Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:23
Samsung Galxy Tab S2 of S3 lijken me de enige echte opties momenteel. Je kunt de launcher vervangen natuurlijk en dan heb je meteen een vanilla Android-ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:48
De huawei M5 komt binnenkort uit. Denk dat die ook wat vlotter zal zijn dan de pixel en met een vingerafdrukscanner. Huawei android is best te pruimen tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbbs
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 16:32
Ok bedankt! Is deze ook te tweaken met een andere launcher? Want die heeft ook een schil dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ongetwijfeld kun je op de M5 ook een andere launcher gebruiken. Maar dat soort vragen kun je beter in het topic over de M5 stellen (ja dat is er al ook al is hij nu nog niet te koop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 17:51
peacelord schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 07:21:
[...]

Houdt ons niet langer in spanning. Wat is de huidige stavaza?
Er is een brief gegaan naar Google NL, maar die verwijst door naar Dublin, omdat die vestiging blijkbaar de betreffende rechtspersoon is in Europa. Dus daar gaat nu eerst een brief heen. Lang proces, maar ik heb geduld; in de tussentijd heb ik mijn oude Chrombook maar weer eens afgestoft :9

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:54
mrbbs schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 11:34:
De mijne begint trager en trager te werken en het lijkt tijd voor iets nieuws.
Dat snap ik dus niet. De Pixel C is nog steeds een van de snelste Android tablets.
De Tab S3 met zijn Snapdragon 820 is vergelijkbaar qua performance en deze is 2 jaar nieuwer dan de Pixel C.

Ik heb mijn Pixel een tijd geleden geheel leeg geknald (lees: niet een factory default maar de hele rom via fastboot geflashed) en nu werkt deze weer vloeiend. Update op update op update lijkt een issue te zijn.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
Smart lock werkt niet meer naar behoren. Ik moet iedere keer weer met een pincode inloggen als ik op een vertrouwde plaats ben. Opnieuw opstarten wil eventjes helpen maar dan is de google clock widget weer weg. Fabrieksinstellingen helpt ook niet. Een vervangende pixel is ook de oplossing niet.. Iemand een idee 💡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Michele_M_ schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 23:04:
Smart lock werkt niet meer naar behoren. Ik moet iedere keer weer met een pincode inloggen als ik op een vertrouwde plaats ben. Opnieuw opstarten wil eventjes helpen maar dan is de google clock widget weer weg. Fabrieksinstellingen helpt ook niet. Een vervangende pixel is ook de oplossing niet.. Iemand een idee 💡
Dat werkt hier ook voor geen meter. Als ik het opnieuw instel werkt het even en dan weer niet. Ik wordt er heel flauw van om iedere keer eerst de on/off button aan de zijkant in te moeten drukken en daarna nog een keer met patroon te ontgrendelen. Ik ga de huawei m5 proberen, die heeft tenminste een vingerafdrukscanner zodat je simpelweg door het apparaat juist beet te pakken of op de juiste plaats aan te raken het ding al ontgrendeld hebt, zoals het in mijn ogen ook hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
ASW1 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 10:54:
[...]

Dat werkt hier ook voor geen meter. Als ik het opnieuw instel werkt het even en dan weer niet. Ik wordt er heel flauw van om iedere keer eerst de on/off button aan de zijkant in te moeten drukken en daarna nog een keer met patroon te ontgrendelen. Ik ga de huawei m5 proberen, die heeft tenminste een vingerafdrukscanner zodat je simpelweg door het apparaat juist beet te pakken of op de juiste plaats aan te raken het ding al ontgrendeld hebt, zoals het in mijn ogen ook hoort.
Zou het door de maandelijkse updates komen? Het is echt van de laatste tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Michele_M_ schreef op zondag 25 maart 2018 @ 14:22:
Zou het door de maandelijkse updates komen? Het is echt van de laatste tijd
Bij mij niet. Ik heb er al een tijd last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kill-m-willem
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:58
Hi!

Na 2 jaar en 3 maanden is mijn touchscreen d'r ook mee opgehouden. Reactie van Google: jammer dan, valt buiten de garantie. Nu dus naarstig op zoeken naar een bedrijf die het scherm kan vervangen of leveren en dat ik het zelf doe. Iemand met goede ervaringen? Tot dusver levert een google search nog niet zoveel op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
kill-m-willem schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 11:36:
Hi!

Na 2 jaar en 3 maanden is mijn touchscreen d'r ook mee opgehouden. Reactie van Google: jammer dan, valt buiten de garantie. Nu dus naarstig op zoeken naar een bedrijf die het scherm kan vervangen of leveren en dat ik het zelf doe. Iemand met goede ervaringen? Tot dusver levert een google search nog niet zoveel op...
Niet mee akkoord gaan. Europees consumentenrecht kent geen expliciet einde van een garantietermijn. Zie mijn eerdere posts hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groverp08
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:37

Groverp08

Vergeet niet te genieten!

kill-m-willem schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 11:36:
Hi!

Ik heb in het verleden heel veel gezocht, maar nooit een vervangend scherm gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
Mijn update blijft hangen. Krijg steeds de melding dat updaten niet gelukt is. Toch heb ik de beveiligingsupdate van april al. Iemand een idee hoe ik die melding weg krijg?

Na een hele dag proberen. Net toch gelukt... Hij geeft nu aan up to date te zijn...

[ Voor 20% gewijzigd door Michele_M_ op 03-04-2018 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ik heb net mijn pixel c weggedaan, kan iemand voor mij kijken hoe een google device dat alleen wifi heeft omgaat met tijdzones? Op een device met een simkaart kun je instellen dat de tijdzone automatisch wordt aangepast wanneer je op reis bent op basis van netwerk, met een wifi only device gaat dat uiteraard niet. Heeft de pixel de mogelijkheid voor het automatisch aanpassen van de tijdzone op basis van locatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azura
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-11-2021
Hallo allemaal,

Ik heb sinds 2 jaar en 4 maanden ook een pixel c tablet.
Helaas is mijn touchscreen op de terugreis van mijn vakantie ook overleden.

Google gebeld en helaas! Net 4 maanden buiten garantie en ze kunnen niets doen. Ik moet maar naar een lokale reparatie shop gaan.

Nu ik meer onderzoek doe blijkt dus dat dit niet een incident is maar heel vaak gebeurd. Ik ga dus morgen nog een keer bellen.
Nog tips die ik kan aanhalen?

Ik vind het gewoon niet kunnen dat een tablet van, toen 600 euro, het na 2 jaar al begeeft

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
ASW1 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 10:29:
kan iemand voor mij kijken hoe een google device dat alleen wifi heeft omgaat met tijdzones? Op een device met een simkaart kun je instellen dat de tijdzone automatisch wordt aangepast wanneer je op reis bent op basis van netwerk, met een wifi only device gaat dat uiteraard niet. Heeft de pixel de mogelijkheid voor het automatisch aanpassen van de tijdzone op basis van locatie?
Iemand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groverp08

Groverp08

Ik zal kijken of ik vanavond voor je kan kijken.
Maar thuis denk ik er vaak niet aan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
Azura schreef op donderdag 19 april 2018 @ 19:05:
Hallo allemaal,

Ik heb sinds 2 jaar en 4 maanden ook een pixel c tablet.
Helaas is mijn touchscreen op de terugreis van mijn vakantie ook overleden.

Google gebeld en helaas! Net 4 maanden buiten garantie en ze kunnen niets doen. Ik moet maar naar een lokale reparatie shop gaan.

Nu ik meer onderzoek doe blijkt dus dat dit niet een incident is maar heel vaak gebeurd. Ik ga dus morgen nog een keer bellen.
Nog tips die ik kan aanhalen?

Ik vind het gewoon niet kunnen dat een tablet van, toen 600 euro, het na 2 jaar al begeeft

Bedankt!
Zie mijn eerdere posts hierover.

Daarnaast: https://www.nu.nl/geldzak...llen-snel-kapot-gaan.html

Wat betreft mijn case: loopt nog steeds via de rechtsbijstand (al 4 maanden). Wat dat betreft handelt Google echt als een Amerikaans bedrijf, met schijt aan de consument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groverp08

Groverp08

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tFJsC0cOi24nPMz4661u7JwL/thumb.png

Sorry dat het wat langer heeft geduurt, maar dit is dus wat er staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Groverp08 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 08:21:
[...]

[afbeelding]

Sorry dat het wat langer heeft geduurt, maar dit is dus wat er staat
Dankjewel, het lijkt er dus op dat er helemaal geen automatische tijdzoneaanpassing op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
Vanuit de rechtsbijstand zijn er een brief en een aanmaning verstuurd naar Google in Ierland, maar geen respons. Ik heb uiteindelijk het bedrag vergoed gekregen van de verzekering, want naar de rechter stappen is vele malen duurder dan het tablet, en voor hen ook niet te moeite waard, ook al sta ik in mijn recht (en alle gemaakte kosten in principe verhaald zouden kunnen worden op Google).

Helaas doet Google ook nergens mee aan consumenten klachtenorganisaties, dus is er vrij weinig wat je zelf kunt doen.

Is er sinds december nog een grote firmware update geweest? De backlight lijkt unresponsive, en met een zaklamp erop kan ik soms nog wel iets zien. Wellicht kan ik 'm met een softwareupdate weer tot leven wekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:27
elke maand wordt er nog een nieuwe securityupdate uitgebracht. Geen idee of daar dit soort fixes nog bijzitten. https://developers.google.com/android/ota#ryu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Mijn Pixel C krijgt niet langer meer updates via OTA?
Ondanks dat er updates zijn hangt de mijne nog steeds op de April 2018 versie.

Gevalletje Factory Defaults?

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 08:35
Die van mij staat op de Mei 2018 versie. Wordt eigenlijk dus ook tijd voor een nieuwe versie.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Het werd de hele bende via adb/fastboot flashen; na factory defaults kreeg ik ook de update niet via OTA.
Nu dus de laatste versie. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
Blijkbaar komt Android Pie 9.0 niet naar de Pixel C. Dan koop ik speciaal een Google tablet om zo lang mogelijk van updates te genieten en dan krijg je dit :(

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

ikbenben schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 19:37:
Blijkbaar komt Android Pie 9.0 niet naar de Pixel C. Dan koop ik speciaal een Google tablet om zo lang mogelijk van updates te genieten en dan krijg je dit :(
Dat Android Pie niet naar de C komt, wil niet zeggen dat deze geen security updates krijgt?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Nee, dat klopt. Ik heb nog maar net de security update van augustus gehad.
Ik had graag alle nieuwigheden gehad van Pie, daarom. Er zitten toch wel mooie toevoegingen bij.

De Pixel C is nog geen 3 jaar op de markt, ik vind dit dus een vrij korte ondersteuning, toch zeker voor een toestel van 600euro en een Google product te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:10

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Zou je willen delen waar de info dat de pixel c geen pie krijgt vandaan komt? Niet dat ik aan je berichtgeving twijfel, maar ik volg het nieuws niet erg rondom android releases voor de pixel omdat ook ik er eigenlijk vanuit ging dat het wel lange tijd ondersteund zou worden.
Bij de oneplus 3 komt er wel pie (al zal dat nog wel even duren voordat het er daadwerkelijk is) en die is maar een paar maanden jonger dan de pixel c.

Zou het liggen aan de tegenvallende verkoopnummers?

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:27
De pixel C is nu al 3 jaar op de markt en is aan het einden van mainstream support.
Bij de factory images is 8.1 ook de nieuwste:
https://developers.google.com/android/images#ryu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Ik had het ergens gelezen op Facebook maar weet niet meer exact waar.

Ik vermoed ook dat dit komt door de tegenvallende verkoopcijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Die van mij heeft nu Windows 10 achtig gedrag. Ik zat een film te kijken met Netflix gaat het beeld op zwart en zie ik "Beveiligingsupdate installeren".

En ik lig er niet zo wakker van als er geen 9 beschikbaar komt voor de Pixel. Zolang alle apps gewoon de komende jaren nog met 8.1 compatibele zijn is het apparaat gewoon goed bruikbaar (vind ik).

Toevallig mijn Galaxy S3 van de allerlaatste KitKat ROM voorzien en zelfs daarmee kan ik alles doen wat ik wil, al is het wat trager dan op mijn Note 8. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 18:21
Blijft echt de beste tablet die ik ooit heb gehad. Heerlijk om in het vliegtuig te gebruiken en lekker licht en compact tijdens congressen.

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BushWhacker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-08 17:09

BushWhacker

developer

Helaas gisteren mijn PixelC omgegooid en het scherm is gebarsten.
Heeft er iemand ervaring met service/reparaties van de Pixel?

Freedom FttH - EdgeRouter 4 SFP - OnePlus 8T - Debian - Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
Vrijwel alle problemen met de Pixel C liggen bij het scherm, en vrijwel zeker aan de kabel. Ik heb 'm intussen zelf opengemaakt, en die kabel zit gewoon ruk gemonteerd en zal gevoelig zijn voor breuk. Mijn backlight doet het niet meer, en bij het prutsen aan die kabel ging hij weer aan.

Dus heeft iemand ooit een leverancier gevonden van scherm kabels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
In Shenzhen wordt je glazig aangekeken als je een Pixel C last zien; aangezien Google daar geen bestaansrecht heeft zijn de devices so goed als onbekend (en daardoor dus ook parts niet te krijgen). Alleen op eBay zie ik nog wel eens mainboards langskomen en USB-C modules, echter geen schermen en al helemaal niks wat nieuw is. Het scherm lijkt sowieso een zeldzame vertoning te zijn met de resolutie vs grootte.

Hier wordt ie nog steeds vrijwel dagelijks gebruikt (ruim 3 jaar!) en zal er echt van balen mocht ie stuk gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo5
  • Laatst online: 01-09 14:07
Nèt voordat de verkoop eindigde en nét ruim een jaar na garantie boodt Google mij coulance op mijn (door eigen schuld) gebarste scherm.
Kritiek gelezen aan Google - ben zelf heel netjes behandeld. Gewoon een nieuwe ontvangen tegen inlevering van de oude. Ik wilde een nieuw scherm en dacht idem samsung/apple een adres te vragen waar... kreeg gratis de nieuwe. Zolang de voorraaad strekt denk ik maar ... ;)
Mooi scherm, gaaf concept. Helaas geen uitbreidingsgeheugen (goedkoper dan cloud, handiger met camera) maar wel rap genoeg en flinke accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Ik heb die van mij nu iets meer dan 3 jaar maar ik begin toch te merken dat hij af en toe niet meer van de snelste is. Ik ben aan het overwegen om binnen enkele maanden toch over te stappen naar de Samsung Galaxy Tab S6, daarmee denk ik toch wel wat langer future proof te zijn wat betreft de hardware.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
ikbenben schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 11:50:
Ik heb die van mij nu iets meer dan 3 jaar maar ik begin toch te merken dat hij af en toe niet meer van de snelste is. Ik ben aan het overwegen om binnen enkele maanden toch over te stappen naar de Samsung Galaxy Tab S6, daarmee denk ik toch wel wat langer future proof te zijn wat betreft de hardware.
Ik heb de mijne gekocht toen die gelanceerd werd en het is de beste tablet die ik ooit gehad heb. Vind het design nog steeds heel mooi.
Ik merk ook dat de snelheid niet meer zo goed is en heb een pre-order geplaatst voor de Tab S6. Het is de enigste high-end Android tablet beschikbaar als ik mij niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Cr1ptkeeper schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 16:21:
[...]

Ik heb de mijne gekocht toen die gelanceerd werd en het is de beste tablet die ik ooit gehad heb. Vind het design nog steeds heel mooi.
Ik merk ook dat de snelheid niet meer zo goed is en heb een pre-order geplaatst voor de Tab S6. Het is de enigste high-end Android tablet beschikbaar als ik mij niet vergis.
Voor mijn Pixel C heb ik een Nexus 10 gehad, waarvan ik ook zeer tevreden van was. Van mijn Pixel ook nog steeds trouwens, het is een mooi en degelijk tablet.
Ja, ik denk dat de Tab S6 wel de top zal zijn van de huidige android tablets. Ik zou wel de 256GB en 8GB ram versie nemen (misschien ook met LTE erbij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik vind het een hoop geld als vervanger. Ik snap dat de keuze uiterst beperkt is, maar het lijkt wel twee keer zoveel als de Pixel C

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
rockhopper schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 23:25:
Ik vind het een hoop geld als vervanger. Ik snap dat de keuze uiterst beperkt is, maar het lijkt wel twee keer zoveel als de Pixel C
De Pixel C 64GB was ook 650€ dus op zich is de Tab S6 niet zó veel duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

ikbenben schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 01:01:
[...]
De Pixel C 64GB was ook 650€ dus op zich is de Tab S6 niet zó veel duurder.
Ja, ik bedenk me dat ik een van de laatste exemplaren gekocht heb toen ze flink afgeprijsd waren in de play store. Nov 2017 voor €350 en daarna het te dure keyboard voor 75 in feb 2018
Ik wou dat er meer concurrentie was op het tablet gebied, of dat google weer een betaalbare opvolger uitbrengt in plaats van de stekker eruit te trekken.

Vooralsnog wel blij met m'n tablet, maar je merkt dat er slijtage op komt en het allemaal minder snappy is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Een paar dagen geleden de Samsung tab s6 in gebruik als vervanger van mijn Pixel C.
Alle data overgezet en mijn Pixel zit nu terug in de doos (RIP Pixel C) :'(
Gekocht bij launch en nooit problemen mee gehad....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
Cr1ptkeeper schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 13:30:
Een paar dagen geleden de Samsung tab s6 in gebruik als vervanger van mijn Pixel C.
Alle data overgezet en mijn Pixel zit nu terug in de doos (RIP Pixel C) :'(
Gekocht bij launch en nooit problemen mee gehad....
Ik ga mijn Pixel C ook vervangen binnenkort door de Tab S6. Ik vind hem met momenten echt traag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Ondanks dat ik jeuk krijg als ik de specs en het OLED scherm van de Tab S6 zie, blijf ik voorlopig blij zijn met m'n Pixel C. OLED Zou fijn zijn om .pdf te lezen want dat is het enige wat ik zelf minder vind op de Pixel C.

Hij draait niet de laatste versie van Android maar het blijft een heerlijk apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

De mijne is nu onderweg naar Google ter reparatie of omwisseling, even afwachten wat er mee gaat gebeuren. Heb erg veel last van spontane bevriezingen waarin het scherm niet meer reageert en stil blijft staan. Dit gebeurt min of meer willekeurig en ook de duur is min of meer willekeurig, al gebeurde het steeds vaker en langer.

Aantal keren moeten bellen met support, waarbij ik pas bij de derde keer fatsoenlijk geholpen werd. Aangezien alles nog in afwikkeling is kan ik nog geen eindconclusie trekken. Ik merk wel dat ik een tablet mis. Lezen op een telefoon is het allemaal net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Kak, ik heb een Tab S5e gekocht gisteren met de Media Markt actie... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super_Driver
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
Ik heb mijn Pixel C laten vallen en het scherm is nu kapot. Als iemand er nog een overheeft voor een paar tientjes dan wil ik deze graag overnemen. Als je kapotte heb maar met nog een goed scherm kan ik er misschien ook nog wat mee. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Helaas, mijn Pixel C lijkt bricked.

Geprobeerd opnieuw te flashen maar telkens zelfde melding, ook als ik zelf met fastboot aan de gang ga. Genoeg anderen met dezelfde issues gevonden via Google en bij allemaal was het einde verhaal van de Pixel C.

Had 'm nog in gebruik als controller voor home assistant aan de muur en daar was ie uitermate goed voor. Binnenkort eens uitelkaar trekken en kijken of ik het scherm nog kan hergebruiken. :)

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste