ander bandje (het Balr-bandje). Het gaat puur om het model. Er zou een voordeel kunnen zijn om de 3G-versie te kopen, maar in Nederland wordt de daarvoor gebruikte E-sim volgens mij niet ondersteund.

Wat functionaliteit betreft is de Gear S nog steeds beter dan de Gear S2, omdat in de Gear S wel een normale (nano-)simkaart past, die ook notificaties via GPRS(3G) doorgeeft als de gsm thuis blijft liggen.

Voor de beste prijs zou je eens bij Tweakers kunnen kijken.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Anoniem: 667917 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 19:28:
Iemand een idee waar ik het zwarte lederen bandje kan kopen voor de gear s2 classic?
Het mijne is kapot en hou niet zo van het BALR bandje!
Ik vind ze namelijk alleen in het bruin en grijs, wat afschuwelijk is op een zwarte horloge.
Origineel bij Samsung of verschillende andere dealers van die spullen..

Op Ebay staan veel leren bandjes, die op de S2 passen en al helemaal op de S2 Classic.. daar passen normale horloge bandjes op..

Heb zelf ooit de (te dure) keramische band gekregen, maar vind de S2 sinds die tijd helemaal top.. het keramiek irriteert niet en kan goed tegen water.. zou dezelfde band voor de Gear S3 meteen weer kopen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:21:
[...]

Dank voor je reactie.

..

Das snel..

Heb eerste weken met een Gear ook meer op de GSM de tijd gecheckt.. dat is een kwestie van gewoonte, maar gaat van zelf over..

Gebruik overigens de navigatie van de Gear S2 meer dan de auto-navigatie.. vooral tijdens het bellen onder het rijden is het trillen om de pols een betere en minder storende herinnering.. Here We Go (oude Nokia Here) geeft zelfs situatieschets weer bij knooppunten..

Waar ik niet alle mailtjes goed kan uitfilteren is de Gear S2 handiger om te kijken welke mails direct een actie vereisen en welke tot de volgende werkdag kunnen blijven liggen..

Sinds ik een Gear heb hoor ik in ieder geval niet meer "heb je die GSM nu weer in de handen" en blijf ik niet op de GSM doorspelen als ik het ding eenmaal in de handen heb..

De toegevoegde waarde van een Gear zal echter idd voor iedereen verschillen..

Ben benieuwd naar de S3, maar ook naar een eventuele opvolger van Huawei.. was verleden jaar al geen verkeerd klokje..

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:52

JSchut

.....

Ik wil een Gear S2 gaan kopen. Echter zit ik met een dilemma. Ik vind de Balr (zwarte classic) een mooier horloge dan de normale S2. Alleen vind ik het bandje van de normale S2 veel beter zitten. Nu zag ik dat je voor de normale S2 allemaal bandjes hebt. Maar die passen niet op de classic. Op de classic kunnen zoals ik het begrepen heb gewone horloge bandjes van 20 mm. Weet iemand een bandje wat vergelijkbaar is met die van de normale S2 voor de balr (classic)?

Ook lees ik veel problemen met het balr bandje. Deze zou snel stuk gaan. Weet niet wie er ervaring mee heeft, maar ligt dat aan het model van het horloge of aan het bandje?

Qua hard- en software zijn de normale en de balr(classic) toch gelijk?

Edit: lees nu net dat er ook een classic leren bandje bij zit. Die zal ik gaan gebruiken dus als het bandjes probleem het bandje is dan heb ik daar geen last van.

[ Voor 24% gewijzigd door JSchut op 11-08-2016 08:53 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• _Nick__
  • Niet online
JSchut schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 07:21:
.. Alleen vind ik het bandje van de normale S2 veel beter zitten. Nu zag ik dat je voor de normale S2 allemaal bandjes hebt. Maar die passen niet op de classic. ..

Edit: lees nu net dat er ook een classic leren bandje bij zit. Die zal ik gaan gebruiken dus als het bandjes probleem het bandje is dan heb ik daar geen last van.
Zijn ook veel kunststofbandjes zoals die van de S2 op Ebay te vinden voor de S2 Classic voor weinig..

• JSchut

JSchut

.....

_Nick__ schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:04:
[...]

Zijn ook veel kunststofbandjes zoals die van de S2 op Ebay te vinden voor de S2 Classic voor weinig..
Thnx. Daar zal ik eens naar kijken!

Nu wordt verwacht dat de S3 redelijk snel aangekondigd gaat worden. Nu hoef ik niet perse het nieuwste maar het lijkt mij wel fijn dat er ondersteuning blijft voor de oudere modellen. Aangezien ze met hun telefoons vaak achterblijven vraag ik mij af hoe dit met de watches gaat. Natuurlijk hebben ze hun eigen besturingssysteem en zal het makkelijker moeten zijn voor ze. Wordt bijvoorbeeld de vorige gear nog knap onderstuend? Of is het echt veel verstandiger om toch te wachten.

• _Nick__
  • Niet online
JSchut schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:18:
[...]

Thnx. Daar zal ik eens naar kijken!

Nu wordt verwacht dat de S3 redelijk snel aangekondigd gaat worden. Nu hoef ik niet perse het nieuwste maar het lijkt mij wel fijn dat er ondersteuning blijft voor de oudere modellen. Aangezien ze met hun telefoons vaak achterblijven vraag ik mij af hoe dit met de watches gaat. Natuurlijk hebben ze hun eigen besturingssysteem en zal het makkelijker moeten zijn voor ze. Wordt bijvoorbeeld de vorige gear nog knap onderstuend? Of is het echt veel verstandiger om toch te wachten.
De oude Gear (S) had nog één fimware-update na het verschijnen van de S2, als ik het goed heb..
Van de andere kant was er ook nog maar weinig om te verbeteren aan die Gear (was al een verbeterde versie van een aantal eerdere Gear-modellen)..

De Gear S3 gaat wel meer lijken op de S2, alleen met meer speelgoed (meer sensoren (altimeter, barometer, speedometer), begrijp ik.. ook zou er een extra knopje opzitten (bij de 10)..

Heb mij eerder al voorgenomen om langer met dit horloge te doen, maar ben nu al bang voor de introductie van het nieuwe model.. :)

• JSchut

JSchut

.....

_Nick__ schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:33:
[...]

De oude Gear (S) had nog één fimware-update na het verschijnen van de S2, als ik het goed heb..
Van de andere kant was er ook nog maar weinig om te verbeteren aan die Gear (was al een verbeterde versie van een aantal eerdere Gear-modellen)..

De Gear S3 gaat wel meer lijken op de S2, alleen met meer speelgoed (meer sensoren (altimeter, barometer, speedometer), begrijp ik.. ook zou er een extra knopje opzitten (bij de 10)..

Heb mij eerder al voorgenomen om langer met dit horloge te doen, maar ben nu al bang voor de introductie van het nieuwe model.. :)
Ik wil ook wel even met dit horloge doen. Aan de andere kant is 300 euro wel mijn max.
De Balr koop je nu voor net geen 300 euro en ik verwacht dat de nieuwe S3 classic zeker meer gaat kosten.

Maar als ik S2 nu koop dan hoef ik hopelijk niet perse te upgraden over een jaar. Daar gaat het mij voornamelijk om.

• Lely7
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23-04 15:56
Zie in sommige webshops de kleur "zwart" staan en bij andere webshop "dark grey". Zijn er buiten zilver om nog twee verschillende versies??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 802617

Hallo allemaal,

Ook ik ben aan het rondkijken of een Gear s2 misschien wat voor mij is. Nu lees ik ook in het onderwerp dat de bandjes hier en daar makkelijk kapot lijken te gaan?

Speelt dit tegenwoordig nog steeds? En geldt dit voor alle bandjes, of zijn bijvoorbeeld die van de S2 Classic steviger, want zover ik begrijp zitten die op een andere manier gemonteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Lely7 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:13:
Zie in sommige webshops de kleur "zwart" staan en bij andere webshop "dark grey". Zijn er buiten zilver om nog twee verschillende versies??
Sommigen noemen de donkere uitvoering dark grey en andere black of zwart..

Maar buiten de zilver uitvoering bestaan er idd nog twee andere: platina en rosé goud..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Anoniem: 802617 schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 13:34:
Hallo allemaal,

Ook ik ben aan het rondkijken of een Gear s2 misschien wat voor mij is. Nu lees ik ook in het onderwerp dat de bandjes hier en daar makkelijk kapot lijken te gaan?

Speelt dit tegenwoordig nog steeds? En geldt dit voor alle bandjes, of zijn bijvoorbeeld die van de S2 Classic steviger, want zover ik begrijp zitten die op een andere manier gemonteerd?
Op de S2 Classic kunnen alle 20mm (normale) horlogebandjes worden gemonteerd en inmiddels met adapters ook op de "gewone" S2..

Die bandjes gaan dus niet eerder kapot dan bij het dragen op ieder ander horloge.. het meegeleverde bandje is van hoge kwaliteit bij de Classic.. van het plastic bandje bij de S2 hoor je minder goede berichten..

Heb zelf al vijf maanden de keramische originele band voor de S2 Classic.. niet echt goedkoop, maar daarna heb je een héél ander horloge..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ik heb hem nu twee dagen en hij bevalt mij prima. Heb het leren classic bandje erop gezet en hij zit perfect.

Enige twee minpuntjes die ik heb zijn:
1. Soms heb ik het idee dat het scherm wat flikkert als hij aangaat. Het lijkt net of hij de brightness even fout heeft en dan goed schakelt. Valt mij ook alleen op als het wat donkerder is. Verder geen probleem.
2. Jammer dat je do not disturb niet op tijd kan zetten. Mijn tel gaat op standaard tijden op do not disturb. Echt trilt m'n gear nog wel bij WhatsApp berichten als m'n tel in do not disturb staat. De gear moet ik dus zelf op do not disturb zetten. Tenminste ik denk dat dit niet in te stellen is.

Verder echt super blij mee. Batterijduur is bij mij nu 2 en halve dag. Valt mij niet tegen.

[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 15-08-2016 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
JSchut schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:51:
1. Soms heb ik het idee dat het scherm wat flikkert als hij aangaat. Het lijkt net of hij de brightness even fout heeft en dan goed schakelt. Valt mij ook alleen op als het wat donkerder is. Verder geen probleem.
2. Jammer dat je do not disturb niet op tijd kan zetten. Mijn tel gaat op standaard tijden op do not disturb. Echt trilt m'n gear nog wel bij WhatsApp berichten als m'n tel in do not disturb staat. De gear moet ik dus zelf op do not disturb zetten. Tenminste ik denk dat dit niet in te stellen is.
Ad 1/ dit is niet bekend.. andere lichtsterkte (helderheid) kiezen of laten nakijken..

Ad 2/ zou wel in te stellen moeten zijn.. staat Whatsapp bij uitzonderingen in "Niet Storen"-optie? S2 heeft alleen meldingen gsm door..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

_Nick__ schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 18:39:
[...]

Ad 1/ dit is niet bekend.. andere lichtsterkte (helderheid) kiezen of laten nakijken..

Ad 2/ zou wel in te stellen moeten zijn.. staat Whatsapp bij uitzonderingen in "Niet Storen"-optie? S2 heeft alleen meldingen gsm door..
Ik denk dat het te maken heeft met de auto brightness die toegevoegd is met de update. Ik heb er soms last van. Meestal niet. Lijkt iig geen hardware probleem.

Mijn tel geeft geen melding met dnd. Echter wel de meldingen op het scherm als ik die de volgende dag aanzet. Mijn wear trilt dan gewoon omdat hij die melding ook doorkrijgt. Die moet ik dus handmatig op dnd zetten. Dus het klopt wel. Echter had het handig geweest als de tel gewoon de meldingen niet doorgeeft als hij op dnd staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:12
_Nick__ schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 18:39:
[...]

[..]
Niet bekend? Ik heb dit ook maar stoor me er niet zo aan eigenlijk. Is inderdaad sinds de laatste update en lijkt te zijn dat hij standaard aanspringt op 'Outdoor modus' (dus super fel) en dan merkt dat ie niet buiten is en dus bijstelt. Dit gebeurd bij mij af en toe.. vaak dus als ik bijvoorbeeld van buiten naar binnen ben gelopen en het binnen veel donkerder is. Dan moet hij even schakelen.

*sowieso

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
JSchut schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:51:
Ik heb hem nu twee dagen en hij bevalt mij prima. Heb het leren classic bandje erop gezet en hij zit perfect.

Verder echt super blij mee. Batterijduur is bij mij nu 2 en halve dag. Valt mij niet tegen.
1. Staat je display op Always on? Zoja, zet dit eens af en kijk of het scherm dan nog flikkert. Bij mij was dit de oorzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
DonJunior schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:06:
[...]

Niet bekend? Ik heb dit ook maar stoor me er niet zo aan eigenlijk. Is inderdaad sinds de laatste update en lijkt te zijn dat hij standaard aanspringt op 'Outdoor modus' (dus super fel) en dan merkt dat ie niet buiten is en dus bijstelt. Dit gebeurd bij mij af en toe.. vaak dus als ik bijvoorbeeld van buiten naar binnen ben gelopen en het binnen veel donkerder is. Dan moet hij even schakelen.
Heb helderheid vanaf het begin op 7 laten staan en geen Always-on-Clock aanstaan..

Merk niets van "springen".. soms idd wel als een Always-on-Clock aanstaat bij fel zonlicht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:12
Cr1ptkeeper schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:46:
[...]

1. Staat je display op Always on? Zoja, zet dit eens af en kijk of het scherm dan nog flikkert. Bij mij was dit de oorzaak.
Dat is een goeie! Heb nu inderdaad always-on uitgezet .. nu flikkert ie ook niet meer.. Thanks! (+1)

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Cr1ptkeeper schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:46:
[...]

Nee staat uit. M'n helderheid staat op 8.

Maar ik kan mij wel vinden in het outdoor modus verhaal dat lijkt het inderdaad te zijn. Ach stoor me er verder niet aan.

Ik ben echt heel blij met de gear. Lang getwijfeld en zeker geen spijt van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

_Nick__ schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 11:41:
[...]

Op de S2 Classic kunnen alle 20mm (normale) horlogebandjes worden gemonteerd en inmiddels met adapters ook op de "gewone" S2..

Die bandjes gaan dus niet eerder kapot dan bij het dragen op ieder ander horloge.. het meegeleverde bandje is van hoge kwaliteit bij de Classic.. van het plastic bandje bij de S2 hoor je minder goede berichten..

Heb zelf al vijf maanden de keramische originele band voor de S2 Classic.. niet echt goedkoop, maar daarna heb je een héél ander horloge..
Bedankt voor je reactie Nick!

Dit heeft mijn laatste twijfels weggenomen, en ik ben om voor de S2 classic _/-\o_

Nog een laatste vraagje, die Keramische originele band zie ik zelf na wat zoeken, nog niet 123 terug op de Samsung website. Wordt die horlogeband in Nederland toevallig niet (meer) geleverd? Of kijk ik er overheen.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Anoniem: 802617 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:12:
[...]

Bedankt voor je reactie Nick!

Dit heeft mijn laatste twijfels weggenomen, en ik ben om voor de S2 classic _/-\o_

Nog een laatste vraagje, die Keramische originele band zie ik zelf na wat zoeken, nog niet 123 terug op de Samsung website. Wordt die horlogeband in Nederland toevallig niet (meer) geleverd? Of kijk ik er overheen.. :|
Heb het ding destijds hier gekocht:

https://www.knaldeals.com...-et-scr73mb-black-1320033

Binnen een dag in huis..

Zou wel even bij een juwelier langs lopen om het ding om maat te laten maken..

Keramiek is super om te dragen (minste kans op allergische reacties), maar kan net als bijvoorbeeld porselein (ook keramiek) kapot vallen of met het eruit slaan van de pinnetjes (bij kleiner maken band) snel breken.. een juwelier zal dit niet gebeuren (heeft juiste materiaal)..

Band is in het licht bijna chroom en 's avonds donker; foto van wat ik bedoel staat hierboven (in Chrome op mijn p.c. in dit forum op bladzijde 10)..

[ Voor 6% gewijzigd door _Nick__ op 16-08-2016 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt,
Ik zie dat die atm niet voorradig is, maar altijd goed om in de gaten te houden.

De tip voor langs een juwelier gaan onthoud ik zeker! Goed dat je het aangeeft, voor die prijs moet ik er ook niet teveel mee willen prutsen, dan kan het beter door iemand met verstand van zaken worden gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Anoniem: 802617 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:23:
Bedankt,
Ik zie dat die atm niet voorradig is, maar altijd goed om in de gaten te houden.

De tip voor langs een juwelier gaan onthoud ik zeker! Goed dat je het aangeeft, voor die prijs moet ik er ook niet teveel mee willen prutsen, dan kan het beter door iemand met verstand van zaken worden gedaan.
Idd.. overal uitverkocht.. Samsung.nl / Samsung.de / Amazon.de / Amazon.co.uk..

Zou Knaldeals maar eens bellen of ze nog zo'n ding kunnen regelen.. is echt wel iets apart (precies in de kleur van de S2 Classic)..

_Nick__ schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:10:
[...]

Idd.. overal uitverkocht.. Samsung.nl / Samsung.de / Amazon.de / Amazon.co.uk..

Zou Knaldeals maar eens bellen of ze nog zo'n ding kunnen regelen.. is echt wel iets apart (precies in de kleur van de S2 Classic)..
Heb inmiddels contact gehad, ze verwachten dat er nog wel wat komt _/-\o_

Misschien een andere gekke vraag, heeft iemand al gebruik gemaakt van een screenprotector voor de Gear? Of is zonder ook goed te doen? :)
Ben altijd bang voor het eerste krasje :X ;)

• _Nick__
  • Niet online
Anoniem: 802617 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:32:
[...]

Heb inmiddels contact gehad, ze verwachten dat er nog wel wat komt _/-\o_

Misschien een andere gekke vraag, heeft iemand al gebruik gemaakt van een screenprotector voor de Gear? Of is zonder ook goed te doen? :)
Ben altijd bang voor het eerste krasje :X ;)
Teller van voorraad stond in maart ff op 135..
Kan snel gaan.. hoeveel ik niet inschat dat alles verkocht is..

Screenprotector is niet nodig..
Keramiek is ook krasvast..

S2 is na bijna een jaar als nieuw, zelfs na een paar klappen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_Nick__ schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:29:
[...]

Teller van voorraad stond in maart ff op 135..
Kan snel gaan.. hoeveel ik niet inschat dat alles verkocht is..

Screenprotector is niet nodig..
Keramiek is ook krasvast..

S2 is na bijna een jaar als nieuw, zelfs na een paar klappen..
Helaas, blijkt toch wel echt op :'(

Maar mooi dat zonder een screenprotector dus ook goed te doen is, heb de Gear vandaag goed uitgeprobeerd, en het werkt echt super! Hij had zelfs mijn wandeling opgeslagen, dat was een leuke verrassing. Had het naderhand pas door. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Anoniem: 802617 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 19:47:
[...]

Helaas, blijkt toch wel echt op :'(

Maar mooi dat zonder een screenprotector dus ook goed te doen is, heb de Gear vandaag goed uitgeprobeerd, en het werkt echt super! Hij had zelfs mijn wandeling opgeslagen, dat was een leuke verrassing. Had het naderhand pas door. _/-\o_
Moeilijke leverbaarheid is zelfs topic op XDA..

Blijkbaar alleen nog via Samsung Nieuw Zeeland te bestellen..

Registreren slaap is ook coole functie van S2 (Classic)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 806923

Vraag:

Mijn Gear S2 registreerd automatisch fietsen.

Het probleem is alleen dat ie dit ook doet terwijl ik onderweg ben met de auto en aangezien ik de hele dag op de weg zit soms wel 7x per dag(erg irritant).
Heeft iemand enig idee hoe dit uit kan ?

Dan erbij alle geregistreerde ritten krijg ik niet van mijn Gear, heb dit nog geprobeerd via mijn telefoon maar dan gaat het alleen van mijn telefoon af bij de Health app, vervolgens synchroniseer ik met de Gear en staan ze daar nog steeds op.

William

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_Nick__ schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:54:
[...]

Moeilijke leverbaarheid is zelfs topic op XDA..

Blijkbaar alleen nog via Samsung Nieuw Zeeland te bestellen..

Registreren slaap is ook coole functie van S2 (Classic)..
Vrees dat het em niet meer gaat worden voor nu. :N
Slaapfunctie zal ik eens uitproberen!
Anoniem: 806923 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:33:
Vraag:

Mijn Gear S2 registreerd automatisch fietsen.

Het probleem is alleen dat ie dit ook doet terwijl ik onderweg ben met de auto en aangezien ik de hele dag op de weg zit soms wel 7x per dag(erg irritant).
Heeft iemand enig idee hoe dit uit kan ?

Dan erbij alle geregistreerde ritten krijg ik niet van mijn Gear, heb dit nog geprobeerd via mijn telefoon maar dan gaat het alleen van mijn telefoon af bij de Health app, vervolgens synchroniseer ik met de Gear en staan ze daar nog steeds op.

William
Hoi,
Ik ben ook redelijk nieuw met de Gear, maar als je bluetooth op je telefoon even uitzet, Zodra bluetooth aan staat kan je die instelling namelijk niet aan/uit zetten.
kan je in de S Health app bij 'Meer' naar instellingen gaan. En dan: Trainingen detecteren uitzetten. Misschien is dat wat je zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
[quote]Anoniem: 802617 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:02:
[...]

Vrees dat het em niet meer gaat worden voor nu. :N
Slaapfunctie zal ik eens uitproberen!
[...]

Misschien eens bij Ebay of Amazon kijken naar horlogebandjes en dan zoeken op S2 Classic..

Staan andere keramische bandjes voor rond de $ 30,-- en hele mooie metalen bandjes, die precies passen voor minder dan $ 10,--; had ik er eerst ook op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Tip: de Chrono Watch wijzerplaat is tijdelijk gratis..

Veel kleuren mogelijk..

Super Always-On-opties (energie-zuinig)..

En, extra melding voor gelezen, maar niet verwijderde berichten..

Echte aanrader..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Zouden dit de varianten zijn van de nieuwe Gear..

[ Voor 77% gewijzigd door _Nick__ op 11-09-2016 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_Nick__ schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 10:22:
Vond een watchface in de App Store, die zo gepresenteerd wordt:

[afbeelding]

Zouden dit de drie varianten van de nieuwe Gear S3 zijn?

Lijkt een logische ontwikkeling; nog meer op echte horloges lijken en dubbel gebruik van de ring..
Ben wel benieuwd ze zien er goed uit. Maar of dit het echte exemplaar is moeten we natuurlijk even afwachten. Al blijf ik natuurlijk nog wel even hangen bij mijn S2 _/-\o_

Rond de 31ste werd er mogelijk meer over bekendgemaakt door Samsung als het goed is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:59
Ik zie dat veel van de Gear S3 previews als verbetering bepaalde software-updates noemen, zoals bijv. meer functionaliteit voor de bezel. Komen deze wijzigingen dan ook naar de Gear S2?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

barrymossel schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 16:54:
Ik zie dat veel van de Gear S3 previews als verbetering bepaalde software-updates noemen, zoals bijv. meer functionaliteit voor de bezel. Komen deze wijzigingen dan ook naar de Gear S2?
Dit vraag ik mij idd ook af.

Edit:
Blijkbaar wel! Dit is wat ik er over gevonden heb (op phonearena.com, weet niet ho betrouwbaar dat is):
Additionally, the Gear S2 and S2 Classic will be treated to a firmware update later this year packing many of the goodies featured on the newer models.

[ Voor 28% gewijzigd door JSchut op 05-09-2016 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
JSchut schreef op zondag 04 september 2016 @ 19:35:
[...]

Dit vraag ik mij idd ook af.

Edit:
Blijkbaar wel! Dit is wat ik er over gevonden heb (op phonearena.com, weet niet ho betrouwbaar dat is):
Additionally, the Gear S2 and S2 Classic will be treated to a firmware update later this year packing many of the goodies featured on the newer models.
Had het ook gezien, maar vraag is of wij daar zo blij mee moeten zijn..

Veel goodies (meerkleuren always-on-display) functioneren of niet, op de S2 of, zullen waarschijnlijk ervoor zorgen dat de batterij nog sneller leeg gaat..

Sinds laatste update gaat batterij bij mij wel snel leeg.. altijd veroorzaakt door "Contacten"?!

Ook gebruikt Samsung Pay al redelijk wat batterij, terwijl ik het helemaal niet geïnstalleerd heb.. Apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

_Nick__ schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:49:
[...]

Had het ook gezien, maar vraag is of wij daar zo blij mee moeten zijn..

Veel goodies (meerkleuren always-on-display) functioneren of niet, op de S2 of, zullen waarschijnlijk ervoor zorgen dat de batterij nog sneller leeg gaat..

Sinds laatste update gaat batterij bij mij wel snel leeg.. altijd veroorzaakt door "Contacten"?!

Ook gebruikt Samsung Pay al redelijk wat batterij, terwijl ik het helemaal niet geïnstalleerd heb.. Apart..
Hoe check je het batterijverbruik per app/service?

Ik doe ruim 2 dagen met m'n batterij atm. Ik laad hem om de dag op en dan heb ik vaak rond de 15-20% over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
JSchut schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:03:
[...]

Hoe check je het batterijverbruik per app/service?

Ik doe ruim 2 dagen met m'n batterij atm. Ik laad hem om de dag op en dan heb ik vaak rond de 15-20% over.
Bij Gear Manager > Instellingen > Info Gear > Batterijverbruik

Bij mij beetje extra gebruik door monitoren slaap.. is wel leuke functie..

Anoniem: 816523

hallo, heb sedert de gear s2 er was hem aangeschaft, steeds heel tevreden geweest want kan niet meer zonder, doch als ik mijn gsm open of soms zelfs niet komt er steeds op onbekend, gelijk er anders een sms opkomt, probeerde al veel dingen uit te zetten maar dat woord onbekend blijft verschijnen, kan iemand me helpen wat ik moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Anoniem: 816523 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:09:
hallo, heb sedert de gear s2 er was hem aangeschaft, steeds heel tevreden geweest want kan niet meer zonder, doch als ik mijn gsm open of soms zelfs niet komt er steeds op onbekend, gelijk er anders een sms opkomt, probeerde al veel dingen uit te zetten maar dat woord onbekend blijft verschijnen, kan iemand me helpen wat ik moet doen
Al geprobeerd op bij Instellingen>Schermvergr. en beveilig.>Meldingen op vergrendelscherm op "Inhoud weergeven" of "Inhoud verbergen" staat?

In het laatste geval krijg je een onbekende melding dat er een bericht is, maar zonder inhoud..

• FFW
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-06 18:48

FFW

Laat bij jullie het bandje ook plotseling los? ik ben inmiddels aan tweede S2 omdat de eerste van mijn pols is gevallen. Het gaat om de siliconen bandjes die bij de "sport" versie horen (wit en zwart)

replacement program

[ Voor 14% gewijzigd door FFW op 22-09-2016 10:52 ]

FFW schreef op donderdag 22 september 2016 @ 10:12:
Laat bij jullie het bandje ook plotseling los? ik ben inmiddels aan tweede S2 omdat de eerste van mijn pols is gevallen. Het gaat om de siliconen bandjes die bij de "sport" versie horen (wit en zwart)

replacement program
Ik bezit zelf de sport versie niet, maar toen ik mij aan het oriënteren was heb ik hier wel vaker over gelezen. Dus waarschijnlijk wel een bekender issue.

Ik begreep wel dat er nu ook speciale adapters bestonden voor jouw type horloge. En dat je dan wel elke 20mm band erop kan plaatsen. Misschien is dat ooit nog iets?

• wier500
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09-2024
Mijn Gear S2 heeft nog steeds niet de laatste firmware update gehad die sinds juli 2016 al uit is, de versie met de slaaptracker, :'( hij geeft steeds aan dat de laatste updates al zijn geïnstalleerd.
Wie weet hoe dit kan, of heeft een goede tip om toch de laatste update binnen te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
wier500 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:33:
Mijn Gear S2 heeft nog steeds niet de laatste firmware update gehad die sinds juli 2016 al uit is, de versie met de slaaptracker, :'( hij geeft steeds aan dat de laatste updates al zijn geïnstalleerd.
Wie weet hoe dit kan, of heeft een goede tip om toch de laatste update binnen te halen
Altijd eerst kijken of Gear Manager en firmware op Samsung GSM up to date zijn.. anders updatet de Gear ook niet..

De firmware is overigens te flashen met Odin.. op YouTube is te vinden hoe dat moet.. (goed op letten dat er twee bestanden tegelijk geflasht moeten worden)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wier500
@ Nick, bedankt voor je antwoord, de laatste versies zijn geïnstalleerd op mijn telefoon(S7), maar vreemd genoeg geen update,
ik heb het horloge van een particulier gekocht, ik vermoed dat de firmware uit een ander land afkomstig is,
de huidige versie is R720XXU2DPFB.
En waar zou ik de laatste versie evt. kunnen downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
wier500 schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:33:
@ Nick, bedankt voor je antwoord, de laatste versies zijn geïnstalleerd op mijn telefoon(S7), maar vreemd genoeg geen update,
ik heb het horloge van een particulier gekocht, ik vermoed dat de firmware uit een ander land afkomstig is,
de huidige versie is R720XXU2DPFB.
En waar zou ik de laatste versie evt. kunnen downloaden?
De DPFB is de laatste versie..
Deze versie registreert mijn slaap..

Ook de laatste versie van S-health?
Anders ff checken op Apk Mirror (.com)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wier500
Nou bij mij geen sleeptracker hoor, dus ik twijfel aan deze versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-05 00:38
wier500 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 07:28:
Nou bij mij geen sleeptracker hoor, dus ik twijfel aan deze versie
Heb hetzelfde versie en ook geen slaaptracker.
Alles lijkt up to date.

R732 (DPFB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Sleeptracker is geen app, maar een functie die vanzelf verschijnt in S-Health bij het dragen van de S2 tijdens het slapen.. (gegevens verschijnen pas nadat een nieuwe activiteit na het slapen wordt geregistreerd; dus meestal pas een uur na het opstaan als S-Health wordt "refreshed").. op de S2 kun je bij activiteiten zien dat rust niet als wit, maar als een paarse kleur wordt vastgelegd..

Er hoeft dus ook niets voor het slapen geactiveerd te worden..

Schat in dat dit de reden is waarom jullie het niet vinden..

Henk heeft volgens mij boven screenshots gepost van wat S-Health laat zien na het slapen met de laatste nieuwe firmware op de S2 (zoals jullie die al hebben)..

[ Voor 24% gewijzigd door _Nick__ op 27-09-2016 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wier500
Nou dan gaan we dat eens proberen. Heb tot nog toe horloge s'nachts af.
Ik had voorheen een gear fit horloge, waarbij ik s'nachts de slaapfunctie moest aktiveren, om ook niet gestoord te worden door mails ed. doet de gear s2 dit dan min of meer automtisch of moet je evenzogoed de "niet storen" button gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
wier500 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:30:
Nou dan gaan we dat eens proberen. Heb tot nog toe horloge s'nachts af.
Ik had voorheen een gear fit horloge, waarbij ik s'nachts de slaapfunctie moest aktiveren, om ook niet gestoord te worden door mails ed. doet de gear s2 dit dan min of meer automtisch of moet je evenzogoed de "niet storen" button gebruiken.
Heb op mijn GSM de "niet-storen"-functie op tijd geactiveerd..

Is ook makkelijk te activeren door de betreffende "snelknop" tussen de eerste vijf getoonde snelknoppen te zetten..

Registratie werkt echt perfect.. vraag mij altijd af hoe precies op de minuut kan worden vastgesteld wanneer iemand slaapt, maar het schijnt te kloppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wier500
Mijn gear fit ging na het aktiveren van de slaapmodus ook niet meer aan bij polsdraaiingen, dat blijft de S2 nog wel doen zeker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wier500
@Nick, alvast nog bedankt voor alle tips, toch wel handig zo'n forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
wier500 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:57:
Mijn gear fit ging na het aktiveren van de slaapmodus ook niet meer aan bij polsdraaiingen, dat blijft de S2 nog wel doen zeker?
Ja. Hoewel 's nachts minder accu gebruikt wordt. Dus misschien niet als slapen wordt gedetecteerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wier500
Als ik mijn telefoon (S7) op niet storen zet, dan blijft de gear S2 gewoon trillen bij binnenkomende mails en appjes en oproepen, die moet je dus ook op niet storen zetten, dit is dan dus niet automatisch gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
hallo
is het mogelijk kontakten en agenda te verwijderen?
Ook mogelijk het scherm wakker maken met druk op scherm ?

[ Voor 33% gewijzigd door 1475paul op 27-09-2016 18:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wier500
En het klopt idd zoals Nick het uitlegde.
Heb er gewoon slecht van geslapen volgens de slaaptracker dat ik dit niet eerder ontdekt heb.😊

• CallmeGod
wier500 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:17:
En het klopt idd zoals Nick het uitlegde.
Heb er gewoon slecht van geslapen volgens de slaaptracker dat ik dit niet eerder ontdekt heb.😊
Hier werkt het ook zonder enige aanpassing.
Normaliter zet ik de g2 op de lader maar nu toch een goeie functie de slaaptracker.

Hij gaf vanmorgen aan dat ik slecht heb geslapen kan wel kloppen ( storing dienst werk).

• _Nick__
  • Niet online
CallmeGod schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:28:
[...]

Hier werkt het ook zonder enige aanpassing.
Normaliter zet ik de g2 op de lader maar nu toch een goeie functie de slaaptracker.

Hij gaf vanmorgen aan dat ik slecht heb geslapen kan wel kloppen ( storing dienst werk).
Heb mij nu aangewend om onder het eten de G2 bij te laden.. is er toch weinig te meten (S4 zal straks ook wel het kauwen bijhouden ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CallmeGod
_Nick__ schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:43:
[...]

Heb mij nu aangewend om onder het eten de G2 bij te laden.. is er toch weinig te meten (S4 zal straks ook wel het kauwen bijhouden ;-)
Haha ja zoiets.

Prima horloge alleen zeer weinig nuttige applicaties te vinden.

Heb ervaring met pebble en apple watch.
Ben overgestapt naar samsung telefoon en gear maar moet wel eerlijk zeggen dat de apple watch het beter doet met de applicaties.

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:10
CallmeGod schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:54:
[...]
Prima horloge alleen zeer weinig nuttige applicaties te vinden.

Heb ervaring met pebble en apple watch.
dat vind ik ook een nadeel, voor Pebble zijn veel meer applicaties te vinden.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Laatst online: 19-05-2022
ik las dat Huawei een nieuwe smartwatch gaat voorzien van Tizen, een besturingssysteem dat grotendeels werd ontwikkeld door Samsung. Misschien dat dat de apps gaat doen toenemen

bron: http://www.nu.nl/gadgets/...en-nieuwe-smartwatch.html

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
hmm ... http://forum.xda-develope...nager-ios-device-t3435924

als dit (Gear S2 laten functioneren icm iphone) beetje goed werkt dan koop ik me toch ook een S2'ke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06 18:26
Hmm, ik kan nergens vinden hoe ik de BALR band eraf kan halen. De normale bandjes hebben van die pinnen die je naar binnen kan schuiven, maar de BALR band heeft dit niet. Kan iemand mij vertellen hoe ik de BALR band eraf haal? Moet ik hiervoor naar een juwelier?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
  • Laatst online: 27-08-2024
Montu schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 21:27:
Hmm, ik kan nergens vinden hoe ik de BALR band eraf kan halen. De normale bandjes hebben van die pinnen die je naar binnen kan schuiven, maar de BALR band heeft dit niet. Kan iemand mij vertellen hoe ik de BALR band eraf haal? Moet ik hiervoor naar een juwelier?
Ik heb hier zelf dit tooltje voor gebruikt.
http://www.horlogebanden....lgereedschap-50/?classid=

Die had ik al in huis voor een Seiko horloge waar ik vaak van bandje mee wissel.

Deze tool kan je tussen het bandje en de klok zetten en dan zie je de pushpin (metalen pennetje waarmee bandje vastzit) die je in moet drukken om het bandje los te krijgen.

YouTube: Eenvoudig uw horlogeband vervangen - Kish.nl helpt als voorbeeldfilmpje

[ Voor 8% gewijzigd door TDCCBB op 26-10-2016 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10:43
Montu schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 21:27:
Mij lukte het vrij eenvoudig door het bandje naar naar 1 kant te drukken en met een mesje het pinnetje iets op te schuiven zodat de band los komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-06 12:21
Weet iemand of er een verschil is met het eu model en de USA versie? (S3)
Ben in december in Amerika en vroeg mij af of het handiger is daar eentje te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
cliors schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 11:35:
Weet iemand of er een verschil is met het eu model en de USA versie? (S3)
Ben in december in Amerika en vroeg mij af of het handiger is daar eentje te kopen.
Weet het niet zeker, maar schat in dat de niet-LTE-versie dezelfde zal zijn..

Kunt zekerheidshalve kijken naar seriebenaming en/of navragen bij Samsung..

Heb de Gear S en Gear S2 beide in Duitsland gehaald en zelf geflasht naar PHN-software.. was geen probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-06 12:21
_Nick__ schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:16:
[...]

Weet het niet zeker, maar schat in dat de niet-LTE-versie dezelfde zal zijn..

Kunt zekerheidshalve kijken naar seriebenaming en/of navragen bij Samsung..

Heb de Gear S en Gear S2 beide in Duitsland gehaald en zelf geflasht naar PHN-software.. was geen probleem..
Je hebt inderdaad een LTE versie http://www.samsung.com/us...er--at-t--sm-r765adaaatt/ en die bluetooth http://www.samsung.com/us...-frontier-sm-r760ndaaxar/

Je kan er zeker niet gewoon een NL sim in stoppen en gebruiken? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
cliors schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:18:
[...]

Je hebt inderdaad een LTE versie http://www.samsung.com/us...er--at-t--sm-r765adaaatt/ en die bluetooth http://www.samsung.com/us...-frontier-sm-r760ndaaxar/

Je kan er zeker niet gewoon een NL sim in stoppen en gebruiken? >:)
Er kan volgens mij geen sim in..

Vraag is of Nederlandse providers zijn voorbereid op het programmeren van een Esim.. dacht nog niet..

Blijft eerdere vraag over juiste netwerken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Co1967
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 31-05 20:20
misschien een vraag naar de bekende weg :

komt er een nieuw hoofdstuk met de gear S3. ??

ik heb hem inmiddels besteld via een pre-order :-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Co1967 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 20:26:
komt er een nieuw hoofdstuk met de gear S3. ??
U vraagt wij draaien: [Samsung Gear S3] Ervaringen & Discussie.

Modbreak:Vanaf nu mogen alle berichten betreft de Gear S3 besproken worden in: [Samsung Gear S3] Ervaringen & Discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:11

jefjef

learning by doing

Is het mogelijk een S3 bandje zoals je die krijgt bij de launch icm romanson ook op een S2 te bevestigen? Heeft iemand dat wel eens geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
jefjef schreef op zondag 13 november 2016 @ 16:16:
Is het mogelijk een S3 bandje zoals je die krijgt bij de launch icm romanson ook op een S2 te bevestigen? Heeft iemand dat wel eens geprobeerd?
S2 is 20 mm..
S3 is 22 mm..

misschien met wat knippen.. ;)
lijkt me dus niet of zonde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:11

jefjef

learning by doing

oke dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Binnenkort dé firmware-update voor de S2 met de S3-features:

https://news.samsung.com/...gear-s2-value-pack-update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Staat er nu op. Ik zal weinig verschil merken, ik heb de gear s2 pas vanaf afgelopen vrijdag. Bevalt erg goed tot nu toe!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Firmware-update R732XXU2EPK5 Samsung Gear S2 Classic (Value Pack 2) beschikbaar

Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/922/nHlwWk.jpgAfbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/922/Fvs4X2.png

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

henklbr schreef op maandag 5 december 2016 @ 14:21:
Firmware-update R732XXU2EPK5 Samsung Gear S2 Classic (Value Pack 2) beschikbaar

[afbeelding][afbeelding]
software versie bij mij geeft aan R720XXU2EPK5.. zijn er verschillende regios oid voor de gear s2?

Battle.net || Strava

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste