Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdizzy12
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-07 23:13
Tomhap schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 01:11:
[...]
Het is wel duidelijk de betere keus, weet je zeker dat hij geen IPS paneel heeft?
Zoals ik zei, zo stond het op tweakers. Maar een andere user heeft al aangegeven dat dit wel het geval is dus ik trek die statement in.
tottianovic schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 01:20:
[...]
ik heb m zelf vandaag gekocht de cn471 versie en hij heeft gewoon IPS panel maar wat voor netwerk eigenschappen ontbreken er dan?
Ik noemde alleen maar even wat ik zag in specs. Maar valt wel mee. Tweakers is niet compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro-Me
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19-09 11:34
RwinG schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:01:
[...]

Ik vond ergens dat het een M.2 M-key slot is.

De samsung EVO M.2 is een "B & M Key". Dus die moet passen kwa slot. Die heeft een SATA interface. Over een M-Key slot staat op wikipedia: "PCIe ×4, SATA and SMBus" en "while the M.2 modules with only one notch in the M position use up to four PCI Express lanes". Dus .. ik denk dat dit wel gaat passen en dat we SATA3 6Gbit/s snelheden kunnen verwachten... hoop ik 8)
Idd, de Samsung 850 EVO M.2 werkt met de GL552VW-CN108T. Ik heb die in mijn GL552VW-CN108T.

Alleen even opletten dat er helaas geen schroefje zowel bij de laptop als de Samsung SSD zit.
Zelf heb ik het opgelost door middel van een schroefje van de Wifi-kaart uit een oude laptop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13:04

Ttje

"We shall never surrender"

Hebben hier de mensen die tijdens de BTW actie de GL552VW hebben gekocht, hun status van de bestelling ook nog steeds op in behandeling staan?
Ik verwachtte wel dat het wat sneller ging. Hopelijk komt MM dadelijk niet met het verhaal dat ze niet uitgeleverd kunnen worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-09 20:32
Tom Clancy - The division is hier.

Ik heb zelf een lenovo y50-y70 met een gtx 960m kaart erin.
Aangezien dit hele forum over gamen gaat met name met een gtx 960m post ik even een video van de performance.

Op de asus rog g552 / lenovo y700 zou een soort gelijke performance verkrijgbaar moeten zijn, aangezien de processor / videokaart nagenoeg gelijk is.

Voor verzoekjes van games stuur me een PB en op mijn youtube channel zie je meer performance games met de lenovo y50.

Division gameplay part 1: YouTube: Lenovo y50 - y70 GTX 960m - The Division Beta Part 1

meer op kanaal: YouTube: baelrog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertieX
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-07-2021
Net even ingelogd bij de MM, dit staat er bij mij.

Levering binnen 1 tot 4 werkdagen
in behandeling
Aangemaakt
Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RwinG
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 20:45
bertieX schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 17:37:
Net even ingelogd bij de MM, dit staat er bij mij.

Levering binnen 1 tot 4 werkdagen
in behandeling
Aangemaakt
Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending.
Idem hier (voor twee bestellingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:07
Bij mij was de bestelling de volgende dag direct in huis. Was wel de outlet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogValk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-06 13:47
Wie heeft de Lenovo Y700 gekocht en kan me wat vertellen over het scherm? In een review zag ik dat het scherm ene anti-glare film heeft die uiteindleijk loslaat en er beter af kan. Maar dan eindig je dus met een Glossy scherm wat ik altijd irritant als ik t bij andere zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick93192
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18:31
Ik heb via de btw actie een y700 gekocht.. Ik zie persoonlijk de 'folie' niet zitten, vraag me af hoe je dat er dan fatsoenlijk af krijgt en daarnaast heeft Lenovo het zo bedoeld dat de folie erop blijft. Ik moet zeggen het scherm is van prima kwaliteit, als de zon erin schijnt heeft het wat reflectie maar het is absoluut niet glossy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
en hoe zijn de ervaringen na een paar dagen? De ROG functioneerd goed en geen last van wibbelend scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wierdm
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09 21:21
Ja de ROG functioneert goed. Wiebelend scherm valt hard mee, iets erger dan de metalen N551 en met een Samsung 850 Evo m.2 ssd is de laptop super snel.
Ik heb alleen een klein beetje last van backlit bleeding bovenaan het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertieX
Helaas kan ik daar nog geen antwoord op geven, de laptop is nog niet geleverd.
Inmiddels wel een status update. Bestelling verzonden naar magazijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
klinkt goed, nu maar even gaan bedenken welke versie ik ga aan schaffen als deze nog ergens te leveren is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-08 19:02
Rog GL552VW cn471t is echt perfect. Ben er super tevreden mee. Ik heb er geen ssd in zitten maar hij start alsnog op binnen 5 seconden. Super vreemd aangezien ik er geen SSD in heb zitten. Voor de rest is tie super snel en ook ik heb een klein beetje last van backlight bleeding boven op het scherm. Mijn broer heeft 'm ook gekocht en ook hij heeft er (een klein beetje) last van bleeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

tottianovic schreef op maandag 01 februari 2016 @ 16:09:
Rog GL552VW cn471t is echt perfect. Ben er super tevreden mee. Ik heb er geen ssd in zitten maar hij start alsnog op binnen 5 seconden. Super vreemd aangezien ik er geen SSD in heb zitten. Voor de rest is tie super snel en ook ik heb een klein beetje last van backlight bleeding boven op het scherm. Mijn broer heeft 'm ook gekocht en ook hij heeft er (een klein beetje) last van bleeding.
Heb jij hem gekocht tijdens de btw dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerfan
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-07 10:19
In de mail die ik van mediamarkt kreeg stond: levertijd binnen 1 tot 4 (werk)dagen.
Besteld op woensdag 27-1-2016.

Vandaag is de 3de werkdag.
Zal maximaal vandaag dus een mail moeten ontvangen dat de laptop verstuurd is.

Ben benieuwd of mediamarkt zijn belofte qua levertijd waar maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tukkerfan schreef op maandag 01 februari 2016 @ 16:53:
In de mail die ik van mediamarkt kreeg stond: levertijd binnen 1 tot 4 (werk)dagen.

Vorig weekend een 'El Cheapo' Lenovo G50-80 besteld (Celeron 3215U) waarvan de levertijd ook 1 tot 4 werkdagen was. Op vrijdag rond 14:30 besteld, de zaterdag erna al om 11:00 in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-05 17:46
tukkerfan schreef op maandag 01 februari 2016 @ 16:53:

Zaterdag 30-01-2016 besteld, Maandag 01-02 ontvangen.

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerfan
Mediamarkt gaf aan telefoon geen gehoor. 50 minuten aan de lijn gehangen. Net een mail ontvangen. Levertijd week 10. Vanaf 7 maart dus. In m'n factuur stond levertijd 1 tot 4 dagen. Gefeliciteerd Mediamarkt, jullie zijn een klant kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapN
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:05
Dell Inspiron 15 7559
Intel Skylake Quadcore (i5 of i7, en ja vanaf Skylake zijn er ook i5 quadcores voor laptops :D)
8GB Ram (eventueel zelf uitbreidbaar)
1080p, 15.6 Inch
Niet te zwaar
Strak uiterlijk
Toetsenbord/touchpad schijnt wel wat minder te zijn.

999 euro als ik het me goed herinner. Je kan er eventueel zelf een SSD inzetten doormiddel van het vrije M.2 slot. bijvoorbeeld: pricewatch: Samsung 850 EVO M.2 250GB
Komt het bedrag alsnog onder de 1100 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-05 17:46
tukkerfan schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 20:43:
Mediamarkt gaf aan telefoon geen gehoor. 50 minuten aan de lijn gehangen. Net een mail ontvangen. Levertijd week 10. Vanaf 7 maart dus. In m'n factuur stond levertijd 1 tot 4 dagen. Gefeliciteerd Mediamarkt, jullie zijn een klant kwijt.
Heb je een link naar het door jou bestelde artikel, of weet je of het artikel populair is.? Waarschijnlijk meer verkocht dan op voorraad aanwezig was.. Flink balen inderdaad.. Zou niet mogen gebeuren..

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Gaat dit om de Asus GL552?
Vandaag is mijn status update veranderd naar verzonden naar magazijn. We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertieX
Haha, weet niet wat ze doen bij MM, maar mijn status is al stuk of 4 keer gewijzigd vandaag.
Vanmorgen stond er verzonden naar magazijn, toen weer aangemaakt, daarna weer verzonden naar magazijn en nu staat er weer aangemaakt
Lol nu staat er weer verzonden naar magazijn.

[ Voor 9% gewijzigd door bertieX op 02-02-2016 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
Ttje schreef op maandag 01 februari 2016 @ 16:52:
[...]

Heb jij hem gekocht tijdens de btw dagen?
Dag voordat actie van start ging. Expres, want ik wist dat tie gelijk uitverkocht zou zijn. Dag erna was het woensdag en toen ging ik bij de MM langs om het verschil terug te krijgen. Ik heb t gelijk gekregen terwijl het een aankoop bij de webshop is.

Ik helemaal blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RwinG
Hier ook nog niets gezien. 7 maart is wel heel extreem laat. Bij mij wil de klantenservice pagina niet eens laden die zit in een soort rare loop terwijl de rest van de site wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
ik heb hem zelf besteld bij alternate, volgende dag gelijk binnen.
wel tevreden met de laptop, alleen last van onstabiele videokaart drivers. Zoals gewoonlijk komt dat weer doordat windows 2 videokaarten ziet in de laptop. Een of ander intel ding en de 960m...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RwinG
boemmie schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 08:29:
ik heb hem zelf besteld bij alternate, volgende dag gelijk binnen.
wel tevreden met de laptop, alleen last van onstabiele videokaart drivers. Zoals gewoonlijk komt dat weer doordat windows 2 videokaarten ziet in de laptop. Een of ander intel ding en de 960m...
Dat heet hybrid graphics. De "intel" is de GPU die bij je processor zit. Dat is een Intel HD Graphics 530. Die is niet zo heel snel maar doet simpele of oude spelletjes al prima. Hij gebruikt weinig energie dus je batterij gaat lang mee. Je kunt voor games overschakelen naar de 960m videokaart. Die is helemaal niet zuinig maar wel veel krachtiger. Het omschakelen kun je automatisch laten doen of zelf per applicatie kiezen. Je kunt ook de interne GPU helemaal uitzetten (voorkeur zetten in windows of misschien in je bios?) maar dan doe je niet lang met je accu want dan loopt zelfs de windows desktop op de onzuinige 960m.

http://gpu.userbenchmark....op-Skylake/m27242vsm33102

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
Kan je ook de gtx 960m uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RwinG
tottianovic schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 16:05:
Kan je ook de gtx 960m uitschakelen?
Vast wel.. bijvoorbeeld:

Je kunt in het nvidia control panel de globale setting veranderen zodat je programma's altijd de interne intel GPU gebruiken.
Je kunt in je bios de 960m uitschakelen (hangt van bios / model af of dit kan)
Je kunt je nvidia drivers de-installeren. Zonder drivers zal windows de kaart niet kunnen gebruiken. En dan in hardware setings de kaart uitschakelen..
Je kunt je laptop openschroeven en de gtx960m kaart eruit halen. Dat kan alleen met die dikke game notebooks met een mxm slot. In de dunnere zit de 960m op het moederbord gesoldeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
Oke thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RwinG
Geheel onverwacht is mijn GL552V vandaag opeens bezorgd! Kwam zeker direct uit een container uit Azië want de ASUS doos die in de MM doos zat was aan de buitenkant nat van de condens. Eerst maar even laten drogen en opwarmen voordat ik hem aanzet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerfan
RwinG schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 14:00:
[...]

Geheel onverwacht is mijn GL552V vandaag opeens bezorgd! Kwam zeker direct uit een container uit Azië want de ASUS doos die in de MM doos zat was aan de buitenkant nat van de condens. Eerst maar even laten drogen en opwarmen voordat ik hem aanzet..
Mazzel! Ik heb inmiddels de bestelling geannuleerd. Bij een filiaal bij mij in de buurt is de laptop gewoon op voorraad & op de website van MM staat dat je hem ook kan afhalen in de winkel. Contact gehad met beidde winkel en webshop en het is niet mogelijk om de laptop op te halen omdat deze tijdens btw dagen is besteld. Ik kreeg de optie om het geld terug te krijgen en om vervolgens de laptop te kopen in dit filiaal, echter dan wel voor de volle mep, inclusief de 'btw' dus! Belachelijk natuurlijk, maar ja Mediamarkt je bent toch niet gek! Of toch wel.. 8)7

Ga nu toch voor de dell(4k scherm, 8gb ram ,geen ssd variant):

http://www.dell.com/nl/p/inspiron-15-7559-laptop/pd

Is nu met korting(7% valentijnskorting?) te krijgen voor geïnteresseerden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Kreeg een paar uur geleden een verzend bevestiging! Volgens hun komt de laptop morgen.
We zullen zien!
Pagina: 1 2 3 Laatste