Ik heb de onderdelen netjes op het OTGW printje gesoldeerd en het geheel werkend gekregen met onze Honeywell Chronotherm (oud model). Alles doet het maar ik wil graag een wat nieuwere thermostaat gebruiken dus heb ik een Remeha iSense v28 en Honeywell Vision Modulation via Marktplaats gekocht om te kijken welke het beste bevalt. Nadat ik deze beide aangesloten heb (1 per keer uiteraard) zijn de volgende bevindingen opgedaan:
1) iSense v28:
Mooie thermostaat (qua uiterlijk favoriet hier in het gezin) maar als ik deze aansluit doet het instellen van het setpoint via de iPhone app (of via commando TT=21.5) het niet???
2) Honeywell Vision Modulation:
Setpoint alleen per hele graad in te stellen middels de iPhone app (wat achter de komma (punt) staat wordt niet overgenomen???
3) met de oude Honeywell ChromoTherm doet alles het zoals verwacht maar deze ziet er dus erg gedateerd uit...
Weet iemand waarom de iSense het niet zou doen?
PS ik heb AA=27 en AA=28 ingesteld (voor de buitentemperatuur en return water temperatuur). Helaas geeft de Daalderop Comfort 24/50 echter permanent 2 graden retour temperatuur aan (ongeacht welke thermostaat ik gebruik). Zou de temp. sensor in de ketel hiervoor stuk zijn? In het OTGW overzicht van ondersteunde CV ketels is voor deze ketel aangegeven dat hij AA=28 zou moeten ondersteunen...
1) iSense v28:
Mooie thermostaat (qua uiterlijk favoriet hier in het gezin) maar als ik deze aansluit doet het instellen van het setpoint via de iPhone app (of via commando TT=21.5) het niet???
2) Honeywell Vision Modulation:
Setpoint alleen per hele graad in te stellen middels de iPhone app (wat achter de komma (punt) staat wordt niet overgenomen???
3) met de oude Honeywell ChromoTherm doet alles het zoals verwacht maar deze ziet er dus erg gedateerd uit...
Weet iemand waarom de iSense het niet zou doen?
PS ik heb AA=27 en AA=28 ingesteld (voor de buitentemperatuur en return water temperatuur). Helaas geeft de Daalderop Comfort 24/50 echter permanent 2 graden retour temperatuur aan (ongeacht welke thermostaat ik gebruik). Zou de temp. sensor in de ketel hiervoor stuk zijn? In het OTGW overzicht van ondersteunde CV ketels is voor deze ketel aangegeven dat hij AA=28 zou moeten ondersteunen...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2019 09:59 ]

/f/image/yIF7Hdxt40e8U3Lqv4zFHp9s.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Fyq5PyVa9ld7OdNwCyCVTOAv.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/S5NioFH7FNR9BBvAVCAUdqWE.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/wq5RRK7mYOrUFlHNOIifcRPd.png?f=fotoalbum_large)