Ziet er eigenlijk wel nog goed uit !Gohan040 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 11:09:
[...]
Persoonlijk denk ik dat de gemiddelde smartphone een betere ervaring zal geven. Camera's in tablets is eigenlijk nooit echt geweldig qua resultaat.
Maar kijk even hier, hier staan wat voorbeeld foto's in de review genomen met de pixel c,
http://www.androidauthori...le-pixel-c-review-663775/ , kan je het zelf even beoordelen of het misschien wat is en/of goed genoeg.
Hier wat video samples...
YouTube: Google Pixel C video sample
YouTube: Google Pixel C 1080p video test - PC Advisor
iPhone XR 128 GB - iPad Pro 2017 12.9" 64 GB - Macbook Pro 15" mid 2014
Dank je! Ziet er idd best prim uit voor af en toe wat filmen....wel een tripod nodig met tablet houder..even zoeken!Gohan040 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 11:09:
[...]
Persoonlijk denk ik dat de gemiddelde smartphone een betere ervaring zal geven. Camera's in tablets is eigenlijk nooit echt geweldig qua resultaat.
Maar kijk even hier, hier staan wat voorbeeld foto's in de review genomen met de pixel c,
http://www.androidauthori...le-pixel-c-review-663775/ , kan je het zelf even beoordelen of het misschien wat is en/of goed genoeg.
Hier wat video samples...
YouTube: Google Pixel C video sample
YouTube: Google Pixel C 1080p video test - PC Advisor
[ Voor 15% gewijzigd door Bvapple op 16-04-2016 19:50 ]
Of deze : http://forum.xda-develope...-c-pass-charging-t3269137 ?Bvapple schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 19:49:
Dit lijkt me wel nog een mooie Hub http://goo.gl/MlfWtI
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
Heb voor de lol eens Antutu laten lopen. Ben niet zo benchmark-minded maar met deze tablet was ik toch nieuwsgierig...
De resultaten:

http://goo.gl/mvxUEc
Of zonder oplaad/Power mogelijkheid
http://goo.gl/59ZuBR
Ik denk dat ik voor deze zal gaan http://goo.gl/Rwzy56
[ Voor 54% gewijzigd door Bvapple op 17-04-2016 12:03 ]
Verwijderd
Ook rechtstreeks USB sticks herkent hij meteen. Let wel op dat je geen troep koopt anders zou je je Pixel C kunnen slopen schijnt het.

Via Amazon.de
En de Usb3 naar Ethernet Adapter:

Ook via Amazon
Werkt geweldig! Af en toe verbindt het ethernet niet meer nadat het scherm uit is geweest, maar simpel de Hub eruit trekken, even wachten en weer terugsteken en het werkt weer.
Heb de HDMI poort nog niet uitgeprobeerd, komt deze week op kantoor.
Voornamelijk voor Anker gekozen omdat deze mooi bij de Pixel C passen qua uitstraling.
nopebeerpassion schreef op woensdag 20 april 2016 @ 18:59:
Ik draai beta 2 Android N en krijg continue een update voor m'n keyboard, heeft iemand anders dit ook ?
apart , hij blijft echt continue met een firmware update voor het toetsenbord komen. Ik selecteer installeren en komt na een tijdje weer met hetzelfde (alsof hij t niet installeert)
Ik laat weten wat ik ervan vind.
Volgens mij is het ongeveer dezelfde hoes als chengbondkwok had gepost ook, alleen een andere kleur. Heeft ook die functie dat het scherm aangaat als je de hoes opent. Ben de naam ff kwijt.
Wel iets raars meegemaakt tijdens t gebruiken vanmiddag, hij zei een paar keer geen bleutooth ingeschakeld, wil je t inschakelen of zoiets. Weet het niet meer precies. Maar gebeurde als ik hem vasthield van dr rechterkant, waar die connectors ofzo zijn? Zal er morgen wrl even opletten tijdens t leren.
Zal morgen wat foto's plaatsen ook
Graag, ik twijfel nog steeds welke hub ik moet nemen of gewoon een usb c nr a kabel ofzo om usn stikcs te kunnen gebruiken on the goBvapple schreef op woensdag 20 april 2016 @ 21:41:
Ik heb dezelfde cover als chengbondkwok gekocht en deze Aukey HUB https://www.amazon.de/gp/...&psc=1&smid=AP087GSGD7Y0R
Ik laat weten wat ik ervan vind.
[ Voor 24% gewijzigd door Musta op 21-04-2016 23:33 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Als bluetooth wil inschakelen komt dit omdat de Pixel denkt dat jij het toetsenbord van Google aansluit. Dit is tenslotte draadloos en word volgens mij getriggert dmv magneten. Aangezien er waarschijnlijk magneten in de hoes zitten zal dit dus de reden zijn. Dit is iig hoe je het originele Google toetsenbord cover koppelt.Musta schreef op donderdag 21 april 2016 @ 23:32:
Wel iets raars meegemaakt tijdens t gebruiken vanmiddag, hij zei een paar keer geen bluetooth ingeschakeld, wil je t inschakelen of zoiets. Weet het niet meer precies. Maar gebeurde als ik hem vasthield van dr rechterkant, waar die connectors ofzo zijn? Zal er morgen wrl even opletten tijdens t leren.
Je legt hem er tegen aan de 1e keer en dan wordt verzocht bluetooth in te schakelen, dit eenmaal gedaan zal dit niet meer nodig zijn en gaat het inschakelen vanzelf.
Oja het werkt met magneten he, dan zal dat het wel zijn.Gohan040 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 08:16:
[...]
Als bluetooth wil inschakelen komt dit omdat de Pixel denkt dat jij het toetsenbord van Google aansluit. Dit is tenslotte draadloos en word volgens mij getriggert dmv magneten. Aangezien er waarschijnlijk magneten in de hoes zitten zal dit dus de reden zijn. Dit is iig hoe je het originele Google toetsenbord cover koppelt.
Je legt hem er tegen aan de 1e keer en dan wordt verzocht bluetooth in te schakelen, dit eenmaal gedaan zal dit niet meer nodig zijn en gaat het inschakelen vanzelf.
Hierbij de foto's
https://drive.google.com/..._irMvivDutcVkzM2E3ckFuOUk
Iemand die deze heeft toevallig:
http://www.amazon.de/kwmo...oh_aui_detailpage_o00_s00
[ Voor 10% gewijzigd door Musta op 22-04-2016 10:33 ]
Pixel C intelliGLASS HD
Zal het donderdag binnen krijgen en laat wel weten of het wat is. Op xda zijn ze er in ieder geval tevreden mee lijkt het
Edit zondag besteld en nu al i huis zag ik, dat was de snelste levering van Amazon ooit bij mij
[ Voor 18% gewijzigd door Musta op 26-04-2016 19:26 ]
Ja. Ik. Mooi vilt materiaal en precies wat je mag verwachten voor dat bedrag. De Pixel C inclusief typecover past er perfect in met wat extra ruimte voor een USB-C kabeltje in het vakje aan de voorkant.Musta schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:17:
[...]
Iemand die deze heeft toevallig:
http://www.amazon.de/kwmo...oh_aui_detailpage_o00_s00
[ Voor 3% gewijzigd door HaveBlue op 28-04-2016 19:01 ]
"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous
Maar welk hoesje gebruiken jullie. Tis niet echt een tablet waar je hoesjes voor kunt krijgen, maar wil er eentje hebben a la iPad. (Schuin liggend en recht op staand) en kan niet echt veel vinden.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/46514763
Past perfect en overal de nodige uitsparingen incl voor de lightbar achteraan.
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
Ik was alleen een euro of 8 kwijt inclusief verzenden vanuit Malaysia en binnen 5 dagen was ie binnen.
http://www.ebay.com/itm/381510085629
Verder erg tevreden met mijn Pixel, gebruik hem dagelijks op mijn werk.
edit: Ik zie dat je nu ongeveer 10 euro kwijt bent met verzenden.
[ Voor 10% gewijzigd door Uberprutser op 29-04-2016 10:52 ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Ik was er €12 voor kwijt bij Amazon, op zo'n klein bedrag vind ik het ook niet erg. Maar ik ben er zeer tevreden over. Staan, liggen, flipcover. Hij functioneert goedBallebek schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:50:
Ik heb dezelfde als chenbondkwok en ben er zeer tevreden over.
Ik was alleen een euro of 8 kwijt inclusief verzenden vanuit Malaysia en binnen 5 dagen was ie binnen.
http://www.ebay.com/itm/381510085629
Verder erg tevreden met mijn Pixel, gebruik hem dagelijks op mijn werk.
edit: Ik zie dat je nu ongeveer 10 euro kwijt bent met verzenden.
Merci. Heb deze ook besteld!ikbenben schreef op donderdag 28 april 2016 @ 22:37:
Ik heb deze van Moko : https://www.amazon.co.uk/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Past perfect en overal de nodige uitsparingen incl voor de lightbar achteraan.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Paar posts boven heb ik ook linkje geplaatst met foto's van mn case zelfde als chengbondkwok denk ik, alleen heb ik m van AliExpress voor zo'n 8 euro(met auto on off functie)Xanion schreef op donderdag 28 april 2016 @ 19:45:
Vandaag de Pixel C binnengekregen (Dank je Google voor 25% korting.)
Maar welk hoesje gebruiken jullie. Tis niet echt een tablet waar je hoesjes voor kunt krijgen, maar wil er eentje hebben a la iPad. (Schuin liggend en recht op staand) en kan niet echt veel vinden.
Edit zie dat je m heb besteld. Waarschijnlijk is dat ook hetzelfde zoals velen hem hier hebben met alleen een andere naam
[ Voor 10% gewijzigd door Musta op 29-04-2016 13:31 ]
Je zal er zeker tevreden van zijn
Die van Moko is toch iets anders. Kijk maar naar de zijkanten, je ziet meer van de tablet.Musta schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 13:28:
[...]
Paar posts boven heb ik ook linkje geplaatst met foto's van mn case zelfde als chengbondkwok denk ik, alleen heb ik m van AliExpress voor zo'n 8 euro(met auto on off functie)
Edit zie dat je m heb besteld. Waarschijnlijk is dat ook hetzelfde zoals velen hem hier hebben met alleen een andere naam
Persoonlijk vind ik deze mooier.
Als hij de wifi test overleeft mag hij blijven
4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Ik zag het al eerder, maar hoe kwam je aan die 25%?peacelord schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 13:44:
De sprong toch maar gewaagd naar de Pixel C o.m. na het doorlezen van dit forum. Mooie prijs gekregen voor mijn Nexus 9, dit i.c.m. de 25% korting maakt het aantrekkelijk. Gelijk een Moko hoesje besteld i.c.m. snoertje. Toetsenbord kan eventueel later nog.![]()
Als hij de wifi test overleeft mag hij blijven
Ja graag! Heb wel interesse om er eentje aan te schaffen.ikbenben schreef op zondag 01 mei 2016 @ 01:59:
Ik heb nog enkele codes voor moest er iemand interesse hebben.
Athlon 700 | Gigabyte 7IXE | 2x128mb pc133 | Voodoo Banshee
moest er nog iemand interesse hebben, ik heb nog 1 over.
Alsjeblieftpeacelord schreef op zondag 01 mei 2016 @ 13:03:
Als je er nog 1 over hebt graag.
(check je berichten)
Helaas wat problemen mee, als ik de bovenkant van de flap langs achterkant tablet beweeg krijg ik de popup voor keyboard en dat ik Bluetooth moet aanzetten. Heeft de moko case dit ook? Ik heb die ondertussen ook besteld en kan deze retourneren.
Nee, die van mij niet.GrandDestroyer schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 22:02:
......... Heeft de moko case dit ook?.......
Ik moet nog even door sparen maar ik twijfel ontzettend tuusen die Air 2 en de Pixel C. Het complete pakket (+toetsenbord dus) van de Pixel C spreekt me ontzettend aan. Maar aanbod apps is 10x beter bij de Ipad. Lastig dus. Heeft iemand ervaring met USBtje aansluiten met een document of filmbestand daarop. Werkt dat eenvoudig bij de Pixel C (uiteraard eerst USB C hub hebben natuurlijk).
Ik heb de zelfde en heb dit probleem idd ook. Zal iets met de magneten te maken hebben waardoor de pixel denkt dat het keyboard aangesloten word.GrandDestroyer schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 22:02:
Hier ondertussen ook device binnen met extra kabeltje. Ook voor een hoesje gegaan, deze.
Helaas wat problemen mee, als ik de bovenkant van de flap langs achterkant tablet beweeg krijg ik de popup voor keyboard en dat ik Bluetooth moet aanzetten. Heeft de moko case dit ook? Ik heb die ondertussen ook besteld en kan deze retourneren.
Factuur is pas de volgende maand beschikbaar voor download. Kopen in mei --> factuur in juni.Xanion schreef op zondag 01 mei 2016 @ 20:04:
Zijn er hier mensen die een BTW factuur nodig hebben? Ik heb gekeken op https://support.google.com/payments/answer/6224171 maar als ik daar inlog zie ik al mijn aankopen (inclusief tablet) maar nergens die knop voor BTW factuur downloaden. Iemand die dat wel gelukt is?
De BTW krijg je van Google helaas wel niet terug. Weet er iemand vanuit welk land ze de Pixel C factureren aub?
[ Voor 32% gewijzigd door Uberprutser op 06-05-2016 21:39 ]
Verwijderd
Hiermee bedoel ik dus het fysiek betalen van geld aan de postbode.
Nu ik de developer code heb wordt het aanbod wel erg aantrekkelijk.
Nee, hoor. Google draagt over die transactie gewoon in NL belasting af. Jij hoeft dus geen invoerbelasting o.i.d. te betalen.Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2016 @ 14:25:
Als ik via de reguliere Google store een Pixel C koop, krijg ik dan ook te maken met invoer belasting?
Hiermee bedoel ik dus het fysiek betalen van geld aan de postbode.
Nu ik de developer code heb wordt het aanbod wel erg aantrekkelijk.
Of deze misschien pricewatch: Logitech Bluetooth Multi-Device Keyboard K480 Zwart (Azerty)
Ben deze nog aan het overwegen want heb met een hoesje van 10 euro nog veel over tov het Pixel C keyboard.
Iemand die nog een AZERTY toetsenbordje bluetooth kan aanraden ? Gebruik voorlopig nog een logitech muis en toetsenbord met adaptertjes in m'n Aukey HUB maar dat is nogal omslachtig.
[ Voor 16% gewijzigd door Bvapple op 08-05-2016 20:47 ]
Mocht iemand nog een ongebruikte code over hebben dan zou je me daar erg blij mee makenikbenben schreef op zondag 01 mei 2016 @ 23:08:
Als er mensen nog interesse hebben in een 25% kortingscode, hier kan je er 1 aanvragen : https://pixel.google.com/developer-discount/
Kan je volgens mij nog gewoon aanvragen via de link hierboven. Volgens mij had ik de code de volgende dag in mijn mailboxSimkin schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 18:27:
[...]
Mocht iemand nog een ongebruikte code over hebben dan zou je me daar erg blij mee maken
Dat lukt helaas niet meer maar ik heb geluk gehad en een code moge ontvangenbluecupra schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 18:50:
[...]
Kan je volgens mij nog gewoon aanvragen via de link hierboven. Volgens mij had ik de code de volgende dag in mijn mailbox
Wat ik kan vinden op internet is dat het niet zou werken, hopelijk zeg jij iets anders
MasterMaceMichu schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:34:
Ik heb een USB Hub en een usb3 naar ethernet adapter gekocht van Anker:
[afbeelding]
Via Amazon.de
En de Usb3 naar Ethernet Adapter:
[afbeelding]
Ook via Amazon
Werkt geweldig! Af en toe verbindt het ethernet niet meer nadat het scherm uit is geweest, maar simpel de Hub eruit trekken, even wachten en weer terugsteken en het werkt weer.
Heb de HDMI poort nog niet uitgeprobeerd, komt deze week op kantoor.
Voornamelijk voor Anker gekozen omdat deze mooi bij de Pixel C passen qua uitstraling.
Is de Microsoft foldable keyboard niet beschikbaar in alert? Kan ook zijn dat ik me vergis met een ander toetsenbordBvapple schreef op zondag 08 mei 2016 @ 20:44:
Zou dit niet werken met de Pixel C ? pricewatch: Rapoo E6700 Zwart Azerty
Of deze misschien pricewatch: Logitech Bluetooth Multi-Device Keyboard K480 Zwart (Azerty)
Ben deze nog aan het overwegen want heb met een hoesje van 10 euro nog veel over tov het Pixel C keyboard.
Iemand die nog een AZERTY toetsenbordje bluetooth kan aanraden ? Gebruik voorlopig nog een logitech muis en toetsenbord met adaptertjes in m'n Aukey HUB maar dat is nogal omslachtig.
Iets buiten mijn budgetMusta schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 07:26:
[...]
Is de Microsoft foldable keyboard niet beschikbaar in alert? Kan ook zijn dat ik me vergis met een ander toetsenbord
Ik ervaar geen wifi problemen bij de Pixel C. Inmiddels al 3 verschillende gehad, dus goed kunnen testen.zAo schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 12:12:
Zijn er nog mensen met wifi issues of is dat definitief opgelost? Ik heb al 2x een tablet gehad met slecht wifi ontvangst (Asus Prime en Tab 8.4) en dat wil ik graag bij 2 houden.
Edit: Heeft er iemand nog een code die ik kan gebruiken? Dank!
N.m.: Zojuist 64GB versie besteld!
[ Voor 39% gewijzigd door zAo op 16-05-2016 15:35 ]
In het verleden iphones gehad en een ipad, dus op zoek naar iets dergelijks. ik wil hem thuis gebruiken maar ook af en toe zakelijk meenemen.
In de meeste reviews zegt men voor die 60-70 euro meer voor een ipad air 2 moet je het heroverwegen om toch voor een ipad te gaan. Dat verschil in prijs zal niet de doorslag geven. Genoeg reviews en rationele voor en tegens maar als iemand praktijkervaring heeft hoor ik het graag.
Verder mag je het niet vragen, maar als iemand nog een kortingscode over heeft zou ik die wel willen, is toch het keyboard wat ik ook nodig heb...
sony 55hx950 - onkyo616 - HK 60 - RPi 3b - PS4 - MBPr
De Android N beta bevalt erg goed op de Pixel C, nog geen nadelen ondervonden en het multitasken van mail + een browser is ontzettend handig.
Ik heb een Moko hoesje erbij en die bevalt prima. Heb alleen nog geen keuze kunnen maken over een toetsenbord. Ik zit te twijfelen over de Rapoo 6700 maar de reviews zijn niet heel lovend.
Ikzelf twijfel ook nog tussen de Pixel C en de iPad Air 2Nasje12 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:55:
In de meeste reviews zegt men voor die 60-70 euro meer voor een ipad air 2 moet je het heroverwegen om niet voor een ipad te gaan. Dat verschil in prijs zal niet de doorslag geven. Genoeg reviews en rationele voor en tegens maar als iemand praktijkervaring heeft hoor ik het graag.
Hoe zit het eigenlijk met de reflectie van het scherm?
Is het wat leesbaar buiten? In direct zonlicht hoeft voor mij niet direct, maar het zou fijn zijn als hij in de schaduw bruikbaar is.
Heb zonet in de Lidl een toetsenbordje voor €20 gekocht. Werkt eigenlijk zeer goedZodiacNL schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 22:30:
Ik heb exact die combinatie. De Nexus 5x omdat de 6p te groot is en de Pixel C om thuis een groter scherm beschikbaar te hebben en zakelijk niet een gigantische laptop mee te hoeven slepen naar klanten.
De Android N beta bevalt erg goed op de Pixel C, nog geen nadelen ondervonden en het multitasken van mail + een browser is ontzettend handig.
Ik heb een Moko hoesje erbij en die bevalt prima. Heb alleen nog geen keuze kunnen maken over een toetsenbord. Ik zit te twijfelen over de Rapoo 6700 maar de reviews zijn niet heel lovend.
Verwijderd
Ik heb 'm ongeveer sinds de release in NL, en het toetsenbord bevalt perfect in gebruik. Alleen moet je oppassen met het keyboard gebruiken als cover, want ik heb daardoor al een boel krassen rond het scherm, waaronder één diepe. Gewoon open laten als je 'm niet gebruikt, en alleen als cover gebruiken als je 'm in een tas stopt of zo, en dan nog van tevoren zowel het scherm als toetsenbord goed schoonvegen.Hajo94 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 23:45:
Hoe bevalt de Pixel C voor de mensen die 'm nu een paar weken geleden is huis hebben gehaald? En het toetsenbord?
64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III
Verwijderd
Ik heb hem vandaag ook binnen gekregen.Veneficus schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:36:
[...]
Ik heb 'm ongeveer sinds de release in NL, en het toetsenbord bevalt perfect in gebruik. Alleen moet je oppassen met het keyboard gebruiken als cover, want ik heb daardoor al een boel krassen rond het scherm, waaronder één diepe. Gewoon open laten als je 'm niet gebruikt, en alleen als cover gebruiken als je 'm in een tas stopt of zo, en dan nog van tevoren zowel het scherm als toetsenbord goed schoonvegen.
Was hier zelf ook al een beetje huiverig voor.
Voor mij een reden om hem dus nooit zo op te bergen!
Kan je geen fijn doekje ofzo tussen het toetsenbord en de Pixel steken ?Veneficus schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:36:
[...]
Ik heb 'm ongeveer sinds de release in NL, en het toetsenbord bevalt perfect in gebruik. Alleen moet je oppassen met het keyboard gebruiken als cover, want ik heb daardoor al een boel krassen rond het scherm, waaronder één diepe. Gewoon open laten als je 'm niet gebruikt, en alleen als cover gebruiken als je 'm in een tas stopt of zo, en dan nog van tevoren zowel het scherm als toetsenbord goed schoonvegen.
Dat kan, maar het harde oppervlak van het keyboard is volgens mij niet wat de krassen veroorzaakt. Je moet heel goed oppassen met stof, zand etc. En ik heb een kat, waardoor er minuscule stukjes grit van de kattenbak rond kunnen zwerven. Dat soort dingen zijn volgens mij wat de schade veroorzaakt.Bvapple schreef op zondag 22 mei 2016 @ 08:29:
[...]
Kan je geen fijn doekje ofzo tussen het toetsenbord en de Pixel steken ?
Zou je zo vriendelijk willen zijn er eentje te delen met mij?ikbenben schreef op zondag 01 mei 2016 @ 01:59:
Ik heb nog enkele codes voor moest er iemand interesse hebben.
Ik ben blijkbaar te laat om er zelf een aan te vragen.
Of indien iemand anders nog een code heeft?
Alvast bedankt!
Sorry, maar die zijn al eventjes weg. Ik heb er geen meerZorkman schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:17:
[...]
Zou je zo vriendelijk willen zijn er eentje te delen met mij?
Ik ben blijkbaar te laat om er zelf een aan te vragen.
Of indien iemand anders nog een code heeft?
Alvast bedankt!
Balen.... kun je een mail sturen naar Google Support hiervoor en dit vragen ? Ben wel benieuwd eigenljik en hou ons op de hoogte als je een adresje hebt om dit te fixen!R-yawn schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:41:
Grmbl! Er zit een barst in mijn scherm. Ik heb gezocht bij Google maar kan niets vinden over reparatie. Wel over garantie, maar daar valt dit natuurlijk niet onder. Iemand enig idee hoe en waar ik 'm zou kunnen laten repareren?
Hier kun je contact opnemen (valt onder Nexus maar je kunt voor de Pixel C kiezen en je laten bellen); https://support.google.co...act/play_c2c_android?rd=1
[ Voor 18% gewijzigd door beerpassion op 25-05-2016 10:00 ]
Als je zelf handig bent, https://nl.ifixit.com/Device/Google_Pixel_C. Ik durf het wel aan (scheelt dat ik dit doe voor mijn werk) maar wat een groter probleem is... Hoe kom je aan een display?? , googlen op "google pixel c replacement parts" geeft weinig hoop. Er lijkt namelijk geen leverancier die hier iets van heeft.R-yawn schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:41:
Grmbl! Er zit een barst in mijn scherm. Ik heb gezocht bij Google maar kan niets vinden over reparatie. Wel over garantie, maar daar valt dit natuurlijk niet onder. Iemand enig idee hoe en waar ik 'm zou kunnen laten repareren?
[ Voor 3% gewijzigd door Gohan040 op 25-05-2016 15:04 ]
Waarom niet? Hoe is die barst ontstaan?R-yawn schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:41:
Mocht de Pixel C (zal met name gaan om apps) toch niet bevallen dan stuur ik 'm terug en ga ik voor de Ipad Air 2.
Als je dit Moko hoesje besteld, betaal je dan nog extra importkosten of weet je van tevoren goed wat je betaald?ZodiacNL schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 22:30:
Ik heb exact die combinatie. De Nexus 5x omdat de 6p te groot is en de Pixel C om thuis een groter scherm beschikbaar te hebben en zakelijk niet een gigantische laptop mee te hoeven slepen naar klanten.
Iemand nog een developer discount code over die hij of zij niet gebruikt?
groet,
Danny
Ik weet niet hoe de barst is ontstaan, niet laten vallen ofzo en heb 'm netjes in een case. Sterker nog, de barst begint en eindigt onder plekken die afgedekt zijn door de hoes. Ik kan helaas geen fora vinden waarbij mensen en masse klagen over gebarsten schermen.
Nog geen tijd gehad, maar ik ga me morgen laten terugbellen hierover via de supportpagina die hierboven is genoemd. Touchfix kan het iig (nog) niet, dus zal waarschijnlijk via Google moeten.
Ik heb hem via Amazon Duitsland laten versturen, er zitten verder geen importkosten op, alleen verzendkosten, totale kosten, 14,32.Hajo94 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 23:37:
[...]
Als je dit Moko hoesje besteld, betaal je dan nog extra importkosten of weet je van tevoren goed wat je betaald?
nu ben ik weer aan het twijfelen €500 is toch een aardige bedrag wat je niet even uitgeeft
Zou heel graag het bijbehorende toetsenbord erbij bestellen...maar die prijs
Samsung niet gekozen vanwegen de eeuwige lag die ik bij elke tablet voel. Ipad is mooi maar wil toch wat ontwikkeling doen voor android en kan nog steeds niet wennen aan de wil van Apple (heb ook een Iphone vd zaak).
Ik kan hem alleen vergelijken met een HTC One M7 en heb zelf nooit een tablet gehad.
voor de 64GB gekozen voor stel dat er een ontwikkeling komt voor Chrome OS (vast niet)
Wil ook graag het tobo maar idd de prijs.
Wel op Amazon plugjes/hoesje/USB3 PCIe kaart besteld.
Binnenkort tijd voor nieuwe telefoon.
Mijn scherm is ook kapot en ja, dat komt geheel door eigen handelen van mijR-yawn schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 15:01:
[...]
Ik weet niet hoe de barst is ontstaan, niet laten vallen ofzo en heb 'm netjes in een case. Sterker nog, de barst begint en eindigt onder plekken die afgedekt zijn door de hoes. Ik kan helaas geen fora vinden waarbij mensen en masse klagen over gebarsten schermen.
Nog geen tijd gehad, maar ik ga me morgen laten terugbellen hierover via de supportpagina die hierboven is genoemd. Touchfix kan het iig (nog) niet, dus zal waarschijnlijk via Google moeten.

Ik heb tot nu toe gaan nieuw scherm kunnen vinden, dus als iemand wel iets weet hoor ik dat graag.
Voor nu heb ik een dubbele oplossing, een screenprotector op het kapotte (lees versplinterde) scherm.
de tweede oplossing is .... een 2e pixel C ... omdat wachten op een screenprotector niet mijn sterke kant is.
Trouwens, het scherm werk nog wel helemaal en met de screenprotector kan ik hem (tot mijn grote verbazing) ook gewoon weer gebruiken.
Nog een aanrader: Microsoft Universal Mobile Keyboard! Heb 'm aangeschaft voor 30€ 2e hands (in de winkel 60-70€) en is een goedkoper alternatief voor het dure Pixel C keyboard. Werkt goed, óók op schoot en liggend op de bank
Alles loopt enorm soepel en het design vind ik echt geweldig. Gelukkig had ik nog een developer discount code (ooit aangevraagd en nu dankbaar gebruik van gemaakt). Echt een no-brainer voor die prijs.
R-yawn schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 15:01:
[...]
Waarschijnlijk hebben jullie je tablet via Google gekocht, en dan ook zeer waarschijnlijk via credit card betaald.... Hebben jullie er aan gedacht dat heel veel CC maatschappijen en/of banken aankopen via CC verzekeren?Groverp08 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 23:33:
[...]
Mijn scherm is ook kapot en ja, dat komt geheel door eigen handelen van mij![]()
Ik heb tot nu toe gaan nieuw scherm kunnen vinden, dus als iemand wel iets weet hoor ik dat graag.
Voor nu heb ik een dubbele oplossing, een screenprotector op het kapotte (lees versplinterde) scherm.
de tweede oplossing is .... een 2e pixel C ... omdat wachten op een screenprotector niet mijn sterke kant is.
Trouwens, het scherm werk nog wel helemaal en met de screenprotector kan ik hem (tot mijn grote verbazing) ook gewoon weer gebruiken.
Zit alleen nog steeds te twijfelen over de hoeveelheid opslagruimte. Wat is voor jullie doorslaggevend geweest om de 32GB/64GB te kiezen? Aan de ene kant ben ik helemaal niet zo'n power-user en zou een 32GB (evt. met USB-C stick) denk ik best voldoende zijn. Aan de andere kant verwacht ik met de 64GB toch een stukje meer future-proof te zijn. Daarnaast is het natuurlijk wel erg fijn om op vakantie net even wat meer Spotify muziek offline te zetten of een paar films/series op te slaan..
Ik heb voor de 32GB versie gekozen simpelweg omdat ik denk dat dit ruim genoeg is. Ik maak tenslotte geen foto's en/of video's met de tablet wat op mijn telefoon toch wel de meeste ruimte inneemt. Films en muziek sla ik ook niet op de tablet op, dit zal bijna in alle gevallen via streaming gedaan worden, Netflix, Spotify, Popcorn e.d. Als ik op vakantie ga en ik zou veel films en muziek mee willen nemen om offline te kunnen gebruiken dan zet ik deze wel op een externe HD of USB stickie. Ook merkt ik dat ik minder apps op de tablet heb staan dan op mijn telefoon wat ook weer wat ruimte scheelt. Wat betreft future proof met 64GB, dit hangt natuurlijk af van hoelang je de tablet zal gebruiken....WeViE schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 16:31:
Ik ga mn developer-discount ook maar eens verzilveren denk ik.
Zit alleen nog steeds te twijfelen over de hoeveelheid opslagruimte. Wat is voor jullie doorslaggevend geweest om de 32GB/64GB te kiezen? Aan de ene kant ben ik helemaal niet zo'n power-user en zou een 32GB (evt. met USB-C stick) denk ik best voldoende zijn. Aan de andere kant verwacht ik met de 64GB toch een stukje meer future-proof te zijn. Daarnaast is het natuurlijk wel erg fijn om op vakantie net even wat meer Spotify muziek offline te zetten of een paar films/series op te slaan..
Ik zou het vooral eens vergelijken met je telefoon, hoeveel opslag gebruik je daar? Kom je te kort of heb je ruim genoeg? Hoelang doe je gemiddeld met je telefoon, 1,2 of misschien wel 3 jaar? Op basis hiervan kan je denk ik wel een redelijke schatting maken of je voor de 32 of 64GB moet gaan.
Voor mij was het ook de overweging van future-proof. Dat merk je ook bij telefoons: elke keer denk je dat het wel even genoeg moet zijn, maar na 2 jaar zit het interne geheugen toch weer vol, en dan staan muziek en foto's al op de SD...WeViE schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 16:31:
Ik ga mn developer-discount ook maar eens verzilveren denk ik.