Acties:
  • +1 Henk 'm!

• isr
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 12:10

isr

BlackShadow schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:19:
Ik twijfel ook om eentje te kopen.
Ik heb momenteel een Oneplus X en zie me in de toekomst ook geen Samsung telefoon kopen.

Zijn er functies die niet werken op een niet-samsung telefoon?
Maw: is er een voordeel voor Samsung telefoons of is er totaal geen verschil?
Top smartwatch, maar met pijn in het hart terug gezonden omdat bij gebruik van een niet samsung telefoon geen 'betaalde' app's of watch faces in de appstore beschikbaar zijn. Dat beperkt het aanbod van mooie watch faces en app's. de standaard nu beschikbare gratis watch faces en app's geven niet het volledige potentieel van de Gear S2 vrij.
Verder vroeg ik me af wat dat naar de toekomst zou betekenen... Op grond daarvan besloten dat dat niet de aanschafprijs van bijna 400€ rechtvaardigde. dus zoals ik al zeg wat mij betreft de mooiste smartwatch die nu verkrijgbaar is terug gezonden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Co1967
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 31-05 20:20
Probleem opgelost !!

[ Voor 104% gewijzigd door Co1967 op 07-12-2015 12:53 . Reden: probleem opgelost ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pvkan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-11-2023
De nieuwe firmware is er !!!

Zojuist op mijn Gear S2 de firmware update gekregen.
Het is de update waar afgelopen tijd over gesproken is (R732XXU2BOKK).
Meestal kijk ik altijd de kat uit de boom bij firmware updates (ja ik ben een lafaard _/-\o_ )
maar deze keer ben ik te nieuwsgierig.

Via de Gear-app werd de update gedownload op mijn S6 en direct daarna werd de update
automatisch naar de Gear S2 zelf gekopiëerd.
Vervolgens komt er een scherm met de bekende waarschuwingen als backup etc. waarna je
de update zelf moet starten door op 'Installeren' te klikken in de Gear-app op je telefoon.

De S2 reboot vervolgens na enkele seconden en de installatie voortgang is vanaf nu zichtbaar middels een
percentage aanduiding en een draaiende blauwe ring.

Na ongeveer 3 minuten staat de teller op 100% en blijft alleen nog de blauwe ring over.
Dit duurt erg lang zonder enige berichtgeving of zichtbare voortgang, dus het zweet stond onder mijn armen... ;w
Maar na nog eens 3 minuten verdwijnt de ring en verteld het display dat eea wordt geconfigureerd.
Dit duurt nog geen minuut, waarna de Gear S2 nog een keer reboot.
De totale update duurt daarmee pakweg 10 minuten (niet bijgehouden, maar gevoelsmatig).

[update]
Tot mijn vreugde kan ik melden dat de update bij mij voor zover ik nu kan zien niets gereset heeft qua instellingen.
Ik kan nu inderdaad ook onder instellingen wel de time-out van het scherm aanpassen. Deze timeout wordt overigens alleen toegepast als je de Gear naar je toe blijft houden. Zodra je je arm van je af beweegt gaat het scherm direct uit. Logisch (je kijkt immers niet meer naar je horloge) en daar is over nagedacht.
Wat ook op valt is dat deze instelbare timeout niet werkt wanneer je de klok op het scherm hebt staan.
Dan gaat het scherm na 5 seconden nog steeds op zwart.
Eigenlijk ook logisch in het kader van energiebesparing, want hoelang doe je er over om te zien hoe laat het is...
Bij alle andere schermen en apps houdt de timeout zich wel aan de instelling.

Mijn eigen (gedownloade) watchface is in takt gebleven. Nice !
Prettige verbetering is dat nu ook op 3rd party watchfaces (de mijne dus) er nu een oranje bolletje zichtbaar is wanneer er een melding is. Ik kan dus zien of het zin heeft om 'naar links te draaien ;-) '
Het oranje bolletje is zichtbaar op de plek van de '9' (bij analoge horloges). Aan de linkerzijde dus.

En inderdaad wordt op de tekst van notificaties ingezoomd (2x zo groot) als je 2x op het scherm tikt.

[update]
Een uurtje na de update kan ik denk ik wel concluderen dat deze foutloos verlopen is. Zelfs de stappenteller heeft nog het aantal stappen van vandaag onthouden :)
Mocht ik nog iets bijzonders tegen komen, dan zal ik dat hier vermelden.

Peter

[ Voor 111% gewijzigd door pvkan op 04-12-2015 14:57 ]

Testen kost geld. Niet testen kost een vermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venom1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-10-2024
Danku,

ben de update ook aan het binnenhalen. Weet iemand of samsung bezig is met sleep tracking voor de s2? Ik zou dit ook nog graag in de s-health app zien nu kan het alleen handmatig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/633/sl9cUD.pngAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/910/9Vb6aQ.pngAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/633/pZ3Kyr.png

[ Voor 19% gewijzigd door henklbr op 06-12-2015 10:44 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Super deze update..

Samsung luistert wel..

Lost een hoop "problemen" op..

Ben inmiddels ook helemaal aan de maat gewend..

Geen twijfels meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
_Nick__ schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 17:03:
[...]

Wilde alleen aangeven hoe lang het nog kan duren voordat wij (S2-eigenaren) de firmware-upgrade krijgen..

Zal dit jaar wel niks meer worden..
U zei... 8)7 :*)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Idd.. Apart..

Zelfs de Gear S zou update gehad hebben..

Misschien ook om de Gear S2 kerst-inkoop klaar te maken.. ☺

Vaker ook extra updates als producten nog niet lang op de markt zijn..

Ben er wel blij mee..

Beste Sinterklaas-cadeau van de dag..

Helaas wel niet meer reageren op Whatsapp na update vanaf S2..

[ Voor 7% gewijzigd door _Nick__ op 06-12-2015 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvkan
_Nick__ schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 23:53:
[...]

Helaas wel niet meer reageren op Whatsapp na update vanaf S2..
In wat voor zin reageert bij jou Whatsapp niet meer dan ?
Net even gecheckt bij mij, maar alles functioneert gewoon (ook met SMS etc). :)

Heb je wel de meest recente versie van de Gear app op je telefoon ?
Heb je je telefoon een keer gereset na de update (zodat de verbinding 1x opnieuw wordt opgebouwd) ?

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
pvkan schreef op zondag 06 december 2015 @ 12:59:
[...]

In wat voor zin reageert bij jou Whatsapp niet meer dan ?
Net even gecheckt bij mij, maar alles functioneert gewoon (ook met SMS etc). :)

Heb je wel de meest recente versie van de Gear app op je telefoon ?
Heb je je telefoon een keer gereset na de update (zodat de verbinding 1x opnieuw wordt opgebouwd) ?

Peter
Allemaal geprobeerd.. toch bedankt voor de tips en het meedenken..

Beantwoorden lukt helemaal niet meer.. alleen bij Whatsapp niet meer..

Ook niet met Notifications for Gear..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvkan
_Nick__ schreef op zondag 06 december 2015 @ 13:23:
[...]

Allemaal geprobeerd.. toch bedankt voor de tips en het meedenken..

Beantwoorden lukt helemaal niet meer.. alleen bij Whatsapp niet meer..

Ook niet met Notifications for Gear..
Vervelend...
Wat voor telefoon heb je ?

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 579875

Hier ook alles gewoon werkzaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
pvkan schreef op zondag 06 december 2015 @ 20:24:
[...]

Vervelend...
Wat voor telefoon heb je ?

Peter
Galaxy S6..

Inmiddels na reset zelfde probleem..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pvkan
_Nick__ schreef op zondag 06 december 2015 @ 22:36:
[...]

Galaxy S6..

Inmiddels na reset zelfde probleem..
Die heb ik toch ook...weird.
Ik ga verder niet gissen, daar kan je toch niets mee denk ik :|

Succes met je zoektocht !

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
pvkan schreef op maandag 07 december 2015 @ 08:08:
[...]

Die heb ik toch ook...weird.
Ik ga verder niet gissen, daar kan je toch niets mee denk ik :|

Succes met je zoektocht !

Peter
Na reset van Gear S2 en herinstallatie van Gear Manager (hielp dus niet) hielp herinstallatie van officiële Whatsapp-versie (uit Play Store) wel..

Hoop niet dat geprobeerde update bij verschijnen in Play Store zelfde problemen oplevert.. (versie 374)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Een echte tip voor het gebruik van de S2 is de navigatie, die standaard met gebruik van Here Maps op het toestel te vinden is..

Na een aantal keren een update voor mijn auto-navigatie te hebben gekocht, die ook al minder up to date was.. behelp ik me meestal met Google Maps.. dit is echter bij onoverzichtelijke punten niet alleen maar op geluid te gebruiken.. en dan is het kijken op de gsm toch waarschijnlijk net teveel afleiding.. (nog steeds goed gegaan ;-)

Here Maps in combinatie met de S2 is perfect.. duidelijk wordt op de S2 aangegeven of links of rechts afgeslagen moet(/kan) worden (ook met trilsignalen).. en bij onoverzichtelijke wegsituaties laat de S2 zelfs een beknopte situatieschets zien..

Handig is ook dat als je 's-avonds of 's-nachts (terug)rijdt dat je (bijna) slapende familie niet steeds wakker wordt van de navigatie-meldingen.. die meldingen trillen (zonder geluid) alleen aan de pols..

Klein nadeel.. maar ook alleen als je Google Maps gewend bent.. is dat de informatie van Google Maps vooral op B-wegen veel beter is.. en dan vooral ook de meldingen van file en oponthoud..

Gear Navigator gebruikt trouwens (direct) Google Maps op de S2 (ook via een GSM-app), maar dit is niet zo overzichtelijk als bij Here Maps.. bij Gear Navigator betrap ik me toch op het switchen tussen de schermpjes op de S2 en dat is niet altijd verstandig onder het rijden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Co1967
_Nick__ schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:05:
Een echte tip voor het gebruik van de S2 is de navigatie, die standaard met gebruik van Here Maps op het toestel te vinden is..

Na een aantal keren een update voor mijn auto-navigatie te hebben gekocht, die ook al minder up to date was.. behelp ik me meestal met Google Maps.. dit is echter bij onoverzichtelijke punten niet alleen maar op geluid te gebruiken.. en dan is het kijken op de gsm toch waarschijnlijk net teveel afleiding.. (nog steeds goed gegaan ;-)

Here Maps in combinatie met de S2 is perfect.. duidelijk wordt op de S2 aangegeven of links of rechts afgeslagen moet(/kan) worden (ook met trilsignalen).. en bij onoverzichtelijke wegsituaties laat de S2 zelfs een beknopte situatieschets zien..

Handig is ook dat als je 's-avonds of 's-nachts (terug)rijdt dat je (bijna) slapende familie niet steeds wakker wordt van de navigatie-meldingen.. die meldingen trillen (zonder geluid) alleen aan de pols..

Klein nadeel.. maar ook alleen als je Google Maps gewend bent.. is dat de informatie van Google Maps vooral op B-wegen veel beter is.. en dan vooral ook de meldingen van file en oponthoud..

Gear Navigator gebruikt trouwens (direct) Google Maps op de S2 (ook via een GSM-app), maar dit is niet zo overzichtelijk als bij Here Maps.. bij Gear Navigator betrap ik me toch op het switchen tussen de schermpjes op de S2 en dat is niet altijd verstandig onder het rijden..
Here maps op de S6 geinstalleerd.
Mijn vraag is echter na jou verhaal ....hoe zie ik hem op mijn S2 ??
Ik heb een app gear navigation op de S2 en die connect dus ook daarmee op de S6.
Had uit jou verhaal begrepen dat here maps ook werkt op de S2 of ben ik nu abuis 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Co1967 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 17:33:
[...]

Here maps op de S6 geinstalleerd.
Mijn vraag is echter na jou verhaal ....hoe zie ik hem op mijn S2 ??
Ik heb een app gear navigation op de S2 en die connect dus ook daarmee op de S6.
Had uit jou verhaal begrepen dat here maps ook werkt op de S2 of ben ik nu abuis 8)
Gear Apps store:

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/910/tdz0Im.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Co1967
hartelijk dank _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Was druk vandaag.. goed forum.. ☺

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Gisteren de Hue remote gedownload op de s2 dit is ook een mooie app mits je natuurlijk de lampen hebt.
Hij kost wel iets maar hij werkt goed😀
Dus wie deze lampen heeft is dit een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:15
Ik merkte op dat de S2 ook automatisch activiteiten registreert, daar was ik niet van op de hoogte. Vind het wel super dat dit automatisch gebeurt..

[ Voor 4% gewijzigd door Crawl NL op 23-12-2015 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag ineens mijn rubberen witte originele bandje gebroken😢
Heb hem nooit om met slapen ligt altijd netjes op de kast dus vind dit erg vreemd.
Maandag maar eens contact opnemen met Samsung hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben naar de mm gegaan en bandje word opgestuurd naar Samsung.

Heb ondertussen een rode besteld bij mm en die komt morgen binnen.
Nu weet ik niet of er hier ook dames zijn met smalle polsen op het forum.
Maar ik gebruik de lange straps dus eventuele een witte en en rode smalle te koop voor uiteraard de helft van de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411029

Ben benieuwd welke apps op jullie gear s2 staat...vind het een prachtige smartwatch, maar toch wel een beetje beperkt in apps.
Dus bij deze welke apps staan bij jullie op de gear s2?dan heb ik het natuurlijk niet over de standaard applicaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Er is blijkbaar weer een update in aantocht: http://www.goandroid.co.i...attery-maintenance/46371/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels j
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-06 10:19
Anoniem: 411029 schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:38:
Ben benieuwd welke apps op jullie gear s2 staat...vind het een prachtige smartwatch, maar toch wel een beetje beperkt in apps.
Dus bij deze welke apps staan bij jullie op de gear s2?dan heb ik het natuurlijk niet over de standaard applicaties.
Ik weet niet meer precies wat de standaard apps waren, maar hieronder mijn lijst van apps die er volgens mij niet standaard op zaten:
- Navigator
- Parkmobile
- Quealth
- Social Watch
- MyMusicCloud
- Calculator
- Stopwatch
- Timer
- Camera Controller
- FLight
- Flevel
- Fbarometer
- NOS Nieuws
- Telegraaf

Voor de wijzerplaten natuurlijk Mr. Time Maker en daarnaast veel gratis wijzerplaten en twee betaalde wijzerplaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks Niels. Ik ga ze eens overlopen met mijn.misschien ving ik nog wel iets wat ik kan gebruiken.😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Anoniem: 579875 schreef op zondag 27 december 2015 @ 18:10:
Ben naar de mm gegaan en bandje word opgestuurd naar Samsung.

Heb ondertussen een rode besteld bij mm en die komt morgen binnen.
Nu weet ik niet of er hier ook dames zijn met smalle polsen op het forum.
Maar ik gebruik de lange straps dus eventuele een witte en en rode smalle te koop voor uiteraard de helft van de prijs.
Inmiddels op Ebay al imitatiebandjes te vinden voor $13 (incl. verzendkosten).. in verschillende kleuren (ook rood)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Ik zou wel een optie willen dat het scherm uitgezet kan worden, lees, niet reageert op beweging, maar alleen aangezet kan worden met een druk op de 1 van de knoppen of draai aan de ring.

Voor de rest top apparaat, en dan gebruik ik eigenlijk alleen maar de standaard apps :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels j
Crawl NL schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:23:
[...]

Ik zou wel een optie willen dat het scherm uitgezet kan worden, lees, niet reageert op beweging, maar alleen aangezet kan worden met een druk op de 1 van de knoppen of draai aan de ring.
Je kan het wekgebaar uitzetten. -> instellingen -> apparaat -> wekgebaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
niels j schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:49:
[...]

Je kan het wekgebaar uitzetten. -> instellingen -> apparaat -> wekgebaar
Held van de dag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Neem aan dat je scherm aan bij meldingen ook al uit had staan?

Kan via Gear Manager.. (om meelezen tegen te gaan)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Nee, nog niet. Nu wel, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvkan
Waarom een update voor de batteri ?
Ik doe bijna 3 dagen met een volle lading ...

Peter

• iROG
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-11-2024

iROG

thug

In het trotse bezit sinds vorige week van mijn s2 classic. Echter heb ik mn twijfels aan de correctheid van de stappenteller... Ik vind m wel erg snel gaan.

Ruime keus aan wijzerplaten alleen zijn de apps voor Tizen (OS) suf. Dat hebben ze bij Android beter voor elkaar..

• _Nick__
  • Niet online
pvkan schreef op woensdag 30 december 2015 @ 21:59:
[...]

Waarom een update voor de batteri ?
Ik doe bijna 3 dagen met een volle lading ...

Peter
Kan blijkbaar nog beter..

Heeft misschien ook alleen maar met een paar specifieke Apps of mogelijkheden te maken (NFC, Always on Clock)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft er iemand de update Al gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 633234

Bij mij werkt de always on mode niet.
Dus dat er een gedimd klokje blijft staan als het horloge uit gaat.
Hebben hier meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels j
Anoniem: 633234 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 11:30:
Bij mij werkt de always on mode niet.
Dus dat er een gedimd klokje blijft staan als het horloge uit gaat.
Hebben hier meer mensen last van?
Bij mij werkt hij wel, maar ook dat gedimde klokje gaat bij mij ook na een tijdje helemaal uit ja. Ik heb nooit bijgehouden hoe lang dat precies duurt, maar dat duurt volgens mij in ieder geval meer dan 10 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 633234

Bij mij werkt die ook maar inderdaad gaat hij na ongeveer 10 minuten helemaal uit ik denk toch dat dat niet klopt dan is het toch geen echte always on mode!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarlian
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-01 16:50
Als je niet beweegt lijkt het mij meer dan logisch dat het scherm uitgaat. Maar daar zou men misschien ook een optie van kunnen maken.

Hier ook sinds de kerst een trotse bezitter. Ik ben erg blij met het horloge al moet ik hem nog wel voor het eerst gebruiken bij het hardlopen. Ik hoop in de toekomst toch op meer apps en een betere integratie met bijvoorbeeld Samsung Smart tv's. Wat ik ook ontzettend gaaf zou vinden is een manier om voiceberichten via whatsapp te verzenden. Voorlopig vermaak ik me er prima mee in ieder geval!

"Never argue with a fool. He will only drag you down to his level and beat you on experience."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
[b][message=45533410,noline] Wat ik ook ontzettend gaaf zou vinden is een manier om voiceberichten via whatsapp te verzenden. Voorlopig vermaak ik me er prima mee in ieder geval!
Het alternatief daarvoor heet Voxer..

Dan wel alleen voor (veel minder mensen) die dat geïnstalleerd hebben.. maar binnen vriendengroep/collega's is het wel handig.. (kunt hun immers vragen om het te installeren)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Nog ideeën voor leuke watchfaces?

Hiermee kun je ze zelf maken: YouTube: Gear Watch video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)

TaskS2 for the Gear S2 opens up a world of possibilities

For those who are unaware Tasker is an app that provides users with countless possibilities of automating actions on their mobile device, anything from checking the temperature of their smart home to sending a text message when the battery dies. The possibilities are limitless. Imagine having that ability right on your wrist, and if you happen to own the Gear S2, then you can actually take advantage of it. TaskS2 is a Tasker interface for the Gear S2 smartwatch.

TaskS2 enables users to control their phones remotely, trigger actions related to online services like Facebook, Twitter, Gmail and others as well as control smart home devices like Nest, Philips Hue, Wemo and much more. Combined with IFTTT there are more than 250 services that can be accessed right from the wrist, so the personalization possibilities here are endless, ultimately making the Gear S2 much more productive than it already is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: http://www.downloadtizenapps.com/wp-content/uploads/2016/01/Gear-Watch-Designer-Download.png

Samsung Gear Watch Designer – Design Amazing Watch Faces

For those who would love to design a cool watch face for Samsung Gear S2 but just having a hard time due to lack of coding skills as well as basic of the Tizen SDK for wearables, well here is your chance to create a watch face for Gear S2 without the need of tedious coding.

Samsung just released the Gear Watch Designer, an amazing tool for creating watch faces for Samsung Gear S2 without the need for coding, the software is available for download free for PC users and MAC. The software tool do have a cool interface that will make it easy for a novice user and designer to easily learn the ins and outs of the tool, there is also some tutorial to get you started right away in designing your own watch face and distribute it as a .tpk file in Samsung Gear Store. According to Samsung, with the software you can “ Create individual elements using design tools, and assemble them from Gear Watch Designer. Gear Watch Designer provides end-to-end user experience from watchface development to store upload.”

If you are interested in designing one, check out the basic requirements of the Samsung Gear watch designer.

Samsung Gear Watch Designer Requirements

Microsoft Windows® 7 or later (32- or 64-bit), Apple Mac OS® X 10.8(Mountain Lion) 64-bit or later
At least dual-core 2 GHz of CPU
At least 2 GB of RAM memory
At least 1 GB of free disk space
JRE (Java Runtime Environment) 1.8 or later.
1280×1024 resolution (higher resolution recommended)

Download links: http://developer.samsung.com/gear/gear-watch-designer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarlian
_Nick__ schreef op maandag 04 januari 2016 @ 12:51:
[...]
Het alternatief daarvoor heet Voxer..

Dan wel alleen voor (veel minder mensen) die dat geïnstalleerd hebben.. maar binnen vriendengroep/collega's is het wel handig.. (kunt hun immers vragen om het te installeren)..
Je schetst zelf al de kanttekening waarom het geen alternatief is. Soms als ik in de auto zit wil ik liever niet appen. Het zou dan mooi zijn als je het gesprek kan voortzetten via je horloge met spraakberichten. Mensen daarvoor een app laten installeren is mij een brug te ver. ;-)

Bedankt voor die link om zelf designs te maken. Daar ga ik zeker even mee aan de gang!

"Never argue with a fool. He will only drag you down to his level and beat you on experience."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Samsung GearS2Classic Titanium WatchFace

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/908/UsOT1w.jpgAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/633/TcC9wt.png

How to get it:

1. Open Gear Manager
2. Open Watchfaces
3. Open Template
4. Choose Classic
5. Stylize
6. Choose lightblue WF (lowest middle)
7. Agenda
8. Ready -> GearS2Classic Titanium WF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
henklbr schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 15:20:
Samsung GearS2Classic Titanium WatchFace

[afbeelding][afbeelding]

How to get it:

1. Open Gear Manager
2. Open Watchfaces
3. Open Template
4. Choose Classic
5. Stylize
6. Choose lightblue WF (lowest middle)
7. Agenda
8. Ready -> GearS2Classic Titanium WF
Vind de aangepaste nieuwe versie mooier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Zou trouwens wel leuk zijn als de Gear S2 Classic 3G-versie ook naar Nederland zou komen..

http://www.samsung.com/sec/support/model/SM-R735SZKASKC

Staat er wel al één te koop op Ebay, maar schat in dat een Koreaans mobiel abonnement best duur is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
_Nick__ schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 16:22:
[...]

Vind de aangepaste nieuwe versie mooier..
Hoe bedoel je: vertel... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
De versie waarbij de maanstand bij dezelfde wijzerplaat boven zit..
Gebruikt in het gouden exemplaar..

Net trouwens zelf watchface proberen te maken.. Niet kinderachtig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 723774

Hallo,

Paar dagen de witte samsung S2 Gear.

Vraagje, is het mogelijk om meldingen van Facebook en Instagram op mijn S2 te krijgen?
Mail en whats app werken prima.

Ik heb ook Mr.Time Maker op mijn mobiel gedownload maar als ik een afbeelding wil verzenden via send to watch dan kan ik deze niet activeren, iemand goede tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Anoniem: 723774 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 21:11:
Hallo,

Paar dagen de witte samsung S2 Gear.

Vraagje, is het mogelijk om meldingen van Facebook en Instagram op mijn S2 te krijgen?
Mail en whats app werken prima.

Ik heb ook Mr.Time Maker op mijn mobiel gedownload maar als ik een afbeelding wil verzenden via send to watch dan kan ik deze niet activeren, iemand goede tips?
Als Facebook en Instagram bij meldingen staan ingeschakeld, zouden daar ook gewoon meldingen van moeten doorkomen..

Het versturen van een Mr. Time Maker-watchface kan alleen als de Mr. Time Maker-widget van te voren is geselecteerd op de S2.. (eventueel S2 rebooten als het zelfs dan niet lukt)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 723774

Nick,

Dank je wel, kleine aanpassingen gedaan en Facebook werkt en Mr.Time Maker zo simpel :)
Instagram wil nog niet lukken maar gaat goed komen.

Gr. Marjan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Anoniem: 723774 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:09:
Nick,

Dank je wel, kleine aanpassingen gedaan en Facebook werkt en Mr.Time Maker zo simpel :)
Instagram wil nog niet lukken maar gaat goed komen.

Gr. Marjan
Al eens gekeken naar GearGram voor S2?
Is wel betaalde app..

Ben zelf geen Instagram-gebruiker.. kan dus niet uit ervaring meepraten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Sinds vandaag staat de Chat Hub-App in de Samsung Apps-store..

Daarmee kunnen chats vanaf de S2 gestart worden.. (ipv alleen beantwoord)..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Dit bandje stond voor € 8,93 (inclusief bezorgkosten) speciaal voor de S2 Classic op Ebay..

http://postimg.org/image/qgzi6incr/]Afbeeldingslocatie: http://s9.postimg.org/qgzi6incr/Screenshot_2016_01_15_12_40_47.jpg[/url][/img]

Vind het wel een vooruitgang..

[ Voor 5% gewijzigd door _Nick__ op 15-01-2016 17:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/633/1QxkWd.jpgAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/633/FpO6mc.pngAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/903/zyxE9f.png

My #watchface on #Samsung #GearS2Classic ⌚
"Carbon S Sport 24" by Rodrigo Magalhães on #GearApps[COLOR="Silver"]

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/905/3JWUyt.jpgAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/903/p6ULkL.pngAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/908/S6ErHC.jpg

"Carbon S Class" by Rodrigo Magalhães on #GearApps

[ Voor 7% gewijzigd door henklbr op 18-01-2016 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Nieuwe Pathé App..

Kaartje meenemen als QR-code..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iROG
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-11-2024

iROG

thug

_Nick__ schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 18:09:
Nieuwe Pathé App..

Kaartje meenemen als QR-code..
Niet voor Tizen denk ik.. Zie m nergens staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Irog schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 23:28:
[...]

Niet voor Tizen denk ik.. Zie m nergens staan
Stond er echt tussen, zie hem nu ook niet meer..

Bestaat wel.. Ook op Samsung-site genoemd als voor S2 ontwikkelde apps..

Hier geen Pathé in een buurt.. Daarom zelf niet geïnstalleerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Beperkte koppeling S2 met iOS mogelijk..

YouTube: Connecting Samsung Gear S2 with iphone - tizen on ios

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Nieuwe versie Gear Manager beschikbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/903/o6BKrY.pngAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/907/iwtRYt.pngAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/903/q0b7Kk.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakOverflow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-06 15:26

TweakOverflow

Wubbalubbadubdub!

Wat te doen, ik wil heel graag de Samsung Gear 2 aanschaffen met de korting van de BTW actie van de MediaMarkt. Ik ben alleen bang dat ik niet de enige ben.. :) Zou de Balr. editie nog te krijgen zijn tijdens de actie, of kan ik hem beter voor de actie gaan afhalen en daarna de korting laten verrekenen? Iemand ervaring met zo'n actie?

Weddings are basically funerals with cake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels j
Robinvdh5 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:28:
Wat te doen, ik wil heel graag de Samsung Gear 2 aanschaffen met de korting van de BTW actie van de MediaMarkt. Ik ben alleen bang dat ik niet de enige ben.. :) Zou de Balr. editie nog te krijgen zijn tijdens de actie, of kan ik hem beter voor de actie gaan afhalen en daarna de korting laten verrekenen? Iemand ervaring met zo'n actie?
Als het niet te ver rijden is, dan zou ik hem eerder kopen en de btw later verrekenen. Je kan ook even vragen of je het horloge meteen al mee kan nemen met de btw-korting. Dat is al meer mensen gelukt met andere producten. Zie ook: Mediamarkt BTW actie 2016 vanaf 27 Januari

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Wow.. firmware update voor S2..

Met watchfaces van nieuwe editie..

Echt Cool..

Afbeeldingslocatie: http://s14.postimg.org/rr6sg537h/Screenshot_2016_01_26_14_18_45.jpg

Met mooie "always-on"-scherm..

Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/6d2nv1nrz/Screenshot_2016_01_26_14_25_26.jpg

En sinds vandaag werkt Wearables Widgets (ook) op de S2.. super handig om buien alarm of zo direct op de S2 te bekijken..

[ Voor 84% gewijzigd door _Nick__ op 26-01-2016 14:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jarlian
_Nick__ schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 14:13:
En sinds vandaag werkt Wearables Widgets (ook) op de S2.. super handig om buien alarm of zo direct op de S2 te bekijken..
Bedankt hiervoor. Ik kon hiermee mijn Philips hue knoppen eindelijk op mijn telefoon zetten zonder daar een dure app voor moeten hoeven kopen ;-) Dit is wel een verademing voor de functionaliteit van de Gear S2. Hoewel ik wel hoop dat ze de widgets ook als widget in de hoofdschermen kunnen gaan weergeven ooit.

[ Voor 17% gewijzigd door Jarlian op 26-01-2016 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/912/U0701d.pngAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/911/hM9s5T.jpgAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/633/UZbD63.pngAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/910/W7HKRF.pngAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/905/4MiD8U.pngAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/910/mIvVGx.pngAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/903/72q6Zh.png

Changes:
* Improved UX when measuring the heart rate in S-Health
* Improved stability - Install Apps
* Add new Watchfaces - Special edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)

Kun je hier iets meer over vertellen (hoe/wat/waar): Wearable Widgets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarlian
henklbr schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 06:27:
[...]

Met de app wearable widgets op je telefoon kun je gratis één willekeurige widget die al op je telefoon staat, vanaf je gear s2 bedienen. Voor elke volgende widget moet je een klein bedrag betalen. Op deze manier ben je niet afhankelijke van app designers die speciale apps voor Tizen moeten maken. Dus elke widget op je telefoon wordt op dezelfde manier weergegeven op je Gear S2.

Zo kon ik een Philips hue app kopen voor 5 euro, maar ik kon met wearable widgets ook gewoon de widget van mijn telefoon op mijn GearS2 weergeven zodat ik op mijn horloge op dezelfde knoppen kan drukken. Heel handig als ik mijn verlichting wil bedienen als ik op de bank zit en mijn telefoon aan de lader ligt oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
henklbr schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 06:27:
[...]

In aanvulling op wat Jarlian al schreef:

Wearable Widgets zijn te vinden als Widget bij Samsung Gear Apps:

Afbeeldingslocatie: http://s17.postimg.org/hqfld3spn/Screenshot_2016_01_27_08_24_07.jpg

Na het (ook) downloaden van de GSM-app in de Play Store:

Afbeeldingslocatie: http://s15.postimg.org/u9bnzqh5z/Screenshot_2016_01_27_08_24_49.jpg

kun je alle widgets, die op de GSM te zien zijn, ook op de Gear S2 bekijken en bedienen (zelfs verversen als de widget die optie heeft (zoals Google Search):

Afbeeldingslocatie: http://s11.postimg.org/7nrkvleun/Screen_20160127080413.jpg

Zoals Jarlian al opmerkte is de app gratis voor één widget en kost de app € 2,29 voor meer widgets.

Moet er nog wat mee spelen, maar vond het formaat van de Widgets op de gears (en vooral GearS) beter, maar dat zal alles met de vorm van GSMs en eerdere Gear-wearables te maken hebben.

Op deze manier kun je inderdaad apps, die nog niet voor Tizen bestaan toch op Tizen via de app gebruiken (bijvoorbeeld ook niet-infrarood afstandbedieningen waarvoor een widget bestaat).

Zelf heb ik de app(/widget) onder de "dubbele-knop" (twee keer toetsen start deze app) om Buienalarm op de S2 te bekijken (zie boven)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gesh75
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-08-2017
Hi guys zag't al eerder voorbij komen in dit forum, maar ik kan de nederlandse apps helemaal niet vinden in de store :( geen pathe geen NOS en geen telegraaf? Iemand anders dit probleem of een oplossing of iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Pathe zie ik idd ook niet meer staan, deze overigens wel op mijn S2 geinstalleerd (vorige week). NOS en de Telegraaf zie ik wel gewoon in de store staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
_Nick__ schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:29:
[...]

In aanvulling op wat Jarlian al schreef:

Wearable Widgets zijn te vinden als Widget bij Samsung Gear Apps:

[afbeelding]

Na het (ook) downloaden van de GSM-app in de Play Store:

[afbeelding]

kun je alle widgets, die op de GSM te zien zijn, ook op de Gear S2 bekijken en bedienen (zelfs verversen als de widget die optie heeft (zoals Google Search):

[afbeelding]

Zoals Jarlian al opmerkte is de app gratis voor één widget en kost de app € 2,29 voor meer widgets.

Moet er nog wat mee spelen, maar vond het formaat van de Widgets op de gears (en vooral GearS) beter, maar dat zal alles met de vorm van GSMs en eerdere Gear-wearables te maken hebben.

Op deze manier kun je inderdaad apps, die nog niet voor Tizen bestaan toch op Tizen via de app gebruiken (bijvoorbeeld ook niet-infrarood afstandbedieningen waarvoor een widget bestaat).

Zelf heb ik de app(/widget) onder de "dubbele-knop" (twee keer toetsen start deze app) om Buienalarm op de S2 te bekijken (zie boven)..
Dank voor deze info Jarlian & Nick: meteen gedownload en geïnstalleerd! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gesh75
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-08-2017
Crawl NL schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:36:
Pathe zie ik idd ook niet meer staan, deze overigens wel op mijn S2 geinstalleerd (vorige week). NOS en de Telegraaf zie ik wel gewoon in de store staan.
Hmmm ik gebruik wel een geen galaxy telefoon maar een motorola, zou't daaraan kunnen liggen? Lijkt me echt vreemd de enige nederlands apps die vind zijn classic fm en parkmobile de rest 'geen resultaten'. :? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakOverflow

TweakOverflow

Wubbalubbadubdub!

_Nick__ schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 17:03:
Dit bandje stond voor € 8,93 (inclusief bezorgkosten) speciaal voor de S2 Classic op Ebay..

Afbeeldingslocatie: http://s9.postimg.org/qgzi6incr/Screenshot_2016_01_15_12_40_47.jpg

Vind het wel een vooruitgang..
Heb je toevallig een linkje? Deze ziet er wel erg goed uit!

[ Voor 8% gewijzigd door TweakOverflow op 28-01-2016 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Robinvdh5 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:53:
[...]

Heb je toevallig een linkje? Deze ziet er wel erg goed uit!
Idd volgens mij mooiste tot nu toe..

Gun metal black (is optie "black")..
bruine gloed.. net als horloge..
streepjes op band zijn precies de kleur..
band is iets donkerder.. € 8,29 (incl. bezorgen)..

http://www.ebay.com/itm/1...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

[ Voor 5% gewijzigd door _Nick__ op 28-01-2016 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi hoe krijg jij de buienradar zo Nick?
Krijg zelf alleen maar Amsterdam kan hoensbroek niet kiezen. Wel in mijn tel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Anoniem: 579875 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:47:
Hoi hoe krijg jij de buienradar zo Nick?
Krijg zelf alleen maar Amsterdam kan hoensbroek niet kiezen. Wel in mijn tel
Staat bij mij in buienalarm-app bij Mijn locaties op "volg mijn locatie"..

En dan naar Hoensbroek gaan.. 😆

Gebruik dus niet buienradar, maar buienalarm. . Gratis en beter..

Is trouwens wel heel dicht bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01:53

ViezeVis

Sample Text

gesh75 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:30:
Hi guys zag't al eerder voorbij komen in dit forum, maar ik kan de nederlandse apps helemaal niet vinden in de store :( geen pathe geen NOS en geen telegraaf? Iemand anders dit probleem of een oplossing of iets?
Zelfde probleem hier. Wel op de reclames apps zoals Nu.nl en Buienradar maar kan ze vervolgens niet in de Gear Store vinden. Erg jammer. Ben inmiddels wel troste eigenaar van de Gear S2 geworden. Leuk apparaatje maar echt heel jammer van die apps.

Om nu een appje te kopen om meer widgets erop te krijgen vind ik ook niet echt sterk.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Thanks heb het werken Nick, ja zelfde gemeente 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Had inmiddels al weer wat watchfaces van derden geprobeerd (die overigens bijna allemaal last hebben van een soort slaapstand (tijd springt na "ontwaken" snel even door naar juiste tijd (zou bij laatste firmware trouwens minder moeten zijn), maar zoals zo vaak bij Samsung weten zij het altijd wat mooier te maken of wat beter te kopiëren.. ;-)

De watchfaces uit de laatste firmware zijn echt super!

[ Voor 54% gewijzigd door _Nick__ op 04-02-2016 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/923/GdDgmJ.jpgAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/922/cLU5qj.jpgAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/923/usBRva.pngAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/921/sZ53vJ.png

"All in One!" by Alex Rokhlov on #GearApps

More info you can display:

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/921/UXFpRa.pngAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/922/WhVaEh.pngAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/922/r4NMiz.png

How to Info:

1. Touch "Battery Info"-icon

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/924/EaK4fY.png

2. Touch "Next Page"

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/921/xWZhen.png

3. Touch "Info Panel"

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/921/paxlJB.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nadat mijn bandje van de classic die gebroken was op de aansluitingen van de watch zelf heeft een vriendin hetzelfde.
Dus de straps zijn toch wel breekbaar jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakOverflow

TweakOverflow

Wubbalubbadubdub!

Met watchfaces van nieuwe editie..

Echt Cool..

[afbeelding]

Met mooie "always-on"-scherm..

[afbeelding]

Ik ben heel erg benieuwd hoe je het nieuwe "always-on" scherm hebt kunnen activeren, ik heb de update namelijk wel, maar nergens het nieuwe scherm :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Robinvdh5 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:26:
[...]

Ik ben heel erg benieuwd hoe je het nieuwe "always-on" scherm hebt kunnen activeren, ik heb de update namelijk wel, maar nergens het nieuwe scherm :'(
Watchface selecteren uit nieuwe serie (helemaal links)..

En bij Instellingen>Display>Klok altijd aan op Aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 733397

Ik heb de Balr editie en heb hem al een keer teruggestuurd omdat de Balr wijzerplaat er niet op zat. Maar bij de 2e die ik ontvangen heb zit hij ook niet. Iemand anders daar ook problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels j
Anoniem: 733397 schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 10:19:
Ik heb de Balr editie en heb hem al een keer teruggestuurd omdat de Balr wijzerplaat er niet op zat. Maar bij de 2e die ik ontvangen heb zit hij ook niet. Iemand anders daar ook problemen mee?
Ik weet niet zeker of je serieus bent, maar als dat wel het geval is: Je kan wijzerplaten selecteren via het menu op je horloge of via de Samsung Gear App op je telefoon.

Als de BALR-wijzerplaat er niet standaard tussen staat, dan kan je de BALR-wijzerplaat downloaden via de Samsung Gear App op je telefoon. Mocht je hulp nodig hebben, pm me dan even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 733397

Ben absoluut serieus. Volgens Samsung zelf zou hij er standaard op moeten zitten, maar dat is dus niet het geval. Zij adviseerde mij zelf om hem retour te sturen, maar dat ga ik niet nog eens doen. Downloaden via de Samsung gear app zal lastig worden want ik heb een iPhone 😁. Heb de gear gekozen in de wetenschap dat deze later dit jaar geschikt wordt voor de iPhone. Moet zeggen dat ik desalniettemin blij verrast ben over de mogelijkheden die de gear nu al biedt. Of ik moet dus nog even geduld hebben, of ik moet even iemand vinden met een Android toestel zodat ik hem kan downloaden. In ieder geval bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels j
Oke mijn excuses, ik was in de veronderstelling dat je een Samsung of Android telefoon had. Ik heb zelf ook de BALR-editie. Volgens mij zat bij mij de BALR-wijzerplaat al als achtergrond op het horloge toen ik hem voor het eerst aanzette, maar dat weet ik niet zeker.

Mooi dat je al blij bent met de functies zonder koppeling met je telefoon. Met de koppeling wordt het dan helemaal een een feest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Anoniem: 733397 schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 12:41:
Heb de gear gekozen in de wetenschap dat deze later dit jaar geschikt wordt voor de iPhone..
Zou hier eens naar kijken:

YouTube: Connecting Samsung Gear S2 with iphone - tizen on ios

Neem aan dat S2 al op die manier gekoppeld is..

Daarnaast is het mogelijk om op een Iphone ook Android-apps te laten "lopen"..

Heb daar geen ervaring mee, maar is misschien een optie..

[ Voor 21% gewijzigd door _Nick__ op 09-02-2016 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/922/9Dxwh8.jpg

"Wearable Widgets" + "Wearable Widgets Clock" (both in Gear Apps Store)
"Chronus: Home & Lock Widget" + "Chronus: Galaxy S6 Icons" (both in Google Play Store)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/924/joGx5q.jpg

WTF: Krijg dit scherm op mijn geliefde Samsung GearS2 Classic! 8)7
Iemand? :?

[ Voor 3% gewijzigd door henklbr op 15-02-2016 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
henklbr schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:14:
[afbeelding]

Teveel onbekende apps geprobeerd..

On/Off 20 seconden (+) ingedrukt houden..

Reset en backup laden (of misschien zelfs dat niet)..

Toch wel leuk trouwens dat een kapotte smartwatch toch blijft aangeven hoe laat het is.. :)

[ Voor 10% gewijzigd door _Nick__ op 15-02-2016 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Über for Gear is nu te vinden in de Apps Store..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 692591

henklbr schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:14:
[afbeelding]

Is deze ergens te downloaden? Erg leuk om mede gear dragers op het verkeerde been te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Anoniem: 692591 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 22:40:
[...]

Is deze ergens te downloaden? Erg leuk om mede gear dragers op het verkeerde been te zetten.
Staat in App Store als BSOD of Tizen..
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste