3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Same here, maar dan met de OwnCloud app.bartmatsko schreef op maandag 23 november 2015 @ 22:52:
Ik krijg met de applicatie van STACK steeds een melding dat een nieuwe map niet gesynchroniseerd kan worden omdat ze te groot zijn. (2,13GB)
Hoe kan ik dit oplossen en is er misschien een betere manier dan de applicatie van TransIP zelf?
Oja en de snelheid zit ook rond de 1MB maar ik heb een internet snelheid van 35Mbps dus dat klopt ook niet volgens mij?
Ik heb sinds vandaag STACK, en ik gebruik iDrive 1Tb ruimte, en door in het begin niet op te letten knalde ik dus over de 1Tb en kreeg daardoor een vette rekening (35dollar voor 1maand, zat er 200GB over heen). Uiteraard aangevochten want je zou een email moeten krijgen als je er over heen gaat zodat je het nog kan verwijderen voordat ze het in rekening brengen. Uiteraard nooit een email gehad.
Dit is eigenlijk voor mij een reden om weg te gaan... het feit dat het op amerikaanse servers staat boeit me niet want ik gebruik het puur voor mijn foto's en homevideo's. Het is nl wel snel, ik haal daar constant 11MB mee, en dat kan ik van STACK nog niet zeggen....
Ik teken nergens meer voor

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Uiteraard geef ik het nog een tijdje, tenslotte gratis en in NL.
Helaas hebben wij je aanvraag voor STACK niet in behandeling kunnen nemen. De reden hiervoor is dat we STACK op dit moment enkel nog aanbieden op de Nederlandse markt.
Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wens je een fijne dag.
Pffffft, de .be in mijn emailadres had een maand geleden toch al een indicator kunnen zijn...
Weet iemand of ik dit bijv ook kan synchroniseren met mn synology nas?
Na een kleine search in dit topic schijnt dat te kunnen, ik ga me er binnenkort eens in verdiepen.
[ Voor 12% gewijzigd door Bartske op 25-11-2015 10:33 ]
Ik heb ook een .be domein maar woon in Nederland dus denk eerder dat het aan je ip ligt?StGermain schreef op woensdag 25 november 2015 @ 00:05:
Zucht, op dag één een invite te pakken gekregen en nu na het aanmaken van een account krijg ik dit:
Helaas hebben wij je aanvraag voor STACK niet in behandeling kunnen nemen. De reden hiervoor is dat we STACK op dit moment enkel nog aanbieden op de Nederlandse markt.
Pffffft, de .be in mijn emailadres had een maand geleden toch al een indicator kunnen zijn...
(waar woont iemand met een .com domein?)
[ Voor 3% gewijzigd door NIK0 op 25-11-2015 10:33 ]
Member of the Ukraine IT Army
diverse posts over dit onderwerp kan je hier terug vinden..Bartske schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:32:
Had hier al een tijdje geleden een invite gekregen en verzilverd, maar had er eigenlijk nog niks mee gedaan. Heb besloten om het eerst voor mn foto's te gebruiken, een tijdje aan te kijken en dan evt volledig van dropbox af te stappen. Vind het toch wel een fijn gevoel om al mn data in NL te hebben staan.
Weet iemand of ik dit bijv ook kan synchroniseren met mn synology nas?
Na een kleine search in dit topic schijnt dat te kunnen, ik ga me er binnenkort eens in verdiepen.
er is zelfs een link te vinden onderaan huidige pagina.
Het ligt niet aan je IP. Ik heb mijn STACK aangevraagd vanuit de USA, maar wel met een .nl email adres, gehost op een TransIP VPS en betaald van een NL bankrekening.NIK0 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:32:
Ik heb ook een .be domein maar woon in Nederland dus denk eerder dat het aan je ip ligt?
(waar woont iemand met een .com domein?)
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Niet noodzakelijk... Ik heb een tijdje geleden de stack gekregen vanuit Oostenrijk met een Belgisch emailadresStGermain schreef op woensdag 25 november 2015 @ 00:05:
Zucht, op dag één een invite te pakken gekregen en nu na het aanmaken van een account krijg ik dit:
Lijkt erop...ik ga kijken of ik de versleutelde directory zelf direct zichtbaar kan krijgen in Synology (dat kan ik al middels Samba over het netwerk) en die dan selecteren.Quakie schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 23:55:
Aha, is dat het? het ging al niet goed met synology, cloud sync (encrypted) en STACK.. Ook continue geen verbinding. Ik heb zelf een tijdje owncloud op mijn synology gehad en was ik ook niet kapot van...
Uiteraard geef ik het nog een tijdje, tenslotte gratis en in NL.
Anders maar met de Pi 2 doen door die samba share te mounten en te rsyncen met een webdav mount op diezelfde Pi 2.
[ Voor 9% gewijzigd door JT op 25-11-2015 15:58 ]
Ecodan warmtepomp
Ik heb zonder problemen onder Lubuntu de Linux desktop software geïnstalleerd en ben gaan uploaden. Het valt me op dat dat niet snel gaat. De upload is ca. 500kb/s. Ik moet het hier doen met een 4/40 internetverbinding dus iets sneller zou toch moeten kunnen?
De Stack client heb ik ingesteld om gelijk met het systeem te starten zodat gedurende de uptime meteen geupload word. Het blijkt dat dit niet werkt, Stack start niet automatisch. Ik denk ook dat het niet automatisch kan starten want ik moest een password voor de keyring invoeren en die moet dus bij het opstarten elke keer weer ingetikt worden.
Wat ik nog niet duidelijk heb is of er via FTP verbinding met je opslag gemaakt kan worden.
[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij
Ecodan warmtepomp
4 delen door 8 = 0,5 MB/sec = 500KB/secObelink schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:46:
Kennelijk heb ik geluk gehad dat ik meteen na het lezen van het nieuwsbericht op Tweakers me op de site kon aanmelden voor de wachtrij. Na ruim 3 weken -ik dacht al dat ik niks meer van zo horen- kreeg ik mijn invitation en kon een account maken.
Ik heb zonder problemen onder Lubuntu de Linux desktop software geïnstalleerd en ben gaan uploaden. Het valt me op dat dat niet snel gaat. De upload is ca. 500kb/s. Ik moet het hier doen met een 4/40 internetverbinding dus iets sneller zou toch moeten kunnen?
De Stack client heb ik ingesteld om gelijk met het systeem te starten zodat gedurende de uptime meteen geupload word. Het blijkt dat dit niet werkt, Stack start niet automatisch. Ik denk ook dat het niet automatisch kan starten want ik moest een password voor de keyring invoeren en die moet dus bij het opstarten elke keer weer ingetikt worden.
Wat ik nog niet duidelijk heb is of er via FTP verbinding met je opslag gemaakt kan worden.
Je volledige upload wordt dus benut, je internet abonnement upgraden zal je upload sneller maken

Vind het verdelen maar raar gaan.....
Ik hou ook nog steeds m'n mail/CP/twitter in de gaten voor invites, maar tot op heden nog geen geluk.XenoMorpH schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:34:
Ben continue aan het checken bij transip, maar heb nog geen invite gezien. Heb me vrijwel direct na het lezen van het nieuwsbericht op 29-10 aangemeld.
Als je wat berichten op hun twitter leest, gaat het echt heel erg random.(helaas)
Misschien morgen meer geluk : https://twitter.com/TransIP
Installeer davfs2 en doe evt. dpkg-reconfigure davfs2 om een gewone niet-root user te laten mounten.
In /etc/fstab:
https://stacknaam.stackstorage.com/remote.php/webdav/ /mountdir davfs defaults 0 0
In /etc/davfs2/secrets (chmod 600) onder het kopje Credential Line :
https://stacknaam.stackstorage.com/remote.php/webdav stackuser password
Dan:
mount -a
En dan voila
df -hT https://stacknaam.stackstorage.com/remote.php/webdav/ fuse 977G 11G 966G 2% /mountdir
PM me, ik heb net een key gekregen die ik toch niet ga gebruiken (als ik een stack gebruik voor mijn vader maak ik wel een account aan op mijne).XenoMorpH schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:34:
Ben continue aan het checken bij transip, maar heb nog geen invite gezien. Heb me vrijwel direct na het lezen van het nieuwsbericht op 29-10 aangemeld.
Als je nog niet voorzien bent gooi ik hem wel in dit topic
Je hebt een PM.Tortelli schreef op donderdag 26 november 2015 @ 18:27:
[...]
PM me, ik heb net een key gekregen die ik toch niet ga gebruiken (als ik een stack gebruik voor mijn vader maak ik wel een account aan op mijne).
Als je nog niet voorzien bent gooi ik hem wel in dit topic.
Hoop ik morgen eindelijk een invite te bemachtigen
Goed, je hebt mapselectie zodat je niet alles hoeft te synchroniseren. Maar hoe open je, eenvoudig, een bestand uit een niet gesynchroniseerde map? Via de browser is imho "te" omslachtig. Je wilt gewoon binnen je huidige werkomgeving blijven.
Waarom is het niet mogelijk dat de gehele mapstrctuur gesynchroniseerd wordt, met daarin alle bestanden als soort van snelkoppeling.
En dat de cliënt pas gaat downloaden als je het bestand echt wilt hebben.
Moet technisch toch gewoon mogelijk zijn of niet?
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
https://www.transip.nl/vr...erkschijf-toevoegen-mijn/Nakebod schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 07:58:
Ik had net een idee, en ik verbaas me eigenlijk dat het überhaupt niet lijkt te kunnen met Stack/ownCloud, of Dropbox. Mijn laptop heeft een 250GB SSD. Stack is 1TB+. Potentieel lastig dus.
Goed, je hebt mapselectie zodat je niet alles hoeft te synchroniseren. Maar hoe open je, eenvoudig, een bestand uit een niet gesynchroniseerde map? Via de browser is imho "te" omslachtig. Je wilt gewoon binnen je huidige werkomgeving blijven.
Waarom is het niet mogelijk dat de gehele mapstrctuur gesynchroniseerd wordt, met daarin alle bestanden als soort van snelkoppeling.
En dat de cliënt pas gaat downloaden als je het bestand echt wilt hebben.
Moet technisch toch gewoon mogelijk zijn of niet?

Happy STACK Friday! We gaan vandaag veel invites weggeven. Ga naar http://www.transip.nl en claim je invite code!
[ Voor 47% gewijzigd door Dannisi op 27-11-2015 08:06 ]
There is no place like 127.0.0.1
I intend to live forever. So far, so good.
Ah right, webdav.
Soms denk je te moeilijk denk ik
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
K heb er ook een binnen via de site!Ik_ben_Mark3 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 08:28:
Yeah, ook eindelijk Stacks. Wilde er ook meteen een aanmaken voor m'n zus, maar ze controleren blijkbaar je ip. Maar nog steeds, yeah Eindelijk
Daddy of 3 :)
Upload loopt inmiddels met 1.5MB/s (op een 20Mbit upload, dus vrij netjes!) vanaf mijn Synology DS412+.
[ Voor 30% gewijzigd door elsinga op 27-11-2015 08:52 ]
Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl
EDIT:
zijn er ineens weer 130 beschikbaar!
[ Voor 59% gewijzigd door cfeijt op 27-11-2015 08:51 ]
Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
Veel succes met claimen!
Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl
Toen ik net (~08:50) keek in m'n CP waren er nog 128... Opnieuw inloggen/F5en?cfeijt schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 08:50:
Ben al te laat
EDIT:
zijn er ineens weer 130 beschikbaar!
Net eentje geclaimd en de bevestignsmail is al binnen.
I can hold my breath for ten minutes.
Heb er al 1tje binnenGrtA schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 08:54:
[...]
Toen ik net (~08:50) keek in m'n CP waren er nog 128... Opnieuw inloggen/F5en?
Net eentje geclaimd en de bevestignsmail is al binnen.
Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik heb er vanmorgen een weten te claimen op mijn smartphonevj_slof schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:18:
klopt het dat er op de mobiele site geen invites verschijnen?
[ Voor 22% gewijzigd door thorgal21 op 27-11-2015 09:34 ]
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
Canon R5 | 24-70 f/4 L | 100-500 f/4.5-7.1 L | 50mm f/1.8| 100-400 f/4.5-5.6L II | 50mm f/1.8
Nog even wachten op de bevestigingse-mail en dan meteen aan de slag
[ Voor 29% gewijzigd door NeoMe op 27-11-2015 09:41 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Oh stik. Zat nog op de vorige pagina.
[ Voor 67% gewijzigd door CaptJackSparrow op 27-11-2015 09:45 ]
Ja heb ik elke keer op het verkeerde moment gekeken. Nu ook voor elkaar gekregen. Eindelijk.MultivlaaiTaart schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:24:
[...]
Ik heb er vanmorgen een weten te claimen op mijn smartphone.
Nikon Z6II + glas, licht en pootjes | MacBook Pro 14" | www.foto-sjoerd.nl
Ik zit onder controlpaneel maar daar zie ik niks staan.
Ook niet na link gevolgd te hebben onderaan dit topic..
Trouwens alles is nu 50% korting bij ze.. dus als jullie nog wat anders willen is nu je kans.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Was bij mij binnen 2 minuten. Maar kan langer ivm drukte.NeoMe schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:05:
Duurt het altijd zo lang voordat je die bevestigingse-mail krijgt, ik zit al in mijn account maar daar staat ''Je STACK wordt momenteel aangemaakt.''
[ Voor 4% gewijzigd door IkWilbert op 27-11-2015 10:08 ]
I intend to live forever. So far, so good.
Heb hem inmiddels, duurde echt wel even maar het werkt nuIkWilbert schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:07:
[...]
Was bij mij binnen 2 minuten. Maar kan langer ivm drukte.
Jammer dat je niet kan instellen dat die automatisch een backup-sync maakt bepaalde mappen, maar doe het nu gewoon wel zelf elke maand even een backup maken van alle afbeeldingen, documenten, video's en muziek.
[ Voor 30% gewijzigd door NeoMe op 27-11-2015 10:22 ]
Mmmmm wel verleidelijk om 2TB STACK te nemen nu.Quakie schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:59:
Trouwens alles is nu 50% korting bij ze.. dus als jullie nog wat anders willen is nu je kans.
Als het voor een jaar vast te leggen was voor die prijs wel ja. (als ik op upgrade klik krijg ik nog de oude 10 euro prijs te zien)schumi2004 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:23:
[...]
Mmmmm wel verleidelijk om 2TB STACK te nemen nu.
[ Voor 12% gewijzigd door Furfoot op 27-11-2015 10:26 ]
Thnx!basst85 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 09:27:
Ik heb een simpel programma gemaakt om bestanden te uploaden naar je STACK ruimte.
Download: https://basst.stackstorage.com/index.php/s/HgMVp5DnEHTIHOZ
Broncode: https://github.com/basst85/SimpleSTACK
[afbeelding]
Het toont enkel de inhoud van je STACK en je kunt er bestanden mee uploaden.
Bij mij gaat het uploaden met gemiddeld 9MB/s.
Niet mogelijk: Bestanden downloaden, bestanden verwijderen, uploaden naar mappen, mappen uploaden, en mappen verwijderen.
Niet
Heb er zojuist ook een voor vrouwlief aangevraagd. Ook de zwager maar even gemeld dat het vandaag makkelijk gaat. Hij heeft ook direct één geclaimd. Werkt super.
[ Voor 39% gewijzigd door placemaster op 27-11-2015 10:59 ]
Beste heer, mevrouw,
Op dit moment hebben we je bestelling P2015-###### helaas nog niet kunnen opleveren. Wij doen ons best deze zo snel mogelijk uit te voeren. Je hoeft hiervoor verder niets te doen.
Mocht je bestelling toch niet op korte termijn worden uitgevoerd dan zullen we hierover contact met je opnemen.
Met vriendelijke groet,
TransIP
Paar minuten geduld dan, had ik ook..Jeebeekje schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:06:
Ik heb zonet onderstaande e-mail ontvangen. Volgens mij heb ik het product (de 1000GB opslag) wel, maar weten ze nog niet exact wanneer ik het echt beschikbaar krijg gesteld.
Beste heer, mevrouw,
Op dit moment hebben we je bestelling P2015-###### helaas nog niet kunnen opleveren. Wij doen ons best deze zo snel mogelijk uit te voeren. Je hoeft hiervoor verder niets te doen.
Mocht je bestelling toch niet op korte termijn worden uitgevoerd dan zullen we hierover contact met je opnemen.
Met vriendelijke groet,
TransIP
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
F5 nu..batumulia schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:11:
Ik krijg helemaal niets te zien op mijn controlpanel pagina?
Fixing things to the breaking point...
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Had ik ook last van, probeer de cache van je browser te legen of adblocker uit te zetten.batumulia schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:11:
Ik krijg helemaal niets te zien op mijn controlpanel pagina?
Edit: wat ik op het moment zie:

[ Voor 35% gewijzigd door batumulia op 27-11-2015 11:24 ]
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Heb jij het ook uit de prullenbak weggegooid?RGAT schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:15:
Zie trouwens dat de counter in mijn controle panel niet up to date is met Stack zelf, die staat op 15GB terwijl ik gisteren alles er af heb gegooit...
Net 3 minuten geleden had ik in mijn control panel nog 11 invites.batumulia schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:18:
Ik zie helemaal niets, niet dat ik er geen eentje kan krijgen maar ook niet dat ik er wel eentje kan krijgen
Edit: wat ik op het moment zie:[afbeelding]
Even vlug eentje geclaimed.
Mijn collega na me was al te laat....
Je had dus moeten inloggen, daar stonden de invites klaar.
Ja zit al een uur te kijken maar er kwam bij mij niks tevoorschijnSepiroth schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:27:
[...]
Net 3 minuten geleden had ik in mijn control panel nog 11 invites.
Even vlug eentje geclaimed.
Mijn collega na me was al te laat....
Je had dus moeten inloggen, daar stonden de invites klaar.
Voor jou balenbatumulia schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:28:
[...]
Ja zit al een uur te kijken maar er kwam bij mij niks tevoorschijn
Ik net geluk
Misschien iets met caching... ?
Was je wel ingelogd op het controlepaneel? Anders even scherm verversen. Dan staat het rechts in het scherm.batumulia schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:28:
[...]
Ja zit al een uur te kijken maar er kwam bij mij niks tevoorschijn
Nu helaas geen invites meer beschikbaar.
Gewoon nog even geduld, komen er vast nog meer beschikbaar vandaag.
Dus goed dit forum in de gaten houden.
Nu welplacemaster schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:27:
[...]
Heb jij het ook uit de prullenbak weggegooid?

Maar nog steeds verschil in CP en Stack zelf in hoeveel ruimte gebruikt is...
Edit: Hm, gaat na een uurtje nu 12GB van de teller af, zit er nog 3GB naast maar het begint erop te lijken zo
[ Voor 17% gewijzigd door RGAT op 27-11-2015 12:26 ]
Fixing things to the breaking point...
Je hebt gelijk, ik heb de bevestigingsmail met login gegevens binnen.
Jammer enkel dat de Belgen hier worden buitengesloten, vanaf een Belgisch ip krijg je niets te zien van de invites. Moest mijn Belgische vrienden dus teleurstellen.
Upload snelheid is maximum dat ik hier via universitair wifi netwerk (eduroam) haal.

Downloadsnelheid ipv6/ipv4 naar mijn VPS (1 Gbps) is echter wat aan de lagere kant dan ik verwachtte, maar nog steeds heel goed vergeleken met andere services.
Downloadsnelheid is iets van een 6.5 MB/s ofwel 52 mbit
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| user@server:~# wget https://username.stackstorage.com/index.php/s/shareID/download > /dev/null --2015-11-27 11:14:14-- https://username.stackstorage.com/index.php/s/shareID/download Resolving username.stackstorage.com (username.stackstorage.com)... 2a01:7c8:verborgen, 2a01:7c8:verborgen, 2a01:7c8:verborgen, ... Connecting to username.stackstorage.com (username.stackstorage.com)|2a01:7c8:verborgen|:443... connected. HTTP request sent, awaiting response... 200 OK Length: 1143435281 (1.1G) [application/x-rar-compressed] Saving to: verborgen; 100%[====================================>] 1,143,435,281 7.99MB/s in 2m 43s 2015-11-27 11:16:57 (6.70 MB/s) - verborgen; saved [1143435281/1143435281] |
Over ipv4 is het gewoon hetzelfde.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| user@server:~# wget https://username.stackstorage.com/index.php/s/shareID/download -4 > /dev/null --2015-11-27 11:19:39-- https://username.stackstorage.com/index.php/s/shareID/download Resolving username.stackstorage.com (username.stackstorage.com)... 149.210.verborgen, 149.210.verborgen, 149.210.verborgen, ... Connecting to username.stackstorage.com (username.stackstorage.com)|149.210.verborgen|:443... connected. HTTP request sent, awaiting response... 200 OK Length: 1143435281 (1.1G) [application/x-rar-compressed] Saving to: ‘verborgen’ 100%[====================================>] 1,143,435,281 20.4MB/s in 2m 44s 2015-11-27 11:22:23 (6.64 MB/s) - verborgen; saved [1143435281/1143435281] |
ter referentie: speedest-cli vanop server.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| user@server:~# ./speedtest-cli Retrieving speedtest.net configuration... Retrieving speedtest.net server list... Testing from HIDDEN (hidden)... Selecting best server based on latency... Hosted by fdcservers.net (Amsterdam) [hidden km]: 24.804 ms Testing download speed........................................ Download: 499.77 Mbit/s Testing upload speed.................................................. Upload: 20.04 Mbit/s |
Dat zal het wel geweest zijn dan, ik zit hier op een Hongaars IP adresdovo schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:42:
Joepie! heb een invite kunnen bemachtigen.
Jammer enkel dat de Belgen hier worden buitengesloten, vanaf een Belgisch ip krijg je niets te zien van de invites. Moest mijn Belgische vrienden dus teleurstellen.
Upload snelheid is maximum dat ik hier via universitair wifi netwerk (eduroam) haal.
Ik probeer dit te doen, naar een map in stack maar helaas lukt dat niet, alles wat ik na webdav/ invul pikt hij niet, ik wel eerst die map aangemaakt op stack maar het lijkt erop dat je alleen in de root de data kan zetten.BaZnGaNL schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:50:
[...]
Dus bijvoorbeeld: https://jouwusername.stackstorage.com/remote.php/webdav/test
Hierin is "test" een map. Zo moet het dus werken? Of zie ik dit verkeerd? Draai btw DSM 5.2
iemand hier een oplossing voor
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Dit is mij zo wel gelukt met de Synology NAS.. Zat een tijdje te klooien hoe ik met Cloud Sync alles in een map kon zetten i.p.v. de root, dat geprobeerd en het werkt.gielie schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:02:
[...]
Ik probeer dit te doen, naar een map in stack maar helaas lukt dat niet, alles wat ik na webdav/ invul pikt hij niet, ik wel eerst die map aangemaakt op stack maar het lijkt erop dat je alleen in de root de data kan zetten.
iemand hier een oplossing voor
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Hmz, ik krijg het niet voor elkaar, autorisatie mislukt krijg ik. Als ik dan vervolgens het achtervoegsel er af haal staat het weer in de root.Erulezz schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:22:
[...]
Dit is mij zo wel gelukt met de Synology NAS.. Zat een tijdje te klooien hoe ik met Cloud Sync alles in een map kon zetten i.p.v. de root, dat geprobeerd en het werkt.
edit;
Het is nu ook gelukt, ik zat met verschillende gebruikers te klooien. Ik zie nu dat elke gebruiker zijn eigen omgeving heeft en er is dus geen admin gebruiker die alles kan zien bv.
[ Voor 18% gewijzigd door gielie op 27-11-2015 12:52 ]
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
En die gaan heel snel zo te zien.placemaster schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:43:
Er zijn weer invites beschikbaar!!
Maar ben al voorzien
Zou dit geblocked zijn ivm mogelijke copyright, mijn files zijn overigens homevideos.
Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15
Ik denk dat het 1TiB is, en geen idee of het altijd geld. Naar mijn mening is dit gewoon een marketingstunt van TransIP om naambekendheid te krijgen voor ene heel lage investering.Tammesp schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:02:
Ook de invite binnen! Geld deze 1GB gratis voor altijd?
Net geprobeerd om een .MP4 bestand en een .MOV bestand (royalty free natuurlijk) te uploaden via webDAV in windows en ging probleemloos. Bestanden waren wel <20 Mbgielie schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:02:
Ik merk dat ik geen MP4 en MOV files kan syncen vanaf mijn synology naar de stack.
Zou dit geblocked zijn ivm mogelijke copyright, mijn files zijn overigens homevideos.
[ Voor 39% gewijzigd door dovo op 27-11-2015 13:23 . Reden: Reactie op 2de bericht toegevoegd ]
Held!Mr.Jingles schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:24:
Ze zijn er weer! 170 stuks
Gefeliciteerd! Je STACK wordt binnen enkele minuten opgeleverd.
My life is in 2D, How about yours?
Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15
Dus controlpanel in de gaten houden?Lexus! schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:13:
Helaas nu al weer vergeven, in CP geen invites meer beschikbaar. Net te laat helaas...
AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning
Inderdaad, inloggen op je controlpanel, en het scherm in de gaten houden wat hierboven al gepost is: http://gathering.tweakers...message/45340731#45340731Jim423 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:56:
Waar moet je nou precies kijken? Boven de Replybox staat: Beschikbare invites staan hier: http://www.transip.nl/. Dus niet in je CP! Maar in de reacties hier staat weer:
[...]
Dus controlpanel in de gaten houden?
Daar stond bij mij elke keer 'niets beschikbaar', en daar stond net een x aantal invites. Nu is het hele vlak bij mij weg omdat ik inmiddels Stack draaiend heb. Succes!
Vandaag staan ze ook regelmatig op de homepage, dus gewoon transip.nl. Halverwege de pagina staat nu een zwart blok met "stack friday" en een aanmeldknop. Af en toe staat daar echter iets van "nieuwe invites beschikbaar" met een counter voor het aantal en een knopje om te claimen. Heb het vandaag geloof ik al 4x gezien, dus gewoon regelmatig de homepage F5-enJim423 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:56:
Waar moet je nou precies kijken? Boven de Replybox staat: Beschikbare invites staan hier: http://www.transip.nl/. Dus niet in je CP! Maar in de reacties hier staat weer:
[...]
Dus controlpanel in de gaten houden?
Ja dat vind ik ook jammer.gielie schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:39:
[...]
Het is nu ook gelukt, ik zat met verschillende gebruikers te klooien. Ik zie nu dat elke gebruiker zijn eigen omgeving heeft en er is dus geen admin gebruiker die alles kan zien bv.
Dit topic gaat over de functies en performance van Stack en is niet bedoeld voor het bespreken van alternatieven, dat kan beter in: Het Online Backup Topic