wwwmarcel schreef op donderdag 25 april 2019 @ 16:16:
[...]
als slack mijn photo upload (instant upload) goed zou doen...zou ik gelijk helemaal overstappen....lukt het jou dan wel met die extra's? photosync, foldersync?
het grote nadeel vind ik ook, dat als het niet bevalt, ik dan niet meer terug kan...hoewel slechter als het nu, zal het niet worden, alleen iedere maand 3,03...
Tot nu toe heb ik nog geen oplossing die "set and forget" is zoals OneDrive, alle opties hebben toch iets afwijkends helaas. Handmatig de boel syncen werkt over het algemeen wel.
Toevallig ben ik 'professioneel' oa. android developer, en heb het photo-sync verhaal al op mijn lijst gezet als toekomstig thuis-hobby project om is te kijken of het echt niet beter kan, lijkt mij haast van wel, want dit moet gewoon op te lossen zijn. Voor iOS geen idee.
En de 3,03 heb ik nu als upgrade omdat het blijkbaar ook een tijdelijke deal is, ik heb geen idee "waarom" Maar het kan goed zijn dat ze de gratis accounts langzaam uitfaseren of wellicht een ultimatum gaan geven, en het volgende aanbod kan minder goed zijn dan wat ik nu heb afgesloten. En de SFTP kan ik wel goed gebruiken (icm sshfs op de server is dit erg handig vind ik) en de backups/SLA, want ik heb er nu toch wel een aantal backups die ik daar opsla waar ik iets meer zekerheid bij wil.
Ik merk weinig verschil. Sowieso is de photo-upload vanuit de App een soort halfbakken implementatie. Je merkt het bij alle foefjes die de app uithaalt. Bij deze update is bijv. ook niks gedaan aan de folder selectie, eigenlijk is er volgens mij niks gedaan behalve 'logging' toegevoegd zodat ze wat info gaan verzamelen omdat niemand bij transip snapt wat er moet gebeuren.
[
Voor 17% gewijzigd door
CT op 26-04-2019 07:27
]