Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-02 11:49
Je hebt 14 dagen retourrecht. Test het zelf...

iPhone XR 128 GB - iPad Pro 2017 12.9" 64 GB - Macbook Pro 15" mid 2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:21
Fijn voor jullie dat hij het bij jullie goed doet. Neemt niet weg dat er talloze sites en dito users problemen hebben gemeld met de WiFi en dat er nog geen oplossing is die gegarandeerd in elke situatie werkt.

Om eerlijk te zijn vind ik één test op één WiFi netwerk echt geen overtuigend 'bewijs'.

Tevens zal ik mijn tablet voornamelijk zakelijk gaan gebruiken en gezien de afhankelijkheid die ik dan heb van een goede en snelle verbinding met een keur aan WiFi netwerken die ik dan in binnen- en buitenland tegenkom, is voor mij de reden dat ik hier zeer kritisch naar moet kijken.

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
Van Anandtech is het toch ook maar één WiFinetwerk ? Ik zou zeggen: koop er eentje, test 'm een week goed uit en neem dan een beslissing. Werkt ie niet goed dan kun je 'm nog steeds terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel grappig dat er niet bij staat wel software versie v.d. pixel c draait, in het verleden waren er wel Wi-Fi problemen las ik.

Ik haal thuis gewoon 85mb/s down en 15mb/s up en doet t prima , snelle tablet heb m nu paar dagen en erg tevreden erover.

Ben benieuwd of ik er een harde schijf op aan kan sluiten of andere apparaten om bestanden erop te zetten, iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 10:36
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2016 @ 13:47:
Wel grappig dat er niet bij staat wel software versie v.d. pixel c draait, in het verleden waren er wel Wi-Fi problemen las ik.

Ik haal thuis gewoon 85mb/s down en 15mb/s up en doet t prima , snelle tablet heb m nu paar dagen en erg tevreden erover.

Ben benieuwd of ik er een harde schijf op aan kan sluiten of andere apparaten om bestanden erop te zetten, iemand ervaring mee?
Geen ervaring mee maar dit is misschien wel interessant om te lezen ... Ga zoiets misschien ook nog halen ... http://forum.xda-develope...-c-pass-charging-t3269137

Heb overigens al her en der al van alles gelezen wat mensen er op aangesloten hebben. Van externe HD tot zelfs gewoon een LAN verbinding... (Wifi problemen? :+ ;) ) .. Mogelijkheden volop dus..

[ Voor 12% gewijzigd door Gohan040 op 03-04-2016 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
Bvapple schreef op zondag 03 april 2016 @ 13:34:
Van Anandtech is het toch ook maar één WiFinetwerk ? Ik zou zeggen: koop er eentje, test 'm een week goed uit en neem dan een beslissing. Werkt ie niet goed dan kun je 'm nog steeds terugsturen.
Heb je het artikel überhaupt gelezen? De manier van testen is heel anders dan dat je normaal verbindt met je eigen WAP. Maar voor mij duidelijk dat 'kritisch' geluid niet gewenst is. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
Heb het artikel wel doorgenomen voor de koop, maar ik heb toegepast wat ik nou aanraad. Namelijk de tablet kopen en testen en indien ie niet bevalt hem terugsturen.

Inderdaad heel wat mogelijkheden met de Pixel C. Muis op aansluiten, externe HDD, USB Hub. Voor mij een echte productiviteitstablet die ook perfect als multimedia tablet kan dienen.

Is echt een zeer goede aankoop geweest en ik zal 'm niet terugsturen.

Mastermacemichu, uw kritische blik is wel welkom maar ik wil u alleen duidelijk maken dat ik van bovenvermelde problemen geen last heb. Blijkbaar zijn deze in de laatste update (iets van een kleine 50MB) opgelost zoals ik al vermeld had voor mijn aankoop. Ik heb deze dan ook meteen getest. Ik weet niet op welke versie Anandtech deze test heeft uitgevoerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
Fair enough, Bv. ;)

Voor mij is het WiFi bereik en gedrag gewoon erg belangrijk, als ik ergens in een hotel zit tijdens een businesstrip en ik heb daar moeite met of helemaal geen WiFi ontvangst, dan kan ik dus ook niet werken...

Daarom ben ik zo kritisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
Okay. Begrijp ik. Heb ondertussen al de hele dag op de Pixel C gewerkt. Heb de laptop nog niet aangestoken. Werkt gewoon prachtig goed. Ook een zeer goede batterij duur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RJ-NL
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:14
Zojuist ook het 64GB model besteld. Voor 449 euro is dit toch wel een erg mooie aanbieding :) Het toetsenbord heb ik er niet bij besteld. In mijn ogen te duur en ik ga er toch geen gebruik van maken.

Edit: vanmiddag al verstuurd :D

[ Voor 8% gewijzigd door RJ-NL op 04-04-2016 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerpassion
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-02-2024
Is er iemand die het toetsenbord in combinatie met een Bluetooth muis gebruikt , werkt dit naar behoren ?

Edit: zelf een filmpje gevonden YouTube: is The Google Pixel C Tablet A Laptop Replacement?

Kon t niet laten, ondanks de prijs toetsenbord besteld

[ Voor 51% gewijzigd door beerpassion op 04-04-2016 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
Wow! Chique! Zo kun je echt wel productief werken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gisterenmiddag is mijn Pixel C afgeleverd. In 1e instantie meteen met Android 6.01 + een vereiste update aan de gang gegaan. Over de wifi problemen: zelden zo`n snel internet gezien. Overal in mijn huis geen enkel probleem.
Na wat tijdschriften getest toch maar besloten Android N erop te zetten. Het duurt een kwartiertje, download + installatie. Voor mijn gevoel werkt Android N iets trager bij het openen van een groot PDF bestand, maar toch vind ik het er wel mooier uitzien. In ieder geval: scherm is geweldig, alles loopt soepel, goede synchronisatie met mijn HTC m8, kortom ik ben er erg blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
Na nog wat research ben ik ook overstag gegaan....Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerpassion
MasterMaceMichu schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:15:
Top, het is een mooie tablet en we zijn benieuwd naar jou WiFi bevindingen ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
MasterMaceMichu schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:15:
Ik denk dat je je het niet gaat beklagen. En anders heb je 14 dagen retourrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeBsZ
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-08 15:44
Android N is zeker trager, raad het iedereen echt af tenzij je wilt experimenteren. Het is niet verschrikkelijk slecht maar er zijn veel bugs met apps. Nu.nl doet het inmiddels wel weer. Deze maand moet er ook weer een update komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RJ-NL
Vandaag binnen gekregen. De eerste indruk is zeer goed!

Wifi snelheid is vergelijkbaar met mijn Nexus 6P i.c.m. met een ASUS RT-AC66U router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn zo`n Pixel C, sinds vanmorgen start hij niet meer door...
De vier gekleurde balletjes van Android N blijven maar rondjes draaien.
Heeft iemand een idee hoe je in het factory reset menu komt?
Ik heb nog niet zoveel zin om hem te flashen en dit is de veiligste methode...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:31
RJ-NL schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 18:50:
Wifi snelheid is vergelijkbaar met mijn Nexus 6P i.c.m. met een ASUS RT-AC66U router.
Ook op wat grotere afstand van die router?
Hoe is de snelheid en stabiliteit bijvoorbeeld achterin de tuin en/of met één of twee muren/vloeren ertussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:51:
Fijn zo`n Pixel C, sinds vanmorgen start hij niet meer door...
De vier gekleurde balletjes van Android N blijven maar rondjes draaien.
Heeft iemand een idee hoe je in het factory reset menu komt?
Ik heb nog niet zoveel zin om hem te flashen en dit is de veiligste methode...
Volume down en power ingedrukt houden...

Maar je hebt geen zin om te flashen maar gebruikt wel android N? Als ik preview en of custom software draai dan is dat toch altijd iets waar ik reken mee houd dat dat misschien wel eens nodig kan zijn.
Ik ben nog niet overgestapt op N en draai MM incl root, custom kernel en xposed. Nog geen enkel probleem gehad. Ik wacht mooi nog even totdat we een paar beta's verder zijn. Vergeet niet dat deze beta pas de eerste is....

[ Voor 33% gewijzigd door Gohan040 op 06-04-2016 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan040 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 12:36:
[...]

Volume down en power ingedrukt houden...

Maar je hebt geen zin om te flashen maar gebruikt wel android N? Als ik preview en of custom software draai dan is dat toch altijd iets waar ik reken mee houd dat dat misschien wel eens nodig kan zijn.
Ik ben nog niet overgestapt op N en draai MM incl root, custom kernel en xposed. Nog geen enkel probleem gehad. Ik wacht mooi nog even totdat we een paar beta's verder zijn. Vergeet niet dat deze beta pas de eerste is....
Thanks, dat is het inderdaad. Nee ik wil best flashen maar heb hier geen usb kabel liggen... die ligt elders en om tot zaterdag te wachten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RJ-NL
nobleone schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:58:
[...]

Ook op wat grotere afstand van die router?
Hoe is de snelheid en stabiliteit bijvoorbeeld achterin de tuin en/of met één of twee muren/vloeren ertussen?
Een verdieping hoger. Afstand zal 5 à 10 meter zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 13:02:
[...]

Thanks, dat is het inderdaad. Nee ik wil best flashen maar heb hier geen usb kabel liggen... die ligt elders en om tot zaterdag te wachten...
Ow ja natuurlijk , ff niet aan gedacht. Dit is overigens best slecht van Google. Zonder de korting is het toch best wel een prijzige tablet. En enkel hierbij een lader met vaste kabel te leveren, en dus geen mogelijkheid tot connectie met pc is in mijn ogen belachelijk. Maar goed, ik werk in de mobiele/reparatie branche dus kon makkelijk aan een kabel komen. Heb er 1 gebruikt van een Lumia 950, maar voor anderen is het dus best lastig aangezien er nog 1 besteld zal moeten worden mocht je dit willen....Er vanuit gaande dat er nog geen USB-C apparaten aanwezig zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Gohan040 op 06-04-2016 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
Klopt. Dat is ook mijn enige minpunt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
Ik heb hem binnen....Uiteraard gelijk 'mijn pijnpuntje' getest: Hij houdt merkbaar van dichtbij een router te zijn, daar presteert hij gewoon goed. Op de randen van het bereik is hij zichtbaar een stuk langzamer.

Valt me tot nog toe niet tegen, komende dagen in het wild uittesten.

Verder een mooi apparaat, helaas is het toetsenbord nog onderweg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bvapple
Tof ! Op de randen van het bereik zijn al mijn toestellen langzamer. Lijkt mij ook vrij normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
Langzamer dan mijn andere devices.... ;)

Had op de gok ook nog een USB-C naar USB-A kabeltje meebesteld en die past keurig op een 10/100 USB2Ethernet kabeltje die ik nog had liggen...En dan heb je lekkere snelheid.... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beerpassion
Heb inmiddels mijn toetsenbord binnen (had ik gelijk moeten bestellen achteraf). Gebruik dit in combinatie met een MS bluetooth muis en werkt prima. Voor mij is dit een laptop vervanger nu. Hangt er natuurlijk vanaf wat je doet maar voor browsen , tekstverwerken, emails antwoorden en wat xcel en ppt is het prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 10:40
chengbondkwok schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 13:36:
[...]

Ah thanks voor de link :) Net besteld, €12,31 kwijt incl. verzendkosten. Toetsenbord is mij iets te duur voor €160, zeker als ik het toetsenbord niet vaak ga gebruiken.
heb je deze al binnen? hoe bevalt die?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:48
Musta schreef op donderdag 07 april 2016 @ 18:22:
[...]

heb je deze al binnen? hoe bevalt die?
Volgens de Amazon tracking zou het vandaag binnen moeten zijn. Zou........ :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
beerpassion schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:15:
Heb inmiddels mijn toetsenbord binnen (had ik gelijk moeten bestellen achteraf). Gebruik dit in combinatie met een MS bluetooth muis en werkt prima. Voor mij is dit een laptop vervanger nu. Hangt er natuurlijk vanaf wat je doet maar voor browsen , tekstverwerken, emails antwoorden en wat xcel en ppt is het prima!
Vind je het toetsenbord z'n geld waard ? Is toch vrij duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 08:35
Vandaag de Pixel C 64GB ook besteld met de developers korting. Ben benieuwd :)

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerpassion
Bvapple schreef op donderdag 07 april 2016 @ 19:34:
[...]

Vind je het toetsenbord z'n geld waard ? Is toch vrij duur...
Jammer dat er geen backlight inzit en 160 euro is inderdaad wel een hoop , van de andere kant maakt dit hem nu wel compleet en het typen gaat prima. Toetsenbord is echt flinterdun en makkelijk ook als cover, gebruik zelf nog wel een sleeve overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
Twijfel twijfel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
chengbondkwok schreef op donderdag 07 april 2016 @ 18:53:
[...]

Jammer, ik kreeg uiteindelijk vanmiddag mn pixel. Als je m binnen hebt, laat jr je ervaringen weten? Als die bevalt wil ik m ook wel bestellen.
Gebruikt iemand een screenprotector of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
Nope. Geen screenprotector. Ik zorg goed voor m'n toestellen. Ik heb al een 4-5tal jaar m'n iPad 2 en buiten de prestaties en accuduur is er niks aan. De Pixel C steek ik wil een sleeve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerpassion
... herkenbaar, had ik ook !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Musta schreef op donderdag 07 april 2016 @ 20:31:
[...]

Jammer, ik kreeg uiteindelijk vanmiddag mn pixel. Als je m binnen hebt, laat jr je ervaringen weten? Als die bevalt wil ik m ook wel bestellen.
Gebruikt iemand een screenprotector of iets dergelijks?
Tuurlijk :)

Ik gebruik geen screenprotector, het enige wat roet in het eten kan gooien is een zandkorrel en dat risico neem ik wel voor lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:54
Vandaag eindelijk een 32GB model besteld zonder toetsenbord; ik heb nog een mooi ramplankje liggen.
Mijn zoon is erg fanatiek met mijn 3,5 jaar oude Kobo Arc (enige tablet in huis) en dan bedoel ik vooral "Nijntje heeft vliegles" dus nu wil ik wel een eigen tablet. :)

Heeft iemand ervaring met tekenen op het beeldscherm?

[ Voor 9% gewijzigd door Uberprutser op 08-04-2016 11:10 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:00

SilencerNL

No remorse

Gisteren de Pixel C binnen gekregen. Prachtig apparaat, maar er valt me één ding op. Ik heb last van sporadische artifacts. Er verschijnen dan een rijtje witte, grijze of zwarte pixels, die na een screenupdate weer verdwijnen.

Het is me gelukt een screenshot te maken. Is iemand dit ook opgevallen? of wordt dit een gevalletje DOA?
(zie de witte pixel streep naast het facebook icoontje...)
defecte pixel c

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01:21
Dit lijkt me zeker een gevalletje DOA

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerpassion
@SilencerNL heb je al eens geprobeerd 1 van de standard backgrounds / achtergronden terug te zetten ipv de custom die je nu gebruikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
chengbondkwok schreef op donderdag 07 april 2016 @ 18:53:
[...]

En vandaag ? 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Ik ben bang dat het ergens verloren is gegaan.... ;w

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8lSkt2m.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
Met welke transport dienst verzonden ? Misschien Ben eens contacteren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Bvapple schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 16:12:
Met welke transport dienst verzonden ? Misschien Ben eens contacteren ?
Lijkt op TNT. Ik ga na dit weekend even kijken contact opnemen met degene die het had verkocht. Baal hier wel een klein beetje van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
Die Ben moest hen zijn... Staat eronder geen trackingscode van TNT zelf ? Dan kan je eens op die website tracken of contact opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Bvapple schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 16:25:
Die Ben moest hen zijn... Staat eronder geen trackingscode van TNT zelf ? Dan kan je eens op die website tracken of contact opnemen.
Nee, er is geen trackingcode etc. Ik ben volledig afhankelijk van wat Amazon rapporteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
Vreemd. Bij aankopen die ik bij Amazon plaats kun je meestal doorklikken om de trackingscode te zien... Is er ook geen chat van Amazon. Ik heb al eens met hen contact opgenomen over een defect en heb na 6 maanden zelfs nog 100% refund gekregen. Ze zijn zeer klantvriendelijk daar !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SilencerNL

SilencerNL

No remorse

beerpassion schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 15:40:
@SilencerNL heb je al eens geprobeerd 1 van de standard backgrounds / achtergronden terug te zetten ipv de custom die je nu gebruikt ?
Yup, daar ligt het niet aan... Heb al contact gehad met Google, en de screenshots opgestuurd. Ik krijg een nieuw exemplaar toegestuurd, en moet deze terugsturen. Erg goed en vriendelijk geholpen aan de telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
So dit is wel heel anders dan een TouchWiz skin zeg, heb tot nu toe nooit een onaangeraakte Android versie gebruikt. Voelt een beetje raar aan :p

hij is wel lekker snel merk ik, vooral als ik het vergelijk met mn galaxy tab 8.9 en de chuwi v8. Moet wel wennen eraan, het is een groot verschil met mijn s7. Jmmer dat ze geen aparte kabel bij leveren of iets dergelijks. De kabel is ook niet los te krijgen, dus geen andere manier om films enzo erop te zetten voorlopig, usb c is nog niet echt gemeengoed dacht ik. Moet nu maar op mn bestelling uit China wachten..

Oh heb ook geen problemen met wifi, haal zowel op mn s7 als op de pixel een zelfde snelheid. Ligt meer aan mijn verbinding thuis dat het langzaam is

[ Voor 11% gewijzigd door Musta op 08-04-2016 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:31
Musta schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 18:03:
Moet nu maar op mn bestelling uit China wachten..
Pas wel op hè!
Tips...

[ Voor 18% gewijzigd door nobleone op 09-04-2016 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
haha jaa had zoiets al een tijdje geleden gelezen. Heb deze van blitzwolf besteld, zal wel goed zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanwege de korting toch maar 1 besteld. Helaas is de wifi ontvangst niet goed. 1 verdieping hoger in de slaap kamer heeft de tablet slechts 1/6e download snelheid vergeleken met mijn cheape Motorola Moto g telefoon. Alleen als ik op de bank zit, bijna naast de router, heeft de tablet de snelheid die hij hoort te hebben. Zit er slecht een paar meter tussen, dan zwakt het signaal al erg snel af. Mijn pixel C gaat dan ook weer heel snel terug naar Google. Wel jammer, mooie tablet, prima behuizing, en ik ben een sucker voor Stock android. Maar dan wel met een fatsoenlijke verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
Welke router heb je ? Geen probleem hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met het terugsturen? Je hebt toch 14 dagen retourrecht? Waar en hoe kan je dat claimen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
Onder je orders in de Google Store is er een blauwe button voor retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De standaard modem/router van ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
Ha, ik weet niet hoe dat in NL zit, maar in België zijn die standaard model/routers om te huilen. Ik gebruik 'm in combinatie met een Fritzbox 7490 AC en dit gaat echt perfect !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bvapple schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 12:42:
Onder je orders in de Google Store is er een blauwe button voor retour.
Thanks,

intussen is mijn USB-C kabel ook binnen gekomen. Morgen maar eens kijken of ik hem terug kan flashen naar Android 6.....
Ik heb al wat rond zitten lezen maar vind nog niet echt de beste handleiding hoe dit te doen.
Wie heeft de tip voor de beste methode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht is een andere modem/router beter. Het punt is dat de ipad van mijn moeder en de Samsung van mijn buurman het wel prima doen op de wifi van de modem/router van ziggo. Net zoals mijn budget telefoon en die van mijn partner. Lijkt me geen toeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die had ik gedaan, maar ja als het daarna niet meer opstart moet je wat anders...
Blijkbaar een corrupt pakket of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 18:54:
Wellicht is een andere modem/router beter. Het punt is dat de ipad van mijn moeder en de Samsung van mijn buurman het wel prima doen op de wifi van de modem/router van ziggo. Net zoals mijn budget telefoon en die van mijn partner. Lijkt me geen toeval.
Tja, ik heb hier onlangs testen geplaatst met snelheden en één verdieping hoger haalde ik toch nog mooie resultaten. Kan je even concrete waarden posten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:29
Omdat mensen zeggen dat we dus moeten oppassen met usb-c to usb-a kabels.
Iemand al de onderstaande besteld??
usb-c naar usb-a 3.0
usb-c naar usb-a 2.0
Zijn deze gewoon goed?

[ Voor 18% gewijzigd door mklcln op 10-04-2016 17:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
mklcln schreef op zondag 10 april 2016 @ 17:16:
Omdat mensen zeggen dat we dus moeten oppassen met usb-c to usb-a kabels.
Iemand al de onderstaande besteld??
usb-c naar usb-a 3.0
usb-c naar usb-a 2.0
Zijn deze gewoon goed?
Kijk eens naar dit : https://plus.google.com/collection/s0Inv
Dit is een software engineer die bij Google werkt en dit zijn de kabels die volgens hem goed werken.
Ik ga denk ik deze bestellen als ik de tablet heb : http://www.amazon.co.uk/A...ne+USB-C+to+USB+3.0+Cable

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Overspark
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 13:24
Heb de mijne sinds vrijdag binnen. Wat een fantastisch apparaat! Nergens problemen mee, ook de wifi niet (heb wel een goede router hier, Linksys WRT1900ACS).

Voor mij is het toetsenbord zelfs z'n geld waard als je nauwelijks een toets indrukt, alleen al als tablet stand werkt dat ding ideaal. Maar ik heb vrijwel altijd een terminal open staan dus gebruik hem wel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oef!
  • Niet online
De wifi in de Pixel C is okee. Net getest op een meter afstand van een Asus rt N66u, 5Ghz N. Snelheden zijn in Mbit en de resultaten van speedtest.net zijn afhankelijk van de stand van Jupiter en de verjaardag van de buurman.

Samsung s6: down 214, up 245
Samsung s4: down 77, up 74
Oneplus One: down 72, up 115
Pixel C: down 204, up 205
iPad Air 2: down 237, up 244

Op 2.4 Ghz heb ik getallen gezien waarvan uien huilen. 10Mbit op 3 meter afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:54
Ik heb 'm sinds zaterdag (vrijdag besteld dus ik was verbaasd hoe snel ie binnen was).
Ik heb bewust niet het toetsenbord erbij besteld omdat ik 'm echt als tablet wil gebruiken.
Uiteraard heb ik nog wel een bluetooth toetsenbord liggen mocht ik de behoefte hebben.

Ik heb alleen 2.4Ghz N en ik haal ruim 50Mbit op 2 meter afstand van de AP en in de slaapkamer tussen de 20 en 40Mbit. Dit is voor mij meer dan voldoende voor een tablet.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oef!
  • Niet online
Ik heb mijn Pixel C zojuist voor een swap aangemeld. De reden was dat er een verkleuring aan de rand van het beeldscherm te zien was (onder de camera). Oneplus One bezitters snappen misschien waar ik het over heb, de mijne heeft hetzelfde euvel

Het proces is overigens supersoepel, webformulier ingevuld en na 20 seconden(!) werd ik door Google gebeld. Ik kreeg een link waarmee ik een nieuwe bestelling kon plaatsen (kostenloos) en na ontvangst van de nieuwe Pixel moet ik de oude opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
oef! schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 13:07:
Ik heb mijn Pixel C zojuist voor een swap aangemeld. De reden was dat er een verkleuring aan de rand van het beeldscherm te zien was (onder de camera). Oneplus One bezitters snappen misschien waar ik het over heb, de mijne heeft hetzelfde euvel

Het proces is overigens supersoepel, webformulier ingevuld en na 20 seconden(!) werd ik door Google gebeld. Ik kreeg een link waarmee ik een nieuwe bestelling kon plaatsen (kostenloos) en na ontvangst van de nieuwe Pixel moet ik de oude opsturen.
Ja dat is echt geweldig aan de Google store. Echt een top service. Je zit eigenlijk nooit zonder device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
oef! schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 13:07:

Bij mijn Nexus 9 was ook hetzelfde. Blijkt dat het bij alle tablets is. Vraag me af of de scherm fabrikant hetzelfde is.
Ik geloof dat jouw nieuwe tablet ook screen bleed (minder?) heeft.
Fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
chengbondkwok schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 16:27:
[...]

Nee, er is geen trackingcode etc. Ik ben volledig afhankelijk van wat Amazon rapporteert.
Heb je er al misschien wat van gehoord? Ik heb zelf nu deze besteld, kijken hoe lang t duurt.

In de tussentijd gebruikt mn vader de pixel (wel in de plastic hoe die kwam), wat sites bezoeken, kranten lezen etc. Hij mag het zo van me testen :p
Ik ga het morgen wel ff naar de uni meebrengen, wat pdf'jes, powerpoints lezen/bekijken etc

Enige wat me verbaasde was dat die snel leeg was of het kon zijn dat mn vader de hele dag ermee bezig is geweest die dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Musta schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 23:02:
[...]

Heb je er al misschien wat van gehoord? Ik heb zelf nu deze besteld, kijken hoe lang t duurt.
Ik ben benieuwd naar je ervaring er mee. Vooral de cut out voor die lichtbalk aan de achterkant vind ik wel leuk, zo blijf je dit detail toch zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michele_M_ schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 19:02:
[...]

Ja dat is echt geweldig aan de Google store. Echt een top service. Je zit eigenlijk nooit zonder device.
Vreemd. vrijdag retour aangemeld. Uur later email in het Noors dat ze de retour melding binnen hadden en dat ik moet wachten op verzend instructies. So far nothing......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:22:
[...]

Vreemd. vrijdag retour aangemeld. Uur later email in het Noors dat ze de retour melding binnen hadden en dat ik moet wachten op verzend instructies. So far nothing......
Hier hetzelfde verhaal, ook besloten hem te retourneren, gisterenmorgen aangemeld maar nog geen enkele mail of verzend instructie. In mijn account staat het wel vermeld dat hij geretourneerd wordt..
Irritant. Tot de 21e heb ik de tijd, morgen maar eens de helpdesk bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 17:51
Intussen heb ik mijn C met keyboard een paar maanden, en hier een tip voor nieuwe eigenaren: gebruik het keyboard NIET als cover, tenzij je 'm meeneemt in een tas of zo. Bij normaal gebruik thuis, gewoon open laten liggen. Ookal ben je heel voorzichtig met het scheiden van keyboard en tablet, door ze gewoon van elkaar te trekken ipv draaien, op de lange zijden waar het tablet en keyboard elkaar raken komen uiteindelijk toch een heleboel krassen, omdat ze nooit strak stil liggen. Slecht ontwerp, of in ieder geval slechte materiaalkeuze; zonde van zo'n dure tablet. Bedenkt ook dat ze in een tas wellicht veel meer schuren dan thuis op de bank, dus dan zou je misschien beter een zachte cover kunnen kopen...

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• COWBertha
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-08 20:54
Ik stuur hem ook retour; hij biedt te weinig meerwaarde als je al een desktop/laptop en surface pro 3 hebt. Leuk voor op de bank/in bed of een filmpje, maar niet meer dan dat. Dat is helaas zelfs deze age prijs niet waard. Wel een top-appraat qua specs en hardware, maar de software is helaas te karig.

Qua retour sturen ook de mail in het Noors en verder geen reactie. Zoek even op garantieformulier; geef daar aan dat je retour wilt sturen en je krijgt snel een retour mail met label en instructies. Zelf gisteren ingevuld en vandaag reply gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
Ik heb het gisteren ontvangen, maar pas een uur geleden echt de tijd gehad om het goed uit te testen. Op het eerste oog ben ik erg tevreden met deze flipcover. Maakt de Pixel C niet heel veel dikker, en je kan het ook als kickstand gebruiken (zonder €160 hoeven te lappen).

Ik heb hier wat foto's gemaakt, om een indruk te geven. Voor €13 incl. verzendkosten zeker geen slechte aankoop.

https://goo.gl/photos/x6S6j1VgMJoj4thA6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
chengbondkwok schreef op woensdag 13 april 2016 @ 20:04:
[...]

Ik heb het gisteren ontvangen, maar pas een uur geleden echt de tijd gehad om het goed uit te testen. Op het eerste oog ben ik erg tevreden met deze flipcover. Maakt de Pixel C niet heel veel dikker, en je kan het ook als kickstand gebruiken (zonder €160 hoeven te lappen).

Ik heb hier wat foto's gemaakt, om een indruk te geven. Voor €13 incl. verzendkosten zeker geen slechte aankoop.

https://goo.gl/photos/x6S6j1VgMJoj4thA6
Heel mooi! Ziet er goed uit voor zo'n prijs. denk dat ik dezelfde hoes heb besteld, maar dan via aliexpress. Op eerste gezicht zien ze er hetzelfde uit dan, alleen heeft die van amazon een naam erop. Heb zelf de bruine variant besteld, weer eens wat anders dan standaard zwart :p

Ik vind het echt een pracht apparaat, alleen jammer dat google standaard geen aparte kabel meelevert. Nu plaats ik alles met google drive of dropbox over voorlopig tot mn kabel er is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bvapple
Security Update April
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AMViCZ2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
COWBertha schreef op woensdag 13 april 2016 @ 19:17:
Ik stuur hem ook retour; hij biedt te weinig meerwaarde als je al een desktop/laptop en surface pro 3 hebt. Leuk voor op de bank/in bed of een filmpje, maar niet meer dan dat. Dat is helaas zelfs deze age prijs niet waard. Wel een top-appraat qua specs en hardware, maar de software is helaas te karig.

Qua retour sturen ook de mail in het Noors en verder geen reactie. Zoek even op garantieformulier; geef daar aan dat je retour wilt sturen en je krijgt snel een retour mail met label en instructies. Zelf gisteren ingevuld en vandaag reply gehad.
Wat doen ze eigenlijk met apparaten die retour gaan? Gewoon als nieuw verkopen? De Google Store is de enige plek waar ze deze dingen verkopen en er is geen "open doos" optie e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• COWBertha
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-08 20:54
Geen idee; retour is naar Duitsland, terwijl het arriveerde vanuit Ierland ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
D-TECH schreef op woensdag 13 april 2016 @ 21:05:
[...]

Wat doen ze eigenlijk met apparaten die retour gaan? Gewoon als nieuw verkopen? De Google Store is de enige plek waar ze deze dingen verkopen en er is geen "open doos" optie e.d.
Die gebruiken ze als refurbished toestellen denk ik. Maar als je een refurbished toestel krijgt geven ze dat aan tevoren aan. Na twee keer een nieuwe Nexus 9 kreeg ik een refurbished. Zag er als nieuw uit. Maar ook die heb ik retour gedaan. En netjes al mijn geld terug gekregen. En dat na bijna anderhalf jaar. Dus daar heb ik deze pixel C van gekocht 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 16:58:
[...]

Hier hetzelfde verhaal, ook besloten hem te retourneren, gisterenmorgen aangemeld maar nog geen enkele mail of verzend instructie. In mijn account staat het wel vermeld dat hij geretourneerd wordt..
Irritant. Tot de 21e heb ik de tijd, morgen maar eens de helpdesk bellen.
Ik kreeg vanochtend het mailtje. Echter wil een collega dat ding ook wel overnemen. Ik vraag me af wat er gebeurt als ik gewoon niet retourneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2016 @ 06:43:
[...]

Ik kreeg vanochtend het mailtje. Echter wil een collega dat ding ook wel overnemen. Ik vraag me af wat er gebeurt als ik gewoon niet retourneer.
Komt er meteen een nieuwe naar je toe? Of wil je hem enkel retourneren?
Als er een nieuwe naar je toe komt word deze in rekening gebracht (cc reservering) en als de oude dan terug is dan word deze reservering ingetrokken. Als je enkel wilt retourneren en je doet dit niet zal er ook verder niks gebeuren. Dit is iig mijn ervaring met een chromecast. Deze leek kapot bij mij en kreeg een nieuwe opgestuurd, echter bleek het aan mijn tv aansluiting te liggen en heb de toegestuurde besloten te houden aangezien ik er toch 1 extra nodig had. Deze is dus in rekening gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan040 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:41:
[...]

Komt er meteen een nieuwe naar je toe? Of wil je hem enkel retourneren?
Als er een nieuwe naar je toe komt word deze in rekening gebracht (cc reservering) en als de oude dan terug is dan word deze reservering ingetrokken. Als je enkel wilt retourneren en je doet dit niet zal er ook verder niks gebeuren. Dit is iig mijn ervaring met een chromecast. Deze leek kapot bij mij en kreeg een nieuwe opgestuurd, echter bleek het aan mijn tv aansluiting te liggen heb de toegestuurde besloten te houden aangezien ik er toch 1 extra nodig had. Deze is dus in rekening gebracht.
Enkel een retour. Ik had de tablet besteld maar hij voldoet na een dagje pielen niet aan mijn wensen. De tablet is me net iets te zwaar voor mijn doel (puur om in bed af en toe YouTube te kijken op een chille manier). Dan kan ik bijvoorbeeld beter een Tab S2 kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:43:
[...]

Enkel een retour. Ik had de tablet besteld maar hij voldoet na een dagje pielen niet aan mijn wensen. De tablet is me net iets te zwaar voor mijn doel (puur om in bed af en toe YouTube te kijken op een chille manier). Dan kan ik bijvoorbeeld beter een Tab S2 kopen.
Dan zal er weinig aan de hand zijn, je kan hem gewoon verkopen dus lijkt mij. Je kan natuurlijk altijd even een telefoontje doen wil je het braaf afmelden ;) (geen idee of je ergens op de site het retourneren kan cancelen overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
Gohan040 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:56:
[...]

Dan zal er weinig aan de hand zijn, je kan hem gewoon verkopen dus lijkt mij. Je kan natuurlijk altijd even een telefoontje doen wil je het braaf afmelden ;) (geen idee of je ergens op de site het retourneren kan cancelen overigens)
Gewoon weer even een mailtje sturen of de mail beantwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerpassion
Ik ben wel erg tevreden met m'n pixeltje ! Hopelijk nog meer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
Veneficus schreef op woensdag 13 april 2016 @ 19:17:
Intussen heb ik mijn C met keyboard een paar maanden, en hier een tip voor nieuwe eigenaren: gebruik het keyboard NIET als cover, tenzij je 'm meeneemt in een tas of zo. Bij normaal gebruik thuis, gewoon open laten liggen. Ookal ben je heel voorzichtig met het scheiden van keyboard en tablet, door ze gewoon van elkaar te trekken ipv draaien, op de lange zijden waar het tablet en keyboard elkaar raken komen uiteindelijk toch een heleboel krassen, omdat ze nooit strak stil liggen. Slecht ontwerp, of in ieder geval slechte materiaalkeuze; zonde van zo'n dure tablet. Bedenkt ook dat ze in een tas wellicht veel meer schuren dan thuis op de bank, dus dan zou je misschien beter een zachte cover kunnen kopen...
Waar zitten de krassen, op scherm van de tablet of op toetsenbord? Heb zelf een screenprotector gekocht om iig de krassen op het tablet scherm te voorkomen.

Ik heb nog wat vreemds: Als ik in de widgets-catalogus kijk, zie ik veel 'lege' plekken:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/34816730/Widget_Drawer.jpg.

Is dit normaal? Volgens mij 'mis' ik ook veel widgets.

[ Voor 10% gewijzigd door MasterMaceMichu op 14-04-2016 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
MasterMaceMichu schreef op donderdag 14 april 2016 @ 20:42:
[...]

Waar zitten de krassen, op scherm van de tablet of op toetsenbord? Heb zelf een screenprotector gekocht om iig de krassen op het tablet scherm te voorkomen.

Ik heb nog wat vreemds: Als ik in de widgets-catalogus kijk, zie ik veel 'lege' plekken:
[afbeelding].

Dit had ik vanmiddag toevallig ook. Nu niet meer. Had 'm ondertussen wel opnieuw opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-05-2023
Hoe goed is de camera van de pixel C? Ik wil de pixel misschien gaan gebruiken om wat sport filmpjes op te nemen van zowel dichtbij, maar ook van wat verder weg (+-40/50 meter). Enig idee of dat een beetje een aardig beeld geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
[...]

[afbeelding].

Klopt. Heb hetzelfde probleem maar had het nog nooit opgemerkt omdat ik geen widgets gebruik ;)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tOuQUHS.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 17:51
[...]

[afbeelding].

Ik heb de laatste tijd geen widgets meer geïnstalleerd, geen idee...

Mijn krassen zitten op het scherm langs de rand waar het scherm in gesloten toestand contact maakt met het keyboard, dus aan de kant van de grote scharnier en de spatiebalk. Het meeste zit dus niet op het "scherm", maar meer de bezel, behalve één kras, die loopt langer door en is helaas ook meteen de diepste.

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL

SilencerNL

No remorse

[...]
[afbeelding].

Als je je tablet even een kwart slag draait (portrait mode) zie je de widgets wel... Niet echt netjes overigens...Pixel c widgets

[ Voor 9% gewijzigd door SilencerNL op 15-04-2016 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Hajo94 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 23:20:
Hoe goed is de camera van de pixel C? Ik wil de pixel misschien gaan gebruiken om wat sport filmpjes op te nemen van zowel dichtbij, maar ook van wat verder weg (+-40/50 meter). Enig idee of dat een beetje een aardig beeld geeft?
Persoonlijk denk ik dat de gemiddelde smartphone een betere ervaring zal geven. Camera's in tablets is eigenlijk nooit echt geweldig qua resultaat.
Maar kijk even hier, hier staan wat voorbeeld foto's in de review genomen met de pixel c,
http://www.androidauthori...le-pixel-c-review-663775/ , kan je het zelf even beoordelen of het misschien wat is en/of goed genoeg.

Hier wat video samples...
YouTube: Google Pixel C video sample
YouTube: Google Pixel C 1080p video test - PC Advisor

[ Voor 13% gewijzigd door Gohan040 op 15-04-2016 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
Thanks voor de hulp, mannen! Rare bug......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
MasterMaceMichu schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:43:
Thanks voor de hulp, mannen! Rare bug......
Mannen? :o :+
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste