Heb half jaar geleden bij SNLLR een abonnement afgesloten, maar ze krijgen de glasvezel maar niet opgeleverd.
Nu is dit al 4+ jaar lang een probleem op mijn adres, maar ik dacht het is een tijd geleden ik probeer het maar weer eens opnieuw, misschien lukt deze partij het wel want ik wil nog steeds graag glasvezel hebben.
Helaas nu 6 maanden verder dus niets gebeurd, dus ik wil mijn aanvraag annuleren.
Heb ik het volgende gesprek aan de telefoon:
Ik: "Ik zou graag mijn aanvraag willen annuleren, na een half jaar is er nog geen glasvezel naar boven getrokken"
SNLLR: "Uw abonnement is afgesloten voor 1 jaar, deze kunnen we dus niet annuleren binnen 1 jaar"
Ik: "Ok, dat snap ik dan. Maar als de glasvezel nu opgeleverd zou worden, kan ik deze dus over een half jaar al opzeggen dan?"
SNLLR: "Nee, het moment dat de aansluiting geleverd is gaan de 12 maanden in"
Ik: "Maar jullie zijn blijkbaar begonnen met tellen toen ik mijn aanvraag indiende? In het ergste geval als ik over 5 maanden, dus 11 maanden na aanvraag glasvezel krijg, zit ik nog een compleet jaar vast? Dus bijna 2 jaar?"
SNLLR: "Correct."
Dit kan toch niet kloppen?
Nu begrijp ik dat ik in totaal nog steeds maar voor 1 jaar betaal, maar ik heb dit afgesloten met de kennis die ik mid-2025 had, en misschien is dit helemaal niet meer het abonnement die ik in 2027 nog wil hebben.
[
Voor 8% gewijzigd door
smiba op 19-03-2026 17:58
]