Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
Wat betreft het backlight bleed probleem. Zojuist lotnr. 1551 ontvangen, maar ook daar een erg merkbare bleed. Helaas.

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghost010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-10-2022
dread schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 10:18:

Ik vraag met het af..
Laatste 2 cijfers kunnen wel kloppen: 53
Maar eerste twee cijfers zijn 00 (er komt helemaal geen 15 in voor ) ?
Cijfer staat trouwens op de doos.
zo iets. (dit is van een sp3 doos maar sticker is in de zelfde verhouding)
http://fud.community.serv...ec-40a3-820b-f13393d09365

er kan absolute geen 00 voor staan.
Ralf Bimbo schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 10:28:
Wat betreft het backlight bleed probleem. Zojuist lotnr. 1551 ontvangen, maar ook daar een erg merkbare bleed. Helaas.
Jammer, heb op reddit wel een user gehad met 1551 die geen light bleed had.
Kans blijft er altijd aangezien je altijd die 10% kans heb bij een zo goed als waterdichte productie.
Dus we zullen zien.

[ Voor 29% gewijzigd door ghost010 op 14-01-2016 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:44
Ik kon een kansje niet laten liggen en toch maar een SP4 ... Bloed kruipt toch waar het niet gaan kan.

LOT: 1544 .... Vrijwel GEEN bleed te bekennen, tenmiinste bij het opstarten kan ik niet van bleed spreken terwijl ik er op let en ben daar tevreden mee.
Verders werkt het eigenlijk best goed !

1x driver crash gehad maar puur een melding en er gebeurd verders niks dus niet echt storend.

Geen gedoe gehad met Sleepmode die blijft hangen MAAR heb uit voorzorg ook bepaalde settings op hibernate gezet.

Enige wat ik wel vind is dat de typecover soms klikt (linker muisknop) terwijl ik dat niet wilde. Dus ik beweeg de cursor en dan opeens wordt een icon bijvoorbeeld geactiveerd/opgestart. Erg gevoelig, dus mischien wat met settings rommelen.

Tot nu toe, positievere indruk dan ik had gedacht, oftewel weinig gedoe.

Oh, btw het is een M3 versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-09 08:29
Ik heb m'n Surface Pro 4 nu twee weken in gebruik en ben er nog steeds niet helemaal tevreden over. Heb erg veel problemen gehad met de sleepmode, dus nu zet ik 'm voortaan maar helemaal uit, wat vrij vervelend is op school. Ook blijft die nog regelmatig hangen, crashen programma's af en toe en werkt het toetsenbord soms niet helemaal lekker. Zijn gewoon veel kleine dingetjes die mis gaan en daardoor de gebruikservaring niet te goed komen.

Ook is m'n pen kapot gegaan na een week - ging gewoon helemaal niet meer aan, alle troubleshooting gedaan die ik kon maar niks heeft geholpen. Kreeg gelukkig wel kosteloos een nieuwe opgestuurd, dus wat dat betreft een goede service van Microsoft.

Maar wat mij betreft uitwegen de voordelen de nadelen; vind het nog steeds een fantastisch apparaat wat vooral binnen een school omgeving echt ideaal is. Notities maken tijdens collega's werkt gewoon echt heel fijn, en m'n mede studenten zijn ook dankbaar aangezien ik ze meteen online kan publiceren. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:12
Ralf Bimbo schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 10:28:
Heb er 4 uit 51 in mijn handen gehad en 1 was oke, de ander was het heel erg en mijn huidige heeft het eigenlijk bijna niet.

Verder ontzettend tevreden met de Surface Pro4, echt een prachtig apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Kortom, je moet gewoon MAZZEL hebben met de Surface ...
Als ik dit allemaal lees zit is er geen garantie mbt lotnummer en helemaal geen bleeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pluisie
  • Laatst online: 13-09 00:52
Mijn Surface heeft nauwelijks bleed, enkel een klein beetje bij opstarten maar niet genoeg om hem om te willen ruilen (lot.no. 1545).

Wat ik wel een echt een kwalijke zaak vind is het probleem met het ontwaken uit sleep. Dat is echt belachelijk en ik durf hem mede hierom ook aan niemand aan te bevelen (dit gaat zeker vragen en klachten opleveren).

Is het trouwens mogelijk om te zien of de Surface volledig opgeladen is wanneer deze uit staat? Ik kan het nergens terug vinden en het lampje op de lader blijft altijd wit. Zelfs mijn telefoon geeft dit aan met een ledje en die kost toch even 5x minder als de Surface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Pluisie schreef op zondag 17 januari 2016 @ 19:51:
Mijn Surface heeft nauwelijks bleed, enkel een klein beetje bij opstarten maar niet genoeg om hem om te willen ruilen (lot.no. 1545).

Wat ik wel een echt een kwalijke zaak vind is het probleem met het ontwaken uit sleep. Dat is echt belachelijk en ik durf hem mede hierom ook aan niemand aan te bevelen (dit gaat zeker vragen en klachten opleveren).

Is het trouwens mogelijk om te zien of de Surface volledig opgeladen is wanneer deze uit staat? Ik kan het nergens terug vinden en het lampje op de lader blijft altijd wit. Zelfs mijn telefoon geeft dit aan met een ledje en die kost toch even 5x minder als de Surface.
Hij is wit en blijft wit, ook als hij volledig vol is. Viel mij ook al op en oogt enorm cheap. Geen halszaak maar wel een gemiste kans van MS, dit zijn nu net die dingetjes die in het premium segment (Waar ze met hun prijs RUIMSCHOOTS inzitten !!) het verschil kunnen maken.
En ja, bij zelfs de meest basic pak & bel telefoon van 2 tientjes zie je dit al (verschillende kleuren leds voor laad status).

[ Voor 6% gewijzigd door Bomberman71 op 17-01-2016 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Bomberman71 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 19:35:
Kortom, je moet gewoon MAZZEL hebben met de Surface ...
Als ik dit allemaal lees zit is er geen garantie mbt lotnummer en helemaal geen bleeding.
Nee, ik had gehoopt op de batch waar het opgelost zou zijn. Microsoft schijnt het na 17 december verholpen te hebben dus 51 valt daar nog buiten. Dus het is gewoon vragen om een nummer van 52 of hoger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Bomberman71 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 20:06:
[...]

Hij is wit en blijft wit, ook als hij volledig vol is. Viel mij ook al op en oogt enorm cheap. Geen halszaak maar wel een gemiste kans van MS, dit zijn nu net die dingetjes die in het premium segment (Waar ze met hun prijs RUIMSCHOOTS inzitten !!) het verschil kunnen maken.
En ja, bij zelfs de meest basic pak & bel telefoon van 2 tientjes zie je dit al (verschillende kleuren leds voor laad status).
Je spreekt jezelf tegen... want als het cheap zou ogen, dan zou het bij cheap toestellen of tablets ook zo zijn en dat is zoals je vaak zegt niet zo. Daarom lijkt het dus een bewuste keuze... god mag weten waarom, maar ik kan er niet zo mee zitten.

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghost010
AMARONE schreef op zondag 17 januari 2016 @ 18:59:
[...]

Heb er 4 uit 51 in mijn handen gehad en 1 was oke, de ander was het heel erg en mijn huidige heeft het eigenlijk bijna niet.

Verder ontzettend tevreden met de Surface Pro4, echt een prachtig apparaat.
Welk nummers heb je hier voor aan gehouden?
Die op het toestel of het 4 cijferige nummer op de doos?
Want op het toestel staan geen lot nummers.
Gewoon een vraag omdat er vaker misverstand hier over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
ghost010 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 01:45:
[...]

Welk nummers heb je hier voor aan gehouden?
Die op het toestel of het 4 cijferige nummer op de doos?
Want op het toestel staan geen lot nummers.
Gewoon een vraag omdat er vaker misverstand hier over is.
De nummers op het apparaat zijn sowieso moeilijk te lezen en ze halen echt geen SP4 uit een doos voor je bij de meeste winkels.
Op de doos zit een sticker en bij het serie nummer en andere zaken staat gewoon 'lot No/ date XXXX'
Heel eenvoudig te zien dus, kost geen tijd en geklooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Ik hoop wel dat Microsoft het automatisch opkomen van het toetsenbord nog in een update stopt zodat het echt als een volwaardige tablet gebruikt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
AMARONE schreef op maandag 18 januari 2016 @ 18:22:
Ik hoop wel dat Microsoft het automatisch opkomen van het toetsenbord nog in een update stopt zodat het echt als een volwaardige tablet gebruikt kan worden.
Ja idd, dit is wel eens vervelend .... Echt van die dingen waarvan je je afvraagt wat die gasten hebben lopen doen in de testfase van een product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:45

RayNbow

Kirika <3

AMARONE schreef op maandag 18 januari 2016 @ 18:22:
Het toetsenbord komt al automatisch omhoog in tablet-mode.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RayNbow schreef op maandag 18 januari 2016 @ 20:15:
[...]

Het toetsenbord komt al automatisch omhoog in tablet-mode.
Komt idd automatisch op in Tablet mode.
Voor diegene die wil dat deze ook automatisch opkomt in de desktop mode als het toetsenbord niet is verbonden:

http://www.windowscentral...d-windows-10-desktop-mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolution-nl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:19

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 20:37:
[...]

Voor diegene die wil dat deze ook automatisch opkomt in de desktop mode als het toetsenbord niet is verbonden:

Windows 10 is gewoon slechter in de touch UI dan Windows 8.1. 8.1 vond ik met IE metro echt hét ideale hybride systeem voor desktop / tablet gebruik.

Ik hoop écht dat de touch functies van 8.1 en een metro versie van Edge terugkomen in Redstone.
Met de Surface 3 Pro zat ik met 8.1 altijd zonder keyboard in de bank. Met de SP4 en Windows 10 heb ik eigenlijk altijd het keyboard eraan zitten omdat de touch ui gewoon vaak onhandig werkt.

Vroemt met EV | 10.000WP | 14kWh Thuisaccu | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS | LG-WH27s Boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghost010
Deze informatie was dan bij mij ook wel bekend, maar tog bedankt hahaha.
Ik zag dat iemand anders heir(paar posts terug) antwoorden met een nummer op hun apparaat toen iemand vroeg waar ze dat konden vinden.
Vandaar dat ik de vraag aan kurk vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 20:37:
[...]

Top, dank. Dit maakt het gebruiksgemak een stuk beter :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Het blijft demotiverend als ik dit topic weer eens lees. Had wel verwacht dat de meeste problemen inmiddels gefixed zijn, maar ik blijf maar lezen over backlight bleed & sleep issues etc.

Opzich wel een goeie les voor Microsoft dit.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik heb maar 1 probleem en dat is als ik het toetsenbord dichtklap en later weer openklap, dan moet ik inderdaad de surface "hard" uitzetten (knop lang ingedrukt houden).
Als ik eerst de aan-uitknop indruk en vervolgens toetsenbord dicht klap, heb ik het probleem niet.

Voor wat betreft backlight-bleed: wellicht ben ik niet kritisch genoeg ofzo, ik zie bij het opstarten inderdaad als het scherm helemaal zwart is, onderin inderdaad een wat lichtere glans.
Maar verder in gebruik van de Surface merk ik daar helemaal niets van. (Maar kan dus ook komen doordat het mij niet opvalt/stoort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 17:36
Las Vegas schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:25:
Het blijft demotiverend als ik dit topic weer eens lees. Had wel verwacht dat de meeste problemen inmiddels gefixed zijn, maar ik blijf maar lezen over backlight bleed & sleep issues etc.

Dit lezende laat ik de surface phone maar links liggen. Want die stond ook op mijn lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:54
geenstijl schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:20:
Ik heb maar 1 probleem en dat is als ik het toetsenbord dichtklap en later weer openklap, dan moet ik inderdaad de surface "hard" uitzetten (knop lang ingedrukt houden).
Als ik eerst de aan-uitknop indruk en vervolgens toetsenbord dicht klap, heb ik het probleem niet.
moet je voedingskabel ff eruit en dan weer in doen, dan gaat de scherm weer aan :)

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
geenstijl schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:20:
Bij mij (LOT1544) werkt dit wel gewoon.
Sluit de cover, beeldscherm uit en in slaap. Bij open doen gebeurd er dan niet veel, soms brand het keyboard en dan raak ik het touchpad aan en de boel start op en kan ik inloggen.
Vind wel dat het VEELS te lang duurt voordat je verder kan en het is dus ook niet te vergelijken met bijv. de slaapstand van een Ipad, maar goed bij mij functioneert het wel.
Als ik hem langere tijd weg leg zet ik hem uit (knop) die ik zo heb ingesteld, dus de knop zorgt voor de sluimerstand en de cover voor de slaapstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Las Vegas schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:25:

Tja, een productie proces pas je niet even aan, zeker niet als je niet direct weet hoe je bepaalde zaken gaat oplossen zonder dat het veels te duur wordt en/of je de productie moet stop leggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bomberman71
GOED NIEUWS !
Er zijn nieuwe Intell drivers die het Sleep gebeuren moeten aanpakken en het drastische verbruik dus flink terug zullen brengen.
Nu maar hopen dat de Sleep mode bij sommige dan ook gewoon weer functioneerd en Hard resets niet meer nodig zijn.

Artikel:

http://www.neowin.net/new...p-power-consumption-issue

Drivers:

https://downloadcenter.in...s-7-8-1-10-15-40-6th-Gen-

Of je wacht op de windows update die hopelijk niet te lang zal volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Gisteren de een nieuwe Surface Pro 4 opgehaald bij Paragidit. Blijkbaar ruilt MS een defecte versie altijd in voor een nieuwe. Alles werkt en ik kan zelfs geen lichte vorm van bleeding ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 15:20
Bomberman71 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 21:05:
GOED NIEUWS !
Er zijn nieuwe Intell drivers die het Sleep gebeuren moeten aanpakken en het drastische verbruik dus flink terug zullen brengen.
Nu maar hopen dat de Sleep mode bij sommige dan ook gewoon weer functioneerd en Hard resets niet meer nodig zijn.

Artikel:

http://www.neowin.net/new...p-power-consumption-issue

Drivers:

https://downloadcenter.in...s-7-8-1-10-15-40-6th-Gen-

Of je wacht op de windows update die hopelijk niet te lang zal volgen.
Kan de drivers niet installeren omdat ze niet gevalideerd zijn. Zullen moeten wachten tot ze via Windows Update uitgerold worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:50
Heb deze driver geinstalleerd gehad (het kan wel door de huidige driver te verwijderen en daarna deze te installeren via apparaatbeheer) maar deze zorgde bij mij voor blauwe schermen begin deze maand. (Zie mijn eerdere post http://gathering.tweakers...message/45535854#45535854 )

Na een reboot om van het blauwe scherm af te komen doet hij een recover en sta je weer op je huidige driver te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Snap hier niks van ... Heb mijn google calender gekoppeld aan mijn sp4. Als ik op de sp4 een afspraak toevoeg zie ik hem daarna terug op mijn smartphone (android), prima dus.
Andersom gebeurt er niks, dus als ik wat toevoeg om de smartphone dan verschijnt deze niet op de sp4.
Van alles geprobeerd maar geen resultaat.

Iemand hier die wel probleemloos synced naar zijn android smartphone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghost010
Diamond AT schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:26:
Gisteren de een nieuwe Surface Pro 4 opgehaald bij Paragidit. Blijkbaar ruilt MS een defecte versie altijd in voor een nieuwe. Alles werkt en ik kan zelfs geen lichte vorm van bleeding ontdekken.
Geen bleed?
Heb je op 100% gezet in een donkere kamer?
Heb je een foto? Ben wel benieuwd. En wat is het Lotnummer?
Bomberman71 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 18:35:
Snap hier niks van ... Heb mijn google calender gekoppeld aan mijn sp4. Als ik op de sp4 een afspraak toevoeg zie ik hem daarna terug op mijn smartphone (android), prima dus.
Andersom gebeurt er niks, dus als ik wat toevoeg om de smartphone dan verschijnt deze niet op de sp4.
Van alles geprobeerd maar geen resultaat.

Iemand hier die wel probleemloos synced naar zijn android smartphone ?
Voeg je het wel toe aan de juiste kalender? Kan zijn dat je android meerdere kalenders weergeeft maar de SP4 maar 1 en dus niet weergeeft wat er op de andere kalender word aan gemaakt?

[ Voor 45% gewijzigd door ghost010 op 20-01-2016 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:50
Wat zegt je google calender als je het checkt via een website. Dat is namelijk altijd rechtstreeks ongesynct op de server en dus makkelijk om te checken aan welke kant het probleem zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
  • Laatst online: 15-08 20:09
Ik heb net een Surface Pro 4 gekocht (het i5 model met 256gb) en de fans staan constant aan, de CPU wordt voor 30% gebruikt en de ram ook. Ik neem aan dat dit niet zo hoort kwa fan geluid aangezien m'n Pro 1 nooit zoveel geluid maakte met zo weinig open. Kan ik hier ook wat aan doen? Of moet ik hem omruilen?

Wat is metro? | Webdesign met een grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Acidrain schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 21:14:
Wat zegt je google calender als je het checkt via een website. Dat is namelijk altijd rechtstreeks ongesynct op de server en dus makkelijk om te checken aan welke kant het probleem zit.
Goede tip ! Via google zie ik de agenda met dus data missen ...
Dus op de SP4 en Google de karige agenda, en op de smartphone alle data.
Maak ik wat op de agenda online of de Sp4 dan komt het op de Smartphone, andersom dus niet.

UPDATE:

Lag dus aan de verschillende kalenders ! Zat steeds in te voeren op 'my calender' en die gaat schijnbaar niet syncen met de rest.
Vanaf alles via de reguliere en klaar is kees.

Bedankt voor de tip !!

[ Voor 16% gewijzigd door Bomberman71 op 20-01-2016 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghost010
TheNightbringer schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 22:03:
Ik heb net een Surface Pro 4 gekocht (het i5 model met 256gb) en de fans staan constant aan, de CPU wordt voor 30% gebruikt en de ram ook. Ik neem aan dat dit niet zo hoort kwa fan geluid aangezien m'n Pro 1 nooit zoveel geluid maakte met zo weinig open. Kan ik hier ook wat aan doen? Of moet ik hem omruilen?
Omruilen. Klopt dat de fan niet constant aan hoort te staan(bij geen enkel model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
eerst alle windows updates installeren. Dan heb je hem misschien direct in een case gedaan na aankoop? want dan wordt een SP4 snel warm en kan zijn fan meeste tijd aan staan.
Dus updates en uit case halen, heb je het probleem dan nog dan omruilen.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
  • Laatst online: 15-08 20:09
Inmiddels is ie weer helemaal rustig en heb ik alle updates erop staan. Ik wacht het nog even af.

Wat is metro? | Webdesign met een grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
ghost010 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 19:57:
[...]

Geen bleed?
Heb je op 100% gezet in een donkere kamer?
Heb je een foto? Ben wel benieuwd. En wat is het Lotnummer?
Nope. Heb gewoon de volgende link gebruikt:

http://jasonfarrell.com/misc/deadpixeltest.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
  • Laatst online: 19-08 13:45
Ik had de pro 4 op 4-1 terug gebracht naar MM.

Ze gaven aan, reparatie 5 tot max 10 werkdagen.

Gisteren en vandaag een aantal keer gebeld, ze waren hem kwijt/konden geen status vinden.

Zojuist gehoord dat er nog 4 dagen open staan, maar dat ze naar 99% zekerheid hem niet binnen deze periode kunnen repareren. Dat wordt een ontbinding van contract. Ik krijg mijn geld terug....

Volgende week heeft MM actie, BTW terug dagen! Dat komt mooi uit, dat scheelt 250 euro op de 8gb/256.

Of zal ik voor de i7 gaan? Deze wordt dan iets meer dan 1500 euro... .

Keuzes, keuzes.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghost010
zo kun je niet zien of je geen light bleed hebt.
Pas als het scherm op 100% staat met een zwarte achtergrond, dan kun je zien of je geen light bleed hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghost010
lmijnen schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 14:31:
Ik had de pro 4 op 4-1 terug gebracht naar MM.

Ze gaven aan, reparatie 5 tot max 10 werkdagen.

Gisteren en vandaag een aantal keer gebeld, ze waren hem kwijt/konden geen status vinden.

Zojuist gehoord dat er nog 4 dagen open staan, maar dat ze naar 99% zekerheid hem niet binnen deze periode kunnen repareren. Dat wordt een ontbinding van contract. Ik krijg mijn geld terug....

Volgende week heeft MM actie, BTW terug dagen! Dat komt mooi uit, dat scheelt 250 euro op de 8gb/256.

Of zal ik voor de i7 gaan? Deze wordt dan iets meer dan 1500 euro... .

Keuzes, keuzes.....
bij mij was de reperatie periode 3 weeken. Heb mijn geld natuurlijk terug. Ook ik twijfel over de i7 of i5.. ze hebben hier maar 1 i7 en ze zulle het niet gaan bij vullen.
Stomme is dat de i5 8gb en de i7 8gb niet eens in de schappen staan maar de goedkopere Mcore en de duurste wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
ghost010 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:19:
[...]

bij mij was de reperatie periode 3 weeken. Heb mijn geld natuurlijk terug. Ook ik twijfel over de i7 of i5.. ze hebben hier maar 1 i7 en ze zulle het niet gaan bij vullen.
Stomme is dat de i5 8gb en de i7 8gb niet eens in de schappen staan maar de goedkopere Mcore en de duurste wel.
Ik heb vandaag bij MM een I5/256 gereserveerd. Het was wat gesteggel, met gedoe over aanbetaling. Maar op het argument dat ze nog een pro 4 van me hebben en dat dat voldoende onderpand was, was er beweging,,,, :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
ghost010 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:16:
[...]

zo kun je niet zien of je geen light bleed hebt.
Pas als het scherm op 100% staat met een zwarte achtergrond, dan kun je zien of je geen light bleed hebt.
ehmm. Ik heb de brightness op 100% gezet en een black screen geopend (full screen) via de url die ik net had vermeld. Het kan aan mij liggen maar ik zie geen bleeding.

Ik heb wel eens een monitor gezien die in de hoeken gele vlekken had, maar dit ziet er gewoon zwart uit.

[ Voor 10% gewijzigd door Tasminos op 21-01-2016 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghost010
Diamond AT schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 16:09:
[...]

ehmm. Ik heb de brightness op 100% gezet en een black screen geopend (full screen) via de url die ik net had vermeld. Het kan aan mij liggen maar ik zie geen bleeding.

Ik heb wel eens een monitor gezien die in de hoeken gele vlekken had, maar dit ziet er gewoon zwart uit.
Heb je een foto er van?
En wat is het lot nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
ghost010 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 01:16:
[...]

Heb je een foto er van?
En wat is het lot nummer?
Waar kan ik het lotnummer vinden?

[ Voor 24% gewijzigd door Tasminos op 22-01-2016 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:53
MM Groningen heeft trouwens lotnummer 1602 (i5, 4GB, 128GB). Lotnummer staat op de doos (sticker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:25

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Diamond AT schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 16:09:
[...]

Monitor moet wel aanstaan om bleeding te kunnen zien :+ :+ :+

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
EEE-lover schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 21:24:
MM Groningen heeft trouwens lotnummer 1602 (i5, 4GB, 128GB). Lotnummer staat op de doos (sticker).
Die zou 0 bleed moeten hebben. Maar bij normaal gebruik zie je het eigenlijk überhaupt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghost010
EEE-lover schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 21:24:
Weet je ook of ze de 8GB versie hebben? Dan neem ik dit weekend ff rite Groningen.
Diamond AT schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:06:
[...]

Waar kan ik het lotnummer vinden?
Op de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
ghost010 schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 00:29:
[...]

Weet je ook of ze de 8GB versie hebben? Dan neem ik dit weekend ff rite Groningen.

[...]

Op de doos.
Heb bij het omruilen geen doos gehad. Alleen de SP4 afgegeven en nieuwe opgehaald. Ik ben tevreden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolution-nl
  • Laatst online: 12:19

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

Ik heb ook een nieuw exemplaar zonder bleeding. Dit in tegenstelling tot de twee exemplaren die ik hiervoor had die het wel een klein beetje hadden (niet hinderlijk of zichtbaar in dagelijks gebruik)

Het enige puntje was dat hij geleverd was met een lege accu. Gelukkig wel de volledige capaciteit. Het viel mij ook op dat in de tablet mode in Firefox mijn toetsenbord weer oppopt. :)

Al met al ben ik erg blij met dit exemplaar.

Vroemt met EV | 10.000WP | 14kWh Thuisaccu | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS | LG-WH27s Boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
ghost010 schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 00:29:
[...]

[...]

Op de doos.
Wel in het assortiment, maar hoeveel op voorraad zou ik niet weten. Niet op gelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghost010
Net gekeken bij de mm. I5 4gb allemaal 1602. De rest helaas alleen tot 1552 waar de meeste 1551 van zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
ghost010 schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 14:21:
Net gekeken bij de mm. I5 4gb allemaal 1602. De rest helaas alleen tot 1552 waar de meeste 1551 van zijn
Sontplein? Hoeveel van de i5 4GB waren er nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghost010
Nee, leeuwarden. Hier zijn er genoeg. Stuk of 20. Ze staan zelfs achter de prijs kaartjes van de 8gb en i7..... Werd dan ook blij gemaakt met een dooie mus. Dacht eerst een 8gb met 1602 in handen te hebben. Nope een 4gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
Voor de mensen die hier meelezen maar nog geen Surface 4 gekocht hebben.....

Woensdag a.s. begint bij Mediamarkt de BTW vrije actie! 250 korting op bijvoorbeeld de i5/8/256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herrdirector
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-07 00:19
Heb deze al besteld met aanbetaling (i5-4Gb), onder voorwaarde dat ik de korting zou krijgen. Nu is het nog even wachten op de verse lading die morgen/overmorgen binnenkomt. Anders bestel ik deze alsnog online. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 10:24
herrdirector schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:49:
Heb deze al besteld met aanbetaling (i5-4Gb), onder voorwaarde dat ik de korting zou krijgen. Nu is het nog even wachten op de verse lading die morgen/overmorgen binnenkomt. Anders bestel ik deze alsnog online. :)
Waar heb je dat besteld? In de winkel of online? En welke vestiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herrdirector
Hoofddorp, gewoon in de winkel gevraagd naar de korting. In Alkmaar en Heerhugowaard doen ze volgens mij ook niet moeilijk. Ze vroegen om een aanbetaling om er eentje te kunnen reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
herrdirector schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:56:
Hoofddorp, gewoon in de winkel gevraagd naar de korting. In Alkmaar en Heerhugowaard doen ze volgens mij ook niet moeilijk. Ze vroegen om een aanbetaling om er eentje te kunnen reserveren.
Ok ik zal eens informeren hier in Groningen.
Weet je ook het lot nummer van je bestelling? Voordeel is dat je bij de mediamarkt zelf de doos kan pakken en daar staat het op. Alleen in Groningen gooien ze die dozen onder in een rekje met als gevolg beschadigde hoeken. Het staat ook verstopt. Je moet eerst door rijen appletafels en Samsung stellingen. Tijd voor een microsoft stelling MS Nederland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herrdirector
Nee, weet het lotnummer niet want een nieuwe zending moet morgen/overmorgen binnenkomen. Zal wel een 2016 lading zijn. Maak mij daar niet zo druk om. Is er echt iets mis, dan gaat het product retour en bestel ik desnoods online of bij Paradigit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghost010
Zou mooi zijn dat ze hier een nieuwe lading voor de 8gb en i7 zouden krijgen, maar die kans is wel zo klijn. Lijkt er op dat ze daar pas van bestellen als er gevraagd om word.Ze hebben hier bar weinig van het middensegment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik ga waarschijnlijk binnenkort toch mijn SP1 vervangen voor een SP4. De SP1 is eigenlijk qua performance nog prima voor mijn gebruik (lichte productiviteit, browsing enz, in ieder geval geen zwaar Photoshop gebeuren of AutoCAD)

Nou zit ik wat te dubben tussen de verschillende uitvoeringen. In eerste instantie dacht ik aan een i5 met 128GB en 8GB ram, maar die is er dus niet... 256GB is eigenlijk gewoon overkill voor mij, dus dan kom je uit op de i5 met 4GB ram. In feite min of meer wat ik nu in de SP1 ook heb. Wat zijn jullie ervaringen met 4GB ram, werkt dat nog vlot zat?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:18
Tsja,wat is je initiële reden om te gaan upgraden?

Je geeft zelf aan dat hij nog voldoet, en als je wilt upgraden dan is voor jouw gebruik 4GB ook voldoende. Al zou ik zelf voor de toekomst vastheid, eventuele makkelijker te verkopen, altijd gaan voor een 8Gb/256GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

De reden is tweeledig. Enerzijds wil ik wel een iets grotere tablet en de tweede is dat ik de SP4 dan ook in het dock van mijn vrouw (die heeft een SP3) kan gebruiken.

Over doorverkopen maak ik mij niet zo druk. Ik gebruik het spul te lang om nog van serieuze waarde te zijn bij vervanging. Mijn SP1 levert nu ook niet meer zoveel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
De M3 met 4Gb en 128SSD doet zonder problemen Photoshop draaien hoor ... En dan heb ik Spotify ook open staan en de Browser.
Als je hem voor professioneel gebruik wilt inzetten zal je wellicht meer nodig hebben maar voor het reguliere huis tuin en keuken gebruik gaat de instapper prima mee !
Nu en over 3 jaar ook nog wel.

Het geld wat je nu bespaard is de helft voor een leuke Laptop mocht je over een jaar wat zwaardere zaken willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forgeti
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-07 18:00
nu al bij BCC voor de juiste prijs... morgen in huis. Helaas hebben ze niet de type cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 23:55
Vandaag de i7 met 256gb en 8gb ram binnengekregen.

LOT1602 en geen enkele last van backlight bleeding. Verder is het echt een super apparaat. tikt ook stukken beter dan ik verwacht had. Alleen jammer dat ik de ARC muis zonder Bluetooth erbij heb besteld. Deze stond in de aanbevolen accesoires lijst in plaats van de versie met Bluetooth... zucht. morgen maar bellen om deze om te laten ruilen.

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghost010
Mirage schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 22:21:
Vandaag de i7 met 256gb en 8gb ram binnengekregen.

LOT1602 en geen enkele last van backlight bleeding. Verder is het echt een super apparaat. tikt ook stukken beter dan ik verwacht had. Alleen jammer dat ik de ARC muis zonder Bluetooth erbij heb besteld. Deze stond in de aanbevolen accesoires lijst in plaats van de versie met Bluetooth... zucht. morgen maar bellen om deze om te laten ruilen.
Waar heb je deze besteld?
Wil namelijk ook wel een lot 1602 i7(of i5 8GB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
ghost010 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 00:05:
[...]

Waar heb je deze besteld?
Wil namelijk ook wel een lot 1602 i7(of i5 8GB).
Ik heb deze bij Centralpoint besteld.

https://www.centralpoint....292693/?ref=1&utm_source=

[ Voor 35% gewijzigd door Mirage op 27-01-2016 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghost010
Mirage schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 00:20:
[...]

Ik heb deze bij Centralpoint besteld. Deze was heel toevallig het goedkoopst en daar heb ik een zakelijke rekening lopen.
OKe. Heb je ook toevallig in het donker gekeken met 100% brightness of je light bleed hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
ghost010 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 00:22:
[...]

OKe. Heb je ook toevallig in het donker gekeken met 100% brightness of je light bleed hebt?
Heb de test eerder in het forum gedaan met de zwarte achtergrond ik zag in ieder geval geen vorm van bleeding. Nu kan ik nog een toevalstreffer hebben maar de achtergrond is gitzwart hier in ieder geval.

brightness op max en deze link geopend in volledige weergave met zwarte achtergrond.

[ Voor 14% gewijzigd door Mirage op 27-01-2016 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghost010
Mirage schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 00:24:
[...]

Heb de test eerder in het forum gedaan met de zwarte achtergrond ik zag in ieder geval geen vorm van bleeding. Nu kan ik nog een toevalstreffer hebben maar de achtergrond is gitzwart hier in ieder geval.

brightness op max en deze link geopend in volledige weergave met zwarte achtergrond.

Das in ieder geval 1 positief voor de 1602. Heb ze een mail gestuurd invb de i5 8GB, vragend welk lot nummer ze daar van hebben omdat de i7 net boven budget valt. ben benieuwd.

Edit.
Hebben ze geen inzicht in. Natuurlijk niet want ze leveren zelf niet. Jammer.

[ Voor 6% gewijzigd door ghost010 op 27-01-2016 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Heren,

Ik ben al een tijdje aan het orienteren op de surface pro 4.
Nu heb ik toch na wat googelen wat vragen want er is een hoop te vinden maar het zijn met name mooie reclame renders en reviews van fans.

Huidige systemen
1 oude desktop (i7 920 & R9 280x) met een HD ready scherm en een oude 19" syncmaster ernaast.
2 een inmiddels 4,5 jaar houde dell XPS 15" (i7 2630 & GeForce 525).

De desktop werkt nog prima, de laptop begint steeds meer mankementen te vertonen. Qua specs kan hij nog makkelijk mee.

Gebruik
Ik gebruik mijn laptop eigenlijk alleen nog voor wat mail, youtube, agenda bijhouden, tekstverwerken, 123D design (freeware voor 3D printen) en soms een film kijken via HDMI of een presentatie geven. De desktop gebruik ik voor hetzelfde maar dan een potje Battlefield4.

Nu wil ik op de desktop eigenlijk een nieuw scherm hebben want deze heeft een aantal dode pixels, wit is inmiddels geel geworden en dat begint wat storend te worden.

Wat ik nu wil
Ik ga straks de studie weer oppakken en wil daarvoor een makkelijk vervoerbare laptop met een mooi scherm en goede prestaties. De laptop die ik heb komt te vervallen (wordt een hobby ding om aan te sleutelen) en de desktop blijft voor zolang hij het doet voor eventueel een spelletje(en waarom weggooien wat nog prima werkt!)

Dit betekend dat ik dus in 2016 zonder laptop en mogelijk zonder desktop zit, ik wil daarvoor één vervanger. De surface pro lijkt me een hele mooie en daarom heb ik nog wat vragen.

Vragen
1: Heeft een van jullie de dock en zou je een foto willen sturen van het geheel in gebruik?
2: Moet er voor het geluid nog een extra kabel van de Pro naar het dock?
3: Ik heb een wensenlijstje gemaakt, is dit compleet op deze manier of zijn er dingen die volgens jullie anders/ beter kunnen?
4 Is de Pro zelf als tweede scherm instelbaar? En onthoud hij de instellingen per scherm of past hij altijd dezelfde instellingen toe bij ieder scherm? (aan het bureau op de dock, op de bank aan de tv)

Waarschijnlijk komen er nog wel meer vragen, maar dit is waar ik nu nog mee zit.
Persoonlijk ga ik voor de i5 met 8GB en 256BG.

Wensenlijst
#ProductPrijsSubtotaal
1Dell Ultrasharp U2515H Zwart€ 322,95€ 322,95
1Logitech MK220 Wireless Combo€ 20,62€ 20,62
1Microsoft Surface Pro 4 (Core i5, 8GB, 256GB) Zilver€ 1.197,52€ 1.197,52
1Microsoft Surface Dock€ 183,28€ 183,28
1Microsoft Surface Pro 4 Type Cover Qwerty Zwart€ 149,-€ 149,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.873,37

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDweep
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-05-2021
stevens20 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:25:
*knip*

Vragen
1: Heeft een van jullie de dock en zou je een foto willen sturen van het geheel in gebruik?
2: Moet er voor het geluid nog een extra kabel van de Pro naar het dock?
3: Ik heb een wensenlijstje gemaakt, is dit compleet op deze manier of zijn er dingen die volgens jullie anders/ beter kunnen?
4 Is de Pro zelf als tweede scherm instelbaar? En onthoud hij de instellingen per scherm of past hij altijd dezelfde instellingen toe bij ieder scherm? (aan het bureau op de dock, op de bank aan de tv)

Waarschijnlijk komen er nog wel meer vragen, maar dit is waar ik nu nog mee zit.
Persoonlijk ga ik voor de i5 met 8GB en 256BG.

*knip*
4: ik gebruik de Dell Superspeed Dual Video dock, dus ik weet niet hoe en of die te vergelijken is met de dock van Microsoft. Op de SP4 zijn twee 24" HD schermen aangesloten en dat werkt geniaal. De twee HD schermen staan naast elkaar en de linker van de twee is het bureaublad en de SP4 hangt, virtueel gezien, onder de twee schermen (waar die fysiek ook staat btw).
Je regelt de plaats van de schermen en de SP4 binnen Windows 10. Eerst de schermen detecteren en daarna slepen naar de plek waar je ze wilt hebben :)

De dock heeft één irritant punt en dat heeft te maken met het schalen van de schermen. Ik moet de SP4 standaard op 100% zetten als ik de dock gebruik, anders worden de applicaties op de HD schermen in 200% weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik ben momenteel de SP4 aan het testen en heb ook de MS SP4 dock om mee te spelen. Het doel is om te kijken of de SP4 onze huidige laptops kan vervangen of dat we toch weer voor een laptop gaan. In 1 middag testen ben ik al meerdere keren tegen de "niet meer uit standby mode" gelopen en is de dock ook een drama.

Op de dock zijn 2 dell schermen aangesloten met een DVI kabel en daarop een DVI to Mini DP adapter. Ik kreeg met geen mogelijkheid de schermen aan de praat en kwam na wat searchen erachter dat blijkbaar de MS SP4 dock alleen DVI ondersteund als je er een actieve converter er tussen zet...pardon? BRON. Nu worden er hopelijk 2 USB to DVI converters (dus eigenlijk usb videokaarten) besteld en gaat het zo wel goed werken. Van wat ik las werkt de SP3 dock wel goed met DVI. Dit is iets wat ik hopelijk ook nog kan testen omdat er iemand is met een SP3 + Dock.

Ook is het gemis van een SIM ook wel een issue, zat wel op de goedkoopste SP3...

Mijn uiteindelijke wens/hoop is dat ik de surface ter hoogte van mijn rechterhand plat kan neerleggen in portrait mode en zo kan gebruiken als een digitaal kladblok, terwijl mijn andere 2 Dell schermen dan ook worden aangestuurd via de SP4 dock waar ik dan de andere software op kan weergeven. Anders zie ik weinig meerwaarde tegenover een kleine, maar erg krachtige laptop (met SIM/LAN poort) die op de al aanwezige Dell dock past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
Ik heb vandaag bij MM een SP4 gehaald, lot nummer 1552 helaas. Ze hadden niet anders op dit moment.

Mijn vorige SP4 kon niet in de gestelde tijd gerepareerd worden. Ik heb hem bijna een maand moeten missen, maar goed, netjes dat ik mijn geld terug kreeg en een andere kon nemen. De BTW actie kwam prima uit zo.

Deze SP4 is stukken beter dan de eerste die ik had (lot 1542). De bleed is minder maar helaas nog wel aanwezig, vooral in de rechterbovenhoek van het scherm. Ik ga de komende dagen maar even kijken hoe erg ik het vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
Het zou prettig zijn als iemand in staat is een bevestiging te geven van lot 16XX (i5/8/256) bij Mediamarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herrdirector
MM Rijswijk had alle versies van de i5 t/m lotnummer 1552. Heb nu een sp4 4 gb bij de BCC in de bestelling. Morgen zou deze binnen moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

SP3 dock werkt prima met een dvi monitor, dat kan ik uit ervaring melden.

Dat SP4 dock is wel flink gewijzigd zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghost010
Ik had vandaag een SP4 met lot nummer 1552 in de hand. puur op de gok dat ik een parel model zou kunnen hebben. Maar toen ik de trap af kwam en de rij(en) zag bij de kassa ben ik maar weer naar boven gegaan en weer terug geplaatst.

Hoop eigenlijk dat de modellen aan de eind van de week uitverkocht zijn en ze dan een nieuwe lading bestellen van de i5 8GB. Het maakt mij niet uit dat ik dan de normale prijs betaal.

Er zijn er nu nog 3 van bij de MM in leeuwarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 21:16
Weet iemand hoe het zit met de garantie van de Pro 4? via de garantiecheck zie ik dat ik garantie heb tot april 2017 op de surface en maart 2017 op de cover.

Op https://www.microsoft.com...recovery/surface-warranty staat 2 jaar

En in de garantievoorwaarden hier https://www.microsoft.com/surface/nl-nl/support/documents staat 1 jaar.

Wat is het nu?

Bij mijn oude surface 2 weet ik nog dat er ruim 2 jaar garantie aangegeven werd bij de warranty checker.

[ Voor 11% gewijzigd door RaymondD op 27-01-2016 22:23 ]

Gasloos, 3600Wp Zuid, Panasonic 7K l/w warmtepomp, VW ID.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
Ik ga morgen maar ff bellen met het service center van MM. Kijken of zij wat kunnen betekenen.

Deze gaat in ieder geval terug. Ik was gefocused op de onderzijde van het scherm, maar er zit een behoorlijke plek aan de rechter bovenzijde. Tijdens het bekijken van video full screen in het donker (om te testen) zie ik nu ook bleed. Dat had ik bij mijn vorige niet.

Daarnaast heeft het huidige exemplaar weer poppende speakers. Alle updates uiteraard geinstalleerd.... Het geluid lijkt wel minder luid te zijn dan de vorige, maar dat is lastig te vergelijken.

Jammer hoor, want verder bevalt hij (tot nu toe) prima. Alleen heb ik dit ding onder andere gekocht vanwege zijn scherm. En dat is niet goed genoeg.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
lmijnen schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:06:
Ik ga morgen maar ff bellen met het service center van MM. Kijken of zij wat kunnen betekenen.

Deze gaat in ieder geval terug. Ik was gefocused op de onderzijde van het scherm, maar er zit een behoorlijke plek aan de rechter bovenzijde. Tijdens het bekijken van video full screen in het donker (om te testen) zie ik nu ook bleed. Dat had ik bij mijn vorige niet.

Daarnaast heeft het huidige exemplaar weer poppende speakers. Alle updates uiteraard geinstalleerd.... Het geluid lijkt wel minder luid te zijn dan de vorige, maar dat is lastig te vergelijken.

Jammer hoor, want verder bevalt hij (tot nu toe) prima. Alleen heb ik dit ding onder andere gekocht vanwege zijn scherm. En dat is niet goed genoeg.... 8)7
Ben eigenlijk wel benieuwd wat uit dat contact komt. Heb ook een 1552 exemplaar met lichte bleed. Tijdens opstarten merkbaar, maar verder geen hinder van. Maargoed, het is er dus wel. Dit nu m'n 6e sp4. Heb sterk m'n twijfels dat t volledig bleedloos kan..

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
Ralf Bimbo schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:44:
[...]

Ben eigenlijk wel benieuwd wat uit dat contact komt. Heb ook een 1552 exemplaar met lichte bleed. Tijdens opstarten merkbaar, maar verder geen hinder van. Maargoed, het is er dus wel. Dit nu m'n 6e sp4. Heb sterk m'n twijfels dat t volledig bleedloos kan..
Hier zijn toch een aantal mensen die geen bleed zeggen te ondervinden. Ik hoop dat lot 16xx beter is.

Ook op bijvoorbeeld reddit lees ik verhalen van mensen die nu eindelijk na 5-6 surfaces te hebben gehad, bleed vrij zijn.

Wij zijn ook een lastig publiek. Die jongen die me vandaag hielp zei dat hij al behoorlijk wat surfaces verkocht had en ik de enige was die er melding van maakte. De meeste mensen zal het niet eens opvallen waarschijnlijk. Vooral omdat het voornamelijk bij het opstarten is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:02

The_Worst

Unox

Ik zat al langer te twijfelen om een SP aan te schaffen. Ik wilde wel toekomstgericht zijn en daarom minimaal wel een i5/256GB. Ik dacht niet dat de SP zou meedoen met de BTW-actie maar nu ik zag dat deze wel meedeed de knoop maar doorgehakt. Nu niet te enthousiast worden want waarschijnlijk moet de tablet nog wel een paar keer terug.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Ik baal dat ik niet op de btw-actie heb gewacht en zit nu net buiten de 14 dagen omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawid127
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:14
Hier hebben we V&A voor

[ Voor 79% gewijzigd door PaT op 28-01-2016 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
weg

[ Voor 92% gewijzigd door PaT op 28-01-2016 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:05
Heeft er al iemand een Surface Pro 4 verkegen gedurende de MediaMarkt BTW actie (online bestelling)? Ben even benieuwd naar de batch nummers die ze uitleveren (m.n. van de i5, 256GB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
HansH schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:39:
Heeft er al iemand een Surface Pro 4 verkegen gedurende de MediaMarkt BTW actie (online bestelling)? Ben even benieuwd naar de batch nummers die ze uitleveren (m.n. van de i5, 256GB).
Ik heb er gisteren een gehaald, 1552. Lichte bleed en popping speakers..... :( Dus die gaat weer terug..... |:( Nummer 5 :X |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawid127
MM Utrecht Wall (niet online, maar alsnog) hebben ze alleen de 1551/ 1550. Heeeel beperkte bleed. Bij normaal gebruik absoluut niet merkbaar.

Andere problemen (scherm flikkering/ slaapstand uit/aan) zijn opgelost middels updates. Al-met-al tevreden. Ga zo wel even langs de MM om de kijken of de 16 batch er toevallig is haha. Maar is nog maar de vraag of die geen mankementen bevat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawid127
lmijnen schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:04:
[...]

Ik heb er gisteren een gehaald, 1552. Lichte bleed en popping speakers..... :( Dus die gaat weer terug..... |:( Nummer 5 :X |:(
Die popping speakers is nieuw voor mij.. hoe test/ merk ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
Dat test je niet, maar af en toe hoor je een kort, krakend geluid uit de speakers komen. Als het nieuw voor je is, dan heb je er geen last van. Want anders had je het wel gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawid127
lmijnen schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:09:
Dat test je niet, maar af en toe hoor je een kort, krakend geluid uit de speakers komen. Als het nieuw voor je is, dan heb je er geen last van. Want anders had je het wel gemerkt.
Gebeurt het ook met de nieuwste updates?

Ik heb de updates trouwens los gedownload/geinstalleerd. Via update center loste niets op..

""
All Surface Pro 4 devices seem to have a driver issue that causes their speakers to make a popping sound when users log in. Don’t worry, this is not a hardware issue. Your device’s speakers aren’t bad.

Update: Microsoft has released a Surface Pro 4 firmware update that kills this problem in most apps. However, it sometimes still occurs with Bluetooth headphones and inside the Movies & TV app.
""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
HansH schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:39:
Net ontvangen lot 1548 I7 8gb, Moet de bleed nog checken. Hoor je vanavond.

Edit: nou lichte bleed, ik kan nog niet zeggen of ik dat erg vindt. Je ziet het alleen in het pikkedonker en bij opstarten als het hele scherm zwart is.
Daarnaast zit er ruimte in het plastic bij de powerbutton. Lijkt niet goed aan te sluiten.

Apparaat zelf geweldig, duurde even voordat de windows update en firmware update geinstalleerd waren, maar daarna geen popping speakers en youtube filmpjes speelt hij feilloos af.

[ Voor 36% gewijzigd door drakiesoft op 29-01-2016 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:45
Gisteren ook een M3 core SP4 gehaald bij de MM in Hoorn, zag ook wel wat bleed, maar bij mijn gebruik zal ik er weinig last van hebben. Ik vind de achterkant wel wat eng zonder beschermhoes, kan dit kwaad om er een hoes om heen te doen ivm de hitte? Of gewoon zo laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawid127
zat net toevallig naar deze te kijken:

http://www.bol.com/nl/p/s...12cover/9200000053355733/

Dit is wel meer voor transport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
Dawid127 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:11:
[...]

Gebeurt het ook met de nieuwste updates?

Ik heb de updates trouwens los gedownload/geinstalleerd. Via update center loste niets op..

""
All Surface Pro 4 devices seem to have a driver issue that causes their speakers to make a popping sound when users log in. Don’t worry, this is not a hardware issue. Your device’s speakers aren’t bad.

Update: Microsoft has released a Surface Pro 4 firmware update that kills this problem in most apps. However, it sometimes still occurs with Bluetooth headphones and inside the Movies & TV app.
""
Daarvan was ik op de hoogte, had ik ook met mijn eerste exemplaar. Na updaten was het wel goed. Deze is nu helemaal up to date maar heeft het nog steeds helaas..... Irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:45
Dawid127 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 16:28:
zat net toevallig naar deze te kijken:

http://www.bol.com/nl/p/s...12cover/9200000053355733/

Dit is wel meer voor transport.
Ja daar kan je inderdaad niet mee werken, zag deze bijv https://www.gsmpunt.nl/ho...NvlmLz4zMoCFcluGwoddZ4Mjg
Pagina: 1 ... 6 ... 17 Laatste

Let op:
Voor levertijden en prijzen zie: [Microsoft Surface Pro 4] Levertijden & Prijzen