[Cloud storage] "Stack" van TransIP

Pagina: 1 ... 11 ... 47 Laatste
Acties:

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:54

JT

VETAK y0

FolderSync heb ik zelf in gebruik voor wat anders, werkt ook erg fijn. Even gekeken en ondersteunt ook WebDav.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
True schreef op woensdag 18 november 2015 @ 22:57:
[...]

Gezien ik je geen PM kan sturen(?), zou je ifttt recipe willen delen? Ik heb er nu een opgezet via de search van twitter maar ik geloof niet dat ik dit helemaal goed gedaan heb.
Ik had het account van transip waar de invites op komen forwarded naar mijn pushbullet ( of sms bij unlimited smsbundel )
Zoveel roepen ze niet op een dag, dus was te overzien.

werkt dit voor jou ?

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:00

Eboman

Ondertitel

CaptJackSparrow schreef op woensdag 18 november 2015 @ 21:06:
[...]

Dat 0,5GB bestand dat eerder wel 10 keer niet lukte met na 100% uploaden de beruchte 500 internal server error met WinSCP is er nu vanavond eindelijk door gekomen. Zou de patch die uitgevoerd zou zijn dan eindelijk zo niet een volledige oplossing dan toch op zijn minst een flinke verbetering opgeleverd hebben? :)
Mijn bestanden komen er nu ook goed door, lijkt dat de patch geholpen heeft.

Signature

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:48
JT schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:47:
FolderSync heb ik zelf in gebruik voor wat anders, werkt ook erg fijn. Even gekeken en ondersteunt ook WebDav.
Maar FolderSync werkt niet met Stack, wel met ownCloud, wat het nog gekker maakt.

There is no place like 127.0.0.1

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-06 09:10
Dannisi schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:34:
[...]

Maar FolderSync werkt niet met Stack, wel met ownCloud, wat het nog gekker maakt.
Klopt, meer mensen hadden er problemen mee, werkt gewoon niet met FolderSync.
http://gathering.tweakers...lter_keywords]=foldersync

"Find what you love and let it kill you"

• Dannisi
Ik had het nog op het Stack forum gepost, maar (nog) niks mee gedaan
https://www.transip.nl/forum/post/prm/3174/0#3216

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:23

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
M-Opensource schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:31:
I second that, na 2 minuten gebruik heb ik de volledige app gekocht (€ 2,50 dacht ik). Je kan zeer flexibel profielen opzetten die mappen in de gaten houden en onder condities (wifi aan/uit, tijd, etc) deze profielen laten triggeren of juist niet. De sync gaat middels de Owncloud API maar kan ook via WebDav als je dat liever hebt.

Absoluut een aanrader!
Hoe zorg je dan dat hij ook daadwerkelijk synct in plaats van alleen als je zelf op 'play' drukt? Het verbinden gaat makkelijk, maar daarna houdt het op. :?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• P!m
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-07 22:15

P!m

Ik ben op zoek naar een alternatieve applicatie voor de Stack onder Windows 10. Hiermee wil ik bepaalde mappen op mijn C & D schijf synchroniseren met Stack, zonder dat de inhoud van deze mappen eerst lokaal naar een andere map gekopieerd moet worden.

Het synchroniseren mag constant, maar dat hoeft niet. Het gaat namelijk niet om hele belangrijke bestanden.
Het mag ook meer werken als een soort wekelijkse backup, waarbij alleen gewijzigde bestanden worden geüpload.

Ik probeer nu de trialversie van Goodsync. Heeft in principe alle opties die ik zoek. Backuppen, synchroniseren, diverse opties voor automatisering. Prima dus. Alleen allemaal via WebDAV, waarbij de snelheid gewoon niet zo goed is hier. Ik haal gemiddeld zo'n 8MB/s terwijl mijn verbinding zeker 25MB/s aan kan.

Iemand al een applicatie gevonden die dit ook allemaal kan, maar dan een stuk sneller?

• JT

JT

VETAK y0

Wellicht de OwnCloud client? Volgens mij draait die ook op WebDav.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• M-Opensource
Gonadan schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:49:
[...]

Hoe zorg je dan dat hij ook daadwerkelijk synct in plaats van alleen als je zelf op 'play' drukt? Het verbinden gaat makkelijk, maar daarna houdt het op. :?
Open een profiel, de balk met "GENERAL | LEF SIDE | RIGHT SIDE", kan je in scrollen, dan krijg je de andere opties te zien. Het viel mij de eerste keer niet op dat daar meer zit. Anyway, op het tabblad START/STOP zet je de initiatie voorwaarden neer. Zie het als: IF wifi connected THEN SYNC.

Hij triggert op alles wat je daar neerzet. Op het tabblad CONDITIONS kan je wat extra voorwaarden zetten om te limiteren, bijvoorbeeld dat hij niet mag syncen als de batterij zwak is, of alleen mag syncen als hij aan de power adapter ligt. Of aangeven dat ie pas mag syncen na X aantal seconden/minuten.

Je moet er een beetje mee spelen om te ontdekken hoe 'ie reageert, ik had in het begin alleen WIFI CONNECTED aan staan. Dan gaat ie syncen zodra er een stabiele WiFi verbinding is.

Je kan je voorstellen wat er gebeurd als je op een zwakke wifi zit en zonder adapter... batterij wordt zo leeggezogen.

• Gonadan

Gonadan

:F

Lekkere gebruikersinterface zo. :z

Maar hij werkt nu goed, jeej. Ik sync niet zo veel, voornamelijk cameramap. Maar zo maar eens kijken wat hij doet en hoeveel batterij hij gaat vreten. Nog wel even de notificaties en meldingen terug schroeven, daar is hij nogal fanatiek in. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• BartB.
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-07 16:42
Weet iemand of de log in het Activity-tabje in de Stack-app toevallig ook nog ergens lokaal opgeslagen wordt? Noodgedwongen gebruik ik op dit moment de app nog op m'n Mac, maar het valt me op dat de Activity geheel geleegd wordt telkens wanneer de app afgesloten (als in: gequit) wordt.

De webinterface heeft ook een Activiteit-scherm, maar daar valt me dan weer op dat verschillende activiteiten er gebundeld worden. Als je met een tussenpoos van enkele uren twee dingen uit de stack verwijdert, lijkt het in het activiteitenlog alsof beide dingen op het tweede tijdstip zijn verwijderd. Niet handig. De log in de app was wat dat betreft beter, maar die blijft dus niet bewaard. Of zie ik iets over het hoofd?

• M-Opensource
Gonadan schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:41:
:F

Lekkere gebruikersinterface zo. :z

Maar hij werkt nu goed, jeej. Ik sync niet zo veel, voornamelijk cameramap. Maar zo maar eens kijken wat hij doet en hoeveel batterij hij gaat vreten. Nog wel even de notificaties en meldingen terug schroeven, daar is hij nogal fanatiek in. :P
Ja klopt, die kan je per profiel aanpassen. Ik heb iets van 6 profielen, werd helemaal gek in het begin. Maar de app is extreem flexibel, je kan alles instellen per profiel. Tis even Tweaken, maar hij doet het goed dan.

Bij mij ging ie snel leeg omdat ik een map van ruim 2500+ plaatjes liep te syncen bij elke wifi connectie, ding moest dus een flinke map door elke keer. Maar eenmaal nette restricties erop en je merkt het aan je batterij niet meer.

• Gonadan

Gonadan

Hij staat nu gewoon op triggersync, ben benieuwd hoe hij die trigger opvat. Als het een rescan van de map is welke 5 seconden dan ga ik huilen. Haakt hij in op het bestandssysteem (zoals het hoort) dan kan het erg efficiënt zijn. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• debom
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:33
Wie van jullie heeft er nog meer last van dat de IOS app zichzelf uitlogt en je vervolgens weer alles opnieuw moet invoeren. En als je dan eindelijk weer bent ingelogd, zie je twee maal hetzelfde account staan.

edit:
Het probleem doet zich ook voor bij de IOS versie van de Owncloud app.
Het lijkt erop dat de foto upload wel gewoon doorgaat.

[ Voor 24% gewijzigd door debom op 19-11-2015 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Laatst online: 04-07 15:41
M-Opensource schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:31:
[...]

I second that, na 2 minuten gebruik heb ik de volledige app gekocht (€ 2,50 dacht ik). Je kan zeer flexibel profielen opzetten die mappen in de gaten houden en onder condities (wifi aan/uit, tijd, etc) deze profielen laten triggeren of juist niet. De sync gaat middels de Owncloud API maar kan ook via WebDav als je dat liever hebt.

Absoluut een aanrader!
Was even wennen maar is inderdaad een mooie nette app en het heeft Tasker support :)

Ook maar direct gekocht, had nog wat credits van Google rewards ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnKaa
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-07 23:59
Voor wie nog zoekende is: op dit moment zijn er nog 20 invites beschikbaar in het CP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
noudkessels schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:18:
Voor wie nog zoekende is: op dit moment zijn er nog 20 invites beschikbaar in het CP :)
Waar zit dat dan want als ik in CP (Control Panel) kijk zie ik niets :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Hier ook niet. Zullen heel snel zijn verdwenen.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-07 19:50
Heeft er iemand al succes gehad met grote bestanden? 35+ GB? Helpdesk vroeg of ik het na woensdag weer kon proberen en heb de upload net gestart, dus ben wel benieuwd of het nu goed gaat. :)

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ik heb met bestanden van 12GB geen problemen meer in ieder geval

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:01

Perkouw

Moderator General Chat
sig69 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:42:
Ik heb met bestanden van 12GB geen problemen meer in ieder geval
Browser? Stack applicatie op Windows? Dan ga ik ook weer eens testen hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Webdav

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramV
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:32
Erulezz schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:16:
Heeft er iemand al succes gehad met grote bestanden? 35+ GB? Helpdesk vroeg of ik het na woensdag weer kon proberen en heb de upload net gestart, dus ben wel benieuwd of het nu goed gaat. :)
Goed om te weten, ik had zo'n beetje opgegeven na een week proberen op allerlei manieren... Uiteindelijk file gesplits in 1GB + 2GB. Dat is wel goed gelukt.

Ik ga wederom 60GB proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
Goed om te horen, inmiddels 4 GB onderweg. Ben benieuwd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Erulezz schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:16:
Na welke woensdag? Afgelopen of volgende week?

Waar het met 0,5GB eerder wel lukte faalt het nu vannacht weer met 3,2GB. Nog steeds 500 internal server error. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:43:
[...]

Na welke woensdag? Afgelopen of volgende week?

Waar het met 0,5GB eerder wel lukte faalt het nu vannacht weer met 3,2GB. Nog steeds 500 internal server error. :(
Deze week woensdag, 2 dagen geleden. Had het vrijdagochtend (vorige week) gevraagd.
Het loopt nu nog steeds lekker door, 9.5 GB inmiddels. Vorige keren stopte het telkens rond de 6-7.

// En nu op 16 GB, dus het lijkt opgelost te zijn :)

[ Voor 6% gewijzigd door Erulezz op 20-11-2015 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

Ik heb vanaf vandaag een invite weten te bemachtigen, helemaal blij en lekker aan het spelen geslagen.

Vooral de optie om je stack als netwerk schijf te gebruiken leek me ideaal, alleen als ik er een map emt files in sleep krijg ik de error dat er te weinig beschikbare ruimte is :?

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
sapphire schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 18:14:
Ik heb vanaf vandaag een invite weten te bemachtigen, helemaal blij en lekker aan het spelen geslagen.

Vooral de optie om je stack als netwerk schijf te gebruiken leek me ideaal, alleen als ik er een map emt files in sleep krijg ik de error dat er te weinig beschikbare ruimte is :?
Windows?

Toevallig gelezen dat Windows niet de grote kan bepalen van webdav schijven en dus de C: grote pakt.
Is de map groter als dat er ruimte is op C: ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

Behoorlijk veel groter, dat verklaard dan een hoop. Windows gaf inderdaad 232GB aan, de grootte van mijn SSD :+

Ik was al aan het zoeken maar dat had ik nog niet gevonden. Bedankt !

Verder zijn ze goed bezig bij Transip, mijn vrouw had er ook direct één aangevraagd maar die is afgewezen want je mag er maar 1 pp .... right volgens mij is ze toch echt een persoon maargoed.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
37GB .zip bestand is er nu in 1x goed doorheen gekomen dus dat probleem is nu in ieder geval opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
sapphire schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 18:32:
[...]
Verder zijn ze goed bezig bij Transip, mijn vrouw had er ook direct één aangevraagd maar die is afgewezen want je mag er maar 1 pp .... right volgens mij is ze toch echt een persoon maargoed.
Meerdere Stacks aanvragen via één IP-adres werkt niet goed, had ik ook moeite mee, zie: ThinkPadd in "[Cloud storage] "Stack" van TransIP"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartmatsko
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 06-07 10:21
Ik krijg met de applicatie van STACK steeds een melding dat een nieuwe map niet gesynchroniseerd kan worden omdat ze te groot zijn. (2,13GB)

Hoe kan ik dit oplossen en is er misschien een betere manier dan de applicatie van TransIP zelf?

Oja en de snelheid zit ook rond de 1MB maar ik heb een internet snelheid van 35Mbps dus dat klopt ook niet volgens mij? :/

[ Voor 20% gewijzigd door bartmatsko op 20-11-2015 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madcat
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Het ziet er naar uit dat webdav onder OSX nu ook schrijf rechten heeft, echter is het op dit moment nog wel onwerkbaar traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Laatst online: 22-05 11:56
Yeeeah het wachten en het automatiseren is beloond! Maar ik heb gelijk een probleem. Ik kan geen netwerkschijf aanmaken in Win 7. Loop vast op de credentials (pakt niet de inlog). De werkwijze is zoals aangeven in de pdf en dit topic maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik las dat sommigen hier hetzelfde probleem hadden. Hoe hebben jullie het opgelost? De gegeven oplossingen/werkwijzen in dit topic werken namelijk niet, krijg gelijk weer het schermpje om weer in te loggen en daarna een acces denied.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boswandeling
  • Laatst online: 16:35
Toch wel gek.

Een uur na lancering een aangemeld voor STACK, helaas waren de invites al op. Ik wacht geduldig maar tot op heden nog geen invite.

Een vriend van mij registreert vorige week vrijdag (zelfde situatie) en hij heeft 3 dagen later een invite.

Ik heb deze vraag neergelegd bij transIP en die geven aan dat het geheel random is. Dus het kan best zijn dat als je het eerste aanmeld dat je heel laat je invite krijgt. En dus ook als je reeds hebt aangegeven STACK te willen gebruiken je snel een invite krijgt.

Is dit iets wat jullie ook ervaren ?

EDIT Zowel ik als die Vriend hebben al sinds 2005 een transIP account met daaronder producten.

[ Voor 7% gewijzigd door boswandeling op 21-11-2015 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
boekee schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 15:27:
Toch wel gek.

Een uur na lancering een aangemeld voor STACK, helaas waren de invites al op. Ik wacht geduldig maar tot op heden nog geen invite.

...
Via de mail is geheel random. Er staan volgens mij elke dag wel tientallen invites klaar in het Controlepaneel. Iedereen die een account heeft kan die invite claimen, je moet er alleen net op tijd bij zijn. In de laatste pagina's van dit topic hebben mensen een notificatie tool die je een melding stuurt wanneer TransIP iets vermeld op Twitter, kan handig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boswandeling
Erulezz schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 15:37:
[...]

Via de mail is geheel random. Er staan volgens mij elke dag wel tientallen invites klaar in het Controlepaneel. Iedereen die een account heeft kan die invite claimen, je moet er alleen net op tijd bij zijn. In de laatste pagina's van dit topic hebben mensen een notificatie tool die je een melding stuurt wanneer TransIP iets vermeld op Twitter, kan handig zijn ;)
Kijk daar heb ik wat aan! dat hebben ze me bij transip niet verteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Firefox met Check4change op je Control Panel pagina zetten en elke 30 sec. laten refreshen. Mis je het gegarandeerd niet als er weer invites zijn. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
boekee schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 15:39:
[...]

Kijk daar heb ik wat aan! dat hebben ze me bij transip niet verteld. :)
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 16:08:
Firefox met Check4change op je Control Panel pagina zetten en elke 30 sec. laten refreshen. Mis je het gegarandeerd niet als er weer invites zijn. 8)
Ik heb dus een invite via CP via het automatisch refreshen verkregen. Ze waren echt binnen no-time weg. Dus niet via mail of Twitter. Hoewel ik voor Twitter ook de meldingen had aanstaan. In totaal dus ongeveer 22 dagen gewacht.

[ Voor 19% gewijzigd door Saybia op 21-11-2015 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Laatst online: 17:25
Wat ik niet snap is dat niemand zich afvraagt hoe dit kan? Bij Amazon webstorage kost een terabyte gewoon $300 per maand en zij geven het zo weg? Waar zijn de addertjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
gabn88 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 18:18:
Wat ik niet snap is dat niemand zich afvraagt hoe dit kan? Bij Amazon webstorage kost een terabyte gewoon $300 per maand en zij geven het zo weg? Waar zijn de addertjes?
Het is sowieso overboekt. Als in: TransIP zou in de problemen raken als iedereen z'n Stack met 1TB aan data vult. De meeste mensen zullen maar een kleine hoeveelheid opslagruimte gebruiken waardoor ze kunnen adverteren met 1TB ruimte. Het aantal gebruikers dat werkelijk 1TB aan data erop heeft staan zal erg klein zijn.

Zie ook: nieuws: Microsoft stopt met onbeperkte OneDrive-opslag
Het OneDrive-team schrijft dat sommige gebruikers meer dan 75TB aan data online hebben staan, terwijl het gemiddelde per gebruiker zo'n 5,5GB is.
Verder werd er eerder al genoemd dat het een lokkertje is om je naar een grotere Stack-variant te krijgen.

[ Voor 18% gewijzigd door ThinkPad op 21-11-2015 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-07 21:20
denk ik ook, want als je 1TB al niet vol krijgt gaat 2TB vast wel lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Nou weet nie hoor maar mijn 1TB zit al bijna vol ;)

/edit:
Ik ben overigens niet beroerd om te betalen voor meer storage (lees ook zekerheid/backup) dat ik ten alle tijden kan beschikken over mijn "precious files" mits in verhouding!
$300 voor 1TB is in mijn ogen absurt!

[ Voor 72% gewijzigd door schumi2004 op 21-11-2015 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boswandeling
Saybia schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 17:31:
[...]

[...]

Ik heb dus een invite via CP via het automatisch refreshen verkregen. Ze waren echt binnen no-time weg. Dus niet via mail of Twitter. Hoewel ik voor Twitter ook de meldingen had aanstaan. In totaal dus ongeveer 22 dagen gewacht.
Heb er geen tijd voor :) voor mijn werk ben ik de hele dag onderweg. Ik wacht gewoon netjes af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
schumi2004 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 18:46:
Nou weet nie hoor maar mijn 1TB zit al bijna vol ;)

/edit:
Ik ben overigens niet beroerd om te betalen voor meer storage (lees ook zekerheid/backup) dat ik ten alle tijden kan beschikken over mijn "precious files" mits in verhouding!
$300 voor 1TB is in mijn ogen absurt!
De 2TB variant van Stack kost €10 euro per maand, net bedrag lijkt mij. En die heeft ook backups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
Saybia schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 14:19:
Yeeeah het wachten en het automatiseren is beloond! Maar ik heb gelijk een probleem. Ik kan geen netwerkschijf aanmaken in Win 7. Loop vast op de credentials (pakt niet de inlog). De werkwijze is zoals aangeven in de pdf en dit topic maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik las dat sommigen hier hetzelfde probleem hadden. Hoe hebben jullie het opgelost? De gegeven oplossingen/werkwijzen in dit topic werken namelijk niet, krijg gelijk weer het schermpje om weer in te loggen en daarna een acces denied.
Yes! Gelukt! Eindelijk! Blijkbaar een te lang of te ingewikkeld password gekozen (gegenereerd met Keepass) want de makkelijke versie pakt Win 7 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-01-2022

xer

Gisteren eindelijk een Stack account bemachtigd.
Maar krijg het niet werkend op mijn linux bak.
gebruik de volgende regel in fstab
 https://discnaam.stackstorage.com/remote.php/webdav/ /mountpoint davfs user,noauto,file_mode=600,dir_mode=700 0 1 
.

mount /mountpoint

geeft
 /sbin/mount.davfs: Mounting failed.
503 Service Unavailable 

maar ook het volgende
 mount -t davfs https://discnaam.stackstorage.com/remote.php/webdav/ /mountpoint 

geeft
 /sbin/mount.davfs: Mounting failed.
503 Service Unavailable 

Ligt dit aan trans-ip, of is het wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
xer schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 19:13:
Gisteren eindelijk een Stack account bemachtigd.
Maar krijg het niet werkend op mijn linux bak.
gebruik de volgende regel in fstab
[...]
Heb je deze instructies gevolgd: https://www.transip.nl/vr...erne-voor-mijn-gebruiken/ ? Ik zie je nergens je gebruikersnaam/wachtwoord invullen namelijk.

Heb het overigens zelf niet op die manier in gebruik hoor, maar wist van het bestaan van die pagina af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-01-2022

xer

ThinkPadd schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 19:22:
[...]

Heb je deze instructies gevolgd: https://www.transip.nl/vr...erne-voor-mijn-gebruiken/ ? Ik zie je nergens je gebruikersnaam/wachtwoord invullen namelijk.

Heb het overigens zelf niet op die manier in gebruik hoor, maar wist van het bestaan van die pagina af ;)
Ja die instructie heb ik gevolgd.
ww en username staan in de secrets file van davfs

https://discnaam.stackstorage.com/remote.php/webdav/ user wachtwoord

[ Voor 3% gewijzigd door xer op 21-11-2015 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 21:55

r_kluft

Hmmmmmm

Zit hier op een 40/4 lijn van ziggo maar krijg via winscp, stack sync en webdav nog geen 500kbps upload op Windows 7

Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
Heb wel iets voorbij zien komen over een registry aanpassing maar ik vind alleen oplossingen voor timeouts en filesize limieten.

Iemand een oplossing of idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaerock
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
r_kluft schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 20:57:
Zit hier op een 40/4 lijn van ziggo maar krijg via winscp, stack sync en webdav nog geen 500kbps upload op Windows 7

Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
Heb wel iets voorbij zien komen over een registry aanpassing maar ik vind alleen oplossingen voor timeouts en filesize limieten.

Iemand een oplossing of idee?
4Mbit is toch 500kbps? Of haal je minder, zo ja hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 21:55

r_kluft

Hmmmmmm

Jaerock schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 21:01:
[...]

4Mbit is toch 500kbps? Of haal je minder, zo ja hoeveel?
8)7 Ah crap. Je hebt helemaal gelijk. Zit met 5 megabyte per seconde in mijn hoofd.
Wat zijn die asynchrone verbindingen toch ruk met dit soort services.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolucious
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-05 07:13
Een handig weetje, als je je stack probeert te activeren op een buitenlands ip (mijn werk laptop heeft een vpn naar de UK) dan wordt je activatie code automatisch geblokkeerd.
Even mailen met de support afdeling en in een middag Was het gewoon geactiveerd.
Wellicht dat het voor andere mensen kan verklaren als het niet geactiveerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
ThinkPadd schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 19:05:
[...]

De 2TB variant van Stack kost €10 euro per maand, net bedrag lijkt mij. En die heeft ook backups.
Dat is inderdaad een nette prijs maar het backup gedeelte is mij nog steeds niet helemaal duidelijk cq nuttig.
Ze maken dus een backup van mijn gehele STACK?
Ik zelf zie daar de noodzaak niet van in omdat STACK eigenlijk al mijn backup is van files die ik dus lokaal heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-06 20:56
Ik ga een backup van een map met foto's via winscp uploaden naar mijn stack. Zolang ik geen syncprogramma's gebruik (van stack oid) blijven mijn originele bestanden veilig op mijn lokale harde schijf staan toch?

Een onbewuste verwijdering op mijn stack heeft dan geen direct effect?

Ik heb wel een onsite backup (externe HDD) maar wil de stack gebruiken als extra offsite 'backup".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
schumi2004 schreef op zondag 22 november 2015 @ 12:38:
[...]

Dat is inderdaad een nette prijs maar het backup gedeelte is mij nog steeds niet helemaal duidelijk cq nuttig.
Ze maken dus een backup van mijn gehele STACK?
Ik zelf zie daar de noodzaak niet van in omdat STACK eigenlijk al mijn backup is van files die ik dus lokaal heb.
STACK is niet zo zeer een back-up van je files, maar meer een sync. Stel je files worden aangetast door een CryptoLocker virus, of een programma maakt je bestand corrupt, dan ben je met STACK ook het bestand kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
Zijn er meer mensen waarbij het gebruikte GB's niet klopt in het controlepaneel? In STACK zelf zie ik het juiste aantal maar in het controlepaneel is er een verschil van 50 GB. Ik heb het al aangegeven bij ze en ze gaan er naar kijken maar ben wel benieuwd of dit meer voorkomt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traxxion
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Erulezz schreef op zondag 22 november 2015 @ 16:41:
Zijn er meer mensen waarbij het gebruikte GB's niet klopt in het controlepaneel? In STACK zelf zie ik het juiste aantal maar in het controlepaneel is er een verschil van 50 GB. Ik heb het al aangegeven bij ze en ze gaan er naar kijken maar ben wel benieuwd of dit meer voorkomt. :)
Jup, bij mij wijkt het controlepaneel 10 GB af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:08

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Aangezien er geen invite topic is vraag ik het maar even hier. Worden er nog wel eens invites weg gegeven door transip? Heb me 30 oktober geregistreerd maar nog geen invite gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:36
Mr_gadget schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:10:
Aangezien er geen invite topic is vraag ik het maar even hier. Worden er nog wel eens invites weg gegeven door transip? Heb me 30 oktober geregistreerd maar nog geen invite gehad...
Ja.
Tip: maak alvast een account aan, houd hun twitter in de gaten.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Wilde wat fikse files uploaden..oh, max 10 GB bestand via browser, geen probleem, pak ik de sync-app. 100 kB/s na een paar seconden en niet verder vooruit te branden :( Da's dan weer jammer. Misschien weekend-drukte en morgenavond nog es proberen? :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsinga
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:40

elsinga

=8-)

Ik heb inmiddels een paar dagen mijn Stack en twee dingen geprobeerd:
- sync van 105GB aan foto's vanaf mijn Synology NAS
- copy van paar honder GB aan backup met File Station naar een webdav koppeling die ikin DSM heb gemaakt

Het eerste liep redelijk vlot, de copy met File Station is na 24u nog maar 65MB verder... Heeft iemand enig idee voor een manier waarop ik de sync kan vermijden (want je kunt maar 1 shared folder syncen naar Stack, niet drie naar een subfolder in Stack, als dat anders is hoor ik het graag)?

Doel is om de 1TB goed te gebruiken, door daar de familiefoto's en -video's plus wat backup data neer te zetten als off-site backup. En die staan bij mij op drie verschillende shared folders. En om nu naar 1 shared folder te gaan hiervoor...

Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-07 13:59
Ik heb exact dezelfde situatie. Ook ik wil meerdere folders syncen met Stack, maar loop tegen de 1-folder beperking aan in de Synology Cloud Sync.

Volgens het Synology forum werken symbolic links niet. Helaas zijn er ook geen andere Synology packages die als Webdav client kunnen worden gebruikt. In plaats van een synchronisatie zou een backup naar Stack ook een oplossing zijn, maar backup naar Stack via Webdav lijkt ook niet mogelijk. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Even teruglezen heren, de oplossingen zijn ondertussen al zo vaak genoemd voor dat probleem...

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:37
Hooglander1 schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:21:
Even teruglezen heren, de oplossingen zijn ondertussen al zo vaak genoemd voor dat probleem...
Hmm dan lees ik eroverheen denk ik :) Ik lees dat meerdere malen sync pas werkt in DSM 6

Maar zou misschien handig zijn als we een TS maken waarin gelinkt wordt naar bepaalde onderwerpen / oplossingen, is de TS nog aanwezig in dit topic?

[ Voor 5% gewijzigd door lubbertkramer op 23-11-2015 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
lubbertkramer schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:24:
[...]

Hmm dan lees ik eroverheen denk ik :) Ik lees dat meerdere malen sync pas werkt in DSM 6

Maar zou misschien handig zijn als we een TS maken waarin gelinkt wordt naar bepaalde onderwerpen / oplossingen, is de TS nog aanwezig in dit topic?
Kijk eens in het roze vakje hieronder, daar staat het Synology-gedeelte gelinkt. En nee, er is inderdaad met de huidige DSM geen oplossing voor het syncen van meerdere mappen met Cloudsync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
mrwolf schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:38:
[...]

Kijk eens in het roze vakje hieronder, daar staat het Synology-gedeelte gelinkt. En nee, er is inderdaad met de huidige DSM geen oplossing voor het syncen van meerdere mappen met Cloudsync.
Ah ja maar het ging inderdaad om meerdere folders syncen maar helaas is dat nog niet mogelijk, hopelijk snel een stabiele DSM6 beta waaronder de huidige packages werken dan kan ik hem draaien en testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 19:59

geerttttt

Manisch positief

Erulezz schreef op zondag 22 november 2015 @ 16:41:
Bij mij wijkt het wel meer dan 200GB af qua verschil.
Komt denk ik door gefaalde uploads. Ik denk dat het CP ook de temp of halve files meerekent, de PHP temp folder ofzo, en stack alleen de daadwerkelijk geuploade files.

Al gemeld bij STACK, schijnt dat ze nog met een update komen.

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
geerttttt schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:21:
[...]

Bij mij wijkt het wel meer dan 200GB af qua verschil.
Komt denk ik door gefaalde uploads. Ik denk dat het CP ook de temp of halve files meerekent, de PHP temp folder ofzo, en stack alleen de daadwerkelijk geuploade files.

Al gemeld bij STACK, schijnt dat ze nog met een update komen.
Hier ook een ticket lopen hiervoor, toevallig vanmorgen nog contact gehad omdat het verschil nu opgelopen was naar 400GB 8)7 Vooralsnog alleen steeds de reactie gekregen dat ze ermee bezig zijn maar nog geen concrete details hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:10

Ravefiend

Carpe diem!

Dat klinkt een beetje als hidden temp files die zijn blijven staan wanneer de upload mislukt.

[ Voor 3% gewijzigd door Ravefiend op 23-11-2015 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Ravefiend schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:36:
Dat klinkt een beetje als hidden temp files die zijn blijven staan wanneer de upload mislukt.
In ieder geval hidden voor de gebruiker zelf want eigen prullenbak is leeg (aantal checks al met Transip gedaan/doorlopen afgelopen week)

Meest rare is dat met dat er meer verschil tussen Stack / CP qua verbruik is mijn opslag kleiner wordt, van 1TB nu nog maar 980GB beschikbaar volgens Stack instellingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 13:42
Mislukte (automatische camera) uploads worden helaas niet hervat op een Android toestel. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Iemand al hele grote files kunnen uploaden? Hier lijkt het nog steeds mis te gaan!

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
DennusB schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:48:
Iemand al hele grote files kunnen uploaden? Hier lijkt het nog steeds mis te gaan!
Het topic staat er aardig vol mee, dus ja. Maar define 'hele grote'? Via het web gaan files van tussen de 2GB en 4GB nu prima....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Perkouw schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:51:
[...]

Het topic staat er aardig vol mee, dus ja. Maar define 'hele grote'? Via het web gaan files van tussen de 2GB en 4GB nu prima....
Hmmm, via WebDav blijkbaar nog niet. Ik zal nog eens een ticket bij ze inschieten!

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Bestanden van 15-40GB per stuk met succes overgezet via Cloud Sync (Webdav vanaf Synology)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:10

Ravefiend

Carpe diem!

DennusB schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:56:
[...]
Hmmm, via WebDav blijkbaar nog niet. Ik zal nog eens een ticket bij ze inschieten!
Webdav via WinSCP of via een andere tool? Voorheen ging een 3,2GB bestand fout bij mij, maar dat is ondertussen wel gelukt via WinSCP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Het is beter maar zeker nog niet perfect. Grote bestanden (2,5-3,2GB) komen nu wel weer over (WinSCP) maar helaas nog zeker niet allemaal. Misschien dat het wel in de helft van de gevallen nog mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
CaptJackSparrow schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:59:
Het is beter maar zeker nog niet perfect. Grote bestanden (2,5-3,2GB) komen nu wel weer over (WinSCP) maar helaas nog zeker niet allemaal. Misschien dat het wel in de helft van de gevallen nog mis gaat.
Dat soort files lukken via de browser wel inmiddels. Vanochtend 50GB+ in één keer weg kunnen zetten. Wellicht dat je dat als tijdelijke optie ook even kan proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• After8
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
25 invites beschikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Toen ik keek net nog maar 15 ;)
Maar heb er 1 extra nu voor het vrouw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmya3
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:07
Finally eindelijk hier ook gelukt om er 1 te bemachtigen toen ik klikte op claim waren er nog 2 beschibaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:08

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Waar zie je deze? Je krijgt toch een mailtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Laatst online: 02-07 16:29
Ik dacht inderdaad ook dat je een mailtje kreeg? Ik heb een aantal dagen geleden aangemeld maar er was niks beschikbaar, zou dus een mailtje krijgen wanneer ze weer wat hadden.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• After8
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Mr_gadget schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:05:
[...]

Waar zie je deze? Je krijgt toch een mailtje?
Op het controlepaneel stonden ze.
https://www.transip.nl/cp/?ref=nav

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan.B
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:45
Eindelijk eentje kunnen bemachtigen, maar helaas:
Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor jouw interesse in STACK! Helaas zullen op dit moment STACK alleen nog aanbieden aan onze Nederlands klanten. Dit betekent dat wij jouw bestelling helaas niet hebben kunnen laten doorgaan. Mijn excuses voor dit ongemak. Mocht dit op termijn veranderen dan hoor je dat natuurlijk van ons.

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wens je nog een prettige dag toe.

Met vriendelijke groet,
Marieke de Boer
TransIP BV
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoardCrusher
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:29
batumulia schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:07:
Ik dacht inderdaad ook dat je een mailtje kreeg? Ik heb een aantal dagen geleden aangemeld maar er was niks beschikbaar, zou dus een mailtje krijgen wanneer ze weer wat hadden.
Volgens mij zijn er 2 methodes: óf je wacht op een mail, óf je kunt een invite claimen als die beschikbaar is. Dat zie je in je Control Panel (itt. wat er in het rode vlakje hieronder staat: het staat dus WEL in je CP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartB.
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-07 16:42
batumulia schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:07:
Het is een beetje onhandig geformuleerd van TransIP, maar je krijgt géén mail zodra er invites beschikbaar zijn op de website. Voor invites op de website is de enige methode om op het juiste moment toevallig daar te zijn, of de website continu te refreshen (al dan niet m.b.v. Check4change). Meestal staan de invites in het CP, maar 2 weken (?) geleden hielden ze een 'Stack monday' en stonden er continu invites op de homepage van TransIP en dus juist niet in het CP. Dus dat verschilt ook nog een beetje helaas...

Voor een invite via de mail moet je erg veel geluk hebben, want die gaan willekeurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samueldw
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-07 16:18

Samueldw

ISO 516

Jammer dat ze dat dan niet duidelijk communiceren.

Sowieso vraag ik mij af of ze niet, net als Microsoft, zodra iedereen een stack heeft de opslag drastisch verkleinen en de rest betaald maken.

Canon R5 | 24-70 f/4 L | 100-500 f/4.5-7.1 L | 50mm f/1.8| 100-400 f/4.5-5.6L II | 50mm f/1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Wat ik een beetje vaag vind is het overzicht van het totaal aan storage in gebruik bij meerdere users.
Heb nu meerdere users gemaakt maar ik kan op mijn main account niet zien wat andere in gebruik hebben en er dus nog over is.
Kijk ik er nu overheen of is deze functionaliteit er niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-07 23:14

Gerco

Professional Newbie

schumi2004 schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:30:
Kijk ik er nu overheen of is deze functionaliteit er niet?
In je transip controlpanel kun je zien hoeveel ruimte je in totaal gebruikt. Heel handig is dat inderdaad niet, maar het is er dus wel.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FCIw8x4iTEZt4Ln2AePKs2Fr/full.png

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
Net een invite via de mail gehad. Lees dus net in dit topic dat ze ook regelmatig op hun website stonden, wist ik niet :P
F snel ingesteld op mijn telefoon en werkt als een zonnetje. Straks thuis ook even de pc eraan knopen en gaan! *O* Ben ik eindelijk van dropbox af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Samueldw schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:23:
Jammer dat ze dat dan niet duidelijk communiceren.

Sowieso vraag ik mij af of ze niet, net als Microsoft, zodra iedereen een stack heeft de opslag drastisch verkleinen en de rest betaald maken.
Ja daarom laat ik nu nog even alles in OneDrive staan. Heb wel een back-upje van OneDrive naar STACK gemaakt, maar dat werkt nog niet helemaal soepel met uploaden. Weet ook niet of er ineens bestanden verdwijnen/corrupt raken of iets dergelijks. Ik wacht nog even af voordat ik alles er zo inzet. :) De integratie van OneDrive en Windows (Mobile) werkt gewoon erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groene
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 19:11
Zijn er ook Tweakers die Boxcryptor gebruiken met Stack? Op mijn Windows 10 laptop werkt dit prima (Stack middels webdav verbonden). Maar op mijn Android telefoon, Samsung S5 op Android 5.0, niet. Ik heb op verschillende manieren Stack geprobeerd toe te voegen (webdav met slash, zonder slash, etc.), zonder succes helaas. Van Boxcryptor begrijp ik dat de debug file laat zien dat de app een "503 - service unavailable" melding ontvangt van Stack. De Stack app zelf werkt overigens wel goed op mijn telefoon.

Als ik dit topic een beetje doorlees, zie ik dat er meerdere Tweakers problemen hebben om third party Android apps te laten werken met Stack (ES Explorer, FolderSync). Dat doet mij vermoeden dat er wellicht iets niet helemaal lekker loopt in Android of bij Stack. Overigens heb ik ook een tweetal berichten gezien van Tweakers die ES Explorer wel werkend hebben gekregen (een daarvan op Android 6). Dus het zou misschien ook gewoon aan mij kunnen liggen :+

Ik ben dus erg benieuwd of er meer Tweakers Boxcryptor of andere third party Android apps werkend hebben gekregen met Stack op hun Android telefoon (en op welke versie van Android)? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

25 GB bestand via stack-app > loopt voor geen meter nog steeds, 50 - 800 kB/s en staat soms minutenlang stil. Niet te doen :( Ik up via de browser met 11 MB/s bestanden van 3 GB in no time, maar via die app..
Kan ook niet schrijven naar webdav via OS X..en om nu cloud sync op de nas daarvoor te gebruiken steeds is ook zoiets. Jammers! Even wachten op meer geplette bugjes I reckon :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartmatsko
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 06-07 10:21
Ik krijg met de applicatie van STACK steeds een melding dat een nieuwe map niet gesynchroniseerd kan worden omdat ze te groot zijn. (2,13GB)

Hoe kan ik dit oplossen en is er misschien een betere manier dan de applicatie van TransIP zelf?

Oja en de snelheid zit ook rond de 1MB maar ik heb een internet snelheid van 35Mbps dus dat klopt ook niet volgens mij? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Groene schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:55:
Zijn er ook Tweakers die Boxcryptor gebruiken met Stack? Op mijn Windows 10 laptop werkt dit prima (Stack middels webdav verbonden). Maar op mijn Android telefoon, Samsung S5 op Android 5.0, niet. Ik heb op verschillende manieren Stack geprobeerd toe te voegen (webdav met slash, zonder slash, etc.), zonder succes helaas. Van Boxcryptor begrijp ik dat de debug file laat zien dat de app een "503 - service unavailable" melding ontvangt van Stack. De Stack app zelf werkt overigens wel goed op mijn telefoon.

Als ik dit topic een beetje doorlees, zie ik dat er meerdere Tweakers problemen hebben om third party Android apps te laten werken met Stack (ES Explorer, FolderSync). Dat doet mij vermoeden dat er wellicht iets niet helemaal lekker loopt in Android of bij Stack. Overigens heb ik ook een tweetal berichten gezien van Tweakers die ES Explorer wel werkend hebben gekregen (een daarvan op Android 6). Dus het zou misschien ook gewoon aan mij kunnen liggen :+

Ik ben dus erg benieuwd of er meer Tweakers Boxcryptor of andere third party Android apps werkend hebben gekregen met Stack op hun Android telefoon (en op welke versie van Android)? :)
Android 4.4 hier. FolderSync krijgt bij mij ook een 503 terug van Stack. ES File Exporer werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
bartmatsko schreef op maandag 23 november 2015 @ 22:52:

In de windowsapp naar instellingen -> Algemeen -> vinkje uitzetten bij de bevestiging groter dan ...
( in de owncloud app kan je daar OOK extra accounts toevoegen, bij stack niet )

* FreshMaker heeft een dag of 2 "error 503" gehad op één account, de pagina laadde de ene keer wel, maar geen inlogscherm, dan was het weer een "404" en vanmorgen kreeg ik de inlog, maar geen files ( oranje balkje bovenin 'contacteer de beheerder' )

In het statusscherm stond wel de grootte, en de overgebleven ruimte, maar pas sinds een uurtje kon ik ook de files weer zien.

* andere account was wel bereikbaar in dezelfde periode ....

Ja, ik speel een beetje vals, maar zal vast niet de enige zijn met meerdere stack's :+

[ Voor 28% gewijzigd door FreshMaker op 24-11-2015 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Groene schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:55:

Dan heb je vast ook gelezen dat Synchronize Ultimate wel werkt. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 ... 11 ... 47 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over de functies en performance van Stack en is niet bedoeld voor het bespreken van alternatieven, dat kan beter in: Het Online Backup Topic