[Trined Glasvezel] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste
Acties:

• smiba
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-03 21:32
boyette schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 18:00:
[...]
Is er iets afgesproken over de levertijd?
Op de website stond volgens mij bij het afsluiten een indicatietijd van een week of twee, maar in het contract zelf staat niets daar over

Het enige wat er wel staat is:
Na de activatie heeft het abonnement een minimale looptijd van 12 maanden, daarna is deze opzegbaar met een opzegtermijn van 30 dagen.
Maar het lijkt me raar dat dit een soort van sleeper abonnement kan worden die ooit eens actief word als hier wel glasvezel naar binnen is getrokken. Dat is natuurlijk ook niet mijn intentie geweest bij het afsluiten

• ikkeenjij36
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:54
ikkeenjij36 schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 19:28:
Hallo allemaal,na 13 maanden gedoe met odf hebben die eind februari de aansluiting in huis opgeleverd lang verhaal dingetje voor radar of consumenten bond,toen zeiden de monteurs al dat er ergens een breuk in de kabel zat wschl in de pop centrale, afgelopen 9 maart monteur van trined langs geweest om de boel te installeren, aardige man daar niet van,heeft het ont?geïnstalleerd en t kabeltje vd aansluiting daarin gedouwd maar ook die monteur zei er staat geen licht op de kabel ik ga een ticket in laten schieten en sindsdien branden er 2 lampjes groen op het Huawei kastje en 1 lampje knipperde rood nml. los
Wat is jullie ervaring kwa snelheid probleem oplossing want odf is een partij wat gewoon lachwekkend is om maar überhaupt wat mee af te spreken.
Wordt door trined overigens netjes op de hoogte gehouden met 1x dat ze de storing gemeld hebben en 1x om een update gevraagd hebben bij de netwerk beheerder waar ik overigens nog geen reactie op gehad heb na 5 dagen.
Even een update afgelopen woensdag is odf met "iets" bezig geweest en hebben bij trined gemeld dat ze op nog een probleem/fout gestoten zijn en dat ze dat volgende week verder op gaan pakken
Lekker wazig weer van dat .... bedrijf.
Ben er langzamerhand echt wel klaar mee het loopt al tegen de 14 maanden nu.
Meer mensen slechte ervaringen met odf?
Pagina: 1 ... 15 16 Laatste